abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Pozor, nebezpečná radiace!Ne, tento blog opravdu nemá nic společného s vývojem Linuxového jádra :-) Jako "Jaderný blog" jsem jej pojmenoval jen kvůli mé oblibě jaderné fyziky a chemie.

    Věnovat se chci především Linuxu a Free Softwaru, prezentovat zde svůj pohled na věc a věnovat se všem palčivým otázkám a problémům, na které narazím. Určitě se zde také objeví články týkající se KDE, jelikož jsem velkým milovníkem tohoto desktopového prostředí a obecně eye-candy (k velké nevůli "pravověrných" Linuxáků ;-)).

    No a když už se to tu jmenuje Jaderný blog, možná se někdy dočkáte i nějakého populárně-vědeckého příspěvku, především pokud se bude jednat o nějaké ožehavé aktuální téma...


    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    Strana mých snů

    24.5.2006 22:21 | Přečteno: 2202× | Společnost | poslední úprava: 6.6.2006 20:47

    Mám už plné zuby politických blogů, které se tu v poslední době neustále objevují. A přesto mi to nedá, abych jeden blogpost o politice také nenapsal. Takže odteď mám máslo na hlavě ;-)

    A o čem to bude? Sestavil jsem takový politický program, který by mi dokonale vyhovoval. Bohužel žádná z kandidujících stran ho nesplňuje ;-) Nejvíc se k tomuto ideálu blíží asi Humanistická strana, avšak mám k nim také dosti výhrad.

    A zde je tedy onen můj program (v. 1.1.2):

    Zdravotnictví a školství

    Věda a výzkum

    Kultura a informační společnost

    Otevřená svobodná společnost

    Zahraniční politika


    V minulosti jsem volil ČSSD, ale po tom co tady předvádí Paroubek a spol. jim hlas znovu rozhodně dát nehodlám. Nesnáším autoritářskou politiku a to je přesně to co Paroubek provozuje.

    ODS volit taktéž v žádném případě nehodlám, ty jsou dle mého názoru ještě větším zlem než ČSSD. Strana Zelených také nepřipadá v úvahu, hlavně kvůli jejich naprosto stupidním názorům na jadernou energetiku a i další oblasti. Do Evropského Parlamentu jsem volil Evropské Demokraty (SNK-ED), hlavně kvůli jejich postoji k softwarovým patentům, do národního parlamentu je však volit nehodlám, jsou na můj vkus moc pravicoví. No a zločinecké strany jako KSČM, KDU-ČSL nebo Národní Stranu opravdu volit nehodlám, to bych si radši zpřelámal ruce (ano, KDU-ČSL považuji za téměř stejné _zlo_ jako komunisty).

    Takže co mi tedy zbývá? Buď nevolit nikoho, nebo volit nějakou pidistraničku. Nevolit podle mě není řešením, tedy radši zvolím nějakou pidistranu, i když ve výsledku to bude prakticky to samé ;-) Teď ještě najít jakou... zatím co jsem tak četl se mi celkem zamlouvá v některých bodech program Humanistické strany (a na jejich webových stránkách mají i některé zajímavé články, s jejichž názorem se ztotožňuji), ale v některých bodech se mi zas hooodně nelíbí (mam docela strach, že to mezi nimi bude prolezlé Greenpissáky a podobnými individui... i když doufám, že většina se jich přesunula do Strany Zelených :-)). No a nebo dám protestní hlas Balbínově Poetické Straně :-P

           

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Anketa

    A koho budete volit vy?
     (10 %)
     (42 %)
     (11 %)
     (10 %)
     (1 %)
     (8 %)
     (8 %)
     (4 %)
     (3 %)
     (2 %)
    Celkem 144 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Mikos avatar 24.5.2006 22:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Btw. jsem si jistý, že velkou spoustu zdejších "pravičáků" tento můj fiktivní program naštve či pobouří ;-) Nemám chuť se tu hádat, opravdu ne. Tak jestli smím poprosit, vyhněte se flejm-příspěvkům. Chápu že vy vidíte svět asi uplně jinak :-)

    Spíš by mě zajímalo, jestli tu vubec existuje někdo, kdo to vidí podobně jako já a komu se můj idealistický program zamlouvá ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 00:00 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ale jo, je to hezký, jen by se ta otevřená společnost nesměla zvrhnout v naprostý bordel, ale ten už tady máme dneska stejně, tak co.

    Také nevím, kde by se bralo na to bezplatné školství a zdravotnictví, ale třeba by to šlo nějak zařídit. :-)

    Legalizace či dekriminalizace drog zní atraktivně, ale jejich užívání se napříč společenskými vrstvami asi trochu liší, včetně jejich následků. Současný stav ale není dobrý.
    25.5.2006 13:19 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Me se tvuj program libi. To bych hned sel k volbam s veselou. Takhle taky spis premyslim o "protestnim" hlasu Balbinovcum ...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    25.5.2006 18:00 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To rovnou muzes vytahnout penezenku a dat jim ( balbinovcum ) primo 100 nebo kolik strana dostane za volice. Efekt bude stejny a usetris tak svuj hlas.
    25.5.2006 13:46 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    jak uz sem jednou rek, s tebou v politice souhlasim :-)
    24.5.2006 22:34 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tak takovouhle stranu bych volil taky! Akorát bych možná vyškrtnul tu legalizaci lehkých drog, ale jinak je to přesně podle mého gusta.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 24.5.2006 22:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Hmm, tak teď nevím jestli mam být šťastný nebo smutný. Nejseš to náhodou ty, kdo tu pořád vykřikoval, že je komunista? Jak se to prosimtě slučuje hlavně s onou sekcí "Otevřená svobodná společnost"? To mi opravdu k sobě nejde :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To je moje oblíbená sekce :-) Ne, ten program je mi vážně sympatický, akorát bych zas tak moc neakcentoval tu jadernou energetiku a na části "informační společnost" mi v podstatě až tak moc nezáleží - tomu bych nechal přirozený průběh...

    Přidal bych naopak nějaké detaily jako privatizace části České televize (ČT1 není veřejnoprávní ani za mák), větší podporu kultury

    Já jsem tu nic nevykřikoval :-(
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 24.5.2006 23:08 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Já jsem tu nic nevykřikoval :-(
    Tak to se omlouvám, já měl z nějakého důvodu pocit že jo... pokud to tak není, pak tedy opravdu promiň
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:11 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    No zas tak lehké to není, je pravda, že jsem jednou napsal, že "volím ksčm", ale pak už křičeli jen jiní (na mě)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.5.2006 23:13 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    a jen tak mezi námi - ksčm volit nebudu
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 24.5.2006 23:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jako mezi tebou a ... tebou?

    Pane Jílku, můžete na moment?

    Jsem rejpal já vím :-D
    24.5.2006 23:20 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    :-) Jílka, ne, prosíím! Na toho jsem fakt alergickej...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    24.5.2006 23:26 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    Jílka prosím opravdu ne :o) My tu už všichni víme, že kdo volí levici tak je lůzr, nedovede se o sebe postarat a do deseti let se pomočoval (v případě KSCM do 14sti). Už nám to nemusí znova vysvětlovat ...

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Heron avatar 24.5.2006 23:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nepleteš si Jirku Čecha (alias JiK) a Jana Jílka (alias Strider)?

    Pan Jílek se zabývá lidskou psychikou, proto jsem ho volal, když Kníže promluval sám k sobě. ;-)
    24.5.2006 23:34 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    Ježiš jo, fakt :o) Ale žes to hned poznal :o)) Nic, du radši spát, evidentně už mám dneska dost :o)

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    24.5.2006 23:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    jo a ještě bych třeba zrušil trestný čin pomluvy
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 24.5.2006 23:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To já taky :-) Asi zítra shrnu návrhy co se tu objeví a onen program updatuju...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 24.5.2006 23:24 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Eh, teda samozřejmě pokud pujde o návrhy co se mi líbí ;-) Přeci jen je to můj fiktivní program :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 11:05 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    možná bych ještě zrušil trestný čin schvalování trestného činu - to mi přijde jako další dědictví komunismu

    prostě zrušit všechno, co omezuje svobodu projevu
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    25.5.2006 13:47 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    vyškrtnul tu legalizaci lehkých drog
    Proč? Dejme tomu, že si občas zahulím...jsem kriminální živel?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    24.5.2006 22:57 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Hezké. Já si myslím, že jedinou volbou je založit vlastní stranu :-)

    Ještě co se týče drog - to je dost ošemetné, i když v podstatě nemám výhrady proti tomu, aby si někdo doma fetoval, když může kouřit a chlastat. A v souvislosti s tím bych byl pro přísnější protikuřácký (a případně protí-něcojíného) zákon, který by mi dal právo na čerstvý vzduch na veřejných místech.

    A taky si myslím, že je třeba přepracovat daňový zákon (aby ho pochopili aspoň právnici) a zrušit spoustu úředníků, ale nevím jak přesně, stejně zatím nemám volební právo :-)

    Osobně bych byl i pro podporu veřejné dopravy, ale to mě zase všichni zflejmujou, že jsem komunista :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Bluebear avatar 24.5.2006 23:00 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pod podporu veřejné dopravy bych se podepsal taky... Dokonce si říkám, že by bylo nejlepší mít alespoň městskou hromadnou dopravu zdarma (utopie, samozřejmě).

    Založit novou stranu by prakticky šlo. Myslím, že jsou k tomu potřeba jen nějaké peníze a dostatek podpisů.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    24.5.2006 23:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Dokonce si říkám, že by bylo nejlepší mít alespoň městskou hromadnou dopravu zdarma (utopie, samozřejmě).
    Bohužel by to s největší pravděpodobností dopadlo jako se vším, co je zdarma - žádná kvalita, žádná snaha o zlepšování služeb.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 23:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ne všechno, co je zdarma, je nekvalitní a nezlepšující se. ;o)
    24.5.2006 23:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Opravuju se: ...téměř se vším...

    Nicméně MHD by této skupiny asi spadla.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 23:42 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ve stavu (technickém i technologickém) v jakém je dnes asi ano. Ale vývoj jde kupředu. Kdo ví, jak bude vypadat (nejen) doprava za takových maximálně deset let.
    24.5.2006 23:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    IMHO nejde ani tak o techniku a technologii, ale spíš o to, že provozovatel MHD nemá motivaci zkvalitňovat služby, když má své jisté.

    Snad se i tohle změní, ale řekl bych, že za deset let to nebude.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 23:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Dokonce si říkám, že by bylo nejlepší mít alespoň městskou hromadnou dopravu zdarma (utopie, samozřejmě).
    Taky už jsem nad tímhle přemýšlel a došel jsem k závěru, že tohle a možná i nějaké další služby (telefonování apod.) budou jednou zcela určitě zdarma. Jak moc sci-fi to je a v jak daleké budoucnosti to bude nevím, ale řekl bych, že jednou k tomu dojde.
    24.5.2006 23:38 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ale kdež! Nečetl jsi/jste JiKovy zápisky? Kdo by to platil? Snad ne všichni? To by byl komunismus, fuj! Každý si má zaplatil svůj metr drátu a každý bajt co přenese a na každou kapku nafty, kterou spálí autobus si musí poctivě vydělat.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 23:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tohle mi přijde jako docela trapný výkřik do tmy.

    Vezmi si třeba takový pager. Ten funguje tak, že cena za všechny zprávy, které ti kdy budou doručeny, je zahrnuta v ceně přístroje. A je to tak možné, protože samotné zaslání zprávy téměř nic nestojí.

    A to samé může platit pro telefonii, až bude přenos dat tak levný, že se nevyplatí ho účtovat. Stejně tak pro všechny ostatní položky - žádný komunismus, ale tržní hospodářství.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 23:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ano, tak nějak jsem to myslel. A podobně bych to celé vztáhnul i na dopravu. Dneska je v tomhle ohledu naše technika ještě nedokonalá, ale takhle to nebude věčně. Ty kouřící hlučné a na provoz drahé krabice tady zcela určitě nebudou napořád. :o)
    25.5.2006 00:01 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Přiště upozorním na ironii předem.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 23:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Četl jsem je a to velmi pozorně. A světe div se, s některými jeho názory docela i souhlasím. Je ale fakt, že se mi moc nelíbí to, jak své názory prezentuje a jak uráží své politické oponenty. Ale to by bylo na jinou debatu.

    Měl jsem na mysli to, že vývoj (ať už technický, technologický, ekonomický) jde kupředu. Věci, které byly kdysi výjimečné a drahé postupem času zevšední a stanou se běžnými a samozřejmými. Až by se (snad) jednou mohly stát natolik levnými a samozřejmými, že by se zkrátka mohly stát běžnou částí života. Asi tak, jako když jedu výtahem. :o) Prostě nastoupím a jedu. Je ale fakt, že třeba tak, jak je na tom doprava dnes, by to bylo nerealizovatelné. Náklady jsou příliš velké. Ale až technika postoupí zase o krok kupředu, nevidím v tom problém.
    JiK avatar 24.5.2006 23:54 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jen pro zajimavost, kde jsem se vyjadril proti MHD? Jen bych se rad zeptal, jakou vyhodu Ty osobne spatrujes v tom, ze cenu za MHD zaplatis neprimo v danich a ne primo v jizdnem...nebo veris, ze autobus vyroste na poli a ridic s nim bude po nocich vozit ozrale flamendry pro zabavu??

    Ja bych jediny rozdil videl v tom, ze kdyz platis jizdne primo, vyberes si Ty sam, kdy, jak a u koho pojedes, kdezto jinak Ti provozovatelete sluzby "zadarmo" vybere urednik, ktery to jiste udela uplne nezjistne a zadarmo a taky je zajiste uplne nezkorumpovatelny a vybere tu nejlepsi, nejrychlejsi a nejcistsi spolecnost a nenecha se ovlivnit tim, ze cizi penize se utracej lip nez vlastni, ne?
    25.5.2006 00:08 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Přesně tuhle reakci jsem se snažil parodovat. Vím, že jste nerýpal do MHD.

    Já spatřuju výhodu MHD zdarma hlavně v potenciálním snížení množství lidí, kteří pojedou autem, což bude lepší pro vzduch, pro přírodu i pro lidi (delší procházky, méně stresu)

    A taky v někde v této diskusi zmíněných úsporách na tisku lístků, revizorech a podobně.

    Na druhou stranu si uvědomuju, že to není tak jednoduché. Jednak je tu nebezpečí demotivace investic do rozvoje, potom mě napadá, že by tam mohla jezdit podezřelá individua a podobně...

    Myslím, že je třeba najít tu správnou hranici mezi tím, co je lepší platit ze společné kasy a tím, co je lepší platit přímo. Ale nevím, kde ta hranice leží.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 23:48 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    MHD: Svým způsobem je jedno, jestli ty prostředky na provoz MHD vezmete přímo (v jízdenkách) nebo nepřímo (z veřejného rozpočtu živeného těmi stejnými lidmi), ale nějak tu příjmovou stranu zaplnit musíte

    Telefony: U nás jsou drahé „díky“ tomu, že celý hovor platí volající a propojovací poplatky jsou nesmyslně vysoké (3,60 Kč/min; 1,60 Kč/SMS operátorovi volaného, stav před pár lety). Kdyby tomu tak nebylo, každý si platil své příchozí hovory, a volající neplatil ty nesmyslné propojovací poplatky, tak máme každý mobilní paušál s neomezenými minutami pod 500 Kč/měs.
    24.5.2006 23:29 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jo no. Do těch podpisů se mi nechce. Uvažoval jsem, jestli by nebylo jednodušší zmocnit se nějaké hotové pidistrany :-))

    Jojo, hromadná doprava zdarma, taky můj sen. A ještě kdyby jezdila dostatečně často... Interval 15 minut mi připadá maximální, který lze unést bez jízdního řádu - prostě přijdu, počkám a jedu.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 23:37 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Doufám, že se teď šeredně nepletu, ale ona to až taková utopie není. Náklady na MHD jsou (ve většině měst) z jízdného kryty jen částečně, zbytek jde z městského rozpočtu.

    Bezplatné MHD mají někde v jižních Čechách (nepamatuju si přesně, ve kterém městě) a funguje dobře. Když se teď nedávno v Pze rozhodovalo o zdražení MHD, byl na stole i návrh na bezplatné MHD - sice by se snížily příjmy, ale zároveň některé náklady (režie s tiskem a distribucí jízdenek, revizoři) a především by se snížil objem individuální dopravy, hlavně v centru.

    Psalo se o tom na Britských listech, takže detaily lze dohledat tam (mně se teď ten link teda najít nepodařilo, ale ty články tam jsou).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    24.5.2006 23:43 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    "V malém českém městě Třeboň funguje hromadná doprava bezplatně. Ačkoliv v našich zeměpisných šířkách je to výjimka, v zahraničí se s podobným přístupem setkáváme relativně často. A nedá se říci, že by zkušenosti byly špatné. Alespoň v Třeboni si bezplatnou dopravu vychvalují jak představitelé města, tak jeho obyvatelé, kteří ji používají. Podle nich stoupl počet přepravených osob, snížilo se množství automobilů v ulicích a přitom nedošlo k žádné ekonomické škodě vlivem zrušení poplatků. Takže by se zdálo, že je to příklad hodný následování. Nedávno se například problém jízdného řešil v Praze. Ovšem výsledek byl přesně opačný."

    dále: Když peníze vítězí nad zdravím a ekologií
    24.5.2006 23:47 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Díky, to je přesně ono - jak se Ti povedlo to najít, když přede mnou se to tak pečlivě schovalo? :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Zafod avatar 25.5.2006 10:27 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    V Třeboni mají MHD? LOL To město přejdete pěšky za 10 minut :-)
    25.5.2006 11:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Srovnávat Třeboň a Prahu je praštěné.

    Jedním z důvodů je třeba to, že v Praze se najde příliš mnoho lidí, kteří si raději odčekají tu půlhodinu v zácpě, než aby sedli do "socky".

    Rozsah poskytovaných služeb je další faktor.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 23:38 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Dokonce si říkám, že by bylo nejlepší mít alespoň městskou hromadnou dopravu zdarma (utopie, samozřejmě).
    "utopie" znamena neco, co neni NIKDE... coz se o verejne hromadne doprave zdarma rict neda ;)
    25.5.2006 12:32 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Proč utopie? Ušetříš za distribuci lístků a revizory (a jejich léčení, když jim cikorky dají do huby). Beztak je MHD víc než z poloviny dotovaná z místních rozpočtů. Peníze bych snadno sehnal tak, že budu prodávat povolenky na vjezd automobilů do centra, a z rozpočtu půjde na MHD míň než dosud..

    Ale jedna věc s kterou nesouhlasím je legalizace drog, to se prostě tluče s bezplatným zdravotnictvím. Když už legalizovat drogy, tak silně kontrolovat a maximálně omezovat jejich distribuci, a to včetně alkoholu a tabáku. Pokud chce někdo zaexperimentovat, proč ne, ale maximálně bránit užívání "ze zvyku". Pokud jde takový člověk do nemocnice, bude si léčení plně hradit.

    Také bych více omezil sázky a hazard, včetně toho maskovaného jako spotřebitelské soutěže, a také bych ukončil daňové zvýhodnování reklamy.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    25.5.2006 14:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Peníze bych snadno sehnal tak, že budu prodávat povolenky na vjezd automobilů do centra, a z rozpočtu půjde na MHD míň než dosud..
    Souhlasím s první částí. Vybírat poplatky za vjezd aut do centra. Ale peníze bych investoval do zkvalitnění MHD - ne do bezplatného jízdného.
    25.5.2006 17:07 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Vybírat poplatky za vjezd aut do centra.
    existuje dokonalejsi reseni: zaridit, aby nebyl duvod do centra mesta jezdit. sice to chvili trva, ale funguje to. na pocatku je zrizeni pesi zony s vjezdem na zvlastni povoleni, takze vsechny obchody prodavajici rozmernejsi zbozi jdou do haje, protoze zakaznici jej nemaji jak odvezt, stejne jako nemohou odvezt vetsi mnozstvi cehokoliv. ostatnim obchodum se ztizi zasobovani. ubytek zakazniku nasledne pociti obchody prodavajici napriklad potraviny, takze se jejich pocet redukuje az k nule. pocet obyvatel v centru se postupne snizuje, pribyvaji ruzne banky, smenarny, zlatnictvi, obchody prodavajici predrazeny textil a obuv; mnohe z nich existuji jen kratce. tak se da pokracovat, na konci je mrtvy stred mesta. brno v tomto smeru jiz par let jede a az na natlak lobbystu necha prestehovat nadrazi, muzou si radni ze stredu mesta udelat svuj pomnik.
    25.5.2006 17:11 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Když je někdo líný chodit pěšky na nákup, je to jeho hanba. Zvlášť v Brně je to je to ostuda - do obchodu všude blízko, ale stejně to mnozí lenoši vozí autem.
    25.5.2006 21:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Taky bych řekl. Ty lidi jsou líný vzít ledničku, hodit ji na záda a donést si ji pouhý kilometr domů pešky.
    Quando omni flunkus moritati
    JiK avatar 25.5.2006 21:17 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    neboj, Strana Zelenych zakaze lednicky a problem je vyresen. Jde preci o Kvalitu Zivota :-D
    26.5.2006 02:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    A to je správný přístup! Zrušíme ledničky a budeme si každý den chodit do bioobchodu pro biopotraviny. Zdravou poctivou chůzí (zruší se auta) utužíme tělo i ducha.

    A protože se zakážou i náklaďáky, budeme všichni chodit na pěší brigádu a nosit biopotrvainy od biozemědělců do bioobchodů. Všichni budeme kvalitně žít. Jak já se an to těším!
    Quando omni flunkus moritati
    25.5.2006 21:31 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jasně, já nosím ledničky dva kilometry domů obden. :-)
    25.5.2006 17:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Má-li to být sarkasmus, tak ho nechápu. Zakázat lidem přístup do centra je blbost. Zpoplatnit ho je rozumné. Byl jsem nadšen tím, jak to funguje např. v Londýně.
    25.5.2006 19:20 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ano, pokud je radnice tak blbá, že centrum přestěhuje na kraj, tak to historické skutečně chcípne. Nicméně Brno má (naštěstí) našlápnuto trochu jiným směrem. ;-)
    24.5.2006 22:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    ...nezávislé, bezplatné školství...
    To je v podstatě protimluv.
    Silná podpora vědy a výzkumu na všech úrovních a ve všech oborech
    Věda a výzkum by se měly umět podpořit samy. A občas by stačilo, aby úředníci neházeli vědcům klacky pod nohy.
    Prosazení otevřených formátů a využití svobodného softwaru ve veřejné správě a ve školství, veřejná podpora vývoje svobodného softwaru (granty)
    To je trochu linuksáctví - podpora vývoje OSS/FS je IMHO něco, do čeho by se stát neměl míchat. Mnohem lépe to zajistí soukromé firmy jako RedHat a spol., když bude po OSS poptávka (čiže ta první půlka odstavce by stačila)
    Důraz na mírová řešení mezinárodních konfliktů, zásadní NE tzv. "preventivním úderům" a "odvetným akcím"
    Nic takového neděláme, takže tenhle bod je jenom plácnutí do vody
    Podpora evropské integrace, snaha o zlepšení stavu Evropské Unie (především zmenšení míry byrokracie)
    Já bych prosil obráceně ;-) Nejdřív zlepšit stav EU, pak teprve integrovat.
    Podpora OSN jakožto správné cesty k zajištění míru ve světě
    Nesmyslný idealismus. OSN je organizace, která vznikla za podmínek, které už dávno neplatí. Teď už je to organizace plná zbytečných byrokratů, ale bez jakékoliv reálné moci. (V podstatě když se Američanům něco zamane, tak si to buď nechají schválit OSN a udělají to, nebo jim to OSN zamítne a oni to stejně udělají.) OSN reformovat nebo zrušit.
    Quando omni flunkus moritati
    Mikos avatar 24.5.2006 23:13 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Vzhledem k tomu, že jsem hned v prvním příspěvku psal, že nemám chuť ani čas flejmovat, tak tohle nechám radši bez komentáře ;-) Vidím to prostě jinak...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Vzhledem k tomu, že jsem hned v prvním příspěvku psal,...
    Aha, já jsem měl dojem, že jsem to někde viděl, ale ono to nebylo v blogu, kde jsem to potom hledal ;-)

    Nicméně komentuju 6 bodů z 19 a jenom o dvou se dá říct, že nesouhlasím, takže bych neřekl, že to je výzva k hádce. Ale jak myslíš...
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 24.5.2006 22:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    Asi tě překvapím, ale pro tenhle program bych byl (na pár vyjímek) všemi deseti.

    Akorát bych asi nebyl tak radikální.

    Jsem sice pro jadernou energii, ale současně bych byl rád, aby se zkoušeli i jiné zdroje (Slunce na Zemi posílá hodně energie, akorát se nám to nedaří využít).

    To školství a zdravotnictví nechme stranou. Tam se neshodme.

    Otevřená svobodná společnost

    Tahle sekce, i když s ní souhlasím, nemůže nikdy projít. Polygamii tu nezavedeš, i když bych ti to přál.

    Mikos avatar 24.5.2006 23:07 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Asi tě překvapím, ale pro tenhle program bych byl (na pár vyjímek) všemi deseti.
    Zas tak moc mě to nepřekvapuje :-) Přeci jen si ještě pamatuji, že jak jsem napsal blogpost Levice vs. pravice, tak si tam do diskuze postnul tvoje výsledky s PoliticalCompass.org a byly prakticky téměř totožné jako ty moje ;-)
    Jsem sice pro jadernou energii, ale současně bych byl rád, aby se zkoušeli i jiné zdroje (Slunce na Zemi posílá hodně energie, akorát se nám to nedaří využít).
    Já přeci nikde nepíšu že jsem proti alternativním zdrojům. Jen je jejich místo podle mě opravu jako alternativa, tedy jako doplňkový zdroj. Stoupající spotřebu lidstva nepokryjí.
    Tahle sekce, i když s ní souhlasím, nemůže nikdy projít. Polygamii tu nezavedeš, i když bych ti to přál.
    Počkej, aby nedošlo k mýlce, já nejsem polygamní :-) Teda aspoň myslim ;-) Jen bych prostě chtěl, aby i jiné minority měly stejná práva jako jste získali třeba teď vy homosexuálové. A aby ono registrované partnerství nebylo omezeno čistě jen na vás :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 24.5.2006 23:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    PoliticalCompass.org a byly prakticky téměř totožné jako ty moje

    JJ, to byly.

    Stoupající spotřebu lidstva nepokryjí.

    Zatím ještě ne. No těším se na ITER, jestli se tohle povede, tak máme asi po starostech.

    Počkej, aby nedošlo k mýlce, já nejsem polygamní

    Uff, tak to se omlouvám. Psal jsi o tom už dřív, tak jsem myslel, že jo.

    Mikos avatar 25.5.2006 01:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Uff, tak to se omlouvám. Psal jsi o tom už dřív, tak jsem myslel, že jo.
    To byla ta velká diskuze pod nějakým blogpostem o registrovaném partnerství ;-) Kupodivu jsem to nebyl já, kdo s tím přišel první (tedy jestli mě paměť neklame). Myslím že nějaký odpůrce registrovaného partnerství tam psal něco ve smyslu "to bychom rovnou mohli zavést polygamní partnertví" (myšleno v negativním smyslu). No a mě se to zdálo jako dobrý nápad, tak jsem se toho hned chytnul a začal to prosazovat jakožto dobrou věc ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 22:59 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Díky za tip na Humanistickou stranu, Tobě zase na oplátku dám link na Stranu zdravého rozumu, která by se Ti taky mohla zamlouvat.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Mikos avatar 24.5.2006 23:10 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Strana která sama sebe nazývá "stranou zdravého rozumu" je mi už jen kvůli tomu nesympatická ;-) Ale na program se kouknu, díky...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:45 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pro ten populistickej název jsem je taky dlouho opomíjel, ale nějak před volbama do EP jsem se na ně podíval a zjistil jsem, že mi jejich program dost vyhovuje, zvlášť názory člověka, kterej byl na kandidátce č.2.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 07:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Až jsem se lekl. Víte, kdo je Petr Hannig? Ale pozadí dojemné prográmek líbiví... stále dobrej ve své branži.
    25.5.2006 10:36 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Počítám, že odpověď na položenou otázku bude asi něco poměrně nelichotivého.

    Sice nevím úplně přesně, co tím "kdo je Petr Hannig" máte na mysli, ale počítám, že to bude aspoň srovnatelné s věcmi, které se dají říct o nezanedbatelném počtu lidí ve vedení ostatních stran, takže to si moc nevyberete. Co se týče líbivého programu - nějaká strana, která to myslí aspoň trochu vážně, snad líbivý program nemá? Ony i ty nejnepopulárnější reformy se dají obalit líbivými hesly, myslím, že takové věci najdeme u všech parlamentních stran i jinde.

    Zrovna v těchhle dvou směrech je to myslím prašť jako uhoď, ale ničemu neuškodí, když se tu objeví i protinázor.

    (Jen technická - to, že jsem tu SZR zmínil, neznamená, že je nějak propaguju, jen o nich mluvím jako o jedné z variant - snad je to z mé reakce na link na humnistickou stranu jasné)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 11:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    Hodnocení je samozřejmně otázkou hodnot.

    Pro informaci: V době, let osmdesátých byla rozhnána většina hudebních skupin, zpěváků. Po akci STB "Asanace" došlo i na šedou zónu odporu, reprezentovanou uměním a hlavě rockem. Redakce časopisu Melodie byla rozhnána, řízení se ujal loajální P. Štěpánek (Ano ten, pozdější rada pro vysílání. Nebo se pletu, tohle si nejsem 100% jistý). Zpěváky, dokonale nepobuřující moc, pěkně uspávající a sladké jako cukrkandl, začali dodávat ve velkém dvě osobnosti. Janeček (M. Davida, Horňáka, nezapomenutelná Muchková (nebo jak se jmenovala, nezapomenutelný byl zpěv)...) a Hannig (jeho největší úspěch bylo vytažení dívky, které pro poněkud tmavší pleť dal prvoplánově jméno Bílá). Oba pánové měli za sebou rockerskou minulost (Hannig v cca 70, Framus Five s Prokopem a Andrštem) ale pak "prohlédli". Oba prosluli... řekněme "velikým pragmatizmem" v oné podivné době. Ze stáje Hanniga někteří raději utekli, i když to znamenalo konec s karierou. Na to, aby to všechno byly jen pomluvy, je toho trochu moc a trochu moc faktů.

    To jen vzpomínky starce a vysvětlení, proč se mi ježí vlasy. Vlastně pleš. :-)

    25.5.2006 11:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Většina hudebníků a "producentů" dneška má máslo na hlavě.

    Co mě ale docela naštve je, když nějaký "umělec" (naposledy někdo z Katapultu) prohlásí, že mu nakonec ani tak nevadilo, když jim bránili hrát. Zapomněl v tu chvíli totiž zmínit, že byl šéfem... teď nevím, jak se to jmenovalo, ale měl pod palcem hudební produkci ve středočeském kraji.

    Takže velký hrdina? Ale kdež, měl svý jistý a nějaká muzika ho zas až tak nezajímala.
    Quando omni flunkus moritati
    25.5.2006 12:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    On říkal, že Katapulti nesměli hrát? To si nějak nevzpomínám :). Nejdřív bylo likvidovaný vyložený "podzemí" (Plastici, Dg) a hnedle v závěsu spolek "Šafrán" (Hutka, Merta, Třešňák...) pak bigbíti obecně, jako třeba Mišík. Pak byl slavný článek "Nová vlna se starým obsahem" který nastratoval na Pražský výběr a podobné.

    Tihle dva borci (Janeček, Hannig) ale mezi našimi producenty čněli. I co do úspěchu, to je také fakt. Ale aby ho neměli, když moc jim konkurenci odklidila a je všude cpala.

    Olympic, a Katapult, spíš dělali takovou ukázku lidu a světu, jak se u nás válí rock. :)

    Ona je to také klasika. Já jsem od těch opravdu pronásledovaných (vyslýchaný každej týden, mlácený...) nic moc o jejich trápeních neslyšel. Ale ti co vesele zpívali na písních přátelství si neustále vzpomínají, jak jim zcenzurovali jednu sloku a nebo zrušili koncert a jsou revolucionáři až na půdu. :)

    25.5.2006 12:37 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše P. Štěpánek
    Není to TEN Štěpánek, co občas na Psa nebo Virtually píše články, velebící Klause a ODS?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    25.5.2006 12:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P. Štěpánek
    Mám ten pocit. Výrazný. Ale nejsem to schopný dohledat. I když, ten snad nikam nekandiduje... Ale možná na pochopení některých událostí je osobní historie zajímavá.
    25.5.2006 13:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P. Štěpánek
    Spíš Petr Žantovský. S tou melodií fakt nevím a tihle kluci redaktorsky se mi pletou. Budu se muset zeptat.
    25.5.2006 14:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P. Štěpánek
    Sorry! Žantovský. Tak ho vidí J. Černý a tak se vidí on sám. Další, většinou negativní hodnocení, jsou všude možně. Já si je fakt, pletu. Jo. A tenhle Žantovský, není Michal, to je zase jinde. :-)
    masožravá palma avatar 24.5.2006 23:01 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pěkné. Jen bych k registrované partnerství povolila i příbuzným. A odluka církve od státu je v dnešní době IMHO opravdu nutná.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Heron avatar 24.5.2006 23:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nechci tu (opět) vyvolávat flame na téma partnerství, post je o něčem jiném, ale kdybys chtěla zavést reg. part. na takové úrovni, tak bysme (homosexuálové) se (asi právem) ozvali. Prostě, v tom případě by to byla jen formalita a cár papíru.

    Já bych byl pro zcela něco jiného. Nemít formu parnerství první kategorie: to jest manželství a druhé kategorie, to jest reg. part. (co je teď). Místo toho mít jen jednu formu, prostě Partnerství (kde by klidně mohla být i ta Mikosova polygamie, i ty tvé příbuzenské vztahy).
    24.5.2006 23:33 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nechápu proč příbuzným? Jaký jim z toho plynou výhody? U homosexuálních svazků jsou evidentní, ale tady nevidim ani jednu.
    24.5.2006 23:34 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jaký jim z toho plynou výhody?
    Daňové úlevy třeba.
    Quando omni flunkus moritati
    25.5.2006 00:03 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Aha. Takže když to spojíme s polygamií, tak můžu uzavřít svazek s celou svou nejširší rodinou a ušetřit peníze? A když to udělaj všichni, tak ty peníze pak budou chybět na všechny bezplatný věci, který autor jmenoval?

    NASRAT :-)
    Mikos avatar 25.5.2006 00:10 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To by samozřejmě muselo být ošetřeno tak, aby se toho nedalo takto jednoduše zneužívat...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:28 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pominu to, ze spravedliva spolecnost by meli byt hodne do prava.

    Ale trosinku mimo. Proc bys legalizoval jen meke drogy? Kdyz uz legalizovat drogy(jakoze jo(: ), tak vsechny a zrusit taky omezovani svobody v podobnem duchu (napr. prohibice prostituce). Ale asi to bude tim, ze ty se na to divas prakticky a ja idealisticky.
    Mikos avatar 24.5.2006 23:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ale trosinku mimo. Proc bys legalizoval jen meke drogy? Kdyz uz legalizovat drogy(jakoze jo(: ), tak vsechny a zrusit taky omezovani svobody v podobnem duchu (napr. prohibice prostituce). Ale asi to bude tim, ze ty se na to divas prakticky a ja idealisticky.
    Protože tvrdé drogy jsou IMHO silně společensky nebezpečné a proto by se proti nim měla společnost bránit. Je to jen muj názor, chápu že máš jiný, ten tvuj je spíš libertariánský ;-)

    A co se týče prostituce, tak ano, tu bych legalizoval...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Luk avatar 24.5.2006 23:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    bezplatné školství na všech úrovních
    Nic není bezplatné ;-)
    Veřejné zdravotnictví dostupné všem, základní zdravotní péče plně hrazena z veřejných financí
    Teď jde o to, co je to základní péče. To je klíčový problém, který zatím nikdo na světě uspokojivě nevyřešil. Ale rozhodně si myslím, že léčbu banalit by si mohl každý platit sám, kdežto náročné zákroky by se měly platit z pojištění.
    veřejná podpora vývoje svobodného softwaru (granty)
    Když na něco takového granty nebo jinou formu veřejného financování, pak na otevřené formáty a jejich zavedení pro komunikaci se státní správou.
    • Důraz na demokracii, svobodu slova a osobní svobody, nikdo nesmí být diskriminován za své názory, voleb se smí zůčastnit i strany s extrémními názory (komunisté, fašisté, atp.)
    • Svoboda slova je svatá a nikdo nesmí být postihován např. za politické či náboženské vtipy a satiru (viz. případ Dánských karikatur Mohameda)
    • Registrované partnerství nejen homosexuálům, ale i smíšeným párům a lidem žijícím v polygamii
    • Legalizace marihuany a dekriminalizace některých lehkých drog (dle jejich společenské nebezpečnosti)
    • Důsledné odloučení církví od státu. Podpora humanitárních organizací, nikoliv však čistě církví jako takových.
    Mám velice podobný názor. Ale v těch drogách bych šel ještě o kus dál.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Mikos avatar 24.5.2006 23:48 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nic není bezplatné ;-)
    Samozřejmě že ne, myslel jsem tím hrazené státem, tedy z peněz nebohých daňových poplatníků :-P
    Když na něco takového granty nebo jinou formu veřejného financování, pak na otevřené formáty a jejich zavedení pro komunikaci se státní správou.
    Tak o otevřených formátech mluvím v jiném bodu, ty bych ve státní správě zavedl povinně ;-) Protože uzavřené formáty prostě ve státní správě nemají podle mě co dělat. Asi to tam ještě upřesním...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:36 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nevím, na VŠ se teprve chystám a nemám pocit, že bych musel v budoucnosti něco extra platit, ale co si představuješ jako bezplatné školství? A stejně tak zdravotnictví.

    Souhlasím, že „veřejné a bezplatné“ jsou hezká slova a vůbec celý je to taková pěkná vata, kterou mají v programu snad i ti naši „hodní a moderní“ komunisti.
    24.5.2006 23:59 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nezávislý školství je nesmysl, bezplatný totéž. V rámci jedný průměrný veřejný vysoký školy se točej miliardy korun ročně a ty je potřeba někde vzít. Nebudu tajit, že se mi líbí model ODS (dodatečná platba po vystudování). Stát to sám nezaplatí a předplácet si vzdělání nikdo nechce, protože je to riskantní investice, takže v našich podmínkách IMHO aktuálně jiná varianta nepřichází v úvahu.

    Zdravotnictví je v ... už řadu let a abych pravdu řek, nevidim cestu ven. V tomhle ohledu se musim nechat překvapit, protože tomu prostě nerozumim.

    S výzkumem taky nesouhlasim. Nemá podle mě smysl podporovat výzkum úplně všeho, považuju to za vyhazování peněz z okna. Pokud má naše republika získat nějaký jméno, zaměřil bych se na perspektivní projekty, píchnul jim oživovací injekci a pak by se vidělo. Věda a výzkum, to se nedá financovat jen státem, jsou potřeba sponzoři. A bez dobrýho jména se shání sponzor špatné. S jadernou energetikou naopak souhlasim, stejně tak bych nezapomínal ani na alternativní možnosti pohonu dopravních prostředků (MHD neni lék na všechno).

    V autorskym právě a patentech se nevyznám, nicméně nadšenej ze současný situace nejsem, takže nějakou změnu by to asi chtělo. Veřejný formáty podporuju, ale granty pro OSS (paušálně) se mi nelíběj. Nálepka OSS by měla dávat projektu větší hodnotu, ale nic víc. Co se týká nekalý hospodářský soutěže, to je běh na dlouhou trať. Pokud platí, že fotbal je obrazem společnosti, máme se ještě na co těšit.

    Názor na účast extrémistickejch stran nemám vyhraněnej, ale jsem spíš proti a zřejmě budu do tý doby, dokud budou komunisti třetí nejsilnější stranou. Z minulýho režimu si toho moc nepamatuju, v době revoluce mi nebylo ani 5 let, ale stačilo mi vidět pár hodin materiálu Český televize a klasický vyprávění rodičů, abych si udělal obrázek o tom, co jsem rád, že si nepamatuju. A dokud reálně hrozí, že má komunistická strana šanci spolupracovat ve většinový vládě, budu proti všema deseti. K registrovanýmu partnerství nic nemám, vyjma polygamie. Ačkoliv nejsem věřící, má pro mě heslo rodina poměrně jasnej význam a polygamie do něj nezapadá.

    Jinak snad nemám výhrady.
    25.5.2006 00:32 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jen taková řečnická (protože se to řešilo už mnohokrát a stejně se nikam nedošlo):

    "Nesprávný" názor je přípustný jen tehdy, kdy ho vyznává minimum lidí, ale jakmile s ním začně souhlasit výrazná část obyvatel, je třeba ho zakázat?

    To je divná logika, hlavně nesmírně nebezpečná, zvlášť když se "špatný" názor hodný zákazu pozná podle toho, že má hodně zastánců. Je to nejlepší cesta k totalitě.

    Nevím, jak Ty, ale já tu totalitu nechci, ať by měla být nastolena ve jménu čehokoli a kterékoli pravdy.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 01:53 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To samozřejmě ne. V tomhle mám, co se týká komunistů, poměrně jasno - pokud se komunistická strana omluví za zločiny minulýho režimu (to se pokud vim nestalo, naopak se od nich distancujou) a dotyčný osoby za ně přijmou odpovědnost včetně výkonu spravedlnosti (tj. bude jim odebraná imunita, pokud k tomu bude důvod), nemám s nima jedinej problém (kromě toho, že je z přesvědčení nebudu volit).

    S ostatníma zločineckejma organizacema si tak jistej nejsem, připadaj mi (např. díky otevřený propagaci rasismu) dost nebezpečný na to, aby bylo možný je tolerovat ve vyšší míře, než dneska.

    P.S.: V jinejch stranách mi "bejvalý" komunisti samozřejmě vaděj taky, ale tam jsou do jistý míry ovlivněný programem a v malym počtu relativně neškodný.
    25.5.2006 04:02 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    S ostatníma zločineckejma organizacema si tak jistej nejsem, připadaj mi (např. díky otevřený propagaci rasismu) dost nebezpečný na to, aby bylo možný je tolerovat ve vyšší míře, než dneska.
    Doufám, že se se vloudila nějaká zákeřná chyba - nebo opravdu čím nebezpečnější, tím víc tolerovat? :-)

    Ale k těm komunistům - pokud se někdo dopustí (dopustil) něčeho špatného, má být po zásluze potrestán naprosto bez ohledu na stranickou příslušnost - komunista nebo odéesák, . A tady nemá co dělat nějaké "přijímání zodpovědnosti" - zločinec zodpovědnost nepřijímá, je k tomu v rámci trestu donucen.

    Pokud se ale shodneme na tom, že problém je v (ne)potrestání konkrétních lidí za konkrétní zločiny, asi se shodneme taky na tom, že říkat o celé politické straně, že je to zločinecká organizace, je minimálně přehnané.

    Potom taky nutně dojdeme k tomu, že když se budou důsledně trestat opravdové zločiny, není potřeba zakazovat názory a myšlenky, ani strany, které je prosazují. Což je dobře, protože pokud se jednou zakáže nějaký názor, budeme v té samé *****, které jsme se tím zákazem chtěli vyhnout.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 10:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jo, napsal jsem to trochu krolomně, správně je samozřejmě ta první možnost. Netolerovat, tvrdě potírat.

    Problém je samozřejmě v nepotrestání zločinů, ale mám dojem, že poslanci se trestaj dost těžko (stačí si vzpomenout na never-ending story pana Železnýho). Navíc tady jde do jistý míry i o morálku a drzost, se kterou se ta strana pokouší uniknout před svojí minulostí (navíc s úsměvem na tváři a stejnejma slibama, který nás dovedly na chvost Evropy).

    Problém je ale nejen v potrestání konkrétních zločinů. Může se klidně stát, že vláda svoje budoucí zločiny zlegalizuje dřív, než se stanou. I to už tu bylo a poměrně nápadně k tomu směřujeme znova (např. problém vyvlastňování). A z toho mi vychází, že některý špatný názory prostě neni možný akceptovat vůbec. Možná se tady neshodneme, ale opravdu si myslim, že stádo je tak nebezpečný, jak je nebezpečnej jeho vůdce. A pokud dovolíme jeho vůdci konat, je (a neni) na co se těšit.
    25.5.2006 11:24 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Může se klidně stát, že vláda svoje budoucí zločiny zlegalizuje dřív, než se stanou.
    To ale teoreticky může udělat vláda kterékoli strany, lišit se to bude nejspíš jen tím, o jaký charakter zločinů by šlo - zločiny by to byly pořád.

    Proto je potřeba dát demokracii dostatek pojistek proti omezení práva lidí účastnit se rozhodování (viz totok) a pak je potřeba se ozvat vždycky, když vláda šlápne vedle (což samozřejmě vyžaduje i to, aby se většina lidí o politiku zajímala víc, než jen studováním předvolebních billboardů).

    Není možné zakazovat myšlenku - u těch nesmyslných je potřeba jejich zastáncům vysvětlit, co je na tom nesmyslného.

    To zakázání "špatných" názorů má tu nepříjemnou vlastnost, že by byl potřeba někdo, kdo rozhodne, co je špatné, a co ne. Navíc i při takovém rozhodnutí může dojít k omylu (ať už mimoděk, nebo někým objednaného), a ten se pak nedá napravit prostým zrušením rozhodnutí, protože návrh na zrušení zákazu určité myšlenky bude znamenat schvalování zakázané myšlenky a tedy vlastně zločin. Dneska zakážeme myslet si, že je správné vyvlastňovat, zítra zakážeme myslet si, že je potřeba měnit sazbu daně, pozítří zakážeme myslet si, že je vůbec něco špatně - to rovnou můžeme do trestního zákona přidat paragraf zakazující ideozločin opsaný od Orwella a hotovo.

    Přes zákaz myšlenek prostě cesta ani při nejlepší vůli nevede.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Mikos avatar 25.5.2006 11:39 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Moc hezky řečeno...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 25.5.2006 11:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tak s tímto naprosto nesouhlasím. Ve svobodné zemi si lidé mohou hlásat jakékoliv názory. Klidně že Hitler byl frajer a že že komunistické zločiny byly správná věc. Klidně se tu může objevit strana která se bude hlásit k odkazu NSDAP nebo ke Stalinovi. To je součástí demokracie.

    Jakmile jednou začneš omezovat něčí názory, je počátek cesty k totalitě. Kdo stanoví pravidla, co je zakázané a co už ne? Ta hranice se nedá takhle určovat, svoboda slova je jen jedna a to úplná.

    Skutečná demokracie se vyznačuje tím, že je schopná zničit sama sebe. Pokud tohle omezíš, tak to co ti vznikne už _není_ demokracie. Z mého pohledu je to určitá forma fašismu. Pokud si většina lidí chce zvolit totalitní stranu, mají na to výsostné právo.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 25.5.2006 11:41 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Btw. ještě aby nedošlo k mýlce - samozřejmě jsem si vědom toho, že v současnosti tomu tady tak není a že naše svoboda slova a demokracie je dosti omezená. Ale já bych právě chtěl, aby tomu tak nebylo. Také je to tak uvedeno v onom mém fiktivním volebním programu.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 25.5.2006 11:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    že v současnosti tomu tady tak není a že naše svoboda slova a demokracie je dosti omezená.

    IMHO už to, že to můžeš říct a nic se ti nestane znamená, že tu svoboda slova je.

    25.5.2006 11:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To ne, nemůžeš říct třeba "Holocaust nebyl"
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 25.5.2006 12:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ano, je, ale ne úplná :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 12:43 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    IMHO už to, že to můžeš říct, a nic se nestane snamená že tu svoboda slova není.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Mikos avatar 25.5.2006 12:45 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Heh, tak tohle jsem opravdu nepochopil...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 13:49 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tak si to přečti ještě jednou... Hele, je úplně jedno jestli "se s problémy nic neděje" proto, že máš zalepenou hubu (=represe), nebo protože kolem tebe rachotí vlak (=mocensky ovládnutá média, píšící z 90% o zástupných problémech). Oboje NENÍ sovoboda projevu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    25.5.2006 13:53 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Skutečná demokracie se vyznačuje tím, že je schopná zničit sama sebe. Pokud tohle omezíš, tak to co ti vznikne už _není_ demokracie. Z mého pohledu je to určitá forma fašismu. Pokud si většina lidí chce zvolit totalitní stranu, mají na to výsostné právo.
    Nevim co kdo přesně chápe pod pojmem demokracie, ale ohánění se většinou je dost záludné. Když se 51% procent lidí dohodne, že oni nebudou muset nic dělat a zbylých 49% je bude živit, tak by měli mít právo něco takového prosadit jen proto, že jich je většina??? To snad ne! Přesně takhle funguje zvolení totalitních stran. Vyberu skupinu lidí, kteří jsou menšinou a ostatním slíbím, že jim "něco přidám" na úkor této menšiny.

    V ideální společnosti by každé rozhodnutí mělo 100% podporu, resp. jinak řečeno každý jeden člověk by měl právo veta. Tohle asi prakticky nikdy fungovat nemůže, ale do té doby, dokud já jeden sám nemohu zvrátit dění, které míří k omezení mé vlastní svobody, tak potom nepovažuji názor "nechme rozhodnout většinu bez žádných omezení" za rozumný.
    Mikos avatar 25.5.2006 14:11 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ale to opravdu je demokracie. V demokracii rozhoduje většina, ať se vám to líbí nebo ne. Pokud se vám to nelíbí, tak holt nechcete demokracii, je to prosté...

    Když se 51% lidí dohodne, že nebudou nic dělat a zbylých 49% je bude živit, vyhráli, mají na to v demokracii právo. Těch 41% pak může třeba utéct do ciziny nebo prostě dělat vše proto, aby příští volby dopadly jinak. A nebo pokud si těch 51% zvolilo totalitu a žádné příští volby nebudou, tak mají právo bojovat všemi prostředky za svržení této totality (protože v totalitní společnosti neplatí demokratické principy, tak holt můžou využít i jiných jinak nedemokratických prostředků ;-)).

    A i když demokracie není dokonalá, je to to nejlepší co máme (jak nám ukazuje i historie).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 14:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jede 5 lidí v autě a spěchá. Jednou z nich se udělá špatně a potřebuje nutně na záchod. Nechají demokraticky hlasovat: 4 lidi jsou proti zastavení, jeden pro. Takže se jede dál.
    Tak pozor, demokracie a vůle většiny má určité meze.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 14:34 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Těžko se 5 lidí rozhodne, že budou dobrovolně čuchat chcanky, a jeden z nich v nich dokonce i sedět. :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    25.5.2006 14:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Dovádíš to uměle do extrému. Zdravý člověk se většinou nepomočí tak rychle. Ale fakt, že mu většina může přikázat, aby to zadržoval a bylo mu to dvě hodiny nepříjemné, jasně dokladuje, že ta tzv. demokracie není samospasitelná. Jen zatím nic lepšího neznáme.
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 14:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Díky za doplnění, příklad s autem je samozřejmě pouze příměr. Jedná se o věci, jako jsou minoritní skupiny (třeba i homosexuální páry) , problémy oblastí, které jinde nejsou apod. To se vše musí brát v úvahu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 15:16 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Já si jenom nedovedu dost dobře představit, jak by v opravdu demokratické společnosti těch 51% procent definovalo sebe sama, případně ty druhé - za součást demokracie považuji i takovou tu drobnůstku, že zákon platí pro každého bez rozdílu (i když je pravda, že ze samotné podstaty demokracie to neplyne a je to součástí až takového "standardního rozšíření", ale myslím, že to lze počítat mezi ty pojistky demokracie, o kterých jsem tu někde výše psal*). Těžko si představit zákon, který obsahuje seznam pěti milionů rodných čísel, jejichž držitelé musejí/nemusejí dělat.

    * Poznámka k pojistkám demokracie - není to v rozporu s tím, že opravdová demokracie je schopna sama sebe zničit, takové pojistky jen zajišťují, aby se demokracie nevytratila pomalým omezováním - případné zrušení demokracie (z jakéhokoli důvodu) je pořád možné referendem.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 15:24 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Rozlišit ... no to není až takový problém. Vydělává více než x, resp. méně než x ... stačí vhodně zvolit. Vlastní rodinný domek, atd. Myslím, že tohle je to nejmenší. Bohužel. :(
    jalinh avatar 25.5.2006 09:19 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    já bych byl pro zakázání jen těch stran, které by ve svém programu prosazovaly destrukční protispolečenské věci (rasismus; násilí ("boj, revoluce") "proletariátu" proti "buržoazii" ... apod). Nevím, jestli se současná KSČM hlásí k myšlence vítězství "lidu nad buržoazií" cestou násilí, ale pokud ne, pak bych v nich problém neviděl, protože v tom případě jde o trochu jinou stranu, byť se nazývají komunisté - jejich věc, že si do názvu dávají zápornou reklamu. ;)
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    25.5.2006 11:02 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Myslím, že bohatě stačí mít v systému dostatečné pojistky proti omezení demokracie, např. referendum, kterým občané můžou rozhodovat o všem zásadním (tzn. žádný další zákon o jednom referendu, jako to bylo se vstupem do EU), potom odvolatelnost politiků (což je dneska sice naprostá pohádka, ale naštěstí se demokracie dá chránit i bez toho), senát, který se ale musí sestavovat radikálně jiným způsobem, než sněmovna (jinak to je jen menší poslanecká sněmovna zvolená v jiný časový okamžik). A pak to samozřejmě vyžaduje pochopení demokratických zásad všemi, od prostého lidu až po vrcholné politiky.

    Samozřejmě netvrdím, že těchhle pár věcí stačí, tak jednoduché to není, ale bez nich to taky nepůjde.

    Pokud bude zajištěno, že demokracii nelze jen tak z trucu zrušit, není potřeba zakazovat vůbec žádný názor. Debilní názory vždycky pár nadšenců mít bude, ale stejně se neujmou. A když se ujmou, asi nejsou až tak debilní. Podstatné je, že když se ukáže, že ten názor, který se ujal, je pomýlený, občané budou mít pořád možnost kdykoli říct "spletli jsme se, takhle už ne."
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    25.5.2006 09:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    S výzkumem taky nesouhlasim. Nemá podle mě smysl podporovat výzkum úplně všeho, považuju to za vyhazování peněz z okna. Pokud má naše republika získat nějaký jméno, zaměřil bych se na perspektivní projekty, píchnul jim oživovací injekci a pak by se vidělo. Věda a výzkum, to se nedá financovat jen státem, jsou potřeba sponzoři.
    Obecně se rozlišuje základní a aplikovaný výzkum. Základní všude na světě dotuje stát, protože se jedná o věci, které nemají v dalších, řekněme 20, 50 až 100 letech žádné praktické uplatnění. Aplikovaný výzkum ovšem firmy dotují, protože má rozumnou ekonomickou návratnost. Ovšem bez toho základního by se ten aplikovaný za čas zastavil.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    25.5.2006 10:58 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To je pravda, na to jsem zapomněl. Ale každopádně dobrý jméno to chce a jenom z peněz naší chudý země to asi nepůjde.
    Vaclav Lesek avatar 25.5.2006 08:28 Vaclav Lesek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    By me zajímalo, jak jsi prisel na to, ze Narodni strana je zločinecka? To je nejakej vtip ne?
    Mikos avatar 25.5.2006 11:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ne, to není vtip, stačí se podívat na jejich webové stránky. Hodně sem se u nich zasmál ;-) Takové blbci se jentak nevidí :-)

    Ten termín "zločinecká" byl chybně zvolen, oni zatím "zločineckou" stranou nejsou, ale kdyby získali dostatek moci, vsadil bych se že z nich zločinecká strana hodně rychle bude :-) A už jen ten program co mají je z mého pohledu zločin ;-)

    Jinak ale v tom mém fiktivním programu je jak jste si jistě všiml bod, že jsem pro úplnou demokracii a co největší svobodu slova - tedy že i takovéto extrémistické a "zločinecké" strany (jako fašisté, komunisté, atp.) mají právo hlásat svou "pravdu" a účastnit se voleb.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 14:56 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Mají lákavý volební program a k mnoha otázkám se vyjadřují otevřeně a na tvrdo. Je na tom snad něco špatného?
    Vaclav Lesek avatar 25.5.2006 16:15 Vaclav Lesek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ja na jejich strankach nevidim nic vtipneho. Asi jsem neco prehledl :-P
    Mikos avatar 25.5.2006 16:28 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pravda, možná je to spíš k pláči než k smíchu ta ubohost co se na těch stránkách nachází...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 17:06 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tak tak, z těch nepravostí, o nichž tam mluví, mi také bylo smutno.
    Mikos avatar 25.5.2006 17:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Mě je zas smutno z té stupidity těch článků... To by samo o sobě ještě nebylo tak strašné, i úplný blbec si může psát co chce. Smutné je hlavně to, že jim to někteří lidé (jako třeba ty) žerou...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 17:32 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Přeji si, aby se dostali do parlamentu, a ukázalo se, že všechny obavy jsou neopodstatněné. ;-)
    Mikos avatar 26.5.2006 01:17 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    To nejsou jen obavy, to jsou fakta psaná na jejich webových stránkách a prezentovaná jimy samotnými v médiích. Ta strana je _hnus_ a ten kdo je jí schopen volit je u mě na úplně stejné úrovni, jako ten kdo je schopen volit komunisty (prostě ubožák).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.5.2006 08:59 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Pořád mám pocit, že jde jen o nepochopení či nedocenění této strany. Je škoda, že mnozí tu stranu zavrhnou už jen pro její název a heslo, které má pod ním napsáno, totiž "Bráníme české národní zájmy", jako by snad na obraně českých národních zájmů bylo něco hnusného.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 11:38 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Registrované partnerství ... lidem žijícím v polygamii.
    Tohle je jen dalsi z tech rychlokvasnych pseudoliberalnich melkych vykriku, ktere jsou dnes tak popularni, aby clovek nahodou nedostal nalepku "puritan". Jinak si to nedokazu vysvetlit.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Mikos avatar 25.5.2006 11:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    rychlokvasnych pseudoliberalnich melkych vykriku, ktere jsou dnes tak popularni, aby clovek nahodou nedostal nalepku "puritan"
    Muhehe, teď jste mě dobře pobavil :-D

    Ne, není to žádný výkřik. Opravdu věřím tomu, že by to tak mělo být. A nějaká "devalvace rodiných hodnot" (či podobné kecy, které bych se jistě dozvěděl od voličů KDU-ČSL a mnohých konzervativců) jsou mi upřímně u pr**le ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 11:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Zazil jsi nekdy fungujici intimni vztah mezi dvema partnery? Mas pocit, ze neco podobneho takove hodnoty muze byt mezi vice nez dvema partnery? Uz z principu nemuze.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 25.5.2006 12:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Uz z principu nemuze.

    Jestli TY toho nejsi schopný, nebo si to nedokážeš představit neznamená, že jeden z tisíce tak žije a plně mu to vyhovuje.

    Mikos avatar 25.5.2006 12:04 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Samozřejmě že zažil (a zažívám :-)).

    A přesto skutečně věřím tomu, že může podobný vztah fungovat i mezi více partnery. Věř tomu nebo ne, polygamní vztahy existují a fungují, i když jsou silně minoritní (já sice osobně nikoho kdo by takto žil v mém okolí neznám, ale vím že tací lidé jsou).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 25.5.2006 12:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    (já sice osobně nikoho kdo by takto žil v mém okolí neznám, ale vím že tací lidé jsou)

    Já ano, už jsou spolu tuším 8 let.

    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 12:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jak muze napr. muz milovat dve zeny? Vzdycky bude muset udelat kompromis. Clovek, kteremu nikdy nevadi byt obeti kompromisu v polygamnim vztahu je pro me politovanihodny. Pral bych mu zazit, jak ho ten druhy miluje bez kompromisu.

    Polygamie je akorat jina nalepka pro neschopnost milovat.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Mikos avatar 25.5.2006 12:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Polygamie je akorat jina nalepka pro neschopnost milovat.
    Aha, takže tvůj názor je ten Jediný Správný (tm) a vydáváš ho za absolultní pravdu? No to je paráda :-) Ale je to společné snad všem konzervativcům, s tím už jsem se smířil ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 12:59 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Budoucnost ti odpovi za me.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Mikos avatar 25.5.2006 13:01 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Hehe, ty se mě opravdu mermomoci snažíš rozesmát :-D Ještě nějaká podobná hláška by nebyla?
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Heron avatar 25.5.2006 13:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nech ho. ;-) To my jsme chudáci, pán totiž vidí do budoucnosti a proto ví co je Jediné Správné(TM). My jsem ti blbý, kteří nenásledují jeho Cestu. :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 26.5.2006 13:00 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    vydáváš ho za absolultní pravdu?
    Ty snad znas nejakou relativni pravdu? :-D Jeje, ja myslel, ze (moralni) relativismus uz vymrel a precejen jeste nekteri existuji...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 25.5.2006 14:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Nevím jak může milovat dvě ženy. Já miluju svýho borce, tak jako ty miluješ svoji přítelkyni a nebyl by(ch/s) schopnej milovat ještě dalšího. Ale! Někdo to dokáže.

    Rozdíl mezi náma dvěma je (mi jiné) v tom, že ty chceš (soudím podle komentářů), ostatním nařizovat, jaké mají mít vztahy. Já nechci. Ať si každý žije jak chce.
    Bluebear avatar 25.5.2006 16:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    V jakémkoli vztahu je nutné dělat kompromisy, to myslím nezáleží na počtu partnerů. Ve vztahu, kde je partnerů víc než dva, to ovšem bude asi náročnější na koordinaci.

    Znáte někdo povídku Venuše a sedmero pohlaví? :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    25.5.2006 17:05 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Jo, ale tam o tu koordinaci ani tak moc nešlo.. spíš o parodii Hollywoodského přístupu. :)
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 26.5.2006 13:02 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    V jakémkoli vztahu je nutné dělat kompromisy, to myslím nezáleží na počtu partnerů.
    Blbost. Je rozdil delat kompromisy v monogamnim vztahu a v polygamnim, kde delas kompromisy mezi tvymi dvema partnery. To je snad rozdil patrny na prvni pohled.

    A pokud i v monogamnim vztahu delas kompromisy mezi dvema partnery, tak to uz tedy no comment.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 25.5.2006 11:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ne, to jsou názory lidí, kteří nechtějí někoho omezovat JEN proto, že se narodil jiný než ti ostatní.

    Pro mě za mě, ať se uzákoní jakákoliv forma partnerství kohokoliv s kýmkoliv. Po 15 letech jsme si vybojovali zákon o reg. part., tak teď budu klidně bojovat za jeho rozšíření i na další skupiny.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 12:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ne, to jsou názory lidí, kteří nechtějí někoho omezovat JEN proto, že se narodil jiný než ti ostatní.
    Takze az se prokaze, ze se nekdo narodil jako pedofil, zahrnes ho do tech svych diskriminovanych skupin? Nebo kde to teda konci? Kde je hranice?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Mikos avatar 25.5.2006 12:29 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Člověče takováhle demagogie se jen tak nevidí. Čím asi někomu škodí partneři žijící v polygamii? Nikomu a ničím, je to jen a jen čistě jejich věc, avšak měli by mít stejná práva jako partneři žijící v klasickém vztahu či jako homosexuální partneři, na tom nesejde. Prostě všichni by měli mít práva stejná.

    Kdežto pedofílie je úchylka, která je společensky nebezpečná. To je dost podstatný rozdíl, jestli ty ho nevidíš, tak jsi asi tak zaslepenej že to s tebou vubec nemá cenu řešit ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 13:03 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Kdežto pedofílie je úchylka, která je společensky nebezpečná.
    No za predpokladu, ze se vse deje proti vuli ditete, tak jo. To se neda srovnat, to jsem opomel.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.5.2006 13:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Tedy i kdyby se to nedelo proti vuli ditete, tak je to humus. Ale to jsem tak jen napsal - totiz co kdyby nejaky pseudoliberal prisel a rikal, ze kdyz to obema nevadi, tak co ja puritan tady votravuju :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Heron avatar 25.5.2006 12:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů

    Mno, nechci se z rovna o tomhle hádat na abíčku.

    Tohle je mi moje reakce.

    Připadáš mi jako typ člověka, který nic neví, nikdy nic nezkusil, nic nezažil a nikoho nezná a jen sedí si pohodlně v křesle.

    Znám pár lidí s různýma úchylkama (i s tou zmiňovanou pedofilií) a je to hrozný. Vůbec jim jejich stav nezávidím. Ale to není důvod, abych byl proti nim. Naopak. Chci jim pomoct. Samozřejmě, že pedofilní chování nemůže být tolerováno (a to si ti lidi moc dobře uvědomují), jak se mi tu snažíš podsouvat.

    A -- promiň -- ale kdyby jsi někoho takového znal, tak nemůžeš mít nározy, jaké máš.
    Heron avatar 25.5.2006 12:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    překlep, má tam být " i moje reakce."
    25.5.2006 12:17 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Mám podobné priority jako uvádíš ty, a když jsem je namlátil do volební kalkulačky, vypadlo mi že mám volit KSČM.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Mikos avatar 25.5.2006 12:24 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Za prvé takovéto "volební kalkulačky" počítají buď jen se sliby, nebo podle hlasování ke konkrétním zákonům. Nic z toho ovšem nevypovídá o tom, čeho by chtěla taková strana skutečně v budoucnu dosáhnout. Je nutno hledět jak na vizi oné strany, tak na její minulost. A oboje je v případě KSČM naprosto děsivé.

    A navíc i jejich volební program a filosofie se naprosto vylučuje s mojí sekcí "Otevřená svobodná společnost". To že naslibují pár populárních věcí aby přitáhli také nějaké mladé lidi na tom nic nemění.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 12:31 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    "X nesouhlasí s tím, aby pod záminkou boje proti terorismu docházelo k omezování svobody a demokracie, občanských a lidských práv, ke zhoršování podmínek života lidí."

    Víš z programu které strany je tato věta? Překvápko X == KSČM

    A podobných věcí je tam spousta. Ale zase jsou tam i věci, které jsou mi krajně nesympatické. Bohužel žádnou rozumně levicovou stranu u nás nemáme.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 25.5.2006 13:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Ano, zrovna z úst KSČM je tohle příklad dokonalého pokrytectví ;-)

    Ale btw. je to další bod který přidám do programu, tohle považuju za hodně důležitou věc - aneb můj oblíbený citát: "Národ, který je ochoten obětovat svou svobodu za svou bezpečnost, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost."
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 14:16 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    proc bychom nemeli? SDS se mi zda dost dobra levicova :-) Kdybych moh volit, tak ji..Kdyby nebyl Pavroubek v CSSD tak bych sel do CSSD :-D -- ted cekam na pany pravicaky, chcete me zmlatit? :-D
    tmr avatar 25.5.2006 20:01 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    ano, KDU-ČSL považuji za téměř stejné _zlo_ jako komunisty
    Proč?
    Mikos avatar 26.5.2006 01:19 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Kvůli jejich intoleratní konzervativní filosofii, která se vylučuje prakticky z celou mojí sekcí "Otevřená svobodná společnost" v mém fiktivním programu. Protože nesnáším konzervativce a mám odpor k církvím ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 26.5.2006 01:23 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Strana mých snů
    Prostě jejich chuť po omezování osobních svobod je prakticky totožná s tím jak by nejraději omezovali svobody komunisté (jen je to celé přetřené na jinou barvu a postavené na jiných ideálech). Jsou sice jinde ve spektru ekonomických svobod, ale na podobné úrovni jako komouši ve spektru osobních svobod. Viz. můj blogpost Levice vs. pravice.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.