abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (66%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    26.12.2009 11:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Je možné posílat HTML a textovou verzi v jednom – poštovní klient pak zobrazí to, co umí, nebo to, co si přeje uživatel.
    26.12.2009 17:53 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Rozhodně takto, žádné nastavení není potřeba.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    8.1.2010 22:00 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    a ked html nechces ?

    bud to nemenit, alebo mat volbu.
    Martin Stiborský avatar 26.12.2009 13:39 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”

    Reklamní email od alzy přežiju, takže od ábíčka tím tuplem ..

    Kvík ..
    kotyz avatar 26.12.2009 19:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Přílohy:
    Budu trochu OT, ale nevim kam jinam to napsat. Uz par dni blbne sekce desktopy - je tam plno polozek bez obrazku ktery nejdou otevrit nebo me to presmeruje na anketu o prohlizecich. A pak, to je dneska cerstvy, blog o domacim vypocetnim stredisku taky nejde otevrit a dela to minimalne jeste jednomu dalsimu cloveku, takze to nebude chyba na mym prijimaci.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.12.2009 10:21 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Opraveno vecer, nova Java zacala vyzadovat zapnuti headless podpory na serveru, kup[odivu to pred tim fungovalo i bez.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    27.12.2009 10:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Hmm, jednotlive moznosti jsou docela vyrovnane, ale kdyz sloucime obdobne moznosti, tak stara verze ma jen 39%, zmenu tedy chce vetsina.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    27.12.2009 14:23 KrOnYR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Prijde mi to kopie ze Slovenskyho portalu. Nedelate nahodou podle nich? Jo jinak s tim preslovem je to vinikajici napad. Taky bych to prijmal mailem. Kdy by to jako bylo?
    27.12.2009 17:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Prijde mi to kopie ze Slovenskyho portalu.
    Konkrétněji, prosím.
    27.12.2009 18:24 KrOnYR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Jo tady se nekde o tom psalo. Ale to je jiz minulosti ackoli sem si vsimnul ze jde o mailovou news a ne tydeni souhrn ako takej.
    stybla avatar 27.12.2009 17:19 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”

    doufam, ze HTML bude volitelne v nastaveni. nemam nic proti reklamam v soucasne podobe, snad i kdyby jich tam bylo vic, ale HTML... :s
    jinak je stavajici podoba dobra. teda, az na obcasne nbsp, ale to uz jsou fakt prkotiny :)
    27.12.2009 17:21 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Na to se podívejte do svého e-mailového klienta, zda to tam máte v nastavení…
    stybla avatar 27.12.2009 17:56 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    nechapu pointu komentare. takze jeste jednou - nestojim o e-mail s HTML nesmysly, pokud jsi myslel tohle viz navrh o par postu vys poslat text+html at si klient vybere. ne, ja si chci vybrat.
    27.12.2009 21:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    To sice chapu, ja bych taky chtel spoustu veci, ale ne vse se mi splni. Z hlediska programovani je nejjednodussi udelat jednu verzi a jen menit adresata ..
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stybla avatar 27.12.2009 21:24 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Ano, to chapu. Nemam problemy s udrzenim synchronizace s realitou. Nicmene nemam rad vnucovani nazoru. Pokud zde neni zajem o nazory ctenaru abicka, proc se tedy obtezovat s anketou a diskuzi? (ksichtik volitelny) ;;; Byla to spis recnicka otazka.
    Takhle. Svuj nazor na vec jsem vyjadril, a jestli to bude ve finale zelene, cervene nebo fialove - to uz je zivot. [:)]
    stybla avatar 27.12.2009 21:46 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Cilem nebylo samozrejme urazit. Mam na vec nejaky nazor; nejak mi to vyhovuje a mam za to, ze o to v ankete a diskuzi (komentarich) slo. Ze se muj nazor a prani neslucuje se zbytkem; tak to uz [imho] v zivote chodi. Mne osobne to prijde normalni.
    27.12.2009 22:09 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Jasne. Ja jsem take vyjadril jen nazor. Cim vice ruznych nastaveni, tim vice prace a hlavne chyb. Ale az to zacnu psat, treba zjistim, ze to neni tak slozite ..
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stybla avatar 27.12.2009 22:17 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    v pohode :) jsem rad, ze si (oboustranne) rozumime.
    28.12.2009 10:50 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Vždyť si vyberte – to nastavení máte ve svém e-mailovém klientovi.
    stybla avatar 28.12.2009 11:32 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Vždyť si vyberte – to nastavení máte ve svém e-mailovém klientovi.

    1] tato funkce mi neni znama
    2] nez se uchylis ke komentari typu: "mozna je na case zmenit klienta", tak si ho radsi odpust
    3] tento bod si domysli sam

    a to ani nemluvim o mnozstvi prenesenych dat, o ktere nestojim. tvuj nazor proste nesdilim a doporucuji se s tim smirit.
    28.12.2009 12:10 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    E-maily, které jsou jak v HTML tak v čistém textu, se dnes posílají běžně. Při vaší averzi k HTML jsem předpokládal, že máte poštovního klienta nastaveného tak, aby zobrazoval textovou verzi e-mailu. Pokud se k současné verzi přidá HTML verze, vy tedy nic nepoznáte. Pokud teď normálně používáte HTML e-maily a nevadí vám, nechápu, proč by najednou vadila HTML verze týdenního souhrnu. Argumentovat množstvím přenesených dat v době, kdy 90 nebo kolik procent e-mailů tvoří spam, je zvláštní. Připadá mi zbytečné programovat zvlášť tři verze e-mailů, když se může naprogramovat jen jedna a uživatel si vybere úplně stejně, jako u všech ostatních e-mailů. Navíc když už tak chcete šetřit přenosovou kapacitu, servery samozřejmě přenesou méně dat když se posílá jeden e-mail než když se posílají tři.
    stybla avatar 28.12.2009 12:49 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    E-maily, které jsou jak v HTML tak v čistém textu, se dnes posílají běžně. Při vaší averzi k HTML jsem předpokládal, že máte poštovního klienta nastaveného tak, aby zobrazoval textovou verzi e-mailu.

    Jinak receno, nastaveni jsem nenasel. Btw tento predpoklad vychazi z ceho? Co pouzivam pro pristup k poste jsem nikde nepublikoval. Nebo jsi pouzil vyhledavac a zjistil to?
    Pokud se k současné verzi přidá HTML verze, vy tedy nic nepoznáte.

    Rekl bych, ze je pouze jediny zpusob, jak to zjistit.
    Pokud teď normálně používáte HTML e-maily a nevadí vám, nechápu, proč by najednou vadila HTML verze týdenního souhrnu.

    Opet nejaky zaver, ktery se vzal neznamo kde. Ty vis, ktere e-maily mi bezne chodi; co si ctu; atd?
    Ja zase nechapu co je za problem v tom, ze jsem vyjadril svuj nazor. Nebo je problem v tom, ze nejsem prostou pritakavajici oveckou? Jsem snad jediny uzivatel/ctenar abicka? A zde bych stal i o vysvetleni.
    Vidim zde anketu, vidim zde "napiste nazor". Co tam ale nevidim - kliknete v ankete na "HTML"; do diskuze napiste "Tesim se na HTML verzi a urcite si ji zapnu.". Skutecne - co je za problem, nebo spis, co *mas* za problem?
    Argumentovat množstvím přenesených dat v době, kdy 90 nebo kolik procent e-mailů tvoří spam, je zvláštní.

    Doporucuji se podivat na nabidky hostingu/housingu. Neni to tak davno cca par mesicu, co jsem tam videl omezeni resp. zpoplatneni prenesenych dat. To samozrejme nebude problem Stickfish. Ale je to zvlastni, souhlasim. A co se tyce SPAMu - to je [imho] na uplne jinou diskuzi.
    Připadá mi zbytečné programovat zvlášť tři verze e-mailů, když se může naprogramovat jen jedna a uživatel si vybere úplně stejně, jako u všech ostatních e-mailů. Navíc když už tak chcete šetřit přenosovou kapacitu, servery samozřejmě přenesou méně dat když se posílá jeden e-mail než když se posílají tři.

    Kdyby ses obtezoval cist komentare, tak nikde netvrdim opak. Pro me za me, at je treba souhrn udelany ve Flash. Az to prijde, at je to cokoliv, ja se s tim vyrovnam. Jiz jsem to napsal vcera zde pripadne i zde.

    Opakuji, ze tvuj nazor nesdilim.
    28.12.2009 13:06 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Btw tento predpoklad vychazi z ceho? Co pouzivam pro pristup k poste jsem nikde nepublikoval. Nebo jsi pouzil vyhledavac a zjistil to?
    Předpoklad vychází z toho, že se dnes běžně posílají HTML e-maily, takže vy je s vysokou pravděpodobností také dostáváte – a protože se tváříte, že HTML e-maily nepřežijete, diskutujete ale celkem živě, předpokládal jsem, že máte poštovního klienta nastaveného právě do režimu preference čistě textové části e-mailu.
    Ja zase nechapu co je za problem v tom, ze jsem vyjadril svuj nazor.
    Kritizoval jsem snad někde to, že jste vyjádřil názor? Jenom jsem napsal, že to, co chcete, si můžete nastavit ve svém klientovi, a není tedy důvod, aby se tím nastavením zapleveloval kód a nastavení Abíčka.
    Doporucuji se podivat na nabidky hostingu/housingu. Neni to tak davno cca par mesicu, co jsem tam videl omezeni resp. zpoplatneni prenesenych dat.
    A z toho důvodu navrhujete zvětšit objem posílaných dat? Když se posílá jeden kombinovaný e-mail, pošle se seznam adresátů + HTML verze + textová verze. Když se to bude posílat podle preferencí uživatele, pošle se seznam adresátů (rozdělený na tři části), pak se pošle textová verze, HTML verze a textová + HTML verze – takže obsah e-mailu půjde dvakrát. Na straně serveru se tedy posílá větší objem dat v případě, kdy si uživatelé volí formát v nastavení Abíčka.
    stybla avatar 28.12.2009 13:28 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Předpoklad vychází z toho, že se dnes běžně posílají HTML e-maily, takže vy je s vysokou pravděpodobností také dostáváte

    Ano, bordel reklama jinak nechodi. Bezne mi to neprijde. A muzu rict, ze takovych e-mailu dostavam skutecne minimum.
    a protože se tváříte, že HTML e-maily nepřežijete

    Myslim, ze jsem nekolikrat vyjadril presny opak. Ale jestli 'nepreziti' == 'zruseni' zasilani tydeniho souhrnu, pak asi ano. Kazdopadne 'nepreziti' mam asociovane s necim jinym. Tydeni souhrn z abicka a jeho odebirani/neodebirani to neni.
    diskutujete ale celkem živě, předpokládal jsem, že máte poštovního klienta nastaveného právě do režimu preference čistě textové části e-mailu.
    ... co chcete, si můžete nastavit ve svém klientovi,

    Tuto volbu jsem v nastaveni nenasel (uz jsem take psal). Asi ji tam zapomneli dat :)
    a není tedy důvod, aby se tím nastavením zapleveloval kód a nastavení Abíčka.

    Ale vsak jiste. Myslim, ze k tomu uz jsme dospeli davno.
    28.12.2009 13:59 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Ano, bordel reklama jinak nechodi. Bezne mi to neprijde. A muzu rict, ze takovych e-mailu dostavam skutecne minimum.
    Vy se u každého e-mailu díváte na zdroj, že víte, co je HTML a co čistý text? Vy si asi pod HTML e-mailem představujete e-mail plný obrázků, a proto se vám nelíbí. Jenže HTML e-mail může být taky klidně tak jednoduchý, že jej od čistě textového e-mailu na první pohled nerozeznáte.
    stybla avatar 28.12.2009 14:28 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Vy se u každého e-mailu díváte na zdroj, že víte, co je HTML a co čistý text?

    A nebo mam tak maly objem, a tak stalou skupinu lidi, ze vim co mohu ocekavat Ano ano, nektere e-maily maji skutecne Content-Type: text/html; uvnitr tri vety, dva <br /> tagy - bajecne.
    Vy si asi pod HTML e-mailem představujete e-mail plný obrázků, a proto se vám nelíbí.

    Ale no tak. Nezacina to byt uz trochu nuda?
    Jenže HTML e-mail může být taky klidně tak jednoduchý, že jej od čistě textového e-mailu na první pohled nerozeznáte.

    Nu, pokud je e-mail tak jednoduchy, ze neni mozne jej rozeznat od textoveho, vyvodim si z toho implikaci, ze HTML je tam nadbytecne, a tudiz to jsou zbytecne prenesena data :)
    Prijde mi to jako mlaceni prazdne slamy, takze se omlouvam, ale posledni prispevek na toto tema.
    8.1.2010 22:13 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    myslim, ze toto ste si mohol odpustit. nemam pocit, ze by nedokazal rozoznat html od plaintextu. trochu sa to zvrhava.
    8.1.2010 22:10 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    je vcelku bezne napr u slusnych programov typu mailman mat moznost si zvolit zasielanie bud v html alebo plain texte. to je fakt.

    mnoho ludi si nepraje dostavat html emaili a maju na to mnozstvo dovodov (s pouzitym emailovym klientom to nemusi vobec suvisiet). vas oponent tu v diskusii rozhodne nie je jediny. staci si trochu posurfovat, alebo citat napr spominane mailing listy. tak to prosim akceptujte a nesnazte sa kazdeho presvedcit. dakujeme.
    27.12.2009 21:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    doufam, ze HTML bude volitelne v nastaveni.
    A zápisek jsi nečetl?

    Samozřejmě by si něco takového musel uživatel nastavit ve svém profilu a stále by byl k dispozici i textový formát.
    27.12.2009 22:07 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Sorry, to mi prijde jako moc prace.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stybla avatar 27.12.2009 22:21 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    A zápisek jsi nečetl?
    Cetl, ale priznam se bez muceni - tuto informaci jsem asi vyparsoval.
    Chtel jsem jeste neco dodat ohledne predelavek novinek, ale - to by byly pouze teorie. Rekneme, ze v tomhle ohledu mam zkusenosti ze strany uzivatele. Ale zivot jde stale dal, a stejne tak tomu bude i v tomto pripade. Navic, jsou i jine zpusoby, jak mit novinky ve stare podobe. Muzu si je treba generovat sam, no ne? ;)
    27.12.2009 21:19 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Technicky: neznate nekdo nejaky kus javascriptu, ktery vezme kus html a prevede jej na TXT? Nejjednodussi by bylo napsat HTML obsah a pak jednim kliknutim do druheho policka vygenerovat TXT podobu, kterou by clovek podle potreby upravil. Aby se usetrila manualni prace s prepisem do druhe podoby.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    stybla avatar 27.12.2009 21:25 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    XML+XSL ?
    28.12.2009 22:43 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Oosbne mam k XSLT jisty odpor.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    27.12.2009 21:44 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Už nyní přeci něco tu textovou podobu generuje, ne?
    28.12.2009 15:50 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”

    Ale blbě (prohlédněte si archiv na Gmane). XSL má problém, že se s ním blbě dělají řetězcové operace, které na lámání sazby potřeba jsou. V základní verzi 1.0 to je vyloženě porod. Ne že by to nešlo, ale trpí tím výkon počítače i duševní zdraví programátora. Verze 2.0, která zahrnuje XPath 2.0 je na tom o mnoho lépe. Ale i tak. Na druhou stranu většina XSL procesorů nabízí definování uživatelských funkcí. Když by se takto udělalo lámání řádků, bylo by XSL pěkné.

    Na konec by se na sazbu do čistého textu dal použít FOP, který, což potěší redakci, je v javě. Stačilo by udělat XSL šablonu na převod XHTML do FO. Konečně by se tak dal oživit i výstup do PDF, který se dříve dělal v TeXu.

    28.12.2009 15:59 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Zalámání řádků na méně než 80 znaků se dá udělat i dodatečnou transformací vygenerovaného textu. Dělat z toho HTML FO a to následně transformovat do textové podoby je zbytečný mezikrok, stejně byste z toho FO nezískal čistý text jinak, než další XSL transformací. Dělat z týdenního souhrnu PDF podle mne nemá smysl.
    30.12.2009 16:15 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Zalámání řádků na méně než 80 znaků se dá udělat i dodatečnou transformací vygenerovaného textu.

    Tak to řekněte programátorovi redakčního systému. Obzvlášť rozlámaný text v pre je chuťovka. Opravdu se podívejte do Gmane, co leze ze současného automatu.

    stejně byste z toho FO nezískal čistý text jinak, než další XSL transformací

    Právě že FOP má výstup do čistého textu.

    Ale jinak máte pravdu, že FO je zbytečný. Já jen navrhoval rychle udělatelnou transformaci (a zadarmo byste měl výstup do PDF třeba pro měsíční souhrn).

    28.12.2009 10:52 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Udělal bych to pomocí XSL na serveru, a jestli to má být interaktivní, tak přes AJAX. Určitě se bude XSL šablona udržovat líp, než nějaké JavaScriptové udělátko.
    gtz avatar 29.12.2009 00:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Něco podobného jsHtmlTotext?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.12.2009 18:05 maertien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Jsem pro posilani html. Nejaka ta reklama cloveka nezabije a precijenom alespon to abicku trosku pomuze.
    Jaqux avatar 1.1.2010 21:33 Jaqux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vylepšený “Týdenní souhrn”
    Jsem tu nový, na ABC jsem začal více chodit tak poslední týden.. stejně jako jsem se tu teprve před pár dny zaregistroval.., ale reklama v mailu by mi určitě nevadila ani s obrázky - pokud to jakkoli pomůže serveru ABC, tak no problemo :-)
    Jabber ID: jaqux@jabbim.cz
    3.1.2010 17:06 MartinT | skóre: 12 | blog: MT blog
    Rozbalit Rozbalit vše Oprava nbsp, ndash a HTML tagů
    V anketě jsem zahlasoval, občasná reklama nevadí.

    To co mi vadí, jsou HTML nesmysly v textu u některých zpráviček, díky kterým se to hůře čte. Jedná se o HTML notaci mezery (& + nbsp;), pomlčky (& + ndash;) a HTML tagy (code). IMHO by nemělo být tak těžké je z odesílaného textu odstranit.

    MartinT

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.