abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 39
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Kopírovanie vášho webu bez súhlasu

    28.10.2010 23:39 | Žumpa | poslední úprava: 27.3.2013 23:16

    Čaute, chcem sa vás spýtať, ako by ste reagovali, keby ste zistili že na istom webe venujúcemu sa Linuxu, kopírujú vaše stránky hoci z odkazom na zdroj. Súhlas si nikto nepýtal a ani na webe nemám určené preberanie stránok pod nejakou voľnou licenciou.        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 28.10.2010 23:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Souvisí to nějak s tímto?
    Bedňa avatar 28.10.2010 23:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Nesúvisí, on to hodil k sebe, ako blogový zápisok, link dám nižšie k otázke od xkucf03.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Josef Kufner avatar 28.10.2010 23:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Pošli mu fakturu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 29.10.2010 00:55 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Tak jak koukám na ty odkazy níže, nevypadá to na nic špatného – spíš naopak. Ber to jako reklamu na tebe a neřeš to. Pokud nechceš aby se to opakovalo, napiš mu, ať příště jen dá odkaz do nějakého kratšího článku/zprávičky nebo cituje jen část a odkáže na zbytek.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Bedňa avatar 29.10.2010 01:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Áno práve pre toto som sa pýtal, aby som nebol za štvavého anti Open Source hňupa :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xkucf03 avatar 28.10.2010 23:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Hoď sem URL původní a zkopírované stránky, ať to můžeme posoudit ;-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu

    Je to od slova po slovo.

    Môj: http://bedna.kdesi.sk/index.php?odkaz=53&jazyk=svk
    Kópia webu: http://www.linuxon.sk/blogy/uvod/tomas-hanzel/451-root-v-htc-tattoo
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    A kurňa nemal som dať priame odkazy, Doli môžeš to dať len ako text? Dík.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Heron avatar 29.10.2010 00:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    On to ještě i antidatoval?
    xkucf03 avatar 29.10.2010 00:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Vypadá to tak, na druhou stranu tam ale píše, že je ochotný článek stáhnout, pokud se to autorovi nebude líbit. Sice to není úplně košer (souhlas by měl mít předem), ale takové to vyloženě sprosté kopírování to zase není.

    P.S. Odkazy jsem na žádost autora převedl na text.

    P.P.S. antedatoval :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Heron avatar 29.10.2010 00:13 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    antedatoval

    Aby ses nepokakal :-D Na to nemáš upozorňovat, to máš rovnou opravit. Btw jaktože jsi admin? Mě to bylo 4x slíbeno a pořád nic.

    xkucf03 avatar 29.10.2010 00:26 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Na to nemáš upozorňovat, to máš rovnou opravit.
    To bych nedělal nic jiného :-D Už takhle tu trávím víc času než je zdrávo. Normálně s češtinou neprudím, ale tohle mi přijde jako taková zajímavost, taky jsem dřív myslel, že je to anti-
    Btw jaktože jsi admin? Mě to bylo 4x slíbeno a pořád nic.
    To nevím, zkus napsat Dolimu – já jsem pro (ale já o tom nerozhoduju).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Díki moc, ale rád by som chcel počuť vaše názory.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    29.10.2010 10:00 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    povodny clanok od Bednu je zo 6.6.2010, blog na linuxon.sk je z 3. jula (3.7.2010) takze to anti(e)datovane nie je
    xkucf03 avatar 29.10.2010 00:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    A tohle jsi četl?
    Verím, že autorovi to nebude vadiť a v prípade opaku, po žiadosti ihneď blogový príspevok vymažem.
    Podle toho to vypadá, že je s ním možná domluva – takže pokud ti to kopírování vadí, tak mu prostě napiš, ať článek stáhne a nechá tam třeba jen odkaz.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Však práve preto sa pýtam na názor, ako by ste vy reagovali. Či by ste to ignorovali, alebo by ste sa ozvali.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Heron avatar 29.10.2010 00:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    No, on to má daleko hezčí, takže to skoro vypadá, jako originál a tvoje jako neumělá kopie. ;-) Což ale můžeš pojmout jako výhodu, ty můžeš psát texty a on to může stylovat.
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Takže Herone čo by si spravil?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Heron avatar 29.10.2010 00:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Já bych se s ním pokusil domluvit. ;-) Jednoznačnou odpověď ode mě nečekej. Moje texty okopíroval už kde kdo, občas u toho uvedl i autora. Jsem v podstatě rád, protože takto se dostanou dál. Jinak je mi to jedno.

    Pokud by to ovšem byl například článek pro nějaký časopis, tak to bych samozřejmě zuřil a nenechal si to líbit.

    Tobě do hlavy nevidím a nevím, jak moc ti to vadí.
    Bedňa avatar 29.10.2010 01:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Herone zistil som to len náhodou a nevedel som či na to mám vôbec reagovať, tak sa pýtam čo by ste spravili vy. Dík za názor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    xkucf03 avatar 29.10.2010 00:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    To musíš vědět ty, co chceš :-) Jestli chceš odkaz na cizích stránkách, za cenu toho, že článek už není exkluzivně jen na tvém webu, nebo ten odkaz nemít a mít třeba lepší pozici ve vyhledávačích.

    Já bych mu asi napsal, že tenhle článek, ať tam tedy nechá, jak je, ale příště, ať mi o tom laskavě dá vědět předem – ať si vyžádá souhlas. Kopírování bez výslovného souhlasu a upozornění je přijatelné, jen když to vydáš pod svobodnou licencí (což jsi neudělal), tam je vlastně ta licence souhlasem (předem uděluješ souhlas komukoli).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Dík za prvý názor, presne takéto niečo potrebujem aj od ostaných. Vlastný názor. Ešte raz dík.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Josef Kufner avatar 29.10.2010 01:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Jen malé doplnění: Autorský zákon se zmiňuje o citaci, kdy kopírování rozumně malé části s uvedením zdroje neznamená zásah do autorova práva.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    xkucf03 avatar 29.10.2010 01:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    jj citace – ale v rozumné míře – za to bych považoval třeba pár odstavců z článku, ne celý – když už celý, tak leda v rámci nějakého velkého díla (knihy), ale to taky jen ve výjimečných případech, normální je citovat jen relevantní části.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    29.10.2010 00:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Pokud mi někdo kopíruje obsah webu a uveřejňuje obsah pod svým jménem, zřejmě se jedná o poušení autorského práva. Ael to je asi pro právníka. Já tomu tedy říkám zlodějna. Stejně jako když si nekdo kopíruje fotky a pak je má třeba na svém blogu jako ilustrační doprovod a bez uvedení autora fotky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bedňa avatar 29.10.2010 00:31 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Dík za názor.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.10.2010 00:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Stejně jako když si nekdo kopíruje fotky a pak je má třeba na svém blogu jako ilustrační doprovod a bez uvedení autora fotky.
    Kvůli tomuhle teď probíhají v ČR docela velké třenice. Byl jsem svědkem toho, že si někdo koupil firmu i s jejím webem a po čase musel cálovat jako blázen, protože původní lidé si tam nakradli fotky. A když jsme byli před časem u právníka, tak se nás ptal, jestli s tím nemáme zkušenosti, že se to vyrojilo.

    Jinak co je ten linuxon.sk? Úrovní obsahu mi to připadá jako nějaký blogísek, akorát na doméně 2. řádu.
    gtz avatar 29.10.2010 01:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Jinak co je ten linuxon.sk? Úrovní obsahu mi to připadá jako nějaký blogísek, akorát na doméně 2. řádu.

    Jak jsem se koukal snaží se být něco jako abíčko mixnuté Linuxsoftem :) Ale zase to není zase tak špatné.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.10.2010 01:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Byl jsem pomýlen, opravdu jsem četl blogy :-) Kliknul jsem na logo a myslel jsem, že mě to hodilo na úvodní stránku, ale ona to byla úvodní stránka blogů. To je opravdu "intuitivní".
    29.10.2010 01:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    To je ten malér. Ono dlouho nemusí být nic, pak se náhodou někdo podívá "kam nemá" a může radit tisíc chytráků a pronášet plamenné řeči, soudní spor je na krku. Ten stojí peníze, nervy a čas.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2010 09:02 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Autorský zákon dává možnost citovat v oduvodnene mire. Prevzeti celeho nebo temer celeho clanku je porusenim vasich autorskych prav, a rozhodne bych to resil pozadavkem na okamzite stazeni, pri neuspechu pak trestnim oznamenim, ci zalobou.
    29.10.2010 09:58 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Tiez som moc nechapal preco to Tomas takto skopiroval; ked ho poziadas, urcite to zmaze
    Shadow avatar 29.10.2010 11:37 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    1) pan Hanzel se vás měl jednoznačně zeptat před tím, než článek zkopíroval; převzetím vašeho článku vašeho svolení nejspíše porušil autorský zákon (v ČR by ho tím určitě porušil, v SR nevím - váš AutZ jsem nečetl)

    2) převzatý článek obsahuje chybné informace o autorovi a vyvolává zdání, že autorem je pan Hanzel (informace na konci článku nestačí, pokud se v záhlaví a v pravém panelu objevuje informace o tom, že autorem je pan Hanzel)

    Sice jsou horší typy "přebírajících", třeba tací, kteří původní zdroj vůbec neoznačí, ale ani toto není podle mého v pořádku. V této situaci bych asi dotyčného přinejmenším požádal, aby zajistil korektní zobrazení informací o autorovi a do úvodu článku umístil informaci o tom, že se jedná o článek převzatý, doplnil zdroj a ještě jednou označil autora.

    Btw, přebírající web obsahuje reklamu, tudíž teoreticky panu Hanzelovi váš článek vydělává. Možná by se tedy dala dohodnout i nějaká odměna, popřípadě podíl ze zisku.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 29.10.2010 11:42 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Aha, tak pardon, v úvodu převzatého článku je informace o převzetí uvedena. Ale stále je tam jako autor uveden pan Hanzel.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.10.2010 12:29 FF
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Kdyz se ti to nelibi nedavej to na verejne na net. Me by to nevadilo.
    xkucf03 avatar 29.10.2010 13:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Kdyz se ti to nelibi nedavej to na verejne na net.
    To je pěkná hloupost. Když něco zveřejním na webu, neznamená to ještě, že si s tím kdokoli může, co chce, dělat.
    Me by to nevadilo.
    To je fajn, v takovém případě doporučuji vydávat svoje díla pod nějakou svobodnou licencí – třeba Creative Commons. Tím dáš ostatním jasně najevo, že ti kopírování nevadí. Ale když to někdo najevo nedá, tak ostatní to nemají co kopírovat.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    29.10.2010 13:36 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Toto neni cesta. Navic by si clovek vice uskodil nez pomohl.

    Autorovi nevadi, ze jeho clanky budou cist jini lide, jemu vadilo, ze si jeho clanek nekdo prevzal a vydal ho jinde. Byt ( alespon nyni nevim jak to bylo v dobe vydani ) s uvedenym puvodem clanku.

    Kazdopadne mel prebiratel si vyzadat svoleni k prevzeti nebo napsat svuj uvod a dale odkazat na tvuj web.

    Resit ro pres pravnika je jako hned vyrazit s kanonem na komara. Jestli ti to vadi, tak jdi od spodu. Prvne upozorni prebiratele, kdo je skutecnym autorem a upozorni ho, jak to je s autorstvim a s tim, ze nesouhlasis s timto vydanim. Jestlize se s tebou nebude chtit bavit upozorni provozovatele webu, ti toto uz nejespise nebudou ignorovat. Jestlize ano, pak nezbyva nez jit pravni cestou a dozadovat se uhrazeni skody + veskerych soudnich nakladu. Uvaz jestli ti to za to stoji.

    Co se tyka me, tak po te, co bych se svoji stiznosti neuspel u vedeni webu, napsal bych o cele teto kauze clanek.
    29.10.2010 12:39 Dadam | skóre: 12 | blog: dadamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    Uvedl zdroj, dal na něj odkaz (pravda, mohl by to dát do perexu, ať na něj i někdo občas klikne), takže podle mě v pořádku.
    A i B mají svoje výhody a nevýhody. Vyberte si to, co vám vyhovuje víc, a necpěte A tam, kam patří B.
    xkucf03 avatar 29.10.2010 13:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kopírovanie vášho webu bez súhlasu
    V pořádku to není – souhlas musíš mít předem, protože tohle rozhodně není citace v rozumné míře a je to porušení autorského zákona. Na soud to není, to by stálo víc času a peněz, než by to přineslo, ale upozornil bych plagiátora, že dělá něco, co neměl a ať se to neopakuje.

    Pokud dojdu k tomu, že mi kopírování mých článků nevadí, tak je příště vydám pod Creative Commons licencí – je to velice snadné, stačí to k článku připsat – a ostatní pak mají jasno: můžou kopírovat a vědí, že mi to nevadí nebo že to dokonce chci.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.