abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    28.7.2007 17:42 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Zkusil bych opravit jinde a jestli to nepomůže, přeject jim tim autem nohy..
    28.7.2007 17:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Co takhle, nechat opravit v Olomouci, pokud se začne závada opět objevovat počkat do zimy a zkusit štěstí v Jihlavě a chtít zpět peníze?
    28.7.2007 17:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Aha, pak už asi nebude v záruce. :-( Zkusil bych štěstí v Jihlavě a chtěl zpět peníze, pokud by se nepovedlo tak bych nechal opravit v Olomouci.
    Rezza avatar 28.7.2007 18:05 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Zkusit na zaruku, kdyz to nevyjde, tak co nejrychlej prodat... Sice clovek trati furu penezi, ale auto neni hracka za litr co se da vyhodit, kdyz nejede a muze to byt i nekdy nebezpecne, kdyz chcipne nekde v blbe situaci...
    28.7.2007 18:17 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Jo, tech situaci uz jsem par zazil, clovek se rozjizdi po kruhaci, auto ma tendenci zhasnout a riti se zleva kamion ktery to moje zastaveni vozidla (protoze by slo o zastaveni nezavisle na vuli ridice) absolutne neceka...
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    28.7.2007 18:32 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    reklamovat a nenechat se odbýt.A těch závad a svolávaček je docela dost,asi někde soudruzi udělali chybu.Asi by bylo nejlepší z nich vyrazit prachy a to rychle než bude pozdě.Když to má tolik vad jako nový tak co to bude za pomstu až to bude mít po záruce a najeto víc kilometrů.Měl sis koupit škodufku,ta má taky problémy akorát že ty se nepočítají.Pravověrnej škodovkář by nikdy nepsal do blogu jak mu to hnípe ale napsal by litanii jak ten HTP motor táhne pyčo votspoda nebo kolik je v Rumcajsu místa nebo nějakou super chválu na rachtající TDI sazomet :-)
    28.7.2007 18:38 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    V práci máme dost Octavií a Fabií a upřímně říkám, zlatej Citroen i se všema jeho vadama.Těch výměn turba nebo dokonce převodovek!!! Před C4 jsem měl Peugeota, což je shodná technika a naprostá spokojenost, ale Peugeot od 7-kové řady se mi nelíbí, zatímco design posledních Citroenu je velmi dobrý, Pravda, nad italy pořád není.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Dent avatar 29.7.2007 00:17 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Octavia 1.9 TDI, turbo v opravě nespočetněkrát :)) Občas pomohlo pročištění, ale v autě je snad již páté turbo a i to už občas začíná vynechávat. Schade TDI nikdy více...
    29.7.2007 00:29 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    neni TDI jako TDI. Já osobne mel 2,5 TDI a naprosta spokojenost
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    29.7.2007 08:16 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Spolehlivy byl snad jen TDI 1.9 66kw. Ja teda davam prednost benzinu a kdyz uz diesel, tak JTD od Fiatu
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    teekey avatar 29.7.2007 00:32 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    to by me zajimalo procpak? Ono zalezi asi taky na tom kolik lidi a jak stim autem jezdi, jinak se turba hodne zanasi diky ucpanemu katlu, to pak musi byt bud novy (asi 25k) a nebo jej nahradit kusem trubky. Ja se svym passatem v TDI problem nemam, bodejt uz ma letos deset let ;-) Ale jedna vec je fakt, koukam s uctou na lidi, co jezdi s TDi a nemaji autodiagnostiku, ja si auto napichuju minimalne 1x tydne, jistota je jistota :D
    29.7.2007 08:33 Zett | skóre: 14 | blog: Dell_PowerEdge_1800
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Nějak vás s tím turbem nechápu. Spousta lidí v okolí má TDI a nemá a neměla problém. Že bych to své šetřil se říct teda nedá... První byla Oct 1.9 TDI 66kW téměř osm let bez problému. Nyní mám Fab Combi 1.9TDI 74kW a zatím jezdím 2 roky taky bez problému. A tím bez problému myslím bez jakéhokoliv problému!
    Luk avatar 28.7.2007 18:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Zbavit se téhle šunky a pořídit si pořádné auto. Různí zaměstnanci odtahovek a asistenčních služeb mi svorně potvrdili, že nejčastěji jezdí pro kikslé Renaulty a hned v závěsu jsou Peugeoty a Citroeny ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.7.2007 03:04 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Sladka Francie :-)
    29.7.2007 19:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Dej pokoj. Náš Peugeot šlape jako hodinky <klepe na dřevo> a zatím se na něj lepí jen zloději antén a espézetek.
    28.7.2007 19:00 EiFFeL | skóre: 27 | blog: EiFFeL | Vranovská Ves
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    kdybys cetl blogy tak vis ze na cukani si tady uz nekdo ztezoval... takze u citroenu asi bezna vlastnost...

    zlaty TDi
    OndraZX avatar 28.7.2007 19:51 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Kdyz si clovek koupi prvni modelovy rocnik noveho typu auta, nesmi se divit, ze se "sere". Bohuzel dnes se nove vyrobky (neplati to to jen pro auta) "testuji na lidech" - takova je doba. Verim ze dnes je C4 bezproblemove auto, ale neznam nikoho, kdo by mel auto z prvniho rocniku a nemel s nim problemy - plati to pro vsechny znacky. Takze radim kupovat auta, ktere jsou dele na trhu a maji vychytany "mouchy", nejlepe po facelitu. Prvni modelove rocniky se kupuji vetsinou jako firemni vozy - po zaruce se prodavaji a ty 3-4 roky to vydrzi - pak si je nejaky "zoufalec" koupi v bazaru. Kupoval jsem nove auto v r. 2003, mam tolik kritizovaneho Renaulta a nemam s nim problem, ale byl to jiz zavedeny typ po facelitu. Navic dnes si muzete prikoupit zaruku na 4 roky za smesne penize.
    Luk avatar 28.7.2007 20:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    mam tolik kritizovaneho Renaulta a nemam s nim problem
    No, bezporuchové kusy se určitě také najdou. Ale tak kritika Renaultů asi není úplně mimo mísu, protože v řebříčcích spolehlivosti TÜV se umísťují pravidelně na chvostu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 28.7.2007 20:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    V rodině máme Xsaru Picasso (nebo jak se to píše) a musím říct, že horší auto jsme neměli. Motor 2.0 HDI netáhne a žere (možná je to tou konstrukcí). Auto neumí skoro nikdo opravit, je 100% atypické (těch oprav naštěstí nebylo mnoho). Taťka sleduje žebříčky německých servisů. Podle nich mají být francouzské vozy velmi náchylné na chyby "blbostí" (detektory deště apod.). Strýc zůstal s (pa)Thalií několikrát viset na dálnici. Tolik ku francouzským vozidlům.

    Mamka měla potíže s plynem ve Felicii. V servisu byli kreténi (neoficiálním) a zmrvili to tak, že už to nikdo nedokázal opravit. Auta se zbavila, jezdí s Fabií na naftu a navštěvuje oficiální servis, kde jsou blbci, ale koupila to tam (se zásadní slevou) a tak tam má výhody. Člověk si nevybere.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    teekey avatar 28.7.2007 20:33 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    citrona nemam, ale predpokladam, ze jsi kupoval novy vuz a vsechny tebou zminovane opravy byly provadene v auth. servise, z cehoz musis mit nejaky vystup, respektive u nic musi mit nejake zapisy co s autem "bylo" a co snim "delali". Takze jakepak demonstrovani, zkratka si vyzadej vsechny informace z auth. servisu (nejlepe tistene s razitkem) a zavez je do Jihlavi (predpokladam auth. prodejna) a tam jim vse predej, vcetne kontaktu na servis, kde si to nechal servisovat, zadne "ale". Takove veci mi nedela 10let stary passat, ktery uz ma natocene statisice, takze "zanovni" auti by to delat uz vubec nemelo, ikdyz citroen a vw sou dve rozdilne firmy ;-)
    28.7.2007 21:50 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ano, auto jsem kupoval jako nove, ano servisoval jsem v autorizovanem servisu. Ne Olomouc nic na papire neda, to razantne odmitli! Jihlava se do systemu Citroenu divala a opravu motoru poznacila Olomouc jen jednou, jinak tam pry sviti vsechno - lozisko, silentblok etc.
    VW nehodlam komentovat. Pro me jsou ta jejich auta zcela neprijatelna.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    28.7.2007 22:15 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Po těchto zkušenostech by mě asi přešla chuť na dalšího Citroena - přístup těch v Olomouci i Jihlavě je opravdu "zajímavý".
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    teekey avatar 29.7.2007 00:28 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    pockej, ale prece mas nejaky lejstro, ne? Alespon co mam zkusenosti s VW i Skoda, tak davaji papir, kde je predepsana zavada "odhadovana", pak je tam taky cena kterou za to "asi" zaplatis a razitko a podpis prijimaciho technika, neco takoveho prece musis mit...
    29.7.2007 00:56 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Presne tak, stejne to chodi dle mych zkusenosti i u Seatu a Audi - a to i v prípade, ze se jedna o auto v "záruce", pouze cena je 0,-.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    teekey avatar 29.7.2007 01:06 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    bych se ani nedivil, kdyz VW+Skoda+Audi+Seat je jeden koncern :-)
    29.7.2007 08:19 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ale ano, mam Zakazkove listy. Ale treba vyuctovani zakazky mi nedali. A nejake samostatne potvrzeni odmitaji vydat. Do systemu Citroenu zanesla Olomouc udajne pouze jednu opravu meho problemu.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    29.7.2007 08:28 Zett | skóre: 14 | blog: Dell_PowerEdge_1800
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Kolikrát jsi vlastně reklamoval stejnou závadu? Třikrát? Jestli ano, máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Víc bych se tím autem nezabýval. Pokud bude prodejce otrlý pohrozil bych ČOI a soudem, ale to už může být běh na dlouhou trať...

    Z.
    teekey avatar 29.7.2007 12:15 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    pak jenom verit, ze se prodejce zalekne a bude vstricnejsi, vetsinou to ale funguje ;) Mozna by take nebylo od veci zajet pokazde na opravdu do jineho auth. servisu, to by potom zanasel kazdy servis stejnou opravu minimalne jednou a problem by se tak taky dal resit...
    29.7.2007 19:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Kolikrát jsi vlastně reklamoval stejnou závadu? Třikrát? Jestli ano, máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
    Přesně tak. Pokud už byla závada třikrát uznána v autorizovaném servisu, tak je úplně jedno, jestli se v Jihlavě zrovna projeví nebo ne. Prodejce si nemůže vymýšlet, že musíš závadu demonstrovat, pokud máš doklady o tom, že už jsi ji musel třikrát řešit s jiným autorizovaným servisem. Takže odvézt do Jihlavy a požádat o vrácení peněz.
    teekey avatar 29.7.2007 12:19 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    ale celkove me takove informace mrzi, pac bych si hrozne rad nekdy v budoucnu koupil C3, hrozne se mi to libi, navic ty HDI motory vypadaji na prvni pohled dobre, no ale teda ty dosavadni reference mi moc na odvaze jit do "nenemeckeho" auta nepridavaji :(
    29.7.2007 12:51 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Az na C4 nemuzu na francouze nic rict. Predchozi zkusenosti s Peugeoty (bylo jich vice) jsou veskrze pozitivni. U modelu s 6-kou ci mensim cislem na konci je potreba si dat pozor na zadni napravu. Jinak jsou to auta dobra. Co me u PSA drzi, je spotreba benzinovych motoru. S motory PSA se mi dari dlouhodobe jezdit pod udaji udavanymi v TP a to mnohdy velmi vyrazne (u soucasneho C4 je to 0,2 litru, u predchoziho Peugeotu dokonce 0,6-0,8 litru)!
    Kazdopadne se hodlam vratit k italum, soucasne Peugeoty se mi nelibi a Citroen, ac verim ze moje auto bude ojedinele, me nenadchl servisem.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 29.7.2007 13:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    ty dosavadni reference mi moc na odvaze jit do "nenemeckeho" auta nepridavaji
    Co třeba do japonského? ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.7.2007 15:41 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ja bych po svych zkusenostech zase nemel odvahu jit do nemeckeho auta. Nicmene u kazde znacky plati ze jsou kusy bezproblemove a problemove. Nedavno jsem slysel nadavat mnoho lidi na Toyotu. Jeden z prednich predstavitelu Toyoty komentoval obrovskou vlnu svolavanych vozidel slovy o novych tovarnach kde pracuji lide bez vztahu ke znacce, coz ma za nasledek i snizeni kvality. O Mazde zase pronasel kamarad ze to uz neni ono (Mazda patri pod Forda, takze diesely jsou ze spoluprace PSA-Ford, benzinove motory od Forda atd.). Nissan je v alianci s Renaultem.
    Jak rikam, ja bych v soucasne dobe sel do itala. JTD patri k nejmene problemovym dieselum, benzinaky evokuji neuveritelnou radost z jizdy - mnohdy jsou vyrazne kratkozdvihove. Podvozky vyborne. Nemaji slabost v presnosti razeni jako PSA. Design absolutne neprekonatelny a kvalita rozhodne lepsi nez povest.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 29.7.2007 16:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Italové se hodně zlepšili. Byly doby, kdy to byla s kvalitou pořádná bída (bazary jsou plné takových problematických aut), ale to už je naštěstí pryč.

    Jinak samozřejmě výroba "dnešního typu" (tedy postaví se továrna tam, kde je to nejlevnější a kde dá vláda největší pobídky; v případě potřeby se továrna kdykoli přemístí na druhý konec zeměkoule) má své mouchy v tom, že těm dělníkům je často úplně jedno, co vlastně vyrábějí a v jakém stavu to půjde ven. Ostatně u hardwaru je to podobné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    teekey avatar 29.7.2007 16:13 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    z pohledu cena/vykon se mi hodne libi Fiat Panda, je to pomerne male a velmi zive auto. Skoda, ze je to jenom na popojizdeni ve meste, na mezimesto to rozhodne neni (slaby motor, male auto), ale jinak skvely vuz :-)
    29.7.2007 17:58 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    to bych teda fakt rád věděl kdy to byla u fiatu bída s kvalitou.Vzpomínám si jen na problémové vstřikovací jednotky a některé elektrokomponenty,ovšem od Bosche.Třeba motor FIRE se dával do una v osmdesátých letech a s různými objemy se dává i dnes do Punta.Snese naprosto brutální zacházení,vytáčení,ostrou jízdu ale nesnese českého vohnouta který nechápe že to není traktor.Že pod dva tisíce otáček se prostě nejezdí,život začíná tak na 3500 a že tam opravdu nemůže nalít olej M6A co má v kůlně do traktoru.
    Luk avatar 29.7.2007 19:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    to bych teda fakt rád věděl kdy to byla u fiatu bída s kvalitou.
    Hlavně koncem 90. let. Hlavně Marea, Punto, ale i Brava/Bravo mívaly všehochuť závad na elektrice i motoru (nic vysloveně specifického).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.7.2007 08:34 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Jako majitel Bravy r.v.'99 potvrzuju - Fix It Again Tony! :-)

    Nevi nekdo, jak jsou na tom nova auta od fiatu (Grande Punto, nova Brava,...)? Kdyz uz mam tolik znamych opravaru ze servisu Fiatu...
    teekey avatar 30.7.2007 12:56 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Nova Brava (nedavno sem se vni vezl) a 1.6i je desne lina, chce to silnejsi motor, jinak je to docela "drahe" auto, vypada to pekne, ale za ty prachy bych sel radsi do Stila. Takove Stilo ve Sportu vypada lepe a osobne se mi snim i lepe jelo, ale ta 1.4i co sem mel k dispozici byla taky slaba, bohuzel Fiat nabizi uz jenom 1.6i a nebo pak 1.9 Multijet :( Dneska bych sel jenom do Pandy (asi 270k) a nebo prave do Stila (+-400k). To nove Grande Punto vypada taky pekne, ale asi bych si nezvykl otvirat zadni/pate dvere cudlikem na klicku a nebo od ridice - madlo proste chybi :D

    jinak ty stare Fiaty asi byly opravdu dobre, protoze to ma porad dost znamych a nemuzou jsi to vynachvalit, ale ja osobne davam prednost vlastnim ocim pred plkama, kdyz vidim plny servis Fiatu od roku 2000 hlavne v zime, kdy auto nestartuje a po 20 minutach v teple z niceho nic naskoci na provni pokus -> je to divne...

    30.7.2007 14:16 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Motor 1.6 v novem Bravu? Neco mi uniklo, pokud vim, davaji tam jenom 1.4 atmosferu 70 kw a dale tam prijde 1.4 TJET 120 koni a 150 koni. Tot z benzinu vse. V nafte jsou tam jenom 1.9 JTD/mJTD.
    Nezastiram, nove Bravo by pro me bylo favoritem a to v motorizaci 1.4 TJET 120 koni.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    teekey avatar 30.7.2007 16:07 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    paradoxne se pak auta s 1.4 prodavaji daleko mene, nez 1.1, 1.2 a 1.3, proc asi? :) U tehlech aut lidi asi dost premysli nad povinnym rucenim, ikdyz u te Bravy by to tak byt moc nemuselo, ta je cenove nekde jinde nez Panda a Punto. S tou 1.6i jsem prestrelil, opravdu tam jsou 1.4i ;)
    30.7.2007 17:04 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Asi kralem pro povinne ruceni je Alfa Romeo 33 s motorem o obsahu 1.3, ta ma totiz objem 1351 ccm, takze se opravdu velice tesne nevejde do hranice 1350 ccm :-D Jedna kamaradka ji dala prednost pred 1.7, pry hlavne kvuli povinnemu ruceni :-D
    1.4 je na tom se svym objemem 1360 ccm dost podobne. Presto je proste trend upoustet od objemu 1.3 a 1.5...
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 30.7.2007 20:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Vzpomínám, jak se objevila první Fabie 1.4 MPI - to bylo tehdy řevu, že bude stát více na povinném ručení :-D Jinak není žádný trend upouštět od určitých objemů. Prostě se to nějak navrhne a hotovo. Jediný trend je zmenšovat objemy a raději tam strkat turbo (viz TSI).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.7.2007 22:20 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ten motor 1.4 MPI se nejprve objevil v Octavii I kde byl jako zakladni motorizace. 1.4 plni takovy ucel u vetsiny automobilek pro stredni tridu. Takze dochazi k jiste unifikaci, prece nebudeme mit motor 1.3 a 1.4? Je to celkem logicke, navic na tom objemu na vetsine trhu nezalezi, protoze povinne ruceni se tam pocita velmi casto z vykonu, z toho duvodu se objevuji stejne motory naladene na ruzny vykon. I Skoda tenkrat tu 1.4 ladila na 44 kw a 50 kw (myslim ze vklidu mohli mit i 55 kw, jenze kdo by pak chtel koncernovou 1.6 s 55 kw?)
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 30.7.2007 22:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ten motor 1.4 MPI se nejprve objevil v Octavii I kde byl jako zakladni motorizace.
    Ano, jenže tam to nikoho moc netrápilo. Když už někdo našetřil na oktávku, tak si buď rovnou pořídil lepší motor nebo mu aspoň tolik nevadilo ručení. Ten řev jsem zaznamenal až u Fabie - tu si kupovali lidé s ne úplně nejlepší finanční situací a proto jim vyšší pojištění vůbec nevonělo.
    Je to celkem logicke, navic na tom objemu na vetsine trhu nezalezi, protoze povinne ruceni se tam pocita velmi casto z vykonu
    I u nás to některé pojišťovny dělají. Ale tehdy byl monopol ČP a tak logicky úplně nejvíc nadávali majitelé Felicií 1.9D - líná jako prase (i když úplně nejhorší lenochod byla Octavia SDI) a ještě drahé pojištění :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.7.2007 08:34 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Jj. a s jakym jasotem byly dieselove motory VW ve Skodovce vitany, byt tam VW dal "odpad",nikdo nemohl cekat ze 1.9D se 47 kw (nebo to bylo dokonce 41 kw??) slusne pojede, kdyz navic s tim dieselem stoupla docela slusne i hmotnost.
    A pokud jde o povinne ruceni, ty kategorie jsou sice dulezite, ale uz ne az tak limitujici, spousta lidi ma mnohalety bonus a tak se muze stat ze zaplati za auto v katerogii 1350-1850 ccm min nez za vozidlo 1050-1350 ccm. Jasne, lze namitnout ze za nizsi objem by pri stejnem bonusu platil mene, jenze o tom to neni, ty bonusy stlaci povruc do prijatelnych mezi a clovek si pak radsi vezme ten vetsi objem....
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 31.7.2007 11:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Tehdy bonusy na povinném ručení nebyly. Přišly až po liberalizaci.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.7.2007 11:23 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ja taky nemluvim o te dobe, ale o soucasnosti.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    29.7.2007 22:41 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Že pod dva tisíce otáček se prostě nejezdí,život začíná tak na 3500
    .

    fakt jsem vohnout. Za 5 a 3500 otáček jsem daleko za povolenou rychlostí na dálnici.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    30.7.2007 21:47 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    nojo ale co máš za auto.Já mluvil o fiatovi s motorem fire 999ccm 33kW/45HP s maximálkou kolem 140-150 kmh.Ten motor fakt pod 2000 otáček nejede a když ho tak nějakej mamlas bude trápit tak ho zničí.Ale zas když budeš chtít v kopci předjet nějakou tu HTP nebo podobný zázrak tak dáš trojku a můžeš ho klidně pět kilometrů držet na 6000 otáčkách a ani se moc nezvedne spotřeba.
    31.7.2007 00:29 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    tak to jo - pochopil jsem to tak, ze to myslis vseobecne. Ja uz myslel, ze jsi stejny exot jako ten prasic Praha-Ceske Budejovice.
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    teekey avatar 2.8.2007 18:04 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    jj, tak nejak, ja polechtam plyn, vytahnu 4000ot/min na 5ku a na tacho mam 200kmh :D Ale neco na tom bude, spousta lidi trapi benziny tim, ze jedou na 5ku pres obec 50/60kmh a pak se divi, ze jim tece z vyfuku voda (ikdyz motor uz je zahraty, vcetne vyfuk. potrubi a venku neni zrovna -20)...
    teekey avatar 29.7.2007 16:11 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    ono to je asi tak, proc nemecke (+vw koncern), po tom co jsem zjistil neschopnost lidi ve Skodovce a VW auth. servisu (jejich diagnostika najde chyby i na vecech, ktere jsou bezproblemove atd.) si vetsinu veci snazim udelat sam, nebo to nechavam lidem, kteri nejsou "auth." ale rozumi tomu, problem nastava prave v "cizokrajnych" vozech, kde proste zadne lidi neznam, co do toho delaji ve svem volnem case. Ohledne italu, do niceho co souvisi s Fiatem bych se moc nehrnul, tady mam az prilis dobry rozhled :D JTD jsou sice skvele motory, asi tak skvele, jako kdyz vyhodim katalyzator z meho vw (cadi to jako traktor hned jak to sjede z linky) a pak tady mame elektroniku (coz se tyka i Renaultu apod.). Problem je vtom, ze nejednou se ve fiat servisu (auth.) stalo, ze auto proste prestalo jet, nebo se neco menilo a to auto proste porad nereagovalo, nemohl se s tim zadny mechanik domluvit.

    nebudu se s nikym hadat o tom vo je dobre a spatne, s passatem jezdim 3 az 3,5k km mesicne, takze spousta veci mi odchazi mnohem casteji, ale to samozrejme neni "shit" autem, ale nadmernych zatahem. Auto neauto, jako dalsi (ci novy prirustek) bych videl prave C3, jak jsem koukal na konfigurator tak se da poskladat zajimay vuz do 400tisic coz je lakave. Akorat u nej mam strach prave z dieslu, takze budu resit problem, bud si necham sveho passata na jezdeni a C3 bude jenom na "popojezdy" v pripade ze bych sel do benzinu. Ale mel bych strach jit treba do Fiat Marea a zaprahnout ji do denniho cyklu.

    ale to uz jsme offtopic, kazdopadne budu drzet palce majiteli C4ky, aby se mu zadarilo s autem. Bud jej konecne dat dohromady a nebo jej uspesne vyreklamovat u prodejce ;-)
    30.7.2007 08:34 Kill007 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Mrkni se sem, mozna ten popis sedi na tvuj problem. Pripadne se na tom foru klidne zeptej.
    30.7.2007 14:21 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Tohle nevypada na stejnym problem, jim to chcipa na neutral, tzn. neudrzi volnobezne otacky. Me se stava ze otacky kolisaji a chcipne pri rozjezdu, tj. pri zatezi. Jinak zajimave je, ze kdyz tomu osolim plny plyn, tak sebou poradne skubne ale jede normalne. Dnes jsem se objednal do Olomouce, kdyz tvrdi ze vi cim to je, tak at to opravi. Do konce rijna mam cas pripadne prikoupit dalsi roky zaruky.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 12:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Proč nikdo neuvažuje LPG, palivo budoucnosti?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    teekey avatar 30.7.2007 12:58 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    protoze LPG se dava do benzinovych motoru, ale nekdo dava prednost pred benzinem dieslu a ti otrlejsi dodelavaji u dieslaku jeste dalsi nadrz s predhrevem a jezdi na olej -> palivo budoucnosti ;-)
    Luk avatar 30.7.2007 13:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Protože LPG není palivo budoucnosti. Jezdí se na něj jen proto, že nemá tak vysokou daň jako benzin (3,933 Kč/kg oproti 11,84 Kč/l u benzinu, z toho ještě v obou případech 19% DPH). Získává se ale z ropy, proto palivem budoucnosti být nemůže. To už je lepší zemní plyn, které ho relativně více.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 14:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Při pohledu na noční fotku Země si člověk nemůže nevšimnout hořící Sibiře. Co to je? Spaluje se odpadní látka při těžbě ropy. Copak by z toho bylo? LPG.

    LPG má z výrobního hlediska nulovou hodnotu a spaluje se jako odpadní látka. Přitom by se dalo použít jako palivo pro automobily, čímž by člověk využil doslova vyhazovanou látku, snížil emise a ještě by ušetřil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 30.7.2007 14:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Jenže propanu a butanu není zdaleka tolik, aby v podobě LPG nahradil spotřebu benzinu. Např. u nás na něj jezdí paradoxně hlavně ti, kdo nenajedou moc kilometrů. Samozřejmě, že to do určité míry jde, ale rozhodně to není palivo budoucnosti.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Např. u nás na něj jezdí paradoxně hlavně ti, kdo nenajedou moc kilometrů.

    Třeba autoškoly.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.7.2007 19:15 vagojan | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ty nejezdí, ty skáčou.
    Luk avatar 30.7.2007 20:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Žádnou takovou neznám. Zato ale vidím, že skoro každá Š105/120, která se objeví na silnici, má vzadu LPG-specifickou zátku. Ve firmách se mnohem víc pořizují nafťáky, než aby se přestavovalo na LPG.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    teekey avatar 2.8.2007 18:05 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    v Brne takovych autoskol je heureka, bohuzel jsem mel tu cest jezdit s vyhrkanym Meganem a ty zaverecky byly vazne za trest :(
    30.7.2007 14:17 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    LPG neni palivo budoucnosti, palivo budoucnosti ma znacku CNG (Stlačený zemní plyn).
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 14:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ale nejsou na něj pumpy. Na LPG jsou. Jinak bych to akceptoval.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 30.7.2007 14:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Problém je, že zatímco úprava auta pro LPG je vcelku primitivní, u zemního plynu (CNG, příp. LNG) to je složitější a často pak už nejde jezdit na benzin. Proto se do toho nikdo nehrne, přestože vládní plán počítá s rozvojem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 15:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Plán EU + dotace EU +... a rázem jsme u zemního plynu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 30.7.2007 20:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    ...a my to všechno nedobrovolně zaplatíme :-D Problém zemního plynu je začarovaný kruh - nejsou pumpy ... nepřestavují se motory; nikdo na to nejezdí ... nemá smysl stavět pumpy. Není tam ten benzinový fallback jako u LPG. Ale abych do toho chtěl mohutně lít veřejné peníze, to ani náhodou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Fluttershy, yay! avatar 30.7.2007 20:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Navrhuješ způsob, jak nic nevyřešit. Někde se to prostě musí utnout.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 30.7.2007 20:57 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Není pravda. Jen nechci, aby se po x-té opakovala stejná chyba, která se už mnohokrát udělala v minulosti. Hurá-akce, která stojí spoustu peněz a jejíž efektivita je mizerná, není tou správnou cestou.

    Když už tlačit zemní plyn jako dočasné řešení, byla by lepší cesta úplně jiná - začít u MHD provozované obcemi. Čerpací stanice mohou být veřejné, čímž se vytvoří základní síť, která už se řadě firem začne vyplácet. Tím vznikne tlak na budování stanic i jinde a postupně se to může prosadit. Mám ovšem obavy, že EU nic jiného než monstrózní hurá-akce nezná a české vlády na tom zatím byly vždy ještě hůř.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.7.2007 22:24 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ja osobne jsem spis pro ethanol 85. Pokud vyrobce na motoru pouzije vhodne materialy, neni problem provozovat auto na benzin i ethanol. Priklad Fordu nedavno nasledoval Renault a myslim ze uz i dalsi automobilky. Ale opet nas trapi spatna infrastruktura, ovsem zde to muze byt resitelne, pokud se rozsiri vozidla schopna provozu na ethanol i benzin a na trhu bude poptavka po ethanolu, pak pumpy mohou pridat stojan(y)....
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 30.7.2007 22:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ani ethanol nás bohužel nespasí. Nedokážu si představit jeho produkci v míře, aby to pokrylo spotřebu. Za mnohem realističtější do vzdálenější budoucnosti vidím buď elektřinu v akumulátorech nebo vodík a palivové články, nebo ještě lépe jejich kombinaci. Prostě obecně něco, kde bude elektřina na začátku (protože je řada způsobů, jak ji vyrábět - do budoucna asi nejlépe jaderná fúze) i na konci (protože se nejefektivněji řídí). Spalovací motory nemají budoucnost.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    31.7.2007 08:30 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    No ono to nakonec skonci nejspis tak ze trh bude fragmentovan, cast vozoveho parku bude jezdit na ethanol, cast na CNG, cast obsadi elektromobily, cast vodik atd.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Fluttershy, yay! avatar 31.7.2007 09:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Vždycky bude nějaká sjednocující tendence, protože:

    a) něco bude lepší než něco jiného

    b) automobilky se nějak dohodnou

    c) na něco nebudou pumpy
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    31.7.2007 11:27 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    No ja bych to zas tak nevidel:
    a) kdyby se vzdy prosadil lepsi technologie, tak tu dnes nemame Windows ani x86 procesory atd.
    b) myslim ze kazdy koncern muze jit trochu jinou cestou, nektere koncerny mohou na novych technologii kooperovat
    c) zde vyhraji mene narocne technologie, ktere dovoli zachovat soucasnou infrastrukturu alespon castecne a predevsim nebudou znamenat jednorazovou privysokou investici, tim ovsem dojde k tomu, ze mozna z dlouhodobejsi hlediska to reseni nakonec bude prece jen drazsi...
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    teekey avatar 2.8.2007 18:10 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    na ruskem showroomu byl predstaven nejaky vuz (bud Cina nebo Rusko), ktery byl schopny jezdit na vodikovy pohon (z vodiku delal elektriku -> slozite reakce atd.), problem bych videl v tom, ze v idealnich podminkach auto ujede 350km. Ja s dieslem s plnou ujede v idealu nejakych 1200km...to jeste ani nebylo jasno, kolik by vymena naplni do takoveho eko auta stala :( Ale plus je to, ze auto bylo predstaveno pro prodej :)
    Fluttershy, yay! avatar 3.8.2007 08:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    BMW vyvíjí vodíkový motor, jinak nevím.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    teekey avatar 3.8.2007 21:44 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    nejen BMW, vsechny eclusive znacky (cti = luxusni) jako Lexus, Mercedes atd. se porad chvastaji jak vyvyji a vyvyji, hergot, kdyby neco opravdu vyvyjely, tak to tady do 5 let o pocatku musi byt, alespon v nejake slabsi verzi uz na prodej. Spis bych to videl na lobysmus a strach z konkurencniho boje. Jednak to, ze kdyz se vrhnou do "eko" motoru, tak ztrati krok s konkurenci v tech benzin./diesel. motorech a nebo se boji, ze by prisli s necim, co by vsichni odposkali. Slava tem, kteri si s necim takovym hlavu nelamou a crash-testy povazuji jenom za neefektivni zpusob srotovani aut :)) Budiz pochvaleny zeme Asie, Cina, Rusko apod. :D
    Luk avatar 4.8.2007 18:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Ten důvod, proč to není, je zcela jednoduchý - zatím se to nevyplatí kupovat. Proč by někdo kupoval auto na vodík, když ten vodík vyjde dvakrát dráž než běžná paliva? Až cena ropy vyleze na nějakých 200-300 USD za barel, celé se to dostane do jiných dimenzí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    teekey avatar 4.8.2007 22:12 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    no tomu bych zase moc neveril, protoze jak je znamo: "kdyz hodime zabu do varici vody, tak vyskoci, nicmene kdyz ji nechame ve vlazne vode a zacneme pozvolna varit, tak mame za dvacet minut excelentni zabi polevku" = kdyz je to pozvolna, tak nam to nezpusobi takovy sok a tak to zkratka je, maximalne by jeste zasahl stat a snizil ty silene dane o nejakou kacku na litr (nepravdepodobne, ale mozne). Ten vodik taky neni zadny extrem, vsechno kdyz se rozdjizdi stoji prachy a jakmile se najde "dobry" system, tak je to hned s cenou nekde jinde. Ale samozrejme je pravda, ze kde neni poptavka neni ani nabidka...
    13.9.2007 20:31 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blog reklamačně automobilový
    Takže ve výsledku. Pokusil jsem se o ještě jednu opravu v Olomouci. Problém se po opravě vyskytoval tak velmi zřídka, že další prokazování přetrvávajícího problému bylo nemožné. Dnes jsem vozidlo v Olomouci odprodal do CarCitonu s velkou ztrátou a značku Citroen nechci vidět do konce života.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.