abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.6. 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    HP w2408h - zkušenosti s 24" WS

    18.8.2008 18:29 | Přečteno: 3660× | Hardware | poslední úprava: 18.8.2008 21:32

    V minulém zápisku jsem se vás ptal na to, jaké LCD 24" WS si pořídit. Dopadlo to jako skoro vždycky - koupil jsem si nakonec to, co jsem si hned na začátku sám navrhnul. Několik lidí se mě snažilo zvyklat, přestože jsem upozorňoval, že to nemá cenu a pak když jsem si přečetl zkušenosti s mým vysněným LCD, tak nebylo co řešit...

    Nekoupil jsem ho v CZC jak mám ve zvyku, ale v lokálním kamenném obchodě HardEx, kam občas chodím pro různej hw, kterej potřebuju rychle nebo u kterýho bych pak nechtěl vyřizovat případný reklamace sám... a posílání týhle krávy do Prahy patří do této kategorie. Vyšlo to sice o pár stovek dráž, ale o to už se postaral táta, kterej je teď nadšenej skoro jako já.

    Takže abych se dostal k těm zkušenostem. Jelikož musím použít DVI a tenhle mazlík má jen HDMI a analog, koupil jsem redukci a použil kabel od starýho LCD. Doma jsem se s tím popral a za chvíli to bylo zapojený a hned to naskočilo v roztahanym 1280x1024 :-) Na to jsem samozřejmě myslel a konfigurák X jsem předem upravil, takže stačilo hitnout ctrl+alt+backspace a bylo to. Sranda začala...

    Jako první jsem musel vyřešit co s tím šíleným jasem a kontrastem. Po tom, co jsem časem vyzkoušel různý předvolby, musel jsem si to nastavit sám a už jsem spokojenej. Jestli někdo používá některou z těch předvoleb, tak fakt obdivuju. Dynamickej kontrast jsem zkoušel a po chvíli jsem to vypnul, protože mi to lezlo na nervy. Pro nezasvěcený: Představte si, že prohlížíte světlou verzi abclinuxu a najednou si vysunete černou konzoli YaKuake přes celou obrazovku. Během pár set milisekund (takže si toho bez problémů všimnete) se sníží kontrast a bílý svítivý písmena najednou zešednou. Jakmile konzoli schováte, bilá se zase rozsvítí. Přišlo mi to poněkud nelogický, ale především otravný. Ale když to jde vypnout... S barvama už jsem teda spokojenej.

    Samozřejmě jsem hned musel vyzkoušet nějaký hry ve full HD. Nehraju zrovna novinky, nějak jdou úplně mimo mě, takže nejdřív jsem vyzkoušel můj oblíbený Quake III Arena a pohoda, v timedemo byl průměr 192 FPS. RCTW taky pohodička (zrovna tak ET), GTA:VC ve Wine nádhera a Mafia šla stejně jako dřív na 19" (ne úplně hladce, poněkud málo FPS, ale neseká se to). Řekl jsem si, že musím nahodit i něco trochu náročnějšího, tak jsem nainstaloval Quake4 demo (mám orig., ale nechtělo se mi instalovat plnou verzi a především vstávat od LCD) a pustil ho v 1600x1200 (já vím, tj. jinej poměr stran, ale největší co je v nabídce a já prve nevěděl že se to dá obejít jako v ostatních hrách) s volbou widescreen a detaily na medium... šlo to většinu času bez problémů, vzácně malinkej zásek. Teď jsem ještě zkusil TrackMania United Forever (poměrně novinka) a šlo to taky v cajku (full HD). Víc jsem toho zatím nezkoušel, ale to přijde. Takže tady naprostá spokojenost, hry jsou fakt kotel v tomhle rozlišení a když si s WS poradí 9 let stará hra, myslím, že není třeba se toho obávat.

    Filmy/seriály... totální nářez. Přijde mi, že mám z filmů lepší prožitek. Koukal jsem zatím na Crash (2004) a nějaký díly Burn Notice v 720p, jinak nějaký HDTV xvidy a všechno krasavec. 1080p můj šrot bohužel už trochu nestíhá... s časem se trochu opožďuje zvuk. Každopádně na filmy je to skvělý. Ale i tak je nahoře i dole (byť 60px úzkej) černej pruh, přece jenom HD je 16:9 a 1920x1200 je 16:10.

    Jinak k širokoúhlosti: dříve jsem huboval na širokoúhlý filmy a měl jsem raději 4:3, to mě časem přešlo a teď když mám konečně takovej monitor doma, musím říct, že je to fajn. Člověk má šílenou spoustu místa. Můžu si rozdělit Konqueror na dvě půlky a prohlížet dva weby najednou, aniž by byly nějak smrsklý :-D

    Konkrétní plusy a mínusy tohoto LCD... no, můžu porovnávat s 19" co jsem měl dřív, takže:

    Snad si ještě na něco vzpomenu a kdyžtak to sem doplním, ale klidně se ptejte v diskusi, pokud váháte s koupí levný 24". Každopádně pokud vám nesvítí Slunce přes ramena (popravdě jsem si přesunul stůl, abych nemusel zatahovat závěsy. Nebylo to nijak hrozný, ale i tak. Dělám to i když se dostanu k TV) a nejste vyloženě fajnšmekři, co ohrnujou nos nad TN, tak doporučuju... fakt super věc a jsem rád, že jsem za to vyhodil spoustu výplat a kapesnýho.

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    HP w2408h - zkušenosti s 24 HP w2408h - zkušenosti s 24 HP w2408h - zkušenosti s 24 HP w2408h - zkušenosti s 24

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Michal Fecko avatar 18.8.2008 18:52 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Bacha na zrak a jeho oslabovanie - na 24"ku by si sa mal divat z vacsej dialky - pri sirokouhlej zvlast - ako pri "klasickej" 17"ke alebo 19"ke (ci uz 4:3/16:9) ... Pride mi ze ked stolicku mas hned pri stole - je to sakra blizko - to by som skor monitor zavesil na stenu...
    18.8.2008 18:54 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Zuzanky blogísek da rulezzz! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.8.2008 19:02 Quest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Doporučená vzdálenost očí od monitoru je 50 – 70 centimetrů. Horní okraj obrazovky by měl být těsně pod výškou očí a zorný úhel asi 20 stupňů směrem dolů, stejný jako při čtení novin. Hlava váží 4-5 kilogramů a pokud se příliš předkláníte nebo otáčíte hlavou, neúměrně tak zatěžujete šíjové svaly ;-)
    David Watzke avatar 18.8.2008 19:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Díky za tip, vždycky jsem nad tím přemejšlel... Měl jsem to trochu jinak. Na filmy si to dám vždycky trochu nahoru a občas se ještě posunu kousek dozadu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2008 09:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    ...aha, vejška očí... ...a ty blbci (nejen) z Ikey prodávaj ty svoje hnusný plastopapírový počítačový stolky ještě s takovou poličkou na monitor, aby měl člověk ještě větší záklon...
    18.8.2008 19:09 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Zrovna tenhle panel jsem měl možnost nedávno srovnat s HP LP2465. Když to člověk vidí zvlášť, tak to tak nepříjde, když jsou ale vedle sebe, jsou mnohem lepší barvy LP2465 na první pohled patrné. Ani laborování s parametry nepřineslo zlepšení. Spolu s kamarády jsme se shodli, že cenový rozdíl mezi těmito modely stejné značky více než opodstatněný.
    Heron avatar 18.8.2008 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Napíši své zkušenosti s LP2465, protože na samostatný blog to asi není:

    Výhody:
    • Lepší barvy. Gradient 0-255 má skutečně 256 různých proužků, zkuste si to na TN.
    • Vyvážené podsvícení (i když někdo se setkal s horší jednou stranou, u mě vyrovnané)
    • Skvělý stojan. Snadné výškové nastavení, snadné otáčení jako kolem osy Z tak pivot. Neřekli by ste, jak často se to z-otačení hodí. Dobré schování kabelů
    • Dva vstupy DVI, jsou dodány 4 kabely = 2x(DVIxDVI, DVIxVGA). Vynikající fce, když instalujene nový komp, stačí jen přepínat na monitoru (a neplést si klávesnice).
    • Scaling - pixel na pixel, zachovat poměr, roztáhnout na celou obrazovku. Zachovat poměr stran a rozlišení 1600x1000 nahradí FSAA v Crysis, které na 1920x1200 potřebuje HODNĚ dobrou grafiku. Je možno nastavit v několika stupních vyhlazování resamplingu.
    • Velmi rychlý. Input lag nezaznamenám (REV: SPM130), odezva je srovnatelné se starou 17 (TN).
    Nevýhody:
    • Nepodařilo se mi rozhodit propojení digitálního nastavení s kompem a nastavovat Jas/Kontrast/Barvy přes menu je tak na týden. Věnoval jsem se pouze šedému gradientu, ten je ok, ale na barvy to chce kalibrační sondu.
    • Hodně topí (spotřeba 60W). Dá se na to zvyknout.
    • Poněkud pomalý start ze sleepu (10s).
    • Ve hrách, při nevhodných kombinací barev je kolem pohybujících se předmětů světlá, nebo tmavá silueta. Vyskytuje se to hlavně kolem středních odstínů šedé.
    19.8.2008 08:23 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    S podobným monitorem ("levné" širokoúhlé HP), ale o dva palce menším, jsem chvíli pracoval. Nejvíc mi vadilo, že hodně záleží na úhlu pohledu, a když člověk hne hlavou, tak vidí, jak se mění barvy. Při takové velikosti monitoru snad ani není možné vidět úplně celý obraz v dobrých barvách :-)
    David Watzke avatar 19.8.2008 09:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Je to možný bez problémů, o tomhle jsem úplně zapomněl napsat. Lidi hubujou na pozorovací úhly TN, ale s tátou se shodujeme na tom, že jsou úplně v cajku...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 10:03 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Staci se podivat na PVA nebo MVA monitory a uvidite, ze to v cajku neni. Proste to tak je.
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Nesouhlasím, když takhle sedím před tím LCD, vidím barvy všude stejně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 10:37 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Staci mit vedle sebe TN a PVA a hned uvidite za co a proc se plati vic. Nebo si myslite, ze ty jine technologie jsou jen na tahani penez?
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Ale o tomhle se samozřejmě nehádám, já jenom říkám, že když takový peníze nemám a TN mi přijde uspokojivý, tak není moc co řešit. Je mi ale jasný, že S-PVA dá TN na prdel...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 11:02 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Měl jsem doma 20" TN LCD (LG L204WT), než odešlo (vadný kus) i přes relativně dobrý a na oči příjemný obraz mi vadily na něm dvě věci -
    • 1)černá prostě NENÍ černá, tedy nesrovnával jsem to s jiným LCD, nýbrž s CRT, které stálo vedle... U filmů ve tmě mě to docela rušilo (udávaný kontrast 2000:1) a raději jsem se díval na menší CRT.
    • 2) barvy se opravdu měnily, pokud jste se vyklonil ze středu pozorovacího pole, viditelně bledly.. To bylo podtrženo nastavením teploty barev, čím byla vyšší tím byl efekt menší, ale nezmizel
    brk avatar 19.8.2008 10:35 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Taky začínám pokukovat po nových plackách. Šel bych do něčeho většího, ale je mi líto stávajícího monitoru. Shodou okolností mám taky Neovo F-419, které jsem koupil někdy počátkem roku 2004 za necelých 20 a teď se mi ho nechce jen tak odpískat, když funguje stále dobře. Navíc většinu času trávím u notebooku, takže si asi ještě nechám zajít chuť, i když už i 28" stojí kolem 12kKč.
    USE="-qt -kde"
    David Watzke avatar 19.8.2008 10:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    28" dokonce za 10k... v minulym blogpostu je na to odkaz.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 12:53 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Dole je takový divný podsvícení a jde to jakoby malinko do tmava, ale není to nijak otravný nebo něco, jen taková prkotina, která ale asi stojí za zmínku.

    To je tím že to není LED podsvícení, ale trubice...ja mam stejnej ale 22" a mam to tam taky...prostě ty osvětlovací trubice ti to nikdy neosvítěj stejnoměrně.

    Jinak mám ho už skoro rok a jsem maximálně spokojenej...

    In TUX we trust
    carnero avatar 19.8.2008 13:58 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Pěkné. Takové rozlišení bych chtěl v 15" notebooku. Na těch 24" se mi to zdá docela hodně málo - na stole mám 20" 1600x1200 (Samsung; ne-WS, jak je zřejmé z rolišení) a je to nehorázně hrubé a docela mě z toho po delší době bolí oči :(
    David Watzke avatar 19.8.2008 14:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    :-) Já jsem právě jeden z těch co na 17" měli 1024x768 (1152x864 bych ještě snesl) a na 19" pak 1280x1024 (i kdybych mohl dát víc, tak bych to neudělal). Tohle rozlišení mi připadá na 24" optimální, nicméně je mi jasný, že dost lidí by z toho šílelo. Nemluvě o 28" se stejným rozlišením...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.8.2008 14:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    ...když jsem přežil Workbench na rubínu v 640x512, tak přežiju všechno... :-D
    19.8.2008 14:54 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    A co si prosím myslíte o Samsung SyncMaster 2253LW?

    Zrovna jsem si ho vyhlédl a co jsem tak četl, vypadá a funguje dobře.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    David Watzke avatar 19.8.2008 15:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Vypadá krásně, odezva super, spotřeba OK... já bych do něj nešel jen kvůli rozlišení, pač full HD je full HD...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 15:19 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    I když to mám primárně na hry a na filmy máme TV? :-)
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    David Watzke avatar 19.8.2008 15:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Já bych řek, že určitě... možná pokud nejsi progamer :-) Já teď hrál Quake3 jen tak ze srandy, single na nightmare a pořád si je mažu na chleba i z polospánku, takže v tomhle problém není. Nevšiml jsem si žádnýho problému.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.8.2008 15:39 Milan Horák | skóre: 24 | blog: strange blog | Havlíčkův Brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trochu OT ale když už je tu tolik odborníků ;-)
    Progamer rozhodně ne :-) Dám na Tebe a jdu do něj.
    Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Ale ten pocit ... ;o)
    Jardík avatar 20.8.2008 01:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jsem jeden z těch, co ohrnujou rypák nad TN displeji. A obzvláště u takovýchto úhlopříček. Mírný náklon vlevo/vpravo/nahoru/dolu znamená okamžité ztmavnutí a změnu barev. Mám 19" S-PVA EIZO a i když za ty prachy mohle být 2x tak větší TNko, nelituji toho. Ať se kouknu z kteréhokoliv úhlu (kromě zezadu :-)), tak jsou barvy stále stejné, kontrast stejný, nic netmavne/nebledne.

    To, že má lepší barvy než předchozí je způsobeno tím, že velké TN monitory už konečně mají 8bit zpracování barev, kdežto ty malé jen 6bit a zbytek se hádejteco. Kvalitní monitory (čti neTN) mají dokonce i 10bit/14bit a víc.

    Koupit si monitor v kamenném obchodě ... to si teda opravdu frajer. Já bych se bál mrtvých/polomrtvých bodů (hlavně u TN) a nerovnoměrného podsvícení. Při koupě přes net to můžeš do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. V kamenném obchodě to na reklamaci musí mít > 3 mrtvé body (výjimky jsou, tam platí to dále) a musíte v nejhorším případě čekat 30 dnů na vyřízení reklamace.
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jo, tvůj názor chápu... ne teda že bych s ním souhlasil, já jsem naprosto spokojenej, ale je mi jasný, že někomu na těch pozorovacích úhlech atd. fakt záleží. Díky za objasnění těch lepších barev, vrtalo mi to hlavou. K tomu kamennýmu obchodu: no vidíš a problém nemám. Žádný mrtvý body a o tom podsvícení jsem psal v zápisku, ale to je detail, kvůli kterýmu bych to stejně nešel vrátit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jardík avatar 20.8.2008 01:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Teď jsem kouknul na ten obrázek ... málem jsem se pochcal, když jsem viděl maximalizované okno s pidginem na celou obrazovku ... tomu se řiká využití 24" displeje :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Myslíš okno s Psi... no jo, to ale koukáš na fotku focenou těsně po zapojení :-) IM už maximalizovanej nemám a na ostatní si musím ještě zvykat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    the.max avatar 20.8.2008 02:27 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Tak ja mam w2408h jiz delsi dobu a taky jsem ze zacatku sesne bojoval s tim dynamickym nastavenim az jsem to vypnul, jenze ja mam jeden z prvnich serii a ty maji nejaky bug ve firmwaru, takze ani vypnuti nepomohlo. Zabralo az prelepeni senzoru cernou plstenou paskou:-D Nekomu by to vadilo ze to kazi vzhled, ale uprimne, me je to uplne fuk:-D hlavni je ze se na to da koukat a mam klid.Docela mi vadi leskly povrch panelu, protoze za zady mam televizi a kdyz mam spustenou konzolu (bila na cernem pozadi) tak mohu sledovat co je v televizi. Tvrdy tlacitka me taky docela stvou, ale dneska je uz pouzivam pouze kdyz prepinam vstupy z HDMI na analog, kdyz tu mam pripojeny nejaky dalsi pocitac. Moc se mi libi ze staci 2x zmacknout jedno tlacitko, ne jako u aceru kde se clovek jeste musi prodirat skrz menu. A asi jako nejvetsi prednost povazuju integrovany 4portovy USB hub:-D. Jinak jsem celkove spokojeny, oproti 22" Aceru to je nepopsatelny krok kupredu.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    David Watzke avatar 20.8.2008 09:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Opravdu jsou ty LCD od Aceru takový sráče jak se říká?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 20.8.2008 18:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP w2408h - zkušenosti s 24" WS
    Jestli jsou na tom stejně jako jejich NTB tak jo.
    20.8.2008 11:18 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Jas a kontrast
    Doteď jsem byl věrný CRT a s LCD jsem pracoval jen z donucení. Moje zkušenosti s LCD jsou špatné: Rozsah jasu, který jsem si mohl nastavit byl nedostatečný (tj. ve tmě černá svítila jak světluška) – černá prostě nebyla černá a kontrast, který bych si měl ladit podle okolního osvětlení, měnit nešel vůbec. Jedině softwarově měnit gama korekci X serveru. Navíc v mém konkrétním případě byly barvy velmi posunuté do modra a dostat z toho čistě červenou bylo téměř nemožné.

    Jak je to s dnešními LCD ohledně nastavování jasu a kontrastu? Stále stejná mizérie?
    David Watzke avatar 20.8.2008 11:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jas a kontrast
    Ne, tohle nový LCD má větší rozsah nastavení jasu a kontrastu než to skoro 5 let starý Neovo. Jinak ještě lze potom doladit modrou, červenou a zelenou zvlášť, takže tenhle problém bys už taky neměl... Černá mi přijde dostatečně černá.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.