abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:00 | IT novinky

    Společnost Oracle oznámila spolupráci s Google Cloudem, OpenAI a Microsoftem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | Pozvánky

    Zítra začne v Brně na FIT VUT třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2024. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Rozcestník

    Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky

    3.9.2007 23:01 | Přečteno: 4639× | Motorismus

    Nedávno mě nadřízený potěšil zprávou že brzy budu mít služební vozidlo. Mé srdce zaplesalo a ihned jsem začal střádat plán že mi firma pořídí nový Fiat Bravo nebo Grnade Punto. Pravda, Lancie to není, ale alespoň je to v rámci jednoho koncernu.

    Nedávno jsem se zde rozepisoval o problémech se Citroenem C4 Coupé. Vozidlo jsem přistavil k poslední opravě do Olomouce, při té příležitosti se udělal odběr paliva (ukázalo se že palivem ten problém nebyl), problém se teď sice vyskytuje, ovšem tak velmi zřídka že do konce záruční doby se asi jen ztěží projeví. Navíc má trpělivost se Citroenem dostoupila vrcholu když mi přišel dopis svolávající (počtvrté!)mě do servisu kvůli ABS (podruhé!). Cožpak soudruzi z Francie neumí udělat bezproblémový vůz a/nebo případný problém vyřešit jednou pro vždy? To opravdu musí jednu část auta řešit na několikrát??? Zkrátka a dobře, Citroen půjde z domu za každou cenu a už teď vím že Citroen nikdy víc!
    Nicméně potřebuji nějaké přibližovadlo než bude služební vozidlo. To rozhodování bylo poměrně jednoduché, variant moc nebylo, buď to bude veterán - Lancia Beta nebo Lacnai Fulvia (obojí samozřejmě v kupé) nebo nějaké velké praktické auto - Lancia Lybra a poslední možností je otevřený sporťák - Fiat Barchetta (který se vyrábí v karosárně Maggiora v Chivassu - továrně Lancie a který má motor 1.8 16V VVT odvozený z pětiválcového dvoulitru z Lancie Kappa).
    Po válečné poradě s přitelkyní bylo jasno - bude to Barchetta. Pár jsem jich zkouknul v Brně, jednu v Kyjově, prošmejdil jsem net a rozhodl se pro Barchettu z Kyjova. Bylo to jako řízení osudu, kyjovská Barchetta byla černá, stejně jako můj první Fiat. Navíc měla SPZ s konečným čtyřčíslím 7225, na prvním Fiatu jsem měl 7522 a navíc jsem se 7.5. narodil. Pokud navíc přihlédnu k faktu že kyjovská Barchetta měla velmi dobře doložené najeté kilometry, majitel působil solidně a netajil problémy které auto má, nebylo co řešit. Že budu do Barchetty muset trochu investovat mi bylo jasné od samého začátku. Ta kyjovská potřebuje vyměnit kulový čep přední nápravy, variátor (typická bolest všech motorů Fiat s variabilním časováním ventilů) a časem bude chtít přešálkovat na klice. Suma sumárum, do mého rozpočtu se to přesně vešlo.
    Barchettu mám několik dnů a mám sice najeto teprve několik stovek km, nicméně musím říct že si to náramně užívám, po dlouhé době jsem schopen si sednout do auta a jet se projet jen tak, protože na to prostě mám chuť. S nebem nad hlavou ani nemám potřebu jet nějak extrémně rychle (do těch 140 km/h to bohatě stačí), spíš využívám dynamických možností Barchetty. Musím říct že tohle auto mě hodně chytilo a za těch pár dnů mi zcela přirostlo k srdci, teď už jen doufám že do konce roku bude hodně hezkých dnů, ať mohu jezdit co nejdéle se staženou střechou :-) On je tak i lépe slyšet ten nádherný sytý zvuk italského motoru. Nic naplat, ital je prostě ital!

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky, obrázek 1 Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky, obrázek 2 Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky, obrázek 3 Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky, obrázek 4

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luk avatar 3.9.2007 23:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    No, kdyby to byla aspoň BARCHETTA, jenže ona je to jen barchetta...:-D
    Cožpak soudruzi z Francie neumí udělat bezproblémový vůz a/nebo případný problém vyřešit jednou pro vždy?
    Soudruzi z Francie mají zjevně jiné priority (jak u PSA, tak u Renaultu), o čemž dlouhodobě svědčí žebříčky spolehlivosti.
    variátor
    Nejdřív jsem se trochu podivil, co tam dělá variátor. Jenže pak jsem si uvědomil, že to slovo má poněkud více významů, než je zdrávo. A dokonce jsem našel i ten správný ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.9.2007 23:31 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    A nestaci ze Fiat Barchetta byl zvolen nejkrasnejsim kabiroletem Zenevskeho autosalonu 1995 kde porazil mimo jine Ferrari F50 a Bentley Azure?
    O objektivite a verohodnotsti zebricku spolehlivosti se vedou v posledni dobe zhave diskuze (napr. na tema pristup ADAC vs. AutoBildu). S Peugeotem jsem byl spokojen velmi, se Citroenem ani v nejmensim...s Renaultem nemam mimo par jizd cizim vozem zkusenost a delat ji nechci, ty auta mi nevyhovuji a nelibi se mi
    No nastesti je to variator ktery ma spojitost s casovanim ventilu a je to zavada spise kosmeticka (3 sekundy po nastartovani to zni jako diesel), opravit se to da za nejakou tu chvili napr pri vymene rozvodu. Prevodovka je nastesti manualni, skoda jen ze tenkrat jeste Fiat nedaval tu sestistupnovou...
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 3.9.2007 23:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    A nestaci ze Fiat Barchetta byl zvolen nejkrasnejsim kabiroletem Zenevskeho autosalonu 1995 kde porazil mimo jine Ferrari F50 a Bentley Azure?
    Já jen tak rýpu :-D Ale jinak skutečně, když si dám ty dvě Barchetty vedle sebe, vedle Ferrari vypadá Fiat jako dětská hračka. Ale ani ten Fiat není špatné auto, nějaké kilometry jsem v tom absolvoval (bohužel ne jako řidič) a až na pár drobností si opravdu nebylo na co stěžovat.
    O objektivite a verohodnotsti zebricku spolehlivosti se vedou v posledni dobe zhave diskuze (napr. na tema pristup ADAC vs. AutoBildu).
    No, tak jako tak je zajímavé, že se na předních místech umísťují hlavně Japonci, což pro německý automobilový průmysl (nepočítám-li Porsche s vynikajícími výsledky a občas Mercedes) není příliš lichotivé.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.9.2007 07:37 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    V zasade jde o to ze ADAC hodnoti pouze fatalni selhani vozu, kdy je nutne volit odtah. Spousta automobilek ale na zapade ma vlastni asistencni sluzbu, takze vysledky ADACu neobsahuji vsechna odtazena vozidla. Navic je zde efekt jednoho fatalniho selhani a mensi problemy s kterymi muze byt vuz v servisu podstatne casteji nejsou zohlednena.
    AutoBild na to sel cestou cilene kladenych otazek na sve ctenare. Z jeho pruzkumu vyslo najevo ze i problemy o kterych vyrobci tvrdili ze je zcela vymytily se stale vyskytuji v nemale mire - napr. koroze. Prekvapive pak bylo napr to ze Opel s korozi v poslednich letech problemy prakticky nema, zatimco treba Mercedes-Benz ano!
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    5.9.2007 08:57 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Mohl bys k tomuto napsat nejake podrobnosti ci odkazy, kde najdu vic informaci? Taky me asi ceka koupe auta a zebricky spolehlivosti je jedno kriterium (pro vyber), na ktere se divam. Vim, ze vychazeji nejake TUV reporty, ted ctu jeste o ADAC a AutoBild. Po pravde receno, moc se v tom neorientuju a ani neznam presnou metodiku. Muzes teda napsat aspon nejake odkazy? Diky
    4.9.2007 08:37 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Ja mam starsiho francouze (rencek, rocnik 95) a nemuzu si stezovat. To kamarad uchyl ma italska auta tri. Tri proto, ze alespon jedno neustale opravuje :-)

    Je to asi kus od kusu.
    3.9.2007 23:33 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Ital je ital?
    Nechápu, jak si někdo může (oprávněně) stěžovat na francouzskou kvalitu a pak si pochvalovat itala. Další auto bude dacia? Nebo to je nějaký sofistikovaný humor, který jsem nepochopil?
    3.9.2007 23:36 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Ital nezná ten zázrak... :-D
    Luk avatar 3.9.2007 23:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    ...pivo - vepřo - knedlo - zelo :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.9.2007 00:08 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Přesně ten.
    4.9.2007 07:33 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Ja na italy nemuzu rict pul slova, ten muj puvodni Fiat dodneska jezdi svagr a jedine co na tom musi delat jsou naplne, svicky apod. Stejne tak vetsina kamaradu ma italy a plna spokojenost. Jsou to sice auta trosku narocneji na naplne, nejvetsi zivotnost je jedine s oleji Selenia apod. ale nevidim na nich nic spatneho. Za to nemci co jsem potkal jsou v servisu porad a nejsou to zadne prkotiny, jedna se o veci typu turbo, prevodovka, elektrika.
    Japonci? Ano, tam ta kvalita je nekde jinde, ale oni nejsou zcela bezproblemovy, na spatny kus se da narazit u kazde znacky a treba Toyota vylozene priznala problemy s kvalitou v nekterych tovarnach, jak rekl jeji prezident, muze za to rychla expanze a nabor novych zamestnancu bez vztahue ke znacce.
    Spatna povest Fiatu prameni z predsudku lidi, vubec italove a jejich extremne zive motory primo svadi k radeni, kdo si koupi itala, dava mu poradne na zadek a na tech autech je to pak znat...
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Luk avatar 4.9.2007 13:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    treba Toyota vylozene priznala problemy s kvalitou v nekterych tovarnach
    Hlavně když dělají společné továrny s PSA :-D

    Jinak Japonci (Toyota, Mazda i další) nezřídka některé modely vyrábějí výhradně v Japonsku, aby byli schopni udržet kvalitu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xvasek avatar 4.9.2007 13:41 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Hlavně bych řekl, že aby Ital přiznal problémy s kvalitou, tak by musely být asi trochu brutálnějšího rázu, než když problémy s kvalitou přiznává Japonec. :-)
    4.9.2007 20:52 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Kdyz nekdo s necim velmi spatnou zkusenost, je velmi tezke mu to vymluvit. Pokud nedas italum sanci a nepresvedcis se sam, nikdo te nikdy nezlomi. Proti japoncum nic nemam, byt treba Mazda (Ford) nebo Nissan (Renault) ve mne duvedu taky nebudi. Na druhou stranu treba takove Subaru s tim jejich boxerem bych docela bral :-D O Toyote taky uvazuju v souvislosti se sluzebakem, ale v poradi u me rozhodne neni nejvys.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    xvasek avatar 4.9.2007 21:15 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Ne, zase ty Italy tak úplně nezatracuju. Co se dívám po známých s italskými vozy, tak jsou většinou spokojení. Většinou vidím relativně vysoké množství drobných chybiček (nefunkční spínače, hrkající části auta, nepřesné spáry a z toho plynoucí zatékání vody, nefunkční kontrolky, oloupané dekorace interiéru apod.), ale na druhou stranu se jim veskrze vyhýbají velké problémy typu kouslý motor, nefunkční turbo, porouchaná převodovka a tak. U německých aut a u nových Škodovek mi přijde poměr obrácený - detaily fungují bezvadně, ale člověk narazí na zásadní problémy - prasklá hlava u služební Astry (plus výměna čidla váhy vzduchu každých 10 000km), výpadek převodovky u Fabie, několikerá výměna turba u Fabie RS (tuším třikrát při prvních 100 000km) a tak. Japonci mi z toho vychází nejlíp - závady veskrze žádného typu prakticky nepozoruji.
    4.9.2007 21:21 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Jj. s timhle bych souhlasil.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    4.9.2007 15:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ital je ital?
    Hlavně když dělají společné továrny s PSA :-D

    A v zemi, kde se nemalé procento zaměstnanců chová, jako by právo krást v práci materiál bylo zaručeno ústavou… :-)

    xvasek avatar 4.9.2007 00:01 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Zbavit se Citroenu - že je příliš poruchový - bych ještě chápal, ale koupit si Fiat a čekat, že to bude lepší?

    Itala už jsem jednou měl - tedy jenom motorku. To si vzpomínám, jak jsem onehdá přijel k Ferrarimu do Slušovic. Viděl mě přes výlohu a hned mi vesele hlásí: "Jé, to já snám, to poslední ojnice f celá Itálie. Ty sadřeš a dojesdila!" Tak jsem po pár stech kilometrech opravdu sadřel (teda spíš jenom přidřel), prodal, nový majitel nechal opravit, ale opravdu už moc nesajesdila.

    Od té doby už jenom "japonec nakonec" - Accord má teď necelých 340 000km, jezdí perfektně a hlavně stále ještě nekoroduje, Civic má 22 let, automat, 170 000km a Chorvatsko letos levou zadní a Suzuki GS teď oslavila 75 000km bez větších servisů.
    4.9.2007 04:59 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Před 3 lety jsem řešil dilema jaký otevřený, trochu sportovnější vůz. Zda Fiat Barchetta nebo Ford Escort Cabrio MK7. Cena byla zhruba stejná, výkon motoru a objem byl stejný 1,8l 96kW, zrychlení téměř tejné 8,9 vs 9,5 na 100km/h, bez střechy je obojí.
    Nakonec jsem po dlouhém váhání zvolil Forda se sníženým sportovním podvozkem. Jízdní vlastnosti jsou hodně podobné a možnost svezení více než jedné osoby se někdy docela hodí.

    V každém případě přeji autorovi hodně VVV SNH - vítr ve vlasech a slunce nad hlavou.
    PS: Doporučuji se podívat na http://www.kabriolety.com/ a zajet si na nějaký Cabrio sraz.
    4.9.2007 20:47 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Preji to same. Escortik se mi taky libil, pravda nejvic jsem obdivoval tu uplne prvni generaci. Na stranky jsem koukal, ale na sraz asi nepojedu, spis se pojedu podivat na sraz italu (nejlepe pokud me mezi sebe vezmou lancisti)
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    teekey avatar 4.9.2007 19:08 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    marne sem hledal ve vyctu parametru auta z roku 97 i klimatizaci, v zapeti mi prislo, ze vlastne staci pribrzdit a stahnout strechu :D

    jinak vypada to hodne pekne, jak jsem koukal, tak jsou varianty s nejakyma cca 130PS coz za auto s cenovkou cca 100 tisic je docela malo. Videl bych to, ze si taky jednoho takoveho mazla za nejaky casek poridim, prece jenom Passat je spise na delsi trasy do prace a delsi vylety (tisice km) pricemz na takove jednodenni projizdky by takovahle hracka mohla stacit ;-)

    4.9.2007 20:44 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Moje Barchetta je z roku 99. Klimu teda opravdu nechci, co me na tom aute tesi nejvic je ta jizda na "zdravem" vzduchu, tech klimatizovanych krabicek mam plne zuby.
    Do Barchetty se montoval pouze motor 1.8 16V se 131 konma, jsou firmy co delaji tuning a napr. s turbokitem z toho maj az 200 koni. Pri pohotovostni hmotnosti 1135 kg (vcetne 75 kg ridice) to nabizi slusnou dynamiku.
    Ja to taky bral jako vikendove vozidlo. Firemni auto bude prakticke a Barchetta bude pro poteseni z jizdy :-D
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    4.9.2007 20:00 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    blahopřeju k nádhernému vozítku! Hlavně nešidit na oleji,na to jsou italové citliví a udržovat,měnit co je předepsáno.Vohnoutství se nevyplácí.Ale za to se fiat odmění spoustou radosti.Mrkni na www.italiancars.org brzy máme sraz,snad ještě vydrží počasí,můj vozík je taky hadrostřechoidní ale nižší kategorie.
    4.9.2007 20:40 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Dekuji, neboj, ja sva auta nikdy nesidil, dostaval to nejlepsi. O italech je znamo ze jsou to trosku potvory citlive na dobre naplne. Uz jsem zjistoval odkud, co a za kolik, takze Barchetta urcite dostane to co ji predepsal vyrobce (nejaktualnejsi bude olej pristi mesic, uz budu muset objednat Selenii 20k).
    Na tom srazu budu urcite chybet, v tom terminu mame firemni manazersky team building :-/ tak snad jindy. Koukam ze mas Pandu :-) joooo to byla legenda. A ona ted i ta nova, stokonovka nemusi byt marna :-D
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.
    Fluttershy, yay! avatar 4.9.2007 22:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    V roce 2006 servis Subaru o Foresterovi z roku 2000: "Výfuk? To jsme ještě neměnili." A podobně.

    Z rodiny jsou vynikající zkušenosti s Focusem, Octavií a Subaru Impreza. Stará Octavia (1997) katastrofa, Mondeo ujde, Fabia jezdí, Felicia taky a paThalia byla zpočátku problematická.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.9.2011 15:29 ....
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    hehehe on tu pomlouvá ´francouzký auta a přitom preferuje největší krámy-lancie a fiat no to je fakt k smíchu
    19.9.2011 18:38 jyrki | skóre: 22 | blog: JKR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barchetta - začátek konečného řešení automobilové otázky
    Jj. ale od te doby co jsem odesel od francouzu jsem nikdy nezazil tolik problemu, do servisu jsem jezdil jen na myti a neznam je vsechny jmenem a hlavne jsem uz nikdy na aute neprodelal tolik penez....stale si stojim za svym, Citroen byl nejvetsi chybou a nejhorsi investici meho zivota.
    We don't need no education...Asi potřebuješ, použil si dvakrát zápor * Registrovaný uživatel Linux #245559.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.