abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 961 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    -

    3.7.2007 13:31 | Přečteno: 3977× | Smazané zápisky | Výběrový blog | poslední úprava: 2.9.2009 08:18

     

    Tento zápisek byl redakcí smazán.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

           

    Hodnocení: 68 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Používáte vyhledávadla jako Beagle, Tracker, Strigi, JIndex atd.?
     (9 %)
     (91 %)
    Celkem 197 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.7.2007 13:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ve včerejším článku na ABC Linuxu Michal vyskočil představil některé novinky týkající se nové verze prostředí KDE, tedy čtvrté.
    Tady má někdo problém s orientací v čase? :)
    freshmouse avatar 3.7.2007 13:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ne. U mě se čas neřídí podle skutečně uplynulé doby, ale podle spánku. Tzn., že "dnešek" je doba mezi dvěma spánky. Včerejšek je doba před posledním spánkem a zítřek je doba po následujícím spánku. Takže tak.

    ;-)
    freshmouse avatar 3.7.2007 13:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Tzn., že "dnešek" je doba mezi dvěma spánky.
    Samozřejmě jen z pohledu doby, kterou právě nazýváme dnešek. Jinak doba mezi dvěma spánky používá jednotku "den".
    Jardík avatar 3.7.2007 22:41 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Tak těžko bych nazýval dnem čas od 13:30 (z postele) do 5:30 (do postele).
    Věřím v jednoho Boha.
    freshmouse avatar 3.7.2007 22:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Já to mám dost podobně, pokud nemusím druhý den do práce. :-)
    3.7.2007 13:53 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Nebudu vás napínat, GNOME D-Bus již poměrně dlouho používá.
    Chtělo by se říct, že hlavně proto, že předtím žádné IPC nemělo ;-). ORBit jako takový se na to nehodil, o staré libDCOP nikdo neměl zájem.

    Smysl sjednocujících frameworků jako Solid a Phonon je jednoduchý. Zatímco KDE poběží nativně i na Windows a OS X (bude v dalším díle), takže ze samotným HALem nevystačí, Gnome nic takového řešit nemusí.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 3.7.2007 13:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Díky za doplnění.
    3.7.2007 14:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Nemáš zač, ostatně já myslím, že z tvého zápisku by mohl být hezký článek. Snad bych jenom více rozvinul Gnome část a upozadil KDE. Zatímco o KDE toho vím docela dost, tak o Gnome skoro nic (jen to, že se mi nelíbí Gtk+ dialogy, což s ním souvisí jen okrajově), takže se rád dozvím něco nového :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 3.7.2007 14:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Článek na toto téma by byl hezký, ale asi ne ode mě; já o tom nic moc nevím. Dal jsem dohromady, co jsem věděl, a poslal to sem. Na článek by to nebylo. :-(
    3.7.2007 16:35 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No já právě u psaní článku zjistím poměrně dost věcí, takže pokud teď nic nevíš, neznamená to, že o tom nemůžeš zjistit víc a napsat o tom ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 3.7.2007 16:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Kdybych o tom měl alespoň nějaký základní přehled, tak bych byl pro, ale nechci psát o něčem, čemu nerozumím.
    3.7.2007 14:21 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    O Gnome se obecně neví skoro nic.
    3.7.2007 13:59 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No ale gnomí corba dodnes svým způsobem hlavní IPC je. Bleble.

    Možná by bylo jednodušší mít HAL na macu i windows.
    3.7.2007 14:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    To ano, ale kdo ji někdy používal stejně jako DCOP? Řekněme si na rovinu, že neGnome projekt se bude linkovat s libbonobono stejně ochotně, jako neKDE projekt s kdelibs (možná i proto, že by to už nebyl neKDE projekt ;-)). Takže pro všechny je lepší, když se používá něco vzniklého na neutrální půdě freedesktop.org.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 3.7.2007 13:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ale jinak musím říct, že třeba Phonon by byl super, i kdyby to bylo třeba jen na Linuxu...
    3.7.2007 14:24 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ono asi netřeba hned zmiňovat extrémy jako Windows a OS X, ono KDE běží taky na *BSD, OpenSolaris nebo jiných unixech, kde ty vrstvy taky nemusí být k dispozici.
    freshmouse avatar 3.7.2007 14:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Někde jsem četl, že na tom GNOME teď chce taky máknout (na nelinuxových portech).
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.7.2007 14:14 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    U Strigi jsi uplne zapomnel na Google Desktop, ktery na rozdil od vsech tech ostatnich umi pohodlne vyhledavat v Gmailu. A k disku se chova rozhodne mnohem lepe nez Beagle. Ten jsem ze strachu o svuj disk po tydnu vyrazil.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.7.2007 14:31 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    mdash s medzerami mi narusuje moje cakry!

    btw indzoj
    freshmouse avatar 3.7.2007 14:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Mně to zní spíš jako E, ale je to asi něco mezi, jenže já neumím takové ty znaky, kterými se přepisuje výslovnost na papír...
    3.7.2007 16:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    tak som sa jal patrat po tom odkal to mas... wiktionary? s pomocou googlu som nasiel nejaku inu vyslovnost, ktora neznie uplne ako e (http://www.yourdictionary.com/ahd/e/e0150100.html) ale foneticky prepis tam ma nejaky divny obrazok. oxfordsky slovnik ma vo vyslovnosti I (podoba sa kapitalke serifoveho I).

    prac sa s tou americtinou :P
    4.7.2007 09:57 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Oba to šišláte blbě :D Raději se to nejdříve pořádně naučte, než to začnete veřejně používat. ;)

    http://dictionary.cambridge.org/define.asp?dict=CALD&key=25739&ph=on

    4.7.2007 10:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    mne si nepovedal nic nove, ja to tak mam v spominanom slovniku, to vysvetluj kolegovi americanovi :P
    4.7.2007 10:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Do vaší soukromé diskuse nevidím, možná to sem ani nepatří, proto narážka na "američtinu" nebyla jasná. Podle výslovnostního slovníku se používá ještě celá řada dalších možných výslovností, ale zřejmě převažuje ta, kterou jsme tu oznamovali.
    4.7.2007 10:17 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    skoti ale aj tak ruluju :)

    http://youtube.com/watch?v=8IKnv0QIemw
    Pavel Stárek avatar 3.7.2007 14:33 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Kross

    Kross by měl usnadnit skriptování pro KDE, protože to je framework nad jazyky Python, Ruby a JavaScript (osobní ošklivá poznámka: v GNOME máme Mono, vy budete mít zase JavaScript — endžoj ;-)).

    Já myslím, že je to docela povedená věc, i když nevím, jak moc to vývoj skutečně usnadní. Jaký je stav v GNOME, nevím (nejsem vývojář), prosím o diskuzi.
    Stav v Gnome je takový že máme do Pythonu spoustu (26 kousků sem napočítal ve Fedořím repositáři) gnome-python-něco rozšíření + samozřejmě PyGTK bindings. Tudíž v Gnome sice máme Mono, které ale není skriptovací jazyk, tudíž bych to poopravil na "v Gnome máme Python".
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    freshmouse avatar 3.7.2007 14:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ano, o těch vychytávkách pro GNOME/Python vím, ale je to obdoba Kross?

    To Mono jsem nemyslel tak, že by bylo skriptovacím jazykem, myslel jsem to zcela obecně ve smyslu "teď si to vyžerete vy" (ať je to knihovna, jazyk, framework, cokoli jiného).
    Pavel Stárek avatar 3.7.2007 15:24 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ano, o těch vychytávkách pro GNOME/Python vím, ale je to obdoba Kross?
    V principu ano, protože (citace z Wikipedie):
    Kross will be the new scripting framework for KDE4, the next major release of the K Desktop Environment. Kross is designed to:

    * provide full scripting power for users of KDE applications, with a language of their own choice; and * make it easy for developers targeting the KDE platform to enable their application with support for multiple scripting languages (without themselves needing to be proficient in any of them).
    Gnome-Python rozšíření mi v Gnome také poskytnou "full scripting power". Ty gnome-python rozšíření mají nevýhodu, že jsou moc pythoncentrická (což vpravdě vypovídá i jejich název :-) ). I když si myslím, že existují vazby na Gnome i v jazycích Perl, Ruby atd.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    3.7.2007 15:15 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Kdybys to nenapsal ty, napsal bych to já, dík :-)
    Nevšiml jsem si na gnome navenek žádné revoluční změny, ale pod pokličkou se rozrůstá pythonní podhoubí a počet knihoven se za poslední rok takřka zdvojnásobil. Nevím, jestli to není jen dobrá práce fedořích balíčkovačů, ale výsledek mi dělá radost.
    A Mono? Doufám, že zůstane i nadále na okraji zájmu...
    freshmouse avatar 3.7.2007 15:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    A Mono? Doufám, že zůstane i nadále na okraji zájmu...
    Já se bojím, že ne. Mně to nevadí ideologicky (no, trošku jo :-)), štve mě jen, že v tom ještě nevzniklo nic moc dobrého. Ty aplikace jsou strašně pomalé a náročné na HW: F-Spot, Beagle, Banshee a pod. Zdá se mi, že hlavně Novell to do GNOME cpe. :-/
    kozzi avatar 3.7.2007 15:35 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    A já bych se nebál. Mono je prostě nepoužitelný, a programy o kterých píšeš to jen dokazují. Pokud se Mono nijak rapidně nezlepší, tak si vněm bude zachvíli psát jen novell.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kyknos avatar 3.7.2007 15:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Banshee je docela fajn. Můj oblibený přehrávač.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.7.2007 16:04 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Boha jeho, moh bys mi nahrát třeba nějaké krátké video jak to používáš? Třeba když si chceš přehrát něco od nějaké konkrétní tlupy, album, nebo tak? Já to absolutně nepochopil.
    freshmouse avatar 3.7.2007 16:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Já taky ne. Pro všechno tvořit playlist, blé. Je to jen jeden z miliardy přehrávačů "jako iTunes".
    freshmouse avatar 3.7.2007 16:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Teď jsem si ho znova instaloval a zijstil jsem, že stále neopravili tu chybu, že zabírá 40 MB RAM (v kolekci bylo 6 písniček). Jináč je fakt super. :-D
    kyknos avatar 3.7.2007 16:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    40MB RAM mě vedle spuštěného XEPu už nezabije :)

    Výše zmíněný problém s přehráváním jsem nepochopil. Prostě kliknu a poslouchám. Pokud nepoužívám přímo Last.fm (což dělám rád, ale rychlé připojení není vždy k dispozici), mám většinou spuštěnou Banshee a žádný uživatelský problém jsem nezaznamenal. Z Mona také nejsem nadšený (i když, pořád lepší než Java), nicméně Banshee přehrává a to i stereofonně. Nic víc od ní nechci. A to z některých částí GNOME lezu po stropě.

    Uznávám, že nemám na přehrávač přehnané nároky. Kdysi jsem používal Amarok, ale ten neustále padal a paměti žral mnohem víc. Přešel jsem na Banshee a nemám problém. (A navíc jako milovník pohanské mytologie musím ocenit ten název :o)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.7.2007 16:40 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No já to ale opravdu nechápu. Pustím to, objeví se mi _v jednom TreeView_ seznam všeho co mám a co s tím dělat dál, to jaksi nechápu.
    kyknos avatar 3.7.2007 16:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    A v čem je problém? Kliknu a hraje. Když chci poslouchat Currenty, napíšu do vyhledávacího pole Current 93. Když chci poslouchat nějaký žánr, zadám žánr. Když chci pustit neteři pohádku, zadám Lovecraft. Jediné co bych ocenil, je tagování jednotlivých písniček a případně přímý přístup na Last.fm.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.7.2007 16:48 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Jo, třeba mi řekni, jak si tam sestavím playlist na dobrou noc. Něco jako dvě hodiny z padesáti různých písniček.
    kyknos avatar 3.7.2007 16:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Nevím, já playlisty nepoužívám. Na dobrou noc pouštím většinou ty Currenty :) Skladby lze filtrovat z knihovny podle autora, alba, žánru atd. Kdyby byly navíc tagy, je to snad i dokonalé :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 3.7.2007 16:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.7.2007 16:54 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No, playlisty. Já takhle prostě v Amaroku jdu po autorech, semtam si nějakého rozkliknu, vyberu album, hodím ho do seznamu, smáznu skladby co se mi z něj nelíbí a jdu dál.
    kyknos avatar 3.7.2007 16:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Však tohle umí Banshee taky, jen místo rozklikávání filtruji knihovnu hledáním.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.7.2007 16:59 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No ale já nechci hledat, já si chci projít autory. Můžu si projít všechny skladby, ale když jich je pět tisíc, tak to je dost o ničem.
    kyknos avatar 3.7.2007 17:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Njn, tak proto Banshee nepoužíváš. Mě nikdy nic takového nenapadlo, takže mi Banshee vyhovuje. Banshee podporuje pluginy, možná, že plugin pro výpis seznamu autorů z knihovny existuje.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Pinhead avatar 4.7.2007 07:49 Pinhead | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Lovecraft? Jo to byl dobrej pohádkář :-) Třeba "V horách šílenství" je supr. Akorát pozor na nevratné změny v psychice neteře :-)
    freshmouse avatar 3.7.2007 16:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    My myslíme to, že chybí něco jako výčet interpretů a alb -- prostě prohlížení knihovny.

    Já od přehrávače chci: prohlížení knihovny, ikonku v oznam. oblasti a přehledné rozhraní. To mi poskytuje třeba Quod Libet (který toho ale umí tisíckrát víc, než potřebuju).
    3.7.2007 16:43 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Tak jako neuškodí víc věcí. Sice je to ošklivě 2.0, ale takové tagy jako v amaroku jsou fajn. (jo, nahradí je normálně playlisty, v podstatě, ale tagy tak jak jsou tam udělané jsou k tomu účelu co chcu pohodlnější) Nebo statistiky, to sice taky není přímo nějaká superužitečná věc, ale hodí se mi, když se rozhoduju co hodím na zálohu a co si nechám u sebe (notebookové disky sajou :-( ).
    kyknos avatar 3.7.2007 16:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Moje Banshee tedy prohlížet knihovnu umí :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.7.2007 20:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    My myslíme to, že chybí něco jako výčet interpretů a alb -- prostě prohlížení knihovny.
    To celkem umi Exaile, prehravac, ktery ma podle me docela nadejnou budoucnost -- az vyresi nektere stupidity...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 3.7.2007 21:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    To celkem umí všechny přehrávače s knihovnou kromě Banshee. :-) Exaile se mi moc nelíbí, to už bych preferoval Listen, ten je super.
    4.7.2007 13:56 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    lepsi nez java? hahaha
    kyknos avatar 4.7.2007 14:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Z uživatelského hlediska určitě.

    Na serveru to nepoužívám a ani v jednom neprogramuji.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.7.2007 11:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    No ja nechci nijak opevovat Apple, ale iTunes mi v praci na Winech dela presne to, co potrebuju, tak jak mi to vyhovuje a out of the box. Dobra podpora pro radia, prehledny zpusob spravy podcastu, knihovna s dostatecnou funkcionalitou, import z CD (i kdyz ten jejich enkoder stoji za prd), smart playlisty...

    Nejaky navrh a stejne funkcni a mene HW narocnou app?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 4.7.2007 14:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Špatně jsi mne pochopil. Nevadí mi iTunes styl GUI, možná spíš naopak, ale vadí mi, že se rozhraní iTunes snaží napodobit tolik přehrávačů, přičemž ale napodobí jen GUI a funkce obvykle moc nemají... Tedy, mně to nevadí, spíš mi to přijde zvláštní.
    Pavel Stárek avatar 3.7.2007 15:41 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    I Fedora si ho protlačila do repositářů. Mě se zatím líbí asi jenom F-Spot.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Pavel Stárek avatar 3.7.2007 15:37 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Asi Fedoří vývojáři a balíčkáři, protože celkem dost Fedořích utilitek (system-config-*, yum, yumex, pupplet atd.) je napsáno v Pythonu.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    4.7.2007 08:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Tudíž v Gnome sice máme Mono, které ale není skriptovací jazyk, tudíž bych to poopravil na "v Gnome máme Python".
    Kross je především technologie, jak dostat skriptování dovnitř aplikací. Když se do Kross přidá třeba podpora emacs lispu, přestanou Emacsisti používat cokoli jiného, než KDE, protože libovolná aplikace začne být skriptovatelná pomocí emacs lispu :-D

    Více je například na techbase.kde.org, včetně šíleností, jak pomocí něj volat z Pythonu kód v Javascriptu a podobně.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    3.7.2007 18:14 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Jakmile je to open-source, tak je IMHO jedno, kdo a pro co konkrétně to napsal – pokud se zjistí, že je to dobrá featura, proč to pak nepřidat i do GNOME... (Jediný důvod by snad mohl být ten, že by někteří řvali, že v KDE to měli jako první.) Že by nakonec KDE 4 byl nějaký utajený beta-test pro GNOME 3? :-D
    3.7.2007 18:56 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    PS. ten tracker jsem si včera víceméně omylem nainstaloval (narazil jsem na to při hledání nějakého balíčku). Zatím mi hodinu chroupá disk a sežralo mi to asi 150 MB, ale když do tracker-search-tool napíšu název nějaké funkce, najde mi to všechny zdrojáky, ve kterých se vyskytuje, vypíše i příslušnou řádku a také třeba výcuc z PDF souborů, což je kromě nalezení man stránky naprosto všechno co od toho chci :-) Až mne udivuje, že jsem o trackeru vlastně doteď neslyšel...
    3.7.2007 22:18 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    decibel - telepathy/empathy kwin - metacity by composite efekty melo podporovat, alespon v nejake zakladni podobe. aspon myslim...
    freshmouse avatar 5.7.2007 15:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    metacity by composite efekty melo podporovat, alespon v nejake zakladni podobe. aspon myslim...
    Hmm, načel jsem pro to GConf klíč /apps/metacity/general/compositing_manager, ale nevím, co by to mělo umět dělat...
    Drom avatar 2.9.2007 22:16 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Je-li MCity zkompilovano s podporou composite, muze byt tento spravce oken pouzivan jako composite, nicmene pokrocile funkce necekejte (viz muj prispevek nize).
    Drom avatar 2.9.2007 22:07 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    MCity tohle podporovat nebude, idea je mit jednoducheho nenarocneho spravce oken. Chce-li nekdo pokrocile funkce, je tu sawfish, kdo chce 3D blbiny, je tu compiz.
    Drom avatar 2.9.2007 22:18 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Tedy v zakladni podobe asi bude, ale imho bude MCity vs. compiz neco jako MCity vs. sawfish (zaklad ano, ale to je vse).
    kozzi avatar 3.7.2007 23:00 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    Ohledně Decibel náhrady pro gnome je tu telephaty
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.7.2007 08:44 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4 „vs.” GNOME 2
    On Decibel je postaven nad Tapioca, frameworkem který odpovídá specifikaci Telepathy od freedesktop.org.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.