abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 61
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (70%)
     (7%)
     (11%)
     (12%)
    Celkem 208 hlasů
     Komentářů: 14, poslední dnes 15:03
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    23.6.2009 11:24 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Mne tu sipku Konqueror 3.5.10 normalne zobrazuje, aj som ju sem skopiroval: ↗
    23.6.2009 11:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Zapomněl jsem napsat, že se to týkalo pouze zobrazení pomocí :after.
    23.6.2009 11:54 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Jak jsi ji zadával do CSS? Mohl to být problém s kódováním znaků…
    23.6.2009 12:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    \2197 (nevím o jiném způsobu, jak to do CSS vložit; a nový Konqueror tohle akceptuje bez potíží, starý zobrazil čtvereček).
    23.6.2009 12:56 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Skúšal som Konqueror 3.4.2 a tam \2197 funguje len v prípade, že je použitý vhodný font. Potrebný znak obsahuje napr. Lucida, FreeMono, FreeSerif ale nie napr. Arial, Tahoma. Takže je možné, že nie je problém s tým CSS kódom, ale s tým, že nové KDE iným spôsobom nahradzuje znaky, ktoré sa nevyskytujú v niektorom fonte.
    23.6.2009 13:14 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Žádný spolehlivější způsob, jak do CSS vložit „exotické“ znaky neznám. Jinak to chování :after je správné, ten obsah je vložen jakoby dovnitř elementu, u kterého je pseudoelement :after uveden. To podtržení by se muselo řešit tak, že by se do všech <a> dal <span> a teprve tomu by se nastavilo podtržení textu (nebo naopak všechny <a> <span>em obalit a :after nastavit u něj). Bohužel princip, že HTML bude vyjadřovat jen obsah a pomocí CSS se řekne, jak se má ten obsah zobrazit, je stále v nedohlednu, a s vývojem CSS to nevypadá, že by to v nejbližší době mohlo opravdu takhle fungovat.
    23.6.2009 11:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Vzhledem k tomu, že mimo portál vede většina odkazů, přijde mi to trochu zbytečné (+ vypadá to ošklivě a že odkaz vede mimo portál vidím ve stavovém řádku)
    Quando omni flunkus moritati
    23.6.2009 11:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Většina podle mě mimo nevede. Že ti to připadá ošklivé, to mě mrzí. Časem možná přibude možnost to vypnout v profilu. Se stavovým řádkem máš pravdu, ale to musíš na konkrétní odkaz najet.
    23.6.2009 16:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Tak jasně, když se započítají všechny odkazy na profily, odkazy na blogy, odkazy "Odpovědět", vstupy do diskuzí atd., tak většina vede sem, to ano.

    Nicméně pokud si tyhle odmyslím (protože u těch je beztak jasné, že nevedou mimo), tak už to tak jasné není. Aktuálně například ve zprávičkách 15 ven, 4 ne. Aktuální JN 31 ven, 28 místních (a tady je spousta odkazů na kdo-je), předchozí JN 24:7

    Podle mě jsou šipky zbytečné a to nejenom tady. Když mě odkaz zajímá, tak na něj najedu a kliknu. Když mě nezajímá, tak ne. A je mi přitom jedno, jestli vede mimo portál nebo ne.
    Quando omni flunkus moritati
    24.6.2009 15:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    S tím posledním odstavcem souhlasím, ale IMHO to naprosto názorně ilustruje propastný rozdíl mezi pohledem uživatele a provozovatele webu. Uživateli je úplně jedno, jestli jde o odkaz v rámci webu nebo mimo něj a nevidí tudíž žádný důvod, proč mezi těmito dvěma typy odkazů rozlišovat. Pro (některé) provozovatele webu je ale jakýkoli odkaz mimo web potenciální riziko, že uživatel na něj klikne a "odejde a už se nevrátí". Budiž provozovatelům ABCLinuxu ke cti, že přistoupili pouze ke zbytečným a jen velmi mírně otravným šipkám místo poměrně běžné praxe automaticky otevírat veškeré odkazy mimo vlastní web v samostatných oknech.
    24.6.2009 15:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Pro mne má smysl označení externích odkazů i jako pro uživatele. Odkazy vedoucí „ven“ se přeci jen zabývám o trochu víc, aby na mne třeba nevybaflo nějaké flashové video apod. Z toho důvodu taky nemám rád různé služby na zkracování URL, protože pak se nedozvím, kam vlastně odkaz vede (a moji ochotu na odkaz kliknout to opravdu snižuje). Na Abíčku to asi bude mít i opačný efekt, až se zase ve zprávičce jako odkaz pod názvem programu objeví odkaz do slovníku nebo softwaru na Abíčku, uvidím na první pohled, že to není externí odkaz a že je (bohužel) zbytečné na ten odkaz klikat.
    24.6.2009 15:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Z toho důvodu taky nemám rád různé služby na zkracování URL, protože pak se nedozvím, kam vlastně odkaz vede (a moji ochotu na odkaz kliknout to opravdu snižuje).

    Čímž ovšem říkáte, že se tak jako tak díváte i na URL odkazovaného dokumentu. Pak je ale šipka zbytečná.

    Na Abíčku to asi bude mít i opačný efekt, až se zase ve zprávičce jako odkaz pod názvem programu objeví odkaz do slovníku nebo softwaru na Abíčku, uvidím na první pohled, že to není externí odkaz a že je (bohužel) zbytečné na ten odkaz klikat.

    Tady je ovšem problém podle mne spíš v tom, že se někteří autoři chovají, jako by byli placeni podle počtu odkazů, a bezhlavě linkují jednotlivá slova nebo sousloví bez ohledu na to, jestli to má nějaký smysl.

    24.6.2009 16:12 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Čímž ovšem říkáte, že se tak jako tak díváte i na URL odkazovaného dokumentu. Pak je ale šipka zbytečná.
    Není, protože u odkazů bez šipky se na URL dívat nemusím. Pokud tedy je někde poblíž nějaké URL se šipkou, nebo si pamatuju, že daný web šipky používá.
    24.6.2009 19:50 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Tady je ovšem problém podle mne spíš v tom, že se někteří autoři chovají, jako by byli placeni podle počtu odkazů, a bezhlavě linkují jednotlivá slova nebo sousloví bez ohledu na to, jestli to má nějaký smysl.

    Moje zkušenost co by autora zpráviček je, že redakce tam vnitřní odkazy (do slovníku, seznamu programu) dopisuje z vlastní iniciativy.

    24.6.2009 23:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    IMHO to naprosto názorně ilustruje propastný rozdíl mezi pohledem uživatele a provozovatele webu. Uživateli je úplně jedno, jestli jde o odkaz v rámci webu nebo mimo něj a nevidí tudíž žádný důvod, proč mezi těmito dvěma typy odkazů rozlišovat. Pro (některé) provozovatele webu je ale jakýkoli odkaz mimo web potenciální riziko, že uživatel na něj klikne a "odejde a už se nevrátí".
    To je samozřejmě pravda - chceme, aby návštěvníci strávili co nejvíce času na našem webu. A když už chtějí někam klikat, tak ať je to, pokud možno, v rámci našeho webu :-). Ale zároveň mohu ujistit, že kvůli tomu tu ty šipky nejsou. A ani to nevychází z rozdílného pohledu (uživatel vs provozovatel). Ačkoliv se snažím o tyto stránky starat, stále ještě jsem mnohem více uživatelem webu (obecně).

    Tj. při přidávání nových funkcí na AbcLinuxu vycházím hlavně z toho, co se mi líbí jinde, nebo co mi jinde chybí. A ty šipky mám rád. Zvláště na zmiňované Wikipedii jsou IMHO velmi užitečné. A ze stejného důvodu mi vyhovují i tady.
    místo poměrně běžné praxe automaticky otevírat veškeré odkazy mimo vlastní web v samostatných oknech.
    To souvisí se zkušenostmi, které popisuji výše. Tuhle "vymoženost" (target="_blank") nesnáším (až na výjimečné, ryze praktické případy), takže na AbcLinuxu se neobjeví (dokud do toho budu moci kecat).
    23.6.2009 18:13 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Vypnúť sa to dá už teraz pomocou fragmentu CSS (ja som napr. pomocou neho vypol tie obrázky a pridal som si tam pomocou ::after ten znak šípky).

    PS: Inak neviem, čo to má nejaký súvis, ale teraz sa mi pri tej prvej správičke (podpora OSS v Švajčiarsku) pred "více" zobrazuje šípka, aj keď bez nej by tam pravdepodobne ten link vidieť nebol.
    xxx avatar 23.6.2009 11:38 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Mam stejny nazor. Pripada mi to zbytecne.
    Please rise for the Futurama theme song.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.6.2009 12:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Ne, šipka je super! Jak funkčně, tak vizuálně. Když se tak letmo podívám po odkazech, předem vim co se může dlouho natahovat, protože je to mimo server...
    stativ avatar 23.6.2009 12:08 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Mně se to líbí…
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    23.6.2009 15:24 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Jo, přijde mi to decentní :).
    Baník pyčo!
    Martin Stiborský avatar 23.6.2009 12:06 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc

    Hezky udělané, nijak to neruší. Díky.

    Kvík ..
    xsubway avatar 23.6.2009 12:36 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše asi si budu muset zvyknout :-/

    ... celkově dávám pouze "uspokojivý" - viděl jsem už lepší šípky ;-)

    23.6.2009 12:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: asi si budu muset zvyknout :-/
    Kde?
    xsubway avatar 23.6.2009 22:39 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: asi si budu muset zvyknout :-/
    Příloha:

    tak třeba tady je nějaký ten šípek ;-) a nebo v příloze ... dokonce i ta wikipedijácká mi nepříjde špatná ... jj, bude to o zvyku :-D

    23.6.2009 23:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: asi si budu muset zvyknout :-/
    No, to je ono - tenhle způsob mi připadá zbytečně velký.
    23.6.2009 12:46 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Problem s obrazkama je, ze jsou delane pro nejake to "bezne" rozliseni. Bohuzel mam na pracovnim 24" monitoru nejakych bodne, takze jsem musel opravdu hodne ostrit, abych se vsimnul detailu a rozpoznal tak pidi-sipku, misto puvodni carky. Na sedivejsim podkladu v linksu to trosku splyva a vypada jako carka, na bilem pozadi ve FF se to rozpoznat da. Osobne jsem ale spis pro textove znazorneni (kdyz uz to musi byt), ale kdyz me nejakej odkaz zajima, tak na nej kliknu, at je na abclinuxu nebo nekde mimo.
    23.6.2009 13:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    AbcLinuxu.cz je asi poslední web, který konečně zavedl vizuální odlišení odkazů, které vedou pryč z portálu.

    Marně se snažím přijít na nějaký výklad této věty, se kterým bych mohl souhlasit.

    David Ježek avatar 23.6.2009 13:50 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    upřímně, já to také běžně nevídám.
    23.6.2009 13:51 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Souhlasit bych s tím snad byl ochoten, kdyby to znamenalo, že ABC Linuxu je skutečně poslední web, který kdy tuto pitotmost zavedl.
    23.6.2009 14:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Což je ale dost nepravděpodobné. Na druhou stranu, je to asi pořád blíž realitě než výklad "skoro všechny weby už to mají, ABCLinuxu byl jeden z podledních, který ještě ne".
    23.6.2009 22:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Ale tak to bylo (s trochou nadsázky) myšleno.
    24.6.2009 15:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Uff. I když uznávám, že pečlivým výběrem "reprezentativního" vzorku by se takového výsledku asi dalo docílit, ale asi by to dalo dost práce.
    24.6.2009 23:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Naopak, je to velmi snadné. Má to přeci root i linuxexpres... nebo jsem se snad měl dívat i někam jinam? :-D
    Jiří Poláček avatar 23.6.2009 13:21 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Možná by ta šipečka nemusela být v levém sloupci vedle reklamního proužku a u odkazů „Doporučujeme“ a „Placené odkazy“.

    Taktéž se zobrazí po najetí na odkazy Sun a Stickfish v patičce stránky.
    Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
    Jan Drábek avatar 23.6.2009 13:26 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc

    Už chápu co jsou ti titěrné podivnosti přilepeny u těch odkazů :-D

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    23.6.2009 13:42 alkdhflahwefl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Nikde ziadne sipky nevidim. Skusal som to v 2 prehliadacoch, aj som sa odhlasil. Hodte sem niekto screenshot nech viem co mam hladat.
    23.6.2009 13:47 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Zobrazuje sa to pri externých linkoch, napr. pri tej prev správičke za textom "Více na LinuxWorld."
    23.6.2009 13:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Příloha:
    V příloze je příklad. I když zrovna v tomto případě je ta šipka zrovna dost matoucí.
    DjAARA avatar 23.6.2009 14:03 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Chvíli jsem přemýšlel jak se těch šipek zbavit, strašně mi znepříjemňovaly čtení, nakonec jsem to vzal přes stylish rozšíření FF.
    .obal a[href^="http://"],
    .obal a[href^="https://"],
    .obal a[href^="ftp://"] {
    	background-image: none !important;
            padding-right: 0px !important;
    }
    .obal a[href^="http://"]:hover,
    .obal a[href^="https://"]:hover,
    .obal a[href^="ftp://"]:hover {
    	background-image: none !important;
            padding-right: 0px !important;
    }
    24.6.2009 01:10 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    V nastaveniach profilu si môžeš vložiť aj fragment css kódu (takže nie je potrebné žiadne rozšírenie).
    23.6.2009 16:20 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Raději bych viděl něco ve stylu root.cz. Zobrazovat jen obrys šipky. Ale jinak změnu vítám. BTW, při najetí na odkaz mi u šipky zmizí její horní část (ta stříška :-D nebo jak to nazvat). U tmavého stylu na tmavém pozadí (u podbarvených odkazů je ta stříška černá, proto není vidět na tmavém pozadí).
    23.6.2009 16:32 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Teď mi došlo, že to mám asi upravený ve svém stylu :-D. Omluva
    Josef Kufner avatar 23.6.2009 22:29 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Btw, dalo by se to vyhodit z patiček? Jinak se mi líbí ;-)

    Možná by nemuselo být od věci tu šipku dávat jen dovnitř <p>… odpadly by tím ty drobnosti jako reklamy, zápatí stránky a takové všelijaké blbosti.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    23.6.2009 23:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    V patičkách to původně nebylo, ale pak jsem si všiml několika, které mají odkaz na abc, tak jsem to tam dal. To omezení na P by asi bylo zrádné, protože nikdo neví, kde všude se to na stránkách používá. Raději to explicitně vypnu tam, kam to nepatří.
    Josef Kufner avatar 24.6.2009 02:40 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Ono zas jinde než v P je jasné z kontextu, kam to vede.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    23.6.2009 22:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Příloha:
    Hm, hezké, ale asi bych taky byl pro vyhodit to z patiček. Stejně se tak nějak počítá s tím, že odkazy v patičkách vedou do pryč...

    Btw. co se kromě šipek mrknout ještě na můj oblíbený bug (viz také příloha...) ;-)
    23.6.2009 22:42 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    A už mám bug ohledně šipky – bugzilla.abclinuxu.cz IMHO není odkaz na cizí server, přesto u něj ten znak je.
    make menuconfig, not war!
    23.6.2009 22:56 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc

    Jo jo. Ta šipka je kontraproduktivní. Nejprve by se mělo zadefinovat, co má označovat.

    Řekl bych, že značka má smysl jen pro lidi, co si neumí přečíst URL. Na tomto serveru to je tedy opravdu zbytečná ozdoba.

    23.6.2009 22:59 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Nejprve by se mělo zadefinovat, co má označovat.
    Tak už je to WONTFIX, čímž je definice jasná. Ábíčko je pouze ta část začínající na WWW.
    make menuconfig, not war!
    23.6.2009 23:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Btw. co se kromě šipek mrknout ještě na můj oblíbený bug (viz také příloha...) ;-)
    Mrknu.
    23.6.2009 22:40 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    GIF? Nebyla by milionkrát vhodnější SVG?
    make menuconfig, not war!
    23.6.2009 22:49 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    To by taky mělo 50 bajtů?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    23.6.2009 22:57 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Asi ne, ale dalo by se to škálovat, což za těch několik bajtů navíc stojí.
    make menuconfig, not war!
    23.6.2009 23:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Vyzkouším.
    24.6.2009 08:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Přílohy:
    230 bajtů. Šlo by to ještě srazit asi pod 200, ale na 56 ne…
    24.6.2009 07:59 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Bylo. Ale už zvládnou běžně používané prohlížeče alespoň statické SVG bez filtrů?
    24.6.2009 17:58 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Opera, KHTML, Webkit i Gecko ano. Proč by neměly?
    make menuconfig, not war!
    24.6.2009 19:51 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Gecko neumí SVGCSS.
    24.6.2009 20:38 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Fakt? Ale SVG jinak zobrazit umí… To je ale πčovina.
    make menuconfig, not war!
    25.6.2009 08:03 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Já jsem ale nepsal o tom, že když prohlížeči předhodím SVG, něco se na stránce zobrazí – psal jsem, zda se zobrazí to, co je v tom SVG. A moje zkušenosti jsou bohužel takové, že mám vždy nějaké jednoduché SVG, usoudím, že tohle už dneska přece musí umět zobrazit každý, zkusím to otevřít v nějakém prohlížeči – a zobrazí se mi toho půlka. Tak to jdu konfrontovat s dokumentací, a zjistím, že opravdu tenhle element neumí, tenhle atribut taky ne, tenhle způsob rovněž…
    25.6.2009 15:39 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Já SVG obrázky v prohlížečích otevírám běžně a až na animace a interaktivitu mi vždy fungovalo vše. Mám, pravda, Operu, která je v tomhle, co jsem tak zaslechl, nejdál, včetně animací a podobných vlastností.
    make menuconfig, not war!
    25.6.2009 16:05 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Mám, pravda, Operu
    No jo, to se pak nemůžete zapojovat do diskusí o tom, jaké standardy ještě chybí implementovat v internetových prohlížečích…
    25.6.2009 17:33 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    :-D
    make menuconfig, not war!
    24.6.2009 00:52 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Příloha:
    Ak to tu nahodou este nebolo, tak posielam jednu chybu ohladom sipky.
    24.6.2009 01:13 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Aspoň na niečo tie šípky boli dobré (pomohli odhaliť prázdny a tag v skrátených správičkách). :)
    24.6.2009 02:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Dal jsem to do bugzilly.
    default avatar 24.6.2009 10:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc

    Skvěle! Moc se mi to líbí. Překvapilo mě, že to někdo může udělat vkusně. Ostatní řešení (třeba na té zmíněné Wikipedii) jsou zpravidla humpolácká.

    Kromě toho jsem sjednotil zobrazování hvězdičky značící nové komentáře v diskusi (dříve byla někde součástí odkazu, někde ne atp.) a nahradil obyčejný asterisk za low asterisk (∗) ve výpisu poraden, protože tam vypadá lépe.

    Tak proto se mi na mobilu přestaly hvězdičky zobrazovat. Teď mám místo toho paznak. :-D Ale je viditelný, takže pohoda. :-)

    24.6.2009 11:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Aha... no, možná bychom měli konečně připravit speciální verzi pro mobily.
    default avatar 24.6.2009 15:57 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc

    Nevadí. Na funkci to vliv nemá. Je to jen vizuální nedostatek.

    Ale: jestli mě paměť nešálí, v minulosti existovalo něco pro PDA, ne? Nebo to bylo jen pro zprávičky? Už si to nepamatuji…

    24.6.2009 23:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    pda.abclinuxu.cz stále běží, ale není to žádná sláva - proto říkám, že by to chtělo udělat pořádně.
    24.6.2009 15:36 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šipky pro externí odkazy na Abc
    Mě stejně nejvíc zaujala ta „hlavička“ tohoto blogpostu: (vytvořeno:) včera 11:17, poslední úprava: včera 11:16. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.