abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    Apple představil nový MacBook Pro s čipy M4, M4 Pro a M4 Max.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:00 | Zajímavý software

    Na GOG.com běží Halloween Sale 2024. Při té příležitosti lze získat zdarma počítačovou hru Return of the Phantom.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI spustila internetový vyhledávač ChatGPT search.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2024 proběhne již tento víkend 2. a 3. listopadu v prostorách FIT VUT v Brně. Začíná ale už v pátek na warm-up party ve Studentském klubu u Kachničky v 17:00. Pokud jste ještě areál FITu nenavštívili, k dispozici jsou pokyny k orientaci. Na programu je 54 přednášek a workshopů. Témata jsou od silně technických témat jako je třeba GCC nebo PostgreSQL po méně technické témata jako eGovernment, nebo třeba detailní analýzu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:23 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.9 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.0.1. Tor client na verzi 0.4.8.13. Thunderbird na verzi 115.16.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Komunita

    Vývojáři free a open source synchronizačního nástroje (a p2p náhrady Dropboxu) Syncthing oznámili, že z důvodu odporu ze strany Google Play ukončují podporu OS Android. Bohužel v rámci toho zmizí i vydání Syncthing na F-Droid, který má slabší uživatelskou základnu. Syncthing je na Androidu implementován formou wrapper aplikace, která spustí Syncthing démon, vyžádá potřebná oprávnění a zpřístupní webové rozhraní démona. Ve srovnání se

    … více »
    Harvie.CZ | Komentářů: 4
    včera 01:11 | Nová verze

    V červnu 2022 bylo oznámeno, že z K-9 Mailu se stane Thunderbird pro Android. Trvalo to poněkud déle, než vývojáři předpokládali, ale včera byl první stabilní Thunderbird pro Android 8.0 vydán.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.10. 21:33 | Komunita

    Projekt microDMG Racer na Kickstarteru nevyšel, tak se autor rozhodl uvolnit na ESP32 postavené autíčko i ovladač jako open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.10. 13:22 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.10 „Electric Eel“. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.10. 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.10.29 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nově s podporou AI (whisper.cpp) pro generování titulků. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.7.2009 08:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    +1

    Kdy se vrhnem na to, co jsme řešili včera večer? ;-)
    15.7.2009 08:33 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ty krávo po večrech po večerech... :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.7.2009 09:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ou-kej, nejhorší je, že přez den taky nemam čas se v tom hrabat... :-(
    15.7.2009 09:29 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    zatím si začni shánět nějaký plastový akvárko voe. :-))
    15.7.2009 10:34 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Ježíšikriste, radši ani nechci vědět, o čem se vy dva asi teď bavíte. :-D To zas bude nějaká neskutečná zvrhlost. :-D

    Jinak za font +1. Sice to nevyužiju, konstruktér nejsem, ale to neznamená, že nejsem rád, když někdo maká na něčem aspoň trochu užitečném. Dík.
    15.7.2009 10:37 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    nachčiješ do akvárka a paka si v tom budeš mejt hlavu. levné, hygienické, progresivní! :-))) Ne dělá msi prdel, amigapower chce vymslet inkubátor pro kočky. doufám že jsem neprozradil nějaký tajemství... :-)
    15.7.2009 10:45 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    GPL inkubátor, hustý. Držím palec.
    15.7.2009 10:47 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    No a já chystám(v hlavě) zase to datové uložiště, kde by tyhlety věci byli vypuštěny pod GPL like licencí aby si mohli lidi doma sami vyrábět a kutit.
    Jendа avatar 15.7.2009 10:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Proč ne SourceForge? Bastlíře už tam mají :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.7.2009 10:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Teď nám to ukradne majkrosoft voe! :-D Akvárko ne, pro začátek prodávaj něco takovýho na líhnutí vajíček, dalo by se to použít pro prototyp, jen to nekontroluje vlhkost vzduchu a neni to připojený na kyslík, na ten už jsem objevil (bohužel jen pro svoje potřeby) tohle, chtělo by to využít pro... ehm ...levně obšlehnout. Taky už mi běhá po hlavě ta vstupní membrána, pracovalo by to čistě jen na rozdílnym tlaku... Teď to chce hlavně vymyslet nějaký levný řešení s automatickym ředěnim a vstupem kyslíku, aby to bylo použitelný i pro ty děti v africe a né jen pro zvířata ve vyspělejch zemích... Ten přetlakovej ventil je jak tank na komára.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.7.2009 10:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ...hlavě ta vstupní membrána, pracovalo...
    výstupní
    15.7.2009 11:01 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Nedalo by se třeba zauvažovat o reverzním inženýrství (sehnat třeba nějaký nefunkční a podívat se, jakpracoval)? Možná by to bylo rychlejší a jistější. Ne nutně to obšlehnout, to by nebyla taková zábava, ale inspirovat se.
    15.7.2009 11:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    I když, jak tak na to koukám, rozmyšlený to máš asi docela dost. Takže asi nic noc. :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.7.2009 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    No, ani mi tak nešlo o to, obšlehnout to, jako o to, vymyslet podobnou koncepci, ale podstatně levnější, jednodušší, jednodušší pro výrobu a hlavně z volně dostupných materiálů. Chtěl jsem to původně jen domu (kam si to ale můžu koupit hotový), ale pak nás napadlo, že pokud by se to dalo vyrobit za nějakejch přiměřeně nižší náklady, dalo by se to využít právě pro třetí svět...

    PS: i porouchanej stojí majlant.
    16.7.2009 03:50 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    dalo by se to využít právě pro třetí svět...

    Pořád je řeč o inkubátoru pro kočky? To se jim hodí...
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.7.2009 08:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ...tak to dopadá když člověk nečte celý vlákno ;-)

    asi o 5-6 příspěvků výše:
    Teď to chce hlavně vymyslet nějaký levný řešení s automatickym ředěnim a vstupem kyslíku, aby to bylo použitelný i pro ty děti v africe a né jen pro zvířata ve vyspělejch zemích...
    16.7.2009 17:48 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Já jsem ho četl, ale ne dost pozorně. Dík za osvětlení :-)
    rincewind avatar 15.7.2009 13:28 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    A ja myslel, ze stavite super-vodnici :-D

    15.7.2009 08:41 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Say: WOW! :-D
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    15.7.2009 08:50 bibri | skóre: 33 | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    15.7.2009 09:40 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    No, font mě neuchvátil, je to kentus :-) Ale možná na ty vaše CADy... Jinak ale projekt jako takový je super, když je po nečem poptávka, najde se někdo dostatečné schopný kdo to napíše... To je fakt dobrý a líbí se mi to. Btw, nechtěli byste taky vytvořit kvalitní font pro čarové kódy? Já si musel pro jeden svůj projekt jednoduchý font splácat, umí to ale jen EAN-13 a není to moc čistá práce :-)
    15.7.2009 09:51 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ten font není pro grafiky ale pro CAD. A tam nepotřebuješ aby jsi měl font ttf ale jednoduchý čárečky, Navíc je t opřesně dle normy, něco ve stylu ISOCPEUR v Autocadu.
    15.7.2009 14:16 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Něco takového udělal Petr Olšák pro TeX. Měl k tomu i pěkné povídání, kde se člověk dozví, jak přesný musí být, aby to čtečky zvládly.
    15.7.2009 15:01 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    A nebyl by na to někde odkaz? Btw, jak to myslíš, jak musí být přesný? U TTF fontu?
    16.7.2009 03:52 eoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Poměry, úhly a tak, neasi.
    16.7.2009 07:43 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Hmm, u fontu s čarovým kódem? Úhly? lol...
    18.7.2009 13:05 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

     To je tak těžké najít Olšákovu stránku? Zvlášť když platí za jednoho z největších odborníků na TeX u nás? http://petr.olsak.net/

    15.7.2009 10:16 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Formát

    Formát, v jakém je font uložen, je něco vlastního, nebo se používá i někde jinde? (V oblasti CAD se nepohybuji.)

    Bylo by možné na webu popsat rozdíl mezi font1 a font2? Bylo by možnné doplnit na základě jakého standardu byl font vytvořen? Bylo by možné mít ten web v nějakém světovějším jazyku? Bylo by možné ty jména souborů s fonty změnit na něco výstižnějšího než „font.vvf“?

    15.7.2009 10:33 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    no na tohleto by měl odpovědět spíše tvůrce. :-) Ale font je v podstatě spec vlastníá vektorovej zápis, který by jsi využil až při vlastním programení openGL aplikace... Font byl vytvořen na základu ISO norem, mužu doplnit. Nom uže to tak být ale kdo to udělá. :-)) kdžy přeložíš a pomůžeš budu rád. :-)
    15.7.2009 11:38 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát

    Už to chápu. Tenhle font je tahový (stroke), nikoliv obrysový (outline). Na tohle se dá použít třeba MetaFont, možná SVG.

    Já řeknu, co si myslím o webu: módní košilka (která se třeba mě nevejde na šířku do prohlížeče), ale žádné informace. Dokonce i snímky jsou zmršené zmenšením, takže nečitelné.

    Na webu chybí zásadní informace: Která verze GPL, popis formátu fontových souborů, přesné označení normy, ke které se font hlásí.

    Mimochodem kódování znaků použitých ve fontu je dáno toutéž normou? Nebo jak mám zjistit, že character A 001/02 100 150 je „Á“? Nebylo by vhodné zveřejnit převodní tabulku z vašeho kódování do Unicode?

    15.7.2009 12:19 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    všechno časem časem, starám se taky o jiný věci, a hlavně to kome těch stránek dělám sám takže toho mám už moc. jeslti chceš pomoct tak stačí říct. :-)
    15.7.2009 17:27 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    Popis bude, pracuje se na nem, za web odpovida Usama :-)

    Prevodni tabulka neni zapotrebi pokud se pouzit, protoze Unikod je zapsan primo na tom zminenem radku: character A 0041 001/00 100 150

    A 001/00 - to je oznaceni dle CSN, trosku zvlastni, ale je to tak :-) 0041 - Unikod v hexa (mam unikodovou tabulku v hexa, samozrejme neni problem prevest na dekadickou soustavu) 100 150 - sirka vyska

    17.7.2009 09:12 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    pokusím se alespon částečně reagovat. Web není modní košila, spíše východisko z nouze, vzal jsme kus svého webu a překopal to na tohleto abych se s tím nemusel srát, pokud to vypadá jako módní košila tak díky, s tím jsme fakt nepočítal že to takhle vypadá. :-) Jaký máš rozlišení že se ti tam do obrazovky nevejde? Co se týká informace tak to tam psotupně budu sázet. Snímky tma lepší dávat nebudu, přijde mě to zbytečné, kdo chce tak si program/font ztáhne a vyzkouší. co se týká té verze GPL tak to určitě s pavlem řešit budeme aby to tam bylo jasněni někde napsaný. Dopsal jsem taky na základě jakých norem byl ten font vytvořen. Anglickou verzi udělám hned jak to bude z časového hlediska možné. jinak samozřejmě díky za připomínky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2009 04:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    ser na to píčo, hoirizontál je standard 1024, vertical bohužel jen 600 díky těm širokoůhlejm mrdkám... fuj hnus.... roberte, napsal jsemj "mrdka" nurčitě je to jerště horší, než "čůráček", měl bys to zatrhnout...

    PS: jestli to zatrhnš, přestaneš mně v zatrhávání stíhat...
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.7.2009 04:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    ...jsem v totálně ožralim stavu, je "rozlízaná vagína" sprostý slovo, nebo jen stádium pohlavního vzrušení z pohledu anatomie? To je jedno, jdu vylýzat mladou tak že vyteče, to mně baví, prej to dělá jen dest procent ženskejch.... :-D
    15.7.2009 17:31 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Formát
    Je to vlastni format navrzeny tak, aby se dal co nejlepe zpracovat a konvertovat. Prevod na SHP, MetaFont, SVG, PS apod. je vcelku bezproblemovy. Je vytvoren na zaklade CSN, ktera je sice hrozna, ale nakonec se z ni ty tvary znaku daly vycist (CSN norma v elektronicke podobe = PDF s mizerne naskenovanymi papiry). Asi ten font pojmenujeme primo podle te normy.
    15.7.2009 11:08 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Super font ! Pamatuju se, že sem ve škole v Technické dokumentaci musel psát tímhle "fontem" do sešitu :)
    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    Fluttershy, yay! avatar 15.7.2009 14:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Přes pravítko, že jo! Pěkná otrava.

    Jinak za dílo +1.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    15.7.2009 18:32 Gonio- | skóre: 2 | blog: moje | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Přes pravítko by to bylo moc lehký, museli jsme to valit normálně od ruky. A když učitel řekl: máš to křivý ! Tak znovu a lépe :)
    Myslíte si, že máte pravdu ? To je rozdíl mezi námi dvěma, já mám totiž jistotu, že ji nemám.
    xxxs avatar 15.7.2009 11:29 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    kamo, zlepsil si si karmu.

    15.7.2009 11:52 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    jj, zeby sadam dostal plnych 100%? :)

    xxxs avatar 15.7.2009 15:46 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    moze byt, ale nemyslel som abickovsku. proste urobil nieco, co sa zide a pustil to medzi ludi. v dalsom zivote sa nenarodi ako spinavy cerv, ani ked bude nadalej metat vulgarizmy.

    hikikomori82 avatar 15.7.2009 11:38 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Niet nad zdravý konkurenčný boj...
    15.7.2009 12:36 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    no jenže my jsme někde uplně jinde než to co si stvořil ty. Takže se o konkurenci vubec nejedná. :-))
    15.7.2009 17:41 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Jeste jedna poznamecka: krome usecek a oblouku jsem se u nekterych znaku uchylil i k Bezierovym krivkam. Sice jsem se jim chtel vyhnout, aby se s fontem co nejlepe pracovalo ve vlastnich programech, ale u nekterych znaku by tech oblouku byl velky pocet a technicky font by mel byt minimalisticky (uz jen kvuli exportum do PS/SVG/PDF).
    Josef Kufner avatar 15.7.2009 17:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Nemel by ten font byt navrzeny tak aby na to prave stacil maly pocet oblouku? O ktere znaky jde?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.7.2009 13:44 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Nepodarilo se me uspokojive vymodelovat predevsim 'S', 's' a '0'. Z te CSN opravdu neni poznat, kde zacinaji a konci jednotlive oblouky, jejich stredy ani polomery. (mozna by Usama mohl pro ilustraci ukazat na svych strankach jeden list z koupene CSN aby bylo videt, jak slozite se to lusti).
    15.7.2009 18:47 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Jo ještě bych chtěl napsat že těch 100 procent patří pavlovi a né mě volové!!! :-)
    xxxs avatar 15.7.2009 20:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    vole, o tisnovskom nikto nepochybuje. je to ako - urobil to sadam s bozu pomocou.

    16.7.2009 13:42 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Naopak tech 100% patri Usamovi, kdyby me k tomu nedokopal, tak by vyvoj trval dalsi rok :-)
    Grunt avatar 15.7.2009 20:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    GPL ISOCPEUR? BTW: Což takhle zapřemýšlet nad odesláním do RibbonSoftu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.7.2009 21:21 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    proč ne, jeslti to budou chtít dobrej nápad. :-)
    Grunt avatar 15.7.2009 21:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Myslel jsem jako do qcadu(pokud už tam nic takového nemají) a nebo do jiného otevřeného CADu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.7.2009 21:29 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Neboj já to pochopil a říkám že je to dobrej nápad. Zejtra jim to pošlu. :-) A nbeo mužeš jeslti se nudíš jim poslat odkaz na náš fontík. určitě by jsi tim pomohl. :-)
    Grunt avatar 15.7.2009 21:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Ok, jdu na to.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.7.2009 21:35 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    díkes, moc! protože já jsem teďka už grogy a nejsem schopen už přemejšlet....
    15.7.2009 21:47 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Víš co by ještě docela pomohlo kdyby jsi ty nebo někdo jiný poslal nějakou zprávičku na zahraniční servery, aby se o tom vědělo i v tom vetším rybníku. Ale nechci tě otravovat s tím... díky moc v každém případu! :-)
    Grunt avatar 15.7.2009 22:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    To je IHMO zbytečné. Kdo až z Linuxové komunity to bude potřebovat? Na druhou stranu je to potřeba dostat do obecného povědomí komunity jiné, že tato GPL verze existuje(vlastně už dvě - neexistovaly už předtím nějaké?), tak aby toho mohla využít. Bohužel žádné takovéto komunitní servery podobné ABC neznám.

    BTW: Není ten font pokrytý patenty?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 04:51 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    je to norma takže kdžy si jí koupíš tak je podle mě relevantní že si font mužeš vyrobit. :-)
    Grunt avatar 16.7.2009 15:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    A, tady patrně ještě někdo neměl tu čest s patenty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 17:10 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Tys už někde viděl nějaký patent na font?
    There is no point in being so cool in a cold world.
    Grunt avatar 16.7.2009 17:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Já už viděl patenty na ledacos, takže popravdě řečeno bych se patentu na font opravdu vůbec nedivil.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 16.7.2009 17:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ROFL, oni vždycky dovedou překvapit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 18:42 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Fíha, asi mám moc malou přestavivost :-) Ale ono to asi nakonec dává možná i smysl. Vzpoměl jsem si totiž na takový „hezký“ trik, jak se dal obejít copyright na nějaký truetype (nebo jiný na obrysech založený) font. Ten je totiž uložen jako několik bodů a zbytek se interpoluje - takže stačilo ten stávající font vzít a vybrat ty body jinak, aby to vypadalo pořád přibližně stejně a ještě nakonec to přejmenovat :-) Pokud v nějakém programu narazíš na nějaký profláklý font pod jiným jménem, dost možná tak autor ušetřil na licenci.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    Grunt avatar 15.7.2009 22:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    A nebylo by ještě dobré někam(nejlépe do těch stránek) dopsat, že jde o ČSN EN ISO 3098-2(01 3116)?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 04:51 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    jo doplním to...
    Grunt avatar 15.7.2009 22:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Příloha:
    Jo, přesně jak jsem si myslel. Asi by to bylo zbytečné do Ribbonu odesílat, protože toto už je třetí implementace(a musím říct že velmi zdařilá) kterou znám a už je tam asi docela dlouho. Jen teda nevím jakou to má licenci, ale předpokládám, že když je to v té komunitní edici tak to bude něco otevřeného s GPL kompatibilního.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    hikikomori82 avatar 16.7.2009 00:29 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Příloha:
    LOL
    16.7.2009 04:50 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    to moc na iso font nevypadá...
    16.7.2009 10:59 jucas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    To je ISO font po pěti pivech :)

    Asi pokus dodat trochu umělečnosti do emočně chladného technického kreslení.

    16.7.2009 18:43 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    kecy, to je font pro stary tuzkovy plotry, co nezvladali kruznice

    Grunt avatar 16.7.2009 19:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Ty jo, to by vlastně fungovalo na ALFIně, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 21:09 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Mohu vás ubezpečit, že na ALFI jsme malovali daleko lepší písmenka :-)
    Grunt avatar 16.7.2009 15:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Též mě to napadlo a moc nechápu co to má být, ale ty ostatní varianty vypadají dobře a také vypadají na ISO.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.7.2009 11:26 jucas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Příloha:

    SADÁM: Gratuluji, však ona ta podpora komunity odpovídala bohatým informacím o cílech a průběhu projektu, kterými jsi nás tak často zahlcoval :)

    Pavel Tisnovsky: Plánuje se konverze do ttf? Nebo se už na tom pracuje?

    Písmena G mají jednu čáru přetaženou, oprava je v příloze.

    16.7.2009 12:41 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    díkes za opravu! :-)
    16.7.2009 13:46 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    ad prevod do TTF: je to ve stadiu navrhu (spise tedy do OpenType, ale to je jen rozsireni TTF), take zamyslim o prevod do PS, to vypada jednoduseji.
    16.7.2009 15:25 jucas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    Já jsem shodou okolností taky uvažoval o podobném projektu, ale nebyl čas. TTF jsem plánoval vyrobit přes Fontforge (skript v Pythonu na načtení a využítí funkcí FF pro vytvoření obrysů tahů).

    16.7.2009 18:40 cadic | blog: cadic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT

    písmo máš, ještě k tomu dodělejte ten CAD. ale musíte to stihnout do třech měsíců, pak si jdu koupit ProE :p

    16.7.2009 19:10 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    to nic, já už ho dva roky mám doma. >/]
    Pavel Stárek avatar 18.7.2009 17:11 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Tak nevím, tenhle by vám nestačil? Pravda, je v ttf.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    19.7.2009 13:09 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Ten font na který jsi ukázal se začal vyvíjet defakto na můj popud, respektive hikimon nebo jak se jmenuje se naštval že nám to moc dluho trvá a kdesi cosi... Takže je ten odkaz je docela funny. :-)) Navíc hlavně jde o to že tento náš font je uplně jinak konstruován aje určen přimárně k jinému účelu...
    Pavel Stárek avatar 20.7.2009 10:07 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Ok, ale nevypadá špatně, teda ta ttf varianta.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    20.7.2009 14:04 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FREE_ISO_FONT
    Jo, a co já s tím??? :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.