Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.
Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).
Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.
Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …
Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.
Po po téměř roce vývoje od vydání verze 5.38 byla vydána nová stabilní verze 5.40 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 75 vývojářů. Změněno bylo přibližně 160 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.
Uroš Popović popisuje, jak si nastavit Linux na desce jako Raspberry Pi Zero, aby je šlo používat jako USB „flešku“.
Andreas Kling oznámil, že jelikož už se nevěnuje nezávislému operačnímu systému SerenityOS, ale výhradně jeho webovému prohlížeči Ladybird, přičemž vyvíjí primárně na Linuxu, SerenityOS opustí a Ladybird bude nově samostatný projekt (nový web, repozitář na GitHubu).
Cožpak soudruzi z Francie neumí udělat bezproblémový vůz a/nebo případný problém vyřešit jednou pro vždy?Soudruzi z Francie mají zjevně jiné priority (jak u PSA, tak u Renaultu), o čemž dlouhodobě svědčí žebříčky spolehlivosti.
variátorNejdřív jsem se trochu podivil, co tam dělá variátor. Jenže pak jsem si uvědomil, že to slovo má poněkud více významů, než je zdrávo. A dokonce jsem našel i ten správný
A nestaci ze Fiat Barchetta byl zvolen nejkrasnejsim kabiroletem Zenevskeho autosalonu 1995 kde porazil mimo jine Ferrari F50 a Bentley Azure?Já jen tak rýpu Ale jinak skutečně, když si dám ty dvě Barchetty vedle sebe, vedle Ferrari vypadá Fiat jako dětská hračka. Ale ani ten Fiat není špatné auto, nějaké kilometry jsem v tom absolvoval (bohužel ne jako řidič) a až na pár drobností si opravdu nebylo na co stěžovat.
O objektivite a verohodnotsti zebricku spolehlivosti se vedou v posledni dobe zhave diskuze (napr. na tema pristup ADAC vs. AutoBildu).No, tak jako tak je zajímavé, že se na předních místech umísťují hlavně Japonci, což pro německý automobilový průmysl (nepočítám-li Porsche s vynikajícími výsledky a občas Mercedes) není příliš lichotivé.
treba Toyota vylozene priznala problemy s kvalitou v nekterych tovarnachHlavně když dělají společné továrny s PSA Jinak Japonci (Toyota, Mazda i další) nezřídka některé modely vyrábějí výhradně v Japonsku, aby byli schopni udržet kvalitu.
Hlavně když dělají společné továrny s PSA
A v zemi, kde se nemalé procento zaměstnanců chová, jako by právo krást v práci materiál bylo zaručeno ústavou… :-)
jinak vypada to hodne pekne, jak jsem koukal, tak jsou varianty s nejakyma cca 130PS coz za auto s cenovkou cca 100 tisic je docela malo. Videl bych to, ze si taky jednoho takoveho mazla za nejaky casek poridim, prece jenom Passat je spise na delsi trasy do prace a delsi vylety (tisice km) pricemz na takove jednodenni projizdky by takovahle hracka mohla stacit
Tiskni Sdílej: