abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1074 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    8.6.2009 11:21 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    Nejprve jsem zkusil Snajpu a jeho vpsfree.cz, které prezentuje i zde, ale OpenVZ se ukázalo jako nepoužitelné - není možné nahrát moduly do jádra.
    Jo, sypu si popel na hlavu, že jsem to nikam na webovky nenapsal, že se OpenVZ nehodí k čemukoliv co pracuje na nižší vrstvě než aplikační (až na pár vyjímek). Je to daň za nízkou režii pro virtualizaci.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    houska avatar 8.6.2009 12:30 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    Mám půjčené druhé UMTS, díky patří JeDovi.
    8.6.2009 13:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    Použil jsem tap, protože bonding funguje na vrstvě Ethernetu (tun pracuje s IP pakety). Opravte mě jestli se pletu - s tap by to udělat vůbec nešlo.
    Nemělo tady být s tun by to vůbec nešlo?

    (Btw. zkus ten blogpost nabídnout Robertovi, třeba ti to vydá jako článek)
    Quando omni flunkus moritati
    houska avatar 8.6.2009 13:23 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    opraveno, dik

    taky me to napadlo, chtelo by to nejaky obrazky atd. ... mozna az to dodelam

    Grunt avatar 8.6.2009 15:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    No, nevim. Mám na starosti jednu menší síť a tento princip tunelování by se mi zrovna moc nezamlouval. Když už tak ECMP(Equal Cost Multi-Path) Routing. Ten používám i já.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    houska avatar 8.6.2009 15:30 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    Rozlévání trafficu funguje per connection, nikoliv per packet. zdroj

    coz je v mem pripade problem

    Grunt avatar 8.6.2009 15:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    Jo, přesně tak

    coz je v mem pripade problem
    Proč?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    houska avatar 8.6.2009 15:37 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    protoze to delam pro jedinou aplikaci, ktera posila data po UDP
    otasomil avatar 8.6.2009 15:11 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    Moc pekne napsany clanek. Nicmene platit za dve pripojeni hmm to je trochu luxus.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Limoto avatar 8.6.2009 15:13 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    Přesně, navíc, když jsou stejně obě nechutně pomalý...

    otasomil avatar 8.6.2009 15:36 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    No tak z pohledu zabezpeceni spojeni v pripade vypadku je toto reseni OK. Ovsem za dvojnasobnou cenu jen kvuli vyssimu uploadu tak to je vo nicem.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    cezz avatar 8.6.2009 18:12 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    Kedysi som skusal podobne riesenie. (3x adsl) 

    V pripade vypadku jednej linky vykazoval ping cca 30% packet loss, kedze bonding nevedel detekovat vypadok linky (afaik tap nema potrebne ioctl) ale inak v podstate spolahlive.

    Co sa tyka rychlosti ak si dobre spominam bolo to 3x rychlost jedneho spojenia minus cca 20%. A pokial viem, dalo sa nejako urcovat v akom pomere bude bonding rozhadzovat packety do jednotlivych tunelov (toto opat nemal ako zistit system sam) ale ja som nepotreboval, kedze linky boli identicke, mozno by si sa este mal skusit pohrat s tym. Inak ich tusim rozhadzoval rovnomerne do oboch, cim sa prakticky cakalo na ten pomalsi. Ale to uz bolo dost davno, teraz uz si naozaj nespominam.

     

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    houska avatar 8.6.2009 18:21 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    bonding umi detekovat vypadlou linku bud pres
    - mii monitor - mrkni se na mii-tool tzn jestli je kabel fyzicky pripojen
    - arp monitor - pta se jestli mac adresa existuje

    mrkni do manualu

    cezz avatar 10.6.2009 18:27 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    To samozrejme vie, ale vtedy ide o realne sietovky kdezto tu sa bavime o  tun / tap device.

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    houska avatar 10.6.2009 18:33 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    ... pro ktery ten druhy monitoring neni problem
    cezz avatar 14.6.2009 20:46 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho

    No neviem, uz si nespominam, ako sa to presne spravalo, ale asi ano, ten arp monitoring by to mal po nejakom timeoute zistit.. Kazdopadne ani som to nejako neriesil a vypadky som detekoval na inej urovni aj s notifikaciou a tak.

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    houska avatar 14.6.2009 20:57 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Spojení dvou internetových připojení do jednoho
    jj je to presne jak rikas snazi se na tom rozhrani udelat arp dotaz z na tu zadanou ip adresu, timeout se zadava pri loadovani modulu

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.