abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Smažte JXP

    7.4.2006 02:54 | Přečteno: 2227× | Ani zbla

    Považuji se za liberála. Ať si každý dělá co chce, jen ať mě to moc neobtěžuje.

    Teď se přiznám ke své slabosti. Obtěžuje mě pan Plešinger svým neustálým spamováním tohoto serveru. Vím, že je to můj problém, prostě mám jeho posty ignorovat. Bohužel u postu u WinSCP jsem neodolal a kliknul. Komentář, že WinSCP pro Linux by bylo asi jako Samba pro Windows je myslím trefa do černého.

    On má samozřejmě zrníčko pravdy - existence takového programu by byla prostě jen další volba. Ale proč tohle mele pořád dokola. Jeho příspěvky jsou spam, není tam žádná originální myšlenka, nic inspirativního. Vždy jen screenshot programu pro Windows a pár blábolů. Jó, taky si myslím, že TotalCommander (a co teprve můj oblíbený Salamander) jsou lepší než Krusader (i když verze 1.70 je zase krok kupředu).

    Není nic horšího, než produktivní idiot (za ten výraz se omlouvám). Mě nevadí ty screenshoty wokenních programů, mě vadí, že je to pořád dokola to stejné. Každý páty post je Pléšův spam. Otravuje tu vzduch. (Sám si teď připadám jako nějaký komunistický štváč, něco jako Stalinův prokurátor Višinskij, ale já to tak cítím.)

    Když se tu před časem řešilo, jestli JXP smazat, byl jsem pasivně proti. Teď jsem aktivně pro. Jsem přesvědčen, že tomuto serveru prospěje, když tu nebude. Jestli někoho baví jeho provokace a zbytečné diskuze, tak to vážně nechápu.

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jste pro zabanování pana JXP?
     (53 %)
     (44 %)
     (3 %)
    Celkem 179 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.4.2006 06:31 Pinhead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jasně, smažte ho, pověste ho, zapalte mu dům. Vážně nechápu tyhle výkřiky.
    7.4.2006 06:46 necron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    zrušiť.
    7.4.2006 06:58 parkis | blog: trucovna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Ubohost. A tím nemyslím JXP, tím myslím tenhle příspěvek a celý ten hon na čarodějnice.
    Marián Kyral avatar 7.4.2006 07:00 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Pochybuji, že by to mělo kýžený účinek. Znáš to: Vyhodíš někoho dveřmi a on se vrátí oknem.

    Ale už mě taky začíná unavovat. Pořád dokola to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé, to samé ...
    27.9.2006 16:06 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    proto se vzil nazev defenestrace. Vyhodis dotycneho oknem a tim obejdes tvrzeni "vyhodís ho dvermi a vrati se oknem" :)

    Cimrman :)
    7.4.2006 07:26 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Ja jsem take pro jeho zabanovani. Treba mu na mesic zablokovat ucet. Nicmene by mohl publikovat pod novym uctem, pak jsou dve varianty - bud se bude chovat stejne a brzy se prozradi => automaticky ban, nebo se bude chovat jinak a nebude treba jej banovat.

    Pak je tu problem, ze by mohl prispivat do diskusi bez prihlaseni, Takze zde bych udelal zmenu: diskuse do fora budou dale podporovat anonymni komentare (aby nahodny clovek mohl rychle ziskat pomoc bez nutnosti prihlasit se), ostatni komentare (clanky, zpravicky, blogy - proste komunitni obsah) by vyzadovaly prihlaseni. Kdo se chce ucastnit komunity, necht si zalozi konto a bude-li se chovat jako troll, zakazeme mu pristup.

    Je to radikalni zmena, ale svet neni dokonaly a nejsou v nem jen sami hodni lide. Vzdycky se najde nekdo, komu dela radost skodit a ublizovat. Jsme uz tak velci, ze se to stalo bohuzel i abicku. Musi si tim projit asi kazdy server. A musi najit svou cestu, jak se branit. Bud formou absolutni svobody az anarchie (tedy zive.cz) nebo stanovit pravidla a trvat na jejich dodrzovani i za cenu, ze provokaterum bude vstup zakazan.

    Doporucene cteni: Typologii potizistu na Interenetu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 07:34 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Plne souhlasim!
    7.4.2006 07:45 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    člověče neblázni. Jste jako malý děti. Jak už tu bylo několikrát psáno, hlavní problém je s individui co na něj reagují a ne s JXP. Nehledě na to, že kdo chce tak ho snad může blokovat, ne?

    Klidně si udělej přispívání jen s přihlášením, aspoň tu nebudu ztrácet čas čtením příspěvků.
    7.4.2006 08:04 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP

    Plně souhlasím.

    Pokud je tu řeč o "honu na čarodějnici", nebo o nedemokratickém vyhazování jiného názoru, uvědomte si lidi prosím, jak by podobná situace vypadala v reálném (ne inetovém) životě, kdyby se do hospody stále vnucoval host, co by měl na tričku přiřazení všech ostatních návštěvníků k Lidové Národně Ultralevicové Komunistické Straně a stál si za tím. Jak dlouho by ho tam asi strpěli?

    7.4.2006 08:59 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Ja si myslim ze zabanovat niekoho je principialne zla vec a dufam, ze sa k tomu nebude musiet prikrocit.
    Plesinger mi vadi, je otravny, snad nez mu priamo zrusit ucet by bolo lepsie ho nejak "zatlacit" do pozadia. Ale konkretny napad nemam, snad triedit blogy podla datumu, Plesovi pridat jeden den ;)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    7.4.2006 10:20 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jeste bych dodal, ze ne-anonymni komentare by pomohly v boji s ruznymi spamboty (kteri obcas zaplavi vybranou diskusi reklamou na cialis, pulmetrovy penis ci poker). U diskusniho fora se diskuse objevi na hlavni strance a neni problem ji promazat. Ale komentare ke starym clankum ci zpravickam cte malokdo. Takze bychom zabili nekolik much jednou ranou.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 12:05 martinu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Taky uz blbnete?
    7.4.2006 12:08 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    a pro toto bych zakázal anonymní příspěvky. Každý si rozmyslí než něco kecne jestli se bude před tím registrovat nebo se na to úplně vykašle.
    7.4.2006 12:39 Lukáš Cirkva | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Souhlasím, už aby to bylo.
    David Watzke avatar 7.4.2006 14:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    To je vono! ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2006 16:21 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Souhlasim, protoze blacklist s JP neni nejlepsi reseni...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    hwsoft avatar 7.4.2006 07:49 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Asi by byl nejaky system dobry, nejenom tenhle exibicionista, ale i jini.

    Me taky na serveru uz dlouho obtezuji porno prispevky od anonymu, pokud se to bude zvysovat, zrusim moznost prispivat bez prihlaseni. Nevim proc tolerovat netolerantni.
    7.4.2006 08:15 fettgesicht | blog: kovadlina | CL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Bóže. Kdyby každej, koho JXP štve, jeho příspěvky nečetl a nereagoval na ně, tak by JXP za chvíli vyšumněl a byl by od něj pokoj. K čemu by mu bylo prskání v blogu, kdyby ho nikdo nečetl? Ale ne, pánové se musejí podívat, chytne je nerv, a už to jede ("Jsem demokrat, ale tohohle bych zakázal!" :-)).

    Jestli ho zakážete, nejen že mu dáte do ruky klacek ("Podívejte, další fanatičtí linuksáci mě zabanovali, protože jsem jim říkal nepohodlnou pravdu!"), ale to můžete za chvíli chtít zakázat i mě: "Tvoje příspěvky byly nekonstruktivní a zbytečné! Tys do svýho blogu nikdy nic zajímavýho nenapsal! Tvoje blogposty byly offtopic! Tohle si piš někam jinam, to tady nechceme!"
    7.4.2006 08:45 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    K čemu by mu bylo prskání v blogu, kdyby ho nikdo nečetl?

    Zabúdaš na ľudí, ktorí sem prídu po prvý krát alebo sem chodia sporadicky. Netušia prečo tu kde-komu JXP leží v žalúdku. A tiež netušia, že X ľudí tu s jeho tvrdeniami nesúhlasí. Hnilé jabĺčko nakoniec zničí celý košík. Aj keď ty si budeš brať z košíka len jabĺčka zdravé. Ignorovanie nerieši problém.

    JXP dokáže písať tak, že to nevzbudzuje búrku protestov a flamewar. Keď chce. To že by sme ho k tomu ako komunita primeli nie je o našom fanatizme. Je to JXP, kto sa chová fanaticky. Bez ohľadu na argumenty "presadzuje svoju vieru". Je to o tom, že tu nechceme hnilé jablko.

    P.S.: Jeho úbohosť veľmi dobre vystihuje tento blogpost

    7.4.2006 09:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Problem je, ze jeho tolerovanim se meni osazenstvo. Prisli jsme o nektere pravidelne uzivatele, kteri uz na nej nemeli naladu. Napriklad Yeti tu rozhodne chybi. Dale tu zhoustla nalada a lide si tu zacali nadavat a urazet se. Legracni je, ze si na to stezuje prave ten, ktery na teto zmene ma dle meho nazoru zasadni podil.

    Takze ja jsem ted v pozici hostinskeho, kteremu do hospody chodi clovek, jenz neustale ostatni stamgasty provokuje a urazi. Nekteri pravidelni hoste uz radeji odesli, spousta dalsich se zmenilo a misto piti se jen hadaji. Z me utulne hospudky, kam vsichni radi chodili, se stala diky jednomu navstevnikovi ctvrta cenova, kam puvodni hoste vahaji, zda jeste maji vubec chodit.

    Pokud jako hostinsky vykazu tohoto cloveka ze sve hospody, nerika to vubec nic o tom, ze by moje cepovane pivo bylo spatne, nebo ze lide pijici pivo jsou nejak spatni. Rika to jenom, ze je to moje hospoda a ze mam predstavu, jak ma vypadat. Pokud mi nekdo tu predstavu zacne sabotovat, mam pravo se branit.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 10:13 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Pravidla chování jsem si nevymyslel. Jen jsem navrhl je dodržovat.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.4.2006 11:16 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Kdyz uz sme u toho urazeni tak ty tu urazis nejvic.
    V podstatě nic nevím
    7.4.2006 11:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
       Nedomnívám se a myslím si, že používání výrazů jako jsou blbec, magor, vůl, debil, ... se snažím maximálně omezit.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    kyknos avatar 7.4.2006 12:31 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Urazis mnohem hur a to svym prirovnanim ke komunismu. To je strokrat sprostsi, urazlivejsi a neslusnejsi nez kdyz ti ted reknu, ze jsi idiot.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2006 10:42 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Neblbnete...Ja jsem sice taky v navalu zlosti kliknul na "zabanovani JXP", leze mne take na nervy, ale kdyz se dostane ke slovu racionalni rozum, ten vzdy radi ho nechat byt s tim, ze kdyz se mne jeho provokace nelibi, proste na ne nereaguji (vzivote jsem na nej nereagoval - pokud si vzpominam - a hodlam to tak delat i nadale). Navic ono i v takovych provokacich se obcas najde nejaka myslenka, pohled z jine strany je nekdy uzitecny. Tim, ze jej zabanujete mu date jen strelivo, ktere zacne pouzivat na jinych serverech a v jinych diskusich.
    Odliv lidi, kteri maji odborne co rici ma mozna trochu jine duvody. S tim, jak se otevrely blogy zacal byt odborny server zaplevelen politickymi agitkami a "clanky", ktere nejsou vubec k veci (kuprikladu pan Jilek - nic proti nemu nemam, ale to co sem pise patri uplne jinam). Ja se naivne domnival, ze se bude blogovat o Linuxu, o problemech s nim, o reseni problemu, o zajimavem softwaru, o tom, jak co funguje...Napsat kvalitni odborny clanek je pomerne narocne a spousta lidi k tomu nema cas ani odvahu, napsat svuj postreh do blogu - to uz udela daleko vice lidi a mnohdy to muze byt velmi uzitecne - viz. par prispevku na tomto serveru, ktere byly opravdu zajimave.
    Minimalne v mem pripade spise vysepopsane je pricinou nechuti sem jakkoliv prispivat, nikoliv JXP (protoze zacinam mit dojem, ze o to neni zajem), ackoliv jsem zde byval sveho casu take relativne aktivni (predevsim v popisech rozchozovani hardwaru).
    Povinnou registraci prispevatelu jsem navrhoval neuspesne jiz pred casem a stale si myslim, ze je to dobra myslenka.
    Dalibor Smolík avatar 7.4.2006 11:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Je to těžké rozhodování. Byl jsem proti banování JXP, protože jsem to považoval za diskriminaci - za názory by neměl být nikdo trestán. Jsem pro publikování i kritických názorů vůči Linuxu, protože také jsou potřeba - tedy pokud jsou to věcné připomínky, zkušenosti z praxe, případně návrhy na řešení. Ale když vidím, co se na celém portále dneska děje a děje se to díky divokým flamům, je třeba něco udělat, nebo celý portál za chvíli přestane sloužit svému účelu.
    Nemyslím, že by pomohlo blokování celého uživatele. Snadno by si ten dotyčný vytvořil nový účet a všechno by šlo nanovo. Možná by bylo řešením posuzovat jednotlivé příspěvky a ty eventuálně blokovat, pokud by byly nesmyslné - ale i to je dost ošemetné (kdo rozhodne a podle jakého kritéria, co je vhodné a co ne). Rád bych také apeloval na JXP, aby jeho příspěvky byly konkrétní a příliš se neopakovaly.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    brk avatar 7.4.2006 19:28 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    A co takhle využít hodnocení blogových zápisku a podle toho upravit titulní stranu a RSS. Kdo má dlouhodobé nízké skóre, ať tam prostě není. Alespoň se tam ohřejí déle ti, jejichž zápisky jsou kvalitní a které stojí za přečtení.
    USE="-qt -kde"
    7.4.2006 21:50 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Bez zmeny ukladani vysledku hodnoceni v databazi neni takova podminka realizovatelna.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    cezz avatar 7.4.2006 08:44 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP

    Plešingerove blogy ešte dokážem zvládnuť s nadhľadom.. veď takých tu bolo aj bude ešte veľa :-) Navyše prejavuje aspon trošku originality, keď provokuje vždy aspoň trošku inak :-D

    Čo mi vadí nepomerne viac je niekoľko tých blogov ktoré (rovnako ako tento) len stále opakujú to isté.. (zmažme ho!, zabanovať!, upáliť!,.. :-) )

    Používam Linux rád, ale riešiť stále dookola to isté.. (lunex nemá totalcommander, widle nemajú evolution, linuks nemá toto, windowz hento,... a potom zas "zmazať!", "hej! to je cenzúra",..) Stokrát radšej čítam blog o tom ako niečo pod Linuxom urobiť, ako si ho prispôsobiť,..

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    7.4.2006 11:17 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    trosku jinak? Porad votravuje s totalkomadrem a tim z elinux na desktop je nepouzitelnej. At ma pravdu nebo ne mota porad tohle dokola.Navic si ani ten dokonalej TC neumi ani koupit:-)
    V podstatě nic nevím
    7.4.2006 08:59 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Tomuto serveru prospěje, když se na něm budou probírat témata související s jeho zaměřením. Vtipné je, jak se tu v diskusích kde kdo tváří inteligentně a pak se nechá vytočit záměrně hloupým příspěvkem jiného čtenáře. V horším případě si ještě založí blog a stěžuje si, jaký blbec tu má přístup.
    Math, as Barbie says, is hard.
    7.4.2006 09:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jenze ty zamerne spatne prispevky se tykaji Linuxu, tudiz omezeni temat pro blog nic nezmeni.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 09:36 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP

    Taky jsem to myslel tak, že tento blogpost a jemu podobné, a že jich bylo, jsou stejně zbytečné, jako příspěvky v diskusi pod blogem JXP.

    Math, as Barbie says, is hard.
    7.4.2006 09:06 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Hlasoval jsem pro ANO. JP mi nevadí a musím uznat, že v některých věcech má pravdu. Mám dvě varianty proč to co dělá, dělá právě tu.

    a) chce právě ty lidi co se linuxu věnují upozornit, že něco by mohlo být lepší.

    b) chce prudit.

    Ale proč jsem hlasoval pro ANO. Vadí mi, že píše pořád dokola to samé a taky to že doslova "zasírá" portál zaměřený na linux věcmi, které na tento portál nepatří a to ještě značně okatým způsobem. Možná to ale souvisí s bodem a) popsaným výše.

    Pro JP: musíš si uvědomit, že jako všude je víc skupin lidí a tak je to i v linuxu. Jsou tu ti co chtějí masové rozšíření linuxu a pak ti zarytí uživatelé/programátoři co jim vyhovuje nynější stav.
    7.4.2006 09:18 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    No já to vyřešil jednoduše, jeho blogy nečtu, což se mi (až na pár vyjímek, třeba se srazem) daří. Pléša má možná co říct, ale všechnu svojí munici už vyčerpal a teď se už jenom neustále opakuje, což je neskutečně trapné. Nemluvě o tom jeho postoji - já mám ve všem pravdu a vy jste linuksáci.

    Ad mazat, nebo nemazat, je mi to vcelku jedno. I když je pravdou, že jsem se posunul z pozice určitě nemazat na je mi to vcelku jedno :-D.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2006 11:19 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    ten ji vycerpal po druhym vystrelu:-)
    V podstatě nic nevím
    7.4.2006 13:03 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    ...je mi jedno ...

    bohuzel tak daleko to doslo. U me to jde dale. Vy napr. casto volate po tom (jestli se nepletu), ze bychom meli psat dobre clanky. Zamyslel jsem se nad tim a rikam si - clanky , aby si take takovi Plesingerove neco dovedeli. Proc bych to mel delat?
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    7.4.2006 13:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Já volám po tom, aby se se psaly dobré články? Pokud si vzpomínám, něco podobného jsem napsal v reakci na anketu pod blogem (nemůžu to najít), kde byl požadavek, aby na abclinuxu vycházelo více odborných článků. A napsal jsem to proto, protože dělat anketu na tohle je stejná blbost jako demonstrace za konec zimy. Jak se říká kde nic není, tam ani FÚ nebere ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2006 09:50 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Dovolím si ještě citaci z krátkého how-to Primitivové v internetové diskusi.

    5. Je nemožné prokázat, že se primitiv mýlí. I když zcela jasně věcně poukážete na problém v jeho názorech: 0. dozvíte se, že jste primitivův argument nepochopil. 1. máte své tvrzení dokumentovat nějakou literaturou. 2. pokud své tvrzení dokumentujete citací z literatury, potom se dozvíte, že argumentujete autoritou a nikoli racionálně. 3. pokud popíšete fakta, pak je špatně interpretujete. 4. pokud citujete popis fakt, špatně je interpretuje autor popisu.

    6. Primitiv vždy kritizuje. Primitiv ve svých příspěvcích vždy kritizuje, nikdy nepodává konstruktivní argument (protože by dal příležitost jinému primitivovi ke kritice).

    9. Chyba v chápání nikdy není na straně primitiva. Zatímco normální člověk se zeptá třeba "Není mi jasné, jak souvisí tvá odpověď s Petrovou otázkou." nebo "Nerozumím tomu, v čem tedy spočívá tvá odpověď...", primitiv odpoví stylem, který dává jasně najevo, že je chyba na vaší straně "Z tvé odpovědi vyplývá, že jsi nepochopil otázku." apod.

    Jak s primitivem diskutovat?

    E. Po čase, až budete mít na daném diskusním serveru primitivy zmapované na jejich příspěvky zbytečně neodpovídejte (zejména jsou-li určeny někomu jinému). Stejně to nemá smysl. Diskuse s primitivem ještě nikomu nic nepřinesla...
    Math, as Barbie says, is hard.
    7.4.2006 10:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Dovolím si ještě citaci z krátkého how-to Primitivové v internetové diskusi.
    Argumentuješ autoritou a nikoli racionálně :-D

    BTW: Podsunutí oponentovi názor, který nezastává a nikdy nenapsal, tento názor následně zkritizovat a oponenta zesměšnit ... koho mi to jenom připomíná ;-)?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2006 10:16 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    A co udelat systemovou funkci, ze u komentaru lidi oznacenych za trolly bude chybet tlacitko Odpovedet? Sice by se diskuse rozpadla do X novych vlaken, ale urcite by to snizilo pocet reakci, spouste lidi by presla chut reagovat, nez by nasli tlacitko pro novy odkaz :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 10:26 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Pochopil jsem to spíš jako černý humor :-) Omezit ostatní a trolla nechat dělat "bordel" není moc dobré řešení. Držel bych se toho přirovnání k hospodě ;-)
    7.4.2006 10:50 masozravapalma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Tohle považuji za docela dobrý nápad. Možná by bylo vhodné zavést to jako upozornění a třeba po měsíci pokud by se nic nezměnilo mazat. Vícestupňů potrestání je výrazně lepší než rovnou tvrdý trest. Mohlo by to být takto nejdříve upozornění (Plešinger byl upozorněn již mnohokrát) poté zákaz odpovědí na trola - zjednoduší to ostatním, aby zůstali klidní. btw Je možnost zakázat u trolích blogů diskusi? Nakonec pokud by dotyčného neodradilo ani to, že na něj nikdo nemůže reagovat by byl zabanován.

    Pokud bz to nebylo příliš složité, tak si myslím, že by bylo lepší zakázat anonymní příspěvky u blogů a zpráviček až když jsou starší než třeba měsíc, než je zakazovat plošně (i když toto řešení je jednoznačně jednodušší).
    Josef Kufner avatar 7.4.2006 17:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Hmm, tohle ma neco do sebe. Oznacit prispevek za provokativni a nakopnout ostatni, at nereaguji, ale neznemoznit reakci. Videl bych to na podobny system jako je u vyreseno/nevyreseno + potvrzeni pred odpovidanim, pripadne s casovym zpozdenim (jednotky minut).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    7.4.2006 21:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Nerealizovatelne. Uz kdysi jsme tu meli experiment s hodnocenim komentaru, ktery se neujal. Nikdo neklikal. Podobne je to s clanky, na hodnoceni klikne jen malokdo.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 10:07 Frantisek Hucek | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP

    Smazte uz toho trolla.. Jde to a je to jednodussi, nez to vypada..

    Frantisek Hucek
    www.linuxsoft.cz
    7.4.2006 10:11 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Pani chodim na abc-eko uz dlho a o tom, ze existuje nejaky Plesinger ci ako sa dozvedam len s podobnych blogov. Na to aby som od neho nieco cital, by som to musel hladat a to sa mi nechce. takze moja otazka je co vam vlastne vadi?? Vsetci, ktori ho chcu zrusit maju podla mna agresivno-masochisticke sklony a cielene jeho prispevky vyhladavaju aby si navysili adrenalin a oddavali sa kolektivnemu odbavovaniu na temu Plesinger. Nie je chyba skor vo vas? Nebodol by psycholog ak nie hned psychiater? Na zaver sa ospravedlnujem, ze som sa nechal uniest, ale myslim si, ze ti co pisu taketo prispevky su minmalne tak obtazujuci ako dotycny Plesinger.
    ICQ 217-602-332
    7.4.2006 10:23 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    a) zamyslel bych se nad tím Leošovým přirovnáním k restauraci/hospodě.

    b) bacha píšeš tu taky a taky ses trošku rozvášnil :-)
    7.4.2006 10:25 mustango
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Kdyz jsi ho necetl, jak rikas, tak proc na nej ted reagujes, kdyz nevis o cem je rec?
    7.4.2006 10:18 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Smažený JXP? To by mohla být delikatesa!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    7.4.2006 10:49 --
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    dobrou chut
    7.4.2006 10:43 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Banovat nekomu ucet je nesmysl, pravidla mu dovoluji psat si o cem chce.

    Reseni by melo byt obecne, napriklad:

    1) do spolecnych RSS kanalu i na seznam blogspotu na abc uvadet jen prispevky, ktere maji spravne vyplnen perex

    2) v ramci funkce "skryt" skryvat i cele blogspoty na vypisu
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 10:57 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Tak nejak. Potlacovat, ignorovat, kdyz uz jej chcete vystrnadit. Jinak z nej udelate jen "usmazenou obet". Vytlacit, ne vyhnat. At odejde s hanbou (co pro nej muze byt na tomto serveru horsi, nez ze bude ignorovan?), ne se vztycenou hlavou.
    7.4.2006 10:58 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Problemem je urcity pocet lidi jej ignorovat nedokaze a reaguje na nej.
    7.4.2006 11:09 masozravapalma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Právě proto mi Leošův nápad připadá opravdu dobrý.
    7.4.2006 13:54 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Aha, takze problem neni v JP, ale v jinych. Ti jini se neumi ovladat a snizuji uroven?

    Uroven serveru nesnizuje diskuze na nem. Uroven snizuje publikovany obsah. At radeji lanari autory clanku k publikacim.

    Blogy odlisily ABC od jinych Linuxovych portalu u nas. Zvysily navstevnost urcite. Ale prinesly zaroven negativum, majitel serveru ztratil primou kontrolu nad tim, co se tu publikuje. Vadi-li mu, ze obcasni navstevnici, ci novacci vidi hned blogy, at je odstrani z hlavni stranky uplne a necha na ne jen odkaz. At stali registrovani navstevnici maji moznost si je na hlavni stranku pridat. Treba. Ale mazani uzivatelu z tak malichernych duvodu?
    7.4.2006 14:15 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Tak at si reaguji, pokud to nebude v RSS a na seznamu blogspotu, je to jen jejich osobni vec cim se bavi a mne tim nijak neobtezuji.

    JXP ma blog a nepise do nej nic v rozporu s pravidly. Ze se bavi provokovanim ostatnich, nechova se slusne (perexy), to je vec jina. Mne osobne ale exixtence jeho blogu nijak NEVADI.

    Vadi mi, ze mam RSS ctecku plnou nadpisu bez perexu nebo s fiktivnim perexem, takze vubec nevim, o cem ten spot je. A obcas nalitnu, nejen u JXP.

    Vadi mi, ze podobny bordel je i na seznamu blogspotu abc.

    Jeste mne napadla jedna vec. Omezit seznam na abc pouze na nehodnocene spoty nebo spoty s hodnocenim vyssim nez rekneme 1. U RSS nechat vsechno co ma smysluplny perex.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 14:33 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
       Nevidím žádný problém nastavit editor tak, aby nutil uživatele v perexu napsat minimálně jednu větu. Pokud to dělat nemusím, proč bych to dělal? Několikrát se mi stalo, že mi jiný uživatel vytknul příliš dlouhý perex.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.4.2006 14:57 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Perex ma byt shrnutim, o cem spot je. Zkuste pouzivat RSS ctecky a pochopite proc to delat.

    Taky bych uvital, aby byl povinny. Bohuzel je to ponechano na slusnosti autora. :(
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 15:22 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Mam tedy zakazat zkracene zapisky? To znamena aby kazdy zapisek se zobrazil cely az po kliknuti? A mel by perex mit nejakou minimalni delku v poctu slov?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 15:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
       Pokud je zde touha, aby perex měl minimální délku, editor by na tuto skutečnost měl upozornit asi tak, jak na to upozorní při překročení.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    7.4.2006 17:45 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Pro zacatek by stacilo kontrolovat, aby perex byl vubec vyplnen.

    Nebo: http://bugzilla.abclinuxu.cz/show_bug.cgi?id=71

    Nebo takove spoty nevkladat do RSS.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 11:02 Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Považuji se za liberála.

    Iba povazujes a iba ty. Navrhujem zmazat uzivatela "alblaho". Jeho blogy su o tom istom, o com 40 dalsich, neprinasaju nic nove, su nenavistne proti inym uzivatelom a ani nahodou sa netykaju zamerania tohoto serveru. Zburat dom a upalit.

    Ako uz na tomto serveri bolo spominane, Yeti sa vystval sam. Nedokazal, rovnako ako dalsi nereagovat na blbcov. Nakupte si klavesnice, na ktorych sa vam bude blbo pisat. Tak si vzdy najprv rozmyslite, ci stoji za to reagovat. Alebo budte zdravo lenivy.

    Prirovnanie ku krcme (o par prispevkov vyssie) je mimo; rozhodne to nie je dokaz nicoho. Ked pojdem do skinheadskej krcmy s trickom "Skini su tupe hovada" budem mat pravdu, ale napriek tomu (prave preto) ma asi zabiju. Preto uvadzat krcmu ako priklad spravneho spravania sa je hodne mimo.
    7.4.2006 11:56 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jenomže v původním příspěvku nebylo nic (alespoň já jsem to tam tedy nezaznamenal) o tom, že by hospoda byla měla být příkladem správného chování. Je tam jasně napsáno, že se tím Leoš snaží dokumentovat svoji pozici a imho to vystihl naprosto přesně. Většina lidí, kteří překonali pubertu, si uvědomuje, kam patří a jaké prostředí je jim příjemné (prostě jim "sedí") a takové vyhledává. Zároveň prostředí, které jim je protivné (nebo se protivným stalo) se prostě vyhne.

    Problém změny komunity jsem si uvědomil, až když na to Leoš ve zmíněném příspěvku upozornil a trochu mi to posunulo pohled na věc. Opravdu si v hospodě rád sednete k člověku, který Vám jde na nervy?
    Godot používá GNU/Hurd.
    7.4.2006 14:14 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Zároveň prostředí, které jim je protivné (nebo se protivným stalo) se prostě vyhne.

    To je presne to, co by som cakal, ze rozumny clovek urobi. Ak su mi JXP blogy protivne, tak sa im vyhnem.

    A nie ze tam lozim, naserem sa, neudrzim nerva a napisem odpoved, naserem sa, ze som blb a pisal som odpoved a potom zalozim dalsi blogpost, ze som sa nasral a zruste JXP.

    Ale Leosov navrh na zozlozitenie odpovede na divne blogposty ma v podstate podobnu funkcnost ako moj navrh polofuncnych klavesnic a suhlasim s nim.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    7.4.2006 12:06 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jenže Leoš to bral z pohledu osoby co se provozováním pohostinství snaží vydělat si na obživu. A v tom je zásadní rozdíl. Co uděláš, když někdo bude opakovaně mařit tvé úsilí?
    7.4.2006 14:18 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Jako hospodsky? Budu se venovat tem dobrym hostum a maximalne ignorovat toho spatneho. A uklidnovat ty dobre, aby toho spatneho ignorovali take. Ze nema cenu se s nim hadat. Toho spatneho postupne premistim nekam do kuta a ho to nakonec prestane bavit a zmizi sam. Jak zpraskany pes.
    7.4.2006 14:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    A jak ho na verejnem webu chcete presunout do kouta? To by me vazne zajimalo.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 14:47 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Nedavat ho na seznam blogspotu. Tim prijde o 99% navstevnosti a prestane ho to bavit.

    A udelat z toho univerzalni pravidlo, napriklad na zaklade hodnoceni spotu.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 15:27 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Tak nejak. Proste na zaklade hodnoceni blogu ty dobre hodnocene na hlavni stranku vytahnout, ostatni nechat schovane jen pro znale.
    7.4.2006 13:09 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše jak na trolly
    Na zaklade diskuse mam par moznosti, jak situaci resit.

    1\ zakazat anonymni komentare vsude krome diskusniho fora. Asi to udelam, venuji tomuto tematu zapis do blogu

    2\ Specialni priznak, ze je uzivatel troll. Pokud se treba sejde stovka zadosti, aby byl nektery uzivatel ohlasen za trolla, spusti se anketa na toto tema. Pokud bude jasna vetsina pro, uzivatel bude oznacen za trolla prvniho stupne. Do ankety by mohli hlasovat jen aktivni uzivatele s uctem starsim nez jeden rok.

    Nebude to znamenat, ze by byl zablokovan, ci jinak omezen. Jenom u vsech jeho komentaru bude za jmenem napsano, ze je to troll. A reakce na jeho komentare budou mit jeden specialni krok na vic. Clovek si nejdrive bude muset precist pojednani o trollech a zaskrtnout nejaky checkbox, ze chape, co to troll je a ze se zivi z nastvanych reakci ostatnich ctenaru a ze mu odeslanim komentare poskytne dalsi potravu. Pokud by tedy souhlasil, mohl by napsat komentar.

    Toto oznaceni by melo platnost treba ctvrt roku a pak by bylo odstraneno.

    Pokud by si troll udelal novou identitu a prozradil se, byla by i tato znovu oznacena za trolla s tim, ze by se ta platnost prodlouzila o ctvrt roku.

    Myslim si, ze zavedenim techto dvou kroku by se problem vyrazne zmensil, slouzilo by preventivne (kdo by stal o to, aby za jeho jmenem bylo slovo troll) a mohlo by je naucit se chovat slusne. Zaroven odpada hrozba, ze si admin bude vyrizovat ucty.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2006 13:22 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    bod 1) Souhlasím ...zakázat. bod 2) Já to beru, mě těch pár mezikroků odradí abych odpovídal na kraviny :-)

    speciální bod) nevím jestli některé jedince označení troll odradí....možná by to chtělo jiný termín...něco jako "prudič..." ;-)
    7.4.2006 13:31 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    No nazdar, tim "troll cinem" jen date do ruky JP argument o nenavistne komunite, ktera nesnasi kritiku. On neni blby, vy mu date do rukou jen dalsi munici. Primo urazet nekoho verejne je prilis ubohe, nemyslite?
    7.4.2006 13:42 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    A ty jsi hodný na toho, kdo tě soustavně rozčiluje? Chceš být v jeho očích pak nadále "hodný chlapec" za každou cenu? Já ne. A pak on si to stejně už myslí, dejme mu co chce a třeba dá pokoj.
    7.4.2006 14:14 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    Ale jo, ja mam take svou hranici, za kterou jsem "litym lvem". Ale drive se snazim nalezt jina reseni, nez rovnou nakopat a vykopat. On ted muze argumentovat maximalne temi diskuzemi, ale to je velmi obecne a ne moc vyuzitelne jako jeden argument. Ovsem "Zrusili mi ucet na ABClinuxu za moji kritiku", to je primo spickovy argument. Nebo "Oznacuji me za trotlla na ABClinuxu za moji kritiku". Juj, vy mu jen splnite to, po cem touzi. Klesnete na jeho uroven, ci jeste nize.

    Proc tedy jeho prispevky ctete, kdyz vas tak rozciluji a debaty s nim vam prijdou zbytecne? Tim mu jen dodavate dalsi silu k dalsim takovym publikacim. Ignorujte blogy, zablokujte si je. A zijte spokojenejsim zivotem.
    7.4.2006 14:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    "Zrusili mi ucet na ABClinuxu za moji kritiku"
    Jenže ono by to nebylo za kritiku, ale za neustálé pruzení. Bohužel je pravda, že by to málokdo rozlišoval a většina by se nechala snadno přesvědčit, že to bylo kvůli poukazování na nedostatky Linuxu.
    7.4.2006 14:39 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    Jiste. Proc z nekoho delat mucednika? Proc ho znackovat?
    7.4.2006 14:20 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    add 2) to je pekne husty. Vetsina se shodne na tom, ze bude nekdo ocejchovan. Trollem nebo Davidovou hvezdou.

    Jsem pro znaceni jakosti vyrobku, komentaru, clanku, ale ne lidi.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    7.4.2006 16:17 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: jak na trolly
    Souhlasím s prvním bodem. Občas to vypadá, jakoby tu někdo začal ve svém blogu naschvál provokovat a pozval si kámoše, či sami sebe (anonymně), aby to tu ještě víc vřelo. Už bych to udělal dávno.

    Ten "troll" taky není nejhorší, ale je to spíš úsměvný ;-) Možná bych, ale popupravil ten systém. Třeba, že každý uživatel může každej měsíc někoho (třeba max. 10 "lidí") označit jako "trolla" a pokud to u někoho vystoupne na 50 (dejme tomu), tak dostane hezky právoplatný titul (třeba ) na měsíc, ale může se pro něj hlasovat dál a další hranice znamená další měsíc.

    Jinak souhlasím s tím, že Mr. Pleschinger je provokatér a dělá to schválně. Zárověň souhlasím s tím, že kdyby mu lidi přestali na ty jeho schválnosti odpovídat, mnohé by se změnilo. Jinak jak tu někdo píše, že nemazat, neblokovat, neoznačovat, jinak mu tím nahrajete, tak to je taky pěkná blbost :-) Si myslíte, že když ho začneme všichni ignorovat, tak že mu tím nenahrajeme taky? Taky pak může jít a říkat: "Oni mě na Ábíčku ignorujou, protože neunesou pravdu!!"... Stejně si bude rozkřikovat do světa co chce a nikdo mu v tom nezabrání. Oni lidi časem přijdou na to, co je zač...

    PS: Občas mě napadají zajimávé teorie - např. že na té fotce není on a je to jen nějakej 14letej puberťák, co se v tom opravdu moc vyžívá. A nebo je asi bohužel hodně psychicky narušenej, když nedokáže pochopit proč tu na něj takové kvantum lidí nadává... (že to fakt nesouvisí s Linuxem)
    Přemek Vyhnal avatar 7.4.2006 15:49 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Ano, smažit ho! .-)
    NO RAPTORS!
    7.4.2006 18:02 fettgesicht | blog: kovadlina | CL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    To přirovnání s hospodou platí IMO jenom částečně. Tady vás nikdo nebude chytat kolem ramen, dýchat vám do obličeje alkoholové výpary, většina útoků se odehrává v rámci blogu, který nikdo není nucen číst, a vyslovené oplzlosti tu nepadají.

    Osobně určitě nevnímám všechny nepříznivé dopady JXP-ova "trolení" a v zásadě uznávám "právo hostinského". Jenom bych striktně rozlišoval mezi obtěžováním, kterému se nedá vyhnout (RSS) a to, na které si "nabíháme" čtením JXP-ových postů, a z tohoto pohledu bych závažnost JXP-ova chování posuzoval.
    7.4.2006 22:20 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Nechapu, k cemu by byla dobra dalsi klikoidni a pripitomnela aplikace, fakticky ne. K realne praci je takovy nastroj zhola k nicemu, ani se to neda scriptovat. :-(
    8.4.2006 21:35 Filip Korbel | skóre: 19 | blog: Orwell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smažte JXP
    Rad bych jen uvedl na pravou miru to, ze podminky uzivani serveru, zde konkretne AbcLinuxu.cz, nestanovuje majitel, ale jakysi virtualni tym slozeny s sefredaktora (zejmena), redakce a produktoveho zamereneho cloveka a v neposledni rade take z ctenaru. Ti spolurozhoduji o podminkach zde stanovenych pro provoz a uzivani teto domeny formou pripominek.

    Pokud k nejakemu zasahu do podminek uzivani dojde, bude to zpusobene vetsinovym nazorem uvedeneho rozhodovaciho prvku a tyto nove podminky budou zavedeny pro zkvalitneni uzivani predmetne domeny ci pro omezeni vlivu, ktere tuto domenu poskozuji, ci poskozuji provozovatele.

    Pokud mate pripominky ke kvalite provozovani serveru AbcLinuxu.cz, prosim zaslete nam vase postrehy a nazory na email redakce k dalsimu posouzeni. Zadne chaoticke ci nesystemove zasahy do uzivani tohoto portalu nejsou na poradu dne.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.