abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 4
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    -

    15.5.2008 17:44 | Přečteno: 2856× | Smazané zápisky | poslední úprava: 2.9.2009 08:40

     

    Tento zápisek byl redakcí smazán.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

           

    Hodnocení: 76 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jakou úhlopříčku má zhruba vaše obrazovka (mají zhruba vaše obrazovky) počítače?
     (8 %)
     (25 %)
     (28 %)
     (29 %)
     (13 %)
     (4 %)
     (15 %)
     (12 %)
    Celkem 367 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 15.5.2008 17:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    K těm widlím: bouchni na plochu pravou myší, dej vlastnosti a tam někde to je (XP).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 15.5.2008 17:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Díky, vyzkouším.
    Jan Drábek avatar 15.5.2008 18:07 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    hledej nastavení DPI, má to však jednu vadu... u některých aplikací pak text může vylázat jako tanga z bokovek :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    16.5.2008 09:11 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!

    O to těch vad má mnohem víc. Lze nastavit jen určité hodnoty DPI, ne plynule libovolnou. Zvětší se samozřejmě vše a ty jejich bitmapové ikony 16x16 pak vypadají dost otřesně. Druhou možností je nastavit jen velikost písma, ale většina aplikací to ignoruje, mnohdy i ty MS.

    16.5.2008 09:36 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    A všemi oslavovaná Tahoma, která je pro továrním rozlišení tak pěkně vyhintovaná, bude při jakémkoliv jiném rozlišení nechutně chlupatá, kostrbatá a jinak deformavaná. Jednou jsem zkoušel nastavit skutečné DPI a výsledek byl naprosto otřesný. Zkřivené bitmapové ikony byly ten nejmenší problém.
    16.5.2008 10:05 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    ak je to LCD tak na DPI radsej nesahaj, budes to mat rozostrene; skus Appearance -> vlavo dole Font Size
    15.5.2008 17:56 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jo, tak to jde snadno vyřešit. Kromě taskbaru si můžeš ve Windows přidat i další panely, takže si přidej dva, jeden dej na levý a druhý na pravý okraj, roztáhni* je tak, aby ti zbytek plochy vyhovoval.

    BTW jako co tě zaměstnali, smím-li se teda ptát :-)

    * za předpokladu, že máš hlavu ve středu monitoru bude asi dobré roztáhnout oba stejně, to je na tobě, pohraj si s tím
    THIS IS SPARTA!
    15.5.2008 18:01 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jo, ty panely nech samozřejmě prázdné. Pokud to jde, nastav jim stejnou barvu jako má stěna za monitorem.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Mno, já měl jinak na müsli spíš práci s okny atd., než zmenšování plochy... Když jsem roztáhl Firefox na celou plochu, bylo to značně nepraktické...
    15.5.2008 18:08 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    No, dobře. Ale až to budeš lepit tou lepenkou, tak si na to vzpomeň :-)
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Zítra dodám snímek obrazovky (jestli vypátrám, jak na to), abyste to sami viděli. :-)
    David Watzke avatar 15.5.2008 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Zmáčkni printscreen, pak spusť mspaint (malování) a dej ctrl+v :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    za předpokladu, že máš hlavu ve středu monitoru bude asi dobré roztáhnout oba stejně, to je na tobě, pohraj si s tím
    Jo, tak tohle bude problém. Chodím tam tak ožralej, že se kymácím ze strany na stranu, takže leda by ty panely nějak snímaly polohu hlavy a podle toho se zobrazovaly... :-(

    ;-)
    BTW jako co tě zaměstnali, smím-li se teda ptát :-)
    (Aspoň zatím) bez komentáře. :-) Prozradím jen to, že zatím platím za kecala a rejpala. Poznámka: nedělám u MS.
    AltOS avatar 15.5.2008 19:32 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Prozradím jen to, že zatím platím za kecala a rejpala. Poznámka: nedělám u MS.

    Budujes si karieru vratneho? ;-)
    freshmouse avatar 15.5.2008 19:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Zatím moc ne. Ale možná to přijde s větším objemem kecání a rejpání. :-)
    AltOS avatar 15.5.2008 19:41 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    :-) Tak to abych se taky nedopracoval...
    David Watzke avatar 15.5.2008 17:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Ještě k anketě: zatím mám 19", ale plánuju 24" až 28" - v tuhle chvíli to vidím 26" SyncMaster, pač 28" už má malý DPI i na mě a na CZC je jen jeden od (pro mě) neznámýho výrobce a kdo ví co je zač (za 14k)...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    28"?! To protáhneš do bytu? :-O
    David Watzke avatar 15.5.2008 18:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    28" je nějakých 71cm, to není tak hrozný :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To mi připomíná jeden vtip...

    Na nádraží je hlášení: "Pozor, pozor, vlak z Kolína do Prahy bude mít devadesát pět minut zpoždění." Na lavičce tam sedí cikán a povzdychne si: "Tý jó, co tady budu tu necelou hodinu dělat...?"
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.5.2008 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    A to mi připomíná jednu skutečnou příhodu, kdy na hlaváku automat rozhlásil, že jistý vlak bude míst zpoždění více než 24 hodin. Než pustili opravné hlášení, bylo zajímavé vidět reakce některých lidí :-)
    Luk avatar 15.5.2008 18:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Horší je, když ohlásí nějaké logicky vypadající zpoždění (např. 30 minut), přičemž se v rozporu se zvyklostmi ČD změní směrem dolů. Přesně tohle se mi stalo, když jsem jel kdysi na zkoušku. Ohlásili zpoždění 30 minut, tak jsem se v poklidu vrátil pro zapomenutá skripta - jenže zpoždění se zmenšilo na 25 minut, takže jsem to pak stihl jen tak tak.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.5.2008 22:36 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Taky dobrý zvyk ze strany ČD je ten, že hodinové zpoždění hlásí po deseti minutách (každých deset minut naroste o deset minut) Asi aby se lidi nesebrali a nešli na bus, když to jde.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 15.5.2008 23:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Standardně je také zpoždění nejméně o 10 minut větší, než bylo naposledy hlášeno.
    Asi aby se lidi nesebrali a nešli na bus, když to jde.
    Nebo nejeli jiným vlakem. Před pár lety jsem takhle tvrdnul v Kolíně v jednom vlaku EC s porouchanou lokomotivou, zatímco odjelo mým směrem několik vlaků různých kategorií (a všemi bych tam byl dřív než tím původním). Kdyby řekli hned, že to bude trvat 80 minut, mohl jsem jet klidně třeba courákem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2008 09:12 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tak to prihodim taky svoji prihodu, taky z Kolina:-) Jel jsem do Prahy. Jel bud rychlik v case T a nebo courak v case T+10 minut. Jenze rychlik mel zpozdeni a tak courak prijel driv. Tak jsem si rikal, pojedu courakem, nebudu cekat. Jenze courak nemohl vyject, protoze by pak trat blokoval tomu rychliku, takze i ten courak cekal, nez prijede rychlik. Tak kdyz prijel rychlik, tak jsem prestoupil do rychliku a jel rychlikem:-)
    Luk avatar 16.5.2008 18:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Já jsem jednou naopak vystoupil na první stanici z rychlíku a počkal na courák. Rychlík byl totiž neskutečně narvaný, takže se dalo stát jen na konci vagónu a tam strašně smrděly záchody. Lepší později v sedě a přijatelném vzduchu, než dříve, ale na stojáka a ve smradu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2008 10:53 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Na tohle se kouknu než jdu na nádraží:
    http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/zpmapa2#mapa
    Luk avatar 16.5.2008 18:15 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jenže v daném případě by mi to naprosto nepomohlo. Jednak když jsem odcházel na nádraží (odkud jsem se dvěma spoji teprve dostal do Kolína), byl ten vlak ještě v Praze. A do Kolína vlak přijel včas, teprve tam ohlásili problémy s lokomotivou a nutnost její výměny.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bluebear avatar 15.5.2008 23:39 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Nehledal bych v tom hned zlou vůli. Spíš bych řekl, že u letité techniky používané v ČD nikdo nedokáže předem odhadnout, kdy se to podaří spravit a jestli se mezitím nepodělá něco dalšího, takže nikdo neví, kdy a zda vůbec vlak dorazí.

    (Poznámka: Některé vagony jezdící na českých tratích jsou až padesát let staré. Jistě, vypadají na pohled ošklivě, ale uvědomme si, jak dobrá technika to musela na začátku být a jakou péči jí museli věnovat, když po padesáti letech pořád ještě jezdí! Hádám, že málokterý současný výrobek takový test časem vydrží.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.5.2008 00:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Nehledal bych v tom hned zlou vůli.
    Já jo. Nebo možná ne tak zlou vůli, ale blbost. Jestliže vlak na přejezdu sestřelil auto, tak začít hlášením o deseti minutách zpoždění je výsměch. To samé v případě, že vlak přejel nějakého sebevraha. Tam je jasné, že to bude trvat, protože se to musí vyšetřit a do té doby ten vlak prostě na kolejích bude stát a překážet.
    Jistě, vypadají na pohled ošklivě, ale uvědomme si, jak dobrá technika to musela na začátku být a jakou péči jí museli věnovat, když po padesáti letech pořád ještě jezdí!
    To si dovedu představit, jakou péči věnoval za-socialistický ajznbonák, který měl své jisté, vagónům. To, že ty věci ještě jezdí, je spíš zázrak, než co jiného. Nehledě na to, že to občas vede k problémům, kdy něco z té staré techniky, která pořád ještě jezdí, chytne za jízdy plamenem.

    A když se ještě vrátím k těm výjimečným událostem, kvůli kterým vlak nejede, tak v hodně případech se to dá docela dobře řešit, ale ČD prostě nezvládají. Např.:

    - spadne trolej. To se stává docela často - obzvláště staré panťáky, co pořád ještě jezdí mezi Prahou a Benešovem či Prahou a Berounem, shazují trolej docela často. Nicméně pokud neleží dráty na kolejích, tak by neměl být takový problém to odpojit od napájení a poslat do daného úseku dieselovou lokomotivu, která bude vlaky přes postižený úsek přetahovat. Oprava může proběhnout v noci nebo v nějakém podobném čase, kdy není provoz.

    Řešení, které používají ČD je ale jiné. Prostě se zastaví doprava a čeká se, až se to opraví. Při troše štěstí to může trvat půl hodiny, při troše smůly si počkáš čtyři.

    - rozbije se lokomotiva. Opět ten samý případ, nejjednodušší řešení je poslat tam jinou a ten vlak prostě někam odtáhnout. Tahle relativně jednoduchá operace (lokomotivy jsou zaparkované na každém větším nádraží) drahám trvá nejmíň půl hodiny (to byl opravdu rekordní čas)
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 16.5.2008 05:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To si dovedu představit, jakou péči věnoval za-socialistický ajznbonák
    Je to vidět ještě teď. Některé lokomotivy vypadají, že za těch 50 let se jim ještě nedostalo nového nátěru.
    Opět ten samý případ, nejjednodušší řešení je poslat tam jinou a ten vlak prostě někam odtáhnout. Tahle relativně jednoduchá operace (lokomotivy jsou zaparkované na každém větším nádraží)
    V mém případě skutečně přepřahali, lokomotiva se neopravovala na místě. Jenže ono to není zase až tak jednoduché. Těch lokomotiv není ani v Kolíně zrovna nadbytek - ale hlavně, bývají většinou dost daleko, na úplně jiné koleji. Takže se musí doposunovat k tomu vlaku, jenže nejdřív se musí odstranit ta rozbitá. Obvykle to celé dělá tatáž posunovací lokomotiva, a to všechno v nádraží, kde se pořád prohánějí nějaké vlaky.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Alík avatar 16.5.2008 08:19 Alík | Iglau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Je to vidět ještě teď. Některé lokomotivy vypadají, že za těch 50 let se jim ještě nedostalo nového nátěru.
    No hrozně vypadaj snad akorát laminátky, všechno ostatní co má (nejspíš) ocelovou kastli je většinou ponatíraný (snad krom některejch brejlovců na trati Jihlava-Třebíč-Brno)...
    Kdo se nezfetuje, bude ožrán!
    16.5.2008 08:06 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Některé vagony jezdící na českých tratích jsou až padesát let staré. Jistě, vypadají na pohled ošklivě, ale uvědomme si, jak dobrá technika to musela na začátku být a jakou péči jí museli věnovat, když po padesáti letech pořád ještě jezdí! Hádám, že málokterý současný výrobek takový test časem vydrží.
    Kdyby jen některé vagony. Na padesát let starých soupravách stojí příměstská železniční doprava okolo Prahy, a podle tempa nákupu nových souprav lze soudit, že ještě několik let na nich stát bude.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.5.2008 18:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    2x 19", 17" širokoúhlý na notebooku a 32" televize. A nic nezalepuj, zvykej si ;-)
    Heron avatar 15.5.2008 18:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Konkrétní model a výrobce neprozradíš? Tak alespoň technologii? Pokukuji po 24'' S-PVA, ale nevím od koho a trošku mě děsí input-lag. Chce to někde vyzkoušet.
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Klidně prozdradím, co vím. Je to nějaký BenQ. Asi to bude něco levnějšího, ale nekouká se na to špatně.
    Saljack avatar 15.5.2008 19:47 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Já mám 19" taky od BenQ FP91G9+ a nemůžu si stěžovat. Ale kdyby mi někdo dal dal alespoň 21" širokoúhlej nebránil bych se :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    15.5.2008 21:33 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To by mne zajímalo, jak to bude vypadat za pár měsíců. Že bych si třeba o jménu tohoto výrobce přestal myslet, že je to nomen omen…
    freshmouse avatar 15.5.2008 22:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Hehe, zrovna před chvílí mi nějak zčervenaly oči. To se mi stává výjimečně, takže bych BenQ ještě neglorifikoval. :-)

    Dneska jsem do toho koukal jen chvíli; zítra tam budu brejlit asi víc, takže pak řeknu, jak to je. Vlastně ne. Zítra (odpoledne) si jdu pro lepší (silnější) brejle, takže v pondělí nebo úterý budeme ještě moudřější.
    David Watzke avatar 15.5.2008 22:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Nevypaluješ si oči? Zkontroluj jas. Sám jsem ho měl dlouhou dobu na 100 a později jsem zjistil, že stačí i daleko míň - mně 30.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 15.5.2008 22:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Koukal jsem na to tak strašně málo, že to monitorem téměř jistě nebude. Ale je fakt, že tady doma (Eizo FlexScan L568) jsem si to teď zjistil, a měli jsme 100 %. 30 se mi zdá zoufale málo. Dal jsem to na 50 a uvidíme. Ale ani těch 100 se mi nezdálo nijak "vypalující oči".
    David Watzke avatar 15.5.2008 22:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Když ten jas snižuješ o hodně, zezačátku si to musíš dát na nulu, postupně zvyšovat a zastavit se tam, kde to začne stačit ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.5.2008 09:29 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Až na to, že jas má být kostantní, protože se jím určuje, jak černá bude moc černá. To, čím se má hýbat podle vnějšího osvětlení, je kontrast.

    Za tohle bych střílel všechny grafiky her a herních webů a jiné havěti, která má monitor vyštelovaný na maximum, a tvrdí, jak je na ty černé obrázky krásný pohled.
    15.5.2008 22:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    No jestli se ta obrazovka třeba sama od sebe vypne a bude potřeba ji na chvíli úplně vytáhnout z napájení, aby se vzpamatovala (jako to občas dělaly CRT BenQ, se kterými jsem se potkal), poznáte to i bez brýlí ;-) Ale je pravda, že druhého oblíbeného efektu – rozmazaného obrazu – asi nejde na LCD vůbec dosáhnout, takže změnou vyráběné technologie mohlo dojít i ke zlepšení výsledného výrobku.
    freshmouse avatar 15.5.2008 22:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Mimochodem, už vím i typ monitoru. Je to T221W, takže velmi levný model. Nějaké poznatky?
    15.5.2008 22:19 ivir | skóre: 7 | Barrandov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Domam mám 19" BenQ FP91GP s MVA, který mě stál před rokem 6 186,-. Jsem s ním velice spokojen a jen podsvícení by mohlo být trošku lepší, aspoň při "černé" jsou patrnější světlší rohy. Dále bylo přibalen DVI i D-Sub kabel, čímž u mě získal další plus při případném dalším nákupu.
    stativ avatar 16.5.2008 12:52 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Já mám stařičký FP767-12, který jsem kupoval v době, kdy byl uveden na trh (takže jestli se nepletu aspoň 4 roky to budou) a zatím funguje bez jediné chyby. Bohužel ale je vidět, že je to jeden z opravdu starých LCD – nemá tak kvalitní barvy (viditelné hlavně u odstínů šedi, kde krajní části splývají do bílé/černé)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Jan Drábek avatar 15.5.2008 18:10 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Mám 15,4 na noťasu a 22 nějaký Samsung...

    Jinak u takhle velkých monitorů by se vyplatila chytrá maximalizace, resp. maximalizace pouze do výšky a to jen u některých oken.

    Já to řeším tak, že na pozadí hodím nějakou nerušící tapetu :D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    15.5.2008 18:20 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tak to v linuxu není problém. Ve windows asi jo, zkus se kouknout, jestli ti by ti k něčemu nebyly programy z http://en.wikipedia.org/wiki/Tiling_window_manager#Microsoft_Windows
    THIS IS SPARTA!
    15.5.2008 18:47 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    maximalizacia do vysky, maximalizacia do sirky... staci pouzivat xfce
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Proč Xfce? Tohle umí GNOME, (asi i KDE) a vůbec většina správců oken. Jak o tom ale přesvědčit Windows?
    15.5.2008 19:32 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Možná http://www.actualtools.com/windowmanager/ by to mohlo umět (http://www.actualtools.com/windowmanager/help/features/resize.php).
    THIS IS SPARTA!
    15.5.2008 21:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    (asi i KDE)
    Pche. No samozřejmě - a pro konkrétní okna zvlášť a automaticky a ještě křupavější.
    15.5.2008 22:20 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    pretoze xfce to zvlada? co je to za blbu otazku?

    BTW existuje aj window manager, ktory sa vola gnome?
    freshmouse avatar 15.5.2008 22:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jasně, Xfce to zvládá. Ale jakou má Xfce oproti ostatním v tomto ohledu výhodu, když to zvládají i ostatní?

    Ne, neexistuje. Myslel jsem Metacity, stejně jako KWin pro KDE. Mimochodem, existuje správce oken Xfce?
    15.5.2008 22:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    serem ti na ostatne, co po mne chces?

    xfce window manager (/usr/bin/xfwm4)
    17.5.2008 07:18 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Trošku se zklidni jó...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    17.5.2008 17:36 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    ani nahodou
    15.5.2008 18:33 Yokotashi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Mam 5 21" v xinerame a je to super. Velikost pisma mam nastavenou natvrdo ve skriptu, kterym volam xterm (a taky tam mam font, aby to umelo cestinu a ze ma byt pismo zelene ... da se najit prez xfontsel), v mozille/firefoxu to resim tak, ze to necham zvetsit a jinak je to bez problemu. Az budu mit monotory s jeste vic dpi, tak budu muset zmenit font v listach fluxboxu, protoze se podle tech nazvu orientuju a ty listy maji jenom 16px.
    15.5.2008 19:39 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    5x21" ? no tomu říkám maso, to máš přes celou stěnu?

    Já jsem měl 2x15" a 1x17" v xineramě než jsem byl nucen je vyměnit z prostorových důvodů za jediné 20" LCD značky LG - to je ale pěknej šmejd a nejdřív nešlo občas jen zapnout (cca 2 měsíce od koupě), potom se (cca 4 měsíce od koupě) začalo samo od sebe vypínat při práci (a opětovně nešlo zapnout, jen blikala dioda :-O) až se cca před týdnem odporoučelo docela. Teď jsem odkázán na notebook, a můj příští monitor bude asi zase 20" nebo možná 22" ale nikdy už to nebude LG.
    Bluebear avatar 15.5.2008 23:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    5x21" ? no tomu říkám maso, to máš přes celou stěnu?

    Má. :-) Navíc jsou natočené směrem k pozorovateli, takže je ta stěna lehce prohnutá - vypadá to jako velín ponorky nebo něčeho takového; zvlášť drsně to vypadá, pokud jsou na všech obrazovkách xtermy se zeleným fontem. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.5.2008 09:03 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    zvlášť drsně to vypadá, pokud jsou na všech obrazovkách xtermy se zeleným fontem. :-)
    LOL :-D

    Dokážu si představit spořič :-)
    16.5.2008 23:24 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jako velín ponorky? Podle mě spíš jako její sonarové pracoviště - zelené obrazovky jako u sonaru a Yokotashi s velikými sluchátky na hlavě. :-D
    Bluebear avatar 19.5.2008 01:54 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To je pravda; s těmi sluchátky je to rozhodně blíž tomu sonaru, a množství obrazovek by také napovídalo na nějaký sledovací systém.

    Ovšem neumím to posoudit s jistotou, protože jsem skutečnou ponorku zevnitř nikdy neviděl. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    16.5.2008 22:45 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Co mas za grafarny? parhelie?
    Jan Drábek avatar 18.5.2008 23:09 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    jůů, to by chtělo fotku
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    19.5.2008 05:19 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Malý kousek je vidět tady, ale Ty bys asi chtěl o tři metry doleva, o tři metry dopředu a o jeden a půl úhlové míry po směru hodinových ručiček... :-)
    19.5.2008 05:19 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Šmarjá, obloukové... :-( Mně to ještě po ránu nemyslí...
    Rezza avatar 15.5.2008 18:39 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jednou 7 palcu, jednou 15.
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:42 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To druhé číslo je úhlopříčka monitoru?
    15.5.2008 18:52 mc_bizon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    neboj sa nič, o chvíľu sa ti bude zdať mrňavý. viem o čom hovorím :)

    k efektívnemu využitiu miesta doporučujem v opere dať tabbar na ľavú stranu - zmestí sa viac tabov a stránka neni tak široká. a používaj window manager ktorý vie maximalizovať okná na výšku
    freshmouse avatar 15.5.2008 18:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Opera a vůbec webové prohlížeče se mě moc netýkají... Možná tak z 5 až 20 % času, co u toho počítače budu.

    A ještě jednou připomínám, že se jedná o počítač (zatím) s Windows.
    15.5.2008 19:02 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    já si wide 22 nemůžu vynachválit, Ted kdyz sedim u klasicke 19 jsem nejak nesvuj. Vpravo mam IM Psi. A pak typicky jedno velke okno nebo dve vedle sebe u dokumentu.
    15.5.2008 19:06 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Dokonce i moje pritelkyne rika, ze nakup 24tipalcoveho monitoru byl nejlepsi kup, co jsem z techniky udelal...
    15.5.2008 22:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    kde sa da taka zohnat? myslim taka co dokaze zhodnotit nakup techniky
    16.5.2008 01:28 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jak se čte "24tipalcoveho"?
    Cubic avatar 16.5.2008 02:41 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    asi tam melo byt 20ti4palcoveho :)
    16.5.2008 03:43 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    A to se čte jak? :p
    17.5.2008 10:16 Prcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    No prece "ctyriadvacetipalcoveho" :-)
    17.5.2008 13:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Ale to se píše „24palcového“…
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.5.2008 19:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Mam 15.4" na notebooku a 22" na desktopu... ale kdyz delam v Eclipse (= vetsina casu), snesl bych klidne i 30" :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    freshmouse avatar 15.5.2008 19:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Můžeš mi poslat (nebo sem dát odkaz na to) obrázek toho 22" s Eclipse?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.5.2008 23:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Příloha:
    Tohle je vicemene extrem... tu cast s vysledky SQL dotazu tam vetsinu casu nemam, nicmene kdyz treba delam v Jave a jeste chci mit nekde otevrenou hierarchii trid, tam kde mam ted tasky je ovladani Tomcatu... Mozna bych mel mit dual head :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.5.2008 19:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Cože? 22" je zatraceně málo. Já bych chtěl alespoň 30". Teďka máme doma 24" a nic moc...
    15.5.2008 19:49 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    V tomto případě sázím na kvantitu a ne na velikost, aneb 20"+19" > 22" :-)
    15.5.2008 20:45 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Pracovni notebook 14,1", domácí 15" a pro desktop CRT 17". A taky projektor. Ten práci moc není, ale na filmy je super. A některé webové stránky taky vypadají lépe :-)
    15.5.2008 20:49 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Pornostranky? Jaaaaaaa ;-)
    15.5.2008 21:28 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Ehm... Ty taky :-D
    15.5.2008 20:49 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    1) Blahopřeju!
    2) Rychle si zvykneš a bude Ti to připadat normální.
    3) To s těmi zalepenými okraji mne fakt pobavilo :-D
    4) Ať slouží !
    freshmouse avatar 15.5.2008 21:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    1) K čemu? Ale děkuju za přání, i když nevím, k čemu. :-)

    2) Uvidíme.

    3) Sranda by teprve byla, kdybych to fakt zalepil. :-)

    4) Na věčné časy. :-)
    16.5.2008 08:59 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    1) No k novému (velkému) monitoru :-)
    3) Mně by to zase tolik nepřekvapilo. Jsem na některé věci tak trochu zvyklý. Měl jsem v práci jednoho konstruktéra - fajn kluk, ale řešil třeba to, že zářivky blikají na jiném kmitočtu než monitor a chtěl si pořídit speciální box na monitor - už nevím kvůli čemu...
    Každopádně jsem myslím vůči různým "libůstkám" uživatelů mírně imunní, takže nějaký zalepený okraje... :-D
    4) To radši ne - za chvíli to bude "bludička", protože všichni budou mít na stole minimálně 70" ;-)
    Ale možná taky ne - 2D už pomalu přestává být in - viz tady, tady a tady... a ještě třeba tady. ;-)
    16.5.2008 09:02 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Ale tohle LCD bych chtěl mít doma! :-)
    15.5.2008 20:58 hates | skóre: 30 | blog: Jak_jsem_se_dostal_k_linuxu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    12'' na notebooku a na externi vystup pripojeno 32'' LCD. jako pohyblive obrazy uplne super :-D a na praci taky pohodlne se da pracovat ze 2 metrove dalky v pohodli obyvaku :-D a navic v PiP bezi jeste TV. no neni to nadherny ???
    Jan Drábek avatar 15.5.2008 22:30 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Proč mi to příjde schizoidní :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    pushkin avatar 15.5.2008 21:36 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Já mám v práci tuším 21" DELLa, a zvyknul jsem si dost rychle, teď mi ta moje 17"-ka připadá jako strašná blecha. Jinak osobně nejraději volím širokoúhlejší pohled nežli 4:5 jako mají klasicky LCD, takže nahoře i dole mám přidaný panel (screenshot zde).
    15.5.2008 22:06 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To je práve ono - keď si človek dá na klasickom monitore panel hore aj dole, zostane mu (mi:) ideálna plocha. Na širokouhlom už je to príliš (panely na boku neznesiem).
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    kozzi avatar 15.5.2008 22:49 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To máš dobrý, kámoš dostal místo monitoru rovnou LCD televizi s uhlopříčkou přes 30 palců, možná 40. A máto normálně jako já monitor. Nejlepší je že s velikostí písma není problém má tam rozlišení 800x600, takže je to nářez. Tak velký ICQ jsem neviděl :-D.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    15.5.2008 23:32 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tím velkým ICQ straší děti? Aspoň já bych z toho asi nemohl spát :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    15.5.2008 22:54 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    12.1" na notesu a k němu připojený 24" Samsung :-)

    Když jsem ten monitor poprvé zapnul, tak jsem byl ochoten prohlásit, že je to nejlepší vylepšení počítače od dob 486DX4. A myslím si to doteď. Kam se hrabou všechny nové procesory, grafiky a zvukovky. Nic mi nezlepšilo práci (a hry) na počítači tak jako velký monitor (resp. velké rozlišení). Jen jsem zjistil, že množství využité paměti RAM je přímo úměrné dostupné pracovní ploše :-D
    pools avatar 15.5.2008 23:00 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Vpravo si pusť jedno porno a vlevo druhý a nic neřeš ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    15.5.2008 23:35 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Nebo může zvýšit produktivitu, pustit si vpravo dvě porna nad sebou a vlevo mít ještě místo na jedno PDFko :-).
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    15.5.2008 23:39 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Myslíš na nějaký pornočasopis v PDF vydání? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    15.5.2008 23:39 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    ROFL :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Max avatar 16.5.2008 01:18 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    24" HP LP2465 1920x1200. Nějak moc rychle jsem si na něj zvykl a jaksi, už bych chtěl i větší :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 05:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    14,1" IBM ThinkPad; 10" (nebo 12"?) Dell Latitude D400; chtěl bych krávu velkou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.5.2008 17:26 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Hmm, Ty jsi s novým monitorem přešel na Windows? Dobře děláš. :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    freshmouse avatar 16.5.2008 18:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Ne, nepřešel. :-) Ale Windows půjdou asi pryč, resp. budou odsunuty na pozici sekundárního (a nepoužívaného) systému. :-) Stačí, když na Ubuntu rozjedu to, co potřebuju, což asi rozjedu.

    A mimochodem, včera jsem použil podruhé v životě Xindows XP. A upřímně: je to blbější, než jsem myslel. :-(
    Xeelee avatar 16.5.2008 19:16 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Podruhé? Tak to blahopřeju.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    freshmouse avatar 16.5.2008 19:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Naposledy jsem je použil ten den, kdy jsem je nainstaloval. A to bylo ten den, kdy jsem si uvědomil, jak moc jsou Windows 98 na prdlajs. A to všechno bylo ten den, kdy jsem si po něúspěchu s Windows 98 a XP nainstaloval poprvé Linux. :-)
    Xeelee avatar 16.5.2008 19:42 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Já jsem s XP dokonce několik let pracoval. To jsem ještě byl naprostej BFU. Přecházel jsem z Win 3.11 na XP a z XP na Kubuntu Fešnýho Kačera. Počítač s Win 3.11 odešel do křemíkového nebe a po nervech s XP jsem přešel na Linux a odmítal nabootovat do Windows. Asi dva týdny jsem tápal v naprosto neznámém prostředí, než jsem se trošku zorientoval. Tomu se říká léčba šokem ;-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    freshmouse avatar 16.5.2008 19:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Stačí, když na Ubuntu rozjedu to, co potřebuju, což asi rozjedu.
    A vzhledem k tomu, že věci pro vývoj a pár dalších věcí rozjedu bez jakýchkoli problémů, je to jen otázkou toho, kdy budu mít trochu času... ;-)
    Xeelee avatar 16.5.2008 19:52 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Budu si kupovat 22" LCD. Zatím vybírám, ale už mám našetříno šest tisíc. Koukal jsem na velikost v kamenném obchodě. Když hodím lištu vpravo tak to bude naprosto OK. Navíc na přehrávání DVD ideální. Přemýšlím o nějakém otočném modelu s rotací 90 stupňů.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    16.5.2008 21:37 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Co tohle? ;-) Za ty prachy snad nic lepšího není, pokud je, tak mě, prosím, opravte, protože se mě to tak do tří měsíců bude týkat taky (jinak půjdu do tohohle. ;-))
    17.5.2008 02:30 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    No, pokud k tomu bude i ta slečna uvnitř, tak do toho určitě běžte.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    18.5.2008 17:54 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Možná by se to vyplatilo i bez toho monitoru ;-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Xeelee avatar 17.5.2008 02:47 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    WOW! Nechtěl jsem TN, ale žádný kvalitní monitor v rozumné cenové relaci jsem nemohl najít. L220x sice stojí o dva tisíce víc, než jsem chtěl za monitor utratit, ale vypadá úžasně a na monitoru by se šetřit nemělo. Podřízl jsem prasátko a příští týden budu mít monitor doma. Díky za tip. Na nakupnicentrum.cz ho mají za 8 708 Kč + doprava zdarma. To je tak akorát a ještě mi zbudou peníze na jídlo ;-)

    Myslíš, že bude v Linuxu fungovat automatické otáčení obrazu? Jak je to řešeno?
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    17.5.2008 02:56 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    To se zeptej Kyknose, před pár dny nebo tak nějak mu přistál na stole. :-) Já ho viěl jen chvilku. Obraz to má IMHO dost fajnový, tak jsem s řekl, že do něj při nejbližší příležitosti pjdu taky. ;-)
    pools avatar 17.5.2008 10:30 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Hlavně si ho nech na prodejně otestovat. Tyhle LCD mají často problémy s nerovnoměrným podsvětlením, vadnými subpixely, pixely atd. Když půjdeš v Praze třeba do CZC tak ti tam ten monitor rozbalí a pustí na něm pár testů a tak - ať to pak rovnou neposíláš zpátky ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    Xeelee avatar 17.5.2008 11:24 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    V CZC ho nemají a dalších pár stovek nemám, takže jsem si ho nechal poslat. Budu to muset risknout.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    18.5.2008 17:19 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tak už ho tu mám (tomu se řiká impulzivní nakupování) a ve srovnání s tim, na co sem koukal ještě před pár minutama (cca 5 let stará 19'' CRT iiyama) je to paráda. Vadný pixely nevidim žádný (obecně mám spíš dojem, že to v dnešní době už tak častý neni), s barvama si možná ještě zkusim trochu vyhrát ale i takhle se mi to dost pozdává.
    Xeelee avatar 17.5.2008 02:55 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Jo a pro hráče to asi nebude. BTW určitě jsi mi ušetřil spoustu googlení, a jak je známo, čas jsou peníze. Ještě jednou díky. Tenhle model mají levněji tři pofidérní obchody, ale kvůli jedné nebo dvěma stovkám se nechci nervovat a možná by se to srovnalo cenou za dopravu.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    17.5.2008 03:04 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Není zač. :-) Doporučuju ještě kouknout na poměrně nedávnou recenzi. ;-)
    Xeelee avatar 17.5.2008 03:18 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Viz. odkaz v příspěvku, na který reaguješ :-) ;-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    17.5.2008 03:52 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Huh! Už je pozdě a já nevnímám. ;-) Dobrou noc! :-)
    Xeelee avatar 17.5.2008 03:55 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Usnul nám spí,

    už očička má zamáčknuté…
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    17.5.2008 12:05 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Joj. Sice sem teď monitor kupovat nechtěl, ale asi změním názor. Díky za odkaz.
    freshmouse avatar 16.5.2008 20:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Aktuální poznatky. Dneska jsem do toho brejlil sokoro celý den a musím říct, že jsem si fakt zvykl. Na Eclipse je to skutečně dobré. Na druhou stranu mi to ale pořád přijde trochu moc na běžnou práci (prohlížení webu, komunikace po Jabberu atd.). Mimo Eclipse jsem pracoval s WWW prohlížečem (čtení dokumentace) a nemít to jen přes cca půl šířky monitoru, tak nevím, nevím...
    Fluttershy, yay! avatar 16.5.2008 20:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tak si dej panel na bok, Jabber taky na bok a zbyde ti akorát místo na normální okno.

    BTW ten monitor asi neumí pivot, že?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.5.2008 02:57 ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    Tak ked som mal 20" bolo malo priestoru teraz mam 24" LG A-MVA, a uz je to tak akurat, no ked idem robit na 19" LCD pripadam mi to ako pisat SMS na mobile :).
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.5.2008 17:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na velikosti monitoru… záleží!
    +1 chtěl jsem napsat něco podobného, měl jsem 15", koupil jsem si 19" (mam jí 2 měsíce a přijde mi už malá, chci dokoupit vedle ještě jednu), když mně někdo posadí před 15" s 1024x768, ptám se: "co to je? 640x480?" :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.