abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | IT novinky

    Apple představil nový MacBook Pro s čipy M4, M4 Pro a M4 Max.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:00 | Zajímavý software

    Na GOG.com běží Halloween Sale 2024. Při té příležitosti lze získat zdarma počítačovou hru Return of the Phantom.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI spustila internetový vyhledávač ChatGPT search.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Pozvánky

    Konference OpenAlt 2024 proběhne již tento víkend 2. a 3. listopadu v prostorách FIT VUT v Brně. Začíná ale už v pátek na warm-up party ve Studentském klubu u Kachničky v 17:00. Pokud jste ještě areál FITu nenavštívili, k dispozici jsou pokyny k orientaci. Na programu je 54 přednášek a workshopů. Témata jsou od silně technických témat jako je třeba GCC nebo PostgreSQL po méně technické témata jako eGovernment, nebo třeba detailní analýzu … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:23 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.9 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.0.1. Tor client na verzi 0.4.8.13. Thunderbird na verzi 115.16.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Komunita

    Vývojáři free a open source synchronizačního nástroje (a p2p náhrady Dropboxu) Syncthing oznámili, že z důvodu odporu ze strany Google Play ukončují podporu OS Android. Bohužel v rámci toho zmizí i vydání Syncthing na F-Droid, který má slabší uživatelskou základnu. Syncthing je na Androidu implementován formou wrapper aplikace, která spustí Syncthing démon, vyžádá potřebná oprávnění a zpřístupní webové rozhraní démona. Ve srovnání se

    … více »
    Harvie.CZ | Komentářů: 4
    včera 01:11 | Nová verze

    V červnu 2022 bylo oznámeno, že z K-9 Mailu se stane Thunderbird pro Android. Trvalo to poněkud déle, než vývojáři předpokládali, ale včera byl první stabilní Thunderbird pro Android 8.0 vydán.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.10. 21:33 | Komunita

    Projekt microDMG Racer na Kickstarteru nevyšel, tak se autor rozhodl uvolnit na ESP32 postavené autíčko i ovladač jako open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.10. 13:22 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.10 „Electric Eel“. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.10. 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.10.29 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nově s podporou AI (whisper.cpp) pro generování titulků. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    18.3.2008 22:21 | Přečteno: 1652× | Smazané zápisky | poslední úprava: 2.9.2009 08:45

     

    Tento zápisek byl redakcí smazán.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

           

    Hodnocení: 85 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.3.2008 22:24 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    P.S.: Koupím střelnou zbraň. Zn.: spěchá.
    Pokud nemáš zbrojní pas tak to zavání pokusem o nedovolené ozbrojování :-)
    18.3.2008 22:31 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    No ale kdyz ji chce na Bubu... to musi soud uznat jako polehcujici okolnost :-)
    Nuphar avatar 18.3.2008 22:32 Nuphar | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    To není pravda. Na tzv. perkusní zbraně (takové ty starobylé blbosti, co se nabíjí zepředu) zbroják nepotřebuješ. Nemusíš se bát sešlosti stářím, neboť se to stále vyrábí. Pro sběratele, hračičky, jako hobby, ... A u půlcentimetrové gule bych se o účinnost fakt nebál... :-D
    Per aspera, Asparagus et Aspergillus ad a/Astra!
    Cubic avatar 18.3.2008 23:58 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    to uz davno neni pravda i na tohle je uz potrba zbrojak
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Taky mám ten dojem. Ale myslím, že se na to vztahuje nějaký zvláštní režim. (Nicméně nevím, nejsem na to odborník.)
    19.3.2008 00:48 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Aby mohl vlastnit bambitky pro sběratelské účely je třeba mít zbroják skupiny A a musí být starší 21 let (člověk, ne ten zbroják nebo bambitka).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    19.3.2008 08:35 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Skupinu A zbrojního průkazu můžeš mít již od 18 let. Některé zbraně spadají do kategorie D (neplést se skupinami ZP, to jsou dvě různé věci) a na ty není ZP potřeba, stačí být starší než 18 let. Jedná se konkrétně o jedno- a dvouranné předovky, historické zbraně (vyrobené do roku 1890) a dále vzduchovky, flobertky, plynovky atd.
    19.3.2008 14:51 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Vztahuji se do toho i zbrane, ktere nejsou v tomto vyctu? Co treba zbran elektromagneticke (gaussgun, railgun) nebo elektrotermalni? Nevite, jak je neco takoveho posuzovano?
    19.3.2008 17:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    To opravdu nevím. Zákon o zbraních nejspíš tyto zbraně neřeší, ale jsou tady i další zákony, např. o zacházení s vojenským materiálem atd.
    19.3.2008 23:18 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Určitě budou všechny zbraně v nějaké kategorii, protože na konci výčtu toho co patří do kategorie D je na psáno: "j) zbraně neuvedené v kategoriích A až C" což požere všechno. Když není jasné kam ta zbraň přesně patří, tak na to je úřad, který rozhodne o její kategorii.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    19.3.2008 10:33 Zdenek Slama | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Hmmm, kamarad ma ale pridej dalsiho pul centimetru! 11mm a ma to bubinek na sest kulek. Tim muzes zabit, kdyz to po nekom hodis ;-)
    19.3.2008 11:32 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Nesmysl. Perkusní revolver je smrtící zbraň.
    18.3.2008 22:51 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Na prak, luk, kuš, flobertku nebo některé vzduchovky není třeba zbrojní pas (aspoň myslím).
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    kotyz avatar 18.3.2008 22:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    to ani na takovou macetu nebo katanu. a jaky to sou cool (chladny) zbrane ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.3.2008 00:59 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Nebo třeba na tohle. :-)
    19.3.2008 08:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    This video or group may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community. To view this video or group, please verify you are 18 or older by logging in or signing up.
    hm, odkazovat na flashovou sračku ještě navíc s nutností registrace místo říct jedním či dvěma slovy oč jde, achjo, kam ten svět spěje ... :-(
    19.3.2008 13:45 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Jej, tak to se omlouvám, já jsem registrovaný a tohle mě nenapadlo. Navíc některá videa u kterých to po mě chtělo dřív registraci se kámošovi zobrazilo v pořádku. Sice to už nebude tak vtipné ale jiné video, tentokrát doufám neblokované :-).
    msk avatar 19.3.2008 14:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Vy tam vidite nejake video? Ja tam mam akurat prazdne okno od nejakeho skurv*neho windows pluginu.
    Dalibor Smolík avatar 19.3.2008 14:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Nemáte nainstalované některé balíčky, zkusil bych třeba jako první w32codecs, ve firefoxu by se to zobrazit mělo ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.3.2008 15:05 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Nainstaluj si swfdec.
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Buď si jist, že by mě pak soudili i za horší věci, než za nedovolené držení zbraně. ;-)
    MMMMMMMMM avatar 18.3.2008 22:28 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Od doby, co z televize zmizeli Gondíci, mně rádoby vtipné pořady ani moc nevadí (=nesleduju je). Trnem v oku jsou pro mne hromady českých seriálů, které produkuje jak ČT, tak N@VA i PRIMA :-( Dneska mne potěšila ČT, že dala první část filmu o Hitlerovi, na ten jediný jsem se těšil, jinak je to bída... Volám "více dokumentů a méně českých hovadin" :-D
    18.3.2008 22:46 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    No jo, ale to by Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie zašel na úbytě :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Seriály mě nebaví, ale vím, že je spousta lidí má ráda. Navíc si nemyslím, že by to bylo něco pokleslého. Když si vezmu třeba (uznávané) filmy, co označujeme jako "pro pamětníky", tak musím konstatovat, že jejich děj není zase tak odlišný. Navíc v seriálech hrají uznávaní herci. Když hraje takový Vetchý v divadle, tak se všichni šklebí, jaký to je intelektuál, ale když pak hraje někde v Ordinaci (?), tak se všichni šklebí na opačnou stranu...

    Jinak si myslím, že je v televizi spousta skvělých pořadů. Ze seriálů třeba Simpsnovi nebo Dr. House, z dokumentů např. Souboj vojevůdců, pak různé série o válce, naučné pořady BBC; líbí se mi i spousta filmů. Nemám dojem, že je to bída. Dávají to, co lidi chtějí. Kdyby diváci chtěli na Nově v osm houslový koncert, tak ho tam dají.
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Seriály mě nebaví
    Stejně jako Ignor upřesňuji: české seriály typu Ordinace, Křehké vztahy atd.
    pavlix avatar 24.3.2008 00:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Jsou i jiné české seriály.

    Jako zářný příklad (před nějakou dobou šly) uvedu četnické humoresky.

    A i v těch míň propracovaných se občas najdou docela vtipný okamžiky (nerad si vařím večeři v tichu).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.3.2008 08:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Kdyby diváci chtěli na Nově v osm houslový koncert, tak ho tam dají.
    já chci! - proč tam ksakru není?!
    19.3.2008 08:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Napsal divaci, ne divak :-)
    freshmouse avatar 19.3.2008 09:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Napsal diváci a myslel hodně diváků. :-)
    Grunt avatar 19.3.2008 21:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Dr. House
    Kam vůbec zmizel? Na tu slibovanou operaci?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.3.2008 00:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Musel ustopit "úžasnému" X-factoru :-)
    Grunt avatar 20.3.2008 00:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    To jsem si také všiml, ale ještě přece nebyl konec série nebo jo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.3.2008 00:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Nebyl. A po této sérii stejně následuje další.. (nedotočená) A je se na co těšit, věřte mi ;-)
    Dalibor Smolík avatar 20.3.2008 12:19 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    X-factoru musel ustoupit i Víkend, podle mně jeden z mála koukatelných pořadů na této úžasné televizi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.3.2008 09:37 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Kdyby diváci chtěli na Nově v osm houslový koncert, tak ho tam dají.
    Nikoli. Kdyby si na Nově mysleli, že diváci chtějí v osm houslový koncert, tak ho tam dají. Jenomže je rozdíl v tom, co lidé chtějí, co řeknou, že chtějí, a co Nově vyjde z průzkumů, že chtějí. A pak jsou také věci, které by diváci chtěli, kdyby je napadlo, že to můžou chtít. Třeba před padesáti lety by určitě nikoho nenapadlo, že chce Internet – musel nejprve přijít někdo první, koho to napadlo, a pak se ta myšlenky „tohle chci“ musela začít šířit. Protože je Nova zaměřená na produkci toho, o čem už se ví, že to lidé chtějí, musí zákonitě ta „líheň“ nových pořadů být někde jinde.
    18.3.2008 23:39 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Ani s těmi dokumenty bych to nepřeháněl, teda né že by mi vadily, ale seriály potřebují taky svůj prostor :-) To, co mi vadí je šíření představy, že "intelektuál sleduje dokumenty na dvojce" a že dokumenty mají nějakou vzdělávací roli (to platí nejvýš opravdu jen u naprostého minima).

    Bubílkovou nesleduju, není to ten druh humoru, co mi sedí, určitě ale nemám chuť ji zavraždit, když ji vidím, stačí přepnout. To ovšem není případ Jana Buriana :-) Toho bytostně nesnáším a utvrzuju se v tom, že se občas kouknu na jeho pořad. Dneska opět nezklamal :-D
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    To, co mi vadí je šíření představy, že "intelektuál sleduje dokumenty na dvojce"
    Tohle je pravda. Stejně tak představy o tom, že intelektuál nepije pivo atd...
    18.3.2008 23:47 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Jo, tys mluvil o českých seriálech, no tak ty by mi nechyběly, ale stejně bych je nikomu nebral.
    David Ježek avatar 18.3.2008 22:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    tyhle rádoby-vtipné sračky jsou imho jen pro masochisty. vtipný byl šimek s grossmanem, vtipný byl návštěvní den č.6 a geniální nárožný, ale tohle je ubohost. já jí neberu, že si tím asi dobře vydělá, já tak mám aspoň dostatek prostoru na jiné aktivity ;-)
    freshmouse avatar 18.3.2008 23:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Hmm, tak Šimek s Grossmanem jsou sice tak o dvě stě lig výš než Bubu, ale spousta jejich fórů byla taková... Taková Novotnovská. Něco ve smyslu, že jeden si hrál na blbce atd. Ale měli i zajímavé kousky (a těch byla víc než půlka).
    19.3.2008 08:20 MiK | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Omlouvám se za asi zbytečný komentář, ale nadzvedlo mě to ze židle. Nešlo by napsat:
    ...vtipný byl IMO šimek s grossmanem, vtipný byl návštěvní den č.6 a geniální...
    . Domnívám se, že to, že je něco "vtipného" je subjektivní hodnocení - a mě se třeba zrovna ti tebou jmenovaní moc nelíbí. BTW Bubílkovou ale taky nemusím. Nicméně bych si netroufla takhle hodnotit. Ale myslím, žes to myslel tak jako já :)
    18.3.2008 23:14 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Pri programoch spomínanej pani by v kŕčoch zomierali aj Vogonskí poeti :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    19.3.2008 08:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    A to jste na pořad natrefil až v okamžiku, kdy se vydal správným směrem. Dříve se vysílal jako hlavní pořad večera od 20:00, teď už byl poprvé posunut na pozdější dobu. Snad to nebyla výjimka a je to předzvěst toho, že je pořad určen k zániku (to je ten správný směr). Ono se vůbec ČT nepovedl ten nedávný nákup nováckých televizních tváří, které už nechce ani Nova…
    freshmouse avatar 19.3.2008 09:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Mno, nováky kupuje spíš Prima, zdá se mi. Většina stojí za houby, nicméně třeba takový Roman Šmucler je podle mě hodně na úrovni (i když hůř akrtikuluje) -- když se náhodou nachomejtnu k televizi a je zrovna Milionář, tak se i mrknu. (jen jsou tam podle mě často děsně debilní otázky).

    Nicméně nezapomínejme, že dost nováků začínalo na ČT, např. Zuna, Charvátová...
    19.3.2008 09:29 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    A ta Bubílková nakonec kdysi dávno taky.

    Milionář je dobrej - bratr v něm před lety vyhrál mega dvěstě pade, ještě když to moderoval mladý Preiss. Byl jsem nápověda na telefonu. Naštěstí mi nezavolal :-)
    freshmouse avatar 19.3.2008 09:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    :-)

    Mám dojem, že Bubu moderovala dokonce zprávy... Neumím (a nechci) si to představit, jak tam u stolku hysterčí, ječí a hýká... :-/
    19.3.2008 09:37 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Zacinala v "Co tyden dal", mam takovy pocit.
    19.3.2008 09:39 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Tak tak, ještě s Otou Černým. Bože, já jsem tak starej, vždyť já si to ještě pamatuju :-)
    19.3.2008 10:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Tak tohle si já pamatuju především díky Izerově Ve dne zataženo, v noci roztaženo aneb co týden dal (roky 1992 a 1993). To je tak staré, že mi dělalo problém si na to nejenom vzpomenout, ale dokonce i najít. Ještě, že existuje wikipedie :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 19.3.2008 11:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    To nic není. Já si pamatuji dobu, kdy bylo Mrtvé moře ještě marod :-)
    aneb trochu podobný pořad "Co tomu říkáte, pane Werichu" v době, kdy šlo o živé vysílání. Werich byl skutečně nepřekonatelný glosátor ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    AltOS avatar 21.3.2008 07:50 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fuj století
    Omlouvá mne jen to, že se to stalo omylem.

    Neomlouva! Od ceho je TV program??

    A stiznost si vzdy muzes podat rade staresiny v CST.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.