abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 670 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    V Evropě vznikl nový ministát

    15.4.2015 23:35 | Přečteno: 2170× | aaaaa | poslední úprava: 15.4.2015 23:36

    Vít Jedlička založil stát Liberland na neobsazeném území 7 km čtverečních mezi Chorvatskem a Srbskem.

    Podle webu to vypadá to jako libertariánský ráj, odin si už pravděpodobně balí kufry. Nemyslím že 100% svobodný stát bez daní může fungovat na větším území, ale tenhle projekt se mi líbí, je to něco nového, asi si požádám o občanství :)        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    deafboy avatar 16.4.2015 00:42 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    > Podle webu to vypadá to jako libertariánský ráj

    Takže chlapík sa sám prehlási za prezidenta, určuje kto môže a kto nemôže byť občanom, čo mimochodom závisí od dodržiavania zákonov v zemi žiadateľa. (žiadateľ nesmie byť v minulosti trestaný) Niekto v tom vidí libertariánsky raj, ja skôr zrod diktatúry.

    17.4.2015 01:36 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je to libertariánská diktatura. Andrew Ryan by měl radost :-)
    17.4.2015 16:06 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    No vždyť to je přesně ono. Každý extrémismus končí diktaturou. I komunisti chtěli "osvobodit člověka."
    kyknos avatar 16.4.2015 00:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    a už tam založili osadu, nebo jen vzdáleně teoretizují?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 01:18 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nevim, ale vytycili vlajku.
    16.4.2015 06:55 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    vyzerá to, že je biotop vhodný pre výskum vtákov
    16.4.2015 06:55 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    tam (v Liberlande) .)
    16.4.2015 00:59 oiufds
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    jen aby tam nenasli ropu
    Vykook avatar 16.4.2015 03:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je vůbec někdo v tý jejich partaji, kdo není úplnej kretén(kráva)?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    16.4.2015 11:06 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mas to vrozene nebo ziskane behem zivota? Bez se lecit ubozaku.
    kyknos avatar 16.4.2015 11:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ne tam jsou preci ovce - maji to i ve znaku

    nicmene pres jejich opravdu dementni postoje k EU, ktere s libertarianstvim nijak nesouviseji (to by taky mohli vystupovat proti ČR a chtít nezávislou Prahu, pak proti Praze a chtít nezávislou Letnou etc ad nauseam) - argument, ze ma EU socialisticke manyry neobstoji, ty ma i CR a jejich ukolem by melo byt je napravovat, ne utikat... to zacina byt volitelna strana, protoze co si dovoluji "tradicni" a "popularni" strany uz presahuje vsechny meze
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 11:25 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    je hezke, ze mluvi o ovcich nekdo, kdo ma mozek vymyty socialistickou propagandou. :-D
    kyknos avatar 16.4.2015 11:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    pokud je pro tebe kazdy odpurce fasismu socialista, pak ano

    ale prisel jsme na to sam, ani bezne propagandisticke kanaly nesleduji
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 11:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jak s timto souvisi fasismus? Tim, ze jsi na to prisel sam bez propagandy, bych se nechlubil. Je to o to vetsi ostuda.
    kyknos avatar 16.4.2015 11:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    fasismus s tim souvisi tak, ze pokud me fasista, ktery chce nechat umirat nemocne deti bez pomoci, nazyva socialistou, nijak me to neurazi...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 11:46 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je to jednoduche. Lidem zustane vice penez v kapsach, takze si budou moci dovolit vice sluzeb a treba i dobrovolne prispet na peci o nemocne deti. Pokud se dobrovolne vybere mene penez nez kolik vybira vynucene od lidi stat nyni, bude to dukaz toho, ze nas vsechny socialiste okradaji. Solidarni spolecnost prece nepotrebuje statni aparat a dane pod hrozbou vezeni.
    16.4.2015 12:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Vysvětli mi jednu věc. Proč nemůžeš stejnou logiku aplikovat i na dodržování ostatních zákonů? Jaktože vynucovat solidaritu státem je amorální, zatímco vynucování většiny ostatních zákonů je v pořádku? Jestliže například zrušíme zákony na ochranu majetku a následně se ukáže, že je lidé nedodržují dobrovolně, pak to bude znamenat, že nás stát neoprávněně a amorálně omezoval, nesnad?
    16.4.2015 13:56 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Neco vlastnit je prirozene a soukromy majetek musi byt nedotknutelny. Povinne zdravotni pojisteni prirozene neni. Je to relikt dvacateho stoleti, ktery je treba zrusit.
    kyknos avatar 16.4.2015 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    absolutne nedotknutelne neni nic, ale rozhodne by na zebricku nedotknutelnosti melo byt vyse zdravi nez majetek
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 14:14 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Vzdal byste se svych nemovitych statku, pokud by to melo zachranit napr. muj zivot? Predpokladam, ze ne. :-)
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2015 14:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Možná části ano, pokud bych věděl, že v případě, že se něco stane mně, nebudu se muset bát, že skončím na ulici, ale aspoň základní péči dostanu. Vtip je v tom, že ani král nebo mistr boxu v těžké váze a v nejlepší formě není v bezpečí, během vteřiny může být odkázaný na pomoc druhých. A v tu chvíli bude vděčný za cokoliv.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 16.4.2015 14:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    tvuj zivot pravdepodobne ne, ale to je osobni antipatie

    i pro vcelku cizi lidi bych v nektrych situacich byl ochoten riskovat i zivot (a uz jsem to parkrat udelal), na kterem mi zalezi rozhodne vic nez na majetku

    jsem proste socialni obratlovec
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.4.2015 00:18 anarchokapitalista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Ale ved zdravie uzko suvisi s vlastnictvom - kazdy vlastnime svoje telo.
    16.4.2015 14:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Neco vlastnit je prirozene a soukromy majetek musi byt nedotknutelny. Povinne zdravotni pojisteni prirozene neni. Je to relikt dvacateho stoleti, ktery je treba zrusit.
    1. Nedotknutelnost soukromého majetku rozhodně není nic přirozeného. Podívej se do historie člověka, v zásadě nenajdeš éru, kdy by soukromý majetek byl nedotknutelný.

    2. Ne/přirozenost o ničem nerozhoduje. Používat internet je taky nepřirozené, a přitom to děláš.

    Fór je v tom, že jak respekt soukromého majetku, tak i zdravotní pojištění jsou prostě společenské dohody. Ty chceš jednu zachovat a druhou zrušit prostě protože je pro tebe výhodné, aby společnost respektovala tvůj majetek, ale zároveň po tobě nic nechtěla. A tohle nastavení tady všem vnucuješ.
    16.4.2015 16:08 Richard
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Neco vlastnit je prirozene
    je ovsem zvlastni, ze kazda spolecnost vydava silene prostredky na to, aby se neco takoveho prirozeneho udrzelo. :-)

    Mnohem vetsi problem vidim v tom, ze toto neustale debilni trollovani neni nijak zvlast vtipne. Skoro jako u Jilka.
    16.4.2015 19:06 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    kazda spolecnost vydava silene prostredky na to, aby se neco takoveho prirozeneho udrzelo
    A s automatizaci bude hur.. Uz dnes v USA pracuje v oblasti bezpecnosti asi 25% vsech zamestnancu. V budoucnosti, jelikoz lide nebudou mit rozumnejsi praci, budou velice caste ruzne dozorovaci a dohledove pozice, od uredniku kontrolujicich vsechno mozne az po ochranku a policii.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    17.4.2015 01:41 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jak vlastnictví, tak povinné přispívání na chudé a nemocné je asi tak stejně staré. Ani jedno není přirozené, v přírodě nic takového není, věci jsou toho, kdo si je vezme, bez ohledu na to, kdo je měl předtím.
    17.4.2015 09:59 M_train
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Odin se svým trolováním čím dál více vymezuje jako fašistický magor. Jeho vize, nebo i tahle varianta úplně nezávislého státu mi dost připomíná slavnou Animal farm Orwella se svým zákonem 'All animals are equal, but some of them are more equal'. Takhle skončí všechny tyhle nápady absolutně nezávislých trolů.
    If you don't ask, you don't get
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2015 12:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jestliže víc lidí díky tomuto systému víc zemře (třeba i v mladém a produktivním věku) nebo se mu zhorší choroba natolik, že nemůže být produktivní, není to znak okrádání, ale o úsporách na nepravém místě. Již jsem to psal dříve: člověk může ovlivnit (a měl by ovlivnit) svůj život tím, že se bude starat o své vzdělání, práci, zdravý životní styl. Nespoléhat se na stát. Až potud souhlasím.
    Ale nemůže ovlivnit vážnou nemoc nebo těžký úraz. Měl by kvůli tomu zemřít (nebo jeho dítě) - že nemá a nemůže mít miliony na operaci/léčbu? Kdo nemá na luxusní bydlení, nechť se zařídí jinak, je to jeho volba. Ale náklady na léčení není volba toho člověka! To příjde "shůry". Civilizovaná společnost 21. století by měla zajistit, aby se ten člověk léčit mohl. Spoléhat se jen na milodary není řešení, ale ty milodary by mohly trochu situaci zlepšit, tak se jim také bránit nemusíme.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2015 13:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Problém je v tom, že zdravotní pojištění nezajišťuje, že se člověk bude moci léčit. Vybere se na něm jenom omezené množství peněz a za omezené množství peněz se dá pořídit jenom omezené množství péče, což vás může nepříjemně překvapit, když zjistíte, že jste n + první čekatel na náhradní kyčel nebo léčbu rakoviny.

    A navíc, co případy, kdy někdo trpí tak závažnými poruchami zdraví, že léčba bude neuvěřitelně drahá a šance na vyléčení je nula nula nic? Pořád by ta civilizovaná společnost měla zjistit, aby se mohl léčit? Neměla by raději zajistit, aby řádově větší počet rodičů od dětí mohlo zůstat doma s chřipkou na nemocenské (protože mají příjem o to větší, o kolik nemuseli platit na léčení takového člověka)?
    Měl by kvůli tomu zemřít (nebo jeho dítě) - že nemá a nemůže mít miliony na operaci/léčbu?
    Zrušení nebo omezení povinné zdravotní daně neznamená zákaz jakéhokoliv zdravotního pojištění.
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 16.4.2015 13:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Samozřejmě, zdravotní pojištění má také své limity. Jsou vzácné nemoci, kde je léčba mimořádně drahá a občas se ve sdělovacích prostředcích objeví takový případ, lidé posílají peníze na léčení holčičky XY, ale pozorný divák ještě zjistí, že takových je v ČR ještě 150, jedné se pomůže, zbytek má smůlu.

    Zrušení nebo omezení povinné zdravotní daně neznamená zákaz jakéhokoliv zdravotního pojištění.

    To je samozřejmé, pojistit se dá individálně proti lecčemus. Mám možnost porovnávat náklady na léčení závažných nemocí v USA a v Kanadě. V Kanadě mají podobné pojištění jako u nás, v USA jak známo - čistě komerční, někdo ho má, někdo ne. Jednoznačně ze zkušeností lidí vyplývá, že stejně postavená rodina čelí v USA velkým problémům při onemocnění jejího člena, zatímco ta kanadská problém nemá. Já osobně platím do systému stále ještě víc než beru (i po 4 leté intenzivní léčbě), ale to se může otočit velmi rychle.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    16.4.2015 14:10 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je mi jasne, ze nektere veci ovlivnit jedinec nemuze. Takovy je proste zivot. Stejne jako nemuzeme ovlivnit pri narozeni svou inteligenci a barvu vlasu, nemuzeme ovlivnit urazy a vazne nemoci. Na druhou stranu si nemyslim, ze je legitimni chtit po cloveku, aby prispival na peci o jine povinne. Je to mozna sobecke, ale proc by mne mel trapit smutny osud cloveka, ktereho neznam? Stav, kdy se za kazdou cenu zachranuji pacienti z prerozdelenych penez, nepovazuji za atribut civilizovanosti. Naopak.
    16.4.2015 14:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Na druhou stranu si nemyslim, ze je legitimni chtit po cloveku, aby respektoval majetek jiných. Je to mozna sobecke, ale proc by mne mel trapit smutny osud cloveka, ktereho neznam? Stav, kdy se za kazdou cenu ochraňuje majetek z prerozdelenych penez, nepovazuji za atribut civilizovanosti. Naopak.
    16.4.2015 18:41 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Klasicky kralyk :-D
    Grunt avatar 16.4.2015 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Stejne jako nemuzeme ovlivnit pri narozeni svou inteligenci a barvu vlasu, nemuzeme ovlivnit urazy a vazne nemoci. Na druhou stranu si nemyslim, ze je legitimni chtit po cloveku, aby prispival na peci o jine povinne. Je to mozna sobecke, ale proc by mne mel trapit smutny osud cloveka, ktereho neznam?
    Proč? Z jednoduchého důvodu: Protože je to efektivnější a praktičtější! A zdravotnictví by mělo být v první řadě otevřené a transparentní, ne uzavřené a kapitalistické.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.4.2015 15:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    kazdy odpurce fasismu socialista,

    Že by socialisti byli odpůrci fašismu? Já měl za to, že byli a jsou spojenci. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kyknos avatar 16.4.2015 15:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    to byli socialisti, co byli socialni jen k ciste a idealni arijske rase
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.4.2015 15:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Řekl bych že ti netolerantní k buržoazní třídě, a vedoucí třídní boj, nijak za nimi nezaostávali. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Rezza avatar 16.4.2015 18:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Asi tak, oni jsou svobodni odsud posud. Hlavne ty nacionalisticke kydy me neberou. Problem je ten, ze socanske strany se umi spojit a jit za svym a v jejich vizi je zeme bez hranic (coz je asi jedina vec, kde s nima mohu souhlasit). A jejich odpurci tak nesnasi jakekoliv spojeni a tak lpjeji na svych hranicich, ze nikdy nebudou protisila...
    21.4.2015 23:34 rukáv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nevim jestli volitelná strana můžou být totální fundamentalisti. Já od lidí a hlavně politiků žádám aby používali svojí hlavu ne nějakou ekonomickou teorii, kterou v každé situaci vykládám úplně doslova. Nevidím rozdíl mezi nimi komunisty nebo islámskými teroristy atd. Všechny tyhle ideologie jen slepě jdou ve vytyčených kolejích bez jakékoliv sebereflexe. Navíc jako většina stran v ČR nemá jiný než ekonomický program.

    Další problém vidím v tom, že minimálně jejich předseda obdivuje UKIP a Farage což je vyloženě strana stavěná na populismu, nenávisti až nacismu. Viz. vyjádření o tom, že děti imigrantů jsou skrytí imigranti, což otvírá dveře ke čvrt židům, půl židům a kádrování lidí podle jejich původu X generací zpět.
    Petr Tomášek avatar 17.4.2015 21:09 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Není. Ale v tom se např. od ČSSD, KSČM nebo ANO vůbec neliší...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    18.4.2015 07:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Chybí ti tam ODS, KDU-ČSL, TOP 09, VV, a řada dalších...
    24.4.2015 00:23 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Petr Hampl (toho ovšem chtějí někteří vyloučit ze strany) :-)
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    the.max avatar 16.4.2015 08:53 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Kdyby se tam raději přestěhovali naši velmi přizpůsobiví nepřizpůsobiví. Konečně by měli svůj vlastní stát, kde by na ně nikdo nemusel dělat, oni by taky nemuseli dělat, jen by se množili. Byla by to i celkově výhodná poloha, po obvodu obehnané ostnatým drátem a armádou, nehrozilo by tedy riziko, že by courali přez hranice do okolních států pro slípky nebo železo.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    16.4.2015 14:49 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Kdyby se tam raději přestěhovali naši velmi přizpůsobiví nepřizpůsobiví. Konečně by měli svůj vlastní stát, kde by na ně nikdo nemusel dělat, oni by taky nemuseli dělat, jen by se množili. Byla by to i celkově výhodná poloha, po obvodu obehnané ostnatým drátem a armádou, nehrozilo by tedy riziko, že by courali přez hranice do okolních států pro slípky nebo železo.
    ZDROJ :)

    IDEOVY VODCA
    16.4.2015 11:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jaka je definice toho, ze stat funguje? To, ze nuti obcany platit si zdravotni pojisteni?
    Petr Tomášek avatar 17.4.2015 21:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jaká je definice toho, že počítač funguje?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 13:18 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Kde se dá žádat o občanství?
    AsciiWolf avatar 16.4.2015 14:02 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    How to apply?
    Send an e-mail message to info@liberland.org, comprising of:
    
        An introductory letter, where you introduce yourself and write brief information about who you are and why you want to become a citizen of Liberland. As an attachment you can also send your curriculum vitae.
        Scanned valid identity card or a part of valid passport with your photo where you can digitally black out all text data except first name, last name, gender, date of birth, nationality, date of issue and validity date (you can black out identification number, social security number, signature, etc.). The data will be used to issue ID documents for citizens of Liberland. If the scanned document does not contain your current permanent address, please give it in the message text of the e-mail.
        If possible, please include your phone number where we can reach you.
    
    Requests will be processed according to the day of delivery. We communicate electronically only, since in the territory of Liberland there is no physical location for mail delivery yet.

    (Viz http://liberland.org/en/about/.)

    16.4.2015 14:45 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    hned som si myslela, ze ten Liberland zalozil nejaký recesisticky majitel uctu odin 1918 :)
    Grunt avatar 16.4.2015 17:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    No já když četl odstavec:
    My myslíme, že zdraví člověka je jeho zodpovědnost. Někdo si zcela zruinuje zdraví drogami, alkoholem a nechá to zaplatit ostatní. To je nespravedlivé. Na druhou stranu pokud stát nebude brát polovinu platu občanů na sociální zajištění, tak bude více peněz ve společnosti i pro pomoc lidem v nouzi.
    , tak jsem taky nepochopil jestli je jich víc a mají nějaké svoje náboženství a nebo je prostě Jedlička kretén…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 18:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Přijde ti špatná myšlenka, že by existovalo místo, kde se každý stará sám o sebe?
    kyknos avatar 16.4.2015 18:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    "nekdo si zcela zruinuje zdravi" jsou kecy odtrzene od reality ... protoze za to clovek casto nijak nemuze, a nebo muze, ale skrze veci spolecnosti uznavane a podporovane, jako je pracovni stres, sport, cumeni na televizi apod

    ja uz ted mesic marodim, vyzkouseli na me asi dvacet druhu leku, ruzna biochemicka vysetreni atd a jsem docela rad, ze za to nemusim platit, uz i ta blba tricetikoruna za recept a navsevu lekare by asi dala v souctu mnoho set korun - samozrejme jsem si to davno predplatil, a kdybych nepredplacel a sporil do kasicky, byl bych bohate v plusu, ale celkove dobry pocit, ze to clovek nemusi resit.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 19:01 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    "nekdo si zcela zruinuje zdravi" jsou kecy odtrzene od reality ... protoze za to clovek casto nijak nemuze, a nebo muze, ale skrze veci spolecnosti uznavane a podporovane, jako je pracovni stres, sport, cumeni na televizi apod
    Ptal jsem se na něco úplně jiného - jestli mu vadí existence místa, kde by za sebe každý přijal plnou zodpovědnost, v dobrém i ve zlém.
    16.4.2015 23:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mě například ne, ale bojím se toho radioaktivní spadu, co by se z takového místa po nějakém čase začala šířit (až obyvatelé zjistí, že je mnoho atributů, ve kterých se neshodnou).
    Bystroushaak avatar 17.4.2015 12:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    S tímhle přístupem by se nedalo zkusit nikdy nic, neboť si lze představit bezpočty katastrofických scénářů na úplně cokoliv.
    18.4.2015 02:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Místo, kde se budou agregovat nejspíše lidi, co se starají jen o sebe a všechny problémy si řeší sami, možná asociální, IMO nedopadne dobře. Každopádně radioaktivní spad, epidemie moru nebo loupeživé výjezdy za hranice budou kolidovat s Odinovým názorem: nezasahuj mi do mého života, pokud to sám nechci.
    Bystroushaak avatar 18.4.2015 02:23 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takových míst na světě existuje bezpočet, prakticky všude tam, kde není dostatečně rozvinutá „civilizace“ (pouště, vzdálené komunity ala aljaška/sibiř, ostrovy). Lidi tam kupodivu žijí, možná šťastněji než tady, i když nemají sociální a zdravotní pojištění. Svoje problémy si řeší sami a radioaktivním spadem to nekončí. V dřívějších dobách tak fungoval prakticky celý svět.

    Jinak pěknou ukázkou odděleného silně kapitalistického území byl třeba Hongkong a nemám pocit, že se tam měli špatně. Dokonce to je jedno z nejvíc obydlených míst na světě.
    18.4.2015 11:22 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je snadne poukazat na danovy raj jako na uspech kapitalismu. Problem je, ze to je fundamentalne paraziticka strategie, kterou nelze aplikovat obecne. Danovy raj jako celek neni nezavisly na okoli - vzdyt se podivej co v Hongkongu kvete nejvic - obchod a finance.

    Navic, Hongkong lze jen tezko oznacit za nejaky anarcholiberalni ideal. Na vydajove strance jsou vsechny polozky stejne jako v zapadni Evrope - skolstvi, zdravotnictvi, socialni vydaje. Jediny rozdil je mozna ve vysi dani, ktera je nizsi prave proto, ze Hongkong nema ekonomiku nezavislou na okoli.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.4.2015 11:37 Ulrich Provalil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    je to sice takove hezky empaticke, jak se snazis mistnim trollum polopaticky vysvetlovat svet, ale je to mrhani energii. Energii , ktera tobe jednou mozna bude chybet.
    Bystroushaak avatar 18.4.2015 11:41 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Já jsem nepsal nic o nezávislosti na okolí, jen že jsou místa, kde se lidi primárně starají sami o sebe. Hongkong jsem uváděl jako ukázku silně kapitalistického území, nikoliv jako ráj anarcholiberálů.
    18.4.2015 12:41 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    kde se lidi primárně starají sami o sebe
    To ja chapu, v ekonomickem smyslu, jako sobestacnost. Hongkong jako region ekonomicky sobestacny neni (a jelikoz neni sobestacny ekonomicky, nemuze byt sobestacny ani vojensky a tudiz ani politicky nezavisly). Co jineho to podle tebe znamena?
    ukázku silně kapitalistického území
    To je dost vagni. Uz jsem za zivot slysel celou radu kriterii, na zaklade kterych bylo nejake lidske spolecenstvi tak oznaceno. Problem je v tom, ze vetsinou je splnovaly navzajem dost odlisne, ci dokonce protikladne, spolecnosti.

    Ale nejlepe to vyjadril Varoufakis: Nejvetsi uspech kapitalismu byl presvedcit lidi, ze bohatstvi vznika individualne a danemi se prerozdeluje. Pravda je presne opacna - bohatstvi vznika kolektivne a rozdeluje se pomoci mezd a zisku.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    18.4.2015 12:19 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    tiež sa obáv, že to nezberie a že pedagogickí optimisti si musia vypiť svoj pohár blenu:)
    18.4.2015 12:20 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    obávam
    Grunt avatar 18.4.2015 13:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jinak pěknou ukázkou odděleného silně kapitalistického území byl třeba Hongkong a nemám pocit, že se tam měli špatně
    Pche, Hong Kong. Ale takové Kowloon Walled City (dnes již neexistují), to musel být ráj na zemi. Teda pokud si byl Triáda, opiový smažák, kurva nebo nelicencovaný zubař, tak určitě :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 18.4.2015 14:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pche, Hong Kong. Ale takové Kowloon Walled City (dnes již neexistují), to musel být ráj na zemi. Teda pokud si byl Triáda, opiový smažák, kurva nebo nelicencovaný zubař, tak určitě :-)
    Do Kowloonu se náhodou lidi slejzali dobrovolně. Pokud se nepletu, tak to taky bylo místo s největším počtem obyvatelů na km^2 všech dob. Osobně mi přijde hrozná škoda, že už to neexistuje, patří to k místům, kam bych se rád podíval.
    Grunt avatar 18.4.2015 14:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Osobně mi přijde hrozná škoda, že už to neexistuje, patří to k místům, kam bych se rád podíval.
    Taky tak :-) Ale žít bych tam teda asi nechtěl. Šíleně to připomíná dystopické město z GitS. Podařilo se mi aspoň vygoogilt výpoveď chlápka, který tam údajně žil. Sice je to prej oproti tomu Disneyland, ale ještě se můžeš jet podívat na Chungking Mansions. Není to o moc dál.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 18.4.2015 21:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Existuje dokument, kde je asi 40 minut záběrů z Kowloonu. Sice to tam nevypadá nijak krásně, ale má to své kouzlo a určitě jsem viděl podstatně horší místa k životu. Žít bych tam asi nechtěl napořád, ale třeba na měsíc bych si to klidně zkusil.
    18.4.2015 21:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mraveniště nebo včelí úl mají také své kouzlo ;-)
    Grunt avatar 18.4.2015 21:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud máš rád mravence nebo včely…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.4.2015 21:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Viděl jsem před asi hodinou a hodně mě udivuje v jak nuzných podmínkách jsou lidi schopni v HG žít (ta špína a plíseň na zdech). Ten malíček pochybuju že si dělník uflákl při krájení nudlí sám. To se používá v Asii obecně jako trest a toto místo je velmi dobrou ukázkou toho co se stane pokud se nechá kapitalismu volná ruka. Dvanáctihodinová směna, sedm dní v týdnu v nejhůře představitelných podmínkách za jeden nebo dva HKD na hodinu…nudle a rýžový papír pro luxusní restaurace, které prodávají naleštěné prdy příchozím turistům. Vše samozřejmě kontrolováno a schvalováno Triádami a bůh ví jakými Čínskými přeběhlíky. Samozřejmě pokud odpočtu drogy, pasení, poblázněnou léčitelskou Britskou spiritualistku, sběrače kovů, kolabující zdivo a samé jiné lahůdky. Vyloženě ráj na zemi.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 19.4.2015 12:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    To se používá v Asii obecně jako trest a toto místo je velmi dobrou ukázkou toho co se stane pokud se nechá kapitalismu volná ruka. Dvanáctihodinová směna, sedm dní v týdnu v nejhůře představitelných podmínkách za jeden nebo dva HKD na hodinu…nudle a rýžový papír pro luxusní restaurace, které prodávají naleštěné prdy příchozím turistům. Vše samozřejmě kontrolováno a schvalováno Triádami a bůh ví jakými Čínskými přeběhlíky. Samozřejmě pokud odpočtu drogy, pasení, poblázněnou léčitelskou Britskou spiritualistku, sběrače kovů, kolabující zdivo a samé jiné lahůdky. Vyloženě ráj na zemi.
    Je dobré to vnímat v kontextu doby - lidi se tam stahovali dobrovolně. Netvrdím, že tam byly dobré podmínky pro život, ale lidi tam nikdo nenutil bydlet, bylo to útočiště před okolní Čínou, kde to asi bylo ještě o pár stupňů horší.
    Grunt avatar 19.4.2015 16:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    lidi se tam stahovali dobrovolně.
    Lidi se tam stahovali pouze pokud museli. Doporučuju přečíst si tu diskusi. Z Hong Kongu v případě, že se schovávali před zákonem a z Číny pokud si prostě nemohli dovolit nic jiného.
    ale lidi tam nikdo nenutil bydlet, bylo to útočiště před okolní Čínou, kde to asi bylo ještě o pár stupňů horší.
    To je právě asi ten důvod. Vždycky vrtalo hlavou co může tolik lidí nahnat na tak malou plochu. Odpověď: Mao Zedong. Ještě zlatá ĆSSR.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 19.4.2015 20:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Lidi se tam stahovali pouze pokud museli. Doporučuju přečíst si tu diskusi. Z Hong Kongu v případě, že se schovávali před zákonem a z Číny pokud si prostě nemohli dovolit nic jiného.
    Četl jsem toho o tom víc a není to tak jednoduché. Když to tenkrát bourali, tak nebylo moc těch, kdo chtěli odejít dobrovolně.
    19.4.2015 20:38 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Když to tenkrát bourali, tak nebylo moc těch, kdo chtěli odejít dobrovolně.
    To je u jakéhokoliv bourání.
    Grunt avatar 18.4.2015 21:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takových míst na světě existuje bezpočet, prakticky všude tam, kde není dostatečně rozvinutá „civilizace“ (pouště, vzdálené komunity ala aljaška/sibiř, ostrovy). Lidi tam kupodivu žijí, možná šťastněji než tady, i když nemají sociální a zdravotní pojištění. Svoje problémy si řeší sami a radioaktivním spadem to nekončí. V dřívějších dobách tak fungoval prakticky celý svět.
    No je to s podivem, ale skutečně máš pravdu. Takových Terra nullius je po světě spousta (ať už de-facto nebo opravdu). Bylo by zajímavé se domluvit s okolními státy a udělat si takový menší sociologický experiment. Bohužel si myslím, že už teď vím jak by asi tak dopadl :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.4.2015 23:45 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud by vznikla nejaka komunita a sehnala dostatek penez, mozna by se na svete nasel nejaky stat, ktery by byl ochotny prodat takovych par desitek km^2 sveho uzemi pro takovyhle experiment.
    20.4.2015 00:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Tak s dostatkem peněz si uděláš i vlastní ostrov. Pak je tu antarktida no a nebo si musíš počkat na Měsíc, či Mars :-D.
    20.4.2015 02:02 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud vim - umele ostrovy se podle nejake mezinarodni dohody neuznavaji jako staty a Antarktida nebo Mars maji nejaky zvlastni status, ze si je nemuze nikdo privlastnit.
    20.4.2015 03:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    V případě planet to je: Kdo dřív přijde (popřípadě, kdo má katapult), ten dřív mele.
    20.4.2015 00:09 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takove experimenty se delaly v USA, ruzne anarcholiberalni komuny, ale velmi rychle se to rozpadlo. Protoze je to, strucne receno, hovadina. Anarchokapitaliste nechteji "zit a nechat zit", chteji, aby nekdo pracoval na ne; ze si to nepriznaji je druha vec.

    Proto tady Odin zvani o tom, jak ma rad tuto pudu apod., ale ve skutecnosti mu proste vyhovuji socialni vztahy, z kterych tady profituje.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    20.4.2015 02:37 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nevim, zalezi do jaky miry by to bylo anarchokapitalisticky. Ale myslenka vybudovat stat z nuly mi prijde zajimava, protoze u normalnich statu je minimalni prostor pro experimenty, neotrele myslenky a inovace. Zkusit aplikovat "startup mentalitu" na stat.

    Prijde me, ze ve srovnani s konkurencnim trhem je stat neuveritelne neohrabany (viz stav egovernmentu, soudnictvi nebo zdravotnictvi u nas). Mozna by melo smysl zkusit nejakym zpusobem aplikovat na ruzne casti statni spravy trzni mechanismy. V trznim prostredi - kdyz vidim, ze neco by slo udelat lip, tak se nemusim nikoho ptat, nic zdlouhave schvalovat a delat kompromisy, ale jednoduse to udelam. Pokud dokazu neco delat rychleji nebo levneji tak to udelam - a ostatni bud zlepsi sve sluzby nebo zkrachuji a zacnou delat neco, co jim jde lip.

    Myslim ze je par zpusobu jak docilit toho, aby podobne principy fungovaly ve statni sfere vic nez dnes.
    20.4.2015 07:12 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Startup mentalita je pekna vec, ale nemuzes porad dokolecka zacinat znovu. Nejak se proste musis se slozitosti sveta vyporadat a zacit znovu neni (uz z principu byt nemuze) zpusob. Navic startupy jsou nekdy dost chaos, a vetsina jich, pravem, selze. On je duvod, proc treba hardware si kupujes od zavedenych firem a ne od startupu.

    A stat? Tam je to jeste slozitejsi. Vzdy je nejaka kulturni zatez. Co znamena zacit znovu, zbavit se veskereho kulturniho balastu? Snad kazdy stat historicky provedl neco, co by se dalo nazvat refaktoringem. Ale nikdo nevyhodil naraz vsechno, to je proste z inzenyrskeho hlediska hloupa strategie. V tvem prispevku je "selhavajici stat" takova poznamka pod carou, ale zit v nem?

    Rozumim problemu, ktery se tu snazis resit, ale zakladni potiz je, ze dost lidi (mozna vetsina) proste nechce "startup mentalitu". Vetsina lidi je konzervativnich a da prednost (zvlast pokud maji nejake socialni postaveni) jistote toho, co ted je, pred riskantni vidinou neceho lepsiho. Takze vetsina reforem se dost mozna odehrava na hranici mladsi/starsi generace.

    Ono dost techto pokusu zavest "radikalne novou spolecnost" (a ze jich bylo!) skoncilo na tom, ze bychom museli lidem vymenit i jejich mozky, protoze lide maji urcitou historickou zkusenost, zakodovanou - doslova! - v jejich DNA.
    V trznim prostredi - kdyz vidim, ze neco by slo udelat lip, tak se nemusim nikoho ptat, nic zdlouhave schvalovat a delat kompromisy, ale jednoduse to udelam.
    Jestli pro mne muzes udelat malickost - rad bych velky monitor 3:4, tak jestli bys mi mohl tedy nejaky udelat. Diky. Samozrejme to taky chci levne, ale to by snad nemel byt problem, pokud vyjdu z toho, co pises.

    Predstava, ze trh neni ovlivnen modou a nema zadnou kulturni ci technologickou zatez je totalne naivni. On je rozdil mezi "ja to mohu udelat" a "muzu fatalisticky cekat, ze to nekdo udela". Ja vidim daleko vetsi nadeji v demokracii nez trhu, co se tyce progresivnich politickych inovaci (treba Svycarsky model). Nektere treba Svycarske statni podniky jsou rizene pozoruhodne dobre - neni to lepsi priklad, jak by se daly veci zlepsit, nez nejaka zatim neuskutecnena fantasmagorie?

    Hlavni problem konkretne techto pokusu - stat by mel byt analogicky firme a zit v nejakem "trhu" - spociva v tom, ze stat si nevybira svoje obcany. Nemuze ty spatne vyhodit a ty lepsi nabrat. Jestli spis nakonec nehraje roli samotna kultura zmeny (nebo jeji absence), viz treba pripad zizkovske Kliniky, nez nejaka "konkurence".
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 20.4.2015 10:17 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takže říkáš, že lepší je to ani nezkoušet?
    20.4.2015 19:15 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nezkouset co? Jako zalozit vlastni stat? Klidne si to zkus, ale ja myslim, ze je to ztrata casu a usili, co uz z principu nemuze dopadnout podle tvych predstav. (Kdyz tak nad tim premyslim, ono jen zalozit fungujici rodinu da dost usili, natoz stat. :-))

    V Americe se to treba da, tam jsou hodne tolerantni vuci jinym komunitam (Indiani, Amishove..).

    Skotsko ted mozna odtrzenim od Anglie taky zalozi novy stat.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 20.4.2015 19:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nezkouset co? Jako zalozit vlastni stat? Klidne si to zkus
    Vždyť už to zkouší oni. Šlo mi spíš o to, že zníš negativně, jako kdybys s tím nesouhlasil. Přitom tím v podstatě nemají co ztratit, přijde mi to jako fajn hobby.
    21.4.2015 07:43 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je to asi jako hledat kamen mudrcu. Taky nemas co ztratit, a muzes to oznacit za fajn hobby.

    Snazit se udelat neco noveho bez analyzy, co uz udelali lide predtim, a jakym zpusobem selhali, a co budes tedy delat nove, jinak, je takove roztomile naivni. A z moji zkusenosti zrovna libertariani maji znalosti historie dost omezene.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 21.4.2015 10:27 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Snazit se udelat neco noveho bez analyzy, co uz udelali lide predtim, a jakym zpusobem selhali, a co budes tedy delat nove, jinak, je takove roztomile naivni. A z moji zkusenosti zrovna libertariani maji znalosti historie dost omezene.
    No a ty se s tím Vítem Jedličkou znáš? Podle všeho má vystudovanou politologii a ekonomii, působil jako předseda Strany svobodných občanů v Královéhradeckém kraji a nepůsobí zrovna jako hlupák. Osobně si vůbec netroufám tvrdit, jaké má znalosti historie.

    Samozřejmě, když se podíváš na ty jejich stránky, tak jsou plné nadšenců a naivů, ale to se asi dá čekat všude, kde necháš veřejné diskuze.
    Grunt avatar 21.4.2015 12:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mě v první řadě není jasné co všem furt donekonečna vadí na (jak říkají sociálně zřízených – BTW. jestli teď jsou sociálně zřízené, tak za totáče byly co?) Evropských a světových státech, že furt vymýšlejí jakési svoje anarcho-kapitalistické vysněné ráje nebo co. O tom bych si klidně něco přečetl jak by to jako mělo vypadat. Původně jsem si myslel že je odin jediný padlý na hlavu, ale jak tak pozoruju, tak je to vážnější (tím myslím Jedličku, ne tebe).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 21.4.2015 13:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mě v první řadě není jasné co všem furt donekonečna vadí na (jak říkají sociálně zřízených – BTW. jestli teď jsou sociálně zřízené, tak za totáče byly co?) Evropských a světových státech, že furt vymýšlejí jakési svoje anarcho-kapitalistické vysněné ráje nebo co.
    Co třeba daně, které jsou doslova k posrání? Já třeba nedobrovolně dám ~50% všeho co vydělám a pak ještě ~20% z toho zbytku, kdykoliv si za to něco koupím. Za to dostávám nic moc služby, které si navíc nemůžu vybrat a ještě jako bonus o prakticky každé podstatné oblasti mého života rozhodují úředníci, co mě neznají.
    Grunt avatar 21.4.2015 18:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Rád bych tě upozornil, že bez státu budeš Mafiím platit výpalné ještě několikanásobně vyšší. Za jedinou službu. Že ti nevypálí barák do základů. Jinak nechápu co je na tom "sociálního" když valná většina peněz nekončí ve skutečnosti ve službách pro jiné, ale v různých soukromých tunelech. To je ten sociální stát?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 21.4.2015 20:59 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jednak existence minimalistického státu != žádný stát, druhak nesouhlasím s tím, že to tak musí být.
    To je ten sociální stát?
    Ano, to je průvodní efekt.
    21.4.2015 15:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nezkouset co? Jako zalozit vlastni stat? Klidne si to zkus, ale ja myslim, ze je to ztrata casu a usili, co uz z principu nemuze dopadnout podle tvych predstav.
    Před časem (už to je nějaký pátek) jsi mi v diskusi vykládal, jak je hrozně důležité experimentovat a snažit se najít nové cesty. Teď jsi proti. Je to tím, že tehdy byla diskuse o experimentování v oblasti sociální demokracie / sociálního liberalismu, kdežto tady se jedná spíš o neoliberalismus?
    JiK avatar 21.4.2015 15:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takove experimenty se delaly v USA, ruzne anarcholiberalni komuny, ale velmi rychle se to rozpadlo. Protoze je to, strucne receno, hovadina. Anarchokapitaliste nechteji "zit a nechat zit", chteji, aby nekdo pracoval na ne; ze si to nepriznaji je druha vec.
    JS1, tohle je dobre tema k debate. Zda se, ze ty jsi aspon v principu sice levicovy extremista, ale nenasilny, takze spis neomarxista nez leninista. Ze preferujes levicove spolecenstvo, ale nechces trestat ci zabijet lidi, kteri stoji stranou, lidi co se odmitaji ucastnit, nebo se odmitaji ucastnit a odevzdavat plody sve praci malo nadsene, ne?

    Doufam, ze odmitas (snad) popravy tech, kdo nejasaji dost nahlas, ne? Pokud ano, shodneme se na nejakem vychozim ramci...a pokracujme.

    Je zajimave, kdybys uvedl par prikladu nejakych existujicich nebo minulych libertarianskych a kapitalistickych komun v USA a popsal prubeh a duvody, jak se rozpadly. Tvrdis, ze jich je kopec. Ono je totiz az prilis snadne rict, ze je rozstvala "zarliva" vlada, ktera v nich videla seminko konkurence a svobody. To je prilis lacine vysvetleni...Zkusme neco mene naivniho a realistictejsiho.

    Ja naopak budu kontrovat tematem, ktery zaujal mne, pokusem o socialisticke, nicmene nenasilne komuny, dovedene do maxima. A ne, opravdu nemyslim nejake smazky zijici v ukradenem baraku, ze socialnich davek sebranych jinym lidem, to neni realny priklad, to jsou jen velmi omezeni sobci, a ne, ne Christianie, ktera "hrde" neplati danske dane, ale stejne hrde uziva statni sluzby a stedre podpory. To je sobectvi a ne svoboda.

    Priklad, ktery chci uvest jsi uz jiste nasel sam, hospodarsky az zazracne uspesne (ve sve dobe) komuny ve state izrael. Protoze, to, co kibucy v dobach nouze dokazaly, to je k neuvereni. Izrael mel po valce (WW2) pridelovy system, a nedostatek vseho, zejmena potravin, kaloricke normy byly nizsi nez oficialni normy pro vezne v nacistickych koncentracnich taborech (a ne, nedelam si iluze, ze je naciste dodrzovali). V tech desivych dobach nedostatku ty kibucy prosperovaly, rostly jako z vody, v podminkach trzni ekonomiky vyrabely, prodavaly a uspesne konkurovaly jinym firmam. I v zahranici. A uspesne. Kibucy zkousely i vyrobu, nejen nejake "primitivni" zemedelstvi, a vyrabely od elektroniky pres stroje az po zbrane a naboje. To vse v podminkach DOBROVOLNOSTI, samospravy, a demokraticke kontroly, v podminkach minimalnich rozdilu prijmu svych clenu.

    A presto po malo letech prisel upadek, mladi na to kaslali, a odchazeli stejne, jako odchazi od Amishu v Lancaster county.

    Presto, ze meli jistoty, bydleni, prijmu, vzdelani, lekarske pece, socialniho zabezpeceni, spolecenstva, planovane zabavy, nekdy meli i moznost/povinnost mit tydenni jesle pro sve deti, a jine az ostre socialisticke vymozenosti, presto je kibuc hnuti dnes na hranici vymreni a pravdepodobne mene zivotne, nez ti zmineni Amishi co ziji zmrazeni v roce 1700. Proc?

    Kdyz uz nastolili ten vysneny socialisticky raj, a dokazali to bez poprav, bez ostnateho dratu a politickych veznu, coz je myslim obrovsky uspech, proc jim clenove hlasuji nohama a proc jim od tama (nejen) mladi odchazeji? Polozil sis nekdy tu otazku? Jak sis na ni odpovedel?

    Bystroushaak avatar 21.4.2015 16:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    presto je kibuc hnuti dnes na hranici vymreni a pravdepodobne mene zivotne, nez ti zmineni Amishi co ziji zmrazeni v roce 1700
    Amišů je pokud vím docela hodně. Podle wikipedie dokonce rostou exponenciálně :)
    JiK avatar 21.4.2015 16:37 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    kdyz mas 11 deti, tak i kdyz ti 6-7 odejde mezi Englishe, jak Amishi rikaji ostatnim, furt to jeste staci na exponencialu... :-)
    Grunt avatar 21.4.2015 17:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    No nechci do toho kecat, ale i pokud jich 6-7 odejde, tak furt porodností konkurují západní civilizaci a pokud to tak bude současným tempem trvat i nadále…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.4.2015 17:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Je zajimave, kdybys uvedl par prikladu nejakych existujicich nebo minulych libertarianskych a kapitalistickych komun v USA a popsal prubeh a duvody, jak se rozpadly.
    Co Utopie? Vim to z UnSYSTEMu. Příkladů ze kterých se poučit je v něm uvedených více.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 20.4.2015 18:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud by vznikla nejaka komunita a sehnala dostatek penez
    Na co peníze? Těch sporných míst kolem Dunaje je tam víc (Jinak když už jsme u toho, tak dle mého názoru jsou Chorvati i Srbové idioti a dobře jim tak blbounům nejapným). Stejně si myslím, že takových míst bude existovat i v Evropě více a pokud ne v Evropě, tak ve světě určitě. Stačilo by se jen domluvit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.4.2015 13:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Sociální stát je výmyslem posledních šedesáti let. Předtím lidé žilibez sociálního státu a pěstovali sociální vztahy a dovednosti. To si různí socani a bolševici nechtějí uvědmovat. Hazejí "moudrými" úvahami a nijak si nevšimnou, že sice máme jakýsi blahobyt, ale jinak jako společnost jsme emočně a z hlediska sociálních dovedností dost chudí. :-) Co bylo kdysi normou, je dnes výjimkou.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.4.2015 13:31 welfare state
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    to se ti to ted mluvi, kdyz jsem se o tebe postaral, beze mne bys nemoh zdarma na leceni a mozna bys dnes zebral pred kostelem
    18.4.2015 14:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    to se ti to ted mluvi,

    Slinto, ty ses nepostarala o sebe, natož o druhé. Jinak já jsem si všechno řádně zaplatil ve svých daních. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 05:51 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    neviem síce prečo zase slintáš a ešte pri tom aj smradľvo prdíš, prďús, ale ten komentár na ktorý reaguješ tým slintaním Ti prvdepodobne hovorí iba to, že si sa liečil zadarmo a že Ti sociálny systém podal pomocnú ruku, keď si sa ocitol na dne
    19.4.2015 16:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    že si sa liečil zadarmo a že Ti sociálny systém podal pomocnú ruku, keď si sa ocitol na dne

    Slinto, nikdo se zadarmo neléčil, když platil daň z příjmu a sociální a zdravotní pojištění. Tvoje bolševické kecy jsou jedna nuda, jako byly za totáče. :-) Všechno jsme zaplatili ve svých daních, svou nízkou životní úrovní. To je,co takovým vypatlaným bolševickým aktivistkám, jako si ty nikdo nevysvětlí. Ale někteří by tohle pochopit mohli. Nikdo mi pomocnou ruku nepodal, musel jsem se postarat o sebe sám. Udělat všechno co bylo třeba. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 18:45 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    , nikdo se zadarmo neléčil, když platil daň z příjmu a sociální a zdravotní pojištění.
    Ty si máš ešte väčšie problémy s myslením, ako sa pôvodne zdalo :))
    19.4.2015 21:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Ty si máš ešte väčšie problémy s myslením,

    Jo, podle sebe soudím tebe. To je pro normálně myslící jasný. Ale bolševici ty budou tvrdit, že to bylo zadarmo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 16:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Slinto, lidé jako ty nikdy nepochopili, co vlastně je psychoterapie závislosti, i přesto, že mávají státnicemi z psychologie, složené před osmdesáti lety. Tak se už prober, pust si video s Putinem, dej si borovičku, stejně už to s tím vypatlaným mozkem nezachráníš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 19.4.2015 00:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Sociální stát je také výsledkem současného trendu civilizace - atomizace rodin. Dříve žily rodiny pospolu, několik generací, bratři, sestry. Když vznikl u někoho problém, ostatní zasáhli. Sociální stát nebyl potřeba. Existovali "obecní blázni", lidi, kteří byli duševně nemocní byli pod ochranou obce nebo družiny. Dnes na všechno máme státem vytvořené instituce, které v podstatě nahrazují rodové zřízení. A tyto instituce musí někdo zaplatit ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.4.2015 05:39 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Máte to trochu popletené, pán Smolík. Atomizácia rodín (nukleárna rodina, ako s jej aj v sociológii hovorí:), je výsledkom industrializácie, urbanizácie a nového spôsobu života, ktorý priniesli ( na rozdiel od tradičného spôsobu života v tradičnej agrárnej vidieckej spoločnosti, kde spolunažívali a kooperovali v malých komunitách široké rodiny a námedzná práca nebola - aspoň nie jediným - zdrojom obživy). Oslobodenie od poddanstva znamenlo aj zotročenie námedznej pracovnej sily v kapitalistickom podniku - jej úplnú závislosť od toho, či si ju niekto najme a zaplatí jej za ňu, alebo nie. Nasťahovanie robotníkov do stiesnených predmestských bytov v činžiakoch, opakujúce sa krízy, ktoré nútili ľudí sťahovať sa z miesta na miesto, ich vykorenili a odcudzili aj od rodiny. To nie je židen mrxizmus:), to Marx, k by mi ho niekto chcel obúchať od halvu, prebral od predchodcov, ktorí si tie javy všimli pred ním.

    A sociálny štát je výdobytkom niekoľkých generácií ľudí strádajúcich počs tých cyklických kríz a v dvoch svetových vojnách, ktoré spôsobil kapitlistický imperializmus. Vznikol po tej druhej zo sna nstoliť konečne sociálne sprvodlivú spoločnosť, kde by pár nenažraných nemohlo manipulovť s frustrovnými masami ako to predviedol Hitler, obracať ich hnev podľa svojej potreby vzájomne proti sebe a vyvolávať vojny. Vyšiel z myšlienky, že každý má právo na dôstojný život a že tie milióny obetí treba nejako vykompenzovať. Po vojnách to ľudstvo s tou lepšou, spravodlivejšou a ľudskejšou spoločnosťou myslelo vážne! Laissez faire prekonla historická skúsenosť.

    Slobodná a sociálne spravodlivá spoločnosť nevylučuje minimlizáciu štátu. Otvárnie nožníc medzi bohatými a chudobnými naopak posilňuje tendencie k novej totalite. Na ešte vyššej úrovni, než to bolo v tých 30. rokoch 20. st.
    19.4.2015 05:55 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    opr.: výsledkom industrializácie, urbanizácie a nového spôsobu života, ktorý priniesli... kapitalistické pomery
    19.4.2015 10:58 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Souhlasim. Socialni stat je take vysledkem socialisticke populismu, ktery je provaden proto, aby se socialiste zalibili premnozenym masam.
    19.4.2015 15:57 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Čítam Vás medzi riadkami, a zaaujímali by ma motívy, ktoré Vás viedli k vytvoreniu odina.

    K prvému plánu Vašej repliky: samozrejme, že to nebol populizmus, pretože populistické sľuby vychádzajú zo snahy politických špičiek manipulovať s "hlúpymi" masami a vymývať mozgy za sebeckým účelom ( bezhraničná sloboda/moc pre mňa a moju rodinu a len čo vás oblbnem, pritihnem vám uzdu). Tí, čo začali realizovť ideu soc. štátu boli presvedčení o jej správnosti. Ibaže medzitým sa k moci dostali zase len tí sebeckí populisti:).
    19.4.2015 17:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Čítam Vás medzi riadkami, a zaaujímali by ma motívy, ktoré Vás viedli k vytvoreniu odina.
    Odin je jen prezdivka, pod kterou zde vystupuji. Neni to zadna ma virtualni identita. Nazory, ktere rikam, myslim vazne. Jiste, obcas rad nekoho popichnu a obcas rad nekoho sokuji, ale to, co rikam, si skutecne myslim.

    Socialni stat osobne povazuji za populisticky jiz z principu a to od zacatku jeho existence. Politik naslibuje, volic zvoli, politik nasledne plni z penez schopnejsich, ktere po nich vymaha pod hrozbou vezeni. Krasny system, ze? Politik vydela, konzument statnich sluzeb vydela. Prodela jen danovy poplatnik, z jehoz penez je to vsechno financovano.
    19.4.2015 17:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Odine, socani a bolševici, mezi nimiž je jen malý rozdíl, mají za to, že peníze stačí druhým sebrat a už je dobře. Navíc jejich totalitním plánům na ovládaní mas, duchovně i fyzicky svobodný nezávislý člověk na jejich penězích nemůže, nikdy jim vyhovovat. Ten je proti jejich plánům.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 18:28 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    rikam, co si skutecne myslim
    To by bolo samo osebe sympatické:)...
    konzument statnich sluzeb vydela. Prodela jen danovy poplatnik
    Ale ten konzument je aj daňový poplatník. Ak spoločnosť bude vytvárať podmienky, by dostal šancu na dôstojný život a nebude ho udržiavať v chudobe a v s ňou súvisiacej zaostalosti (i v nenávisti voči skutočným či domnelým vinníkom svojej situácie ), bude to výhodné aj pre Vás osobne. I keď s ešte neprišlo na to, ako tkú ideu udržať pri živote a nedopustiť, by s zvrhla na to, čo popisujete.

    Dnes bol v Hyde Parku civilizace Dawkins - z vášho pohľadu by boli jeho vyjadrenia socialistické. Celkom múdry pán, hlavne - ak si kliknete na ten rozhovor s ním - si všimnite, čo povedal o sociálnom darwinizme.:) To isté vravím ja, no z hľadiska kralyčkov je to "politická príslušnosť" :D.
    19.4.2015 20:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nazory, ktere rikam, myslim vazne. Jiste, obcas rad nekoho popichnu a obcas rad nekoho sokuji, ale to, co rikam, si skutecne myslim.
    Nicméně jakmile začnou lidé dávat nepohodlné otázky, přestaneš reagovat :-D A pak za nějakou chvíli přidáš do nějaké nesouvisející diskuse nový pasivně-agresivní příspěvek a cyklus začíná nanovo...
    19.4.2015 21:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Prostě klasický trolling.
    Bystroushaak avatar 19.4.2015 21:58 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Tobě to přijde jako trolling? Mě to přijde spíš jako diagnóza.
    19.4.2015 22:20 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    toto bol agresívny príspevok, ako vždy, bystrouško, bude to u Teba asi diagnóza:)
    Bystroushaak avatar 19.4.2015 23:35 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Asi bych měl odpovědět, ale díky tobě jsem přestal číst cokoliv, co vypadá slovensky.
    20.4.2015 00:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jako symptom klidně ;-).
    19.4.2015 22:17 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    pasivně-agresivní příspěvek
    To je aký ? Nevidíš ty agresivitu tam, kde ju predpokladáš? ... Trochu provokujem, isteže, ale to nie je to isté, čo útok.

    A akože nesúvisiace...Nadväzovalo to na Radovana a Ty si mohol agresívne mlčať:).

    Zaviedla som si režim, tak idem spať. Nie že to budeš pokladať za pasívne - agresívnu reakciu! :).
    19.4.2015 22:25 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    pardon... nevšimla som si, že je to na odina a smerom ku mne agresívne mlčíš:)

    ale ten odin v tom
    "Nicméně jakmile začnou lidé dávat nepohodlné otázky, přestaneš reagovat"
    nie je sám, však?
    19.4.2015 22:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ku mne agresívne mlčíš:)

    Paranoia :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2015 00:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ale ten odin v tom
    "Nicméně jakmile začnou lidé dávat nepohodlné otázky, přestaneš reagovat"
    nie je sám, však?
    Na tvé komentáře obvykle přestanu reagovat ve chvíli, kdy jim přestanu rozumět a/nebo se rozjedou do tak širokého kontextu, že už nevim, o co jde...
    20.4.2015 06:02 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    kdy jim přestanu rozumět
    tento trik poznám:)
    se rozjedou do tak širokého kontextu
    niektoré súvislosti skrátka nie vždy korešpondujú s požadovaným záverom :)

    (a o polnoci treba už spať, nie čučať na monitor:).

    20.4.2015 08:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jasný, klidně si to vykládej jako další potvrzení své pravdy, mně je to celkom jedno...
    Grunt avatar 16.4.2015 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    protoze za to clovek casto nijak nemuze, a nebo muze, ale skrze veci spolecnosti uznavane a podporovane, jako je pracovni stres, sport, cumeni na televizi apod
    Přesně tak. Nejvíc žeru kecy o nic nedělajících cigánech a alkoholicích na které všichni musíme platit. Ale že jsou vypatlaní všichni ostatní, to už nikdo nevidí. Takovému věčnému stěžovateli bych za odměnu cigánskou rodinu nastěhoval do baráku a z příbuzných mu udělal alkoholiky
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 17.4.2015 09:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Já už marodím 4 roky a není naděje na zlepšení, jedno vyšetření za druhým. Naposledy před 2 týdny EEG s nedobrým výsledkem. I já jsem si to dávno předplatil. Ale ta nejistota, že budu muset skončit s pracovní aktivitou a nebyly by peníze na další léčbu, není zrovna příjemná. Nemoc je právě jednou z věcí, které člověk nemůže ovlivnit svým zodpovědným přístupem k životu (což je v jiných případech samozřejmé u všech pravicově smýšlejících lidí) a měla by existovat fungující záchrana, která by mohla rodinnou katastrofu odvrátit. Do takové situace se nedostávají vzácní jednotlivci, ale je to společenský problém (tedy víc, než okrajový)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 16.4.2015 19:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Naopak. Takové místo je mým snem. Ač se to nezdá, též jsem zastáncem minimalistického státu. Zas na druhou stranu vim, že takové místo kde už nic není ani ten stát se dost pravděpodobně promění po nějakém čase v baštu a rejdiště všelijakých zmrdů a jiných pochybných existencí. V podstatě zákony (a sociální pojištění) jsou jediné co brání všelijakým hajzlům v a absolutní volnosti omrdávní. Nejsem pro bezhlavou minimalizaci státu, spíše pro omezení mrdání (což jde ruku v ruce s minimalizací moci státu, ale musí to mít svá pravidla).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 19:04 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    To mi přijde jako falešné dilema a řešení problémů, které (momentálně) neexistují.
    Grunt avatar 16.4.2015 19:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Já nic řešit nemusím. To je prostě fyzikální zákon.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    16.4.2015 19:22 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Mne to prijde jako vynikajici myslenka. At se tam vsichni lide, kteri tim pocitem trpi, prestehuji.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 21:24 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takových míst na světě existuje docela hodně, proto mě překvapuje, že to někomu vadí a nic s tím v těch případech nedělá. Jakmile se to však vztáhne na politické zřízení, kde by mohl (skutečně jen mohl, nikoliv musel - dokonce by to stálo námahu a výdaje) žít, tak má potřebu to řešit.
    17.4.2015 07:09 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Takových míst na světě existuje docela hodně
    staci s prestahovat niekde do vymierjucich dedin pri ukraj. hranici... tam nie je ani mobilna siet, ani internet, nikto tam neotravuje, nikomu do nicoho nekec ludia sa liecia liecivymi bylinami zomierju prirodzenou smrtou, nie v nemocnici:)...

    ale zriadit si "slobodny stat" na tom rozporcovanom uzemi byvalej Juhoslavie:) (vid. mapku) - to autor toho napadu ma zmysel pre paradoxy
    17.4.2015 22:36 vyzera
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Prislo mi z teba nevolno. Please uz nic nepis.
    18.4.2015 01:56 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    buď si zjedol pokazeného tuniaka, lebo je to tou bedňou po opici... a možno nádor na mozgu
    18.4.2015 02:00 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    a už mi nepíš:)
    18.4.2015 16:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Slinto, méně odolný by z tvých příspěvků mohl dostat sračku, nebo nedej Bože nádor na mozku. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    18.4.2015 20:21 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát

    Tebe keby sa urobil v gebuli nádor, tak Ti upchá diery v mozgu, čo Ti tam ostlali po rokoch fetovania - a samovoľný únik stolice je podľa toho, čo píšeš,  už dávno Tvoj aktuálny problém.

    A už mi nepíš, PRĎÚS. :)

    kyknos avatar 18.4.2015 20:23 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    jako dve hrdlicky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.4.2015 21:13 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    prenechám Ti to opatrovníctvo veľmi rada:)... ostatne, už ste si spolu párkrát zahrkútali a celkom Vám to súznelo
    18.4.2015 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Ale slinto, neber si to tolik. Holt nemáš talent a vyměn si plíny. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.4.2015 01:17 frk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    jo, pak je pujde splacnout jednou ranou a bude klid
    17.4.2015 08:28 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ja jsem pro, hlavně o deti a staré pak býva dobře postaráno. Vlastně ne ty se o sebe nepostarají, bude to muset být nekdo z rodiny. Tak každá rodina sama o sebe. No jo, ale co když někoho z rodiny nemám rád. Tak další verze, každý by se staral o koho by chtěl. No jo, ale co pak se starými lidmi o který by se nikdo starat nechtel? Vyhnat? Aby nám ten stát dál dobře fungoval?
    Bystroushaak avatar 17.4.2015 12:26 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ja jsem pro, hlavně o deti a staré pak býva dobře postaráno. Vlastně ne ty se o sebe nepostarají, bude to muset být nekdo z rodiny. Tak každá rodina sama o sebe. No jo, ale co když někoho z rodiny nemám rád. Tak další verze, každý by se staral o koho by chtěl. No jo, ale co pak se starými lidmi o který by se nikdo starat nechtel? Vyhnat? Aby nám ten stát dál dobře fungoval?
    Pokud chceš, aby se o tebe někdo staral a vyhovuje ti sociální stát, tak tam prostě nelez, ne? Přijde mi to o dost lepší, než se všem snažit vnutit stejné standardy. Motto státu je Žij a nech žít.

    Skoro v jakékoliv diskuzi o libertariánské/minarchistické/anarchokapitalistické politice zazní argument, aby se to nesnažili dělat v Čechách a všichni se sebrali a jeli si to někam zkusit, třeba do Somálska. No a když se seberou a odjedou to zkusit do Srbska, tak jim lidi už předem vyčítají, že tam nechtěj mít stejnou euro-socialistickou zrůdnost, jako máme my tady.
    17.4.2015 13:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    +1
    18.4.2015 02:04 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    A pojedeš?
    18.4.2015 14:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Podivat se pojedu urcite. O obcanstvi zadat nebudu. Ma obcanstvi mi staci. Take se mi nechce utikat z vlasti. Jsem clovek, ktery ma silny vztah k pude a dalsim nemovitostem. Je to zajimava myslenka, ale ja bych radeji zil svobodne, nebo alespon svobodneji nez ted, ve sve vlasti.
    18.4.2015 14:48 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Kdyby se vsichni Odinove a Jilkove vystehovali do takoveho blazeneho statu Svobodnych, tak se tam za mesic navzajem ti narcisove povrazdi. Mozna rychlejc.
    Grunt avatar 18.4.2015 14:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    IMHO by spíš zformovali mafii nebo nějakou další nacistickou utopii…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.4.2015 15:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Něco jako na Ukrajině?
    19.4.2015 09:32 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    O slobode nielen slova na UA

    tento sedí, ďalších už umlčali navždy
    19.4.2015 09:45 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    19.4.2015 12:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ale kralyk sa zase bude uškŕňať, že čerpám z neobjektívnych putinovských zdrojov:)
    Tvůj výběr zdrojů přece není moje vina.

    Jinak tahle snaha potrefených hus vyvolat flamewar o Ukrajině v každé diskusi se mi moc nelíbí. Názory všech zúčastněných (resp. u některých spíš politická příslušnost) už stejně známe a IMHO nemá smysl to dál řešit...
    19.4.2015 13:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Zatím slinta ještě nepochopila, že pokud tu není fantom Burda, málokdy najde zájemce o diskusi na její oblíbené téma. :-) To jest její miláček Putin a bolševické myšlenky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 16:16 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Čo máš konkrétne proti výberu tých konkrétnych zdrojov? Na túto otázku, chápem, odpovedať primo a jasne nemôžeš, lebo by si poprel svoje programové vyhlásenia.:).
    snaha potrefených hus vyvolat flamewar o Ukrajině
    Snaha potrafených husí zahrávať do autu každý nepohodlný pádny argument, sa nepáči zase mne a dosť o nich vypovedá.

    A akú politickú príslušnosť a u koho konkrétne máš konkrétne na mysli? Prečo používaš narážky? Pokiaľ narážaš na mňa, nevnucuj mi židne nálepky, ja nemám nijakú "politickú príslušnosť". To aby bolo jasno.:)
    nemá smysl to dál řešit...
    Dnes výnimočne v historii cs zaznelo niekoľko trefných charkteristík o tom, ako si vytvárte "názory".
    19.4.2015 16:49 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    už len poznámka:

    Toto nie je "linuxová" téma, v diskusii v susednom predchádzjúcom blogu som "pre kralyčka" nadhodila tento námet na flamewar a hľa, už je to tu! (Nečakala by som, že by sa niekto chytil tej druhej nadhodenej, príliš náročnej témy, ale "intelektuálne" debaty o liberlandských soc. utópiách sú ako tučný červík na udici).

    Nechápem, prečo si vôbec otváraš tieto "diskusie":).
    19.4.2015 21:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Čo máš konkrétne proti výberu tých konkrétnych zdrojov?
    Nevím, jaký zdroje jsi měla na mysli.
    A akú politickú príslušnosť a u koho konkrétne máš konkrétne na mysli? Prečo používaš narážky? Pokiaľ narážaš na mňa, nevnucuj mi židne nálepky, ja nemám nijakú "politickú príslušnosť". To aby bolo jasno.:)
    Tebe jsem tim nemyslel, u tebe ještě celkem věřim tomu, že ti jde o obyčejný lidi. A snad o obyčejné lidi i z "nepřátelské strany", aspoň doufám. To byla spíš narážka na anonyma Radovana a pár dalších, kteří celkem zjevně akorát kopou za svůj tým a nic jinýho je nezajímá...
    Nechápem, prečo si vôbec otváraš tieto "diskusie":).
    Tenhle zápisek mě celkem zajímal...
    20.4.2015 07:44 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nevím, jaký zdroje jsi měla na mysli.
    Tie, na ktoré som odkázala ... aby si pochopil kontext: kedysi som Ti v kjednej debate sľúbila, že k natrafím na zdroje, ktoré nie sú z dielne "proruskej propagndy", na neodškriepiteľné fakty o tom, čo sa na UA skutočne deje, budem na Teb myslieť a pošlem Ti na ne odkaz. Rusko je neustále kritizovné z "potláčnie ľudských práv", slobody slova a "vraždy opozičných novinárov". A na Majdane sa podľa Teba uskutočnila demokratická revolúcia a "revolucionári" nastoľujú demokratické pomery. Tak som Ti poslala o tom dôkazy.
    Tenhle zápisek mě celkem zajímal...

    Najprv som uvažovala o blogu:) o tom Liberlande, ale potom som si povedala, že počkám a nechám to na niekoho iného, kto píše česky. :)
    20.4.2015 07:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Tie, na ktoré som odkázala ... aby si pochopil kontext: kedysi som Ti v kjednej debate sľúbila, že k natrafím na zdroje, ktoré nie sú z dielne "proruskej propagndy", na neodškriepiteľné fakty o tom, čo sa na UA skutočne deje, budem na Teb myslieť a pošlem Ti na ne odkaz
    Tak to prosimtě nedělej, protože to za a) zasírá nesouvisející diskuse a za b) nic nového to do diskuse imho nepřináší.
    Rusko je neustále kritizovné z "potláčnie ľudských práv", slobody slova a "vraždy opozičných novinárov".
    To je kritizované právem.
    A na Majdane sa podľa Teba uskutočnila demokratická revolúcia a "revolucionári" nastoľujú demokratické pomery.
    Už jsem několikrát napsal, že tohle není můj názor... Opravdu nevim, jakej má tahle diskuse smysl, když ze mě máš fanouška Porošenka jenom pro to, že nemám stejný východořitněalpinistický názor jako ty.
    20.4.2015 09:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud chceš se Slintou diskutovat jako rozumný člověk, brzy budeš z ní na palici. protože ona už na palici je. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    20.4.2015 13:36 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    stejný východořitněalpinistický názor jako ty.
    to tak prekrúcaš ty, podobne ako magor Jílek...aha, už si Ťa vybral za kamoša, bude Ti falošne lichotiť, a potom tu bude spamovať zvodky o tom, ako ho všetci obdivujú, najmä trinásťročné dievčatá:-), keď kopíruje tohto bosého "charizmatického bohéma"...už to, čo ako u vás niektorých fungujú tie mechanizmy, ktoré kedysi viedli až k hromadným výzvam o prísne potrestanie zradcov a špiónov:), je zábavné pozorovať
    20.4.2015 13:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Ok, tak jak to jinak charakterizovat? Ruskomilující názor? Západonesnášející názor? Nebo něco jiného?
    20.4.2015 15:19 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ešte v práci:).. tu za mnou sedí kolegyňa, ktorá je rus(k)omilka... ja mám k Rusom a Rusku menej vášnivý vzťah:)... tá umelá nenávisť voči nim, to zámerné vyvolávanie strachu z Ruska, ten hrozný mediálny slovník, ktorý voči nim vytasili médiá poplatné - prepáč, ale je to prosto tak- z USA riadenej propagande ma vybudil k tomu, že sa snažím to vymývanie mozgov nejako vykompenzovať svojou malilinkou troškou...

    20.4.2015 14:26 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Slinto, tebe nikdo neobdivuje? To je pochopitelný. Obdivovat tebe je na stejné úrovni, jako obdivovat žumpu. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    19.4.2015 00:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Právě. Čímž by ale byl porušen ten mechanismus "každý má právo na seberealizaci", který dal tomu státu vzniknout.
    19.4.2015 22:41 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pokud chceš, aby se o tebe někdo staral a vyhovuje ti sociální stát, tak tam prostě nelez, ne? Přijde mi to o dost lepší, než se všem snažit vnutit stejné standardy. Motto státu je Žij a nech žít.
    Chapu, ze mame asi jine moralni standardy, ale pokud nejaky stat treba zotrocuje lidi, nemela by to byt jen jeho zalezitost. Stejne jako asi nemavnes rukou nad vrahem s prohlasenim "ah, vzdyt zabil nekoho jineho nez mne, tak co?".
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    Bystroushaak avatar 19.4.2015 23:42 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Chapu, ze mame asi jine moralni standardy, ale pokud nejaky stat treba zotrocuje lidi, nemela by to byt jen jeho zalezitost.
    To jako předtím, nebo potom, co sní moje děti?
    Stejne jako asi nemavnes rukou nad vrahem s prohlasenim "ah, vzdyt zabil nekoho jineho nez mne, tak co?".
    A když ten vrah bude státem schválený kat? Nebo voják? Nebo voják, co omylem zabije civilisty? Nebo doktor dělající potraty, nebo ..
    20.4.2015 00:11 JS1 | skóre: 2 | blog: intuition_pump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Vyber si svuj jed: Ja bych zase mohl rict, ze to co rikas je No True Scotsman.

    Slo mi o to, ze pro me je absolutni svrchovanost statu moralne neprijatelna. A svoboda je vzdycky kompromis.
    Lidstvo čelí v tomto století hrozbě civilizačního kolapsu. Podpořte hnutí klimatickakoalice.cz!
    16.4.2015 18:38 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    myslím si, že je iba srandista...trochu šaškuje, má zmysel pre absurdný humor, ako títo :))... tak mi pripadá aj odin s tým jeho verklíkom o samostatnom Odinovom štáte:)
    Ruža Becelin avatar 16.4.2015 15:24 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Scanned valid identity card or a part of valid passport with your photo where you can digitally black out all text data except first name, last name, gender, date of birth, nationality, date of issue and validity date (you can black out identification number, social security number, signature, etc.).

    To je pak celkem zbytecny, ne ? Jak poznaji, ze je pas validni, kdyz tam nebude cislo pasu, ani SSN?
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 16:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Imho jim zatím stačí "dostatečně reálně" vypadající dokument. Další detaily asi budou řešit až ve chvíli, kdy budou muset.
    Bystroushaak avatar 16.4.2015 16:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Done.
    Petr Tomášek avatar 17.4.2015 21:11 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    V Bohnicích.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    mirefek avatar 17.4.2015 03:13 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Zajímavá myšlenka / experiment.

    Zkusím malou analogii: Když se vyvíjí komplexní software (desktopový manažer / textový procesor / internetový prohlížeč ...), tak se z toho typicky časem (jak to nabírá nové funkce) stane složitý bastl, kterému skoro nikdo nerozumí a má vysoké hardwarové nároky.

    Není proto divu, že si jednou za čas někdo řekne "To přece musí jít jednoduše a líp!" a napíše to od nuly. To pak (přinejmenším od začátku) nemívá všechny schopnosti, co původní program, ale získává to popularitu právě díky jednoduchosti a nízkým HW nárokům (takovému software se pak tuším říká odlehčený, čili lightweight).

    Inu, a zde si autoři usmysleli, že tento koncept u software celkem běžný zkusí aplikovat na státní zřízení :-) Přeju jim, aby to víceméně fungovalo (podobně jako to přeju jiným zajímavým ambiciózním projektům), ale s jakou šancí to opravdu fungovat bude, si odhadnout netroufám.
    17.4.2015 06:57 anarchokapitalista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    V jednoduchosti je krasa
    18.4.2015 11:27 je
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    V jednoduchosti je krasa
    preto su jednoduche tvrdenia roznych populistov vzdy take pritazlive pre jednoducho mysliacich ludi

    please :) , si tak krasne jednoduchy
    17.4.2015 09:11 Venda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    komplexní software (desktopový manažer / textový procesor / internetový prohlížeč ...)
    to je hned ten prvni problem v te analogii. Textovy manazer neni zadne komplexni software, to muze delat klidne jeden clovek bez toho, aby musel spolupracovat s nekym jinym
    17.4.2015 11:16 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Videl jste nekdy zdrojove kody libreoffice? Nebo treba vimu? ;-)
    18.4.2015 14:36 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Ctu to znovu a koukam, ze nadrecnik psal o manazeru a ne editoru. Priste musim lepe cist.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2015 16:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    to je ale píčovina :-D
    17.4.2015 19:22 nielen pre kralycka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    ale ujalo sa to, pretoze ludi zaujme skor takato blbost, ako nejaka naozaj zaujimava uvaha

    Grunt avatar 18.4.2015 20:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Jinak chci vidět co na to asi tak bude říkat Srbsko. Prvně se jim tam nasáčkují Albánci a deklarují si Kosovo a pak přijede nějaký čecháček a zakládá Liberland? Ti budou mít určitě radost :-) Ale Turci a Arabové z toho mají očividně haló…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.4.2015 23:56 backinabag | blog: backinabag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Spis jde o Chorvatsko, protoze to uzemi je de facto jejich, je na jejich strane reky. Z jejich pohledu situace vypada takhle:

    - Rikaji ze hranice vede urcitym zpusobem (podel historickeho toku reky). Pokud by s tim Srbsko souhlasilo, Liberland by lezel v Srbsku.

    - Ale pokud by ustoupili Srbsku, hranice by vedla podel soucasneho toku reky a Liberland by lezel na jejich uzemi. Takhle ta hranice vypada de facto ted. Takze ustoupeni Srbsku by navic znamenalo i ztratu dalsiho uzemi.
    ⧠ A = 0 avatar 20.4.2015 10:18 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    A teď s touto koninou, na niž si za rok nikdo nevzpomene, spamují Wikipedii.
    Nevolte zmrdy.
    20.4.2015 13:22 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    lebo tu je niekoľko takých "francúzskych encyklopedistov" :)
    mirefek avatar 21.4.2015 01:17 mirefek | skóre: 6 | blog: proc_dalsi_nazev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Nebýt bláznivých, naivních nápadů by nebyla ani Wikipedie ;-)
    Bystroushaak avatar 20.4.2016 11:50 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Já si vzpomněl.
    Jendа avatar 21.4.2016 02:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    A vzpomněl sis, protože si vzpomněl ChronicPain ve své parodii, nebo samostatně?
    Bystroushaak avatar 21.4.2016 10:30 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Samostatně :)
    Bystroushaak avatar 20.4.2015 21:36 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Kdyby někdo chtěl RSS pro ty novinky na liberland.org: http://kitakitsune.org/raw/feeds/liberland.org.xml
    20.4.2015 22:19 Z.z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    a vstoupí do NATO? :)

    *česky
    20.4.2015 22:24 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Najlepsi comment na reddit-e:
    I'm just impressed that libertarians have managed to locate a piece of land so unimportant that not even countries in the Balkans will fight over it.
    27.4.2015 23:28 strejda Jedlicka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Liberland? Tam nemůžete, to je obyčejný les, který často zaplaví rozvodněný Dunaj. Doufáme, že nemáte nějakou vlajku... jen byste měli vědět, že je právě lovecká sezona. Až dojedete k závoře, raději to otočte, aby si vás nějaký lovec nespletl s divočákem ...
    Bystroushaak avatar 28.4.2015 12:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    Pobavilo. Začaly s tím nejspíš Eurozprávy, timestamp by tomu odpovídal: Osobně si ale myslím, že s tím přišel týden.cz, protože timestamp je sice o 11 minut později, ale článek je delší: Parlamentním listům to samozřejmě nemohlo utéct: Články zdarma na populární téma se hodí, a tak se hned převezme E15: No a pak už to přebírají i Hospodářské noviny, takže je z toho pravda neměnná: 1. zprávy, které to jako jedny z mála korektně zařadí do kategorie bulvár: Bulvár Aktuálně to pak šoupne mezi Kuriozity: 27.4 v 23:28 už ví i strejda Jedlicka, že tam jsou jen divočáci, lovecká sezóna, záplavy a policajti, protože to psali všude a možná to bylo i ve zprávách, místo zvířátka.



    Ono vůbec, ten text je sám o sobě taky perla vedle perly:
    V článku o pátrání po nedávno vyhlášeném státě ležícím na neobydleném chorvatsko-srbském pomezí o tom píše sarajevský list Dnevni Anaz.
    Dnevni Anaz, to bude asi kvalitní médium. To hned poznáte podle červeného orámování, palcových titulků, lifestylových typů a horoskopu hned na hlavní stránce. Kdyby někoho zajímal článek, tak je tady: POTRAGA ZA LIBERLANDOM Reporteri "Avaza" na ničijoj zemlji između Srbije i Hrvatske (google translator).
    Obyvatelé míst na chorvatské straně hranice, která leží nejblíže "zemi nikoho", sice o této senzaci moc nevědí, zato už vymysleli pár anekdot. "Samozvaný prezident samozvané země Liberland zaměstnal sekretářku, jak už to tak bývá. A ona mu říká 'Prezidente, dorazil mail'. A on odpoví - 'Tak ať vejde'," směje se Nikica zvaný Apač svému vtipu, kterým reaguje na otázku, jestli je mezi místními nějaký občan Liberlandu.
    Nikica by asi jako bavič moc neuspěl, nebo možná mají v Chorvatsku jiný humor. Zajímavé taky je, že to v podstatě není vtip na liberland, ale na samotného Jedličku.
    Číšník Marko Grbeša se diví, proč historka o "zemi nikoho" přitáhla takovou pozornost. "Máme z toho legraci. Tady to nikdo nebere vážně, a vlastně o tom ani nepřemýšlíme. Máme svou práci, mladí odcházejí, protože se jim nechce živit dobytkářstvím a sedlačením. A teď ještě abychom se otravovali s nějakým Čechem," říká Grbeša.
    Nesmí chybět názor z lidu, na který se zeptali místního číšníka. Názor je to takový typicky vohnoutí; je nám to na sálámu, všechno je na hovno, mladí už nejsou co bývali a nějaký Čech tu opruzuje. Kdyby radši dělal něco poctivého, třeba dobytkářství.
    Příběh o Liberlandu, který Vít Jedlička vyhlásil jako "stát všech občanů, kteří chtějí žít a nechat druhé žít", přinesla mnohá světová média. Internet je plný komentářů a Jedličkovi už dorazily tisíce žádostí o občanství. Ale je Liberland skutečně taková bájná utopie, za kterou ji vydává?
    Aby to nebyla taková nuda, tak podsuneme nějaký konstrukt, který pak popřeme. Třeba že je liberland vydáván za bájnou utopii. Pak si můžem kopat co hrdlo ráčí, protože jako bájná utopie nemá šanci uspět vůbec nic.
    První potíž je v tom, že se tam nesmí jet autem, protože území leží v ochranném vodním pásmu. A chorvatští pohraniční policisté se nemohou dočkat, aby chytili nějakou oběť. "Autem se tam dá dostat, ale bude to stát 2500 kun (9000 korun) pokuty. Ani nevím, co tady vlastně hledáte, nic tu není, vlajka (kterou tam vztyčil Jedlička) už je dávno pryč," říkají členové policejní hlídky.
    Bububu. Radši ani nemyslete na to, že se tam podíváte, nebo dostanete pokutu. A vlajku už zneškodnila četa pyrotechniků.
    O bicyklu sice zákaz nemluví, ani tak ale není snadné se do nového státu dostat. "Čau hoši, vy jste ti novináři ze Sarajeva, kteří hledají Liberland? Tam nemůžete, to je obyčejný les, který často zaplaví rozvodněný Dunaj. Doufáme, že nemáte nějakou vlajku," říkají členové druhé hlídky, na niž novináři narazili po pouhém kilometru šlapání do pedálů. "Jet tam smíte, to není problém, jen byste měli vědět, že je právě lovecká sezona. Až dojedete k závoře, raději to otočte, aby si vás nějaký lovec nespletl s divočákem," říká policista.
    Novináři ze Sarajeva, mají smůlu, nemůžou tam, protože je tam obyčejný les. Často je zaplaven rozvodněným Dunajem. Záplavy jsou tak hrozné a časté, že tam dokonce naplavily dům. A kdyby vám nestačil smrtelný strach z obyčejného lesa a častých záplav, tak je lovecká sezóna a kdo tam vleze, bude zastřelen.
    Dvě zatoulaná divoká prasata byla také jediným svědkem osmnáct kilometrů dlouhé cesty na kolech k Liberlandu, od kterého se dvojice reportérů vydala zpět ke svému autu, aby prozkoumala postoj k nově vyhlášenému státu v sousedním Srbsku. "Hoši, co je nového v Liberlandu?" zněla první otázka na hraničním přechodu, ještě než novináři stihli vyndat pasy.
    To jsme rádi, že se zde dozvíme ty názory ze Srbska, už se teším až si počtu kvalitní analýzu na základě statistického vzorku víc jak tří lidí (Nikica zvaný Apač, číšník Marko Grbeša, starosta obce Deneš Šoja).
    V Chorvatsku evidentně nikdo nebere Liberland vážně.
    Počkat, kde jsou ty postoje ze sousedního Srbska? Že by se nehodily do krámu? A na základě názoru tří náhodných lidí prohlásit, že to nebere nikdo vážně?
    "Je to všechno hloupost! Jaká 'země nikoho'? Ten člověk, ten Čech, přijel mezi Srbsko a Chorvatsko dělat stát! Proč to nezkusil na českých hranicích?" rozčiluje se starosta obce Kneževi Vinogradi Deneš Šoja, podle kterého je celý Liberland jen zbytečné obtěžování místních úřadů.
    Starosta nezklamal naprostým nepochopením konceptu území nikoho a vůbec, co ho zbytečně otravujete? Zajímalo by mě, proč se nezeptali třeba ministra zahraničí, ministra obrany a prezidenta? Jaký význam má psát článek na základě názoru náhodného člověka, Číšníka a starosty nevýznamné prdele, kde žije 1700 lidí?
    29.4.2015 18:19 THOMAS MORUS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: V Evropě vznikl nový ministát
    celé je to hovadina, Gulliver:)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.