abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 3
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Michal Fecko avatar 3.1.2008 20:33 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Ukamenovat! (pisane z WXP PE) :-D
    Quetzal avatar 3.1.2008 20:35 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    :-D
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    3.1.2008 20:36 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Nejsi, já mám také několik let duaboot. Prostě používám oboje, protože na linuxu mě nejedou nějaké aplikace, které používám a nikomu to necpu. At' si každý používá co chce.

    Nejvíce mě točí kolega v práci, který na linux neustále nadává, viděl ho z rychlíku(minimálně šinkanzenu)a veškerý soft, co má doma má ukradený. Nemá legálně nic a ještě se tím chlubí.
    3.1.2008 20:36 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    duaboot=dualboot :-)
    belisarivs avatar 3.1.2008 21:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Tak ho praskni :-D

    Nebo ho alespon poplas. To si vylozene rika o nejakou recesistickou akci hlubsiho zrna (pochopitelne bez vesdlejsich nasledku v podobe opletacek se soudem - Treba se domluvit s kamaradama ktere nezna, at za nim zajdou jako BSA).
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 3.1.2008 21:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    -hlubsiho

    +hrubsiho
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.1.2008 20:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    že mě nezajímá programátorská stránka
    Uživatele Gimpu by taková věc, pro klid jejich duše, ani zajímat neměla, co jsem tak zaslechl ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 3.1.2008 20:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    No, tenhle článek je trochu rozporuplný. Na jedné straně autor píše, jak je tolerantní a jak netolerance škodí, ale je v něm hodně hořkosti a je to škoda. Škoda je také, že se brzy vzdává Linuxu (jen proto, že jsou v něm někteří neukáznění uživatelé?) - někdy ale nic jiného nezbývá, to je však z jiného soudku. Linux je nejen o toleranci a svobodě, ale i o trpělivosti. Přináší mnoho užitku, ale ne všechno jde hned a napoprvé. Nejhorší je to, když někdo přinese cizí hw (třeba promítačku na zeď) a chce to zapojit na můj notebook. Musím do Windows ... v Linuxu to funguje, ale až něco nakonfiguruji, pročtu nějaké howto u strýčka Googla. Ve Windows to jede okamžitě. Ale s tím se musí počítat a nasazuji Linux tam, kde je to výhodné. Vůbec neřeším, jaké pako se kde na nějakém fóru vyjádří, zajímá mě pouze a výhradně funkčnost/ekonomické parametry.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Quetzal avatar 3.1.2008 20:44 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Já Linux používám již asi 5 let. Ano jsem zahořklý tou nesnášenlivostí. Začínám takový být i já.
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    Dalibor Smolík avatar 3.1.2008 23:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Plně respektuji lidi, kteří používají Windows - mají pro to své důvody. Pokud Linux neznají, pokouším se vysvětlit, o co jde a zda jen nemohou zkusit, nic víc. Pravda ale je, že na fórech, primárně určených pro Windows je na jejich straně také mnoho arogantních křiklounů, takže "linuxáci" v tom rozhodně nejsou sami. Ale jak jsem již psal, existence těchto lidí ani v nejmenším neovlivňuje mé rozhodnutí používat ten či onen systém a je mi to v podstatě jedno :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.1.2008 23:21 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.

    Linux nikomu nevnucuji, chabé argumenty typu v linuxu jede všechno, je zadarmo, blablabla nepoužívám, protože sám vím jak je někdy obtížné naopak v linuxu něco rozchodit a maximálně podám pomocnou ruku někomu kdo má o linux opravdový zájem (tedy nekrmím ho vizí dokonalých windows). A znám spoustu "linuxáků" trollů (nainstalovali si ubuntu/opensuse/mandrivu na první pokus (přeji jim to štěstí), myslí si co jsou to za borci a kážou pravou víru všude možně, neberou si servítek a se*ou na protiargumenty.

    Ovšem mnohem více znám antilinuxáků co dokažou řvát jen LINUX SUXXX, LInUX SHIIIT, v té sračce nic nejede, jak to můžěs používat a jde jim jenom o to někoho nasrat, případně vyřvat ten pocit, že prohláli bitvu s tímto operačním systémem, kvůli neochotě se cokoliv učit a při první potíži to vzdali (chyba byla samozřejmě na straně linuxu, jak jinak). Však mi jeden kamarád řekl - "Když je ten linux tak stabilní, posaď mě k němu a garantuju ti, že ho nějak zhodím..." Asi vám byl jasný můj výraz.

    Takže chyby jsou na obou táborech a je to prostě v lidech. Pokud se to dříve nestávalo, tak jenom proto že linux používali odborníci, a ti většinou chápali ubohost jednostranných a lehce vyvratitelných výkřiků. Toto ale padá s obyčejným uživatelem.

    Baník pyčo!
    4.1.2008 10:16 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Viacmenej sa da suhlasit, az na tie vykriky ohladom menovitych distribucii, na to pozor, lebo sa priblizujes ludom, o ktorych pises

    Kaio
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    3.1.2008 20:41 M.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Pěkně jsem se zasmál u toho to článku a nepsal to ten jehož jméno se tu nevyslovuje :-D Vista versus Linux pohledem -náctiletého
    Ilfirin avatar 4.1.2008 20:46 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Páni, tak jsem se neudržel a napsal svůj první komentář na Hulánův blog. Jsem zvědavý, kdy bude smazán :-).
    kovar.pavel avatar 3.1.2008 20:43 kovar.pavel | skóre: 7 | blog: Kovikuv blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Ahoj, tak curak podle me vubec nejsi, ja pouzivam linux uz asi 4 roky, je fakt ze ze zacatku jsem se choval fakt divne a arogantne vuci windows, ale ted ( asi 3 mesice ) naprosto respektuji toho kdo ma windows protoze i ja ho celou dobu mel kdyby nahodou. Ono i windows maji neco do sebe i kdyz si myslim ze linux je lepsi, windows (hlavne vista) neni spatny.
    3.1.2008 20:48 Honza "tux" Friesse | skóre: 15 | blog: Tuxův blog | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Dnes si užívám svých vlastních Windows Vista, jsem to ale čurák, že? :)
    Jo seš :-)

    ne vážně. Souhlasím skoro se vším co jsi napsal, jen s tou věcí, že na serverech zabívajících se primárně Windows nejsou výkřiky uživatelů tohoto systému, jak je Linux na h****. Pravda často je to pod výkřikem typu "Oblíbená linuxová distribuce rulezzzz!!!!!!!!!!", ale to je jiná věc.

    Jinak kamarádovy se nediv, obdivovat kód Windows jde dost těžko (teda pokud nejsi zeměstnanec MS).
    Vy absolutní většino normálních lidských linuxáků, spojme se, vyhledejme tato hovada, zamkněme je do sklepení, zahoďme klíčky a předstírejme hluboké zapomění.
    To je docela v rozporu s tou tolik citovanou svobodou. Jsou to taky lidé, takže ať si řvou. Vyrostou a řvát (snad) přestanou.
    Quetzal avatar 3.1.2008 20:52 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Ano, dost jsem si protiřečil, ale občas nezbývá než zapřít své ideály, svůj postoj k věci a jedna v rozporu se svým přesvědčením. :)
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    3.1.2008 21:17 heetly | skóre: 9 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    S Quetzalem souhlasím. Uplne nejlepsi jsou ti, co si jeden den nainstaluji Ubuntu (nevim proc, ale Ubuntu se mi s takovym clovekem spojuje nejak automativky) a druhy den na ruznych forech nadavaji na Windows. Tito lide dle meho nazoru Linuxu dost skodi, a i kdyz jich neni mnoho, o to vice jsou videt. Ja sam jiz Linux skoro nepouzivam (v praci ho pouzit nemohu, moc bych si nevydelal, a doma dost hraji LFS, restarty do Windows a zpet se mi nevyplati). Ale nemam jediny duvod na Linux nadavat. Nevim, kde se v nekterych uzivatelich Linuxu bere takova nenavist a agrese (zatim jen slovni :) ). A i zde, jak uz bylo zmineno, se Windows hani pomerne casto. Kdezto na serioznich forech o Windows se o Linuxu, kdyz uz na nej padne rec, mluvi normalne, bez trapnych vylevu typu Linux rulezzzz.
    belisarivs avatar 3.1.2008 21:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Proste chteji byt cool a in a do nekoho definavatlnehi si pod rouskou anonymity kopnout. To je cele.

    Ja jsem strycovi nainstaloval Linux. Ubuntu. Dojela instalace a on rika dceri: "Muzes se pochlubit, ze doma mame Linux." A ona na to pomerne rozumne odpovedela: "No a co?"

    Ubuntak ti sedne proto, ze je to nejznamejsi distro a je dobre pro zacatecniky (ovsem nikoliv jenom pro ne). Cili ten zacatecnik si jej nainstaluje (mnohdy ani to sam nezvladne) a uz si musi kopnout. Az pozna, ze Linux neni samospasny, tak bud odejde zpet k Windows, nebo nahodi distro vic pro geeky (ci zustane u Ubuntu, to uz je celkem fuk).

    A neboj, na novinky.cz se taky najde dost lidi schopnych kopnout si s chuti do Linuxu bez elementarnich znalosti problematiky. Na zive nejspis taky, ale tam nechodim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3of5 avatar 3.1.2008 21:26 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Ti ja nevim ale nechat linux byt ze na nejakym foru se hlasite prijevuji 15ti lety ubuntaci a gentooisti to neni dobry duvod. P.S. Widlaci tez hojne vyrvavaj, iluze ze ne;-)
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    Quetzal avatar 3.1.2008 21:27 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Já ho samozřejmě nenechám být. To jistě ne. Jde jen o to, že se na winech cítím bezpečen před spojováním s nimi. :).
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    belisarivs avatar 3.1.2008 21:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Proč? Protože oni jsou ten důvod, proč uživatelé W nesnáší uživatele L.
    Kdyby touhle vetou tvuj blogpost zkoncil, hlasoval bych pro "Dobry". Takhle se hlasovani pouze zdrzim.

    Pouzivej si co chces, ja taky mam dualboot Sid/XP. Ale s Vistou jejiz "kvality" zde jiz byly docela dobre popsany tu neohromis nikoho.

    BTW, jak to vypada s tim tvym clankem?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Quetzal avatar 3.1.2008 21:33 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    ...BTW, jak to vypada s tim tvym clankem?...

    Myslíš seriálem? Sám nevím. Jsem připraven psát. Jsi jeden z mnoha co se mě ptá. Poslal jsem redakci úvod. Jsou to týdny. Už i několik dalšách psalo redakci, kdy začnu psát seriál. A nikdo nic neví, tím méně já :(. ABC mlčí. Asi moc práce bo co.
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    belisarivs avatar 3.1.2008 21:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Mam pocit, ze timto se vice zaobira Robert Kratky. Nevidel jsem ho tu v zadne diskusi. Treba je jeste v mrakotach ze Silvestra. Nebo to po tobe opravuje. V jake jsi mu to dodal forme? Ja mu to jednou dodal v odf. Nastesti jsem se vzdal odmeny. Jinak by mi to nejspis otriskal o hlavu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Quetzal avatar 3.1.2008 21:41 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Já v hatlamatla.
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    3.1.2008 21:42 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    kdyz se setka lidska hrdost a blbost (nemyslim Quetzal-a), vznikne clovek, ktery si mysli, ze to co pouziva je proste nej, kdyz si k tomu jeste pridame, ze ne kazdy si umi ci muze vyskakovat v normalnim zivote, tak proc ne na netu? nic se jim prece stat nemuze a tak vznika tohle. kdysi me to taky sralo, ale uz nemam tolik casu nad necim takovym premyslet, i kdyz obcas bych chtel :)
    Quetzal avatar 3.1.2008 21:44 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    ...kdyz se setka lidska hrdost a blbost (nemyslim Quetzal-a)...

    Občas si tak ale připadám. Jako neskonalo hrdý a až podivuhodně blbý :).
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    3.1.2008 21:46 source | blog: read_the_fucking_manual
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    v klidu to ja taky.. treba dnes :) (nainstaloval sem 2 servery, zabezpecil, dal tam vse co ma byt.. zapomenul zapojit :D )
    Quetzal avatar 3.1.2008 21:48 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    :-D, taky dobrý :). Jinak, brou noc, jdu chrnět. :-D
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    3.1.2008 22:03 b002d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Nu, zajímavý článek, souhlasím skoro ve všem, snad až na "užívám si svých vlastních Windows Vista". To je ta věc, kvůli které preferuji GNU/Linux - je můj a jenom můj, nikoliv tohle nesmíš, támhleto milostivě můžeš v rámci mustru, podle kterého to mají stovky milionů dalších lidí okolo. Znamená to přátelskou a pohodovou atmosféru OS - když se cítím jako doma a jsem svým pánem, jsem při práci efektivnější, rychlejší, preciznější. Ač jsem dlouhá léta používal Windows, nebyly špatné, ale nikdy bych nemohl říct, že jsou moje, natožpak moje vlastní.

    Na druhou stranu existují teorie, že puberťáci často způsobují tzv. efekt sněhové koule a že stojí například za rozšířeností ICQ (a jak je vidět, v rámci toho posléze QIPu - qip přece nemůže mít problémy ICQ jako třeba restriktivní licence, qip je totiž něco úplně jiného apod. - nutí mě tak ke stejnému druhu odporu jako někoho uřvaní linuxáci k Linuxu, ale to už je trochu mimo). Proto můžou tímto způsobem prospět rozšířenosti, ale i - v notné míře - negativnímu chápání.
    3.1.2008 22:18 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.

    Citát 1:

    Já se ještě nepotkal s windowsákem, který by byl pohoršen tím, že používám Linux.

    Citát 2:

    Protože oni jsou ten důvod, proč uživatelé W nesnáší uživatele L.

    To je tak trochu v rozporu. Co tím chtěl básník říci?

    Samozřejmě souhlasím s tím, že by neuškodilo vymýtit netolerantní burany. Často jde o lidi, kteří Linuxu, Windows nebo celé problematice operačních systémů příliš nerozumí. Jiná otázka ovšem je, proč se na veřejných diskusích často objevují kritici Windows. Myslím, že důvod tkví z velké části v tom, že na Windows opravdu je co kritizovat. :-)

    Pokud si například někdo stěžuje, že má už potřetí zavirovaný počítač, nebo barvitě popisuje, jak si nakoupil/nakradl spousty zpomalujících anti(virů|spamů|spyware) a podobného balastu, nezřídka si tím o peprnou poznámku přímo říká...

    V jedné diskusi jakýsi trouba tvrdil, že Windows jsou spolehlivý systém, protože je používá každý den a vydrží mu běžet i pět hodin bez problémů. Z toho by šel do vrtule snad každý uživatel každého UNIXu. Kdyby se chlubil pěti měsíci, pěti lety... Ano, to bych pochopil. Ale pět hodin? To je absurdní.

    Faktem ovšem je, že hloupá hovada existují na obou „stranách“ a i samotné dělení uživatelů na „strany“ je chybou.

    3.1.2008 22:21 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Obcas jsou ti mladi "linuxovi fanatici" z naseho pohledu jeste horsi nez ti windowsovsti - ne ze by se vyrovnali Tomu, Jehoz Jmeno Se Nevyslovuje, ale zpusob, jakym se chovaji, skodi i nam ostatnim "nefanatikum", minimalne tim, ze delaji spatnou "image". A pritom urcite velka cast z nich presla na Linux teprve nedavno (narozdil od nas, co pamatujeme jeste jadra s jednickou v major verzi, nekteri mozna i s nulou :-) ), s nastupem klikacich distribuci ala *buntu. Na tohle se perfekne hodi rceni "Poturcenec horsi Turka", ponevac urcite minimalne cast z nich "vyrustala" na Windows.
    3.1.2008 23:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    aj zla reklama je reklama a deti (minimalne psychicky) chcu byt kuuuul

    ja by som ho nikomu nepchal -- ba naopak, odradzal, chcelo by to vynimocnu osobu (v roznych zmysloch), obycajnym ludom helpline na pockanie neposkytujem.
    3.1.2008 23:30 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Jeden čas nějak nebylo co dělat. Bylo to v době cca před třemi lety, v době kdy se nenadávalo mezi Linux lidmi na Ubuntu, ale na Mandrake, později Mandrivu a její uživatele. Jinde na Linux. Ten čas jsem nějak fakt neměl asi co dělat, či co, a tak jsem četl všemožné weby. Těch nádávek, invektiv, často dost nevkusných, na uživatele Linuxu bylo mraky. To už není?

    Já nevím, ten čas je pryč a já už to nečtu. Možná ti winaři se stali tuxaři a nadávají jinde, jen pod jinou vlajkou. Kdo rád nadává, bude tak činit všude.

    Na svých pc mám jen Linux, neb umí skoro všechno co od něj chci. To co neumí, jak jsem zjitil, neumí ani Win.

    Jestli nějací řvou, no tak ať řvou. Pace ruleeeezzzzz! :)
    belisarivs avatar 4.1.2008 09:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Pace ruleeeezzzzz! :)
    Nekdo ma rad rychlou chuzi? :-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.1.2008 09:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Latinoangločeština. Nebo ono je to jinak? Já latinu neumím. Anglinu taky ne a češtinu? To už je vůbec hrůza! Žel.

    A když jsem unavenej, sekám překlepy v hrozným množství. A co víc, nevidím je, já čtu po slovech. A včera jsem unavenej byl, byl to ehmmm, velmi akční den. Ale tohle byl pro změnu blbej vtip. Jóó a rychlou chůzi rád! Ale tahle je koňská? Nebo si to pletu? A já jsem pes!
    4.1.2008 09:05 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    No, ono to bude asi neco podobnyho, jako fandove fotbalu. Mas vetsinu fandu, kteri fandi svemu klubu, kdyz vyhraje, maji radost, kdyz prohraje, jsou smutni, obvykle dojdou treba do hospody na jedno pokecat, jakej ten match byl dobrej/spatnej.

    No a pak jsou skupinky, ktery se chteji proste vyradit. Nema to nic spolecnyho s fotbalem, proste po nejakym zapase jdou a bijou se a nici. Proste se jen sejde skupina grazlu, kteri potrebujou udelat bordel. Stejne tak bych to videl i tady. Jsou linuxaci, kteri v pohode Windows ignorujou, a naopak Windowsaci, kteri Linux ignorujou. A pak jsou jelita (at uz windowsaci nebo linuxaci), ktery proste chteji necim vyniknout, protoze sami o sobe jsou tupy a nicim nevynikaji - tak holt v linuxovych diskuzich tihle windowsaci nadavaji na linux (pritom ve windows umi sotva delat jako BFU), nebo naopak maji linux jeden den (btw: taky si mi asociuje Ubuntu:-)) a lezou do Windows dizkuzi a tam nadavaji na windows.

    Takovy lidi je nutny ignorovat - nic jinyho na ne neplati.
    Ilfirin avatar 4.1.2008 12:57 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Tak trochu si odporuješ. Tvrdíš, že chceš z Linuxu pryč, kvůli jeho pár nesnášenlivým uživatelům, ale v poslední větě v článku přiznáváš, že tací uživatelé jsou u Windows taky. Tak jak.

    Jinak flame byl, flame je a flame bude. V každém odvětí (operační systémy, programy, procesory, grafiky, auta, mobily ... ). S tímhle přístupem by jsi daleko nedošel.
    Quetzal avatar 4.1.2008 19:17 Quetzal | skóre: 8 | blog: Quetzal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Tak trochu si odporuješ. Tvrdíš, že chceš z Linuxu pryč, kvůli jeho pár nesnášenlivým uživatelům, ale v poslední větě v článku přiznáváš, že tací uživatelé jsou u Windows taky. Tak jak

    Nic takového jsem nenapsal.
    Kdo chce kam, nechť si tam pomůže sám. Já nemám čas.
    Ilfirin avatar 4.1.2008 20:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ty vole. Já se z toho linuxu asi POSERU.
    Pardon, nechal jsem se unést tónem článku.
    11.1.2008 18:26 end
    Rozbalit Rozbalit vše Taký ľudia sú všade
    Aj windowsaci sa vyskytuju na linuxovych forach a nadavaju na linux, samozrejme to plati aj naopak. Chcem len povedat, ze nadavanie na konkurencny system je bezvyznamne zaberanie miesta vo forach. Obcas si to dany system zasluzi, ale myslim ze staci skritizovat len chyby a netreba pouzivat hned nadavky. Pravy guru sa prejavi najskor tym, ze dodrzuje netiketu a nesprava sa ako zver.

    PS: Inak aj ty by si sa mohol krotit v tych nadavkach. Myslim ze na vyjadrenie nenavisti staci aj po*s*any alebo skueny linux OR windows a tak. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.