abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Ano, uznávám, pomalu, ale jistě to na mém blogu vyhnívá... hlavně kvůli nedostatku času a nápadů, co si budeme povídat :-/ No a jelikož se většina mých zápisků v poslední době čím dál tím více odchylovala od zaměření ABC Linuxu, rozhodl jsem se založit tématicky volný blog Letters from Earth, na který jsem zároveň přesunul zápisky odsud za poslední půlrok.

    FuxBlog budiž tedy nadále ryze technickým blogem se zaměřením na IT. Snad na něj budu mít čas...

    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    Clearellm v0.5

    15.3.2008 09:45 | Přečteno: 960× | Clearellm development | poslední úprava: 15.3.2008 09:48

    Česká verze | English version


    Inspirován tímto zápiskem jsem se rozhodl udělat několik změn na stávajícím Clearellmu. Kromě opravy chyby vykreslování sloupců v panelu (gkrellm širší než 60pix) jsem přidělal i dvě nová barevná témata (viz galerie). Nové vlastnosti grellmu tedy jsou:

    Pokud máte zájem, stahujte Clearellm v0.5 zde (133,8kB).


    Inspired by this blogpost I decided to make some changes in Clearellm v0.4. In addition to fixing bug with drawing gkrellm panel bars (gkrellm wider than 60pix) I've created two new color themes (see gallery). New features of gkrellm are following:

    If you are interrested in Clearellm, you may download Clearellm v0.5 here (133.8kB).

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Clearellm v0.5, obrázek 1 Clearellm v0.5, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    paralaX avatar 15.3.2008 11:21 paralaX | blog: Last_Bullet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    Snad ohnivé ne?
    unknown_ avatar 15.3.2008 11:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    Hm, u mě jde gkrellm normálně rozšířit i na 1000 px.
    pushkin avatar 15.3.2008 11:49 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    To on jde i s Clearellmem, ale zase nastane ten problém s odskakováním sloupců od okraje v panelech. Na to aby tam nebyl by ta bitmapa musela být 1000pix široká, což by mělo dva důsledky - jednak by značně narostla velikost souboru a jednak by se na úzkých gkrellmech ztratil efekt barevného přechodu. Alespoň tak mi to připadá, pokud máš skin, který tím netrpí, rád se mu podívám na zoubek ;-)
    kotyz avatar 15.3.2008 18:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    u toho Yeti skinu to imho neodskakuje proto, ze ta bitmapa pro ukazatel neni slozena z kosticek, ale je jednolita, takze ikdyz se zvetsi nad fyzicky rozliseni ty bitmapy tak to neni poznat. a rozmer ma 120x484 px, 120 je to ma v nejsirsim miste, ktery odpovida ukazateli na 100% a syte cerveny. ale ikdyz se roztahne gkrellm pres pul obrazovky (pak vypada spis jako conky) tak by to nemelo vadit.

    tak ted sem experimentalne overil, ze kdyz to dam nad 120, tak se starej problem prihlasi znova. ale neprojevi se to u gkrelltopu, ten pritom ma tu bitmapu jeste mensi, myslim ze 128x200 nebo tak nejak. ale zase vypada uplne jinak, je ulozena v xpm a buh vi, jaky dalsi triky se tam jeste uplatnujou. kouknout na zdrojaky toho pluginu by nebylo od veci. nicmene i sirku 120 muzem brat jako uspech, proti vychozim 60 ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.3.2008 19:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    Příloha:
    mala ukazka zde, sirka 500
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.3.2008 18:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    tech 120 je blbost, pokud to mas udelany podle toho myho skinu nebo podle skinu Yeti, tak by melo jit rozsirovat neomezene. sice nevim, jakej parametr v gkrellmrc na to ma vliv, ale metodou pokus&omyl by to slo zjistit. ten png obrazek s barevnym prechodem by na to nemel mit vetsi vliv, ten jen urcuje vyslednej vhled ukazatele. pokud by nebyl vykousnutej takhle do trojuhelnika, tak by ten prouzek nemel menit barvy s dylkou, ale zacinat na zeleny a koncit na cerveny (kouknete na zdrojaky pluginu gkrelltop, na ten obrazek. z nej sem chtel puvodne vyjit, ale nakonec sem si vypujcil ten ze skinu Yeti, kterej byl uz 'predzvejkanej').

    zda se ze konecne po letech budeme mit poradny skiny na gkrellm, uz hodne dlouho sem se rozhoupaval k tomu udelat si vlastni, protoze ani jeden z tech cca dvou stovek co uz tady sou mi nesedel ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 15.3.2008 19:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    Příloha:
    tak neomezene, jak sem se domnival, to nejde. viz vyse. overeno experimentalne.

    ale myslim ze vim, jak z toho ven - gkrelltop. zkouknete tu bitmapu v priloze (zvetsil sem si ji na 1000% a porad vypadala dobre).

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pushkin avatar 16.3.2008 17:00 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    Kouknout se na to můžu, jestli to provádí nějaký operace s bitmapami (nějaký zvětšení apod), který neumí gkrellm, tak jsme stejně nahraný. Alespoň já to ze zdrojáků nevykoukám a do zdrojových kódu gkrellmu už to neimplementuju vůbec :-)
    kotyz avatar 16.3.2008 18:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Clearellm v0.5
    xpm je, zda se, lip 'natahovaci' nez png. ale myslim, ze gkrellm samotnej xpm nevezme, kdyz se mu predlozi misto png.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.