abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1075 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Kreténi

    4.9.2010 22:41 | Jiné

    Jestli je to pravda, tak to jsou opravdový kreténi, aneb jsme neschopný, tak to budeme protahovat víc a víc, budeme vás nutit používat 32bit šmejďárny do nekonečna. A proč? Protože spouštět 2x kompilátor je moc práce.        

    Hodnocení: 59 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.9.2010 22:57 MiCHi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    zajimavy, u Windows pisou taky 32-bit ale proc potom : http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/ obsahuje soubory - firefox-4.0b6pre.en-US.linux-x86_64.tar.bz2 - firefox-4.0b6pre.en-US.win64-x86_64.zip

    ??
    Jendа avatar 4.9.2010 22:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    To je škoda :-(.

    Nemůžeš používat neoficiální sestavení?
    Jardík avatar 4.9.2010 23:44 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Mi ho sestav. Já o ty mraky závislostí (hlavně build závislotí) nemám zájem, hlavně tam jsou kvůli platformě závislému (cygwin a msys je šmejd a ten se nepočítá) buildsystému.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jendа avatar 4.9.2010 23:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Proč nepoužiješ balíček od výrobce své distribuce? ;-)

    ?
    Jardík avatar 5.9.2010 00:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Pejsku hledej, tento odkaz jistě v některém z mých předchozích zápisů najdeš. Pokud si web dobře projde, zjisíš proč firefox od nich nepoužívám. Každopádně thunderbird od nich mám. A to dokonce v zastaralé verzi 3.0b2, protože to je poslední verze, co má hezký ikonky :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    Jendа avatar 5.9.2010 00:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    m1c4a1 avatar 5.9.2010 14:23 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Tak ty chceš všecko optimalizovaný na 64b, ale optimalizovat skutečně (vytahat nepotřebný featury) se ti nechce? Seš pozér. :)
    Jardík avatar 5.9.2010 15:05 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Já nepotřebuju mít všechno optimalizovaný, mě stačí mít vše 64bit a nemít 32bit šmejďárny.
    Věřím v jednoho Boha.
    m1c4a1 avatar 7.9.2010 13:20 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    I když to nevyužiješ? Třeba konkrétně Mozilla Firefox ještě nedávno přetypovával v Javascriptu ukazatele na funkce na 32-bitové integery. Takže i kdyby sis to nakrásně zkompiloval v 64b, stejně ten výkon nevyužiješ. Neříkám, že je to tam v kódu i teď, ale nedělám si iluze, že u takhle velkého projektu se tam podobné kusy kódu ještě najdou. Mít za každou cenu 64-bitový software je jako si koupit Bugatti Veyron na každodenní projíždění městem.
    Jardík avatar 8.9.2010 22:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    ... přetypovával v Javascriptu ukazatele na funkce na 32-bitové integery. Takže i kdyby sis to nakrásně zkompiloval v 64b ...
    Ano, tohle některé šmejďárny dělávají, ale rozhodně to nemá za následek snížení výkonu ale pád takové aplikace, pokud dostane přidělenu virtuální paměť nad 4GB, protože ten ukazatel ořízne a bude ukazovat na neplatné místo (někdy i na platné ale nechtěné, ale to je hodně velká náhoda).
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2010 22:58 MiCHi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Jardík avatar 4.9.2010 23:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    O tom já vím, ale to je nightly build, win64 build tam začíná zaostávat a kdo ví, jak to budou dělat dál, třeba vyjde final a v nightly už nové nebudou. Momentálně je ten nightly build nepoužitelnej kvůli rozmazaným fontům a obrovské pomalosti (asi nezapnuté optimalizace),
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 4.9.2010 23:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    spis me sere ze chteji vypustit podporu pro starsi cpu bez sse2, kam patri i muj athlon xp. asi vazne chteji, aby to nikdo nepouzival, maji k tomu smele nakroceno ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.9.2010 23:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    no ne primo ze chteji, ale uvazujou o tom. aspon se to tam tak pise ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 4.9.2010 23:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Opět můžeš používat neoficiální sestavení, například Debian stále drží podporu 486.
    mikirc avatar 4.9.2010 23:29 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    a jaky k tomu maji duvod? to bezi tolik serveru na 486 ?
    Byl jednou jeden...
    Jendа avatar 4.9.2010 23:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    4.9.2010 23:39 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Kvoli vselijakym embedded zariadeniam.
    5.9.2010 01:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Některé SoC, jako třeba Vortex86SX jsou kompatibilní jen s 486SX.
    multi avatar 5.9.2010 15:10 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    mas to doma? ja totiz uvazuju o koupi
    5.9.2010 15:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Tak to bych šel radši do ARMu, ten má jednak plovoucí řádovou čárku, ale může mít i SIMD jednotku.
    6.9.2010 20:10 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ne, ale kdysi jsem pro takovou krabicku (XtendLan) postavenou okolo této potvůrky připravoval Linux. Chová se to jako běžný x86 stroj, ale síťovka nemá ovladač v jádře a musí se patchnout zdrojáky (tedy pokud nechcete (stará) jádra ze stránek výrobce). V ČR to prodává firma ASM.
    Václav 5.9.2010 10:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Hmm… Několik krabiček které nám sestavují VPN běží na starších 1U VIA strojích. Nevím, nechce se mi hledat parametry procesorů, ale myslím že zrovna všechny novinky nepodporujou.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.9.2010 01:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Oni používaj SSE?

    FFFFFUUUUU!! >-@
    Jendа avatar 5.9.2010 01:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Rozjedeš na procesoru bez SSE poslední Firefox použitelnou rychlostí? A pokud ho přesto chceš provozovat, tak opět - použij distribuční verzi.
    5.9.2010 02:07 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    JJ já to myslel tak obecně, horší kdyby to udělala Opera, tu totiž používám nejvíc.
    5.9.2010 14:13 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ano, bez problemov. Pouzivam obcas na P3 700mhz (WinXP) ci P1 200Mhz (Win98, takze len do FF2, teraz uz len Opera). Co je to pouzitelna rychlost je subjektivna velicina. Samozrejme nejake nove SVG ci WebGL zrejme nepojde, ale na niektore ucely (stranky) je v pohode. Na takychto strojoch je problemom skor nedostatok pamate. Kedze sa FF stale zrychluje, preco by sa mali vyradit stroje, na ktorych prave zacne byt coraz viac pouzitelny? Ked nechaju podporu len najnovsich strojov, naco ho vobec zrychlovat, tam ide OK. Je vsak pravda, ze ked obmedzili podporu na Win2000, tak nepriame odposali aj starsie stroje. Na starsich strojoch je vsak rychlejsia Opera.
    5.9.2010 20:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Skus si porovnat FF2 a FF3. Zrychluje sa tak akurat v ich marketingovych kecoch.
    4.9.2010 23:14 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Když používáš sračky od Microsoftu, tak si nestěžuj šašku ;-)
    Jardík avatar 4.9.2010 23:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Trapný, jedná se i o linuxovou verzi. V případě použití distribučních balíků jste často odkázáni na extra starou verzi, ruční kompilaci (= kýbl zbytečných závislostí a mraky stráveného času). Takhle můžete alespoň použít oficiální verzi (teda právě že nemůžete).
    Věřím v jednoho Boha.
    Jendа avatar 4.9.2010 23:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    V Debianu i Archu jsou poslední stabilní verze (3.6.8).
    Marek Niklíček avatar 5.9.2010 00:05 Marek Niklíček | skóre: 17 | Rimavská Sobota / Banská Bystrica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Navyše minimálne Arch má novú verziu balíčka v repozitári v deň vydania novej verzie Firefoxu, alebo najneskôr deň na to. :)
    5.9.2010 07:39 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Používáš blbou distribuci. Já mám vždy aktuální 64bit verzi, přestože není Mozillou oficiálně podporována ani dnes.
    Jardík avatar 5.9.2010 11:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Já nevím, ale já takovou neznám, protože kvůli nějakým labilním copyrightům a trademarkům má takový archlinux nějaký Minefield či Namorako, nebo tak něco, pouze balíček má jinej název.
    Věřím v jednoho Boha.
    Jendа avatar 5.9.2010 11:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Takže nakonec skončíme u toho, že Jardík nemůže používat 64b Firefox, protože nemá v levém horním rohu ikonku rezavého tvora obtočeného kolem zeměkoule?
    Jardík avatar 5.9.2010 12:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ano :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    5.9.2010 14:04 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ty to neznáš asi ještě hodně ;-)

    opensuse

    ubuntu

    dál za tebe hledat nebudu...
    xkucf03 avatar 6.9.2010 16:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Viz Integrita autorova zdrojového kódu. U programu jako je Firefox mi takové pravidlo přijde naprosto v pořádku.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.9.2010 00:21 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Jestli si timto krokem nenechaji vyrust novou konkurenci ...
    Jendа avatar 5.9.2010 00:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Většinu uživatelů Windows 32b aplikace nevzrušují.
    5.9.2010 01:46 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Upřímně řečeno, většina uživatelů Windows vzrušují naprosto jiné věcui než bitovost software či vlastnosti jejich hardware :-)
    Heron avatar 5.9.2010 08:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Stejně tak jako většina lidí nezná typ trubek ve svém domě. Voda teče, tak co. Od uživatelů tlak na technologii čekat nelze (a je to tak správně). To musejí prosadit odborníci.
    5.9.2010 13:54 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ja jsem tim zamyslel vyvoj v linuxovsky orientovane casti spolecnosti.
    Jendа avatar 5.9.2010 14:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Většina linuxáků používá distribuční sestavení.
    Heron avatar 5.9.2010 08:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Dávám dobré. Lze nějak Mozille poslat aktuální kalendář? Zdá se, že se zasekli někdy v 1998. Vlákna ne, 64b ne, správa barev ne atp. Ale co, hlavně že mají 30% podíl díky sračkám jako Personas. Technologickej odpad.
    5.9.2010 08:48 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Ale tak nemusíš to používat, že... :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    David Ježek avatar 5.9.2010 10:56 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    no myslím že ten rok si trochu přehnal, na 64bit, dualcore či správu barev pro běžné plebs jsme si od 1998 ještě pár let počkali. a uvedení architektury amd64 nemůžeš počítat jako mezník, s ohledu na rozložení trhu OS by bývalo bylo logické s 64bit FF počkat, až MS uvede skutečně mainstreamový 64bit desktop OS - a to byla až Vista. Správa barev je něco jiného, to je fajnšmekrovina pro grafiky a fotografy a podobonou verbež ještě dnes, to opravdu nemůžeš považovat za základní funkcionalitu obyčejné uživatelské aplikace.

    Jediné, co z tvých přípomínek beru je tedy 64bit (nepochybně, byť mě osobně je to třeba fuk) a rozHODNĚ multithreading (s tím mě mozilla štve, nicméně aspoň už pluginy běží ve vlastním procesu).
    Heron avatar 5.9.2010 11:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi

    Ten rok jsem nepřehnal. Napsal jsem tam toho víc. Třeba ten multithreading. Ten má smysl i pro aplikaci běžící na jednom procesoru (a v letech 1997-98 jsme už s kámošem programovali mutlithreadově skoro běžně -- on měl teda výhodu v 2xCPU). A upřímně řečeno, tab browsing k tomu přímo vybízí. Jeden tab, jedno vlákno -- jednodušší už to být nemůže.

    Jediné, co z tvých přípomínek beru je tedy 64bit (nepochybně, byť mě osobně je to třeba fuk)

    Já už jsem těch 2GB přešvihl několikrát. Pokaždé při (pro mě) běžné činnosti a nebyl to memory leak. Pokaždé se FF odporoučel.

    a rozHODNĚ multithreading (s tím mě mozilla štve, nicméně aspoň už pluginy běží ve vlastním procesu).

    Viz první odstavec.

    Jendа avatar 5.9.2010 12:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Já už jsem těch 2GB přešvihl několikrát. Pokaždé při (pro mě) běžné činnosti a nebyl to memory leak.
    Šmarjá. To jsi najednou reloadoval tisíc panelů?
    Heron avatar 5.9.2010 12:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Proč reloadoval?

    Ne, normálně jsem měl otevřeno asi 180 tabů. Já tak běžně s prohlížečem pracuji.
    5.9.2010 14:32 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    To ráno vstaneš, jdeš se kouknout, co se změnilo na stránce v prvním tabu, přečteš si novinky, přepneš do druhého tabu, také to pročteš až nakonec večer pročítáš 179. tab a pak 180., koukneš, že už je půlnoc a jdeš spát? :-)
    Heron avatar 5.9.2010 16:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Nikoliv. :-) Těch 180 se dá běžně projít během 2h i rychleji. Případně se uloží session a nechá se to na jindy.
    xkucf03 avatar 6.9.2010 16:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Já to dělám takhle: když je otevřených záložek moc, dám Záložky / Přidat všechny panely do záložek… a dám si je do složky podle aktuálního data, třeba 2010-09-06. S tím, že se na ně časem kouknu… většinou nekouknu, ale kdyby něco, tak je mám uložené. Nejde o to, že by nestíhal prohlížeč, ale nestíhám to číst.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.9.2010 16:39 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Hmm, na otázku "a proč v tolika panelech?" odpovíte "protože mi to tak vyhovuje" jako jedna dost stará a životem opotřebovaná paní? Logické argumentaci se raději vyhněte...
    Heron avatar 5.9.2010 16:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Proč tak útočně, takovou otázku nikdo nepoložil. Zeptám se já, kolik tabů je tedy to správné maximum? 180 mi přijde velmi málo. Pokud toto zabralo 2GB tak na mém starém PC je HW limit 720 tabů.
    Jendа avatar 5.9.2010 12:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Vlákna podle mě nejsou jenom kvůli vícejádrovým procesorům, ale také se to hodí jako elegantní řešení, aby zaseknutí jednoho panelu neposlalo k zemi celý Firefox.
    5.9.2010 10:58 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    64b prohlizece stejne skoro nikdo nepouziva, bo flash. takze nadavas hezky, ale to jejich rozhodnuti je vcelku logicke...
    Václav 5.9.2010 11:08 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    No, ten jeho komentář stačí jen pozměnit. Lze nějak Adobe poslat aktuální kalendář? Zdá se, že se zasekli někdy v 1998.

    Vždyť už byl pro Flash wrapper, aby fungoval i v 64 bit Firefoxu. Přece kvůli jedný aplikaci nezůstaneme ve středověku.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jardík avatar 5.9.2010 11:50 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    To sou pojebaný výmluvy na flash. Minule jsem buzeroval na stránkách developerů opery, aby vydali 64bit verzi, že mi v jejich prohlížeči nefunguje 64bit java plugin - zase měli keci, že tam by nefungoval 32bit flash. Jenže adobe se zase nikam nežene, protože nejsou 64bit prohlížeče. Ve výsledku jsou to samý hovada.
    Věřím v jednoho Boha.
    5.9.2010 12:38 optim | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Mozna by nebylo od veci zminit, ze se jedna o Operu pro Windows. Na linuxu ma 64-bitovou verzi jak Opera, tak Chrome/Chromium a nakonec i ten Firefox, pokud ho clovek taha z distribucnich repozitaru nebo preklada sam.
    Jardík avatar 5.9.2010 13:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    O čem by asi Jardík mluvil...
    Věřím v jednoho Boha.
    6.9.2010 16:00 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    osobně absenci flashe považuji za výhodu

    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; cs-CZ; rv:1.9.1.11) Gecko/20100819 Iceweasel/3.5.11 (like Firefox/3.5.11)
    tmr avatar 5.9.2010 11:10 tmr | skóre: 17 | blog: Offtopic | Praha 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Kdyz jsem se podival na zapisek a videl cislo 32, hned mi bylo jasny kdo je autor :-). Proc ti to vlastne tak vadi? Zrychleni u 64bit verze by sis stezi vsiml.
    5.9.2010 16:49 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kreténi
    Distribuční 64 balíky jsou řešením, byť je otázka, nakolik vyřeší distribuční balíčkovači to, co se nechce (nedaří) vyřešit přímo v Mozille. Kdybych jako Jardík netušil, že provozem 32bit Mozilly oproti 64bit tékož nelze nic měřitelného a využitelného (kromě pocitu vnitřní jednoty systému při pohledu na stažené balíky), asi bychom slzeli společně... Ostatně, je tu Opera a WebKitoví hubeňouři, které Firefoxe úspěšně nahradí, bude-li třeba...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.