abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Prcek avatar 23.1.2013 14:02 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Že Miloš považuje povinný volby za dobrou věc snad ještě neznamená, že se to tu bude zavádět. Nemám nastudovaný tyhle věci, ale prezident sám zákony navrhovat nemůže, ne? (jen si to myslím, nechce se mi to hledat)
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    23.1.2013 14:20 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nemůže navrhovat zákony, ale Zeman, jak se vyslovil, chce být prezidentem aktivním, takže může přesvědčovat a přesvědčit k takovému návrhu budoucí vládu. Povinná volba mi trochu zavání diktaturou.
    25.1.2013 09:05 Matěj Cepl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nevadí Vám, že povinné volby byly celou první republiku (pokud jste nechtěl hlasovat pro nikoho, museli jste sice dojít k volbám, ale mohli vhodit bílý hlasovací lístek)?
    25.1.2013 10:06 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    V té době jsem ještě nežil, ale ta volební povinnost se dá pochopit. Lidé si potřebovali zvyknout na demokratické volby, jelikož za Rakouska-Uherska ne všichni měli volební právo.
    pavlix avatar 25.1.2013 11:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nevidím důvod, proč by si tehdy zvykat měli a teď ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.1.2013 12:28 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Protože mnoho lidí politika již tak otrávila, že se o ni vůbec nezajímají, a nemyslím, že by bylo správné, aby stát takové lidi nutil chodit k volbám pod pohrůžkou trestu. Ale věřím, že kdyby byla nějaká krize, třeba příchod fašismu nebo komunismu, dostavili by se k volbám i lidé, kteří běžně nevolí.
    pavlix avatar 25.1.2013 12:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Pořád nevidím důvod, proč to tehdy bylo správné, jestliže teď není.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.1.2013 12:45 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jsem nenapsal, že to bylo správné, jen, že se to dá pochopit.
    31.1.2013 19:14 objekt pavlixovej fanatickej nenávisti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jsem nenapsal, že to bylo správné, jen, že se to dá pochopit.
    Je jedn, čo napíšete, pavlix si to prepíše tak, ako mu to práve vyhovuje.
    pavlix avatar 6.2.2013 02:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Haf.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 6.2.2013 02:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nevidím v tom smysl, ale ok.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.1.2013 21:53 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Povinné volby jsou blbost.

    Mimochodem, na respekto vyšlo tohle, možná to někoho bude zajímat: http://respekt.ihned.cz/vidlemi/c1-59172790-zeman-a-schwarzenberg-ocima-korupce-jejich-vlad
    24.1.2013 05:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ano, Respekt je v pripade KS fakt ta nezavisla tiskovina, ktere lze cokoliv verit :-)
    24.1.2013 11:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    no, tak nějak ... nezapomněli v tom výčtu u pána knížete třeba na církevní restituce? - ty jsou vyčísleny na 75+59=134 miliard, hm, není to náhodou o 14 miliard víc neč těch 120, co uvádí v titulku jako celkový součet?

    ... no, smutné je, že hafo lidí těmhle šmejdům opravdu věří a cejtí se na výši, jak čtou ten skvělý, investigativní, objektivní Respekt a ne jako ty ovce žumpu Blesk :-(
    26.1.2013 03:13 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Církevní restituce mnoho lidí nepovažuje za nespravedlnost, natož pak tunel, to jen tak na okraj.

    Já osobně bych byl radši, kdyby se jim nic nevrátilo a zároveň stát přestal platit mzdy duchovních a tak (protože to je částečně cílem restitucí- odluka od státu). Jenže to by bylo nespravedlivý, takže smůla. I když by se pak ty ušetřené peníze daly využít na sociální politiku a tak T_T.
    26.1.2013 14:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Církevní restituce mnoho lidí nepovažuje za nespravedlnost,
    což nic nemění na tom, že o tyto prachy stát přišel a přijít nemusel, a že Schwarzenberg na tom má podíl (větší než pouhou účast na hlasování); ostatně věřím, že i u kauz jmenovaných v článku se najde mnoho lidí, které je "nepovažují za nespravedlnost" ...
    natož pak tunel, to jen tak na okraj.
    ovšem v tom článku nejsou počítány zdaleka jen klasické tunely
    pavlix avatar 26.1.2013 14:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Církevní restituce mnoho lidí nepovažuje za nespravedlnost, natož pak tunel, to jen tak na okraj.
    Takových je mi skutečně upřímně líto.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 26.1.2013 14:20 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    mnoho lidí nepovažuje za nespravedlnost, natož pak tunel
    myslíš lidi kteří to spískali? Jistě máš na mysli i ty v kněžských hábitech?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 26.1.2013 14:43 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já bych se nedivil, kdyby mnoho českých kněží bylo ze situace tiše nešťastných.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 26.1.2013 18:05 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    jen z toho, že nebudou vědět co mají s majetkem dělat ... resp. jak se o něj starat. Myslím si, že většina tohoto majetku stejně bude dána do pronájmu. Část bude jistě prodána, část skončí za nehty firem, které si na tyto věci církev najme.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 26.1.2013 18:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    jen z toho, že nebudou vědět co mají s majetkem dělat
    Oni s tím majetkem nebudou moci bez příkazu shora dělat vůbec nic.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    gtz avatar 26.1.2013 18:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Tak je to pro ně ještě lepší, budou stále dělat to co dělají a jejich vedení si na to najme nějakou firmu. Otázka pak je jak se ta firma s tím vypořádá ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    23.1.2013 14:04 Ghibulo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nějak jsem tenhle názor Zemana přehlédl... ale jestli fakt prosazuje povinné volby, tak se mi líbí ještě víc, protože nic by tak nepomohlo k tomu, abychom se konečně dozvěděli, co vlastně většina Čechů chce, než právě povinnost volby. Dokud většina bude sedět z různejch výmluv během voleb doma a pak nadávat na ty nahoře po forech a hospodách, s falešným uspokojením, že oni je přece nezvolili... tak nám bude vládnout pořád jen ta disciplinovanější část voličstva, která u voleb často nemívá tu nejšťastnější ruku ;-)
    Luk avatar 23.1.2013 14:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Povinné volby, povinné datové schránky, povinné helmy, povinné vesty, povinně do průvodu, povinně tleskat a mávat, povinně ... do hrobu! :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2013 00:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já bych to tak nedramatizoval. Do hrobu se dá jít i dobrovolně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 24.1.2013 00:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    vím: Товарищи, не стрелайте! :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bluebear avatar 24.1.2013 00:53 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    povinně ... do hrobu!

    Jestli znáš kandidáta na prezidenta, který dokáže zajistit, že smrt nebude povinná, tak mi na něj dej kontakt; takového budu podporovat ze všech svých sil.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 24.1.2013 04:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nepovinný, zemřít je nepovinný, klidně budu dál pít ty svoje lihoviny... :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Ruža Becelin avatar 23.1.2013 15:42 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Dozvis se hovno, lidi by hazeli prazdny obalky jak za komaru, pokud by se kontrolovala i platnost tak to s demokracii nema spolecneho uz vubec nic.
    gtz avatar 23.1.2013 20:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Dnes to kontroluje předseda volební komise, která si pečlivě odškrtne kdo byl volit a kdo nebyl. Takže nějaký jouda na úřadě ví, který tam byl volit a který ne.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luk avatar 23.1.2013 21:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Pokud si dobře vzpomínám (byl jsem na podzim ve volební komisi za Piráty), tak ty seznamy se po skončení voleb dávaly do balíku, který se zapečetil. Tedy na úřadě k nim nikdo přístup neměl. Samozřejmě si mohl kdokoli z komise zapamatovat (nebo nenápadně zapsat, vyfotit mobilem apod. - ale to už je jednoznačně za hranou zákona), kdo byl volit. Nebo i kdo by se postavil před vchod do volební místnosti, tak mohl sledovat, kdo jde volit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    gtz avatar 23.1.2013 21:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    no u nás na vesnici byla předsedkyně volební komise paní z úřadu (pravá ruka starosty), další člen myslím byl její syn apod. No a myslím, že není problém si zapamatovat kdo byl volit, když ty všechny lidi dobře znáš. Ve městech by to mělo být myslím v pohodě tam je poněkud větší anonymita než zde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Luk avatar 24.1.2013 00:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ono na vesnici, kde je pár lidí a třeba se v urně najdou jen lístky jedné strany, už lze těžko hovořit o tajných volbách. Komunální volby tam někdy bývají jen o tom, jestli se najde dost lidí ochotných kandidovat, aby se poskládala aspoň jedna kandidátka (pak už je jedno, kolik lidí jde volit a hodí to tam - stačí, aby přišel aspoň jeden volič). Některé vesnice s tím měly i opakovaně problémy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.1.2013 23:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já si myslím, že to těm joudům je upřímně jedno. Osobně bych si sice o rodině, co se za 20 let u voleb neukázala cosi myslel (byl bych zklamaný), ale je to jejich právo a svoboda nás všech.
    23.1.2013 14:11 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ze zásady chodím ke každým volbám. I tentokrát si mě vyškrtnou. V případě nevolitelné nabídky vhodím prázdnou obálku, což se dá velmi jednoduše praktikovat i u povinných voleb. Demokracie je sice nesmysl(iluze), ale když už ji tu máme, tak nebudu sedět doma a dělat, že nehraju. Povinná volební účast mi až tak moc jaké vám nevadí.
    23.1.2013 15:31 ludmil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Dokud budou povinné volby i anonymní, že? ;)
    bambas avatar 23.1.2013 14:20 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jezis, jsi horsio nez novinari, zase jsi si vzal jen to, co se ti hodi ze? Ano, Zeman rekl, ze by chtel povinne volby. Kdyz se ho komentator zeptal, jaky by byl trest, tak mu Zeman odpovedel slovy W. Churchilla: dve luxusni vecere. Snad si z toho vyvodis zaver.
    nejsem volic zemana, ani knizete, takze to neber tak, ze obhajuji sveho favorita. K volbam nejdu.
    23.1.2013 16:14 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ja myslim, ze bys mel. Asi jde o hodne, kdyz uz vznikaji i takovahle dilka.
    23.1.2013 16:30 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Hezké, hezké... ale tohle je také síla. Nechybí ani přemluvbába Mádl.
    23.1.2013 18:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    pokud je cílem voliče odradit, tak u mě by se jí to podařilo dokonale ...
    24.1.2013 15:07 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jé, Frnda ze Žižkova:)
    24.1.2013 15:08 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ale tohle se mi zdá spíš jako recese, než agitace...
    25.1.2013 13:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    tak to jste pochopil špatně. To jsou reální podporovatelé Karla, totál, mentál, guma...
    23.1.2013 16:16 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Správně je ZMRD a ne ZMRT.:-)
    Ruža Becelin avatar 23.1.2013 16:22 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    treba se nemohl rozhodnout, jestli je zmrd nebo smrt :-)
    23.1.2013 16:24 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já vím, ale já už jsem tak zdegenerován různými cenzurními automaty, které vás dál nepustí s příspěvkem obsahujícím vulgarity, že jsem to raději napsal takto :-)
    Rezza avatar 23.1.2013 16:21 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Odesáci podpořili Karla a modlí se, aby vyhrál Miloš. Socani podpořili Miloše a modlí se, aby vyhrál Karel. Lidovcům je to úplně fuk, ale jsou šťastní, že se všichni modlí.
    23.1.2013 17:44 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    No tak to je slovo do pranice :-D Ale ono to tak nejak bude.
    23.1.2013 18:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    :-D
    24.1.2013 13:46 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    pane, vy jste, jak by anglicky mluvici rekli, prave udelal muj den! :-D
    frEon avatar 25.1.2013 18:04 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    :-D :-D :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    23.1.2013 16:33 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    jdu volit a Zemanovi ten hlas dám - není nejlepší, ale to a kdo se točí kolem knížepána, to je na mě moc :-/
    23.1.2013 17:28 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jsem prekvapen, kolik lidi se necha tak snadno ovlivnit medii (tim myslim ty natruc hlasy Zemanovi).
    Člověk z Horní Dolní avatar 23.1.2013 18:00 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    +1
    23.1.2013 18:56 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    To vis, kdyz je vyplach az moc drsnej... a ze tenhle je.
    Sešívaný avatar 23.1.2013 23:36 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu

    Je to oboustranné. Je tam ale rozdíl. Zatímco na Swarzenberga vytahují věci typu, že na hradě rodiny jeho manželky visí obrazy nacistů nebo že před 30 lety vystěhoval nějakou nebohou paní ze zámku, které se navíc posléze ukážou jako nepodložené, na Zemana se vytahují korupční kauzy typu Bamberk nebo dálnice do Ostravy, kde to smrdí mnohem více. Možná je ta kampaň za Swarzenberga až moc intenzivní a takové ty výplody umělců v podobě písniček beru vyloženě s úsměvem, ale z toho, co na soupeře vytahuje tým Zemana, je mi opravdu na zvracení. To je opravdu hodně nízké.

    Mimochodem takovou volební kampaň jsem předpokládal a byl to jeden z důvodů, proč jsem byl zásadně proti přímé volbě. My jako společnost prostě ještě nemáme na to, abychom si v normální kampani dokázali zvolit slušného prezidenta, který společnost nebude rozdělovat. Být nepřímá volba, tak se možná jeden dva víkendy pohádají ve Španělském sále, ale stálo by to řádově méně peněz, ušetřili bychom si takovým trapných kampaní a nakonec bychom měli i pro většinu společnosti přijatelnějšího prezidenta. V nepřímé volbě si myslím, že by vyhrál Dienstbier, což by byla IMHO přijatelnější volba pro oba současné tábory.

    24.1.2013 05:57 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Oboustranne? Delas si legraci?

    A ano, na Zemana vytahuji Bamberk. Ted po 18 letech se pry dva dny pred volbami objevil novy dokument. Maji nas za voly?

    Mimochodem, myslis, ze na KS se neda nic vystourat? Kdyby jenom zaryli do privatizace Becherovky, tak by vyplavaly takovy kolace...
    24.1.2013 09:50 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Mimochodem, myslis, ze na KS se neda nic vystourat? Kdyby jenom zaryli do privatizace Becherovky, tak by vyplavaly takovy kolace...
    Tak to má teda Schlafenberg asi velké štěstí, že Zemanův tým se skládá jen ze samých charakterních lidí, které by ani nenapadlo hledat na svého protivníka špinavosti nebo je dokonce zveřejňovat a používat v rámci kampaně...
    24.1.2013 10:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    To nevim. Ale primarne to neni uloha Zemanova tymu. A dost to vypovida o tech, kteri by to v popisu prace meli mit.
    23.1.2013 18:07 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    To je sice hezké, že ani jednoho volit nejdete, ale co kdybyste se alespoň domluvili na nejakem organizovanem postupu? Napr. hlasovat nejakym jednotnym neplatnym listkem? (klidne s humornym vyjadrenim odporu)
    PepaSFI avatar 23.1.2013 19:42 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    24.1.2013 01:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    24.1.2013 05:02 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Výborně. Kdo další tam hodí Cimrmana? :-D
    xkucf03 avatar 23.1.2013 20:43 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Pokud stát chce zvednout volební účast, měl by udělat volbu tak, aby co nejméně zasahovala do života občanů, nejlépe tak, aby člověk nemusel vytáhnout vůbec paty z domu.
    S tím nesouhlasím. Aby si totiž člověk udělal nějaký rozumný nepovrchní názor podložený argumenty, musí strávit řádově víc času, než je těch pár minut, co zabere chůze na obecní úřad (školu atd.) a vhození lístku do urny.

    Ano, jsou tu i výjimečné případy lidí, kteří zrovna v den voleb musí dokončovat veledůležitý projekt nebo jsou v zahraničí nebo něco jiného vážného a nemůžou jít fyzicky k volbám, přestože sběru informací, přemýšlení a utváření si názoru věnovali dostatek času… těm by elektronické volby pomohly. Tak nějak nejsem proti, ale moc bych na to nespěchal… jednou k tomu třeba naše společnost dospěje.

    Ale v první fázi bych očekával spíš úpadek, než nějaké zodpovědné chování. Spousta lidí, kteří byli líní zvednout zadek ze židle (natož si něco přečíst nebo přemýšlet) by najednou hlasovala – snadno, z domova, mezi přepínáním televizních kanálů, otvíráním lahváče a hlasováním pro kašpary v nějaké reality show.

    Naopak si myslím, že by bylo dobré, kdyby se za volby platilo – hlasovat by mohl každý, ale musel by zaplatit cca stovku – ta by pak připadla* dané straně nebo politikovi jako příspěvek. Mj. by bylo dosaženo spravedlnosti – jakákoli minimální hranice by byla neobhajitelná a příspěvek (tentokrát od občanů) by musela dostat každá strana, i kdyby získala jen 0,01% hlasů nebo méně. Ale hlavně by se před tím hlasování lidi trochu víc zamysleli…

    *) místo státní podpory – stát by ušetřil a mohly by se snížit daně (lidi by pak nemuselo mrzet, že za volby platí – v součtu by na tom byli pořád stejně)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    PepaSFI avatar 23.1.2013 22:00 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    kdyby se za volby muselo platit tak by to mělo jediný výsledek-mnohem nižší účast. Aktivní straníci by samozřejmě k volbám šli, stejně jako dřív. Z normálních občanů, troufám si tvrdit, skoro nikdo. Teda jen v případě že by se nenašel sponzor který by pro své cíle byl ochotný vyplácet voličům příspěvek ve výši voličského poplatku. Byly by takové volby kvalitnější, spravedlivější? Myslím že ne. Obávám se že to nejde porovnávat. Že není rozdíl jestli budou volby s velkou účastí nebo malou. Obojí má výhody i nevýhody. A že by se snížily daně? Hahahaha, tak naivní snad nikdo není.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    23.1.2013 22:21 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Souhlas, uz ted spousta lidi racionalne uvazuje, ze se jim jit volit nevyplati. Takovych uvedomelych by se zpoplatnenou volbou hodne pribylo.
    23.1.2013 23:55 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já bych k placeným volbám jistě šel a navíc bych měl mnohem silnější pocit že můj hlas má vliv. Nešlo o snížení daní, ale o selekci, kdo se chce podílet na rozhodování a za tento podíl přinést i nějakou drobnou oběť. I kampaně by se radikálně změnily, protože by nemohly cílit na tu masu, které je to skoro jedno, a rozhodně by žádnou oběť nebyli ochotni přinést. Nevím jestli by to bylo obecně "spravedlivější", ale jistě by to bylo hodně jiné.

    Ale pak by se platné lístky musely dostávat jen ve volební místnosti, třeba právě za ten poplatek, aby tam někdo neposlal nastrčené lidičky jen s jedním předem připraveným lístkem.
    David Watzke avatar 23.1.2013 20:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Já jsem si to rozmyslel a naopak volit půjdu, i když jsem původně nechtěl. (Káju.)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Bystroushaak avatar 23.1.2013 21:21 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jsem zhnusen, tohle číst nebudu. Leda by to mělo odstavce.
    24.1.2013 00:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Kazdy si muze psat to, co chce, a vas blogpost je toho dukazem. Je takovy problem vybirat si ta media, jejichz propaganda vam vyhovuje? Na nezavisla media se nehraje a je to dobre.
    24.1.2013 09:31 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Na nezavisla media se nehraje a je to dobre.

    Nemůžeš ten názor vysvětlit, co tím chceš říct? Že je dobře, že nejsou objektivní informace, nebo že je dobře, aby člověk věděl, komu to které médium patří a nebyl rozčarován?
    Nobody can give you as much as I can promise you
    24.1.2013 11:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Je takovy problem vybirat si ta media, jejichz propaganda vam vyhovuje?
    je - o žádných nevím ... poslední týden čtu v médiích jen samé chvalozpěvy na knížátko, můžeš mi prosím ukázat ta média, co dělají propagandu jinou?
    24.1.2013 12:01 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Spousta blogu, je toho plny facebook ... (na FB dva lidi v jakemkoli komentari nebo statusu rvou "Kareeeellll, Karellll!!!", jen aby lidi nastvali).

    Jinak treba Halo noviny ...
    24.1.2013 12:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Spousta blogu, je toho plny facebook ...
    ehm, pokud to nebylo zjevné, tak upřesňuji, že byla řeč o těch profesionálních, to co si lze v nějaké verzi koupit v trafice vytištěné
    Jinak treba Halo noviny ...
    tak to máme jedny, které se zas někomu nemusí líbit kvůli propagandě jiné - takže další příklady?
    24.1.2013 16:26 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    takže další příklady?
    CT/CT24 a Radiozurnal? Ty si sice nejde koupit vytistene v trafice, nicmene zadne statem kontrolovane celostatni noviny uz hezkych par let nevychazi, s tim je asi budes muset smirit.
    Luk avatar 24.1.2013 18:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    zadne statem kontrolovane celostatni noviny uz hezkych par let nevychazi
    Tohle není tak úplně pravda. Pořád existuje státem řízená ČTK, ze které většina novin přebírá obsah a publikuje ho. V Radě ČTK sedí například Vladimír Cisár (bývalý poslanec za ČSSD) a Marcela Mertinová (bývalá poslankyně za ČSSD, předtím krátce členka ODS), taktéž i zbývající členové jsou "koně" politických stran (např. Hana Hikelová za ODS a Jan Wintr za TOP09), byť to na rozdíl od zmíněných dvou nemají jako trafiku.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2013 00:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Tak samozřejmě že Zeman je zmrt
    Důrazně protestuji proti takovému tvrzení. "Zmrd" se píše s "d" na konci!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2013 12:35 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Zrovna u vás bych čekal podporu ekonomovi, místo figurce na Kalouskově šachovnici. Ale je možné při vaší snaze o absolutní vyváženost, že budete volit raději oba :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2013 15:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nejste daleko od pravdy, jen neuvažuji o tom, že bych volil oba, ale spíš žádného. Ani jeden není pro mě přijatelný, ale jsem si vědom toho, že jednoho přimout budu muset. U Zemana se bojím populismu a což jistě chápete, že jako ekonomovi by se mi to nelíbilo. U Karla, který má svoje zájmy v celé Evropě, si nejsem jist, že bude tu naši českou a moravskou kotlinu skutečně hájit. Prozradím, že v prvním kole jsem dal svůj hlas Sobotkovi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2013 16:18 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    I kdyby KS hájil zájmy Rakouska, německa nebo Švýcarska tak to pro ČR bude lepší než MZ hájící zájmy Ruska.
    24.1.2013 16:40 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    No tohle jsi dokázal přijít úplně sám, nebo ti to poslal svobodný demokrat Saša Vondra? Promiň, teď vážně - doba studené války je snad už dávno pryč, teď přeci jde jen o mocenské zájmy z východu nebo západu, úplně na stejno. Viz třeba orodování Clintonové za americkou jadernou elektrárnu - která je prý nejlepší na světě, ale nemá ani jeden funkční prototyp. Sám Rusy hodně nesnáším, ale snažím o nějakou objektivnost.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    24.1.2013 18:41 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Ne, to nám nařídili z židobolševicko imperialistické centrály Bilderbergu.

    A teď vážně, že doba studené války skončila si myslí spousta lidí, v Rusku to ale tak nevidí.

    A že Clintonová oroduje za americkou jadernou elektrárnu? No a? Hájí zájmy své země, tj. to co všichni chtějí i od české vlády, prezidenta apod.
    24.1.2013 16:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Otazka, jestli po obhajeni zajmu Nemecka a Rakouska budeme mit nejake MZ :-)
    24.1.2013 18:38 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    MZ jsem myslel Miloš Zeman:-)
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2013 17:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nechci malovat čerty na zeď, ale kdo ví, jak to dopadne s EU. Velká Británie se nechává slyšet, že by mohla vystoupit, aby nedošlo k dominovému efektu. Co zůstává doma, je naše ..
    No, teď bez legrace. KS je pro mě o něco přijatelnější. Klause jsem si vážil jako ekonoma i přes řadu výhrad, základní myšlenky byly ok (včetně přístupu k "bio" programu). Kauzu s propiskou a amenstii nechci komentovat. Klaus podpořil Zemana, ale Zeman není totéž, co Klaus. Proti spolupráci s Ruskem nic nemám - pokud se vzájemné obchody platí penězi. Určité velmocenské ruské zájmy jsou ovšem dost zřejmé.
    Abych to shrnul: ani jedna z variant není pro naši zemi výhra.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2013 23:10 AMD Faunom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    prozradím, že v prvním kole jsem dal svůj hlas Sobotkovi.

    No vidíte to, pane Smolíku, já jsem vás odhadoval na voliče Jana Košera. Ale zní to celkem logicky. Přemysl by měl být (až tedy na ty Mašíny) přijatelným kandidátem voličů pravice. Vypadá celkem slušně, i když to spojení člen ODS a slušný člověk zní dost fantaskně a neuvěřitelně, ale i to se může ve zcela vyjímečných případech stát :-). Přemysl předstihl akorát Bobinu a víc hlasů získala i Táňa Fišerová, nestranický kandidát.

    Po opětovném přijetí Ivana "íčko" Langera do vedení ptákostrany, nějak pociťuji že vedení ODS nějak sere, že jsou ještě nad pětiprocentní hranicí. Po záchranném objetí horolezce kolibříka Béma už mám pocit, že by si měli toho modrého ptáka ve znaku vyměnit za kolibříka a že se fakt pod tu pětiprocentní hranici chtějí za každou cenu dostat. Nu což, to jsou jejich volební strategie.

    Dalibor Smolík avatar 24.1.2013 23:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    No vidíte to, pane Smolíku, já jsem vás odhadoval na voliče Jana Košera.
    Nečtete pozorně moje příspěvky, protože tohle byste nemohl říct ani náhodou. Mám určitý názor na ekonomiku, který nejblíže reprezentuje volební program ODS, ale to neznamená, že se ztotožňuji s jejich praktikami. Přemysl Sobotka je člověk, který není spojen s nějakými aférami a jeho názory jsou konzistentní, ale dopadl jak dopadl proto, že celá strana je dost ve velké krizi, je už po 22. hodině, tak můžu napsat přímo ve sračkách. Jak se z toho dostanou, je jejich věc. Otázkou je, kdo zaplní jejich místo v politickém spektru.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2013 00:05 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    No vidíte, tak nakonec Sobotku nepodpořila ani jeho vlastní strana - i když vystudoval komunistický VUML. Oni ty partajní barvy nejsou zdaleka tak jednobarevné, jak je někteří lakují.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    gtz avatar 25.1.2013 00:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Otázkou je, kdo zaplní jejich místo v politickém spektru.
    Václav Klaus si udělá svou stranu a jistě jejich místo rád zaplní a kdyby toto udělal tak bude s celou ODS-kou ámen. Většina lidí si ho dobře pamatuje a určitě by šla s ním, protože Mirek Dušín není rovnocenný protivník

    Přemysl Sobotka
    on byl takový nějaký nemastný, neslaný, nebyl nikdy nikde vidět a jeho názory byly celkem i rozumné. On měl smůlu v tom, že jeho šéf bez mrknutí oka podepsal amnestii.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2013 00:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Klaus a vlastní strana? Docela je to možné. Již se někde zmiňoval, že z politiky neodejde. Jaký bude mít úspěch se uvidí. Dnešní doba je jiná, než v 90. letech a úspěchy se nemusejí opakovat. U P. Sobotky to bylo víc faktorů, které jej potopily, určitě ta amnstie byla jeden z nich.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2013 10:49 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Vidim to dost realne. Jak pisete, ODS je ve srackach, TOP09 je alternativou jen castecne a najde se stale jeste hodne Klausovych priznivcu. Cekam i odliv casti ODS ke Klausovi.
    26.1.2013 11:22 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Přijde takhle AMD Faunom do restaurace a objedná si svíčkovou. Když mu ji přinesou, povídá: „Odneste to, není to Fischer.“
    24.1.2013 13:10 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Jen tak z legrace, k tomuhle uz meco bude?
    V krajích, kde komunisté získali vliv začali působit na mládež oklikou - například školy, které v rámci výuky poukazují v historii na zločiny komunismu, jsou kráceny na dotacích.
    24.1.2013 17:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Nechci se vyjadřovat ke kandidátům ale volbám obecně. Vždyť k volbám JÍT jednou za několik let není snad taková oběť. Alespoň tohle málo udělat! A nikdo Vás nenutí volit jednoho ze dvou kandidátů. Můžete odevzdat neplatný hlasovací lístek. Odvolávat politiky z tepla domova, kdy se nám zachce nebo jinak, dělat všechno z teplíčka a závětří se nám vymstí. Na tohle dojedeme. PŘIJDOU jiní, zvyklí dělat a tu naši lenost převálcují. PS: Píšete, že jste "vyválčil" ACTA na náměstí. Proč teď ta skepse?
    24.1.2013 18:22 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    Tak já k volbám chodím pravidelně, ale v této situaci, kdy máte na výběr jen dva kandidáty, přičemž oba jsou pro mě takřka nevolitelní, je nemožné udělat správné rozhodnutí. Každý z nich má něco, co je pro mě nepřijatelné. Možná by bylo lepší, kdyby byl prezident zvolen už v prvním kole, alespoň bychom byli ušetřeni od této volební vřavy.
    frEon avatar 25.1.2013 18:11 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    A co takhle misto vhozeni prazdneho listku do urny si s nim vytrit prdel? Vahu to ma uplne stejnou.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    PepaSFI avatar 25.1.2013 18:33 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsem zhnusen, k volbám nejdu
    dovolím si položit otázku. PROČ???? Proč jít k volbám když nechci volit ani jednoho kandidáta? Proč vhodit neplatný hlas? Pokud vím tak jsou jen tři možnosti. Volit Karla, volit Miloše, nevolit. Žádný bílý lístek se nepočítá. Prostě bude neplatný stejně jako když tam někdo dá omylem oba, když tam zapomene nějaký lístek dát nebo když tam jako se stalo v prvním kole místo lístku dá svůj průkaz. Obávám se že se ani nedozvíme kolik těch neplatných bylo. snad jen když jich bude hodně tak se to ukáže nesrovnalostí mezi účastí a stavem hlasování.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.