abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1066 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Hledá se grafik - kamarád

    19.11.2010 13:10 | Přečteno: 1799× | Linux - readonly debian pro routery

    Zápiskem bych rád shrnul mé dosavadní zkušenosti se spoluprací s kamarády "grafiky". Současně bych rád zmínil potřebu najít opravdového "kamaráda grafika" protože současný stav je něco co ze mě akorát vyčerpává sílu cokoliv dělat. Po úvodní žádosti uvedu hned čtyři zkušenosti které mě dohánějí na hranici šílenosti...


    Úvodní žádost: hledám někoho, kdo by měl nápad, styl, a chtěl by pomoci s grafikou na web. Mohu nabídnout peníze nebo různé protislužby. Ať už možnost volného vstupu do fotoateliéru, možnost ozvučení akcí.... a jistě by se ještě něco našlo. Táborová výbava beztak přes rok jen leží ladem.


    Weby které řeším jsou zaměřené na dětské tábory, tanec, hudbu, malbu, jízdu na koni. Strašně rád bych s někým navázal dlouhodobou spolupráci. Není to jen o webech ale v podstatě o celkové prezentaci mého občanského sdružení - tedy vizitky, logo, hlavičkové papíry... nic z toho nemám, chci to vyřešit. Pokud to někoho zaujalo nebo jen hledá melouch, prosím do diskuze, odpovím obratem ;-)


    A slíbená část - mé žalostné plakání nad dosavadní zkušeností s grafiky... 4x a vždy FAIL...


    1. Když jsem měnil školu, tak jsem si na jeden semestr našel práci v jisté firmě která dělala weby. Já byl na pozici kodéra, kamarád kterého jsem tam poznal dělal grafiku. Na kamaráda jsem se s odstupem pár let obrátil že potřebuji webovou grafiku, dohoda klapla, vše se po obtížné a náročné komunikaci podařilo. Za web jsem zaplatil, oboustraná spokojenost. Po čase jsem potřeboval další web. Několikrát jsme se sešli v KFC a řešili co by ten web měl obsahovat, jak by měl vypadat. Na poslední schůzce někdy v létě byl návrh hotový, od tohoto dne mi tento kamarád nebere telefon, neozval se že by mi dal web... přitom mám pro něj připravené peníze. Web jsem dělal pro kamarádku, ona mě pořád uhání, a já už nevím jak z toho ven. Už jsem totálně vzdal tohoto kluka shánět.


    2. Po čase jsem našel nového člověka, pán ve věku kolem 50 let, celej život dělá grafiku. Prosil jsem ho o návrhy loga a podobně, domluvili jsme se že požadavky pošlu emailem, tak jsem také učilil. Je to již 14 dní. Volal jsem mu asi 20x, nebere telefon. A to po něm paradoxně nechci logo ale potřebuji domluvit tisk letáků...


    3. No, jednou takhle na jendé oslavě jsem poznal kluka, stěžuji si na mé problémy.. a on hned že je grafik! Málem jsem se s ním domluvil... mezitím se ožral, byl nepříjemný, oplzný na holky... no, druhý den jsem se bavil s lidma co ho znají a prý s ním ani nezačínat, snad všichni co po něm grafiku chtěli ji museli odmítnout. Viděl jsem jeho návrhy a popravdě - práce dětí na ZŠ v photofilteru je někdy lepší.


    4. Kamarád mě uhání s žádostma o návrh nějaké zákaznické karty, nakonec si sehnal pani která má super grafické cítění. Bohužel, ta pani sice nakreslí vše moc hezky, nechápe ale rozdíl mezi vektorem a bitmapou. Podklady do tisku je schopná poslat v JPG souboru 300x200px ... no, extrémní. Za to jí člověk ani nemůže vynadat... ona nechápu proč na 300x200 px nechcem platit, prý to dodala a víc už to řešit nehodlá. No, ... možná je chyba ve mě. Nebo už to fakt nechápu.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.11.2010 13:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Mě se zase pořád někdo ptá, jestli neznám někoho na Flash, a opravdu neznám :-)
    19.11.2010 13:53 Jája
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Já, já někoho na Flash znám! Jmenuje se Gordon.
    19.11.2010 14:00 otakar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    jak je to u Vas s jazyky?

    kamaradka dela se skupinou grafiku a architektu, delaji i navrhy na ruzne expozice a dlouho to bylo takove nijake. Ciste nahodou nyni spolupracuji s jednou grafickou z Nemecka a od te doby se o ne doslova investori perou.

    Jde presne o to, co rikate, je treba neco dotahnout do konce. Driv v te skupine odevzdavali ty navrhy tak, jak v Cechach obvykle, par odflaknutych A4 papiru. Dnes to ma ta cizinka v ruce a kdyz si vsichni mysli, ze uz maji hotovo, tak se teprve zacina pracovat. Ale ta pani ma i nejakou grafickou skolu, takze ty navrhy nemaji zadne skolacke chyby, ktere je mozno u vsech tech samouku najit. Co vsak presto nejvic zaujme je jakasi preciznost a dotazenost.

    Proto ta moje otazka kvuli tem jazykum. Mam pocit, ze se zde za tech 40 let vytratilo neco, co za prvni republiky tim spoluzitim s Nemci privedlo tuto zemi k rozkvetu. Jakasi symbioza mezi tou jejich prezciznosti a nasi schopnosti najit nove neproslapane cesty. Takze jestli mate moznost, najdete si nekoho v Sasku nebo Durynsku, plati se jim stejne jak v Praze.
    Johny z Podoli avatar 19.11.2010 14:46 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    děkuji za komentář, rozhodně zajímavé. V každém případě já dávám přednost práv tomu "kamarádství" - zajít na oběd, večeři, pokecat co kamarádi, probrat nový web... prostě tak nějak dlouhodobá přátelská spolupráce. Navíc němčina - ee, jen anglicky a ještě lámaně ;-)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    19.11.2010 14:22 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Takže ty máš rád deti hej?
    Johny z Podoli avatar 19.11.2010 14:48 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    vzhledem k těm našim táborům je asi vlastně rád mám, i když zase jednou za rok to úplně stačí, mít toho víc tak jsem už šedivej ;-)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    poky74 avatar 19.11.2010 16:09 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád

    On asi narážel na místní (a nejen místní) humbuk okolo pedofilů

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    asfethan avatar 19.11.2010 15:26 asfethan | skóre: 10 | blog: asfalatum | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Poslal som mail, hadam dorazi :P
    Johny z Podoli avatar 19.11.2010 15:36 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    čekám, zatím nic ;-)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    Johny z Podoli avatar 19.11.2010 15:37 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    už ano ;-)
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    19.11.2010 15:30 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    On je mozna problem v tom, ze to jsou melouchy bokem. Nabidni full-time job za slusny penize se vsim vsudy a spis nekoho urves. Pokud ma nekdo praci, tak melouchy bude delat pouze tak jako studentik, dokud neprijdou dalsi veci (manzelka, rodina, vice prace v zamestnani), to pak je clovek rad, kdyz ma chvilku volna.

    No a pokud hledas nekoho na opravdu profesionalni urovni, tak budes muset nabidnou profesionalni pristup. Normalne nabidka zamestnani se slusnym ohodnocenim, samozrejme nejakej vstupni pohovor, reference, pripadne ukazka vlastni tvorby, zkusebni lhuta a dalsi. Jinak budes mit porad jenom kamarady "grafiky".
    Johny z Podoli avatar 19.11.2010 15:35 Johny z Podoli | skóre: 26 | blog: rocfdebian
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    já nechci nikoho zaměstnávat, chci čistě pro sebe občas něco vytvořit. V zápisku je jasně uvedené že jsem za vše platil. Podivuji se třeba nad tím, že layout byl hotový, já ho viděl, prosil jsem o drobnou úpravu a v tom skončila veškerá komunikace. Není to divné? Peníze jsem měl připravené...

    Přeci nemusím nikoho zaměstnávat na to, aby mi někdo udělal layout na web? ... ne?
    Můj web o táborech: Letní dětské tábory, Hudební tábor , Můj nový blog na Nul.cz
    19.11.2010 16:22 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Ja som napr. programator a bokovky tiez nerobim lebo sa mi to jednoducho neoplati. Ani financne ani casovo. Typujem ze u grafikov je to podobne.
    pavlix avatar 20.11.2010 01:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Nevím, jak je to s grafiky, ale já jsem teď převážně lektor a programátor a dělám v podstatě jenom bokovky (mam živnosťák).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.11.2010 18:36 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Ano, pokud delas na zivnostak, tak to nejsou bokovky, ale tvuj hlavni prijem.

    Pokud je nekdo zamestnany, nebo dela na zivnostak, ale ma stale zakazky od nejakeho subjektu, tak bude preferovat jistou praci pred obcasnymi bokovkami, protoze stabilni prijem je lepsi nez obcasna prace. A kdyz bude mit nekdo pevny zamestnani nebo pevneho klienta (na ZL) a bude s nim mit smluvene terminy, tak bude radeji ignorovat bokovky, nez aby ztratil nejakeho lepsiho zakaznika, zrejme tedy i nejakeho vetsiho s dobrymi dalsimi kontakty, a tim si posramotil povest. Akorat je blby, ze hned nerekne, ze nema cas. Ale treba mu je to neprijemny, ze neco domluvil a ted to nestiha.

    Dalsi otazka je, jestli neni nemocnej, mrtvej,v krizi nebo nekde v zahranici, pokud vubec nereaguje.

    Tyhle bokovky jsou dobre tak pro studenty, kteri skolu zvladaji v pohode a chteji si privydelavat. Ale pro pracujiciho je to leda tak prilepseni, pokud ma cas. Pokud ale nekdo dela profesionalne grafiku nebo IT, tak to asi nebude mit s financema zas az tak spatne, takze bokovky bude nechavat stranou.
    pavlix avatar 20.11.2010 19:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Ano, pokud delas na zivnostak, tak to nejsou bokovky, ale tvuj hlavni prijem.

    Ani jedna z těch činností není můj hlavní příjem :).
    Pokud je nekdo zamestnany, nebo dela na zivnostak, ale ma stale zakazky od nejakeho subjektu
    Ano, mám pár subjektů, které ode mě čas od času něco chtějí... ale chtěl bych vidět, jak mě uživí třeba jedno školicí středisko, které ode mě poptává linuxové školení jednou za tři měsíce a to ještě když to vyjde :). Takovou práci můžu nazvat občasnou bokovkou zcela legitimně, ne?
    protoze stabilni prijem je lepsi nez obcasna prace.
    Přesto jsou mezi náma tací, kteří si pořídí živnost nebo někteří dokonce firmu, místo toho, aby chodili pro stabilní příjem do stabilní práce.
    A kdyz bude mit nekdo pevny zamestnani nebo pevneho klienta (na ZL) a bude s nim mit smluvene terminy, tak bude radeji ignorovat bokovky, nez aby ztratil nejakeho lepsiho zakaznika, zrejme tedy i nejakeho vetsiho s dobrymi dalsimi kontakty, a tim si posramotil povest.
    Nevidím, proč by udělání bokovky mělo obecně vést na ztrátu pověsti. Jistě, v některých případech ano, ale to pak člověk asi něco nevychytal.
    Tyhle bokovky jsou dobre tak pro studenty, kteri skolu zvladaji v pohode a chteji si privydelavat. Ale pro pracujiciho je to leda tak prilepseni, pokud ma cas. Pokud ale nekdo dela profesionalne grafiku nebo IT, tak to asi nebude mit s financema zas az tak spatne, takze bokovky bude nechavat stranou.
    To, co píšeš, tedy, že každý člověk z této oblasti má jednoho velkého zajímavého zákazníka a ostatní s klidem ignoruje, není obecně pravda. A s finanční situací to přímo nesouvisí.

    Ber to tak, jako že tu prezentuju zkušenosti z druhé strany, než kterou znáš.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.11.2010 16:08 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád

    U všech těch čtyř problémů vidím společného jmenovatele: nepřesné zadání.

    První tři problémy souvisí s termíny. Grafik může být sebelepší kamarád, ale zkušenost velí, že solidní smlouva, která přesně vymezuje vzájemný pracovní vztah a druh odvedené práce a která stanovuje sankce za prodlení, je nutnost. Pořádek dělá přátele. Nikdo neříká, že všechny páky obsažené ve smlouvě je třeba použít. Nicméně v okamžiku, kdy nedbalost dodavatele způsobí finanční problémy objednavateli, není od věci mít rozumnou možnost získat kompenzaci. Se smlouvou v ruce má člověk (v případě hodně ošklivého sporu) alespoň lepší šanci získat právní pomoc, když nic jiného.

    Čtvrtý problém mi taktéž připadá poměrně jednoduchý — když si objednávám například logo, musím jasně stanovit požadavky. Je třeba předem říct, že logo musí být dodáno jako vektorová grafika, a to minimálně ve třech velikostních variantách a v několika barevných variantách (RGB vhodná na web, CMYK vhodná pro tisk, dvoubarevná na levné letáky, v odstínech šedi pro kvalitní černobílý tisk a čistě černobílá pro béčkový tisk a razítka). Pokud je logo součástí grafického stylu firmy, jistě se k němu požaduje i kvalitně zpracovaný grafický manuál s pravidly použití loga (všechny typy tiskovin, vizitky, auta, jmenovky na dveřích — co, kam, v jaké velikosti...). Grafický manuál je opět kus vektorové grafiky. Prostě se požaduje 15 kusů vektorových obrázků a jeden kus PDF s grafickým manuálem. Dokud něco z toho není dodáno, není možné zakázku převzít a zaplatit.

    Zákaznická karta bude pravděpodobně mnohem menší „sousto“ než logo firmy. Pak ale musí být o to snazší přesně stanovit požadavky. S přesnými požadavky stanovenými ve smlouvě lze pak příslušnou paní i s jejím JPG snadno a rychle poslat do prdele. Dokud nedodá návrh v požadovaném formátu, nikdo se s ní nemusí bavit.

    Myslím si, že každému kamarádství ze všeho nejlépe svědčí situace, kdy jsou obchodní vztahy v nejlepším pořádku.

    Josef Kufner avatar 19.11.2010 16:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    +1
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.11.2010 17:16 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Já jsem takhle jednou pořád volal jednomu grafikovu, který mi to stále nebral, až mi to nakonec vzala jeho manželka a řekla mi, že před týdnem zemřel na rakovinu...
    Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
    menphis avatar 19.11.2010 20:06 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    vymluva... uz ho otravovalo to neustale zvoneni telefonu.
    default avatar 19.11.2010 20:16 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Když ty jsi porušil První Hadrabovo pravidlo obchodu. Které zní: "Nikdy nedělej business s rodinnými příslušníky a kamarády."

    Kamarád je tak na ten oběd, večeři a tak podobně, ale nic víc. Stejně tak jako tvůj obchodní partner je prostě jen obchodní partner.

    Náš projekťák si teď "začal" s jednou "kolegyní" (termín Second Lurdes tu beztak nikomu nic neřekne), která navíc pracuje na projektu na straně klienta. Teď je to fajn, tři čtvrtiny pracovní doby pod stolem, zbylá čtvrtina je snídaně a oběd. Ale nakonec ho to bude stát místo a nás jméno našeho podniku.

    Lidi se prostě nepoučí.

    Mimochodem: na vánoce budu v bohužel v Praze. Zatím to tak nevypadá, ale budu donucen. :-( Tak můžeme zajít na večeři nebo radši na panáka. Bydlel jsem na Pankráci, což je ten kopec nad Podolím a určitě se tam půjdu podívat. Můžeme být kamarádi. S grafikou ti nepomůžu, protože weby nedělám. A aby ti někdo dodával grafiku pro tiskoviny někdo další weby? To je zbytečně komplikovaný.
    19.11.2010 21:28 Eva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Grafiku provozuju už něco přes tři roky, za měsíc se hlásím na design do Zlína na Baťovku. Vedu dva roky grafickou stránku, pravidelně aktualizovanou. Občas si něco přivydělám bokem za grafické spracování. Dovolím si říct, že se výborně vyznám v Adobe Photoshopu, znám základy vektorové grafiky, slabým článekm je u mě HTML, které se pohybuje na základní uživatelské úrovni, ovšem do teď jsem spolupracovala se šikovnými kodéry, takže to nebyl problém.

    Pokud bys měl zájem, zastihneš mě téměř kdykoli k večeru na mailu Asheen@seznam.cz, icq 258571971. Pokud mě kontaktuješ, ráda Ti poskytnu ukázky mých prací a případně se domluvíme :)

    Hledám hlavně někoho, s kým bych mohla spolupracovat a nějakým způsobem se realizovat :)).

    Přeju hezkej večer, Eva
    xkucf03 avatar 19.11.2010 23:33 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Vedu dva roky grafickou stránku, pravidelně aktualizovanou.
    Odkaz?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.11.2010 01:31 Jmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    http://problems.blog.cz/

    http://layfor.blog.cz/

    ?
    22.11.2010 19:06 Eva
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    layfor. ten druhý je můj osobní blog. Kdo jsi, že mě tak znáš? :D
    Chytrex avatar 22.11.2010 21:06 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    otasomil avatar 20.11.2010 08:41 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád

    To je tak zoufale ze radeji pouzijte hotove sablony i s grafikou. Treba odtud.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Migi avatar 22.11.2010 15:46 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Mám ve známosti jednoho grafika, občas s ním je težká řeč, ale umí. Kdyby na tebe chtěl zkoušet, že neexistuje, můžu ho jít osobně usměrnit.

    Nechce se mu tu registrovat, takze kdybys mi dal email, obratem mu ho pošlu.
    23.11.2010 15:17 Lenka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    Měla bych zájem o spolupráci. Dělala jsem návrhy externě pro grafická studia. (Mám bakalářské studium, výtvarný obor).
    14.2.2011 22:34 JITKA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hledá se grafik - kamarád
    aHOJ, JSEM SICE ŽENSKÁ, ALE S GRAFIKOU RÁDA POMŮŽU KDYŽ TAK JSEM NA FACEBOOKU JIKOSTALOVA@SEZNAM.CZ

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.