abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 899 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Schizofrenie KDE nebo Gnome?

    27.10.2006 11:10 | Přečteno: 2321× | Linux | poslední úprava: 27.10.2006 14:03

    S linuxem si hrahu už něco přez dva roky. A tehdy to bylo hlavně zjištování jak zprovoznit server. To se mi nakonec ve firmě úspěšně povedlo. (debian dodnes šlape jak hodinky). Mezitím jsem ale částečně pošilhával po použití linuxu na desktopu. Neměl sem koho se zeptat a tak jediným zdorjem informací byl pro mě root.cz a hlavně abclinuxu.cz. Až po roce a půl jsem byl schopnej začít rozumě fungovat i na desktopu. Předtím to byly jenom takový chvilkový záchvaty nadšení, vyvolaný přečtením nějakýho článku nebo reakce v diskuzích, který ale relativně brzo opadali po zjištění, že autor článku nebo příspěvku v diskuzi nějak zapoměl sdělit něco zásadního. O čem nějak předpokládal, že všichni ví. Bohužel jsem to taky nevěděl a tak mě vždy nadšení zase přešlo.Naštěstí jsem ale měl potřebnou vůli vydržet. Nejvíc mi v tom pomohlo, že jsem vytvářel firemní server a pokaždý se něco novýho přiučil. Jinak bych moc motivace asi neměl.
    No a tak teprve když vyšel Dapper Drake Ubuntu, tak jsem byl schopen začít nějak rozumě fungovat, víceméně trvale, na desktopu.
    Už z dřívějších pokusů jsem zkoušel jak Gnome tak KDE a abych pravdu řek, tak víc se mi na používání líbí Gnome. Bohužel se ale poslední dobou Gnome vydalo cestou debilizace uživatelů a tak je problém si všecno pořádně nastavit. (vim že to jde i jinak, ale prostě si něco naklikat je pohodlnější, obvzlášť když člověk pracuje na desktopu. Na serveru je to o něčem jinym).
    Tak jsem přešel na Kubuntu a KDE mi po uživatelský stránce přijde víc vstřícnější pro člověka co si chce všechno nastavit klikánim. (tyto dva aspekty jsou často propírány, takže to neni jen z mojí hlavy) Bohužel mi KDE zase přijde těžkopádnější. chybí mi alespoň nějaká svižnost při otvírání aplikací atd. Jenomže mi pod KDE moc nevyhovujou některý aplikace. A proto používam spoustu programů pod Gnome. Na poštu chci mít Thunderbirda, na internet je Firefox samozřejmostí. na ICQ a Jabber mi nejvíc vyhovuje Gaim a grafiku vytvářim v Gimpu.
    Ale zase kdybych byl pod Gnome, tak potřebuju pálit v K3B. psát web v Quanta+, občas používam Kbarkode a další.

    Z týhle schizofrenie abych řek pravdu moc nadšenej nejsem. V podstatě to člověka nutí mít dva windowmanagery v jednom. Ten samotněj fakt by ani tak moc nevadil a když pominu to, že to třeba užírá výkon, tak mě drtí nejednotnost. A to hlavně v přístupu k souborům. mám na mysli odlišný VirtualFS v přístupu na síťový složky. Pak se mi taky nedaří donutit Firefox aby při kliknutí na e-mail spustil Thunderbirda a naopak v Thunderbirdu aby při kliknutí na odkaz se zpustil Firefox a ne konqueror.

    Abych to zkrátil a neplácal si tu donekonečna játra. Úplně nejšťastnější bych byl, kdyby existoval nějaký "Knome" Na gnome založenej Windowmanager kterej funguje podobně jako KDE a aby určitý věci fungovali na nějakejch standardech, který se dle mýho názoru zbytečně tříští.
    Vim že to může bejt jenom moje osobní přání, ale zajímalo by mě jestli to někdo taky vidí podobně.        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Vyhovuje vám váš window manager KDE nebo Gnome? nebo také provozujete hybrid jako já?
     (14 %)
     (14 %)
     (38 %)
     (15 %)
     (12 %)
     (24 %)
    Celkem 192 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.10.2006 11:21 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Kdyby KDE programy s sebou nevláčely půlku KDE (nejen knihoven, ale i nějakých podpůrných spustitelných potvor) a vystačili si jen s Qt a pár knihovnami, bylo by to neuživatele KDE lepší. Uživatel KDE však může být spokojen, protože součástky KDE pak nejsou přítěží a mnohé GTK/Gnome programy nejsou až tak nenažrané, jenom mnohdy s poněkud pomalým rozhraním.
    freshmouse avatar 27.10.2006 11:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Přesně tak, pokud už používám nějaké (jedno) DE, tak je co nejvíce společných knihoven výhodou... A pokud ne, nebo pokud používám dvě DE, tak...
    27.10.2006 14:00 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    KDE aplikace si s sebou nevlaci pulku KDE (pokud tedy to clovek nebere jako "pulka KDE" == "knihovny KDE") a ty podpurne spustitelne potvory zase tak moc nestoji. http://www.abclinuxu.cz/blog/Seli/2006/8/27/147306

    Navic, ta myticka nenazranost KDE je povetsinou docela prehanena (obzvlast kdyz se zacne porovnavat se srovnatelnym). http://ktown.kde.org/~seli/memory/
    27.10.2006 15:35 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Já to právě tak nějak beru. KDE je pro mě kdelibs a kdebase, některým programům asi stačí jen to první. A nenažranost KDE se projeví obvykle v extrémních případech, třeba když na ne příliš výkonném stroji chci používat jediný KDE program (třeba Konqueror). Když je těch programů víc, tak to opravdu (skoro vůbec) nevadí.
    27.10.2006 14:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    a mnohé GTK/Gnome programy nejsou až tak nenažrané, jenom mnohdy s poněkud pomalým rozhraním.
    Na druhou stranu jsou mnohé Gnome programy nenažrané až hrůza, takže myslím, že je v konečném součtu spotřeba paměti obou prostředí +- stejná.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    27.10.2006 15:37 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Těch se snažím právě vystříhat. I když nahradit pomalé lenochy, jakými jsou Gimp a Inkscape, se mi jen tak nepodaří. :-) A Firefox je také otřesný.
    Josef Kufner avatar 27.10.2006 18:36 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Tak zrovna Gimp je v pohodě ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    freshmouse avatar 27.10.2006 19:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    A Inkscape zrovna taky. :-)

    Je taky potřeba říct, kolik toho dané programy (hlavně Gimp) umějí... Ale: TuxPaint se mu dost možná bude spouštět rychleji...
    27.10.2006 20:12 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Na mém šrotu v pohodě není ani omylem, ale co můžu dělat? Photoshop by se asi taky moc neblýskl. Desítky megabajtů si žádají svůj čas. Inkscape je ale u složitých a velkých obrázků opravdu hrozný.
    freshmouse avatar 27.10.2006 20:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Jo, ale to by sis taky mohl stěžovat, že se ti na tvém šrotu špatně stříhá video...

    Domnívám se, že hardwarová náročnost GIMPu je úměrná jeho schopnostem.
    27.10.2006 20:27 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Střih videa jsem nezkoušel a ani ho zkoušet nebudu. :-) To by dopadlo. :-)
    freshmouse avatar 27.10.2006 20:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    ... dopadlo stejně jako úprava velkých obrázků. ;-)
    27.10.2006 21:37 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Možná jako úprava dvaceti velkých obrázků naráz. :-)
    27.10.2006 21:29 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Uživatelské prostředí GIMPu je extrémně líné i s obrázky o velikosti několika kilobajtů. Už třeba jenom vytvoření nového prázdného okna trvá snad několik sekund. A Inkscape je stejně pomalé jako cokoli grafického, co je založeno na GTK+ Prostě uživatelé GTK+ aplikací platí tu daň za to, že používají GTK+.
    freshmouse avatar 27.10.2006 21:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Já jsem spokojen a tu daň platím rád. ;-)
    freshmouse avatar 27.10.2006 11:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Ty "GNOME" aplikace, co jsi jmenoval, nejsou GNOME aplikace, jen jsou pod GTK.
    Shteffi avatar 27.10.2006 11:25 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    já vim, taky mi to pak došlo
    Josef Kufner avatar 27.10.2006 11:27 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Roslišuj Gnome a KDE vs. Gtk+ a Qt. Hlavně v té anketě je to znát.

    Pokud něco používá jen Gtk+ nebo Qt, tak je to v pohodě. Ty knihovny nejsou moc velké a netahá se s tím praktický žádný bordel. Kdežto jakmile něco visí na Gnome nebo KDE, tak jen při spuštění toho programu se spustí dalších deset podpůrnejch nesmyslů a to je celkem problém.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.10.2006 14:32 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Stejne kdyz naistaluji neco gnome neche to jen GTK ale temer cele gnome, chybi jen zaznam do vyberu WM (kdm, gdm) a par veci jako je panel. (to mě irituje nejvíc)
    Josef Kufner avatar 27.10.2006 22:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Chce si to vybírat programy, které se bez Gnome a KDE obejdou. Občas to nejde, ale často jde.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    stativ avatar 27.10.2006 11:27 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Sakra, preklikl jsem se a zvolil jsem pouzivam Gnome a KDE aplikace & pouzivam jiny WM misto pouzivam KDE i Gnome aplikace & pouzivam jiny WM. Pouzivam totiz osvicene KDE :-D
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Josef Kufner avatar 27.10.2006 11:32 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    A nechce někdo udělat analýzu toho, co je od toolkitu očekáváno, co je potřeba aby uměl a udělat nějaký wrapper, který by uměl používat jako backend jiné (různé) toolkity?

    Pokud by wrapper byl jednoduchý, elegantní, dobře se pro něj programovalo a uměl použít kromě Gtk a Qt taky něco opravdu rychlého a přitom použitelného, tak by to mohlo vyřešit jeden z celkem velkých problémů v Linuxu a unix-like desktopech obecně...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.10.2006 11:53 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    No nejde, wrapper by vše ještě víc uloudal:-(
    Josef Kufner avatar 27.10.2006 18:38 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    To by záleželo na tom, jak dobře by se to udělalo... Pokud by se pak mohl nahradit backend za něco rychlého, tak by to mohlo znamenat i podstatné zrychlení...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.10.2006 23:03 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Osveta musi byt
    KGtk
    27.10.2006 11:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Taky mě štve. Mám na disku místa dost tak mám skoro celé KDE i celé GNOME. Zvykl jsem si na GNOME a používám ho. Surfuju ve Firefoxu, poštu čtu v Evolution (u které pořád doufám že bude brzo lepší než teď), chatuju s Gaim, fotky třídím v F-spot a upravuju v GIMPu, hudbu poslouchám v Quod Libet, pálím v Gnome-bakeru, když mám práci v .doc, použiju OpenOffice, jinak na psaní používám Kile. Navíc jsem nedávno objevil Telico (že by vhodný na mou bibliografickou databási?), vyzkoušel Amarok (který mě svádí), K3B s nímž se mi pálí trochu líp než s Gnomebakerem. Takže občas pustím KDE abych zkusil jak by se mi v tom žilo. Většinou to vypnu do hodiny a vrátím se ke GNOME. Asi nevím úpně přesně proč ale Synaptic je prostě pohodlnější než Adept, v KDE se těžko orientuju (a odpuzuje mě jeho vzhled, ale to není tak důležité), víc mi vyhovují ukládací a otevírací dialogy GNOME, umístění tlačítek a celková filozofie a aspoň v Ubuntu mám GNOME znatelně stabilnější. Chtěl bych GDE (GNU Desktop Environment) kde by všechny aplikace, ať už napsané s QT nebo Mono vypadaly a chovaly se jednotně a které by bylo víc jako GNOME než KDE na povrchu ale se všemi možnostmi které KDE nabízí někde v pozadí. A chci pořádný prohlížeč místo toho linuxového portu Firefoxu pro Windows.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.10.2006 11:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    A chci pořádný prohlížeč místo toho linuxového portu Firefoxu pro Windows.
    Vždyť je tu Opera. :-)
    27.10.2006 12:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Jo, to je. Ale (i) není svobodná; (ii) je ošklivá snad ještě víc než KDE (iii); zapadá do GNOME asi tak jako Internet Explorer 7. Jinak je to výborný prohlížeč.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.10.2006 13:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Není 64bitová -> vypadá u mě hnusně.
    xvasek avatar 27.10.2006 16:19 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Fakt jo? Tak to jsem nevěděl. Už se těším, až to někomu vmetu do tváře. :P
    kozzi avatar 27.10.2006 16:28 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    No opera nevypada hnusne jen si ju musi clovek dobre nastavit a zvyknout si na to jak vypada. Jinak do GNOME se fakt nehodi ale v KDE nevypada zas tak zle, jak uz jsem psal dole tak jsem dens presel z GNOME na KDE a a take z firefox na Opru vice napisu vecer v blogu, ted jsem u taty v praci, blog mam napsanej uz ho jen hodit sem
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    freshmouse avatar 27.10.2006 11:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Mám na disku místa dost tak mám skoro celé KDE i celé GNOME.
    Já mám taky na disku místo, víc mě ale trápí RAMka.
    27.10.2006 11:59 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Provazani Thunderbirdu a Firefoxe
    Shteffi avatar 27.10.2006 12:53 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Provazani Thunderbirdu a Firefoxe
    škoda... sice mailto pod firefoxem se mi povedlo podle toho návodu zprovoznit, ale odkaz z thunderbirdu už ne.. :(
    27.10.2006 12:27 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    konqueror,kmail,psi
    freshmouse avatar 27.10.2006 12:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Honza, jaro, ručník. ;-)
    xvasek avatar 27.10.2006 12:41 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Nevím jak je to v ostatních distrech, ale RedHat se snažil tady ty dvě prostředí konvergovat. Já používám Fedoru a tady ta rozpolcenost je mi tak nějak cizí. Je sice fakt, že GTK a Qt aplikace mají různý file dialog, ale do takových detailů to asi nepitvám. Jako WM jsem používal dlouho waimeu bez prostřebí (a bez lišty), teď se pokouším zvyknout na Gnome + compiz a taky dobrý. Je ale fakt, že Debian na desktopu už jsem dlouho neviděl, takže možná Fedoře zbytečně fandím.
    27.10.2006 12:46 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schyzofrenie KDE nebo Gnome?
    Zkus XFCE...
    27.10.2006 12:53 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALESPOŇ Z NADPISU TO ODSTRAŇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hele, uvědomuješ si, že kvůli lidem jako ty, přestane jednou fungovat kontrola pravopisu pomocí google (nebo googlefightu)? :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.10.2006 12:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALESPOŇ Z NADPISU TO ODSTRAŇ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    To je snad nějakej zákon, že člověk udělá chybu v něčem, co vyzívá k opravení chyby.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    27.10.2006 13:43 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schizofrenie KDE nebo Gnome?
    Souhláska ch je sice tvrdá, ale ve slově schizofrenie se po ní píše měkké i.

    Používám téměř čistý KDE desktop (konqueror, kmail, akregator, amarok, k3b, konsole…), asi jedinou výjimkou je GIMP.
    Shteffi avatar 27.10.2006 14:04 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schizofrenie KDE nebo Gnome?
    stydím se... (opraveno)
    27.10.2006 23:06 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schizofrenie KDE nebo Gnome?
    Aj ten Gimp moze byt KDE aplikacia - KGtk
    kozzi avatar 27.10.2006 15:23 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Schizofrenie KDE nebo Gnome?
    Dneska jsem se rozhodl prejit s GNOME na KDE vic se dozvite v blogu vecer.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.