abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů

    Hacktivisté ze skupiny Anonymous se postavili proti úmyslu Izraelské vlády odříznout veškeré telekomunikační spojení Pásma Gazy se zbytkem světa. Podařilo se jim odstavit či přímo upravit přibližně 660 izraelských webů. V rámci akce #OpIsrael se kolektiv Anounymous snaží také informovat a poučit Palestince z Gazy o tom, jak obejít omezení internetu a jak znovu obnovit komunikaci se světem. Tiskovou zprávu skupiny můžete najít zde.

    19.11.2012 11:16 | ScheRas | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.11.2012 11:21 Izak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů

    ...

    19.11.2012 11:47 asdgfadsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Je potreba ukazat tem izraelskym fasistum ze pokud se budou dal chovat jako jejich mesias a obnovitel Izraele Hitler, tak jim to nemusi projit. Jako je mi jasny ze primej efekt to asi moc mit nebude, ale je aspon nejaka nadeje, ze si toho nekdo vsimne. Momentalne totiz docela bez povsimnuti pokracuji v Hitlerove vizi nadrazene rasy.
    19.11.2012 12:10 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    ...
    19.11.2012 12:29 asdgfadsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    O cem konkretne v mym prispevku pochybujes?
    19.11.2012 12:39 francjozef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Hitler byl jen loutka těch jenž nesmíme jmenovat.
    Vykook avatar 19.11.2012 13:32 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Si šňupal nehašený vápno nebo ještě něco silnějšího?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    20.11.2012 21:32 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Což takhle místo bizarních představ raději prostudovat, které (a čí) banky financovaly Hitlerův zbrojní průmysl?
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    20.11.2012 14:47 Dante
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    A víte od koho se učil A. Hitler. No přece od Židů. Oni mají ve svém náboženství, že jsou národ vyvolený bohem, vládnout světu, atd. Paradoxně se to za 2. sv války obrátilo proti samotným židům. A aby nebylo těch historických paradoxů málo, kdo je nejbohatší na světě? No přeci Židé v USA, který ostatně ovládají, jinak by už Izrael neexistoval. A A. Hitlera financovali také Židé, a bylo jim lhostejné, že miliony jejich soukmenovců umírá v plynových komorách... Vzpomeňte jak zradili svého člověka J. Krista a předhodili ho k ukřižování Římu. Pročpak si asi Pilát myl ruce....? Co udělali USA se svým věrným spojencem Saddamem Husseinem....?!
    19.11.2012 13:05 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    anonymous franchise group sa tymto prihlasili k zastupu uzitocnych idiotov.

    Nezaskodi aj troska propagandy z druhej strany: what would you do?
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    19.11.2012 13:26 asdgfadsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    V pripade USA to mozna sedi (Australie domorodce prilis neomezuje ani nevyvrazdila), ale Britanie a Francie jsou normalni staty s dlouhou tradici, ktery maji pravo na existenci. Ale pokud se nekdo nasere nekam kde vi ze ho nikdo nechce, a zacne si uzurpovat pudu a zdroje od puvodnich obyvatel, tak at se nedivi a nedela ze sebe chudacka.
    19.11.2012 14:38 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    V pripade USA to mozna sedi (Australie domorodce prilis neomezuje ani nevyvrazdila), ale Britanie a Francie jsou normalni staty s dlouhou tradici, ktery maji pravo na existenci. Ale pokud se nekdo nasere nekam kde vi ze ho nikdo nechce, a zacne si uzurpovat pudu a zdroje od puvodnich obyvatel, tak at se nedivi a nedela ze sebe chudacka.
    Pravděpodobně je zde na mysli období cca před 5-ti až 6-ti tisíci lety, že? ;-)

    PS: No, my (Češi) jsme z dnešní ČR Kelty v podstatě taky vyhnali popř. je prostě vyhladili, to nepopírám B-)
    20.11.2012 14:34 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    No, my (Češi) jsme z dnešní ČR Kelty v podstatě taky vyhnali popř. je prostě vyhladili, to nepopírám B-)
    Ani ne tak my, jako Rimani a Germani :-)
    coder avatar 19.11.2012 17:34 coder | skóre: 4 | blog: lINUKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů

    Oni jsou nejaka objektivni vychodiska, jak zjistit kdo ma pravo na existenci?

    A jen tak mimochodem, pokud nechcete aplikovat dost idiotsky princip kolektivni viny, tak neco takoveho ani nemuzete napsat. Historie neni dulezita pro momentalni reseni situace.

    19.11.2012 18:17 asdgfadsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Hm. Moc si domyslis nebo neumis cist, promin, ale diskuze s tebou by byla ztrata casu. Hint: princip kolektivni viny ktery jsem ani nezminil, ani nemel na mysli, a ani neni aplikovatelny (protoze nemluvim o zidech ale o izraeli jako fasistickem statu postavenem na, i podle OSN, rasisticke ideologii sionismu).
    19.11.2012 19:51 sonicpp | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    +1
    19.11.2012 14:00 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Užiteční idioti, ano ano -- pěkný a vtipný příklad užitečného idiota byl Vittorio Arrigoni, který byl natolik pro-palestinským aktivistou, až ho za jeho lásku a mírotepectví popravili ti, za které tak srdnatě bojoval. :-P
    19.11.2012 14:05 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Me by zajimala jedna vec, proc americti prezidenti lezou do pr... izraelu. To vypada skoro jako druhej(prvni?) zidovskej stat...

    Jinak pls nekdo tam jebnete atomovku nebo tri, at uz je konecne klid...
    19.11.2012 17:17 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    To je jednoduchy - je to vyhodne umistena odpalovaci rampa. Vem si, ze vsude kolem sou staty, ktery jsou k US vice ci mene nepratelsky a Izrael jim je jak vostina v prdeli.

    A samo US je do znacny miry zidovskej stat - uz jen proto jaci evropsi emigranti se do US v prubehu let presouvali. Zidi nebyli v evrope nikdy nijak v oblibe - to oni prece zabili Jezise => vsechny krestanske cirkve je vice ci mene ve shode pronasledovaly kde se dalo.

    --- Jinak se opet opravdu bavim 1) izrael spacha vrazdu (nevim nic o tom ze by byl nekdo zadrzen a souzen ...) 2) soukmenovci zavrazdeneho odpovedi nasilne (coz je pro zajimavost v souladu s ustavami snad vsech statu sveta) 3) izrale se pry "musi branit" a proto povola desetitisice zaloh (coz znaci jedine - cele to byla dlouho dopredu planovana provokace, protoze povolat desitky tisic lidi to je kurevska logistika ...)

    Dale na strane izralele jsou "uz 3 mrtvi" (pokud vim vojaci), pricemz na strane palestuincu je "jen 100+" mrtvich - z toho minimalne polovina civilu a spousta deti ...

    Mno at se na to divam jak se na to divam, z dlouhodobyho hlediska to vidim tak, ze izrael naprosto presne aplikuje hitlerovi plany - vysidleni a vyvrazeni nezadoucich obyvatel.
    19.11.2012 21:32 vodic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Nejdriv si zjisti fakta. Na Izrael nejprve zacali palit stovky raket, pak teprve Izraelci zabili toho "chudacka" z Hamasu, ktery to ostrelovani mimochodem zpunktoval. Nasledne zacal Hamas vykrikovat, ze se pomsti, ale ze si zacali uz jaksi pozapomneli.
    19.11.2012 21:49 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Zjisti si fakta sám.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 09:35 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Osobně jsem situaci sledoval a za poslední 1-2 roky téměř nebyl týden, aby palestinci nevypálili alespoň několik raket na Izrael.

    Bohužel v našich médiích se to nikdy neobjevilo - jenom ve chvíli, kdy izraelcům došla trpělivost a provedli nějakou odvetnou akci - to pak byl titulek jak prase ve stylu „Izrael zaútočil...“ jakoby izraelské akci nic nepředcházelo. Nejhorší je Česká televize, která kdykoliv je něco, která může vykreslit izraelce jako „ty zlé“, tak to udělají, opačné informace zamlčují.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.11.2012 18:26 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Myslím, že informací o tom jak extremisti pálí rakety na Izrael máme všichni dostatek. Já dokonce vím co si u toho nejspíš zpívají: písnička. Zkusel ses někdy se zamyslet co je k tomu asi vede? Není to náhodou nevyhnutelná (což neznamená omluvitelná, pouze nevyhnutelná) reakce na činy páchané izraelským režimem?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    21.11.2012 12:01 dooku | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jaké činy? To, že se brání? Chápu že palestincům vadí, že Izraelu připadla jejich půda, ale bylo to rozhodnutí OSN. Navíc, ruku na srdce - arabové by tam měli bordel, pod správou izraelců je tam pořádek.
    21.11.2012 12:37 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jenže ten plán OSN byl pro palestince extrémně nevýhodný. Arabské státy hlasovaly proti a ty západní chtěly židům kompenzovat příkoří z právě skončené druhé světové války. O deset let dříve nebo později by takový návrh pravděpodobně neprošel.
    21.11.2012 13:13 dooku | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ano, to je pravda. A ačkoliv je dost nespravedlivé, že někdo někde odhlasuje, že si část vaší země někdo jiný zabere (jako příklad může sloužit Mnichovská dohoda), už se stalo - a nedivím se palestincům, že jim to vadí. Ale bojovat tak, že pálíte rakety na civilní obyvatelstvo, a pak se divit že přijde odveta... to je na hlavu postavené. Navíc, izraelská kultura je nám mnohem bližší, a přiznejme si to, je spousta muslimů, kteří otevřeně vystupují proti západnímu světu (tím myslím celou evropu). Také je jejich celá společnost postavená nespravedlivě. Ja podporuji Izrael. Aspoň tak, že se snažím přesvědčit ostatní...
    Saljack avatar 21.11.2012 13:46 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    A ačkoliv je dost nespravedlivé, že někdo někde odhlasuje, že si část vaší země někdo jiný zabere
    On Izrael a Palestina defakto spadal pod Velkou Británii která jí zíkala díky prohře Osmanské říše v první světové válce a jejím následném rozpadu.

    Jak už jsem psal, kdyby nebyli palestinci blbci, tak mohli mít již dávno vlastní stát.

    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2012 19:21 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jenže on se pouze nebrání. Jeho činy jdou nad rámec jakékoli obrany.

    Hodnocení co je bordel a co pořádek je značně ošemetná věc. Někdo by mohl poznamenat, že nejlepší cesta k pořádku je fašistická diktatura a že právě tento prostředek k nastolení pořádku izraelský režim zvolil.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.11.2012 04:08 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ano deti, "kdo zacal" je opravdu ta nejdulezitejsi otazka... ohh BTW, nesmirne by me zajimalo jak se da u valky, kde prakticky vsichni lzou, "zjistit fakta" ?
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 10:27 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    „Kdo začal“ je důležitá otázka - protože podle toho lze zhodnotit, co je primárně obrana a co je útok.

    Ad „zjistit fakta:“ Většinou lze přinejmenším dovodit, kdo očividně lže. z 90% jsou to palestinci - koneckonců to patří k jejich kultuře. (Příklad z posledních dní: palestinci vzali obrázky ze sýrie a ukazovali na tom „jak ti zlí izraelci zabíjejí děti“. Tohle je u nich naprosto normální a je to pro ně typické...)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.11.2012 13:19 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ke kultuře Izraelců zase patří obsazovat cizí území a tajně vyvíjet jaderné zbraně. Ale běda, když to udělá někdo jiný.

    Tohle je náboženská válka. Tam se nehraje na to, kdo je zlý a kdo má pravdu. Kdo má momentálně převahu, využije jí a dá tomu druhému přes hubu. Jediná brzda je, že na získání převahy je potřeba sehnat podporu zvenčí a na to je zase potřeba vypadat jako ten "hodný".
    Saljack avatar 20.11.2012 23:49 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Co to meleš území Izraele bylo už před naším letopočtem území židů. Nejprve si zjisti nějaká historická fakta a nešiř bludy jako to dělá většina arabské populace. Navíc kdyby Palestinci a hlavně další arabské státy nebyli naprosto debilní, tak již dávno mohl vzniknout stát Palestina. Myslím si, že Izrael zrovna dvakrát netěší, že pod něj "spadá" území Palestiny. Máš snad důkaz, že Izrael vlastní jadernou zbraň?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2012 00:00 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    území Izraele bylo už před naším letopočtem území židů.
    Z toho vůbec nevyplývá, že by jim to území dnes patřilo.
    Máš snad důkaz, že Izrael vlastní jadernou zbraň?
    Že má Israel jaderné zbraně je jisté, a je to dostatečně zdokumentováno. Podrobnosti však z veřejnosti neví nikdo.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Saljack avatar 21.11.2012 00:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Z toho vůbec nevyplývá, že by jim to území dnes patřilo.
    To netvrdím, jenom říkám, že není pravda, že to území patří "arabům". Stejně se arabům vůbec nejdená o území jako spíš o nerostné bohatství a šíření jejich "směšného" náboženství.
    Že má Israel jaderné zbraně je jisté, a je to dostatečně zdokumentováno. Podrobnosti však z veřejnosti neví nikdo.
    Důkaz!
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2012 00:16 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Debata o tom komu to území dnes má patřit je samozřejmě složitá. Nikdo však nemůže zpochybit fakt, že Israel získal velká území násilnou a tedy né právě legální a morální cestou. Nikdo ani podle mě nemůže rozumě napadnout názor, že Židé v té době rozptýlení po Evropě a jiných částech světa měli v dobách okolo vzniku Israele na území tenkrát obývaná Araby asi tak stejný nárok jako Inuité, Křováci, Ujgurové nebo kterákoli jiná skupina. Jinými slovy: žádné.

    Máš důkaz, že USA, Británie nebo Francie vlastní jaderné zbraně? Nemáš, viď? Přesto nikdo nepochybuje, že je tyto státy mají. Totéž platí pro Israel.

    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Saljack avatar 21.11.2012 10:56 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Nikdo však nemůže zpochybit fakt, že Israel získal velká území násilnou a tedy né právě legální a morální cestou.
    S tímhle bych byl velmi opatrný Izrael získal některá území jiných států díky válce, kterou začali tyto státy. To samé se stalo i po první světové válce, kdy Německo jako poražený přišlo o část svého území Nikdo nevidí v tomto problém, proč by měl být problém u Izraele. Stát Izrael vznikl díky OSN a to rozhodně není násilím.
    Máš důkaz, že USA, Británie nebo Francie vlastní jaderné zbraně? Nemáš, viď?
    Nemám, ale také to netvrdím. Narozdíl od jiných.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2012 19:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Nevidím důvod s tím být opatrný. Znám historii a nevidím v ní nic co by z morálního hlediska omlouvalo chování Israele včetně záborů rozsáhlých území, odsunů, etnických čistek, vraždění tisíců civilistů a ztrpčování života ostatním.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    21.11.2012 19:28 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Nevidím důvod s tím být opatrný. Znám historii a nevidím v ní nic co by z morálního hlediska omlouvalo chování Israele včetně záborů rozsáhlých území, odsunů, etnických čistek, vraždění tisíců civilistů a ztrpčování života ostatním.
    Slušné skóre! Neboli, ani jedno z toho není v tomhle vesmíru pravda. O těch dalších samozřejmě hovořit nemůžu, tudíž ani nerozporuji a tak mi ani není co vyvracet, že? ;-)
    23.11.2012 20:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Všechno z toho je pravda. Tvůj příspěvek nechápu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    23.11.2012 20:26 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Všechno z toho je pravda. Tvůj příspěvek nechápu.
    S tím souhlasím.
    21.11.2012 08:12 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Důkaz!
    Izrael nepodepsal smlouvu o nešíření jaderných zbraní. Informace o vývoji JZ zveřejnil izraelský jaderný technik. Následně byl unesen Mosadem (v Římě - tedy na cizím území) a odsouzen za velezradu, což jeho svědectví potvrzuje.
    Petr Tomášek avatar 21.11.2012 10:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    No, tak zrovna případ Mordokaje Vaanunu je dost podezřelý (proč odjížděl do Říma?) - klidně to mohla být jenom akce Izraelců, aby si okolní arabské státy myslely, že Izrael má atomovou bombu a neodvážili se na něj zaútočit. Skutečný důkaz, že by Izrael atomovou bombu měl, neexistuje.

    Ale i kdyby Izrael atomovou bombu měl, tak to nepovažuju za nic špatného, protože reálně pokud by ji použil, tak je to jeho smrt. Prostě se jí jako první neodváží použít, protože to nedává smysl.

    Na druhou stranu když se podíváš, jak je Izrael malý, tak by ho jedna-dvě menší atomovka dokázala zničit totálně, a ani možnost odvety mu moc nepomůže. No a přesně o to se snaží Írán - a říká to veřejně.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    21.11.2012 11:56 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Izrael měl/má velkou motivaci jaderné zbraně mít a měl/má prostředky na to je vyvinout i vyrobit. Všechny nepřímé důkazy říkají, že to už udělal. Není žádný důvod, aby je neměl. Naopak, je výhodné tajit jejich množství a umístění - aby nemohly být zničeny úderem nepřítele. Nejjednoduší, nejlogičtější a tedy nejpravděpodobnější vysvětlení je, že Izrael jaderné zbraně má a tají to.

    Irán je na tom úplně stejně. Skutečný důkaz, že vyvíjí jadernou zbraň, neexistuje. Pokud by ji použil jako první, je to jeho smrt. Možnost odvety zůstává vždycky - z dobře krytých podzemních sil, lodí a ponorek. Jadernou válku lze vyhrát jen v jednom případě - že nepřítel jaderné zbraně nemá.
    21.11.2012 12:15 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Izrael měl/má velkou motivaci jaderné zbraně mít a měl/má prostředky na to je vyvinout i vyrobit. Všechny nepřímé důkazy říkají, že to už udělal. Není žádný důvod, aby je neměl.
    Konečně. Ta poslední věta je hřebík na hlavičku. Izrael možná má, možná nemá jaderné zbraně, ale ani v jednom případě neporušuje nic z mezinárodního práva ani žádnou smlouvu s jiným státem. "Obviňovat" Izrael, že má možná jaderné zbraně je asi tak stejnš chytré, jako poukazovat na to, že já mám možná auto.

    Irán oproti tomu se nachází ve zcela jiné situaci. Přistoupil ke smlouvě o nešíření jaderných zbraní a je pod sankcemi OSN za to, že tuto smlouvu neplní. Tvrdit, že Irán je na tom úplně stejně je asi stejně chytré, jako když mě za volantem a Irán za volantem zastaví silniční kontrola a ukáže se, že na rozdíl ode mne má Irán zákaz řízení.
    21.11.2012 12:57 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Takže pokud Irán odstoupí od smlouvy o nešíření JZ, OSN ukončí všechny sankce a Iránci si tu atomovku budou moci v klidu postavit?
    21.11.2012 13:00 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Takže pokud Irán odstoupí od smlouvy o nešíření JZ, OSN ukončí všechny sankce a Iránci si tu atomovku budou moci v klidu postavit?
    To pravděpodobně udělat může. Z předmětné smlouvy ovšem neplynou jen závazky, ale také výhody. O ně by Irák přišel. Více viz smlouva sama. Dneska negoogluji ;-)
    21.11.2012 19:25 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Mimo jiné. Těch důkazů a svědectví je celá řada.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.11.2012 23:01 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ehm, myslíš ty "civili" jak se jima ohání propalestinské weby? Škoda že ve skutečnosti jsou to reposty fotek ze Sirie a podobně...
    19.11.2012 23:03 Redi | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    *y

    (tohle by se nemělo stávat... :D)
    Saljack avatar 20.11.2012 23:52 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Co jsou zase tohle za lži? USA jako židovský stát? To myslíš vážně? Vzhledem k tomu, že v Izraeli musí projít povinnou vojenskou službou nejen muži, ale i ženy, tak si myslím, že zmobilizovat 10000 lidí je otázkou jednoho dne.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    24.11.2012 05:58 Sally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ach jo. On ten vtipek v Simpsonech o "nasich novych koncesionarich v Tel-Avivu" v tvem pripade zustal asi nepochopen, ze?

    Zmen si ikonu, anebo si rozsir obzory... Tohle uz neni ani "verejne tajemstvi" a mluvi se o tom otevrene vice nez dvacet let.
    19.11.2012 18:56 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Vysílat rachejtle s cílem někoho vystrašit je samozřejmě nepřijatelné. Bombardovat hustě osídlené město a masakrovat civilisty včetně žen a dětí po stovkách, odstříhávat lidi od internetu a jinak jim bránit v kontaktu s okolním světem je také nepřijatelné. Pomáhat lidem zůstat v kontaktu se světem a vyjadřovat jim morální podporu je však u mě chválihodná aktivita.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 10:14 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Vysílat rachejtle s cílem někoho vystrašit je samozřejmě nepřijatelné.

    Velmi bych ti přál, abys takovou rachejtli potkal v reálu. Viz tohle, tohle(chce javascript), tohle, tohle, tohle, tohle nebo tohle. Všimni si poslední fotky, každá malá dírka ve zdi je způsobena střepinou, kdy každá takováto střepina může zabít.

    Důvod, proč je izraelských obětí tak málo, je v jejich organizovanosti. Zatímco palestinci vyvíjeli rakety, které doletí dál, izraelci pracovali na systému varování, budování krytů a protiraketové obraně (protože narozdíl od palestinců pro ně lidský život má velkou cenu).

    Bombardovat hustě osídlené město a masakrovat civilisty včetně žen a dětí po stovkách,

    Jseš vedle, jak tak jedle. Palestinci záměrně míří na civilisty. Izraelci míří na vojenské cíle, jenže palestinci je schválně umisťují mezi civilní obyvatelstvo, takže se to bez civilních obětí prostě nejde.

    Mimochodem, těch civilních obětí zatím bylo asi 1/3 z cca 100. A to se mezi to počítají i rodinní příslušníci palestinskejch teroristů, kteří de facto dobrovolně dělají živý štít a těší se na to, až z nich budou mučedníci...

    odstříhávat lidi od internetu a jinak jim bránit v kontaktu s okolním světem je také nepřijatelné.

    Blablabla. Ty se z toho internetu prostě posereš, že? Ve válce se odstřihávalo vždy (vzpomínám, jak měl děda schovaný noviny ze začátku 1. světové a tam taky první, co bylo, že přerušili telegrafní spojení), co je na tom?

    Pomáhat lidem zůstat v kontaktu se světem a vyjadřovat jim morální podporu je však u mě chválihodná aktivita.

    Vyjadřoval morální podporu vrahům a naopak snažit se, aby se oběť nemohla bránit, může jen zmrd.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.11.2012 12:01 francjozef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jsi takové hovado nebo jen blbec? Takže Gabčík a spol byli vrazi? Mimochodem, Němci měli na Sudety jakýs-takýs nárok, kdežto Chazaři v Palestině nikdy nebyli. A teď vraždí potomky Ježíše Krista - křesťany, muslimy, pravé Židy.
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 12:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jsi takové hovado nebo jen blbec?

    Takže došly argumenty a vygumovaný mozeček proto musí začít osobní invektivy...

    Takže Gabčík a spol byli vrazi?

    Gabčík a spol útočili na civilní obyvatelstvo?

    Mimochodem, Němci měli na Sudety jakýs-takýs nárok, kdežto Chazaři v Palestině nikdy nebyli. A teď vraždí potomky Ježíše Krista - křesťany, muslimy, pravé Židy.

    Co's hulil, prosímtě?

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    20.11.2012 12:59 francjozef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Jsi takové hovado nebo jen blbec?

    Takže došly argumenty a vygumovaný mozeček proto musí začít osobní invektivy...

    Co's hulil, prosímtě?

    TOHLE jsou invektivy.
    Takže Gabčík a spol byli vrazi?

    Gabčík a spol útočili na civilní obyvatelstvo?

    Dobře, a co třeba vybombardování Drážďan či atomovka v Hirošmě? Ale zpět k tématu. Proč se Izraelští vojáci schovávají mezi civilisty? Alze vůbec mluvit o civilistech a nevinných oběštech v případě nelegálníc h osadníků, tyranů a zlodějů?
    20.11.2012 18:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Samozřejmě že se jedná o značně nebezpečný rachejtle. Proto taky píšu, že je jejich střílení nepřijatelný. Můžou někoho přece někoho zranit nebo dokonce zabít. Taky dělají díry do silnic a fasád a ničí zeleň. Nicméně důvod toho, že je tak "málo", jestli se to dá vůbec říct, mrtvých Izraelců je, že jsou řádově míň nebezpečné než to co Izrael sype na Gazu (včetně bílého fosforu a tak), jinými slovy: protože Palestinský odboj nemá dost peněz a přístup ke zbraním. To je podle mě dobře a přál bych si, aby někdo stejným způsobem v přístupu ke zbraním omezil i Izrael.

    Nejsem vedle, a už vůbec né jako jedle, a to ani zdaleka. Co z toho co jsem napsal neodpovídá realitě? Že Palestinci záměrně míří na civilisty, z toho má vyplývat co? Izrael taky zabíjí civilisty vědomě, a bere je jako vedlejší ztráty. Sto mrtvých žen a dětí na pět ozbrojenců, to je přeci přijatelná cena. Sice je velmi diskutabilní zda to zachrání jediný izraelský život, nebo naopak, ale Izrael má přece "právo se bránit". Bleju.

    Ano, z internetu jsem doopravdy schopný se posrat.

    O vyjadřování morální podpory vrahům jsem nenapsal ani slovo! Ty podporuješ vrahy!
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.11.2012 18:41 sonicpp | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Mně vždycky rozesměje, jak se ty arabský srágotky zahalují, dělají hrdiny, radostně střílejí rakety, ale když Izraelcům dojde trpělivost a odpoví, tak se naši hrdinní arabští (ano, arabští ;))přátelé schovávají mezi civilisty a ženským pod sukně. Začnou dávat na internet fotky z jiných koutů země o strašlivých obětech, které napáchali ti zlí a hnusní židi, začnou bulíkovat, že je jim ubližováno a chtějí humanitární podporu. Podle mě by se podpora Gazy měla nadobro zrušit, jsou na tom asi hodně dobře, když mají zdroje na kupování zbraní. Navíc civilisté tak úplně nevinní nejsou, zvolili si ty teroristy sami.
    20.11.2012 18:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ona celá Gaza je de facto jeden velký živý štít tím jak je hustě obydlená. Kdokoli je v Gaze, je v podstatě pod sukní nějaký ženský. Počkat, :-).

    Co to mění na tom, že jim ubližováno je a že Izrael blokuje humanitární pomoc?

    Jaké teroristy? Nemá snad každý právo na obranu své země? Tím neříkám, že jejich přihloupá snaha střílet rachejtle není kontraproduktivní, pouze že kdo je "terorista" a kdo "bojovník za svobodu" je subjektivní věc.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Petr Tomášek avatar 21.11.2012 10:29 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Co to mění na tom, že jim ubližováno je a že Izrael blokuje humanitární pomoc?

    Teď jsi měl rozesmál. Izrael nejen, že humanitární pomoc neblokuje, ale sám ji do Gazy posílá. Dokonce pečuje o zraněné palestince ve svých nemocnicích.

    Samozřejmě, že když se arabové snaží do Gazy dostat další zbraně, že takovouto „humanitární pomoc“ Izrael blokuje.

    Jaké teroristy? Nemá snad každý právo na obranu své země?

    Střílení raket na civilisty jako obrana? Ty máš fakt v hlavě vygumováno. (Navíc obrana čeho? Izrael se v r. 2005 z Gazy stáhl a důsledek byl jenom vyhrocení útoků palestinců na Izraelce - důvod je prostý, protože podle jejich ideologie nemá Izrael právo na existenci a snaží se ho všemi dostupnými prostředky zničit...)

    Tím neříkám, že jejich přihloupá snaha střílet rachejtle není kontraproduktivní, pouze že kdo je "terorista" a kdo "bojovník za svobodu" je subjektivní věc.

    Ale hovno: kdo nazývá „teroristu“ „bojovníkem za svobodu“ se prostě dopoští lži.

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    21.11.2012 11:53 dooku | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Výborně, lépe bych to neřekl. Rád vidím někoho se zdravým názorem. Nechápu zaslepenost některých lidí tady, nechápu proč straní arabům. A štve mě, že média dělají to samé.
    21.11.2012 19:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Tím bych se být tebou nechlubil. Podle tebe je každý, kdo nejásá nad množstvím zabitých arabských dětí a žen zavražděných s motivem chránit Israel před improvizovanými a relativně málo účinnými raketami, zaslepenec? Co je podle tebe nezaujatý, nestranný postoj?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    25.11.2012 22:59 dooku | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Nejásám nad smrtí nikoho, tím méně nad smrtí civilistů. Ale jak souvisí účinnost zbraní s tím, jestli se máme bránit? Nebudeš se bránit střelnou zbraní jen proto, že chudák útočník má jen nůž? Co je to za logiku? I "improvizovaná a relativně málo účinná raketa" může zabít. A také zabíjí. Krom toho, rád bych věděl, odkud máš informace o téhle záležitosti. Z našich médií? Izrael se snaží likvidovat jen ty, kteří jsou zodpovědní za útoky na jejich zem. Varuje předem civilisty, že dojde k útoku... dělají to snad palestinci? Ne, oni naopak střílejí rakety úmyslně na civilní obyvatelstvo.
    26.11.2012 10:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Řeknu ti to pomaleji a srozumitelněji:

    I s r a e l ú m y s l n ě v r a ž d í c i v i l i s t y ,

    a sice po stovkách včetně ženských a děcek.

    Když na tebe někdo zaútočí s nožem, zastřelíš ho a pak ještě jeho rodinu, a pak ještě několik dalších i s částmi jejich rodin a navíc všem poboříš domy?

    Když totiž flákneš bombu, velkou raketu, nebo nálož bílého fosforu skoro kamkoli v Gaze, máš statistickou jistotu, že pozabíjíš hromadu nevinných.

    Samozřejmě nechci zlehčovat nebezpečnost palestinských raket, nechtěl bych jednu dostat do oka, ale co Israel předvádí v reakci na tyhle rakety (jejichž vystřelení předtím navíc vyprovokoval) je neúměrné použití síly nad rámec jakékoli sebeobrany a jedná se o válečný zločin.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.11.2012 10:16 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Škoda že nejde vložit víc mezer za sebe.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.11.2012 10:30 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Řeknu ti to pomaleji a srozumitelněji:

    I s r a e l ú m y s l n ě v r a ž d í c i v i l i s t y ,

    a sice po stovkách včetně ženských a děcek.

    Když na tebe někdo zaútočí s nožem, zastřelíš ho a pak ještě jeho rodinu, a pak ještě několik dalších i s částmi jejich rodin a navíc všem poboříš domy?

    Když totiž flákneš bombu, velkou raketu, nebo nálož bílého fosforu skoro kamkoli v Gaze, máš statistickou jistotu, že pozabíjíš hromadu nevinných.

    Samozřejmě nechci zlehčovat nebezpečnost palestinských raket, nechtěl bych jednu dostat do oka, ale co Israel předvádí v reakci na tyhle rakety (jejichž vystřelení předtím navíc vyprovokoval) je neúměrné použití síly nad rámec jakékoli sebeobrany a jedná se o válečný zločin.
    No, v tomhle vesmíru Izrael brání svoje ženské a děcka před (čím dál většíma) rachejtlema ručníkářů. V tomhle vesmíru to Izrael dělá s maximálními možnými ohledy na civilní obyvatelstvo (s čímž se ručníkáři obtěžují taktéž, jen jaksi v obráceném gardu, tj. jak jich pobít co nejvíc). V tomhle vesmíru má demokratický stát právo se bránit proti válečným aktům nevyhlášené války vojenskými prostředky. V tomhle vesmíru má právo na život toho, kdo neútočí, větší hodnotu než právo na život toho, kdo útočí a chce mi ten život vzít. No a nakonec v tomhle vesmíru mají ručníkáři perfektní možnost jak žít v míru s Izraelem - stačí s ním neválčit. Nic víc na to doopravdy není třeba.
    26.11.2012 10:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Protože ti nevěřím, že sem píšeš z jiného vesmíru než já, se rozhodně nejedná o sebeobranu. Sebeobrana je něco úplně jiného. Co popisuješ ty je lží nabitá propaganda IDF absolutně nereflektující realitu.

    Je sice asi teoreticky pravda, že by si Palestinci pomohli, kdyby na provokace Israele nereagovali a stoicky přijímali všechna příkoří do chvíle kdy Israel přestane být fašistickou tyranií, ale tohle prostě Arabové nemají v krvi. Navíc, jak se už několikrát ukázalo, když Israel záminku k agresi nedostane ani po opakovaných provokacích, tak si jí prostě vymyslí.

    Tvrdíš, že Palestinské děti mají na život menší právo než ty žijící v Israeli na základě sporné debaty o tom kdo útočí a kdo se brání?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.11.2012 11:19 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Protože ti nevěřím, že sem píšeš z jiného vesmíru než já, se rozhodně nejedná o sebeobranu. Sebeobrana je něco úplně jiného. Co popisuješ ty je lží nabitá propaganda IDF absolutně nereflektující realitu.

    Je sice asi teoreticky pravda, že by si Palestinci pomohli, kdyby na provokace Israele nereagovali a stoicky přijímali všechna příkoří do chvíle kdy Israel přestane být fašistickou tyranií, ale tohle prostě Arabové nemají v krvi. Navíc, jak se už několikrát ukázalo, když Israel záminku k agresi nedostane ani po opakovaných provokacích, tak si jí prostě vymyslí.

    Tvrdíš, že Palestinské děti mají na život menší právo než ty žijící v Israeli na základě sporné debaty o tom kdo útočí a kdo se brání?
    Palestinské děti jsou v tom pochopitelně bohužel nevinně. Úplně stejně nevinně jako třeba děti v Dráždanech v roce 1945. Nebo děti v Hirošimě v roce 1945. Nebo děti v Coventry v roce 1940. Nebo děti v X v roce Y - těch příkladů jsou mraky. Obecně to děti odnesou, když dospělí nemají rozum a rozpoutají válčení.

    Ale i v tom jsou rozdíly, které někdo vidí a někdo ne. Někdo vidí maximální úsilí šetřit životy nevinných/nezúčastněných, někdo vidí sebeobranu s důrazem na likvidaci útočníka s nejmenšími možnými vedlejšími důsledky, atd. atd. Na a někdo v úlně tomtéž zase vidí propagandu a lži. To jsou holt ty různý vesmíry ;-)

    26.11.2012 11:28 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Lépe řečeno: když dospělí páchají válečné zločiny.

    Tady podle mě není prostor pro nesouhlas a jsem toho názoru, že Israel na straně svého nepřítele životy nevinných rozhodně ani v nejmenším nechrání, proto ty stovky a tisíce nevinných obětí. Je to ale ještě horší, Israelský režim totiž sleduje politiku trvalé války (perpetual war). Bez války by totiž hrozilo, že by "Židovský stát" mohl zaniknout a stát se demokracii, což by byl konec sionistického snu. Spíš než dva rozdílné vesmíry bych to viděl na dvě úrovně informovanosti.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.11.2012 11:32 jnml
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Lépe řečeno: když dospělí páchají válečné zločiny.

    Spíš než dva rozdílné vesmíry bych to viděl na dvě úrovně informovanosti.
    No tak to nepochybně ;-)
    21.11.2012 19:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Israel humanitární pomoc blokuje. Tečka. Není to tak dávno, kdy to bylo už poněkolikáté rozsáhle rozebíráno ve většině médií i mezi lidmi.

    Odpověz na mou otázku: Nemá každý právo na obranu své země? Neřeším zda by to měl dělat a v jakých případech, pouze zda má na to právo.

    Podle tebe má Israel právo bezohledně bombardovat jedno z nejhustěji obydlených míst na planetě a zabíjet při tom stovky a v součtu tisíce nevinných lidí na základě toho, že někdo má nějakou ideologii? Mluvíš-li o zhoubných ideologiích, neměl bys zároveň zmínit i sionismus?

    Takže podle tebe se terorista vždy bezpečně pozná od bojovníka za svobodu? Jak?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Václav 19.11.2012 19:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Vzpomínám na jednoho bývalého člena Antify, který s náma občas chodil na pivo a jednou se dost nasraně vyjádřil o tom, že Izrael jsou dnes jedni z největších nácků světa :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    20.11.2012 00:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Vždit to je taky pravda... V čele mají ultra pravicového beníka co hází sračky na civily jako je bílej fosfor atd... Izrael okupuje uzemí které jim dle mezinárodního soudu nepatří tak co čekaj??? Jo vyřeší to chtějí tak že provedou genocidu jako jejich modla Hitlek díky kterýmu mají svuj židovskej stát. Lituji nejenom paletince ale i pravověrné židy protože SIONISMUS je zrudná ideologie který by nesmí patřít mezi humální lidské myšlenky...
    20.11.2012 06:56 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Zrůdné ideologie jsou i fašismus, komunismus a islám.
    20.11.2012 12:15 francjozef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Fašismus != hitlerismus, komunismus != židobolševismus. Islám je náboženství.
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 10:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Pěkně ti ti muslimové vymydlili mozek...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Václav 20.11.2012 12:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Myslím že máslo na hlavě mají obě strany. Ono to že Izrael nikdy nepodepsal druhý a třetí protokol ženevské dohody je taky pěkné a o něčem vypovídající.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Petr Tomášek avatar 20.11.2012 12:39 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    To je směšné - v kontextu blízkého východu je nějaký podpis nebo nepodpis naprosto zanedbatelný.

    Důležitější je, že Izrael dělá stokrát víc, než jakejkoliv arabskej subjekt v okolí - před bombardováním shazuje letáky, ve kterých varuje civilní obyvatelstvo, pokud chce bombardovat vojensky využívaný civilní objekt (např. obytný dům využívaný jako sklad zbraní / odpalovací zařízení pro rakety atd...), tak nejdřív telefonicky upozorní obyvatele, aby objekt opustili atd.

    A to nemluvím o tom, že např. Izrael vyvinul speciální útočné rakety, aby bylo možné např. zneškodnit teroristu jedoucího v autě a přitom neohrozit civilisty okolo.

    A co dělá druhá strana? Střílí ze zálohy a záměrně využívá civilistů jako živého štítu. (P.S. Na to, jaké mají arabové pojetí lidských práv se stačí podívat do Sýrie a hned je jasno...)

    Jistě lze izraeli pár věcí vytknout, ale celkově je to naprosto nesrovnatelné.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    24.11.2012 06:09 Sally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Cece, zbusobem vyjadrovani a zaujatosti zacinas pripominat jisteho sveho "skorojmenovce", co se tu kdysi tez bil sverepe za prava jine mensiny...
    19.11.2012 19:49 sonicpp | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Dětičky, asi ještě nevědí, koho se to zastávají :-/
    19.11.2012 19:53 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Ty nevíš koho se zastáváš.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Vykook avatar 19.11.2012 22:16 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Obávám se, že ty jsi ten co neví, ale klidně si mysli opak, mě to žíly netrhá...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    19.11.2012 22:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Co konkrétně?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.11.2012 13:41 HONZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anonymous nabourali asi 650 izraelských webů
    Takže anonymní soudruzi nyní konečně podporují svobodu myšlení, rozvoj ducha a osobnosti, odvěké touhy lidstva a vůbec všelijaká pozitiva a sociální jistoty...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.