abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1075 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Administrace komentářů

    Jste na stránce určené pro řešení chyb a problémů týkajících se diskusí a komentářů. Můžete zde našim administrátorům reportovat špatně zařazenou či duplicitní diskusi, vulgární či osočující příspěvek a podobně. Děkujeme vám za vaši pomoc, více očí více vidí, společně můžeme udržet vysokou kvalitu AbcLinuxu.cz.

    Příspěvek
    29.3.2023 14:07 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čím nahradit Apple Macbook Pro 16"
    Otázka je co teď s tím.
    Byla chyba, že jsi to nereklamoval u Českého servisu. Ty jsi v podstatě nevyužil svého zákonného práva "reklamovat". Jestli to ještě v iWantu opravené nemáš, tak bych tu opravu pozastavil a vrátil se k reklamačnímu procesu u Českého servisu. Pokud už opravu zastavit nepůjde, tak pak mne napadá, že bys mohl sdělení (od Českého servisu) o 3 měsíční reklamační lhůtě použít jako argument, že tím byla reklamace zamítnuta. Pokud teda máš nějaký písemný důkaz, že nechtěli reklamaci v Českém servisu přijmout kvůli uběhnutí 3 měsíční lhůty. Pak by možná byla šance, aby ti Český servis zaplatil alespoň nějakou kompenzaci.
    Do telefonu mi řekli o záruce 3 měsíce.
    Zde se uvádí:

    "

    Článek 10

    Zvláštní ustanovení o opravě zařízení – pozáruční servis. Při opravě zboží, na které se nevztahuje záruka – pozáruční servis, servisní společnost podle požadavku zákazníka provede opravu zboží a zákazník je povinen zaplatit servisní společnosti cenu za opravu zařízení včetně diagnostiky. Servisní společnost odpovídá za vady, které má provedená oprava při převzetí zboží kupujícím nebo se vyskytnou v záruční době. Je-li zboží opraveno vadně, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo z odpovědnosti za vady musí kupující uplatnit u servisní společnosti v záruční době. Záruční doba u opravy je 3 měsíce. Záruční doba přesahující 3 měsíce se vyznačuje v dokladu Protokol o opravě.

    "

    Chápu to tak, že kdyby ti notebook třeba škrábli, něco jiného poškodili nebo by ti display sice fungoval, ale měl bys tam mnoho mrtvých pixelů (viditelná vada), tak máš právo do 3 měsíců reklamovat. V podstatě by to měly být vady, kterých jsi si měl všimnout hned při převzení. Dle mého se ta 3 měsíční lhůta nevztahuje na skyté vady, kterých jsi si nemohl všimnout.
    Takže nevím, jestli má Apple tedy nějakou výjimku nebo jak to tedy je.
    Vyjímku ze zákona určitě nemá.

    V tomto formuláři můžete formulovat svou stížnost ohledně příspěvku. Nejprve vyberte typ akce, kterou navrhujete provést s diskusí či příspěvkem. Potom do textového pole napište důvody, proč by měli admini provést vaši žádost, problém nemusí být patrný na první pohled. Odkaz na příspěvek bude přidán automaticky.

    Vaše jméno
    Váš email
    Typ požadavku
    Slovní popis
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.