abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Prcek avatar 1.2.2007 18:29 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Jezis ten Putin je teda maslo... Dyt sem muzou poslat komisi, aby se presvedcili, ze ten radar umi jen jednu vec a tou je smerove sledovani rakety - ceska strana by mu urcite vyhovela, kdyz se tak vztekaji. Nechapu v cem by je to melo ohrozovat...
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    1.2.2007 18:44 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    jde o politiku. jakmile my tu máme radar tak oni mají vodu na mlýn proč zbrojt a inovovat armádu. takže už před 10-20 lety měli rakety které projodu raketovým štítem takže tedka mají důvod zbrojit.. CO jsme chtěli to máme...
    1.2.2007 19:50 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Kde berete tu jistotu, ze
    • Ceska strana bude rozhodovat o tom, jestli se Rusove podivaji na zakladnu USA?
    • radar bude slouzit ke sledovani jedne rakety?
    Prcek avatar 1.2.2007 21:22 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    1) ceska strana si muze vyjednat predem podminky, kdyz se to USA nebude libit, tak si muzou polibit...

    2) radar umi sledovat i vice raket, ale TUSIM ze ma omezeny "vyhled", takze sleduje jen jednim smerem (pokud se nenatoci jinam)
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    unknown_ avatar 2.2.2007 16:09 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    1) ceska strana si muze vyjednat predem podminky, kdyz se to USA nebude libit, tak si muzou polibit...

    Jo, ale pokud budeme mít ve vládě ignorantský amerikanofily, kterým nejde o nic než o to, aby si co nejvíc natunelili a lezli američanům do prdele (nejlíp úplně celí) tak si můžeme políbit spíš my - občané české republiky
    2.2.2007 17:24 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    OT: Myslím, že někteří češi už teď líbají pr*el, ale ne tu svou, nýbrž tu americkou...
    θηριον ειμι
    2.2.2007 18:02 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    No myslím že tu nejde ani tak o líbačku, jak ospíše o vysokohorský řitní skyalpynismus ze strany vládní koalice, zejména pak člený KDU-čsl a ODS...
    2.2.2007 18:29 hubacek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Jo český národ se dal na anální turistiku. Je to přeci jeho dlouholetá vlastnost.
    2.2.2007 18:33 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Pěkně jste si to odkývali.

    Jednom vás upozorňuji, že proti tomuto argumentu existuje perfektní protiargument.
    2.2.2007 18:49 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    To bych ho moc rád slyšel. V tomto případě mi totiž nezbývá než s Usámou zcela souhlasit.

    (A bude ten argument nějak souviset s tím ho*nem, co nám USA teď hodlají milostivě upustit? -- aneb změna vízové politiky pro ČR, zcela náhodou diskutovaná zrovna v době ostrých debat o radarech, jak koneckonců zmínil i náš drahý pan ministr zahraničí... :-)).
    θηριον ειμι
    Prcek avatar 1.2.2007 21:27 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    To ze umi jen jednu vec, tak tim jsem myslel ze slouzi jen k ucelum toho jejich destniku. Jako ze se Rusove nemusi bat nejakych skrytych spionaznich funkci nebo buhviceho (ceho se vlastne boji?)... Snad :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    1.2.2007 21:17 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Aha, další člověk, co nechápe, že tu nejde primárně o stavbu radarů, ale o PRODEJ území v majetku státu armádě USA. Radarová základna by se stala výsostným územím USA, takže ČR by tam nemohla pustit nejen sebe, ale bez povolení USA by se tam nedostal ani nikdo od nás.

    Nemluvě o tom, že jakmile to amíci koupí, můžou si tam postavit třeba základnu na testování chemických zbraní nebo další tajné vězení porušující lidská práva a těžko jim v tom kdo zabrání, protože to bude JEJICH vojenské území...

    Putin není zrovna vzor politika, ale pořád je to menší dobytek než Bush. Doufám, že neustoupí. Snad alespoň toto zabrání těm naším zkur****m politikům rozprodat naši republiku po kouskách cizincům...

    (Sorry za ty emoce, ale excitují mě ty lži a dezinformace, kterými nás ti korytářští Bushovi vlezdoprdélkové v parlamentu krmí.)
    θηριον ειμι
    Prcek avatar 1.2.2007 21:24 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Ja myslel ze tady nejde o prodej - ze tam chteji byt zadarmo... Nekde se tu o tom dokonce vasnive diskutovalo, ze si je sem nechame vlezt a jeste zadarmo. Takze zadne jejich uzemi to nebude. Navic jak uz jsem rekl vyse - ceska strana si muze predem dohodnout podminky. Navic politici chteji vyjednat i ceske pracovniky v tom zarizeni.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    1.2.2007 21:59 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Ukaž mi prosím ve smlouvě kde se o tomto píše...

    (což nedokážeš, protože nic takového ani ještě neexistuje...)

    Nech si ty blbé kecy od cesty, jo?
    1.2.2007 22:30 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    > protože nic takového ani ještě neexistuje

    a doufám, že ani existovat nebude

    Ono je vcelku jedno, jestli to území dostanou "darem", koupí nebo získají jinou formou. Jednou to má být objekt armády Spojených států a o vyjednávacích schopnostech a podmínkách, které by byly našimi "exporty" dojednané, si myslím své (na základě toho, co už předvedli). A kdo není zaslepený láskou k našemu "Velkému bratru za oceánem" tak už určitě slyšel, jak to s americkými základnami na cizím území chodí... Co neunikne přímo od vojáků, to se nikdo nedozví. Ať si Bush hraje na vojáčky dál v Bílém domě a pohádku o protiteroristických raketách může vyprávět v mateřské školce.

    > Nech si ty blbé kecy od cesty, jo?

    Nápodobně.
    θηριον ειμι
    1.2.2007 23:28 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Mno, pokud stále platí staré zprávy, tak území bude stále naše a jejich vojáci budou spadat pod naši jurisdikci. Ještě by ta základna mohla být pod hlavičkou NATO a pak bych neměl žádné výhrady. ;-)
    2.2.2007 08:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Mno tak to by byl docela unikat. Tohle se obycejne cunikovi rika, kdyz ho tahas na dvorek a reznik vytahuje z kabely palici :-))))
    2.2.2007 09:00 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Nechci vypadat jako paranoik a xenofobista, ale uz mi tam chybi jen pohadka o tom, jak tam budou slouzit cesti vojaci a ze kazde pondeli bude den otevrenych dveri...;-) Nasim politikum a americanum neverim ani nos mezi ocima natozpak takovehle sliby, ktere se zcela vymykaji bezne praxi. Uz vidim jak rok po podpisu smlouvy zacne vychazet najevo, ze CR musela udelat "drobne ustupky" tykajici se vlastnictvi pozemku a pravni moci nad vojaky...
    θηριον ειμι
    freshmouse avatar 2.2.2007 00:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Aha, další člověk, co nechápe, že tu nejde primárně o stavbu radarů, ale o PRODEJ území v majetku státu armádě USA. Radarová základna by se stala výsostným územím USA, takže ČR by tam nemohla pustit nejen sebe, ale bez povolení USA by se tam nedostal ani nikdo od nás.
    Ty jsi nějaký chytrý. O tom (že by na PŘÍPADNÉ základně platily americké zákony -- NIKOLI, že by se území prodalo, v to nedoufají ani Američané :-)) není ani omylem rozhodnuto a troufám si říci, že ani nebude.
    Nemluvě o tom, že jakmile to amíci koupí, můžou si tam postavit třeba základnu na testování chemických zbraní nebo další tajné vězení porušující lidská práva a těžko jim v tom kdo zabrání, protože to bude JEJICH vojenské území...
    Postaví si tam Pentagon -- nebo rovnou dva (hnedle u tvojí chalupy). Dále viz minulý bod.
    Putin není zrovna vzor politika, ale pořád je to menší dobytek než Bush. Doufám, že neustoupí. Snad alespoň toto zabrání těm naším zkur****m politikům rozprodat naši republiku po kouskách cizincům...
    Obávám se, že privatizace (obecně) byla zrovna v našem případě historicky nutná (že se někde špatně vyjednaly podmínky nebo se to špatně načasovalo, je věc druhá). Je krásné říkat o podniku, že je náš, ale když prostě a jednoduše nefunguje, je nám... vy víte, na co.

    Ke státním věcem (konkrétně k jednomu podinku) ještě něco. Loni jsme byli na dovolené Kdesi a táta se chtěl mrknout do výrobny, jejíž výrobky v mládí velmi obdivoval, která byla v těch místech. Jedná se o státní podnik (je to nepřesné označení, ale pro naše potřeby to stačí). Přijeli jsme do prodejny (byla to výrobna i prodejna) někdy ve tři odpoledne, ale na dveřích viselo, že už (!!) je zavřeno. Uvnitř byl ale nějaký chalpík, tak táta zaťukal, že je na dovolené a už nebude mít možnost si podnik prohlédnout. Chlapík tedy "velmi ochotně" svolil, ať si ty výrobky tedy prohlédnem (velmi ho to obtěžovalo, že by prodal něco, co vyrábí). Výrobků bylo v celé prodejně asi deset kusů jednoho druhu a jedné barvy, informace nám chlepík žádné nechtěl podat, hlavně, abychom už vypadli. Tak jsme to udělali. Tolik k prosperujícímu hospodáři -- státu.
    (Sorry za ty emoce, ale excitují mě ty lži a dezinformace, kterými nás ti korytářští Bushovi vlezdoprdélkové v parlamentu krmí.)
    To je fenomén doby. Bushe fakt nemusím, ale ještě více mi vadí lidé, co si potřebují na někoho ukázat -- a Bush se jim hodí nejvíc. Pak si ještě ukáží na politiky (které sami volili), sednou si k pivu a jsou spokojeni, jak ten celý svět hezky vyřešili.
    2.2.2007 09:32 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    > že by na PŘÍPADNÉ základně platily americké zákony ... není ani omylem rozhodnuto a troufám si říci, že ani nebude.

    Historically, bases have often been acquired during wars. For example, the U.S. naval base in Guantanamo, Cuba was obtained in the aftermath of the Spanish American War. Although that base is technically “leased,” the lease is permanent. According to the treaty, U.S. jurisdiction over the base can be terminated only by the mutual consent of both Cuba and the United States as long as nominal annual payments are made—giving the United States “rights” to this part of Cuba in perpetuity, regardless of the views of the Cuban government and people.

    Zdroj

    Neviem to spoľahlivo doložiť, ale IMHO USA sa vždy snaží, aby na ich základniach platili ich zákony (čo osobne považujem za neprípustné). A často to dosiahnu. Počul som o prípadoch kedy sa americkí vojaci na zahraničných misiach dopustili trestných činov, ale veľmi zriedka sú za ne súdení a prakticky nikdy nie sú súdení v krajine, kde sa čin stal.
    Dalibor Smolík avatar 2.2.2007 12:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Rusové jsou velkopanský národ. Měli nás v hrsti do roku 1989 a my jsme jim pod hlavněmi tanků sloužili. Pak ztratili na nás vliv, ale to jen tak neoželeli. Stále se s tím nemohou smířit, proto dělají překážky kde se dá. Náš vstup do NATO, do EU, stále byly protesty. Nejen proto, že by se Rusové báli Ameriky - dobře vědí, že USA na Rusko nikdy nezaútočí. Ale jde tu o sféry vlivu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.2.2007 12:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Na Rusko sice asi zatím nezaútočí, ale na jiné, menší a vojensky slabší, národy ano.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 14:43 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    no stejně jako USA a jako jaká koli velká zkurvená velmoc, která si o to o sobě myslí, a to at už v zájmu šíření tzv. demokracie a nebo mocencých zájmů, ropy a atd...
    Dalibor Smolík avatar 2.2.2007 16:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Tak to je naprostá pravda. Všechny velmoci jsou si dost podobné a nabubřelé. Rusko a USA nevyjímaje. Ale určitý rozdíl tu přece jen je - i když se tím může člověk pouze utěšovat :-).
    Když tu byli Rusové, tak jsem musel za mlada stát 24 hodin fronty na džíny a nábytek, 4 hodiny na kakao, rozinky a kojenecké láhve v Tuzexu, pašovat kazety s pátou rozmazanou kopií Stallona v maďarštině, tak snad aspoň tohle nehrozí. Ale s nějakou "suverenitou" se můžeme navždy rozloučit, bohužel.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.2.2007 17:59 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    s tím s vámi naprosto souhlasím. Mě třebas nevadil Clinton jako prezident, nebo Carter(nebo jak se píšou...). to byla zahraniční politika USA celkem v pohodě, ale to co se děje tedak je jasným dukazem toho že nidky nevíme co přijdez a ignoranta do prezidentského paláce a s čím se mužeme svízt aniž bychom měli možnost tu volbu ovlivnit. Tedy my nemáme možnost volit prezidenta spojených států a přitom jeho politika, když budem vazali USA, nás bude přímo ovlivnovat. To se mi nelíbí a je to nedemokratické. Proto a jenom proto je duležité abycho mse začali starat sami o sebe, protože je to demokracie.
    2.2.2007 19:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Cože? Zahraniční politika Clintona a Cartera vpohodě? Proč? Jakto? Nebyla o nic, ani o píď, lepší než politika Bushe mladšího, Bushe staršího, Reagana, Nixona, Forda a vůbec úplně všech. Sakra, přečti si něco víc, například od Johna Pilgera. Zdravím :-)
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 22:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Myslíš, že zásah v Kosovu byl v pořádku? Podpora albánských teroristů a narkobaronů a bombardování nevinných lidí v Jugoslávii? To byla nejzbabělejší válka v historii USA. A co akce v Somálsku? Nejdříve kecy o novém světovém pořádku a pak odchod po jedné větší bitvě (18 mrtvých). A co bombardování továrny v Chartúmu.? Ještě stále myslíš, že Clintonova zahraniční politika byla v pohodě?
    2.2.2007 22:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Zcela správně! Zásah proti Srbsku byl proveden na základě zcela lživých a později vyvrácených předpokladů.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 3.2.2007 00:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Podpora albánských teroristů a narkobaronů a bombardování nevinných lidí v Jugoslávii? To byla nejzbabělejší válka v historii USA.
    Byl jste někdy v tom Kosovu? Ja jsem v oblasti žil několik let a znám obě strany! Tam byla obrovská nenávist - oboustranná, ale jen Srbové měli prostředky k likvidaci svých protivníků a dělali to velmi důsledně, takže Albánci měli prostě smůlu. Bombardování Bělehradu - hrůza. Ale jak lze vysvětlit, že po pár letech je velká část srbského obyvatelstva pro spolupráci s USA a dokonce pro vstup do NATO? Toho samého NATO,které je bombardovalo! Není to stejné jako v případě Německa po roce 1945? Kdy v obou případech šlo o likvidaci diktátora? Napomohla k tomu silná srbská opozice. O Chartúmu nemluvím, tento případ dostatečně neznám
    Nemám rád současnou zahraniční politiku USA, ale buďme objektivní.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2007 01:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    K likvidaci protivníků a velmi důsledně jo? To zní skoro jako bys mluvil o nějakém vyhlazování. Tak jakto že takzvaná genocida Kosovských Albánců se ukázala býti fikcí? Čímto že v takzvaných masových hrobech se našel jen zlomek udávaného počtu obětí, který sloužil jako záminka pro bombardování? Čímto že v těch masových hrobech tvoří velký podíl oběti toho bombardování? Proč většina Albánců v těch hrobech nenese známky chladnokrevné vraždy, ale zranění způsobena v boji a při ostřelování? Proč jsou v těch hromadných hrobech také hromady Srbů? Proč mnoho zabitých Albánců jsou pravděpodobnými oběťmi KLA? Albánci že měli smůlu? Jejich "osvobozenecká armáda" že nebyla prostředkem k likvidaci protivníků? Dobrý úvod do problematiky je tady. Chci vidět zdroj, který hodnověrně popírá, co tady píšu. Silná srbská opozice je samozřejmě chválihodná, ale to že jsou lidi co chtějí do NATO, po všech těch zločinech které spáchalo a které se očividně chystá spáchat, považuju za otřesnou ukázku lidské slabosti a manipulovatelnosti.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 3.2.2007 14:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Abychom si rozuměli: Způsob vedení boje Američanů a spojenců vůbec je v každém případě diskutabilní. Již za druhé světové války: Kobercové bombardování Drážďan a desetitisíce mrtvých civilistů - byl to strategický čin, který přiblížil konec války? A další věci. Válka ve Vietnamu - blamáž, Irák totéž. Jasně, že násilí mezi Albánci a Srby bylo vyprovokované z obou stran a v celém jugoslávském konfliktu nebylo spravedllivých a viníků. Byli všichni stejní. Jen Američani do toho v roce 1999 "vlezli" a boj byl v určité fázi, viděl proto spíš Albánce jako oběti a v té době to tak bylo (v letech 1985-89 tomu bylo téměř naopak). Jedna věc je ale zřejmá: likvidace Miloševiče jakožto politika vedla k uklidnění v celé oblasti. Byl to on, kde stál za tou katastrofou bývalé Jugoslávie v letech 1991 - 1999? Vše tomu nasvědčuje, že ano. Jednotky Unprofor, vojáci EU apod. byli v těch letech jen pro smích. Teprve rázná akce tomu učinila přítrž. Je možné, že oběti "allies" vykoupili monoho dalších životů, které by přišly nazmar, kdyby konflikt pokračoval ...Jsou tyto oběti důsledek "zločinů NATO" - nebo je tomu právě naopak?
    Tohle pochopitelně nevím. Jen ukazuji problém z druhé strany. To je vše. Každá válka je svinstvo a přál bych si, kdyby nemusely být.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2007 14:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Likvidace politika Miloševiče je třebas chválihodná, ale politici se mají likvidovat politicky. Troufám si tvrdit že likvidace jednoho prezidenta nestála za ty škody a oběti. Ta "rázná akce" byla zdůvodněna výmysly. Co se za Miloševiče dělo byla válka národních separatistů proti srbské armádě. Separatističtí Albánci posloužili USA proti Srbsku podobně jako Rudí Khmerové proti Vietnamu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.2.2007 19:53 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Nevím, jak to bylo u Drážďan, ale první bombardování Berlína (způsobené chybou v navigaci) vyhrálo spojencům bitvu o Británii. Hitler potom nechal bombardovat Londýn "na úkor" letišť RAF, které tou dobou už hodně teklo do bot.
    4.2.2007 22:43 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Bylo to trochu jinak. Nejdřív bylo bombardování Londýna způsobené chybou v navigaci. Toho využil Churchill, který poslal bombardéry na Berlín a tím vyprovokoval Hitlera k masovým útokům na Londýn.
    8.2.2007 09:42 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Tak naopak, dík za opravu. Každopádně ale bombardování měst bylo zlomem v bitvě o Británii.
    3.2.2007 10:43 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...

    Popisujete to správně, jen bych dodal několik detailů. Nenávist byla oboustranná a násilí také. Otázkou je, kdo si začal. Teroristé z UCK (Kosovské osvobozenecké armády) několik let napadali Srby v Kosovu. Oni doslova vyprovokovali Srby k protiakci. Velmi zajímavé je, že USA měly UCK několik let na seznamu teroristických organizací a vyškrtly ji těsně před začátkem náletů.

    Další fraška v Kosovu bylo to, že oficiálním důvodem bombardování bylo zastavení etnických čistek. Jenže nálety zastavily jen vyhánění Albánců. Když Albánci vyhnali z Kosova téměř všechny Srby, tak to nikoho nezajímalo. A ta husa Albrightová má ještě tu drzost vydávat Kosovo za největší úspěch své kariéry.

    Velmi zbabělý byl také způsob vedení války. Opět se projevil (stejně jako Rwandě) strach z opakování bitvy v Mogadišu 1993. Clinton chtěl zahrát světového četníka, ale bez mrtvých US vojáků, to by mu snížilo preference. Proto dostali generálové rozkaz zastavit násilí v Kosovu, ale nemít ztráty. Důsledek známe. Místo poměrně legitimních útoků na ozbrojence v Kosovu se prováděly nálety na civilní cíle v Srbsku - mosty, elektrárny, sídlo televize atd.

    Já vidím Ameriku velmi pozitivně, přes všechny problémy a chyby. To můžete snadno vyčíst z mých dalších příspěvků. Ale válka v Kosovu by opravdu velká chyba.

    Dalibor Smolík avatar 3.2.2007 14:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Teroristé z UCK (Kosovské osvobozenecké armády) několik let napadali Srby v Kosovu.
    Bohužel, tohle je naprostá pravda a viděl jsem rozbité srbské domy v přímém přenosu jugoslávské televize v letech 1985-88. Jinak samozřejmě platí, co jsem psal před chvilkou výše.Je smutné, že USA hrají (nebo chtějí hrát)roli světového četníka. Bylo by lepší, kdyby země EU na územi Evropy a blízkém teritoriu měly vojensky větší váhu, protože znají lépe problematiku. Takový Američan není schopen geograficky určit, ani kde je Neapol (o Praze nemluvě)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.2.2007 14:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    A nejenom Američan toho není schopen. Moje vlastní babička v první den bombardování Bělehradu volala z Londýna a ptala se, jestli jsme vpořádku, a ať raději přiletíme, když jsme v tý Jugoslávii :-).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 3.2.2007 15:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    :-) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.2.2007 14:38 Gary_Ivan_G
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    … bitvy v Mogadišu 1993…
    Netýká se Vás Mogadišo osobně? Nebo jde jen o náhodu a M14 nepoužíváte? ;-)
    5.2.2007 18:29 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Dobrý postřeh :-)
    2.2.2007 19:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Souhlas.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 14:42 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    S tím naprosto souhlasím, ale víte tedka mužou křičet protože jsme jim dali hul do ruky, pokud by jsme měli vlastní radary, tak na nás nemužou a tu hul jím z ruky seberete jak v očích místních EU obyvatel tak samozřejmě z pohledu obyvatel ruska. Občanské mínění totiž dneska formuje i politiku páč politici se chtějí líbit...
    mess avatar 1.2.2007 18:42 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Dávám "špatné" za nejhorší (a nejkratší) blogpost, který jsem kdy četl.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    freshmouse avatar 1.2.2007 18:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Já hodnotím velmi výjimečně (od dob, co tu je jen 0% a 100% hodnocení), ale tady pro Vláďu to dělám rád. :-)
    David Ježek avatar 1.2.2007 19:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    neco mi rika, ze takoveto linkovani nekam ven bez jakehokoli vlastniho komentare nepatri do blogu. Blog je urcen k trochu jinym ucelum imho. hodnotim take "spatne"
    freshmouse avatar 1.2.2007 18:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Já si tě představuju jako chlápka, co sedí někde na hajzlu s flaškou piva (a nejlépe ještě s nějakým grilovaným flákem masa), čte si Blesk, Šíp a podobná periodika a teď tam uvidí článek typu IVETA BARTOŠOVÁ ČEKÁ DÍTĚ. Dopiješ flašku, začneš hopsat a nenávidět Ivetu. A tak dále.

    Když nám Uganda začne vyhrožovat, že pokud budeme jíst, zaútočí, tak ty určitě přestaneš jíst, viď?
    1.2.2007 18:48 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    LOL! :-)))))) tak to jsi trefil! :-) dávám ti za jedna. :-)))
    1.2.2007 18:48 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Zajeď na ten pardubickej sraz příští pátek, tam máš šanci onen živel poznat osobně. ;-)
    freshmouse avatar 1.2.2007 18:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Hmm, já o něm slyšel, že je v pohodě a že má hezkou přítelkyni, ale to se mi poslední týden nebo dva moc nezdá (ta "pohodovost", ne ta ženská :-)).
    1.2.2007 18:53 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    nebo přírodní úkaz co? :-))))
    1.2.2007 19:10 mexico
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    doufam ze budou alespon fotky ;-)
    1.2.2007 21:13 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    budou
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    2.2.2007 01:23 brasilia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    vyborne ;-)
    Mikos avatar 1.2.2007 18:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Já bych doporučil to co už navrhoval někdo v předešlé diskuzi - když už chce naše vláda zadarmo "pronajmout" naše území Američanům, ať tak učiní i Rusům, tedy když už tak bych tu v rámci politické rovnováhy nechal hned vedle postavit i Ruský radar :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    otula avatar 1.2.2007 19:07 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Tak už to právě běží na ČT1 ve zprávách
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.2.2007 19:50 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Naprosto stejné kecy měli Rusové, když jsme vstupovali před pár lety do NATO. Samozřejmě se potom nic nestalo, stejně jako se nic nestane teď. Toto prohlášení není určeno nám, ale Rusům.
    1.2.2007 20:14 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Tak to bychom si mohli vyvinout vlastní atomovku ne? to by taky šlo! :-) mít svoje raketové vojsko krátkého doletu! :-))))
    Mikos avatar 1.2.2007 20:36 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    To by nebyl problém ;-) Vlastní jaderné hlavice bychom mohli mít vyvinuté a postavené prakticky za chvíli, prostředky na to máme :-) Otázka je co by na to řekli okolní státy :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    1.2.2007 21:34 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    No, vyvinuté snad. Ale kde bychom je testovali? V Jižních Čechách? :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    1.2.2007 21:40 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    no já bych vyvinul mega prak, který by sloužil k odhodu radioaktivního materiálu k sousedům do rakóós. :-))
    1.2.2007 22:01 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    V Blansku. Takové milé uzavřené údolí, jak stvořené k takovým pokusům. Jenom by to přerušilo důležitý železniční spoj, bude se muset holt přeložit. Stejně můžete chodit pěšky.
    1.2.2007 22:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Stejně můžete chodit pěšky.
    Po úspěšném testu jaderné rakety už nebudeme muset vůbec chodit pěšky :-)

    BTW: ty Jižní Čechy tě nějako sebraly. A já akorát nechtěl vyvolat mezinárodní konflikt tím, že bych tam napsal jméno našeho jižního souseda.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Mikos avatar 1.2.2007 23:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Já jakožto pražák bych navrhoval Brno ;-) To by byl krásný test site... a ten efektní hříbek, nejkrásnější ohňostroj jaký kdy člověk stvořil :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    2.2.2007 08:54 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Lepší než Dukovany, nebo Temelín? Či Neratovice ;-)

    Asi se musíme smířit, že bez anektování nějakého většího území na jadernou střelnici nemáme dost místa.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Prcek avatar 1.2.2007 22:12 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    V nasi zadluzene republice bych rekl ze prostredky nemame :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Mikos avatar 1.2.2007 23:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Postavit jadernou bombu není zas tak strašně drahé ;-) Know how na to máme, materiál de facto taky (respektive můžem si ho vyrobit).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    2.2.2007 05:22 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Ono by bohatě stačilo udělat špinavou bombu. taky by šli po čase srát. Stačí jenom dopracit odpad z jaderky nad dané uzemí a normálním výbuchem(třebas TNT) to rozprácit nad cizí uzemí.... ALe to by byla taky pěkná prasárna...
    2.2.2007 05:23 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    a KOLI MYSLÍŠ ŽE MAJÍ DLUH USA. :-)) by jsi se možná podivil ty Klero USAiku. :-)
    Luk avatar 1.2.2007 20:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Přesně tak. Ještě docela živě vidím Jelcina, jak svým vychlastaným hlasem zvolna pronáší: "Чехия в НАТО? Нет!"
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.2.2007 08:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Toto prohlášení není určeno nám, ale Rusům.
    Stejne jako cela ta pravidelna Putinova televizni estrada, kde "taticek Vladimir odpovida na dotazy lidu"........
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    1.2.2007 20:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše K tomu lze dodat jediné…
    :-)
    1.2.2007 23:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Jen do nich. Ať si amíci nemyslí že můžou dominovat v Evropě. Jen ať se Putin zaslouží o důkaz jejich bezbrannosti. Protože to poslední co chcem je aby si mysleli že můžou útočit zpoza obranného štítu. Válka proti Iránu jim už nesmí projít.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 00:00 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Vy si mykate? "My, frdx prvy?"
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    2.2.2007 12:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Ne.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 13:38 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Jelikož s frdx plně souhlasím, tak jsme už minimálně dva, takže "my" ;-)
    θηριον ειμι
    belisarivs avatar 2.2.2007 18:21 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Tri.
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.2.2007 20:02 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Díky oběma.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 20:20 huhu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    projde ... lidstvo tvori nakonec stejne vzdy stada ovecek :-(
    2.2.2007 20:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Ale tentokrát, jak pevně doufám, to bude stádo pěkně naštvanejch oveček.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.2.2007 21:22 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    Mocensky boj dvou mocnosti v dane oblasti. Hlavne at vcas postavime dalsi ropovod do republiky, ktery snizi nasi zavislost na Rusku. Jeste lepsi by bylo, kdyby se povedlo snizit spotrebu ropy nahrazenim alternativnich zdroju.
    3.2.2007 01:35 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    No, je dobre ze alespon Putin tu ma jeste rozum!
    herne the hunter avatar 3.2.2007 10:54 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Toto je výsledek pánove, a bude huř...
    nj, doležal měl zas jednou pravdu, když tvrdil, že zatímco poláky putin akorát tak naštve tak u nás se všichni hned podělaj, a že „…Putin především zkouší, nakolik už je česká politika a česká veřejnost tak říkajíc na hniličko a co si do budoucna případně ještě může dovolit“. no a ještě bonus na závěr.
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.