abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    ROFL

    21.11.2005 12:25 | poslední úprava: 21.11.2005 15:58

    V týchto dňom opravujem seminárne práce svojich študentov. Pred chvíľkou som otvoril seminárku s témou "Linux ve státní správě". Jedna z vytýkaných vecí bola absencia vlastného názoru v obsahu. Po tom, čo som si ho prečítal som sa rozhodol ho publikovať v blogu, nech sa pobavia aj ostatní.

    Dle mého názoru je velká škoda, že Linux není příliš rozšířen, protože je podle mě daleko stabilnější a práce s ním je příjemnější a jednodušší. Škoda, že ho nevymyslel Microsoft, alespoň by ho teď měl skoro každý, kdo by vlastnil počítač.

    Ha Ha        

    Hodnocení: 53 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 21.11.2005 12:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Hrůza
    21.11.2005 12:55 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Kvalita
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 13:06 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Mám pocit, že kdyby operační systém Linux vlastnila firma která produkt dokáže prodat, Linux by byl daleko rozšířenější a bylo by pro něj daleko více použitelných grafických programů.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Saljack avatar 21.11.2005 14:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    S tim souhlasim ale nesměla by to být cena jako u woken. Ale je zase pravda, že třeba dle mého názoru je na tom dobře SUSE, který umí prodat.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2005 14:53 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    To jo, ale nastesti tu neni jen JEDNA vyvolena firma, ale vic organizaci. Musel jsem SuSe nainstalovat na svuj 64bit stroj (10.0) a i pres jeho uzasne vychytavky se nemuzu dockat, az navratim Debiana. Jedna firma ma tendenci delat jeden marketingem pozdvihnuty software a clovek si pak nevybere.
    21.11.2005 14:50 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    To je na jednu stranu pravda, na druhou stranu by se nam asi pekne uzavrel a my bychom tu blogovali na abczaviratko.cz. Radeji otevreny a mene rozsireny nez hodne rozsireny a priohnuty k obraze nejake firmy. Co si budeme povidat, vetsina lidi nema zajem o kvalitnejsi OS nez pouziva a ja jim to neberu a rozhodne bych jim nevnucoval neco, co pro ne neni pouzitelne.
    21.11.2005 18:30 paskma | skóre: 13 | blog: Paskmův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Takových pokusů bylo... OS/2, BeOS...
    21.11.2005 13:12 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Zdravim

    No co, prvni veta je pravda a druha veta je bohuzel taky pravda.

    Podle me je ten vyrok zcela realny a jsme presvedcen ze pachatel te seminarky vedel o cem pise a tu druhou vetu myslel jako ironii.

    Porad lepsi nez kdyz jsem se studentu ptal ja. Jeden z 15 by do firmy vybral Linux. Cast z nich mi tvrdila ze Linux by sekretarka nepochopila protoze vypada o dost jinak (asi nekde videli WindowMaker). Kdyz jsem jim ukazal KDE na OSDir, spadla jim sanice... 3. rocnik informacni technologie.

    Aspon ze by vetsina z nich do male zacinajici firmy - grafickeho studia zvolila pro zacatek gimp a casem az si vydelaji na profi licenci treba koupit photoshop.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    21.11.2005 15:29 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Podle mě nevěděl co píše. Pouze papouškoval, co slyšel někde na webu, pravděpodobně od stejně starého nooba bez zkušeností, který právě dokázal nainstalovat svůj první Mandrake a při tom si nezlikvidovat svoji partition s Windows, takže mohl zase přebootovat zpět do toho hnusného systému a všem na webu oznámit, jaký je masér. Jo.

    Ovšem naše dojmy jsou založené na dost malém útržku textu. Třeba ve zbytku nepapouškoval takové kraviny.
    21.11.2005 13:12 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Mně to nepřipadá směšné. Je to pravda.

    Kdyby Novell prodával českou verzi SuSE Linuxu s českým manuálem v krabici, bylo by tam chybějící médium se zdrojovými balíčky, hrály by tam mp3 a média by nebyla v papírových pytlících za pár haléřů z papírnictví, tak by se dalo hovořit o alternativě Linuxu k Windows. Ale pokaď to hoši nemaj marketingově zvládnutý pro masy – a to tak, že vůbec! – tak se Linux nemá šanci nikdy rozšířit.

    Správná otázka ale je, zda je to žádoucí...
    21.11.2005 13:24 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Pokud by byl Linux (čti linuks) masově rozšířený a bylo by pro něj obrovské množství programů , myslím si, že by bylo docela dost pádů systému (i Linux je toho schopen) virů a jiných neduhů, které postihují masivně používaný operační systém.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 14:24 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    A máš pro toto své tvrzení (to o těch virech) podloženo nějakou relevatní informací založenou na znalosti? To znalosti je důležité, protože všechny tvé informace, co jsi kdy na ABCLinuxu byl schopen podat, byly vždy založené na absenci elementárních znalostí o Linuxu či jiném UNIXu.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    21.11.2005 14:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Znalosti o Linuxu (čti linuksu) i o Unixu mám. A více než elementární.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Saljack avatar 21.11.2005 14:53 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Tohle mi připadá jako blblost, je pravda že by se mohl nějaký objevit ale myslim, že to není až tak úměrné k rozšíření Linuxu
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    21.11.2005 14:56 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    OK, tak je předveď. Popiš způsob jakým by se ten virus šířil a promořil Linuxový svět tak jako se to děje ve světě Windows. Moc jsem na tu pohádku zvědav. Takových totiž bylo a žádný nedokázal přesvědčivě popsat jak by k takovému šíření mělo docházet. Zatím tady pustě plácáš plácale! Úplně nejlepší by bylo, kdyby jsi nám předvedl funkční vzorek. Už se těším až mi zaviruješ třeba mého tučňáka a to jsem připojen k internetu bez firewallu.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    21.11.2005 15:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Jak je to snadné. Protože na Linuxu (čti Linuksu) používáš jen ty programy které znáš, nemůže se ti stát, aby sis zaviroval systém. Tak jako se objeví díra v systému na Linuxové (čti Linuksové) i Windowsové straně, stejně tak by se mohli objevovat viry zneužívajíci onu chybu. Linux ovšem nyní pro tvůrce virů zajímavý. Neopatchované Linuxové (čti Linuksové) systémy nejsou vyjímkou. Ovšem nejvetší množství vírů co jsem zažil si cestu nenachází skrze díru systému, ale skrz blbost lidí. Až bude hromada her pod Linux a hromada keygenů a cracků, hromada programů nezávislých tvůrců, hromada všeho budou i viry. Pokud tomu nevěříš, tak se nedá nic dělat.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 15:33 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    no, to je pravda. da se rict ze clovek, kterej si dava pozor na Winech ani Linuxu (pro Plesiho se to cte Linuks, ostatnim se omlouvam))) jentak neco nechyti, ale ty ostatni jo. a pokud bude mit uzivatel prava roota, tak je uplne jedno, jakej je system. ja si nepamatuju ze bych na oknech chytil jedinyho vira, ale vetsina lidi jich tam ma a ani o tom nevi. Souhlasim, ze viry jsou hlavne o blbosti uzivatele...
    21.11.2005 15:47 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Keygenů a cracků? A proč jako? Drtivá většina programů pro linux jsou GPL ;-) Tudíž není důvod je vytvářet. Aspoň nemel kraviny.
    21.11.2005 16:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Kvalitní gamesy (žadný skákající panačci), kvaltní CAD systémy (žadný QCADy, VariCADy), kvalitní FEM CFD systémy (OpenFEM, OpenFCD, OpenFlower) jsou jen komerční. GNU programy co jsou pro Linux jsou i pro Windows, a přeci se objevují keygeny a cracky. Čím to asi bude? Asi tím že pro Windows jsou i komerční programy které jsou v ledasčems lepší a uživatelé je chtějí otestovat. Proto jsou keygeny a cracky. Protože jsou pro Linux většinou jenom svobodné programy (jenom není výhoda) nejsou zde ani keygeny a cracky. Vim, bash, gcc, ... je i pro Windows.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 17:01 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Děkuju za ponaučení :-D

    Hlavní problém bude asi v tom, že ten kdo přechází na Linux, tak většinou i z toho důvodu (třeba zrovna já), že nechce používat nelegální software. Kupodivu ho pro linux existuje tolik, že jsem po žádném nemusel šáhnout. Mimochodem kolik BFU používá CAD??? No asi moc ne. Kdo v tom pracuje většinou si ho raději koupí a dá do nákladů, ne?

    Kdyby byl linux masově rozšířený (KDYBY!), asi by se nejspíš něco takového dělo. Ovšem pak nechápu ty uživatele, proč by na ten linux přecházeli, když můžou mít nelegálně i Windows. Docela mi to nedává logiku. Takovému uživateli je pak nejspíš jedno co má v počítači. Takový se řídí heslem "když je to zadarmo, tak do posrání" :-)

    Jinak používám Windows i Linux. Windows kvůli zaměstnání a Linux na ostatní věci. Doma mám obojí, legálně, obojí koupené (ano i Linux). Není mi líto dát peníze za něco, co mi bude k užitku. Možná su blbý, možná myslím jinak. Už je to zkrátka tak :-)
    21.11.2005 17:56 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Že někdo pracuje s CADem neznamená, že není BFU. Prostě dělá svou práci s jedním programem, kterému rozumí, ale to je tak všechno. Najdou se i tací.
    21.11.2005 18:45 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    BFU = Běžný Franta uživatel => pro méně chápavé typický uživatel = průměr. Takže jsem tím myslel kolik běžných uživatelů (nebylo to myšleno hanlivě jako neznalý, neadmin) používá CAD. Mimochodem nezdá se ti to už malinko slovíčkaření?
    21.11.2005 15:52 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Takže, kecy jako obvykle. No co se dalo taky čekat, že :-D
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    21.11.2005 15:30 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Také můžu čekat, zdali zaviruješ můj počítač s Windows XP. Říkám ti že to nedokážeš a že těch virů je. Komerční antivir ani firewall tam nainstalovaný nemám a ne síti je připojen pořád.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 14:42 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Pokud by byla LINUKS plně rozšířena, tak bych skončil už dávno na hranici jako např. Jan Hus.

    Ale jinak máte samozřejmě naprostou pravdu, protože by se vtipálkové zabývali tím, co je všude, aneb:

    "Proč bych se sral s hackováním Linuxu, když na vedlejším IP jsou neopatchovaná Windows."

    by vypadalo:

    "Proč bych se sral s Windows, když na téměř každým IP se najde neopatchovaný Linux kernel, děravá Mozilla atd..."

    Ano, plně s Vámi souhlasím!

    Co se týče programů, myslím si, že ti šmudlové, kteří píší třicetidolarovky pro Windows by bez problémů přesedli na vedlejší židli a prodávali svoje výtvory pro Linux; protože:

    "Soucit končí tam, kde začínají peníze"

    a

    "Peníze jsou všude"
    21.11.2005 22:36 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Myslim, ze vyloucit se to neda. Asi nemuzeme ocekavat priponove viry, uzivatel tezko ulozi pripohu na disk, zmeni prava a spusti virus :-). Ale vyuzivani chyb v programech mozne je. Jenze skody by se omezily jen na adresar uzivatele, resp. dalsi sireni.

    Obdobou windows viru byvaji ruzne diry do Sendmailu, Bind apod. Akorat ty linuxove "viry" ridi clovek, ktery hleda nezabezpecene servery se znamou dirou a pak se do nich vloupa. Kdyby ale nekdo napsal primo vira, ktery by se automaticky siril, mohl by udelat slusnou paseku. Jen by se mu pod Linuxem rikalo cerv.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    a este by mohl byt SuSE 10.0 stabilni :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.11.2005 15:30 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Přiznám se, že jsem byl natolik zhnusený provedením distribuce, že jsem médium vytáhnul z mechaniky a upgrade neprovedl. A když mi kamarád řekl, že MP3 nehraje ani pod 9.3, tak jsem se definitivně rozhodl, že to nemá cenu. Zůstávám na zabordelený 9.2, občas uklidím a pak půjdu do jiný platformy.

    Přes den chodím do práce a domů nechodím kvůli tomu, abych seděl do pěti do rána u internetu, hledal a instaloval programy, který by klidně v placený distribuci být mohly. Chci si otevřít vývojový prostředí, textovej procesor (napsat tištěnej dopis), nebo vyřídit e-maily a chci si u toho občas pustit hudbu.

    Prostě jsem obyčejnej uživatel a tohle – to není pro uživatele!
    21.11.2005 20:24 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    presne tak. je treba vypilovat _detaily_.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    wake avatar 22.11.2005 00:09 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    ...a od toho tu mame ubuntu.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    21.11.2005 13:23 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    No přijde mi, že je to smutná pravda, které se dá ale pěkně zasmát :-)

    Jisté je, že pokud by MS vlastnil Linux, měl by ho kde kdo. Marketingové oddělení Microsoftu je totiž asi nejvýkonnějším oddělením této firmy (pokud tam vůbec mají i jiná :-D). To je ta smutná pravda.

    Nicméně k smíchu je spojení Microsoft-Linux. Jistě by MS produkt s tímto názvem mohl vytvořit, ale všichni víme, jak by to dopadlo ;-)
    θηριον ειμι
    no, kamos ted bude psat bc. diplomku na tema "Linux ve skolstvi". Vi o linuxu asi tak to, ze se tam da hrat Tuxracer. To bude taky sranda...

    To s tim microsoftem je trochu moc, resp. nesmysl. Ale kdyby pisatel napsal "skoda, ze nad linuxovymi distribucemi nedrzi ruku schopne a slusne komercni firmy", nebylo by se vubec cemu smat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    21.11.2005 14:53 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Tak nějak. Škoda že není slušná komerční firma, která by dokázala Linux (čti Linuks) prosadit, pořádně na něm vydělat a vydělané peníze investovat do vývoje. Svobodný vývoj po odpojednách bohužel nezaručuje komerční konkurenceschopnost. Stačí se rozhlídnout. Apache, MySQL, OpenOffice, Firefox, ..., holt komerce a sponzor potřeba je.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    21.11.2005 15:51 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    První rozumný příspěvek, který od tebe čtu. Ovšem tohle všechno se nestane, protože strýček Bill už učí své (vysoko..a jiné)školáčky od malička na windows. Takže k linuxu se dostanou je ti zvídaví a nespokojení. A o tom to celé je.
    21.11.2005 22:31 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    Ta firma existuje. Jmenuje se IBM. Pred lety udajne investovala do Linuxu miliardu, zajimalo by me ale, do ceho presne. Kazdopadne do dvanacti mesicu tvrdila, ze se ji ta investice vratila.

    Nesmime delat chybu, ze budeme tvrdit, ze Linux = desktop. Linux na desktopu je bud pro geeky, nebo pro sekretarky, kterym pocitac nastavil admin a ukazal jim par ikonek na plose. Pro masove nasazeni ale pripraven neni.

    Kdyby IBM tu miliardu dala na vyvoj linuxoveho desktopu, situace by se zmenila. Ale IBM (asi ze strachu z antiminopolnich uradu) vsechny pokusy o prunik na trh desktopu vzdala. Viz treba IBM OS/2 Warp, ktery byl ve sve dobe rozhodne vyspelejsi nez Windows 3.1.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    wake avatar 22.11.2005 00:11 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ROFL
    RedHat AFAIK na Lunuxu vydelava (RHEL je jedna z certifikovanych platforem pro Oracle, treba).
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.