abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Rozcestník

    XXX

    19.8.2014 14:50 | CAD | poslední úprava: 6.3.2015 23:44

    XXX        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.8.2014 15:39 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    na verejnou komunikaci s tim asi nesmis, proto nechapu, proc jsou tam ty svetla?
    19.8.2014 15:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    No to máš pravdu, ale zase proč je tam neudělat? :-)
    19.8.2014 15:52 Ukrajinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Maskovanie pre polisov :-D
    19.8.2014 15:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    :-))))
    19.8.2014 15:54 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Nemá to registrační značku ;-)
    19.8.2014 15:56 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Vono nevim co by bylo horší, jestli vyjet bez papírů a být chycen, nebo vyjet s falešnou značkou a byt chycen. :-)))

    Jinak mě fascinuje jak na každej prd dneska musí bejt papír.... :-(

    19.8.2014 16:00 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Vyjet s falešnou značkou a být chycen, protože je to bez papírů plus navíc falešná značka :-)

    Jenom na veřejné komunikaci. Na oploceném pozemku si může jezdit, s čím chce.
    19.8.2014 20:43 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    I na neoploceném, pokud to není veřejná či účelová komunikace, může být i klidně pod vlivem…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    19.8.2014 15:43 Ukrajinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Do lesa sa zachvilu bude viac hodit toto. Inac dobra praca :)
    19.8.2014 15:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Díky, To by šlo na vozejk přidělat taky. :-))
    19.8.2014 16:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Moc hezký. Proč to neplánuješ dodělat a nechat schválit do provozu?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    19.8.2014 16:52 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    +1, dokonce to není moc složité, předpokládám, že nápravy ze Škodovky budou brány jako homologované
    19.8.2014 17:21 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    No dvě k sobě svařené nápravy, silně upravené určitně budou homologovatelné. :-)))
    19.8.2014 18:13 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jde jen o to, jestli ty nápravy samotné jsou homologované (jsou z auta, takže nejspíš jo, ale je samozřejmě otázka, co vše jste na nich upravoval) a jestli vám na ten svar dá někdo se svářečským průkazem potvrzení
    PepaSFI avatar 19.8.2014 22:54 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    pokud vím tak už to dnes tak jednoduchý není. S homologací jsou takový potíže že se kromě vyložených speciálů nevyplatí jednotlivě přívěsy stavět. Spousta požadavků a poplatky převýší cenu továrního výrobku.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.8.2014 13:57 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Nahoře jsem linkoval odkaz, že to tak snadné stále je. Ale tovární výrobky budou vždy levnější, protože potřebují stejnou homologaci jen jednou pro celou řadu.
    Bedňa avatar 19.8.2014 19:05 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    +1

    Len na tú váhu by musel mať aj brzdy, čo by možno zas taký veľký problém nebol.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.8.2014 16:41 Seraph
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Hezký
    19.8.2014 17:06 ivir | skóre: 7 | Barrandov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Toto má být do lesa? To spíše na krajíček lesa. Mohu hodnotit jen ze svých prostých zkušeností ze statku, ale ten vozík nesplní ideálně svůj účel minimálně v dlouhé životnosti nebo pohodlné jízdy po zablácených cestách.

    Při větším naložení zadní části bude nadzvedávat auto a nejspíše více opotřebuje zadní část. Nemáte tam listová péra pro snížení otřesů/rázů, takto všechna váha spočívá na tom šroubu a tipuji, že v kolem tohoto místa by to mohlo brzy začít praskat.

    V tomto ohledu je nejlepší si zajít někdy podívat do JZD za techniky a popovídat si o tom, alespoň pro lepší manipulaci s vozy bývají kola spíše vzadu, ale to zas váhu přenáší i na auto.

    Nebudu jen hanit, zbytek korby je jinak velmi pěkně udělaný.
    19.8.2014 17:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jo do lesa. :-) Uvidímě, je to za auto co snese 3,5t, ale pochybuju že tam tolik naložím... Uvidí se v provozu, v zatěžkávajících zkouškách.

    Náprava je řešená jako kyvná tedy dvě kola na nosníku a uprostřed šroub. Pérováníje řešeno přepákování. Není tedy třeba listových per. Jsou tka řešeny všechny vyvážečky, horaly viz zmiňované JZD. Jinak já pocházím ze zemědělské rodiny, takže vim a smrdím hnojem. :-))

    Jo jinak korba je udělaná tak že by si mohl na ni přidělat kdokoliv jakoukoliv nápravu. Je to vymyšlený universálně.

    Každopádně díkes. :-)

    19.8.2014 19:35 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Než 2 kola na nosníku, jsou praktičtější dvě kola velká. Lakatoše a traktory nemají velká kola jen tak ze srandy. Pokud bys chtěl fakt vozík do extrému, tak bys udělal dvě úzká samostatně zavěšená kola o velkém průměru - něco takového - bohužel bys je dnes asi sehnal už jen stěží..
    19.8.2014 19:59 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    No to ti budu oponovat. Do trénu na vyvážečky se používají fakt jenom dvě kola na vahadlu. To z toho duvodu že zvádnou větší výkyv než dvě nezávisle zavěšená kola. Jasný, klasické vozíky které mají dvě nápravy mají dvě nezávislé nápravy, ale v terén use ti u tohodle uspořádání může stát že ti budou třebas dvě kola viset ve vzduchu a dvě zbylé ponesou zbytek váhy. Kdežto řešení co mám já tedy vahadlo se dvěma koly se používá v terénu z toho duvodu že ty dvě kola se přizpůsobí terénu a přitom stále přenášení Váhu vozíku v poměru 50/50. Zhruba samozřejmě. Viz odkaz: co najde google
    20.8.2014 09:10 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jo já to asi blbě pochopil. Jo asi by dve velké namísto 4 malých bylo lepší, ale zas jde o prostor...
    20.8.2014 09:24 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jo a taky jde o zpusob odpružení. U vahadlo je strašně jednoduché. u jedné nápravy bych musel použít nějakej zkrut a nebo listové péra.
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2014 17:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Hele neměly by bejt už 3.5tuny bržděný? Já bych tě teda nechtěl vydět jak s tim letíš někde z kopce :-D Jak s tim chceš dojet do Dombasu když to nemá homologaci? :-D
    19.8.2014 18:14 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    To záleží, co je v techničáku auta, které to táhne
    19.8.2014 19:52 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    No do lesa se bržděný vlek nepoužívá protože bržděný vlek(ne ten nákladní na pleumatiku...) pracuje na principu závaží a setrvačných hmot. To by se ti vozejk v lese pořád zabrždoval a odbrždoval, to je naprd. Já myslím že ten kdo má všech pět pohromadě do Dombasu fakt nepojede... :-)
    pavlix avatar 19.8.2014 17:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jak se Vám líbí?
    Moc.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    20.8.2014 10:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Díkes.
    19.8.2014 18:26 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Super :-) Jen mi nesedí dvě kola uprostřed, přijdou mi prostě moc blízko sebe, vzhledem k délce bych tam asi čekal jedno. Kdy se chystáš do Novoruska? Kamarád říkal, že naše lyžařská brigáda vyrazí až bude sníh, že to těm imperialistům natřem, ale já mám strach, že by mohlo být pozdě.
    19.8.2014 20:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    No je pravda že 4 kola znamená špatné ruční zatáčení. :-))
    19.8.2014 18:59 smutnydiskuter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    vozicek je krasny. Mas taky krasny a obrovsky barak, jen co je pravda, s tvym kapitalem by leckery student strojariny stavel tryskova letadla. Aneb jak poznas levicaka - koupe se v penezich. Chudi lide voli, nepochopitelne, pravici.
    20.8.2014 00:10 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Opravdu mate pocit, ze volici pravicovych stran jsou chudsi?

    Jinak panu zimovi jeho uspechy, ma li tedy nejake, preji a to dokonce i kdyz je to hulvat, ktery nadava lidem v diskusich. Patrne pripad nedostatecneho vychovani.
    Agent avatar 19.8.2014 21:30 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Do lesa? Tak to určitě uveze i BUK! A co blatníci? Aspoň provizorní.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    gtz avatar 19.8.2014 22:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Super, až s tím pojedeš po lese tak dávej bacha na ty pumpičkáře, abys nějakého z nich nevzal sebou :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    PepaSFI avatar 19.8.2014 22:47 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    pěkný to je. Praxe ukáže co se nezadařilo, co je potřeba posílit nebo předělat. Ty podvozky jsou samostatné poloviny nebo to má uprostřed zkrutnou příčku? Takhle s těma výkyvnýma dvojkolama to mají některé zemědělské přívěsy, například hovnocucní cisterny to tak měly. Ale byly to samostatné podvozky, nespojené napříč a jak se ten čep opotřebovával zatížením tak to bylo čím dál víc rozkročený doširoka. To se uvidí jestli to ty kolečka budou zvládat.

    Z takových praktických doplňků doporučuju přidat ještě nohu dozadu. Někdy je potřeba něco naložit když auto musí pryč a to bez podepření na obou koncích nejde. Pokud hodláš vozit větší kusy tak se hodí naviják. Stačí malý na kliku, přimontovaný na sloupku který se upevní na bočnici do rámu. Soused to má na velkém traktorovém vleku, pod korbou v rámu je pouzdro do kterého se zasune sloupek tvaru L s navijáčkem. O bok opře dvě ráhna jako rampu, lanko dá kolem klády a konec zahákne pod tím takže se kláda valí coby "kladka volná". Jednou rukou za pár minut naloží kládu kterou by ručně valilo pět chlapů. Taky jsem to chtěl ale nějak mě to netlačí, ve většině případů stejně musím dřevo vytahat ručně na cestu takže je na místě řežu na zvládnutelné kusy. A bacha na rozložení nákladu a brzdění. Viděl jsem případ kdy takový dlouhý přívěs naložili trámama výrazně delšíma a ono to na nerovnosti houplo tak že to nadlehčilo zadek auta. Souprava se takzvaně zlomila, odlehčený zadek auta vybočil do smyku a přívěs bočně naboural do boku auta.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    19.8.2014 23:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    JJ praxe ukáže. Nápravy byly nejdřív svařeny dohromady a pak v pulce rozříznutý aby se mohly nezávisle kývat. Původní zavěšení z nápravy bylo využito k vytvoření kloubů. Tedy je to uložený na silentblocích. Jo noha dozadu nad tím jsem už taky přemýšlel, to by bodlo. Moje auto má 2,2t tak doufám že to nezlomím. Musí mto ještě letos podrobit zátěžových zkouškám aby praxe ukázala. :-)
    PepaSFI avatar 20.8.2014 19:19 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    ono by to i spojené do jisté míry fungovalo, podobně jako to funguje na té nápravě původně, coby zkrutný stabilizátor. Ale při větších výkyvech už by to nemuselo dělat dobrotu, přece jen na osobním autě ty rozdíly při pružení jsou maximálně pár centimetrů. Ta vzpříčená souprava bylo taky velký SUV takže bacha na to. Už jsem těch vozíkových hrdinů viděl víc, většinou jde o přetížení nebo špatné rozmístění nákladu. Ale nejen to, byl jsem jako spolujezdec u toho když naše skvělá D1 lomcovala obytným přívěsem tak vehementně že se ohnula oj.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    20.8.2014 19:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Ty nápravy jsou svařeny dohromady v místě původního spojení náprav, tedy ty učka. Takže jsme vytvořili fakt pevnej spoj ve tvaru "O". Zkoušeli jsme to ohýbat a fakt to bylo už moc tuhé, takže jsme ty svařené nápravy rozříznuli flexou uprostřed a udělali nezávislé na sobě. Mělo to efekt rozšíření rozchodu. Další věcí kterou jsme koumali byla korba. Původně jsme chtěli korbu nad kolama, ale pak ybchom museli buď omezit výkyv náprav a nebo udělat korbu daleko vyžší. Takže jsme se nakonec rozhodli udělat korbu mezi kolama a bylo. Bude to mít větší stalibilu v bočních náklopech a dřeva tam naházím taky mraky... :-) Ono by tam šla dát v podstatě jakákoliv jiná náprava... :-)

    Ps. Když jsem měl ještě felícii a naložil malej vozejk dřevem tak se mě to na silnici taky podařilo rozkmitat že jsem měl stažnej zadek. :-)))

    20.8.2014 00:39 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    vzpomel jsem si na uderne heslo nekecat a delat, pekna prace :)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    20.8.2014 10:20 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    nechtel jsem se k te praci vyjadrovat, ale takovy 'oslavny' komentar uz je fakt trochu moc.

    Rozeberme si tedy, co je pricinou toho, ze nejaky obcan si postavi svuj prives. ('normalne' by si ho totiz koupil). V tomto konkterni pripade je to nekolik duvodu, ktere hraji dohromady.

    Jako prvni vidim venkovske prostredi. Vesnice je a byla vzdy odkazana sama na sebe a lide v takovych vesnicich byli zvykli si pomoci sami. Intuitivne tedy pri reseni nejakeho problemu nezajdou do bauhausu nebo OBI nybrz do sve kulny a nebo k soudsedovi.

    Dalsi duvod vidim v minulosti. Byvali kulaci (prarodice pana Zimy) vstoupili do JZD, kde pracovali jejich deti (rodice pana Zimy). Nadherna kombinace - neefektivne pracujici malohospodar s clenem JZD, rozkradajicim ze spolecneho. Odkud se asi vzly ty dve napravy?

    Ale to vse by jeste nevedlo k cili. Musela k tomu prijit jeste dalsi zivotni nahoda, totiz, ze poslali synka z te venkovske prdele do mesta studovat, aby mohl to monstrum nakonec zkonstruovat.

    Takze takhle vypada ve skutecnosti to vase 'nekecat a delat'.
    20.8.2014 10:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Naprosto se mýlíte a urážky typu že naše rodina ukradla někde nápravy je přez čáru tou měrou že pokud nejste posera, což jako anonym zajisté jste, tak se zastavte na držkovou... ps. kdyby jste byl alespoň trochu inteligentní a vzdělán, dojdete k závěru že už od pohledu korba na vlek je dražší něž si zajít na šroťák a za 2 litry si ty nápravy koupit. Jééénže to by jste nesměl být mega hňup...
    20.8.2014 11:19 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    So záujmom pozorujem týchto "karlov", "vladimirov" s krátkym a mäkkým a ďalších zakuklených odvážnych prispievateľov do diskusií s takýmito iniciatívnymi osobnými urážlivými výpadmi a čakám, kedy sa ozvú mentori (zvyčajní moderátori:)) - a kde nič, tu nič. Asi to bude tým groupthinkom:).

    Nech sa zadrhne svojou závisťou/nenávisťou, avám per potešenie oka takéto vozíky na drevo máme u nás:).
    20.8.2014 12:17 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Nečekej, klikni na admin u komentáře a nahlaš je, obyčejně nikdo všechny blogy nečte, už jsi dostala vyjádření mnohokrát, to jsi blbá, že to nechápeš?
    20.8.2014 12:51 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    už jsi dostala vyjádření mnohokrát
    zato ty monitoruješ všetky, však, karle?
    20.8.2014 14:05 AMD Faununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa

    Nač ty zbytečné pře? Vždyť to je dad (Karel), to bych se klidně vsadil. Tohle je taky určitě dad. To jsou v podstatě pořád ty samé nudné kecy s jasnými indiciemi. Zase dad dává okázale najevo, že je z města, tam se všechno kupuje, nikdo nic nevyrábí.

    Dad je takový dělník bulváru a tak jako obvykle rozebírá kdo kde s kým, kdo byl v JZD a kdo prodává obnošené prádlo. Tehhle rukopis nelze zaměnit. Sice se tu dad okázale před časem loučil, ale to byla jen póza a vopruzuje tu furt, dad je něco jako linuxová pavlačová bába, to mu zvědavost nedovolí, aby se rozloučil doopravdy.
    20.8.2014 14:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Navíc já píšu zásadně s diakritikou. Paní učitelka je prostě paranoidní magor.
    20.8.2014 15:48 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Paranoik si tu ty, lebo teba neustále prenasledujú nejaké učiteľky, a už celé možno mesiace vymýšľaš účinnú strategickú zbraň, ktorou by sa dali vykynožiť :-D
    20.8.2014 15:45 patentovy zakon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Karel
    neverím, že by bol až taký Karel

    20.8.2014 19:36 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jílek je zpět?
    20.8.2014 19:51 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Kdyby byl jilek zpdt tak se tu v te zumpe bude něco dít.
    20.8.2014 20:58 abcd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Ten naštěstí hledá někde svoje nemanželské děti, aby ho v důchodu měl kdo přebalovat.
    skunkOS avatar 20.8.2014 11:12 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    -1
    http://martinrotter.github.io
    Grunt avatar 20.8.2014 12:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    ('normalne' by si ho totiz koupil)
    To je asi heslo nového tisíciletí nebo co. 'Normální' je věci kupovat, ne si je dělat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.8.2014 22:10 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Nevim, do jake miry je normalni si doma vyrabet veci, ale kdyz to nekoho bavi, tak proc ne, je to jeho vec. Imho mi prijde vice normalni si prives koupit nez ho vyrabet.
    22.8.2014 22:49 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    To je úděl lidí bez možností, schopností nebo ochotných automaticky přijímat kompromisy. Normální je si vyrobit nebo si nechat vyrobit či dodat přesně to co chci.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    kotyz avatar 23.8.2014 13:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Akorát s doma vyrobenym nesmíš do silničního provozu. Tim se dost omezuje jeho možný využití...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.8.2014 17:59 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    „Řeč“ byla obecně, ale lze jej homologovat. Vozil jsem se v autě pro dva s maximálkou 250 (omezovač), svařeném s jeklů a trubek s omezenou homologací, které mohlo normálně do provozu a už se i normálně prodává. V porovnání s uvedenými výkresy pro tento vozík se to dělalo podle výkresů asi 5% kvality a obsahu - v zásadě jen kusovník s délkami a poznámkami úhlu řezání, v dílně s třemi kluky na několika metrech čtverečních - svářeč měl „papíry“.
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    23.8.2014 19:06 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    +1 když se chce, všechno jde. Akorát měšťáci jen remcaj.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.8.2014 20:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Hele ty bukvice z vesnice, jediný co sem ještě nedělal je sváření a důvod je pouze ten, že nemam svářečku a dílnu, takže si rači di napsat další pomatenej blogísek ať se zasmějem a jinak šoupej nohama když umíš hovno...
    23.8.2014 20:30 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Tak si to neber tak osobně, je to zobecňující tvrzení. Měšťáci jsou prostě nuly a u tebe to platí ochlasto obzvlášť.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.8.2014 02:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Si dneska na hlaváku vykouřil nějak málo čůráků, že působíš frustrovanějšim dojmem než obvykle, co?
    kotyz avatar 24.8.2014 23:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Na Hlavnim se už nekouří, teď se kouří na Florenci...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 22.8.2014 22:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Proč já a proč do tohohle století? Teď vám povím jak to ve skutečnosti je: Není to normální.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.8.2014 01:05 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    stejně tak normální je si kupovat windows...
    20.8.2014 10:35 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Díkes. :-)
    20.8.2014 19:54 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Přílohy:
    Tak sem vkládám ještě výkresovou dokumetaci, aby jste jako ITáci měli vlastně pedstavu jak vypadají výkresy. :-)) Samo nejsou dodělané, ale pro výrobu to stačilo. :-) OD toho bymělo sloužit neexistující hnutí Free-Engineerign aby to kdyžtak někdo dodělal vylepšit atd. V podstatě jako se tak děje ve Free-Spoftware.

    V příloze jsou vykresy v pdf. Schválně jestli někdo pochopí ten číslenej systém který jsem si vytvořil pro svoji firmu. :-))

    20.8.2014 20:23 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jéé telefon na Láďu Zimu! Škoda jen, že nám teď v ústavu telefony zakázali :-/ A abys neřekl, že my ostatní jsme líná nic nedělající hovada, tak pošlu taky jeden obrázek. Vpravo táta, uprostřed Miriam a úplně v levo já!!!
    20.8.2014 21:24 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    zda se me to nebo je to pismo v razitku jakesi divne a kostrbate a vubec ne "technicke" ?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    20.8.2014 21:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Je to výchozí písmo mého CADu. Jinak ISO font to není no. :-)
    Grunt avatar 23.8.2014 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Příloha:
    Vozík šikovný. Též jezdím s otcem na dřevo (resp. sběr dřevěného bordelu v jeho podání) už spoustu let. Chceš radu? Vozík prodej a sežeň si nějakou obstarožní Pragu se zálohou v podobě traktoru. Prvně si na tom rozflákáš osobák, jestli ti do lesa až k rubanisku nevede pěkná nová asfaltka a rubanisko není pěkné. Druhá věc je že pokud povrch zmrzne, tak se po tom jakš takš jezdit dá, ale jakmile horní vrstva trochu rozmrzne a zespod je to furt zmrzlé tak hodně štěstí s blátičkem. Je to jak bojiště u Ypres. Já minulou zimu roztlačoval a zabořil jsem se pomalu až po kolena do toho hnusu. Vozík s autem samozřejmě zůstaly zapadnuté. Máme půltunu (i když permanentně přetíženou) a nahodit vozík a pak shazovat pár metráku dřeva aby se vůbec auto vyhrabalo ze sraček není žádná sranda (osobní zkušenost). Shodit pár tun…heh. Hodně štěstí. Tolik zkušenosti dlouholetého dřevorubce. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 24.8.2014 09:56 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    no jestli jezdíš do lesa pro dřevo tím co je na obrázku tak to se nedivím. Jenže on na to má LR Discovery, to projede a utáhne víc než většina malotraktorů co znám. Pokud na tom jsou nějaký slušný gumy blátotlačky tak pojede i tam kam bys pěšky nešel páč bys tam nechal botiska. Samozřejmě Praga V3S nebo traktor normální velikosti zvládne víc ale zas to musíš někde parkovat a starat se. Ve slušným stavu to není zadarmo a levný zbídačený křáp je peklo. Taky by to muselo mít nějaký nakládadlo, jeřábek neboli hydraulickou ruku protože nakládat dřevo na vysokou korbu je šílená otročina, čímž se zas zvýší pořizovací cena. Musíš mít řidičák C, na traktor sice stačí teoreticky B ale pokud chceš tahat větší váhu tak musíš mít T a na ten jeřábek bys měl taky mít papíry. Myslím že s tím co má to zvládne víc než dobře.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 24.8.2014 10:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jenže on na to má LR Discovery, to projede a utáhne víc než většina malotraktorů
    Jak to nemá náhon na všechny kola (tzn. i toho co veze), tak se osobně přijdu podívat jak to projíždí rozmrzlou břečkou se zavaděným vozíkem naloženým řekněme na 1t. Nám se lesáci chechtají i s tímto. Jako jde to, ale…
    Taky by to muselo mít nějaký nakládadlo
    Jo. A automat na kafe by to mělo mít.
    nakládat dřevo na vysokou korbu je šílená otročina
    Je. Zas pokud máš nachystané (chystat jezdí lesáci u nás na bicyklu aby u toho mohli chlastat) tak jen nahážeš půlku rubiska a odjedeš. Žádné sraní a časově to vychází úplně nejlíp. A námaha při nakládce se dá většinou kompenzovat pulčíkem rumu :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    PepaSFI avatar 24.8.2014 10:46 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    no popravdě řečeno, vyvážecí přívěsy s pohonem nejsou úplně běžný ani u profesionálů. Holt musíš se trošku vyznat a vědět co uvezeš. Ten automat na kafe není zas takový problém http://www.handpresso-online.cz/
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Grunt avatar 24.8.2014 11:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    no popravdě řečeno, vyvážecí přívěsy s pohonem nejsou úplně běžný ani u profesionálů.
    Jenže srovnej to se Zimovým vozíkem. Na to bych s trochou vůle nepotřeboval ani ten traktor. Takovou mrchu bych vytlačil i rukama :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.8.2014 13:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Ty kráso, ale to je tak na 10 tun voe... Já počítám s normální běžnou prací a né s profesionální vyvážečkou na vyvezení dřeva na pilu... Mě stačí si kulánky nakrátit na 1m což mám odzkoušeno že v pohodě odnesu v rukách a nepotřebuju k tomu mít rameno atd... :-)
    PepaSFI avatar 24.8.2014 16:38 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    pořiď si háček. Já si ho udělal z kusu kulatiny a ušetří to moc námahy. Vždycky mě z nakládání špalků bolely prsty, není to za co vzít, klouže to a je to vůbec nešikovný. Tímhle špalek vezmeš lehce na konci, postavíš, na horním konci obejmeš rukou a na spodním nabereš na háček. Když má dobře udělaný hrot tak se dá špalek zaseknout a táhnout ho za sebou v místech kde by nesení bylo obtížné, třeba při vytahování špalků z porostu. Na to jsou teda lepší manipulační kleště ale člověk holt nemůže mít všechno. Taky se dá ten háček v kombinaci s nějakým páčidlem, kusem trubky, použít jako obracák na převalení klád.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    24.8.2014 17:16 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    JJ to je šikovná věc. :-) Tedka zrovna koumu že bych si mohl udělat taky plný bočnice abych mohl vozit písek. :-)
    Grunt avatar 24.8.2014 10:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Musíš mít řidičák C, na traktor sice stačí teoreticky B ale pokud chceš tahat větší váhu tak musíš mít T a na ten jeřábek bys měl taky mít papíry. Myslím že s tím co má to zvládne víc než dobře.
    No a když už jsme u toho, tak hlavně musíš platit povinné ručení (což je největší osina v zadku – i když jestli jsem to dobře pochopil, tak ani Zima nemá ten vozík homologovaný a nemá s nim na veřejných komunikacích co dělat), takže když se to plus mínus spočte tak zaplatit si za formanku většinou není tak strašné jak to na první pohled vypadá.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 23.8.2014 19:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    ps. ještě by tam šlo dodělat spousta kravin, jako rám na plachtu, držák rezervního kola, ruční brzdu, držák na nářadí, držák na parkovací špalky atd
    Přidej ještě aspoň tak dva navijáky až ti to zapadne po podvozek do bahna.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.8.2014 19:15 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Já bych od čekal nějaké rameno s navyjákem, aby se nezadřel. Podobný vozík jako je v blogu by nejspíš s trochou snahy postavil i člověk bez CADu a všech výkresů (dobře, ne tak přesně, ale přibližně jo). Nějaké pořádné rameno by muselo být ultrakrutě husté. Zdar Max
    Grunt avatar 23.8.2014 19:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    rameno s navyjákem
    To je na co?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 23.8.2014 19:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Jinak pokud ne V3S, tak aspoň nějaký malotraktor. Ten je taky fajn. Na to jsem zapomněl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.8.2014 14:46 Woky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vozík do lesa
    Peknej vozik, dobra prace.... Jen tech 3,5 tun bych se trochu obaval.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.