abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 139 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.2.2012 17:37 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    ...Dřív se král nebál vydat mezi "prostý lid" (jakoby nebyli o moc horší než my!) aby se dozvěděl co se o něm říká. ...

    to je jen pohadka ...
    29.2.2012 17:50 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Ale na druhou stranu, poddaných šlechticů se obávat musel. Král nekrál, záleželo na tom, kdo postaví větší armádu. Všichni si ze škol pamatujeme Rakousko-Uhersko (někdo to možná i zažil, gratuluji ke zdravému kořínku), Maďaři se nedali tak snadno jako my, a proto měli větší výhody.
    PepaSFI avatar 29.2.2012 21:43 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    ona to tak docela pohádka není, někteří panovníci takové kousky prováděli. A ne jen v dobách "pohádkových". Například dnes již nežijící jordánský král Husajn byl známý tím že rád chodil mezi lidi. Taky jezdil automobilové závody, pilotoval všechno co lítá, závodil na koni a byl aktivní radioamatér. Jeho syn a nástupce Abdullah II jezdí do pouště k beduinům a před pár lety se objevily zprávy že občas vyrazí anonymně jako obyčejný občan někam na úřad aby viděl jak státní úředníci fungujou. Britští princové bohužel s vládou nemají nic společného, taky o nich se podobné historky nevyskytují.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    29.2.2012 23:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Anglická královna. Za války i po ní a stále.
    2.3.2012 09:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Jo, ale to ji posypou zem ruzovymi listky. Silne pochybuju, ze by se zvedla, vzala sitovku a vyrazila do samosky.
    1.3.2012 09:53 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    U nás jezdil Pavel Bém taxíkem :-)
    rADOn avatar 29.2.2012 17:40 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Kecy kecy. Každej nadává na politiky, ale když přijde čas zúčtování, volí zase ty samý ksichty. Máme co si zasloužíme.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    29.2.2012 17:59 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?

    co si zvolite to mate :)

    ale potkat Kalouska nekde na ulici skonci v nemocnici s hlavou ve svem konecniku, dostat pokutu 1k za fackovani volicu? jednoduchou matematikou si clovek muze spocit kolik volicu si muze dovolit ze sveho platu zfackovat, divim se ze jeste nema pernamentku

    politici by meli mit platove ohodnoceni odpovidajici prumernemu platu dane zeme kterou ovladaji,  toto kdyby zacalo platit nikdo se do politiky nepohrne a zustane tam sam princ Hajaj I. aka strejda Schwanzenberg

    v teto republice cosi zahniva...

    29.2.2012 18:31 otec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    No, on svou "složenkou" zfackoval tisíce lidí.
    PepaSFI avatar 29.2.2012 19:49 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    tak zrovna Kalousek je ten případ kterého nás asi nezbaví ani tunguzský meteorit, výstřel z Aurory a sedm ran egyptských. Když byla před časem jedna ta demonstrace tak se tam Kalousek producíroval a na plnou hubu se těm lidem vysmíval. On mizera asi dobře ví že ti lidi, na rozdíl od něj jsou slušní a dobře vychovaní takže nehrozí že by dostal co si zaslouží. Třeba popelnicí po hlavě.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Dreit avatar 29.2.2012 20:22 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?

    Myslim že je jen naší povinností zařídit, aby to bylo naposledy, co si tohle myslel ;-)

    Nope
    1.3.2012 07:51 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Kalousek šel sice mezi demonstranti, ale zadek mu hlídali bodyguardy.
    2.3.2012 18:35 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    On mizera asi dobře ví že ti lidi, na rozdíl od něj jsou slušní a dobře vychovaní takže nehrozí že by dostal co si zaslouží.
    Odboráři, že jsou slušní a dobře vychovaní? Slušný člověk platí svoje dluhy, odboráři mi ten svůj od své stávky dodnes nesplatili (asi se budu muset zase upomenout). Na odboráře se nejlíp musí takhle: Jak jsem zablokoval odborového předáka.
    Kryptoměny a bločenka.
    3.3.2012 08:54 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Povim ti tajemstvi. Dluh nevznikne tak, ze to jedna strana prohlasi a smytec :-)
    PepaSFI avatar 3.3.2012 09:58 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    když budeš mít dostatečný vliv tak to celkem dobře jde. Mediální korporace to dělají běžně. Naplánují si kolik by chtěli vydělat a když nevydělají tak to není tím že to co vydali je předražená sračka ale tím že piráti kradou. Každopádně by ten "dluh" mohl vysvětlit, jinak je to jen plácnutí do prázdna.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    4.3.2012 12:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Samozrejme, proste jsem nepredpokladal, ze by byl v teto pozici.
    4.3.2012 18:21 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Každopádně by ten "dluh" mohl vysvětlit
    Když svým jednáním někomu způsobím škodu, dá se očekávat, že ji po mně bude chtít uhradit. To, že na to během stávky většina poškozených dlabala, je jejich rozhodnutí. Mně to tak úplně jedno není. A že škodu způsobili, to se bere jako celkem jasná věc.
    Kryptoměny a bločenka.
    PepaSFI avatar 4.3.2012 20:21 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    a já myslel že jde o nějakou konkrétní škodu a ono to je zatím točení fiktivníma číslama jako u těch mediálních korporací.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    5.3.2012 00:11 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Na fiktivní čísla si nehraju. Mám doklady o způsobené škodě (a taky jsem jim to poslal).

    Ale pokud někdo čeká, že to tady budu do detailů rozmazávat, tak to ho zřejmě zklamu, jelikož se jedná čistě o záležitost mezi mnou a jimi. Pouze jsem se chtěl ohradit proti nařčení z plácání do prázdna (a taky proti tomu výroku, že odboráři jsou slušní a dobře vychovaní ;c)).
    Kryptoměny a bločenka.
    5.3.2012 07:32 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Mno, rekl bych, ze tady tu zalezitost mezi tebou a odborari nerozmazavas uz dost dlouho :-)

    Krome toho, mas neco, o cemz se domnivas, ze je dokladem o zpusobene skode, abychom byli presni.
    PepaSFI avatar 5.3.2012 09:26 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    pořád je to plácání do prázdna. Když máš doklady o škodě, proč sem dáváš odkazy na články napsané PŘED tím než údajná škoda vznikla? Já jsem sice nadšený scifista, časové zádrhele mám rád ale dávat jako důkaz článek o něčem co se ještě nestalo mi připadá trošku zcestné. Ty články byly napsané PŘED stávkou, cifry jsou úplně normálně vycucané z prstu, což je velice oblíbená manipulační praktika. Články měly stávku předem diskreditovat, podobných se vyrojily spousty. Aby bylo jasno, já nejsem přítelem takových stávek a demonstrací. V našich podmínkách to nefunguje. Politikům je to úplně jedno, jak už jsem napsal, nebezpečí že by se museli za své činy zodpovídat rozzlobenému davu je prakticky nulové. Zasmějou se, do kamer prohodí nějakou vtipnou hlášku o vesničanech co si udělali výlet do Prahy a jede se dál.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    1.3.2012 09:00 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Odjakziva platilo rceni "Pro hubu na hubu"

    Ten mladik si snad myslel, ze je na internetu ...
    Bluebear avatar 1.3.2012 21:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Problém je, že zatímco K. mohl dát mladíkovi přes držku beztrestně, obráceně to neplatí - kdyby dal mladík facku K., půjde bručet na velmi dlouho. Šlo tedy o zjevný útok na slabšího.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    2.3.2012 09:28 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Pardon? Kdyz nekdo bude nadavat, tak proste MUSI pocitat s tim, ze se mu dostane odpovidajici reakce. A par facek v tomto pripade povazuji za presne odpovidajici reakci - zvlast, kdyz vezmeme v uvahu pouzita slova.

    A beztrestne to take nebylo - pokud vim, tak K. zaplatil pokutu. Tak jako kazdy jiny.
    gtz avatar 29.2.2012 19:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Naostříme vidle apod. etc. a vzhůru na ně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dreit avatar 29.2.2012 20:13 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?

    Ono to tak asi bude nejjednodušší, jenže chtělo by to dav - deset lidí s vidlema se klidně zbaví a zahladí důkazy, ale třeba tisícovka lidí už se ztrácí hůř, nebál bych se vzít lidí ještě víc. Nejhorší je dostat lidi do Prahy v pracovní dny, chtělo by to třeba pátek a domluvit se zaměstnavatelem....takže takovej prodlouženej víkend.

    Rozhodně vidle by se našly, naosřit je v dnešní době CNC strojů a všech myslitelných i nemyslitelných druhů brusek by nebyl problém ;-)

    Nope
    gtz avatar 1.3.2012 20:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Myslím, že lidí by bylo více než těch 10. A pokud Kalousek udělá to co chce pak těch lidí bude opravdu hodně. No pokud se jim povede ta daň na víno pak myslím, že hodně našich moravských vinařů by se rádo přidalo.

    Na nabroušení stačí normální flexa. Klidně ji rád zdarma poskytnu (když to bude na dobrou věc :-))
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    PepaSFI avatar 1.3.2012 21:37 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    obávám se že to tak jednoduchý nebude. Pořád bude platit že slušný člověk je slušný člověk. Úplně stejně jako při pouličním přepadení. Grázl klidně zabije deset lidí kvůli stovce. Slušný člověk bude mít zábrany tomu grázlovi ublížit ikdyž by zasluhoval bez váhání ustřelit hlavu. Už jen proto aby dál neškodil. Něco jiného je dav, ten dokáže věci. A ty vidle bych nebrousil. Ony mají tu zajímavou vlastnost že když se používají, tak si samy udržují ostrost tak akorát. Dost ostrý aby snadno pronikaly do materiálů jako je seno, tráva, hnůj. To aby se člověk u práce nenadřel. A přiměřeně tupý na to aby to do iných materiálů šlo správně ztuha. Aby se do toho člověk mohl s gustem opřít. Případně ještě nohou přišlápnout.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    2.3.2012 13:42 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Tady se najdou odborníci opravdu na všechno :-)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    2.3.2012 19:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Se vrr.. Dříve se vidlema před začátkem studia házelo celkem běžně. Dnes by to už dost dobře nešlo, když se všechno balí do těch válců. Ale takové nahazování balíků slámy na valník se bez správného grifu s vidlemi neobešlo.
    gtz avatar 2.3.2012 20:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    No jeden můj kamarád viděl jak se jim ty válce rozutíkaly (při cestě do kopečka cosi prasklo) a prý to byl hukot. Naštěstí nikomu se nic nestalo, ale i tak musel být zážitek vidět ten válec se kutálet po silnici a pak kdesi (to se stalo někde u Rožnova :-))
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.3.2012 20:57 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Stavět stohy z balíků slámy byla sice dřina, ale bavilo mě to - bylo to takové větší lego. ;-) Ty balíky jsou zase praktičtější z hlediska skladování. Ovšem bez mechanizace je to o ničem.
    29.2.2012 20:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Jo, to obcas nekdo navrhuje, takovou vec jako vy. Ale je to zbytecne slozite reseni. Kdo rozhodne, ze politici nesplnili svuj slib? A kdo rozhodne o tom trestu? Nakonec dojdete tam, kde jste.

    Existuje jednodussi (a take vyzkousena a osvedcena) metoda - (polo)prima demokracie. Lide proste maji moznost nektere zakony odhlasovat, i z vlastni iniciativy, pokud se najde dost podpisu pod petici. Tim mohou politiky uplne obejit, o tito se pak ani moc nesnazi hlasovat pro neco, co lide nechteji, protoze to zkratka nema cenu.

    No, zamyslete nad tim jeste. Podle me je prima demokracie 100x elegantnejsi.
    29.2.2012 21:02 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    stejne se nedomluvime
    2.3.2012 18:50 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Lide proste maji moznost nektere zakony odhlasovat, i z vlastni iniciativy, pokud se najde dost podpisu pod petici. Tim mohou politiky uplne obejit, o tito se pak ani moc nesnazi hlasovat pro neco, co lide nechteji, protoze to zkratka nema cenu.
    Pro začátek aspoň lidové veto, kdyby bylo. Ale okořeněné tím, že pokud by lidé zákon odvetovali, tak by v zásadě dali najevo, že politici nereprezentují své voliče, takže by příslušný zákonodárný orgán byl automaticky rozpuštěn. Pak by politici nehlasovali proti lidem, protože to nemá cenu, ale protože by je to stálo flek. Kdyby to totiž pouze „nemělo cenu”, tak by to mohli zkoušet pořád dokola – spoléhali by se na to, že lidi nebude bavit pořád chodit někam hlasovat – a v takový moment by to prošlo.
    Kryptoměny a bločenka.
    2.3.2012 20:01 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Kdyby to totiž pouze „nemělo cenu”, tak by to mohli zkoušet pořád dokola – spoléhali by se na to, že lidi nebude bavit pořád chodit někam hlasovat – a v takový moment by to prošlo.
    Ve Svycarsko to co rikam tak funguje a funguje to docela dobre. Tohle je zase vynalezani kola.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.2.2012 21:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    ODS před volbami říkala, že nebudou zvedat daně. Hahahahahaha. Ty by se teď nedoplatili.
    29.2.2012 23:25 Vinicius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Jestli se nepletu, tak nějaký čas představitelé ODS používali heslo "Zvýšíme daně všem!"
    29.2.2012 23:46 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Ministerstvo pravdy. Hmmmm.... Kde já jsem to jen viděl? ...
    1.3.2012 08:39 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    A co takhle Ministerstvo vědy a víry...?
    1.3.2012 12:24 Mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Pouze a jedine odraz spolecnosti, zacnete u sebe svejci.
    1.3.2012 15:56 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Nekteri lidi ale bohuzel nemaji z ceho... nebo ti tatinek plati internet?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.3.2012 22:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    Nekvalifikovaní pracovníci to budou mít vždycky těžký. Můžou bejt zatím rádi, že místo nich nestojí roboti...
    2.3.2012 18:38 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    No, ono mozna ty pocitace nahradi driv nektere kvalifikovane odborniky. Ted jsem cetl knizku, ktera to rozebirala. Takova uklizecka je v mnoha smerech komplikovanejsi AI uloha nez treba medicinska diagnostika nebo pravo. Uklizecka musi vedet, jak funguje svet, aby vedela, ktere predmety vyhodit, ktere ne, jak s nimi zachazet atd. (mit proste cemu se rika "common sense"). Naproti tomu analyzu rentgenu nebo hledani precedentu lze provadet do znacne miry uz dnes, slozita roboticka rozhrani nejsou potreba. Takze, pozor na to!
    PepaSFI avatar 2.3.2012 22:29 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    poslední dobou jsou velkým hitem robovysavače. Jsou to roboty poměrně primitivní ale funguje to. Ale funguje to jen při respektování určitých pravidel. Já bych to nemohl mít, jsem bordelář, furt se mi někde něco povaluje. Jsou i robotické sekačky na trávu. Jenže když necháte na trávníku ležet hrábě, děti hračky a děda pantofle a pět flašek od piva tak to neklapne. Myslím že mašina na úklid bude jedním z největších vynálezů lidstva.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Kaacz avatar 18.7.2012 01:22 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Daň z nesplněných politických slibů?
    No každopádně by mi nevyhodila ze stolu pár sběratelských plechovek od piva, jako to udělala ta kráva uklízečka ...
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.