abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník

    Voľte Paliho Kapurkovú

    2.6.2010 19:23 | Přečteno: 1508× | Žumpa | poslední úprava: 27.3.2013 23:35

    Tento zápisok je hlavne pre Slovákov na Ábičku, ale po pozretí na hlasovanie k výsledku o voľbách v Čechách vidím spokojnosť, čo vyhrali komunisti? :-) Tak ako mnohí aj ja som znechutený z politiky a toho že politici na nás myslia len mesiac pred voľbami. Preto ma potešilo keď som sa dozvedel o Paliho Kapurkovej veselej politickej strane. Politický program je veľmi strohý:
    Nie sme tu preto, aby sme sľubovali nižšie dane, ani aby sme sľubovali vyššie platy.
    Náš volebný program má len dva body :
       1. Chceme, aby sa veci pomenovali pravými menami.
          Chceme, aby tí, ktorí nám majú slúžiť, sa nevolali vláda.
          Chceme, aby ministri sa volali služobníci.
          Chceme, aby vláda sa volala služobníctvo.
       2. Chceme doplniť volebný systém.
          Chceme, aby mlčiaca väčšina sa nevzdávala svojho volebného práva.
          Chceme, aby aj tí, ktorí nemajú koho voliť, mohli odovzdať platný hlas.
          Chceme zaviesť možnosť voľby proti všetkým politickým stranám.
    
    Takýto alternatívny Politický klip som ešte nevidel.
    Link Ja chodím voliť pravidelne, či už ide o komunálne, parlamentné a voľby do VÚC, takže ma potešilo že mám koho voliť. Dúfam že to nikto nezoberie ako reklamný zápisok, ale podporu niečoho, čo ľuďom možno otvorí oči. Voľte hocikoho, hlavne choďte voliť.        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:26 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Nerozkazuj, aj nevoliť je moje demokratické právo...
    poky74 avatar 2.6.2010 19:33 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    A mohu se zeptat proč to neděláte? (pokud to neděláte)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:49 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    (hlavne) preto ze uz neverim v zmenu, od 89 tu bolo tolko zmien... jedina pravda o volbach
    poky74 avatar 2.6.2010 19:52 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    Takže pesimista...

    Což takhle založit stranu zastánců stejného názoru jako máte vy a něco změnit? Nebylo by to lepší než jen nic nedělat, nevolit?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:54 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    nie
    poky74 avatar 2.6.2010 19:55 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    To mi prosím vysvětlete...

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 20:00 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ok, takže, na to aby som v tomto štáte mohol niečo ovplyvniť nielen virtualne skrz 1 hlas by som ako vravite potreboval stranu ludi s rovnakym nazorom, ale strana na to aby nieco mohla zmenit by potrebovala aspon 40 percent, co si povedzme uprimne je utopia. A dufat v splnenie utopie je horsie ako byt pasivny...
    poky74 avatar 2.6.2010 20:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    No, jelikož je účast ve volbách cca 60%, tak kdyby čistě teoreticky těch 40% zbylích lidí mělo stejný názor jako vy tak to až tak nereálné není, a když připustíme že někteří co nevěří že se něco změní přesto jdou volit tak tu máme vcelku slušnou šanci na úspěch :)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Bedňa avatar 2.6.2010 19:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Rozkazovací spôsob je z výkričníkom, ale pokiaľ fakt nemáš koho voliť, daj hlas Palimu, aspoň si odskúšaš voľby, zdvihni tú tlstú riť od kompu a padaj! :-) Generálny tajomník najväčšej demokratickej strany na svete, prijal pozvanie od predstaviteľa najmenšej demokratickej strany na svete, to by ťa mohlo presvedčiť. :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ty si vymlety, ale kompletne...
    Bedňa avatar 2.6.2010 19:39 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Takže zlá nálada, dobre kašlem na to.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:49 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    hura
    poky74 avatar 2.6.2010 19:46 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    Nevím jak u vás, ale u nás je možný rozkazovací způsob i s tečkou.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Bedňa avatar 2.6.2010 19:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Prosím neotvárať jazykovú poradňu, zabíja to diskusiu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    poky74 avatar 2.6.2010 19:54 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    To není poradna, neradím vás, pouze upozorňuji na jazykové rozdíly, abyste pro příště již neudělal stejnou chybu a nepoužil chybný argument.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Bedňa avatar 2.6.2010 20:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    výkričník vo vete v rozkazovacom spôsobe nebýva pri návodoch na činnosť, napríklad v učebniciach.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:52 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    asi tak :-)
    Bedňa avatar 2.6.2010 20:02 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Vieš zo Slovenského jazyka ešte menej ako ja a to som si myslel že som na dne.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 20:06 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Páľ voľakde...
    Bedňa avatar 2.6.2010 20:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ak máš problém napíš, možno pomôžeme, toto počasie lezie každému na bedňu, tak sa občas usmej.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 20:52 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Neries ma, je to tak tazke?
    2.6.2010 23:43 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    kto nevoli, voli fica
    Bedňa avatar 3.6.2010 08:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Súhlas. Len mi jedivné že nikdo ho nevolíl a on vyhral voľby, asi sa jeho simpatizanti zaňho hambia.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    lucorp avatar 3.6.2010 20:41 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ja som ho volil, a nehambim sa za to. IMHO je to mensie zlo nez keby som vtedy volil SDKU, alebo inu propodnikatelsky zameranu, tzv. pravicovu stranu. Tento rok volit nepojdem, lebo som sa v SMERe sklamal, tiez sa vyfarbili ako pravicova strana, ktora sa na lavicu iba hra a ineho volit nemam koho ;)

    BTW preco na Slovensku neexistuje ziadna skutocne stredo-lava strana?

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    3.6.2010 20:51 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Co je na smere pravicoveho? :) Smer pouziva lavicovy populizmus, ale je to strana zbohatlikov, mafianov, pochybnych meciarovsko-stbackych velkopodnikatelov a skrachovancov z SDL. Socialna politika v ich podani (lieky, zdravotna dostupnost, uroven zdravotnictva, valorizacia dochodkov, vyber zdravotneho poistneho na odvodoch od statnych podnikov atd., priznavanie invalidity) je hadam najhorsia zo vsetkych ponovembrovych vlad, napriek niektorym lavicovym krycim tahom (kupovanie si senilnych dochodcov akoze 13. dochodkom). Cize v tom nasom ponimani to lavica nie je, ale ani pravica. Fakt to bude ta slubovana tretia cesta - smer Grecko (obcania) a Cyprus (zbohatlici v pozadi vladnej trojky).
    lucorp avatar 3.6.2010 21:05 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    "je to strana zbohatlikov, mafianov, ... velkopodnikatelov ..." - prave to je na smere pravicove. Pravicove vlady presadzuju mimo ineho zaujmy podnikatelskych vrstiev na ukor strednych a nizkych vrstiev.

    Inak s tebou viac-menej suhlasim. Tie ich socialne reformy boli skor na "postrasenie" nez aby nieco konkretne vyriesili. Ale aspon zastavili tie uzasne Mikiho reformy a predaje statneho majetku, aj ked si myslim ze ked sa dostane pravica spat k moci, tak budeme znova tam kde sme boli.

    Ideal by bola podla mna mierne lavicova vlada s mnozstvom kontrolnych institucii za zadkom + zrusenie imunity poslancom.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    3.6.2010 21:29 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Nejde o to, aby mali vsetci rovnaky nazor, ale o to, aby ten nazor vobec mohli mat (co bol za Meciara problem a uz sa to zacina pomaly vracat) a aby sa tie nazorove rozdiely nejako pretavili aj do skutocnej politiky politickych stran (nie len do lavicovej/pravicovej/homoidnej/svatuskarskej/fasistickej predvolebnej kampane s tym, ze po volbach sa zas nic nezmeni :D).

    Ja vidim problem v tom, ze od revolucie su pri moci +/- stale ti isti ludia (aj ked stranicky kabat stihli neraz prezliect aj zo3 razy) - neraz ludia s hanebnou stbackou ci komunistickou minulostou, ktori nie su schopni bez politiky zarobit na sluzne zivobytie, tak sa jej zo vsetkych sil a za kazdu cenu drzia (neschopaci, lenivci, prizivnici, patolizaci, vyzirky a ine formy kokotov) - potom sa netreba cudovat, ze Siroky, Penta, J&T, Rozin...si svoje bez problemov presadia vo svetkych tychto pol. stranach. Zrusenie imuninty by aj pre toto urcite pomohlo. :)

    Normalna pravicova strana stavia na strednej vrstve, len v SR to akosi nebadat...vid napr. KDH, SMK...ich agenda je fakt "uzasna". :D
    lucorp avatar 3.6.2010 21:42 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Uplny suhlas, najvacsi problem je, ze aj ked sa zalozi nova strana tak je hned infiltrovana tymito hovedami a to bez ohladu na to ci je pravicova alebo lavicova.

    IMHO normalna lavica by tiez mala stavat na strednej vrstve. S tym rozdielom ze lavice ide od strednej vrstvy nadol a pravica ide od strednej vrstvy nahor :P
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    lucorp avatar 3.6.2010 21:29 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    este k tomu co si pisal dole...

    Mne ako vtedajsiemu volicovi SMERu sa tiez absolutne nepacilo (velmi mierne povedane) ze sa dali dokopy s H@vn@ Zas Dostanu Slovaci a Slovenskou Narodnou Srandou. A uz vonkoncom sa mi nepacia vsetky ich kauzy, aj ked odpocitam ocividne zameranie vsetkych sukromnych medii (co je logicke) voci lavici celkovo, aj tak tam toho este zostava dost.

    Inak celkom sa mi pozdaval volebny program napriklad SDL (specialne cast "zivotne prostredie"), alebo napriklad aj SaS mali celkom zaujimave niektore body (inymi vsak zas isli uplne proti mojmu prsvedceniu). Ale smutne je ze ked si to tak zosumarizujes, tak kazda strana ponuka vlastne take iste dristy, ale skutek utek.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    2.6.2010 19:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Piráty na slovensku máte?
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:31 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Hej
    2.6.2010 19:36 krotitelODS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    me by spise zajimalo, jestli mate na slovenskych linuxovskych servrech taky takove debilni spamery jako je Jilek?
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:37 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    ne, p.jilek je vyhradne cesky unikat - latinsky grafomanus blogus..
    2.6.2010 21:59 fraxinus | skóre: 20 | blog: fraxinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    A čo Stanislav H. ?
    Bedňa avatar 4.6.2010 18:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Tak ten určite nepíše niekoľkostranové eleboráty čo sa dajú napísať jednou vetou, Jílek je len jeden a je to svetový unikát, preto ho mám medzi blokovaními a je tam sám.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.6.2010 08:36 tester
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ty máš opravdu problém, ty vole. Abys nakonec u Jílka nežadonil o přijetí do skupiny...(a teď nemyslím "na fejsbúku") :-D
    2.6.2010 19:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Hmmm tihle asi nebudou mít internet :-/.
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:42 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Maju taniere....
    Bedňa avatar 2.6.2010 19:38 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    To si si pomýlil, to sú Maďari :-) Ako Janko Slota povedal vieš čo to znamená keď buzerantský, teplý cigáň zabije 3 maďarov a maďar zabije troch cigáňov? 6:0 pre Slovensko :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.6.2010 19:38 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    kolko len chcete.. mozem par poslat :-D
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 19:46 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    ak myslis tychto, tak ano. Ale su neorganizovani a casto prechovavaju cudesne druhy porna...
    2.6.2010 20:52 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    jednu vec ma ficko pravdu na to aby strana nieco zmenila najlepsie je ak vladne sama. zlepence ako SMER+SNS+HZDS alebo SDKU+KDH+SMK nikdy daleko nedotiahnu.. otazka potom je ktora strana by bola najlepsia aby bola sama a aby mala moznost realizovat vsrtko co si zmysli? teda ficko ma v tomto pravdu len skoda ze to myslel na tu svoju stranu, co urcite by nobol najstastnejsi krok keby SMER vladol sam. a dalej rad si precitam clanky na SME.SK ale poslednou dobou to je sama zumpa a bulvar.. inac odporucam si pozriet stranky KDH.. pekne ladene v slovenskych farbach :)
    Michal Fecko avatar 2.6.2010 20:53 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Vnutropoliticky komentar tyzdna :-D
    3.6.2010 10:46 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    no ja myslim, ze pre spolocnost je dobre, ked sa v politikej mlati jedna skupina s druhou; aspon sa potom moze spolocnost v klude vyvijat spravnym smerom; z minulosti vieme ako to dopadlo, ked sa k absolutnej moci dostali komunisti a podobne by to IMHO dopadlo ak by absolutnu moc ziskal akykolvek politicky smer
    dit avatar 2.6.2010 21:28 dit
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    zevraj bude paliho kapukova nejaky chlast, takze to je reklama nan, no neviem... mimochodom na islande vyhrala volby strana ktora vznikla zo zartu , nechajme sa prekvapit :-D
    danaketh avatar 2.6.2010 22:57 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Tam vyhrála strana založená žertem, u nás zase strany které jsou k smíchu (nebo pláči - záleží na úhlu pohledu). Politika je plná humoru :)
    2.6.2010 21:41 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    V momente, ked je tak neiste, ci Fico a Slota budu zase neuveritelne kradnut dalsie 4 roky, je odporucanie volit stranu, ktora vznikla iba ako reklama na chlast vrcholom debility. Ak si vezmes 10 tisickorunacok z fakt ich spalis, tak si prave spravil vyrazne lacnejsiu zabavu ako voli reklamu na chlast kvoli dobremu vtipu.

    A este o tom robis agitku a nabadas druhych. Kreten!
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Bedňa avatar 3.6.2010 08:08 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Si ani nepozrel na ich stránku a hovoríš o reklame na chlast. Mńa označíš za kreténa, génius tak si aspoň nabudúce prečítaj celý zápisok. Jediný súhlas s tým čo si písal o Ficovi a Slotovi. Link
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.6.2010 08:29 cqs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Fico je mozno ksindel, ale nieco mi hovori, ze nekradne. Skor ma okolo seba ludi, ktori davaju priestor kradnut inym, bohuzial. Paci sa mi ako vsetci na Fica nadavaju, ale to, ze nam tu z toho pan Dzurinda urobil dualnu ekonomiku (ked je vsetko rozpredane sa potom sa tazko vladne), to uz nikomu nevadi. Ludia maju fakt kratku pamat.
    3.6.2010 09:39 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Aha, takze Fico je vlastne nevinny chudacik, ktory za nic nemoze...
    AraxoN avatar 2.6.2010 21:43 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Toľko naivity... Paliho kapurková je reklamná kampaň. Keď sa tejto kampane dobrovoľne zúčastňuješ a myslíš si, že týmto si s niečim vybabral, tak práve naopak - oni vybabrali s Tebou. A ak prekročia 3%, tak túto kampaň im ešte spätne preplatíme z rozpočtu. To sa ešte len potom budú smiať dopopuku, akí sú slováci tupí.
    Bedňa avatar 4.6.2010 18:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Aby som to nemusel opakovať, tu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.6.2010 22:01 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    nějak nerozumím těmto provolebním agitátorům. Jak mám rozumět tomuhle: "Voľte hocikoho, hlavne choďte voliť." Celkem chápu že je někdo členem nebo příznivcem nějaké strany a tak agituje voliče. Ale tohle nemá logiku. Když je agitátorovi jedno koho budu volit, tak by mu mělo být lhostejné i to jestli vůbec k volbám půjdu. Ale není tomu tak, jak jsem se přesvědčil minulý týden coby nevolič. Myslím že tihle agitátoři nemají dost odvahy aby řekli na rovinu že by chtěli abych volil tu jejich stranu. Zcela oprávněně, poslal bych je tam kam slunce nesvítí a možná i symbolicky nakop do soutoku. Proto plácají tyhle neutrálně rozkazovací nesmysly a tiše doufají. Pro mě je to jen důkazem že z politiky sračkovatí mozek. Stručně řečeno, je ti jedno koho budu volit? Hmm, mě taky. Tím to končí, není o čem dál diskutovat, není proč provolávat agitační hesla.
    2.6.2010 23:45 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    kazdy, kto nejde volit nahrava vitazovi volieb. nieco ako u vas paroubek?
    Bedňa avatar 3.6.2010 08:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Chceš hladať niečo medzi riadkami, ale tam nič nieje, je to tak ako píšem. Ja chodím voliť každé voľby a bol by som rád keď bude vláda legitímna a nie volená 40% občanov, to je všetko. Nie som a ani som nikdy nebol členom žiadnej politickej strany.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.6.2010 22:52 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Zial volebna ucast byva tragicka. A potom par retardov (zial doslova) a looserov rozhodne tak, ako mame moznost vidiet.
    2.6.2010 23:18 namenenezáleží
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    No, ja voliť po niekoľkých volebných obdobiach znechutenia z politikárčenia idem, lebo vždy volím, len ak už treba nutne proti niekomu. To slovenské večné kapurkové slop(t)anie je načase zastaviť.Chcem byť aspoň malou prekážkou, aby učitelia informatiky vzdelávali svoj milovaný národ v slovenských dejinách.Ale srandista Slota, Jano Kelňa, Augustín Marián Húska, Eva Kristínová, Cuperko, alebo tá ukričaná matikárka dávali našej politike šmrnc bláznivej arménskej komédie, bez ktorého to už nikdy nebude ono:-).
    xxxs avatar 3.6.2010 01:35 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    takze by som mal ist volit? a koho? chvilu som uvazoval ze z recesie navolim kapurkovu, most, alebo kotlebovych fasistov, ale preco? rad by som volil stranu, ktora by mi ponukla nejake rozumne riesenia problemov. nie je, nevolim.
    3.6.2010 06:46 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    ja idem voliť Most, Všetko za národ napísala už Timrava, tie reklamné tabule ostatných strán, čo chcú chrániť Slovensko sú na jedno kopyto a v SDKÚ je príliš veľa okukaných ksichtov
    3.6.2010 15:15 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Dost som uvazoval o Moste, ale potom co Bugino vyslovne odmietol vylucit povolebnu spolupracu s Ficom ma to preslo. Par tyzdnov na to to sice opravil, ze s Mostom urcite nie, ale nebudem riskovat, ze zmeni nazor este raz. A dost si to tym u mna rozlial, pretoze som ho povazoval za jedneho s najslusnejsich politikov v SR (to ze ak si odmyslime prizvuk, tak hoci Madar, tak hovori asi najspisovnejsie zo vsetkych je len taka mala perla :-).
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    3.6.2010 15:51 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Politika - ,,umenie kompromisu". Písalo sa tu, že Fico kradne. Nemyslím si, že on osobne, on je mocenský typ ale do jeho strany sa nasáčkovalo plno hochštaplerov,ktorí vetrili volebný úspech ľavice deklarujúcej, že sa bude zastávať práv pracujúcich v situácii, keď sa odbúravali ich ,,hosp. a soc. práva " a tunelované podniky sledovali zamestnancov skrytými kamerami, aby im na druhý deň dali ,,okamžitú výpoveď," lebo keď si spravili normu, spali v dielni na stole...Nešlo o výpovede, ale o rozviazanie prac. pomeru dohodou , ale pracujúci niekedy rozdiel nechápali. Tak sa šetrilo na odstupnom a vyhlo ,,hromadnému prepúšťaniu". Papaláši sa začali správať doslova ako feudáli.Radových zamestnancov prinútili pri odchode vrátiť akcie podniku z privatizácie, alebo ich vykupovali pod rôznymi tlakmi hlboko pod cenu... /Ešte predtým si verchuška sama nadelila rozhodujúci balík, aby pracujúcich vyšachovala z hry./To je len malá ilustrácia toho, prečo sa ,,ľud" obrátil s nádejou na odštiepenec od SDĽ( mne osobne sa viac pozdávali tí intelektuáli zo SDĽ, než obhrúbli karieristi zo Smeru, i keď som ani jedných nevolila).Presne tak naleteli na Dzurindove predvolebné reči o trojnásobných platoch. ( Toho som vtedy volila proti Mečiarovi:-)). Bugár je, zdá sa, slušný človek. Politika je sama osebe neslušná. Ale ak v nej ostanú len takí, ktorí sa v nej práve preto, že si navzájom s politikou sadnú, cítia ako ryby vo vode, nemá ozaj zmysel voliť, lebo by to bolo vhadzovanie jednotnej kandidátky NF do urny. Idem voliť s maličkou nádejou, že je to krok k tomu, aby zmizli z politickej scény výchovné vzory ako Harabín, Slota, Mečiar, Cuper atď.
    3.6.2010 17:02 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    To je viera ako mali Rusi: Stalin za nic nemoze, to vsetko hochstapleri v KSSZ. Ficov vinohrad? Verim, ze aj na emisiach je soobne zainteresovany, pretoze inak by po takom tlaku uz to hodil cez palubu, aby z toho vysiel cisty - co on neurobil ani pred volbami, malo by to pre neho vacsiu skodu ako prehrate volby. Meciar tiez kedysi vyzeral, ze to robi len pre lasku k moci a dnes ma majetky v sume velkych desiatok alebo malych stoviek milionov Sk, ktorych povod nema ako vysvetlit. Zbohatnutie Meciarovych dvoch deti cez privatizaciu za pusu beriem tiez ako jeho osobne obohatenie.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    3.6.2010 17:25 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Nie som náchylná k viere. Je isté, že je len málo charakterov, ktoré, ak sa dostanú k moci, nepodľahnú nutkaniu zneužiť ju vo svoj prospech. Alebo ak nechcú podľahnúť, ani sa bezmocne prizerať ako moc zneužívajú tí okolo nich, radšej utečú.O Bugárovi alebo Chmelovi si myslím, že je to lepšia sorta ľudí, než hrabivý sedliak Mečiar alebo generácia odchovaná v Československu za pokryteckej normalizácie.V politike som si vážila niektorých naprieč politickým spektrom, napr. Schmognerovú. Idem voliť proti politickému primitivizmu. Môžem aj nevoliť, ostať sedieť doma a kašľať na to, že všetko vezme čert.Tak ako doma sedeli ľudia za Stalina, kým zvážal do gulagov pracovné sily na plnenie plánu inustrializácie- a nahovárali si, že to nie súdruh Stalin, ale tie svine, Ježov s Berijom. Je to nepopulárne konštatovanie, ale rok 1989 vyniesol navrch najväčšiu špinu, čo tu existovala, a to znečistenie trvá. Posledné roky tesne pred 89. vnímam ako čistejšie a duchovne slobodnejšie.Teraz ľudia ako keby osprosteli a zhyenizovali sa.Je načase , aby zas prišli nejakí pozitívni devianti.
    3.6.2010 09:34 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Pre vsetkych, co nevolia: ked nevolite, tak sa potom KURVA nestazujte, ze tu vladne hranol. To je taky velky problem raz za 4 roky zdvihnut tie svoje lenive rite zo stolicky a dat jeden papier do obalky? Presne kvoli vam je tato krajina v takych srackach, ako je. Hranolovi oddani volici totiz chodia volit vzdy.

    Mate problem s tym, ktory papier do tej obalky vlozit? To je uplne jedno, len aby nebol zo sucasnej koalicie! Daval som vzdy SDKU, ale teraz sa objavila SaS, tak vyskusam...
    xxxs avatar 3.6.2010 13:19 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    k lenivym ritiam: na volby do eu a narodneho parlamentu miniem vzdy niekolko hodin mojho casu. zaujima ma hlavne to, ako ti hajzli volili, ich kecy su podruzne. a vysledok? proste sa miname, tito ludia ma nereprezentuju a ani nikto nie je na podobnej vlne. ak som zabil par hodin hladanim a porovnavanim, dvadsat minut na odvolenie a navrat domov by ma asi nezabilo.

    zhoda pri hlasovaniach do 25%. takze vladko, robko, janko, anicka, mikinko a podobna zberba ma ma presvedcit, aby som im dal hlas, aby ho nedajboze nedostala zberba v opacnom garde. pre mna su rovnaki. jedina strana, s ktorou som mal uspokojivy hlasovaci vysledok, bola nejaka norska partaj, co mi je momentalne na nic. a stahovat sa na sever nebudem.

    ze vladne ficko? to moze srat akurat tak mikiho a jeho suitu. tiez kradli a kaslali na volica. volic sice zabuda, no nie vsetko.

    AraxoN avatar 3.6.2010 13:47 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Na SME je taká flashová aplikácia "Môj poslanec", ktorá podľa toho ako by si hlasoval v 14 otázkach nájde najpodobnejších poslancov za 4 roky. Skús si ten test spraviť a možno budeš prekvapený, ako veľmi sa navzájom tí poslanci líšia.

    K tej Tvojej poslednej vete - ak nevidíš rozdiel medzi vládou Dzurindu a vládou Fica, tak je najvyšší čas navštíviť očného lekára.
    xxxs avatar 3.6.2010 14:30 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    vo flashi mi to ukazalo iba madarskych poslancov.

    dakujem za radu. ocneho obcas navstevujem a rozdiely samozrejme vidim. nebudem ti davat rady akeho lekara mas navstivit ty. dam ti tip. vsimaj si aj zhody, nielen akoze rozdiely. ani jedna strana nie je proobcianska, vsetky iba podporuju zlocin.
    AraxoN avatar 3.6.2010 14:59 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Áno, je to paradox. Poslanci maďarskej národnosti sa ku Slovensku správali posledné 4 roky najzodpovednejšie.

    Zhody si všímam, to sa neboj. Na základe toho v čom sú rovnakí sa ale nemôžeš rozhodnúť, lebo Ti u všetkých vyjde rovnaká hodnota. Ak sa teda chceš medzi nimi zodpovedne rozhodnúť, tak len na základe toho v čom sa líšia. A ja tvrdím, že sa líšia až až, a to aj v kritériách, ktoré uvádzaš na konci. Len sa na to treba pozrieť z opačnej strany a položiť si otázku naopak - ktorá strana je najmenej protiobčianska a ktorá najmenej podporuje zločin?
    xxxs avatar 3.6.2010 15:12 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    a to je prave tvoj problem a problem drvivej vacsiny slovenska a velkej casti cr. volba mensieho zla. pre toto rozhodnutie sa do parlamentu nedostanu male strany. ludia sa boja, ze ich hlas prepadne a ziska ho ich zly, velky nepriatel.

    ja sa nebojim a pockam si na stranu, ktora mi ponukne co chcem ja. a aj ked bude pod hranicou zvolitelnosti, co mi radi objasnia tendencne prieskumy, tak za nu rad zahlasujem. dovtedy moj hlas nedostane nikto.

    tvoje rozhodnutie je tvoje a moje je moje. moze to tak zostat. nepotrebujem presviedcat nikoho o svojej jedinej a kristalovocistej pravde. islo mi iba o vysvetlenie postoja nevolenia, lebo bol prezentovany ako hlupost a lenivost.
    3.6.2010 15:21 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Lenze aj tym, ze nevolis, volis. :) Davas vacsiu moc hlasom zdegeneovanych spoluobcanov, ktorych za dvacku a sojovy parok autobusmi pozvazaju k volebnym miestostam, ci senilnych dochodcov, ktori "vianocny" dochodok aj z Tvojich dani ochotne pretavia do zvysenych ziskov Paskovych zdravotnickych fieriem.

    Jasne, ze nikto v SR nema povinnost volit. Ale nech sa potom nestazuje... ;)
    xxxs avatar 3.6.2010 15:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    ano, volim. volim dat signal potencialnym politickym uchadzacom, ze je tu voliccska zakladna a niekto so spravnym pristupom sa k tym hlasom moze dostat. nieco ako ked na kvetinovom trhu vytasis stanok s mandarinkami. nakoniec si to zaujemcov najde.
    AraxoN avatar 3.6.2010 17:23 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Aha. Takže ty čakáš, na nejakú ideálnu stranu, v ktorej budú samí dobrí ľudia. Budú robiť opatrenia, ktoré nikomu neublížia, nič nebudú stáť a budú fungovať hneď. Prinesú raj na zemi, spokojní budú aj podnikatelia, aj zamestnanci, aj sociálne prípady, aj povaľači. Zároveň žiaden člen tejto strany svoju moc ani v najmenšom nezneužije, o nič sa neobohatí.

    Realita je taká, že ľudia nie sú dokonalí. Preto nemôže byť dokonalé ani nič čo od ľudského konania závisí. Preto si myslím, že sa ideálnej strany nikdy nedočkáš.
    xxxs avatar 3.6.2010 22:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    vidim, ze mi prejavujes despekt. mne staci strana, s ktorou budem suhlasit vo vacsine rieseni problemov. zatial sa na slovensku nenasla.

    uz mi prosim nepodsuvaj svoje predstavy o mne. domaci tu nemaju radi vulgarizmy. ak chces vediet co si myslim, precitaj si co som pisal. hlavne si nedomyslaj, lebo potom hodnotis svoju predstavu.
    AraxoN avatar 3.6.2010 23:45 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    To nemal byť pokus o dešpekt. Ak to tak vyznelo, tak za to sa ospravedlňujem, nemyslel som to tak.

    Iné sa snažím povedať. Píšeš, že na Slovensku sa nenašla strana, s ktorou by si vo väčšine riešení súhlasil. Ani ja takú nepoznám - na Slovensku, ani nikde inde. Ale kým takú neobjavím, tak sa budem musieť uspokojiť s nejakou takou ktorá existuje, a u ktorej predpokladám, že by mohla veci posunúť aspoň o milimeter bližšie ku želanému výsledku.
    xxxs avatar 4.6.2010 00:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    pohodicka. tiez som mohol reagovat kludnejsie.

    vzajomne sa nepresvedcime. nevadi. mat rozne nazory prinasa vyhody.
    Bedňa avatar 4.6.2010 06:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    A práve preto vznikla Paliho Kapurková, ako výsmech doterajším politikom, ja som tak na 50% presvedčený že mu dám hlas, aby sa možno už niekto v tomto štáte zobudil.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.6.2010 16:09 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    K predvolebným ,,prieskumom"... to je ako s akreditáciou súkromných VŠ:-))... žiadna záruka kvality, záleží na sponzorovaní rozhodnutia. Prieskumy verejnej mienky sú kozubovky ( tj. prieskumy robené pri kozube:-). Na to čo hovorí televízor nedám. Lenže ICQ reprezentatívnej vzorky národa dá. Nie že by som ho mala nadmerné, ale mám vrodený odpor k manipulácii:-). Podľa mňa je zase potrebné ísť voliť ako protiváha tých menej chápajúcich a manipulovateľných ( čo napr. v dosť hrozivom počte idú voliť Kotlebu.)
    xxxs avatar 3.6.2010 16:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    icq? to vyzera ako reflex.

    kotleba v parlamente? sucast autoregulacnych mechanizmov v spolocnosti. pokial by sa nedostal jobbik do parlamentu, po kotlebovi a jeho fasounoch by nestekol ani pes.
    3.6.2010 17:42 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Nie je to tak celkom pravda. Kotleba bude mať veľa voličov v regiónov s vyhranenými problémami s veľkou koncentráciou marginalizovaných- závislých na soc. dávkach, Cigánov aj ne - Cigánov. Našiel už vinníka za neriešené a kumulované problémy týchto hladových dolín a vykrikuje po dedinách a mestečkách, že narobí poriadky. Ľudia bez toho ICQ:-) si myslia, že prišiel Mesiáš.Spiš, Gemer, pmožno Šariš, Zemplín,i Liptov a Horehronie, bieli nezamestnaní a ich prvovoliči ho budú voliť. Je to ďalší primitív v politike.
    xxxs avatar 3.6.2010 22:14 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    detto. autoregulacia. romskosocialny problem sa neriesi, nediskutuje sa o nom, je tu bremeno politickej korektnosti. jediny kto ponukol riesenie je kotleba. je to zle riesenie? je jedine verejne zname.
    4.6.2010 02:09 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Aké riešenie ? Ze posilní policajné hliadky v osadách ? Ze vybuduje sieť nových väzení alebo vyvezie neprispôsobivých na Mesiac ? :-)))
    xxxs avatar 4.6.2010 03:18 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    jedno ake. to je pre ohrozenych viac ako im ponukol niekto iny. tak preco sa divis jeho podpore? akcia, reakcia. nenormalne podmienky, nenormalne strany.
    4.6.2010 21:54 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    reakciám sa nedivím, jednoduché reakcie sa od od jednoducho rozmýšľajúcich ľudí dajú dosť jednoducho predpokladať:-)
    xxxs avatar 4.6.2010 22:29 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    potom vsetko funguje tak, ako ma.
    3.6.2010 16:36 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    preco posledne 4 roky? ja by som povedal, ze minimalne 12
    3.6.2010 14:14 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Asi zijes v inom svete. Tak ako sa rozkrada teraz, sa nekradlo ani za Meciara. Mafia priamo na klucovych aparatoch statu atd. Slovensko sa vydalo s rozpoctami za posledne roky cestou Grecka. A ked si myslis, ze dane a odvody sa ta netykaju/nebudu tykat, tak si na peknom omyle. ;)
    xxxs avatar 3.6.2010 14:40 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    meciarov fenomen neprekona nikto. mikivlada s ficovladou su na tom so spreneverami priblizne rovnako.

    nemusis mi vysvetlovat dane, rozpocty a statne dlhy. som si ich vedomy. tie grecke rozpocty su vseeuropska zalezitost. teda mimo svjaciarska, ale tam s prachmi vedia narabat a dokonca tam tusim maju aj zriadenie podobne demokracii.
    3.6.2010 11:09 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ak by volby mohli niečo zmeniť, boli by už dávno zakázané. BEz ohladu na to akí su tu politici stále ide Slovesnko dole vodou. Tak považujem voliť paliho kapurkovu za vačšiu zabavu ako nevoliť.
    3.6.2010 11:29 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    pokial mas pocit, ze volenim za paliho volis proti sucasnej vlade, tak si este hlupejsi ako ficovolici
    Bedňa avatar 3.6.2010 13:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Súhlas. Zo strán čo majú silu voličou tam už boli všetky, jedine za SDKU sa niečo zmenilo k lepšeniemu, ale tý zas vlečú za sebou gulu v podobe Maďarov a akože Kreťanou.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    3.6.2010 16:41 cqs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Súhlas.jedine za SDKU sa niečo zmenilo k lepšeniemu
    Tak to určite, z Majklovho vládnutia máme zelené čísla, niet sa čomu diviť, keď (do)rozpredal všetky strategické podniky a priniesol sem pásovú výrobu. A PÁN ekonóm Mikloš je odborník na slovo vzatý, to sa musí nechať.

    Fico to má zložitejšie, prišiel v nepravý čas, "krízou" zmietaný svet a politické strany(hzds)/osobnosti(slota), s ktorými sa ťažko vládne. Vyberať si asi nemohol.. Nedivím sa, že to skončilo tak ako to skončilo.
    3.6.2010 16:57 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    LOL. Si zabudol nejako, ze Fico bol vo vladnej SDL a odisiel, az ked mu nepounkli poziciu, po ktorej on tuzil (chcel byt generalny prokurator). Fico ma najvacsi podiel na sucasnom rozkradani - vie o nom, osobne ho presadzuje a hlasno obranuje - Myto, PPP tunely, zachranky, zeleznice, emisie, zimny stadion v BA...

    V com to mal Fico zlozitejsie? Ze dostal do ruk nastarovanu ekonomiku s najvacsim rastom v Europe (pamatas is ako kritizoval Miklosove dane, ktore de facto dodnes nezmenil? :D)? Ze napriek tomu, ze rozpocet mal o milardny vacsie prijmy dosiahol najvacsie deficity za posledne roky? Fico nesplnil zo svojich slubov absolutne nic. Rozvratil deficit, prezrali sa miliardy eur z dani a z EU fondov a zasadil sa o vrastenie mafie do statu (Harabin - sudnictvo, Kalinak (znamy mafian z konkurznej mafie okolo Kovosrotu) s desiatkou restauracii - policia).

    Fico si sam vybral Meciara (pred volbami tvrdil, ze s Meciarom sa nikdy nespoji - ake prekvaenie :D) a Slotu a sam dodnes vsetky zlodejiny kamufluje a kryje.

    Nidky nevlado viac zbohatlikov ako teraz (Pociatek, Paska, Kalinak...). Smer - socialny podnik a.s. :D
    lucorp avatar 3.6.2010 20:45 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Musis uznat ze slovensko chytila kriza v porovnani s niektorymi inymi statmi naozaj iba velmi mierne. Myslim ze sa za to mozeme podakovat aj tejto vlade, samozrejme na tom nesie zasluhy aj minula.

    Preco mam taky pocit ze v SR kazdy vidi iba dobre stranky toho koho volil a iba zle stranky toho koho nevolil?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    3.6.2010 21:03 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Tak prosim vymenuj, co konkretne urobila tato vlada v boji proti hosp. krize. :) Mozes doplnit zoznamom splnenych predvolebnych slubov. :) Pripadne este sucasnym predvolebnym programom (lebo napriek tomu, ze Smer ma najviac billboardov, nikde neprezentuju svoj predvolebny program - preco asi? :) ).

    Tym nechcem povedat, ze kazdy kto bol/je v Smere je blbec/zlodej/darmozraz/whatever, ale zo strany, ktora mala lavicou agendu a istu dobu sa tvarila ze uroven lavice pojde vdaka nej hore (v porovnani s recesistami KSS a skrachovancami SDL) sa po volbach stalo druhe HZDS (vratane prebratia STBackej luzy z HZDS). Co predvazdal Dzurinda a zvysok opozicie po prehratych volbach, bola vsak dalsia tragedia. Dzurinda a Fico su si az prilis podbni svojou nekontrolovatelnou tuzbou po pomoci - na dosledky sa budeme skladat najblizsie roky spolocne...
    lucorp avatar 3.6.2010 21:09 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú

    odkazem ta sem, aby som dva krat nevypisoval to iste

    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    lucorp avatar 3.6.2010 21:16 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    a ktym krokom tejto vlady - napr spravne cerpanie eurofondov, statne zakazky (aj tie prekliate dialnice), atd.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    3.6.2010 21:41 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    No o tych eurofodnoch by som vedel cosi povedat. Pracujem v statnej organizacii, kde sa nejake tucne euromiliony prelievali/prelievaju - fakt lepsie nevediet, lebo to ide cloveka rozhodit, ked vidi, aki kreteni rozhadzuju a prelievaju horibilne sumy a obcan z toho nema absolutne ziadny uzitok (ale spriaznene firmy spolu spolu s nastrcenymi ludmi na ministerstve sa pekne zabezpecili ;) ). Ministerstvo skolstva patri SNS a to, ze si z toho urobili zlatu banu uz davno nie je tajomstvo (tak ako aj z ostatnych rezortov - ti ludia uz mali davno sediet za mrezami). :/

    Zial toto je chyba aj samotneho mechanizmu cerpania eurofondov - korupcia tam bude vzdy (aj na zapade je), ale ide o jej mieru a o to, ci z tych projektov bude mat obcan aspon nejaky uzitok (to v SR az pricasto absentuje). Liek na ludsku chamtivost sa hlada tazko...a asi bude treba pockat kym sa vymeni este zopar generacii. :(
    lucorp avatar 3.6.2010 21:48 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ani to nechcem vediet, pracoval som isty cas aj ja popri studiu v statnej sprave, ale ked som videl tu uzasnu "efektivitu" tak som odtial radsej odisiel k sukromnikovi. Ale myslim ze toto je problem ako lavice tak aj pravice - ale neviem dokladne posudit, nikdy som sa k praci s eurofondami nepriblizil a ani po tom netuzim ;)

    No ale k tomu cerpaniu - urcite z toho nieco islo aj na pomoc ludi zasiahnutych krizou. To ze si z toho Janko ukradol, aby nemusel chlastat vodku ale rovno absinth je druha vec a je to na jeho svedomi (ak mu este nejake zostalo), ale pomohlo to aj ludom ktori to potrebovali.
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    4.6.2010 02:25 namenenezalezí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ja by som si nerobila ilúzie:-).Tí co prerozdelujú anonymne a nekontrolovatelne anonymné prachy tu boli a budú vzdy, kým na to budú tie moznosti. Títo redistribucní specialisti sú ako kŕdle supov, co striehnu na korist. Sú taký zvlástny druh parazitov. A to skolstvo je teda u nás tiez pekne skorumpovaná zálezitost. Ja len dúfam, ze nikdy v zivote nenarazím na odborníka vychovaného externe nejakým Dubnickým technologickým institútom alebo Trencianskou univerzitou.
    3.6.2010 14:14 lump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ešte dodám, že Paliho Kapurková je JEDINÝ spôsob ako znížiť počet poslancov zo 150 na 99. Na kandidátke majú totiž len jedného kandidáta, čiže ak by získali 52 kresiel, obsadiť by mohli len 1. Áno, mali by sme v parlamente rušňovodiča, ale o koľko horšie by hlasoval ako štandardný SK poslanec?
    3.6.2010 14:31 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    no je to trochu inak; obsadili by 1 miesto a zvysok by sa rozdelil medzi ostatne strany
    4.6.2010 13:11 lelool | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Teda čisto teoreticky.
    Ak by Kapurková prekročila 5%, získa x mandátov, ale má len 1 kandidáta, teda zvyšné NEOSTANÚ "prázdne stoličky" ako hlásajú, lenže sa prerozdelia ostatným "úspešným" politickým stranám.
    To že najviac voličov oblbnú súdruhovia zas, je asi neodvrátiteľné, teda každý kto volí Kapúrkovú, volí aj súdruha Fica a jeho spolok sociálnych multimilionárov.
    K tomu len toľko, ak bude vo vláde zas on, už sľúbil poupraviť milionársku daň. Nie tak, že siahne na prachy típkom ako Bistrozraký, JaaaaaTý, Cibuľa.....
    ...ale ako doteraz. Vyššie zdaní prijmi, tých čo ich majú za svoju vysokokvalifikovanú prácu...lekárom, vedcom, pracujúcich v IT, apd....také 2 in 1. Popri zdanení "milionárov" aj príspevok k budovaniu vzdelanostnej spoločnosti. Ostáva len dúfať, že ako jeho spolubojovník proti zlým, zlým novinárom dopadne a odtiahne.
    Bedňa avatar 4.6.2010 18:12 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    On voľby vyhrá to je isté. Bude zostavovať vládu to je isté, zas to bude stáť za starú belu a čo dať tak ostatným stranám najavo že to začína vyzerať rovnako či je tam F alebo M, skús to zvážiť. Ja som len chcel ľuďom a politikom trochu otvoriť oči a o to ide tejto veselej politickej strane a kto voliť nepôjde nič na tomto balaste nezmení a tu si dovolím dať tri výkričníky !!!
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    AraxoN avatar 4.6.2010 21:27 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ja si naopak myslím, že aj keď Smer vyhrá voľby, tak vládu nezostaví, lebo nebude mať s kým. HZDS bude mimo hru, lebo sa nedostane do parlamentu a bez nich nebudú mať dostatok poslancov na vyslovenie dôvery vláde. Opozičné strany Smer štyri roky zadupával do zeme svojou krátkozrakou povýšeneckou a podpásovou politikou a oni mu to teraz vrátia. Tak ako to 12 rokov dozadu urobili Mečiarovi, ktorý tiež vyhral voľby a nakoniec sedel v opozícii.
    Bedňa avatar 4.6.2010 23:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Keby si mal pravdu, bol by som len rád, hoci zlepence z viacerých strán tiež stoja za prd. Maďary budú chceť aby každá druhá škola bola maďarská, kresťania aby popri ceste bol každých desať metrov kríž, ja viem že keby 2004 získala SDKU sama nad 50% tak by sa nemuseli poslíčkovať takýmto vyčúrancom čo sa len držia za chvost a ľudia by ich volili poteraz. Ale pretože nesplnili maďarom každú druhú školu atď atď atď tak to dopadlo na p... akurát si pokazili renomé a preto dávam 50 na 50 medzi SDKU-DS a Paliho, ale už skôr je to pre Paliho na 51%.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    5.6.2010 11:47 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Nastastie ta normalnejsia cast zo SMK uz je v Most-Hide. Duray, Csaky a podobne obludy sa uz dufam do parlamentu s torzom SMK nedostanu - nemaju tam co hladat, patria na smetisko dejin. Idealne by bolo, keby sa do parlamentu nedostalo HZDS, SNS ani SMK. SNS sa zial asi dostane...ale keby aspon 2 z tych 3 stran nie, mozno hovorit o uspechu. :D
    5.6.2010 13:44 namenenezáleží
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Voľte Paliho Kapurkovú
    Ja dúfam, ze prínos Kotlebu bude, ze vezme hlasy SNS a potom prepadne a ze dalsia demokraticka vlada zakaze propagaciu fasizmu ako v CR odstavili Delnicku stranu ( aj ked sa obavam, ze u nas by ludia na hrob kotlebovcov s obrazom vodcu v nadzivotnej velkosti nosili vence a nejaka Kristinova by tam recitovala Morho). Potom by bolo idealne zbavit sa harabinovcov... ale to uz snívam:-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.