abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 126 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 126.0.6478.55 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 127.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 127 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 9.5 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi dnes vstoupila na Londýnskou burzu jako Raspberry Pi Holdings plc (investor).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | IT novinky

    Do 17. června do 19:00 běží na Steamu přehlídka nadcházejících her Festival Steam Next | červen 2024 doplněná demoverzemi, přenosy a dalšími aktivitami. Demoverze lze hrát zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | IT novinky

    Apple na své vývojářské konferenci WWDC24 (Worldwide Developers Conference, keynote) představil řadu novinek: svou umělou inteligenci pojmenovanou jednoduše Apple Intelligence, iOS 18, visionOS 2, macOS Sequoia, iPadOS 18, watchOS 11, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.6. 21:44 | Nová verze

    Vyšla nová verze XMPP (Jabber) klienta Gajim, která přidává podporu reakcí pomocí emoji (XEP-0444: Message Reactions) a citace zpráv (XEP-0461: Message Replies). Přehled dalších vylepšení je k dispozici na oficiálních stránkách.

    sonicpp | Komentářů: 1
    10.6. 15:00 | Nová verze

    Po po téměř roce vývoje od vydání verze 5.38 byla vydána nová stabilní verze 5.40 programovacího jazyka Perl (Wikipedie). Do vývoje se zapojilo 75 vývojářů. Změněno bylo přibližně 160 tisíc řádků v 1 500 souborech. Přehled novinek a změn v podrobném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    10.6. 12:00 | Zajímavý článek

    Uroš Popović popisuje, jak si nastavit Linux na desce jako Raspberry Pi Zero, aby je šlo používat jako USB „flešku“.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    10.6. 08:44 | Zajímavý software

    Andreas Kling oznámil, že jelikož už se nevěnuje nezávislému operačnímu systému SerenityOS, ale výhradně jeho webovému prohlížeči Ladybird, přičemž vyvíjí primárně na Linuxu, SerenityOS opustí a Ladybird bude nově samostatný projekt (nový web, repozitář na GitHubu).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 2
    Rozcestník

    Tam prázdno pouhé

    25.1.2010 14:54 | Přečteno: 1168× | Ostatní

    Jsem nachlazený. Z nudy jsem otevřel Máj od Karla Hynka Máchy. Tu mě zaujala jedna část, která se týká posmrtného života — ocituju ji:

    „Temnější noc! — — — Zde v noční klín
    ba lůny zář, ba hvězdný kmit
    se vloudí — — tam — jen pustý stín,
    tam žádný — žádný — žádný svit,
    pouhá jen tma přebývá.
    Tam všecko jedno, žádný díl —
    vše bez konce — tam není chvíl,
    nemine noc, nevstane den,
    tam času neubývá. —
    Tam žádný — žádný — žádný cíl —
    bez konce dál — bez konce jen
    se na mne věčnost dívá.
    Tam prázdno pouhé — nade mnou,
    a kolem mne i pode mnou
    pouhé tam prázdno zívá. —
    Bez konce ticho — žádný hlas —
    bez konce místo — noc — i čas — — —
    To smrtelný je mysle sen,
    toť, co se ‚nic‘ nazývá.
    A než se příští skončí den,
    v to pusté nic jsem uveden. — — —“

    Jaký máte názor na posmrtný život? Já plně souhlasím s Karlem Hynkem Máchou (tedy s tím, co vystihuje předchozí text).

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Je něco po smrti?
     (76 %)
     (24 %)
    Celkem 34 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.1.2010 15:33 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ono tady je problém, že (alespoň moje) vědomí má docela problém pochopit a přijmout vlastní neexistenci. Nicméně, zastávám názor, že dokud se neprokáže opak, nic po smrti není. I když, sakra, ono i to "nic" něco je.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    25.1.2010 15:36 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Po smrti nieje ani tma ani nic. Neviem si predstavit nic. Proste game over! Prepare for new game...
    25.1.2010 15:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    No, s tim prepare for new game bych raději počkal :) To už zavání reinkarnací.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Fluttershy, yay! avatar 25.1.2010 15:51 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Insert coin and press the Start button!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.1.2010 16:36 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ono tady je problém, že (alespoň moje) vědomí má docela problém pochopit a přijmout vlastní neexistenci.
    vedomie je IMHO velmi krehka vec; kazdy je istu cast dna v spanku bez vedomia, niektory aj dlhsie a castejsie (ked sa schlastaju, zhulia ... :-)); no a to iste moze byt po smrti
    25.1.2010 18:47 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Můj problém je opačný, moje vědomí má docela problém pochopit a přijmout vlastní existenci. Nicméně, zastávám názor, že dokud se neprokáže opak, pak asi existuji což ovšem nemění nic na tom že co je po smrti mě nezajímá. :-)
    25.1.2010 15:35 frantisek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé

    pokud je něco, co člověka transcenduje, tak kde jinde než ve smrti?? čímž přirozeně neříkám jaké to bude.

    ve zkušenosti celého lidstva všechna (nevím o výjimce) náboženství hovoří o stavu ve/po smrti. proč?

    kde se vzal názor, že ve/po smrti už nic není? objevil se nějaký nový důkaz? nebo se prostě neprokázal opak?

    25.1.2010 15:43 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    ve zkušenosti celého lidstva všechna (nevím o výjimce) náboženství hovoří o stavu ve/po smrti. proč?

    Lide se prirozene smrti boji, casto vice nez cehokoliv jineho. Nabozenstvi, ktere jim slibuje vecnou spasu a bozsky raj (samozrejme jen pro verici), budou prirozene popularni.

    kde se vzal názor, že ve/po smrti už nic není? objevil se nějaký nový důkaz? nebo se prostě neprokázal opak?

    Je to nazor jako kazdy jiny (tedy napr. existence nebeskeho raje), nicim nepodporeny.
    lukve avatar 25.1.2010 16:23 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    nesuhlasim.... budhizmus ti nic po smrti neslubuje... zit je utrpenie, a uz samotne narodenie sa do tohto sveta je utrpenim.. zivot treba ale nejako zit a tie sluzby co sa ponukaju cez nabozenstva su potrebne lebo su akymisi mantinelmi pre to ako ma clovek zit.. vecsina nabozenstiev odhliadnuc od sekt su zalozene na dodrziavani akejsi moralneho kodexu.. teda mantinely pre zivot.. neviem si predstavit keby ludia nemali ziadne hodnoty a tiez aj to svedomie ktore sa nam tak casto pripomina je akymsi druhom navodu ako prejst tymto zivotom aby bol clovek stastny a neublizoval inym.
    linux user more than 20y
    Fluttershy, yay! avatar 25.1.2010 16:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Buddhismus není ve své čisté formě náboženstvím...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 25.1.2010 15:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    ve zkušenosti celého lidstva všechna (nevím o výjimce) náboženství hovoří o stavu ve/po smrti. proč?

    Potřeba dát životu smysl. Protože to tu je na hovno. Tak jakože to pak bude někde lepší. (Zrovna mám něco jako depku.)

    Otázku "co bude po smrti" neřeším. Pokud něco bude, nevím, co to bude, nemohu se tedy k tomu nikterak stavět -- mohlo by po očekávání přijít zklamání. Hej, ale nějaká věčná chlastačka by bodla!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    lukve avatar 25.1.2010 16:27 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Otázku "co bude po smrti" neřeším. Pokud něco bude, ne....

    +1 super nazor.. clovek ma zit vyrovnane a nestrachovat sa o smrt.. lebo najhorsim co cloveka moze popadnut je beznadej a preto otazky na ktore nie ja ale aj uceny ludia nevedia odpovedat ja neriesim tiez.
    linux user more than 20y
    vlastikroot avatar 25.1.2010 18:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Nábožensví si rádi hrají s čímkoli zle dokazatelným, v co se dá jen věřit. Posmrtný život, existence virtuálních osob ... Přece nebudou člověka přesvědčovat něčím, co si muže snadno ověřit.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Bluebear avatar 25.1.2010 21:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    ve zkušenosti celého lidstva všechna (nevím o výjimce) náboženství hovoří o stavu ve/po smrti. proč?

    Domnívám se, že právě proto, že člověk si nedokáže dost dobře představit vlastní neexistenci. Což je jasné, protože veškerá zkušenost, kterou člověk za život nashromáždí, zahrnuje fakt, že on sám je živý a existuje. Na základě zkušenosti pak člověk zcela logicky předpokládá, že i po smrti bude existovat dál, protože žádný jiný stav prostě nezažil a zažít nemohl. Tomuto zdůvodnění věřím já.

    Jsou i další psychologická vysvětlení. Jedno z populárních je, že představa smrti jako naprostého konce je příliš děsivá a náboženství jsou pokus o obranu odstíněním té hrůzy. Jiné vysvětlení praví, že člověk má tendenci ve všem hledat nějaký smysl a logiku; lidský mozek se prostě nedokáže vyrovnat s představou, že život vlastně žádný smysl nemá, a tak se snaží ho hledat a vymýšlí různé hypotézy, někdy značně bizarní.

    Ale samozřejmě nelze vyloučit ani to, že po smrti skutečně něco je. Existují i zdůvodnění, jak by se mohlo vědomí či vzpomínky člověka zachovat ve světě a dále se nějak projevovat - dokonce k tomu ani není nezbytná existence Boha či "onoho světa".

    Nicméně já osobně, dokud neuvidím jasný příklad, že se to stalo, budu spoléhat na starou dobrou Occamovu břitvu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jan Drábek avatar 25.1.2010 16:01 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Chybí mi volba a proč bych se měl starat?
    Nebo volba Možná.
    Nebo volba Nic, nesouhlasím s Máchou (každý si to nic, přecijenom může přestavovat jinak...
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    25.1.2010 16:11 Neasi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Já poměrně souhlasím s tímto citátem z neexistující Knihy mrtvého muže;

    Jen doufám, že všechny ty řeči o posmrtném životě nejsou pravda. Projít tím vším znovu - to bych už nevydržel.
    25.1.2010 16:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Tak nějak mi tam schází jediná možnost, kterou můžu poctivě vyslovit, a sice: "jak to mám kua vědět?"
    25.1.2010 16:38 Ulysses
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Mrknete take, jak si predstavoval smrt Socrates, kdyz uz jste v tom. :)
    25.1.2010 16:49 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé

    Díky za tip. Ale to asi v domácí knihovničce mít nebudu. Jedině, že by bylo něco v elektronické formě — no do knihovny teď rozhodně nepůjdu. :-)

    25.1.2010 17:07 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    po smrti je to uplne stejne jako pred narozenim, resp. pocetim

    smirte se s tim :-)
    25.1.2010 17:12 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    A to je? :D
    Fluttershy, yay! avatar 25.1.2010 17:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Jak to víš?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    25.1.2010 20:27 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ne, ne, před početím to obvykle bývá mnohem zajímavější :-)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    vlastikroot avatar 25.1.2010 18:05 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ta pěkná neuronová síť co nosíme v hlavě neni nic moc magickýho. A jakmile žádná síť nebude, nic nezbyde.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    25.1.2010 20:31 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    No ja nevim. Je to fakt jenom neuronova sit? Pokud vytvoris treba na pocitaci neuronovou sit, bude stejne "ziva" jako jsi ty?

    Nejsem nijak nabozensky zalozeny clovek, ale vzhledem k tomu, ze moje soukroma odpoved je NE, tak mi tu neco nesedi ...
    vlastikroot avatar 25.1.2010 20:42 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Živá je že se až člověk diví :-D Právě po zkoumání neuronových sítí jsem si utvrdil názor v těhle věcech. Však kdyby byla síť nějak pěkne popsatelná (jako třeba v DNA) a tvořila se sama podle toho předpisu (určitě na pořádnym stroji), možná by se inteligencí k nějakému základnímu živému organismu dostali (primitivní ryba třeba). Když pár neuronů dokáže hýbat rukou podle vstupu z kamery, proč by se nedokázalo naučit žít, tak jak to známe my.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    25.1.2010 20:59 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ja ale nemluvim (a nepochybuji) o potencialu inteligence umelych neuronovych siti, ale o to, jestli muzou byt zive.
    25.1.2010 21:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    S těmi neuronkami je to nejspíš nesmysl. O matematickém modelování lidské mysli se mluví desítky let a výsledek? Jedna veliká nula. Maticové algoritmy (na které se nakonec neuronky redukují) to IMHO nevytrhnou. Ony sice zvládají řešit spousty zajímavých úloh (což ostatně takové skryté markovské modely taky), ale tím to tak nějak končí.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    25.1.2010 21:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ta pěkná neuronová síť co nosíme v hlavě neni nic moc magickýho. A jakmile žádná síť nebude, nic nezbyde.
    To je otázka. (Tak, a teď budu ukamenován :-D)
    25.1.2010 22:06 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Ukamenován? Proč?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vlastikroot avatar 25.1.2010 22:13 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Bugy a backdoory ? :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    26.1.2010 08:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    robotics avatar 25.1.2010 18:16 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Všechno je to jedna velká aplikace. Jelikož vesmír nechápu, tak musí něco po smrti určitě existovat. Zvlášť když nevím, proč taková chujovina jako vesmír vůbec vznikala a ještě víc nechápu proč se to všechno udělalo tak složitý. Vesmír musí přece v něčem být a to v čem je, tak taky musí v něčem být, protože kdyby za vesmírem nebylo nic, tak by to znamenalo, že vlastně vesmír nemůže existovat, kdyby byl v ničem. Prostě to nechápu. Vůbec. A praskne mi z toho hlava.
    25.1.2010 18:27 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Samozrejme, ze po smrti este nieco je: celkom dlhy proces hnitia(za predpokladu, ze sa clovek nenecha spopolnit).
    Pokial ide o tzv. posmrtny zivot, tak o tom si myslim, ze pravdepodobne nie je. Vzhladom na to, ze si nemyslim, ze clovek ma "dusu", tak by bolo aj divne, keby som si myslel opak.
    robotics avatar 25.1.2010 18:31 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Já se nechám kazdopadne spopelnit, dost mě děsí představa probuzení zasypanej v rakvi :-).
    25.1.2010 18:38 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    No, probudit se v hořící rakvi taky stojí za to :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vlastikroot avatar 25.1.2010 18:43 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Vzhledem k tomu, že bych chtěl být prospěšný vědě/lékařství/whatever, ani si neumím představit jak hrozný by bylo probudit se napůl rozřezanej někde na stole :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    25.1.2010 19:07 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    "stojí", ty už jsi to zkoušel? :-D
    26.1.2010 16:46 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    http://www.novinky.cz/koktejl/190246-hrobnik-nahmatal-polakovi-v-rakvi-puls.html
    25.1.2010 19:22 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    ja bych to řekl jednoduše .... všichni jednou unvidíme/zjistime
    USE="-gnome -kde";turris
    25.1.2010 20:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Otazka ovsem je, zda nebudeme prilis senilni na to, abychom z toho neco meli. ;-)
    Bluebear avatar 25.1.2010 21:28 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Proč bys byl po smrti senilní? Senilní mozek bude přece pryč, zbyde jen nesmrtelná duše bez zátěže těla, běžící v kdovíjakém Božím virtuálním stroji. Naopak, teprve potom ti to začne myslet :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    25.1.2010 21:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Já osobně vidím život a smrt ... nó, teď přemejšlim jak to říct... nejlepší bude přirovnání:
    Stává se vám někdy, že se vám nad ránem zdávaj šílený sny, kde nic nedává smysl a všude panuje nelogicky hektická atmosféra? Mně teda jo. Třeba občas v sobotu ráno, kdy podvědomí je ještě plné stresu z uplynulýho týdne (asi)...
    Z takového snu se pak člověk probudí a zjistí, že je pohodový sobotní ráno, a že onen strach zažítý ve snu byla vlastně úplná blbost, páč ten sen stejně neměl hlavu a patu a nemělo vůbec cenu se tím tak nervovat. Prostě takovej ten pocit, kdy se člověk probudí z noční můry, uklidní se, a najednou je všechno jasný a ukáže se, že snové hrůzy byly naprosto virtuální.

    No tak nějak podobně vidim život a smrt, kde smrt je probuzení ze sna, který nemá hlavu a patu ;-)
    frEon avatar 25.1.2010 23:23 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Nene, nezdavaj. Ja totiz ve vetsine svych snu nemivam emoce (nejspis pro to, ze jich mam za kazdy den az az...).
    Talking about music is like dancing to architecture.
    26.1.2010 01:09 Nick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Aby ses z toho "pohodovýho sobotního rána" neprobudil ještě jednou do nějaký ještě horší noční můry. Jako Neo z Matrixu ;-)

    26.1.2010 08:43 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Verím ... vo vzkriesenie tela a v život večný. Amen.
    lukve avatar 26.1.2010 20:48 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    trebalo by to objasnit.... vzkriesenie mrtvych na konci sveta je podla krestanstva iste!!!

    napr. citat z biblie o vzkrieseni Lazara.

    Ježiš povedal: "Ja som vzkriesenie a život. Kto veri vo mna, bude žit, aj ked umrie. A nik, kto žije a veri vo mna , neumrie naveky. ....."

    linux user more than 20y
    26.1.2010 21:20 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    to je ono :)
    26.1.2010 21:51 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Takže na světe žilo několik desítek miliard lidí... A na konci světa všichni vstanou z mrtvých? Fajn.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    kotyz avatar 26.1.2010 22:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    tak treba nepujdou vsichni do stejny dimenze, to uz by se vejit mohli ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2010 22:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Jako vejít kam? :-D On exituje nějakej limit velikosti ráje?
    lukve avatar 26.1.2010 23:18 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    co ja viem tak nebo alebo peklo nie je hmotne miesto ale je to stav v ktorom sa dusa alebo povedane bytost nachadza... teda bud z bohom alebo bez neho.. na druhej strane nie som si tymto tvrdenim isty kedze v biblii v knihe zjavenie Jana ze to Boh pripravi nejake velke mesto.. alebo tak nejak takze v tom si isty niesom nemam take vedomosti
    linux user more than 20y
    27.1.2010 11:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    No, nevim, jestli bych na Jana v tomhle ohledu dal. Asi spíš ne. Jako jó, je to biblický autor, ale podle mýho byl něčím pořádně sjetej, když to psal... :-D
    kotyz avatar 26.1.2010 23:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    treba jehovisti maji ze po konci sveta bude ustavenej pozemskej raj a vybrany mrtvy budou vzkriseny + "miliony dnes zijicich nikdy nezemrou". ale maji dost prisny vyberovy kriteria na to kdo si tam zaslouzi bejt, takze by se vsichni vesli i do vetsi vesnice :-D docela lolozni je taky ta jejich predstava lvu a tygru zeroucich seno ktery jim tam budou delat spolecnost az budou makat ve flanelkach na poli se sluncem ktery nikdy nezapadne a jiny bejkarny.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.1.2010 11:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tam prázdno pouhé
    Jo jo, tuhle se u nás stavovali. Sem jim řek, že to viděj hrozně zjednodušeně a že nemám zájem.

    Ale vzpomněl jsem si u toho na vtip: Takhle příde týpek do nebe a teď Bůh mu to tam různě ukazuje, kde co je a seznamuje ho s různejma lidma a tak, páč je tam novej, no a nakonec se týpek zeptá: "A Bože, co je támhle za tou zdí?" "Tam jsou Jehovisti. Oni musej mít pocit, že tu jsou sami."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.