abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    30.8.2013 15:04 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Nositeľ Nobelovej ceny za mier sa predsa nemôže mýliť!?
    30.8.2013 15:14 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jo, prezidenti lžou, ale internet ne.
    30.8.2013 16:03 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jo internet lže taky, ale zase není nositelem Nobelovy ceny a není prezidentem USA. :-))))
    30.8.2013 16:51 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    30.8.2013 18:14 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Není třeba chodit tak daleko, stačí se podívat u nás. /A kdo lže, ten krade, heheh :D/
    30.8.2013 15:59 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    :-)
    vencour avatar 30.8.2013 16:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ještě jinak ... díky tomu, že USA došly prachy, tak zatim nezaútočí? Takže aspoň něco na ně platí?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    30.8.2013 16:30 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Dyt si muzou natisknout nove.
    Jardík avatar 30.8.2013 16:52 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jim je tiskne FED, soukromá organizace, která jim je půjčuje a jak prohlásil jeden z jeho šéfu, jsou 'nad zákonem'.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 17:14 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tak pak se divme, ze to dopada tak, jak to dopada... smejdi
    Jardík avatar 30.8.2013 19:01 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    BTW když tam měli krizi a schvalovali bailout (nebo jak se to píše), tak nějakej kongresman na kameru tvrdil, že jim hrozili nastolením Martial law (uhh česky?? línej hledat).
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 19:28 Kotyz je sexuální bůh!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Mimochodem, když měli ve Spojených státech amerických období krize a schvalovali záchranný balíček, Brad Sherman otevřeně tvrdil, že byli pod nátlakem a některým z nich hrozili v případě neschválení nastolením stanného práva.
    Jardík avatar 30.8.2013 22:18 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jó, to jsem chtěl napsat. Ď za odkaz a překlad "martial law" :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    31.8.2013 20:06 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ono by to chtělo dohledat celý kontext. Nejsem to teď schopen najít, ale na BBC před časem někdo líčil, že v té době opravdu chybělo pár hodin k tomu, aby banky zavřely. Takže by nešly bankomaty, platby kartami, bezhotovostní převody atd. Je jasné, že by vypukla panika, kterou by možná bylo nutné řešit třeba i výjimečným stavem. Ale to už nezní tak senzačně.
    31.8.2013 20:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jednoduchá otázka - chová se FED stejně jako kterákoliv jiná centrální banka (např. ECB) nebo ne? Pokud ne, tak prosím o konkrétní nestandardní kroky FEDu.
    31.8.2013 21:31 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    problematika FEDu je docela pekne vysvetlena zde
    Jardík avatar 31.8.2013 22:28 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jardík avatar 31.8.2013 22:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    ECB i FED patří těm samým osobám. De facto EU byla založena těmi lidmi, dá se najít video, kde to ten bankster přiznává.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 16:53 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    na rt.com píšou o tom, že UK je proti
    Jardík avatar 30.8.2013 16:57 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jó, parlament to tomu chlapovi posedlému 'odplatou', nepovolil
    Věřím v jednoho Boha.
    the.max avatar 31.8.2013 22:05 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    no a proto uz ohlasil zmeny v kabinetu, vsichni kdo nesouhlasili pujdou od valu.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    30.8.2013 17:10 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    At zautoci. Alespon budou zajimavejsi zpravy.
    Bedňa avatar 31.8.2013 02:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají zneužití malých detí
    Ja by som si radšej pozrel v správach ako ťa niekto opýchal.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    2.9.2013 01:44 b4aa9 | blog: blogoblogoblogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají zneužití malých detí
    To ja ne.
    30.8.2013 17:25 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jardíku, tvoje pravda a láska zvítězila (možná jen dočasně, tak to nevzdávej) nad lží a nenávistí. Dovol mi ti pogratulovat, obdivuju tě a doufám, že prstíky jsou oukej a pro svět vykonáš ještě spoustu dobrého.
    Jardík avatar 30.8.2013 19:09 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    S prstíkama jsem nic nedělal, otok je malý, a když na to stoupnu, tak cítím, že tam něco je stále špatně. Všechny prsty jsou tam nějaký líný a nechce se jim, obzvláště prostředníček, prsteníček a malíček, malíček je na tom nejhůř, nechcou se moc hýbat. Pár dnů zpátky jsem si na to nějak stoupnul a trochu mě v top zaškubalo a pak se mi chvílu zdálo, že se mi nahodil malíček, ale byl to jen dočasný pocit jak se tím zahýbalo, druhý den mi to přišlo stejný jako před tím. Už to ale tak nebolí, když se snažím usnout a ležím na té straně, asi jsem si na to zvyknul.

    Každopádně poslední dobou mě nějak zase začíná brát pravá kule, spíš ty žíly. Musím si mezi stehna dávat polštář či peřinu, když chci spát na boku, jinak to tak nějak píchá, zajímavé je, že spíš k večeru. Když usnu, tak pak třeba k ránu, když se vzbudím a ještě chcu polehávat v posteli, tak bolest nepociťuju, ani když dám kolena normálně k sobě.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 20:08 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jardíku ty seš teda orel. Co se týká prstíků, malíček a palec se dávají do gypsu, protože drží tvar nohy. Ostatní prstíky se k sobě prostě přilepí leukoplastí, aby se omezil pohyb. Tak si nezahrávej, ať máš hezkou nožku ;-) Nebo si prstíky aspoň přilep, pokud tam není nějaká tvarová deformace.

    S koulí bych si nezahrával už vůbec. I když, pokud to píchá hlavně k večeru, možná je koule plná protože nepícháš a noční poluce ti od problému pomůže (viz ranní úleva).

    Osobně bych se vysral na Obamu a Velkého bratra a šel k doktorovi. I bez alobalové čepičky.
    30.8.2013 20:13 doktor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jsem internetovy doktor a dokazu stanovit diagnozu aniz bych se na pacienta podival. Staci mi k tomu jeho komentar napsany v sudem tydnu. Pokud ma ale paticku, muze byt i z licheho tydne.

    Jedna se o tzv. Pravou kivesozu, ktera je zpusobena vetsim namahanim praveho varlete pri masturbaci pravou rukou. K vyleceni je potreba ve stoji spatnem nasmerovat penis na jih a usilovne masturbovat levou rukou. Pokud se vsak pacient nachazi na jizni polokouli, je treba nasmerovat penis na sever z duvodu Coriolisovy sily. V oblasti rovniku je to jedno a muze smerovat klidne i na zapad, ale lecba pak neni tolik ucina.

    Doufam, ze se brzy uzdravite, a cas, ktery jste usetril nenavstivenim doktora v ordinaci, venujete necemu uzitecnemu.
    30.8.2013 20:33 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    :-) :-) :-) :-) :-)

    30.8.2013 18:07 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    však jsem psal, že ne vždy se zlu musí zadařit; lidé mnohdy předčasně házejí flintu do žita; zejména Češi jsou na to experti
    30.8.2013 18:17 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ales Jones je totální hovado a zabývání se jeho mizerným serverem akorát snižuje věrohodnost jinak velmi pravděpodobného scénáře že nervový plyn opravdu použili rebelové.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    30.8.2013 18:18 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    x
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Jardík avatar 30.8.2013 19:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tak jeho přístup, jak někdy věci podává, není úplně nejlepší, ale ta zpráva není původně z jeho webu a objevilo se to na více místech.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 19:25 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Zprávu nezpochybňuju, jenom upozorňuju, že Alex Jones je dement a že jeho stránky jsou odráží jeho chorou mysl.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    30.8.2013 20:35 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No co, Jardík je buď troll, nebo dement taky, tak což. A lidi, který sem tyhle druhy názorů/debat přitáhnou IMHO často taky. /Ano, všiml jsem si, že to sem přitáhlo i mě. Můj morální smysl zuří a je těžké ho ovládnout./
    31.8.2013 00:00 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No, podle Mossadu ho použil Bašárův bratr Maher, aby Bašára zdiskreditoval (samozřejmě bez jeho vědomí) a sám se tak mohl dosadit do čela země nebo alespoň vyzkoušet odhodlání USA opravdu bojovat. Syrská armáda zatím během konfliktu postupně útočila stále plošnějšími zbraněmi a svět nereagoval, tak teď můžou zkoušet, jestli by neprošel i ten plyn. Mimochodem se to stalo přesně rok poté, co Obama řekl, že tohle už bude znamenat intervenci. To mi zatím připadá pravděpodobnější, než že by se rebelové dostali k pečlivě hlídaným skladům nebo že by jim (takže i Al-Kájdě) je dodaly USA.
    gtz avatar 30.8.2013 18:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Je nezajímá kdo plyn použil, oni budou bombardovat ať už je pravda jakákoliv.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jardík avatar 30.8.2013 19:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Potřebují se zbavit ochuzeného uranu. Stále doufám, že k tomu nedojde.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 31.8.2013 14:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Potřebují se zbavit ochuzeného uranu.
    Ten se používá jen v kulometech, ne?
    Grunt avatar 31.8.2013 14:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    V kulometech? A k čemu? Však jsou z něho samotné kulky nebo jejich jádra, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bystroushaak avatar 31.8.2013 14:52 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To je důvod, proč by lidi neměli diskutovat hned po probuzení :)

    Ano, myslel jsem jako munice do střelných zbraní. Proto se mi nezdálo, to jardíkovo bombardování.
    Jardík avatar 31.8.2013 14:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tu. Používaj to i v nějakejch protitankovejch střelách či raketách.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 31.8.2013 17:36 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No, ale to by nemělo jít do Syrie, ne? Co jsem tak zatím četl, tak se zatím neplánuje výsadek, jen útok tomahawky.
    Jardík avatar 31.8.2013 17:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Použijí tomahawky a co si myslíte se stane až sýrie opětuje útok na jejich lodě? Až se USA dopustí válečného zločinu napadení státu, tak Sýrie zničí jejich lodě, nebo se o to pokusí. Až to udělaj, bude USA brečet 'Sýrie nás napadla' a vyjde z toho válka a stejně jako všude jinde se tam půjdou zbavit uranu, protože následky radiace v několika pokoleních přece nejsou nehumanitární, na rozdíl od chem. zbraní, že? Stejně jako mučení není nehumání, kdy lidi na Guantanamu trpí třeba i několik let, než zemřou nebo je popravěj za nic, nebo za to, čeho by se mohli třeba dopustit.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 31.8.2013 21:07 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No já nevím, moc se mi nezdá, že by Syrie mohla nějak uspět v námořní bitvě, ale kdo ví, nejsem odborník. Jinak moc nevím, co by tou válkou získali, další prdel někde na konci světa, kde musejí bojovat proti všem a nikomu zároveň, to zrovna nezní jako výhra.

    BTW: Munice se dá zbavovat i jednodušeji, například jí normálně prodat, nebo zavřít někam do skladu.
    gtz avatar 31.8.2013 21:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Sýrie disponuje cca 72 těžkých střel P-800 Jachont s dostřelem až 300 km, které se nedávno pokusilo zničit izraelské letectvo. Dále mají střely P-5 i P-15 s dosahem 80 - 450 km. Pokud by se lodě přiblížily na tuto vzdálenost pak hrozí napadení od P-800. Předpokládá se, že tyto střely by dostaly první zásahy od Tomahawků, ale nemusí být zničeny všechny a pak kdoví.

    Sýrie myslím vlastní jen pár fregat a pár nějakých menších lodí ... o nějaké námořní bitvě nemůže být ani řeč.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.9.2013 14:35 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Syrie ~ prdel na konci sveta ? Z jedny strany Izrael, z dalsi Turecko a Irak, kterej oddeluje od Stredozemniho more. Nezni to strategicky vyhodne ? Ze je o ni ale takovej zajem jak ze strany Ruska tak USA ? Kvuli ropovodum a plynovodum, tehdejsi produkci cca 600 tis. barelu ropy denne nebo 22 mil. m3 zemniho plynu denne a to pomoci zaostalejsich technologii ? Kvuli nezanedbatelne zavislosti Evropy na dodavkach ? Kvuli dobre vyzbrojene armade, ktera by mohla delat problemy s Iranem nebo zlobit v uz obsazenem Iraku ? Ne, jim lezi na srdci zivoty a zdravi tech nebohych syranu, syranek a syrancat ;-) Hotovi samaritani, kteri by obetovali svuj posledni dolar na potrebnych. Ha ha..

    Munici zavrit do skladu ? No ona veskera munice ma svoji dobu funkcni zivotnosti. Obycejne konvencni strelivo s cernym prachem vydrzi az desitky let, jine druhy ktere smi a pouziva vyhradne jen armada nebo specialni policejni jednotky ji maji normovanou napr. jen na 2 roky. To by si asi moc nepomohli.

    2.9.2013 15:12 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Munici zavrit do skladu ? No ona veskera munice ma svoji dobu funkcni zivotnosti. Obycejne konvencni strelivo s cernym prachem vydrzi az desitky let

    Černý prach se používá jen do historických zbraní a to už od konce 19. století.

    jine druhy ktere smi a pouziva vyhradne jen armada nebo specialni policejni jednotky ji maji normovanou napr. jen na 2 roky. To by si asi moc nepomohli.

    O jakém střelivu konkrétně mluvíte? Prosím o ráži, výrobce munice a druh prachu.

    Bystroushaak avatar 2.9.2013 15:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Munici zavrit do skladu ? No ona veskera munice ma svoji dobu funkcni zivotnosti.
    Jardík se chtěl munice zbavovat. Narážel jsem na to, že pokud jí mám a už jí nechci, existují jednodušší způsoby jak se jí zbavit, než kvůli tomu rozpoutat válku.
    30.8.2013 19:31 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    důležitý je ten nečekaný zvrat v UK; bez jejich souhlasu do toho nepůjdou; musí to pro ně být velká čára přes ty jejich plány
    30.8.2013 20:07 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jardík avatar 30.8.2013 22:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Mě strašně štve, jak všechny média papouškují 'oficiální' hlody Států, Británie, Francie a nic jiného je nezajímá.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 22:30 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Presne! Bez medii by ztratili veskerou posledni (i kdyz podle me uz pomalu zadnou nemaji) "duveryhodnost" vuci nekterym oveckam. Je to korupci preplneny bordel.
    30.8.2013 22:48 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Chce-li někdo - do skládačky - znát nefiltrované názory z jiné strany (nebo lépe názory filtrované jinou stranou? :-) ), tu jsou: Hlas Ruska...
    Jardík avatar 30.8.2013 22:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tu je nějaký rozhovor. Zajímavý. Link jsem našel na překladu článku na ac24.
    Věřím v jednoho Boha.
    30.8.2013 23:36 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Kam vstoupí, tam se zatáhne obloha černými mraky. Už aby jich byl konec.
    Jardík avatar 30.8.2013 22:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    31.8.2013 00:26 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    a tady vydaná zpráva o tom, že Asad je vinen, ať je v tom ještě větší chaos
    31.8.2013 00:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Přičemž Rusové pro změnu tvrdí, že příslušnou raketu zaznamenaly jejich družice a že byla vypálena z míst kontrolovaných rebely. A teď babo raď.

    Teda - tajné služby USA považuji (minimálně) po posledním půl roce za krajně nedůvěryhodné. A nemohu nevzpomenout na Irák, kde si před vpádem byli také velmi jistí. Na druhou stranu Rusům také nevěřím, byť v tomto případě mi přijdou přece jen věcnější.

    V každém případě jsem stále nenalezl odpověď na otázku, jak by mělo případné bombardování ze strany Západu pomoci k vyřešení situace v Sýrii, případně jak by mělo pomoci civilistům. A má-li to být jen demonstrace síly, je to podle mého soudu odporné.
    31.8.2013 16:32 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Rusáci a Čína podrží Sev. Koreu, Kadáfího, podrželi by i Pol Pota, prostě kohokoli. Zmrdi prostě drží spolu, protože coby nedemokratickým státům je pro ně nebezpečný jakýkoliv precedens, kdy se někdo "míchá do vnitřních záležitostí suverénního státu." IMHO je to úplně průhledné, nechápu, jak je někdo může vůbec brát vážně.

    Navíc mají s diktátorskými režimy (často podrobené obchodním různým sankcím) různé kšefty.

    Naopak Amerika bude na bombardování Syrské vlády jenom tratit (finančně, další vlnou antiamerických vášní, etc), takže jestli to chcete argumentovat přes "Cui bono", je úplně jasno.
    31.8.2013 18:54 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Holt asi jak komu...
    31.8.2013 19:43 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Mimochodem, pozice "je to správné, protože to dělají USA" a "je to špatné, protože to dělá Rusko" mi přijde poněkud prostoduchá. A já už na humanitární bombardování dávno nevěřím. Takže se ptám znovu: jak případná intervence zlepší život běžných lidí v Sýrii? Jak chtějí dosáhnout toho, aby se v případě vítězství islamistů neopakoval scénář z Egypta či Lybie? A konečně proč najednou ta podpora lidí, kteří nám byli západními politiky deset let líčeni jako nejzavilejší nepřátelé všeho západního?

    A na závěr drobná odbočka: dole píšete toto: Dneska jsem někde četl, že "není nic lehčího než opít rohlíkem lidi, kteří si o sobě chcou myslet, jak jsou chytří". Rád bych vás upozornil, že to platí i pro vás...
    1.9.2013 12:27 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    A ještě mě tak napadlo - co se vlastně stane, když raketou zasáhnete sklad chemických zbraní umístěný v obydlené zóně? Nerozptýlí se to svinstvo, které neshoří (pokud hoří) při výbuchu, po celém okolí?
    31.8.2013 21:47 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Rusáci a Čína podrží Sev. Koreu, Kadáfího,

    Chápu vaše spravedlivé morální rozhořčení. Plukovník Kadáfí byl nelidský diktátor, který pozvedl Lybyi z doby kamenné do 20. století. Zpíváte zpěv míru, já vím. Že ted v Lybyi panuje bezvládí a zem ovládají víceméně islámští teroristé je fajn, hlavně že je tam demokracie. Je to dobré, že zem už ovládají džihádisté, plukovník se ještě před svým svržením objímal a dělal dvojité chruščovy s významnými představiteli EU. Ale byl hloupý, nechal se podrazit. To je prostě mezinárodní politika. Ropa je ale už zajištěna. Že byl Husní Mubarak diktátor po dlouhá léta jak z čítanky pod záštitou USA, tak to vám patrně taky už uniklo. Ale ucpali mu hubu dolary, aby nechal na pokoji Izrael.

    Saddám Husajn byl po dlouhou dobu taky velmi dobrý přítel USA (v době války s Íránem). Ted přeskočím 20. století a ptám se, kdože to volá po "humanitární intervenci" na podporu civilistů, ti samí lidé, co práškovali s Agent Orange a ponoukali Saddáma? Kuk na tohle to by vám mohlo trošku pootevřít oči. Komentoval bych to asi takto: "Tak co, Saddáme, už jsi dostal chemikálie, abys mohl popráškovat Peršany a Kurdy? Saddám: "Jo všechno došlo v pořádku, faktury splatim až později". "Ale mám to udělat, to je přece už dost hardcore". CIA:" Ale jo, bez obav". No a Saddám to udělal, protože nebyl žádná bačkora. Oprostěte se od ideologických mýtů, že USA podporují za všech okolností jen demokratické režimy. Omyl, podporují jen to a toho, kdo skáče podle jejich píštalky a nedělá problémy.
    gtz avatar 31.8.2013 21:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No ono to zase tak easy nebylo. Tehdy ten útok na Kurdy byl vyprokován kdoví kým, protože ty stejné Kurdy předtím Turecká armáda tanky vyhnala ze svého území na území Iráku. No západ i ostatní velmoci na to celkem prděli dokud se Saddám nenechal zmanipulovat do toho, aby si šel do Kuwajtu sebrat co mu patří (patřilo).

    No Irák byl podporovám USA, Irán zase Rusy a stejně ta válka o pár kilometrů nějakého zaprdněného území stála obě země hodně. A myslím si, že kdyby Saddám nadále zachovával spolupráci s naftaři a nadále jim dával ropu dle jejich podmínek tak by se nic nestalo. USA by řeklo no tak se něco stalo no .. budeme mít zase o pár vrtů víc.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.8.2013 23:23 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 03:03 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    A co by je mělo zajímat? Očividné Asadovy lži? Nebo výblitky nějakých pomatenců?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    30.8.2013 23:32 lm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Opet bylo poucny sledovat masmedia jek referuji o situaci v Syrii a znovu se potvrdilo, jak je to tu v pr*eli :-/ To je fakt hnus, jak se lidem vymejvaj mozky a jestli nekdy dojde k masivnejsimu cenzurovani Internetu, tak panbuh pomoz ... Nechce se mi verit, ze se jen v dobry vire, z lenosti a fin. duvodu nekriticky prebiraji informace ze zpravodajskych agentur, ktery ma pod palcem vlivna skupina.

    Jen tak pro procviceni si nekdo zkuste najit skutecne fyzicke vetsinove vlastniky vysilani TV Prima nebo TV H@vna. To plati i o vetsine velkych akciovek (napr. takova Veolia), ktery si nejen tady z toho udelali Klondike a kterym panackujou nasi demograticky zvoleni zastupci.

    Abych to shrnul, silnejsi zbrani nez mezikontinentalni jaderne hlavice je lidska hloupost, ktera je nekonecna a kvuli ktere to nikdy nebude lepsi. Jedinou cestu teda vidim k znovuobjeveni duse kazdym z nas a jeji nepotlacovani nasim chabym rozumem. Vsechno co potrebujeme ke spolecnemu zivotu mame kazdy od zrozeni embrya. Pokud neprestaneme hrat tuhle hru kterou nemuzeme vyhrat a nezacneme ignorovat system, nikdy se neosvobodime a neprozijeme plnohodnotnejsi zivoty. Jardik evidentne hleda, cituje tu z Pisma svateho. Tu nejpravdivejsi a nejobsahlejsi knihu o zivote ale zadny clovek nenapsal, ta je ulozena v nas a je k precteni v nasem nitru.

    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 09:26 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Lidem, není potřeba nic vymývat, protože 90% populace už mozek protiamerickou propagandou vymytý má. Důkazem jsou tyhle jardíkovy žvásty...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 14:52 jericho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Pokud neprestaneme hrat tuhle hru kterou nemuzeme vyhrat a nezacneme ignorovat system, nikdy se neosvobodime a neprozijeme plnohodnotnejsi zivoty.
    Follow the White Rabbit … ;-)
    31.8.2013 05:35 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Předem bych chtěl upozornit, že obě strany sváru jsou pro mě zmrdi a je mi úplně jedno, kdo z nich shoří v pekle. Všichni sedíme na prdeli v místě, kde žádný útok zatím nehrozí, a snažíme se z podstrčených informací, ať už z jakékoliv strany sporu, rozklíčovat pokud možno co nejobjektivněji, jaká je skutečnost. Já ji vidím následovně:

    8.srpna syrská rebelská skupina Liwa al-Islam operující v oblasti Ghouta podnikla výpad do oblasti Malki, která patří k "bezpečnému území", kde se al-Assad pohybuje. Povedlo se jim údajně zasáhnout přímo prezidentský konvoj. Nepochybně jde o výjimečný čin v celém průběhu války. Střelbu údajně potvrdili místní obyvatelé, údajné video z místa je zde http://youtu.be/UJGWQm_LSg0

    21.srpna dle zprávy z profilu https://www.facebook.com/syrian.army.news, který se tváří jako oficiální, syrské ozbrojené síly podnikly útok na místa, kde bylo obtížné porazit protivníka tváří v tvář.

    21.srpna taktéž média informovala o údajném plynovém útoku na oblast Ghouta.

    Bez ohledu na "zaručené" zprávy USA, UK, Carla Del Ponte, InfoWars... já vidím souvislost v tom, co jsem uvedl, tedy Gouta -> Liwa al-Islam -> al-Assad -> Gouta.
    Grunt avatar 31.8.2013 12:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Všichni sedíme na prdeli v místě, kde žádný útok zatím nehrozí,
    Útok nehrozí, přesto se nás to mírně týká. Můžete hádat klidně 4× která jednotka bude balit kufry v případě, že se bude v oblasti bojovat i nadále chemickými zbraněmi.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.8.2013 22:28 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní

    Děkuji, opravdu si toho moc vážím.

    Mami! Můžu hádat 4x, heč!

    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 09:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jardíku, Jardíku, ty uvěříš každý hovadině, jen když to bude proti 'zlejm emeričanům'...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 14:33 pletu si Tomáška s Tomešem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    zřejmě máte podobné vejšplechty
    Jardík avatar 31.8.2013 15:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Američani si takový obraz u mě udělali sami, mučením, falšováním důkazů pro válčení, vytvářením rebelů k rozvracení států, špehováním. Netvrdím, že Assad je nějaký super chlap, já o něm v podstatě nic nevím, ale vraždění je vraždění a je potřeba se mu vyhnout za každou cenu, vražděním se nic nevyřeší a už vůbec si vražděním nepomůžou sobě, vražděním ničí svou duši. Já svými komentáři chci pomoct těm, kteří si říkají 'ať je tam už vybombarduje', protože to není správné.

    Pokud můj názor považuješ za špatný a máš za to, že to udělal Assad, předlož mi nějaké důkazy. Zatím jsem viděl více 'důkazů', článku, videí, které mluví pro Assada, než proti němu. Důkazy proti byli ... domněnka USA.
    Věřím v jednoho Boha.
    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 22:27 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Američani si takový obraz u mě udělali sami, mučením, falšováním důkazů pro válčení, vytvářením rebelů k rozvracení států, špehováním.
    To je tvoje dezinterpretace. Je vidět, jaký jsi debil.
    Netvrdím, že Assad je nějaký super chlap, já o něm v podstatě nic nevím, ale vraždění je vraždění a je potřeba se mu vyhnout za každou cenu,
    A že Asad vraždí už tři roky a celý západ je připosraný, aby tomu vraždění zabránil, to ti jako vůbec nevadí, že?
    Já svými komentáři chci pomoct těm, kteří si říkají 'ať je tam už vybombarduje', protože to není správné.
    Ale prdlajs je „vybombarduje.“ Maximálně tak vybombarduje pár základen Asadových vrahounů...
    Pokud můj názor považuješ za špatný a máš za to, že to udělal Assad, předlož mi nějaké důkazy. Zatím jsem viděl více 'důkazů', článku, videí, které mluví pro Assada, než proti němu. Důkazy proti byli ... domněnka USA.
    Nejlepší důkaz je, že jindy připosraný Obama, tentokrát do toho chce jít. Ten Obama, který by ze sebe rád dělal pacifistu a který už v předchozích případech, kdy Asad použil chemické zbraně, vyhrožoval že zaútočí a vždycky raději vyměkl. Ten Obama, který ví, co se stalo Bushovi v Iráku a který na vymezení proti Bushovi postavil svoji kampaň. Není pochyb, že důkazy, které má k dispozici, musejí být „neprůstřelné,“ jinak by toho nešel.

    Jinak, ukaž mně skutečný důkaz, který by „svědčil pro Asada“ - a nebyly by to jen propagandistické žvásty...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 22:33 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jinak, ukaž mně skutečný důkaz, který by „svědčil pro Asada“ - a nebyly by to jen propagandistické žvásty...
    Obávám se, že totéž se nechá říct o "důkazech" proti němu. A v tom je celý vtip...
    Jardík avatar 31.8.2013 22:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    A že Asad vraždí už tři roky a celý západ je připosraný, aby tomu vraždění zabránil, to ti jako vůbec nevadí, že?
    Nenazývejme USA západem, USA je jen malinká část západu. Vraždění je špatné, ale tím, že přiletěj američani a zavražděj statisíce dalších, tím vraždění nezabrání. Dovážením zbraní taky ne. Místo zbraní by mohli vozit jídlo a jiné potřeby a né zbraně k vraždění.
    Nejlepší důkaz je, že jindy připosraný Obama, tentokrát do toho chce jít
    Do Iráku taky chtěl jít, a co tam našel. Do Libye se taky nas*al po tom, co to tam rozvrátil. Třetina obyvatel protestovala proti náletům NATO, že o ně nestojí, žili si tam spokojeně, než to tam proti sobě všechno poštvali.
    Jinak, ukaž mně skutečný důkaz, který by „svědčil pro Asada“
    Presumpce neviny. To je ale u Obami neznámý pojem, stačí se podívat, jak píchá jehli do očí, strká trubičky do nosů, dává elektrický šoky a poutá vězně do poloh, aby na sebe káleli a močili - vězně neodsouzené, neobviňené, na základě domněnky.
    Věřím v jednoho Boha.
    31.8.2013 22:40 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Do Iráku taky chtěl jít, a co tam našel. Do Libye se taky nas*al po tom, co to tam rozvrátil.
    Tady musím opravit: v roce 2003 byl Obama, pokud vím, proti vpádu do Iráku. Libye, to už je jiná...
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:29 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Do Libye nechtěl a taky z ní co nejdřív zdrhnul. Navíc akce v Libyji byla velmi omezená.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jardík avatar 1.9.2013 00:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Zdrhnul, nejdříve však založil soukromou banku, protože to bylo to, kvůli čemu Libyi napadli - Kadáfí byl moc hodnej, rozdával, a dokonce si i dovolil chtít založit africký denár a podkopat Obamův Dolar. Mohl si dovolit rozdávat, protože banka byla jeho, nebyla to soukromá organizace půjčující vládě na dluh.
    Věřím v jednoho Boha.
    1.9.2013 01:06 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Navíc akce v Libyji byla velmi omezená.
    Ano, stejně jako tato. Nicméně byla a měla zjevné výsledky. Přesto se očividně USA a Francouzi nejsou schopni poučit a mají tendence do té řeky vstoupit znovu. Kdyby tak nechtěli učinit, nemuseli chřestit zbraněmi. V situaci, kdy není jasné, kdo chemické zbraně vlastně použil, to opravdu nebylo nutné.
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 01:11 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ale ono je jasné, kdo ty zbraně použil, to jenom rusácí schválně šíří propagandistické lži, aby to zpochybnili.

    Jinak ale zasáhnout nutné je, protože jinak se používá nekonvenčních zbraní stane běžné a rozšíří se jako mor. Koneckonců on to Asad začal před rokem taky v malém a postupně přidává na síle. Zasáhnout se mělo už dávno, protože jinak začně být užívání nekonvenčních zbraní normální a to bude teprv „prdel“ :-(
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 01:47 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    S vámi je problém, že ostatní obviňujete z nekritického přijímání cizí propagandy a sám nekriticky přijímáte propagandu druhé strany. Důkazy jsou zatím jen slovní. Fyzické důkazy dosud nebyly předloženy a je otázkou, jestli skutečně existují. Ostatně - máte pocit, že například bývalý náměstek Reaganova ministra financí je placený Moskvou?
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 02:59 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    S vámi je problém, že ostatní obviňujete z nekritického přijímání cizí propagandy a sám nekriticky přijímáte propagandu druhé strany.
    To nemáte pravdu, rebelům nedůvěřuji úplně stejně jako Asadovi. Nicméně svůj úsudek zakládám na dlouhodobém sledování situace na blízkém východě, na rétorické analýze toho, co se k člověku dostane v médiích a na základě základní logiky. Narozdíl od zdejších pomatenců nevycházím z různých výkřiků a konspiračních blábolů...
    Důkazy jsou zatím jen slovní.
    Ale to jsou veškeré „důkazy,“ dokud si tam člověk nezajede sám a neprovede forenzní analýzu a důkladné vyšetřování. S takovou byste mohl např. tvrdit, že Asad nikdy neexistoval, nebo
    Fyzické důkazy dosud nebyly předloženy a je otázkou, jestli skutečně existují.
    V tom případě by asi rebelové jen tak ochotně nepřijali inspektory OSN.
    Ostatně - máte pocit, že například bývalý náměstek Reaganova ministra financí je placený Moskvou?
    Klidně to možné je. Může ale taky jen být zblbý jako spousta hlupáků tady v diskuzi. A klidně taky může sledovat osobní prospěch. Na každý pád už jeho prvních pár vět je tak ideologických, že tenhle pamflet nemá cenu brát vážně.
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 09:56 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Hmm, chápu, prostě máte názor a každý kromě vás je zmanipulovaný. Váš boj.

    Každopádně je zajímavé, že jsem stále ještě od nikoho nedostal odpověď na otázky položené v #71, přitom o tohle se podle mého soudu jedná v první řadě...
    31.8.2013 22:42 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To je tvoje dezinterpretace. Je vidět, jaký jsi debil.
    A že Asad vraždí už tři roky a celý západ je připosraný, aby tomu vraždění zabránil, to ti jako vůbec nevadí, že?
    Co máš pořád s těmi argumentačními klamy? Tohle není poprvé v této diskusi.
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    31.8.2013 22:49 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tobe uz asi neni pomoci chlapce. Nejprve kazdeho znas oslovis peknou vulgarni prezdivkou a pote argumentujes kecy, ktere by se spis hodili na tebe.
    31.8.2013 22:51 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    kdy Asad použil chemické zbraně, vyhrožoval že zaútočí
    Vycházíš ze lživé propagandy, kterou bereš jako fakt.
    Není pochyb, že důkazy, které má k dispozici, musejí být „neprůstřelné,“ jinak by toho nešel.>
    Velmi dobrý vtip. Asi jako v Iráku, že, Tomášku?
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:11 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    kdy Asad použil chemické zbraně, vyhrožoval že zaútočí
    Vycházíš ze lživé propagandy, kterou bereš jako fakt.

    Jasně, všechno můžeš prohlásit za lživou propagandu, jen proto, že se ti to nehodí do krámu...

    Není pochyb, že důkazy, které má k dispozici, musejí být „neprůstřelné,“ jinak by toho nešel.
    Velmi dobrý vtip. Asi jako v Iráku, že, Tomášku?

    Bush do Iráku očividně chtěl. Obama do Sýrie očividně nechce (důkaz: už několikrát vyhrožoval a vždy se z toho vykecal). Jestli ti tahle logika uniká, tak musíš být totálně vygumovanej...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    xkucf03 avatar 31.8.2013 22:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ten Obama, který ví, co se stalo Bushovi v Iráku a který na vymezení proti Bushovi postavil svoji kampaň

    Skutečně si myslíš, že to, co se řekne ve volební kampani se pak reálně dělá?

    Jinak, ukaž mně skutečný důkaz, který by „svědčil pro Asada“ - a nebyly by to jen propagandistické žvásty...

    Ale on tady snad nikdo nenavrhuje, abychom šli pomoci Asadovi nebo šli střílet teroristy (rebely), ne?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jardík avatar 31.8.2013 23:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Hledej film "Obama deception" a koukni, kolik Obama splnil ze svké kampaně. Je to sice od Alexe, ale dá se na to dívat.
    Věřím v jednoho Boha.
    LukynZ avatar 1.9.2013 20:19 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tak tohle jsou bullshity nejhrubsiho zrna

    To ze americani falsovali dukazy a lhali je stara vec. Vzdyt to i sami pak priznali. Koho co Assad vrazdi? Ty zoldaky s fanatiky, co se tam vrhli ze vsech koutu a rikaji si opozice a zacnou si tam neco vyrvavat a rozvracet stat? Cokoli se tam ma stat, ma pouze pomoci temto sracum, kteri momentalne dostavaji na prdel. A stejne tak to bylo v Lybii, kdyz tito takzvani povstalci zacali prohravat a konec toho vseho byl za rohem. V tu chvili, kdyz uz se blizil konec a klid, tam melo potrebu vtrhnout toto mirumilovne komando Francie a USA (pokud pamatuju). Frantiky i chapu. V historii nevyhrali snad jedinou valku, tak to je trosku naplast na jejich komplex totalni neschopnosti.

    A dukaz s Obamou? To ma byt jako sranda? Je to prezident USA. Je to clovek, ktery je loutkou lidi v pozadi. Vzdy to tak bylo a vzdy to tak bude. Jestli si nekdo mysli, ze to jeden panacek zmeni, tak je na i v ni :D Nehlede na to, ze v tech predchozich pripadech (pokud vim) vysetrovatele OSN nezjistili kdo to presne byl, ale meli podezreni na rebely. To je oficialni verze. Dukazy pro Assada? Dnes leda to svedectvi. USA to sve chteji teprve zverejnit (rozumej vytvorit). Kazdopadne proc by neco takoveho delal, kdyz je na koni. Tak blby urcite neni.
    1.9.2013 20:25 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Počkej, teď se do tebe Tomášek pustí :-D
    LukynZ avatar 1.9.2013 20:49 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jo cestu na zachod mam vyklizenou a kalhoty jsem pro jistotu uz sundal. Neco mi rika, ze se poseru minimalne 3x
    AsciiWolf avatar 3.9.2013 14:30 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    +1
    AsciiWolf avatar 3.9.2013 14:07 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Je vidět, jaký jsi debil.
    Myslím, že znakem debility je spíše používání argumentum ad hominem namísto věcných argumentů... ;-)
    31.8.2013 15:23 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tak strejda Putin už ti potvrdil tvou verzi událostí. Super, ne?
    xkucf03 avatar 31.8.2013 16:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Raději Putin než Obama

    Raději budu věřit strejdovi Putinovi, který říká: ať si to vyřeší mezi sebou nebo pojďme o situaci diplomaticky jednat, než někomu, kdo chce zaútočit na cizí stát pod jakousi záminkou, kterou použil už v minulosti (a ukázala se jako falešná).

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    31.8.2013 17:03 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    +∞
    31.8.2013 18:12 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Kristepane...
    31.8.2013 18:22 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Jinak ještě takhle: vám teda zřejmě nevadí, že se tam vraždí ve velkým (desetitisíce obětí), vám vadí jenom, že by se do toho vložila Amerika. Nezdá se vám, že je to trochu tupý a nedomyšlený názor? Nemluvě už o tom, že hnusně cynický.

    Ačkloiv, názor je etymologicky něco, co člověk nazřel tak, že o problému přemýšlel z nejrůznějších úhlů na základě fakt a studoval ho. U vás to asi bude spíš populární motiv mimoděk nasátý pobytem na internetu/hospodě/někde...

    Dneska jsem někde četl, že "není nic lehčího než opít rohlíkem lidi, kteří si o sobě chcou myslet, jak jsou chytří". Není to dvakrát špatný materiál k zamyšlení. Pro hodně velkou část populace, ať už té starší usedlé, nebo mladé a neklidné.
    31.8.2013 18:28 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Jestli tam vtrhnou americani, tak tam bude 2x tak vetsi zlo, nez je ted. Staci se podivat treba na Libyi, Irak nebo Afganistan.
    31.8.2013 18:59 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Jinak ještě takhle: vám nevadí, že vpádem cizích vojsk se tam povraždí řádově víc lidí ? Že zase dojde k napadení suverénního státu cizí mocností, jen na základě nějaké záminky ? Kde se našly zbraně hromadného ničení v Iráku, kvůli kterým se tam vtrhlo ? Nikde ? A co Afghánistán, Palestina ? Jak tam to zachránili ? Proč si vybírají k "záchraně" jen co se jim hodí do krámu a "nepomohli" třeba v Čečně nebo Kongu ?
    31.8.2013 19:06 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    <ironie>To je přece jedno, hlavně když se brání slabí civilisté, ne? :-)</ironie>
    31.8.2013 19:29 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    To jsou všechno žvásty a tady to s tím nemá co dělat.

    Tady je dilema, jestli se pokusit /aspoň/ něco dělat proti tomu krveprolití, nebo jen tak sedět a ještě se přitom hrdě kasat se při tom, že jseště zastáváme morální pozici. Jak vidíte, druhá varianta je velice svůdná, ruskej medvěd vás ještě zadarmo zahřeje ve svým kožíšku.

    Netvrdím, že je jistota, že americkej (osobně tedy doufám, že se k nim připojí i další síly) zásah tam může pomoct, ale aspoň nějaká naděje tam je. Ve vašem postoji jí není ani zkur...ný FŇ. Asi si nalháváte, jak jste ve svém postoji "obahujícím mír a právo" či co osvícení. Osobně vám přeju, aby vám to aspoň někdy, byť i dlouho s křížkem po funusu docvaklo.
    xkucf03 avatar 31.8.2013 19:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama

    Za určitých okolností je prostě nejlepší nedělat nic. Ne, není to lenost, zbabělost nebo alibismus. Mluvím o nicnedělání jako o vědomé, záměrné volbě. Mnohdy je to to nejlepší nebo dokonce jediné správné, co můžeš udělat.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 22:05 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Např. jako to udělali spojenci před druhou světovou, když Hitler zabral nejdřív Sudety, pak napadl Polsko a zabral zbytek Česka a Rakousko, že?

    Jo, to je nejjednodušší, jen je smůla, že ti, kdo na tvou pomoc spoléhají pak dostanou přes držku...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 19:41 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Tak potom ti doporucuju shlednout tohle . Je dost mozne, ze v danem videu je hodne veci delane kvuli propagande, ale jsou tam i zabery, ktere jen tak lehce zfalsovat nejde. Alespon uvidis, jaci jsou rebelove svine.
    31.8.2013 19:43 lima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Přestaňte s těma pohádkama, že tyhle vpády mocností mají něco společného s nějakou ochranou tamějšího obyvatelstva a "bránění proti krveprolití". Jste tak blbej nebo jen provokujete ?

    Projděte si velmoci za posledních 2000 let a možná vám docvakne, že se chovají jak přes kopírák.

    31.8.2013 21:39 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    konečně někdo, díky
    31.8.2013 22:06 ovoce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Amerika do tý války nechce. Nic z toho mít nebude, jenom problémy a velký dluhy. Proč myslíte, že před rokem řekli, že by zasáhli jenom, kdyby došlo k použití otravných plynů a podobně? Protože doufali, že Asad nebude takovej idiot, aby to udělal - lépe řečeno, nechali ho být, a ještě mu poradili, jak to má zaonačit, aby měl pokoj. Jenže zároveň se tím USA dostalo do situace, kdy jsou do vojenský akce tlačeni (což je z mého pohledu dobře).

    Jak už jsem řekl výš, jediný, kdo v tom má zájme je Rusko a Čína, které prosazují zásadu, že "nikomu do ničeho nic není". Tak s těma chytrolínskejma řečma ("já, my tomu všemu dobře rozumíme") do paroma.

    A těm, co tady řekli, že aktivní nicnedělání může být nejlepší volbou - fakt rád bych chtěl vědět, čemu to jako má v téhle fázi pomoct? Už se to dělalo dva roky. Jediný, čemu to pomáhá, je váš dobrý pocit (tedy když se vám povede se obalamutit, že je ta kokotina pravdou).
    31.8.2013 23:00 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Možná nám dáš vysvětlení také pro Egypt, Libyi, Irák a vysvětlíš útoky Izraele na Sýrii ještě před posledním chemickým útokem ? Čekám že zatím vším bude také někdo jinej, než si myslíme.
    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 22:07 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Ale oni už tam tři roky řádí cizí mocnosti: Rusko, Irán a Libanonci (Hizballáh)...

    To ti vůbec nevadí? A kolik už tihle mají na svědomí nevinných civilistů...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 22:41 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Ale oni už tam tři roky řádí cizí mocnosti:
    Milý Tomášku, jediná cizí mocnost (a to doslova), která je na druhé straně zeměkoule a chce řádit, jsou USA. Že už otevřeně vyzbrojují Al kajdu to ti patrně až tak nevadí. Chtějí přece s pomocí Al kajdy zavést demokracii, že?
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:05 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Je mi líto, že existují takoví zaslepení idioti, jako jseš ty, kteří odmítají vidět zjevná fakta!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 00:13 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Super, začínáš mě bavit, jsi zábavný :-). Prohlášení ministerstva propagandy a Gobbelse v kravatě Kerryho pořád nepovažuji za zjevná fakta, promin, brouku :-). I když to vydají v písemné formě. To jsou jen lži, ničím nepodložená tvrzení a pohádky. A můžeš si dát k tomu třeba deset vykřičníků :-))))
    1.9.2013 00:24 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Ještě bych ti rád připomněl, milý Tomášku, že Rusko už tam "řádí" a má svoje zájmy přes padesát let. Čili zbraně měla Sýrie tak jako tak už dávno. Nelze předpokládat, milý Tomášku, že když Spojené státy teroristické zachrastí tomahawky, že stáhnou půlky a pokorně odkráčejí, drahý Tomášku. Írán podporuje Sýrii, to ano. Ale Hizballáh vstoupil do bojů až tento rok někdy na jaře. Ty si takový náš malý Goebbelsík, že.
    31.8.2013 23:31 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Ovce, ty seš fucked ovce, kdo tobě vymyl lebku :-( ..........
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:19 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    A kde jsou argumenty? Měl by sis přiznat, že vymytý mozek máš ty, jinak bys nereagoval takhle iracionálně!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 11:52 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Buď jseš Péťo sám to 'ovoce' (rétorika je obdobná), nebo si nevšimnul, že reaguješ na kritiku někoho jiného. Musím ti ale přiznat konzistentnost ve tvém způsobu komunikace na diskuzi a tvé argumentaci - takhle stupidně reagovat na argumenty ostatních diskutujících, to se nedá nacvičit, to musíš mít geneticky v sobě :-).
    Nobody can give you as much as I can promise you
    gtz avatar 1.9.2013 13:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    My dobře víme, že Péťa by bez rozmyšlení políbil lejno od američana jen kdyby k tomu byl vyzván :-) Prostě co je americké je pro něj modla :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 22:03 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Šmarjá, ty seš idiot. Putin dodává Asadovi zbraně a rusáčtí žoldáci bojují na Asadově straně v Sýrii, tak je jasný, že bude šířit jakoukoliv možnou lež, aby Asadovi pomohl...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 22:17 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Ty blbečku, už nečum na tu Al-džazíru. Už mám jasnou představu, kdože jsou ti pravdoláskaři, jsou to propagandističtí lžiteroristi, už nemůže být pochyb. Jestli nějaký Goebbels v kravatě (John Kerry) prohlásí, že maj nezvratné důkazy, tak to musí být pro normálně uvažujícího člověka signál, že lže, až se mu od huby práší. Jestli máš nějaký důkaz, že rusáčtí žoldáci bojují na Asadově straně, tak sem s ním. Po pravdě by to bylo lepší, kdyby tam byl Specnaz. Ale ty lžeš, až se ti od huby práší, ty pravdoláskaři.
    Petr Tomášek avatar 31.8.2013 22:29 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    To, že v sýrii bojují rusáci, je fakt. Stačí se jenom podívat na ty tuny videí na youtube, kde při bojích v sýrii žvatlají rusky (pokud už je nesmazali).
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2013 22:34 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Milý čuráčku, lžeš. Odvoláváš se na to, co není. Dej alespon jeden odkaz na boje, kde žoldáci žvatlají rusky (kromě reportáží z anna news). To nejsou ale vojáci, ale reportéři. Jsi vylízaný dement a lhář.
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:24 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Milý čuráčku, lžeš. Odvoláváš se na to, co není. Dej alespon jeden odkaz na boje, kde žoldáci žvatlají rusky (kromě reportáží z anna news).
    No, už jen to že jsou ruští reportéři přítomni v bojujícím tanku, o něčem vypovídá. Nicméně pořád jsou tu ještě ruští vojáci, kteří se přímo učastní bojů. A krom toho jsou ruskejch vojáků plný přístavy u středozemního moře - ti všichni se války účastní např. jako vojenští experti.

    Prostě rusko v tom jede až po uši, takže veškerý Putinovy kecy jsou jenom lživá propaganda, která má Asadovi pomoct udržet se u moci. Důvod je jasný - rusáci by ztratili svoji předsunutou základnu na blízkým východě, kdyby padl Asad...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 00:35 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    rusáci by ztratili svoji předsunutou základnu na blízkým východě, kdyby padl Asad...
    To je pravda, nicméně pořád lžeš, žádní ruští vojáci se bojů přímo nezůčastnují. Dám ti hádanku. Kolik má USA "předsunutých" základen úplně po celém světě? Že nechce Rusko ztratit jedinou základnu ve Středomoří je celkem pochopitelné. Přece jenom se už američtí osvoboditelé od přírodních zdrojů nebezpečně blíží.
    31.8.2013 23:11 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    jenom jestli si nepletete rusko s některými okolními rusky mluvícími státy
    31.8.2013 23:35 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Neplete, on cílevědomě lže jako každý správný pravdoláskař s humanitární intervencí v Kosovu a Iráku. Abych řekl na rovinu, já už tyhle imbecilní pravdoláskaře, kteří si přejí za každou cenu třetí světovou už vůbec nechápu. A to jenom proto, že USA chybí do sbírky zničených a rozvrácených zemí už jen Sýrie a Írán, přesně podle scénáře a doktríny. Myslím si, že na třetí světovou je ještě příliš brzy. Energetické zdroje ještě na Blízkém východě jsou, no a že Spojené státy teroristické nemají ještě pod kontrolou Írán a jeho spojence Sýrii, tak s tím se holt musejí ještě na nějakou dobu smířit. Budou si zahrávat s tomahawky (jestli to chválí Kongres), pak bude benzín za stovku, poté se už někdo může vážně nasrat a brány pekelné se otevřou a z útrob Země se vynoří Topol M, a to bude již konečné řešení krize a konečné řešení lidstva. A Tomášek tomu ještě zatleská, ještě před tím, než se vypaří.
    Petr Tomášek avatar 1.9.2013 00:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Co hulíš?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2013 00:35 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    jo, tak po tomhle komentáři pana Tomáška asi vím která bije :).
    1.9.2013 09:30 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Nechte ho tak, vzdyt on je ocividny troll. Asi pri trollovani v teto diskusi ma erekci nebo co.
    1.9.2013 00:32 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Raději Putin než Obama
    Sice komentáře pana Tomáška neznám, ale holt co se dá dělat, pár bláznivých humanistů musíme zvládnout; jednou se to tu chytlo, tak s tím musíme jít a občas tomu vzdorovat.

    To video je dobrý, viděl jsem zatím jen zkrácené verze na youtube.
    31.8.2013 16:47 AMERICAN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    USA MA PRAVO NAPADNUT KOHO LEN CHCE A VY KTORI S TYM NESUHLASITE STE KOMUNISTI, ANARCHISTI, ASADOVCI A NEPRIATELIA KAPITALIZMU A DEMOKRACIE !!!
    the.max avatar 31.8.2013 22:10 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No, hlavne ze ty jsi letadlo.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    1.9.2013 19:47 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Hlavne ze Vasek "humanitarni bombardovani" Havel je letisko a ne ja...
    the.max avatar 31.8.2013 22:09 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Me by zajimalo, jestli se doziju dne, kdy i amerika dostane naplacano na holou. Porad se jen do vseho serou, s kazdym chteji valcit, porad si vymysleji nove a nove nicim nepodlozene duvody, nezajima je OSN proste nic. Je zajimave, ze se nezajimaji take o severni koreu? Nejspis vedi, ze ti by jim natrhli prdel.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    1.9.2013 13:29 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    mě je divný, že by si Assad takhle okatě podřízl větev
    1.9.2013 13:56 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Hej Tomášku, tady máš pravdu o Sýrii.
    1.9.2013 19:27 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Tak prej mají jasno "byl to sarin". Jakoby šelma věděla, že nemá mnoho času -- rozhodla se bezhlavě chrlit a mrskat ocasem okolo. Jinak si takové zoufalé činy neumím vysvětlit.
    2.9.2013 15:34 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jakoby šelma věděla, že nemá mnoho času -- rozhodla se bezhlavě chrlit a mrskat ocasem okolo

    No já bych to spíš přirovnal k štěkání ratlíka, který co dočasně zalezl do boudy. Myslím tedy na diplomatickém poli. Tendence jsou zřetelné, už je tady i reálná možnost, že z toho nakonec vycouvají a Obama to chce hodit na Kongres, aby si udělal alibi (tedy případ Camerona). Cameron už do boudy zalezl. Podle všeho to chce idělat i Hollande, i když ještě mírně poštěkává. Ta nedávno proklamovaná intervence jakéhosi mezinárodního společenství se scvrkává už jen na USA a Turecko (no a samozřejmě v pozadí Saúdská Arábie, nejvěrněší soudruh a spojenec USA na Blízkém východě). Co jsem tak pochytil ze zpráv, tak se snažili na poslední chvíli zlanařit i Polsko a pobaltské státy. Podle všeho neuspěli, protože je ticho po pěšině.

    Prostě už jim nikdo nevěří, včetně mnoha států NATO. Tím si ale nemyslím, že je vše uzavřeno a tím to končí. Myslím si, že mnohem více přitlačí na pilu a začnou o to více vyzbrojovat tzv. syrské povstalce. To už ovšem taky už ví kdekdo, že to nejsou syrští povstalci, protože nejsou ze Sýrie a nejsou to ani povstalci, nýbrž džihádištičtí teroristé, tady" je to poměrně dobře znázorněno. Dále si myslím, a na to vsadím boty, že o to víc se rozpoutá mediální propaganda a mašinérie, tím jsem si jist, neb informační válku USA zatím zřetelně prohrávají. A řekl bych, že největší esa už vyplýtvali. John Kerry přirovnal už nyní Asada k Hitlerovi. To musí být značně zahnáni do kouta, když si už nyní vypomáhají Hitlerem. Lze očekávat v nejbližších dnech zprávy, že Asad žere děti k večeri, znásilnuje nezletilé školačky, vyhazuje děti z inkubátoru a že jeho manželka Asma se koupe v krvi zabitých panen. Vzpomente si na má slova, vážení přátelé, až se podobné informace v našich "nezávislých" médiích co nevidět objeví.

    Válečná propaganda je totiž furt stejná, to se jen tak nezmění. Obama je v prekérní situaci, ale rozhodně ho nelituju. Přece jenom je asi o něco více přemýšlivý, než slaboduchý pistolník George Bush, kterému stačily informace od bojechtivých jestřábů, kteří píchli prstem do mapy a řekli Hele Jirko, nepřítel je tady a ukázat prstem na Irák. Obama si zjevně uvědomuje následky teroristické agrese v Sýrii. A jestli to přece nakonec udělají (at už se souhlasem Kongresu nebo bez), tak fakt asi začnu věřit na konspirace. Když si ještě vzpomenu na různá prohlášení Bushe ještě když byl u moci a oháněl se jakousi osou zla, mezi kterou začlenil i Sýrii a připočtu-li k tomu i vyjádření Wesley Clarka (které je dosti výmluvné), tak mám už téměř jistotu, že se tohle připravovalo už od devadesátých let minulého století a čekalo se jen na vhodnou záminku. Samozřejmě vylhanou.
    2.9.2013 18:35 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To musí být značně zahnáni do kouta, když si už nyní vypomáhají Hitlerem -- To asi jo, protože Hitlera sami tyto nadnárodní páni financovali, aby se mohl dostat k moci. Jinak to, jak by mohl dostat peníze na takovou propagandu, jde proti zdravému rozumu. (Také stojí za povšimnutí, že významní němečtí bankéři byli jeho pravá ruka, na kterou nesměl nikdo při deportaci Židů sáhnout.)

    A hlavně Francie -- pokud vím -- napařila Německu po prohrané 1. světové válce takové kontribuce, odškodné a daně, že nad tím kroutil hlavou celý svět. Jenže, když ono tohle mělo tehdá v Německu vyvolat nespokojenost lidu a s tím i nástup nového režimu (za přispění krize v r. 1929). Měl to být komunismu, a když ten se ukázal jako neschůdný (lidé mu nevěřili a navíc se jej rozhodl Stalin dělat podle svého), tak jako předstupeň Hitlérův fašismu postavený převážně na nenávisti Židů (do té doby stejná strana v Německu zdaleka takovou nenávist k Židům nechovala). Nacismus měl mnohem větší naději na úspěch, protože Židů bylo v Německu mraky a lidé na ně měli pifku vždycky. (a pokud někdo věří na učebnicovou verzi Hitlera, pak prosím)

    A tak se nabízí zamyšelení nad tím, jestli není jejich cílem rozeštvat svět tak, aby toho lidé měli plné zuby, a pak předložit jejich řešení, které bude analogiíí zkrachovalého komunismu (a nebo něčeho zcela nového). To že tento konzumnít systém s ubývajícími zdroji už trochu zadrhává, si všímají vědci už od sedmdesátých let. A pokud ti co chtějí nastolit nový světový řád chtějí, aby jim tekla alespoň někde pitná voda a měli co do huby (po tom co vyhubí polovinu lidstva jak maj v plánu), pak musí pomálu začít jednat.

    Prostě si musíme přiznat, že nás mají v hrsti, protože už několik desítek let pracují na tom, aby státy Evropy znesoběstačněli a nechalo se jimi prostřednictvím omezení toků financí kroutit podle libosti. Však mi to trvalo, než jsem pochopil, jaký vázman má vyvážet české mléko, jabka nebo cihly a pak sem adekvátní náhradu zase dovážet :).

    O tom, že bude použito masmédií není pochyb. Já to tipuji také na další zásahy svobody na internetu a jiné, neb se už Velký Bratr poučil a zuří. Také mohou vyvolat ještě větší krizi, a nechat lidi takříkajíc ještě déle "vyhladovět", aby byli v přemýšlení o novém systému povolnější.

    Návrat velkého Izraele a návrat do něj je jejich velký sen, kterého se nevzdají -- dříve či později Sýrii a Irán zkusí napadnout nebo jinak destabilizovat. Jen to Rusko a Čína ...

    Jsou to všechno nehezké věci, ale já stejně věřím, že bestie má své místo v pekle a tam také bude uvržena jednou provždy. A už má čas.

    2.9.2013 18:37 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Rozjíždí se to slibně, jak jsem předpověděl. Sice ještě nedošlo na pojídání dětí, ale Asad už je světový diktátor č. 1, který musí být neprodleně zničen. Článek na STBheute stbáka Babiše v 17:30, docela to jde rychle. Opatrně už se do toho zatahuje Turecko, protože to je snad jediný stát, který do toho půjde s Američany stůj co stůj. Sýrie je rázem ohrožení Turecka a tudíž i NATO, kterého je Turecko členem. Opravdu neprůhledná propaganda. Tyhlety propagandistické zblitky jsou ještě u nás zařazovány jako "mainstream". Ostatní hnusy jako aktuálně a lidovky snad už ani nemá cenu komentovat.
    2.9.2013 19:12 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Vzpomněl jsem si na Kadáfího a na tehdejší propagandu. Vrtá mi hlavou, jestli byla pravda to, o těch znásilněných ženách v ochrance a jiné hrůzy, které z něho dělaly zrůdu. Na Assada znásilnění nepůjde, tomu by lid asi nevěřil.
    Jardík avatar 2.9.2013 19:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Kadáfí se provinil tím, že jeho banka nepatřila globální elitě a chtěl vytvořit a prosadit africký denár jako měnu afriky a dával zadarmo či levně svému lidu. To ale globální elita nemohla snášet a tak tam vytvořili vzpouru a propagandu proti Kadáfímu. Třetina Libye demonstrovala proti bombardování NATO, myslíte, že by to dělali, kdyby si ho nevážili? Ale to se v televizi neuvádí, tam se uvádí jen názory a lži "Západu" a považují se za fakta, všechno ostatní jsou konspirační teorie.
    Věřím v jednoho Boha.
    2.9.2013 20:52 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    kdepa kazit západní měnu, to vyžaduje nejvyšší trest; tak si vzpomínám, že poslední Kadáfího slova byla "vždyť vy nevíte co je pravda" (možná to byl nějakej fejk, nevím přesně už kde jsem to viděl nebo četl); konspirační teorie a antisemitismus budeme asi slýchat čím dál častěji a určitě vzniknou ještě další odsouzenihodná slova. Právě o bláznivém antisemitismu jsem nedávno viděl dobrej dokument od Yoav Shamir , je to opravdu k smíchu, když hledají nějaký konkrétní příklad, nebo když Židovka (jeho maminka) z TelAvivu, říká že ti tam venku se nikdy do Izraele nevrátí, protože by tam museli pracovat.
    2.9.2013 21:05 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    hlavně je tam ale vidět, kam až mohou zajít, když si postaví "fabriku" co produkuje převrácenou pravdu (ADL); plus to jejich vymejvání mozků mladejch v Izraeli je také děsný
    1.9.2013 19:41 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Je za tym USA!
    Citujem z http://pastebin.com/zeXpsRnh

    I've hacked colonel Anthony Jamie MacDonald mail he is intelligence US Army Staff boss. First I hacked his Link3dIn account and got access to his mail through it then.

    Among mail Mayhem like Amazon mails I've found his correspondence with his colleague Eugene Furst. He congratulates Col. with success and gives a link to the Washington Post publication about chemical attack in Syria on August 21. Furst also mentions it was “well staged”. Holy shit. I was shocked my eyes refused to believe it. Bloody bastards they “staged” a chemical attack.

    Then a friend of Anthony MacDonald's wife Jennifer writes she was shocked seeing on TV the children died after chemical attack in Syria. Jennifer answers she saw the story but Tony calm her down saying children were alive and the scene was staged.

    Two best mails I uploaded here

    https://www.dropbox.com/s/3g8rt2l3do33pgr/the-best.rar http://www.mediafire.com/download/k3dymq2iz5f8uis/the-best.rar http://depositfiles.com/files/30qx9o4wc

    Here you can download MacDonald's mail

    https://www.dropbox.com/s/736xsoir8pjncz7/mcdnlds-l3ak.rar http://depositfiles.com/files/se09lc29f http://www.mediafire.com/download/p03ywz6t7m6cyp3/mcdnlds-l3ak.rar

    Here is his wife's correspondence

    https://www.dropbox.com/s/8jeqc5lm8w720kb/mary-leak.rar http://www.mediafire.com/download/tq38hzdxvbl7427/mary-leak.rar http://depositfiles.com/files/vjucpz9el

    I also hacked other Pentagon officers' mail boxes:

    Evans, Anthony O COL USARMY HQDA ASA ALT (US)
    Sims, John D COL USARMY HQDA OCPA (US)
    Griffith, David M COL USARMY (US)
    Bell, Craig A COL USARMY (US)
    Parramore, David J (Dave) COL USARMY MEDCOM HQ (US)
    Morris, Daniel L COL USARMY (US)
    Ellison, Brenda K COL USARMY (US)
    Jennings, Wesley J COL USARMY HQDA DCS G-8 (US)
    Eberle, Brian K COL USARMY HQDA DCS G-3-5-7 (US)
    Bradsher, John M COL USARMY (US)
    Fish, Charles A COL USARMY JS J8 (US)
    Roquemore, Darlene M COL USAF (US)
    Mott, Robert L Jr COL USARMY HQDA OTSG (US)
    Parramore, David J (Dave) COL USARMY MEDCOM HQ (US)
    Weeks, Colin A LTC USARMY (US)
    Reynolds, M Bridget LTC USARMY HQDA DCS G-2 (US)
    Grahek, Christopher J LTC USARMY HQDA OTSG (US)
    Henderson, Valerie D LTC USARMY HQDA OCPA (US)


    I've no time to look through all their mails. A lot of shit to be sure there. I will upload their correspondence later.

    €Wagn3r

    1.9.2013 19:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je za tym USA!
    Hmm, tohle bych zase bral s hodně velkou rezervou...
    1.9.2013 19:51 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je za tym USA!
    asi ako korespondeciu z wikileaks ked sa prvykrat objavila na stiahnutie... a neskor potvrdili jej pravost aj USA aj ked najprv nepriamo az neskor priamo :)
    1.9.2013 20:03 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je za tym USA!
    To je sice možné, ale přece jen tohle může napsat kdokoli. Nahoře kritizuju pana Tomáška za nekritické přijímání oficiálních informací tajných služeb USA a tohle mi pro změnu přijde jako opačný extrém. Já chápu, že lidi věří tomu, čemu věřit chtějí, ale nepřeháněl bych to...
    1.9.2013 20:13 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je za tym USA!
    A co ti brani napisat do Pentagonu mail, dat tam linky a ziadat oficialne overenie autenticity? :D jaaaj nekriticke uverenie potvrdenia ich autenticity Pentagonom... a sme v zacarovanom kruhu
    1.9.2013 20:53 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je za tym USA!
    No tak nic, jen jsem to zkusil...
    1.9.2013 20:26 Pepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    1.9.2013 20:39 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    bulharsky neumím
    Nobody can give you as much as I can promise you
    1.9.2013 21:10 xhv111
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    tady to máš česky: http://www.outsidermedia.cz/Katar-jako-puvodce-utoku-chemickymi-zbranemi--1.aspx
    1.9.2013 21:14 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Česky taky nic moc.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    1.9.2013 21:04 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Ohledně celého tzv. boje proti militantnímu islámu a situace kolem Sýrie je mnoho podivností. Amerika má boj proti militantnímu islámu jako celosvětovou povinnost, Evropa už má s ním celkem slušné problémy. Přesto svými vojenskými výpady z mě neznámých důvodů podporují právě tu ortdoxní stranu Sunnitů, kteří mimochodem představují většinu přistěhovalců do Evropy.

    Všichni takzvaní tyrani, ať Kaddáfí, Mubárak nebo Assad patřili k těm z náboženského hlediska umírněnějším a pokrokovějším a dokazálali udržet své země přinejmenším funkční a relativně bezpečné. Komu tedy prospěje, když tyto vládce svrhne a tyto země skončí v chaosu a sektářském násilí?

    Co se týká Sýrie, Assadův režim byl natolik civilizovaný, že držel ochrannou ruku nad křesťanskou menšinou v Sýrii. Co řekne Evropa, Amerika, Tomášek a ostatní civilizovaný svět podporující Sunnity, až jim (syrským křesťanům) začnou syrští Sunnité po odstranění Assada a nastolení takzvané demokracie řezat hlavy?

    Proč Obama, nejmocnější člověk na světě a loutka v jedné osobě, na jedné straně bojuje proti militantnímu islámu představeného Al-Qaedou a na druhé straně vojensky podporuje náboženskou frakci Sunnitů, která má k Al-Qaedě velmi blízko a spolupracuje s ní?

    A co se týká slavné Ameriky bojující proti islámu, tak tam si klidně za prezidenta zvolí Baracka Husseina Obamu, který sice oficiálně křesťan je synem Baracka Husseina Obamy staršího, islamisty z kmene Luo kdesi v Keni. A prezidentův bratr Malik Abongo Obama, který je ekonom egyptského Muslimského bratrstva, v některých zemích označené za teroristickou organizaci, které podporuje ortodoxní islamisty a Al-Qaedu, to je jen třešnička na dortu.
    2.9.2013 10:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To je přesně ono! Proč vlastně USA/GB/Francie respektive její představitelé podporují extremistický skupiny! Proč extremistické skupiny nenapadají USA ani Izrael? Jeto hra tajných služeb? S jakým cílem? Je to jedno velké svinstvo o tom co je v pozadí si můžu sice něco myslet, ale na sto procent to nevím. Každopádně od kud tečou prachy tam hledej svini a každému snad už je jasné co za parchanty jsou u vlád. A není to otázkou levice, nebo pravice, ale jakési mezinárodní skupiny pravdoláskařů kteří infiltrujou jednotlivé mocenské pozice a prosazují svoji viz přetváření světa pomocí násilí viz směšná figurka Vašek šašek Havel bubeník, honil lišky přez rybník... A musí mse znovu a znovu ptát jsou tito lidé zaplacení? Kým? Jsou tito lidé tak debilní? V každém případě v politice nemaj co dělat!!!!
    Bystroushaak avatar 2.9.2013 14:48 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Proč extremistické skupiny nenapadají USA ani Izrael?
    Uniká mi něco, nebo co?
    2.9.2013 15:16 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Proč je IZRAEL a USA na straně extremistických islamistickcýh šmejdů? Proč? Proč? Proč? Proč pro tyhle šmejdy chtěj humanitárně bombardovat civilní obyvatelstvo stejně jako v Jugoslávii, Lýbii, atd...???
    Bystroushaak avatar 2.9.2013 15:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Aby tě to mohlo vytáčet.
    2.9.2013 15:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Hmm díky, ale radši bych byl v klidu a v míru...
    1.9.2013 21:19 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Obamovi už nevěřím ani to, že je černej
    1.9.2013 21:26 ABC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    USA nemůže věřit nikdo Hackeři ukazují pozadí války v Sýrii
    1.9.2013 21:25 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    http://www.abclinuxu.cz/blog/lzap/2006/4/nostradamus-kdo-bude-mabus
    ----------------
    Mabus will soon die, then will come,
    A horrible undoing of people and animals,
    At once one will see vengeance,
    One hundred powers, thirst, famine, when the comet will pass.
    ----------------
    uz sa vie kto je Mabus a co to bude za kometu? :D
    2.9.2013 21:31 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    http://technet.idnes.cz/kolem-zeme-proleti-kometa-jasnejsi-nez-mesic-f3o-/tec_vesmir.aspx?c=A121229_140351_tec_vesmir_js
    Jardík avatar 3.9.2013 13:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Nibiru
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 3.9.2013 16:20 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To se nám chudák nějak zcvrkla.
    Jardík avatar 3.9.2013 17:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Nezaléží na velikosti, ale hmotnosti.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 3.9.2013 18:14 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Takže co se podle tebe stane?
    Jardík avatar 3.9.2013 18:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    To já nevím. Nechci tvrdit, že to je Nibiru (ačkoliv to mým jednoslovným komentářem tak mohlo vyznít), pouze, že by mohla. Nibiru nemusí být veliká planeta, může to být klidně mrňavé těleso s velkou hmotností.

    BTW někde jsem viděl video se snímky té komety a když ty snímky stmavili, tak se tam ukázaly 3 objekty nějak takto:
    \
     |
    /
    
    a vypadá to jako létající talíř otočený o 90°, ale kdo ví. Tu link.
    Věřím v jednoho Boha.
    Bystroushaak avatar 4.9.2013 00:10 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No, tím stylem, kterým provádí ty úpravy si může z libovolného obrázku se světlýma plochama udělat to samé.
    3.9.2013 17:41 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Bystroušáku, Bystroušáku, ty se budeš divit, až 21.12.2012 nastane konec světa...
    1.9.2013 22:10 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    http://rt.com/news/rt-reddit-ban-kremlin-261/
    2.9.2013 13:29 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    2.9.2013 17:02 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    :-)
    2.9.2013 18:48 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    :-) ten z tej čižmy najprv vybral onuce

    všimli ste si, že Putin si sadol skôr ako hosť a mocenský konkurent Obama? Okrem toho Putin omakával tie jednohubky či čo to bolo a vracal ich na tanier, kým si rozhodol, do čoho sa zahryzne...
    2.9.2013 19:02 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Budte si jistá, že se do té syrské jednohubky už zahryznul a nepustí. Ta jednohubka je už docela uleželá a stará 50 let. Neviděl jsem tam ale nikde Medvěděva v roli ochutnávače. A to nebyly jednohubky, ale něco na způsob pelmeně nebo tak něco. To vietě, továrišč učítělnica, kdyby tam seděl Jelcin, tak už už dávno skáče kozáčka v alkoholovém opojení z demokracie a hrbil by se v hlubokém předklonu před laureátem Nobelovky... :)
    2.9.2013 19:06 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    - Líbya je rozdelená na jednotlivé regióny nepodriaďujúce sa ústrednej moci. A dokonca aj na nižšej úrovni prebieha fragmentácia. Krajinu fakticky riadia ozbrojené zoskupenia. Diktujú svoje zákony tam, kde sa nachádzajú a ustanovujú tam svoj poriadok. Moc sa nachádza v rukách týchto ozbrojených zoskupení, ktoré medzi sebou neustále bojujú.

    Jedným z najproblematickejších regiónov je provincia Kirenaika. Ťaží sa tam približne 80% líbyjskej ropy. No príjmy z jej predaja nedoplňujú federálny rozpočet, pretože väčšinu ropy rozkrádajú miestne kmeňové a islamské zoskupenia.

    ...Muammar Kaddáfí pochádzal zo Sirtu – mesta v Tripolitánii. Obyvatelia Kirenaiky sa počas jeho vlády domnievali, že viac nadržiava svojim krajanom a cítili sa byť bokom. Nie je preto divné, že práve v Benghází sa začali prvé vystúpenia proti Kaddáfí. No po jeho zvrhnutí sa zistilo, že osobnosť Kaddáfího bola tým prvkom, ktorý zjednocoval Líbyu ako spoločný štát.

    ...operácia zvrhnutia Kaddáfího priviedla na hranicu rozpadu nielen Líbyu. Vec tkvie v tom, že v armáde Kaddáfího slúžili Tuarégovia – národ žijúci v regióne na rozhraní Líbye, Nigeru, Burkina Faso, Maroka, Alžírska a Mali. Po zvrhnutí Kaddáfího sa títo dobre vycvičení ozbrojenci vrátili do vlasti – severnej časti Mali - tam vyhlásili o vzniku vlastného štátu – Azavad. No čoskoro kontrolu niektorých miest na území Azavadu vrátane metropoly Timbuktu prevzali u Tuarégov islamisti. Potlačiť separatistov sa podarilo iba potom, ako prišli na pomoc armáde Mali francúzski vojaci.
    Hlas Ruska, 2.09.2013, 12:20ň

    bolo by si pozrieť diskusie, aby sa tí, čo súhlasili s podporou "demokratických síl" v Líbyii a Kaddáfího lynčom spamätali
    2.9.2013 19:13 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    :) už nevidím ani s brýlami... pelmeň - to je niečo ako naše pirohy s mäsom... len u nás a to je vidličkou... Putin si debužíroval ako na rybačke

    2.9.2013 21:44 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní

    Áno, ale pelmeň může být naplněn v podstatě čímkoliv, třeba i zeleninou. To ted ale ponechám stranou. Rád bych nastínil současnou krizi a přípravy na válku. A to na základě toho klipu, jenom to posunu trochu v čase. Ten klip je ještě z dob "míru".

    Putin a Obama usedají k prostřenému stolu. Ten stůl se pojmenujme pracovně Blízký východ, což je nesporně švédský stůl, bohatý na uhlovodíky a zemní plyn, no prostě benzínka světa, jak by řekl náš iluminát a kníže z Bilderbergu Karlík Schwarzenberg.

    Následují zdvořilostní fráze a nesmělé oťukávání. V tom najednou začne někdo omakávat syrskou jednohubku, je to Vladimír. Barák se nato znechuceně dívá. "Ty jsi ale nezdvořák, Vladimíre, já mám taky hlad". Vladimír Vladimírovič:" Já vím, Baráku, ale v našich krajinách a i jinde na světě pořád platí, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Tenhle pelmeň je ruský 50 let a tak ho i jako první ochutnám." Pan Bombama už je nejistý a říká: "No dobře Voloďo, ale naše zvyky nám velí, že všude tam, kam přijdeme jako hosté, sežereme ze stolu všechno do posledního drobku. To je naše mentalita, jsme nejotylejší národ na světě a já už mám vážně hlad, jsi na prd hostitel." Situace u stolování se vyostřuje. Barák Bombama přiostřuje na rétorice:"Když mi nedáš Voloďo ten pelmeň, tak vytáhnu z batohu tomahawk a vykopu válečnou sekyru.

    Mám i Johna Goebbelse, který to nějak u světové veřejnosti zařídí, ten můj milý John Kerry. Vladimír Vladimírovič nehne ani brvou: "Já vím Baráku, ale podívej se na tu naší krásnou ruskou krajinu za námi. Roste tam ztepilý topol, je to Topol-M. Barack Bombama:" A do prkýnka, v poslední době jsem si nějak neprohlížel tu ruskou krajinu. No uvidíme, tenhle pelmeň je velmi chutný, naplněný tučným masem. Poradím se ještě se Sulejmánem Nádherným alias tureckým premiérem a nástupcem ottomanské říše a saúdský král je už taky velmi nedočkavý, taky má hlad."

    No a pokračování je na pořadu příštích dní. Ale doufám, že se vám moje analýza líbí :-)

    gtz avatar 2.9.2013 21:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Zapomněl jsi na to, že někde v pozadí se krčí malý člověk se šikmými očima. Ten pozoruje diskusi a prohlásí "Baraku když budeš zlobit tak mně budeš muset vrátit všechny prachy co jsem ti půjčil".

    No myslím, že hodně prachů mají Amíci půjčené od Číny a také spousta prachů jim tam leží v bankách od naftových šejků. Kdyby také ti chtěli přesunout peníze do nějaké jin banky v jiném státu no to bych pak bylo myslím hodně velké čoro moro.

    Barak si pak prohlédne Čínskou krajinu, kde je posazeno pár malých poklopů s DF-41.

    Barak pak prohlásí no chlapi pojďme se raději ožrat a pak si tu zemi rozdělíme pěkne na 3 díly.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.9.2013 22:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    A tam úplně vzadu si žid mne ruce, jak se mu pěkně daří manipulovat všemi stranami, které se hádají, kdo má větší pravdu a ignorují tak jeho postupně rostoucí moc.
    2.9.2013 22:29 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    a ty si skade spadol?
    2.9.2013 22:32 Kotyz je sexuální bůh!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    to je rusky nebo ukrajinsky? Proč text ve videu není psaný azbukou? prosím o vysvětlení.
    2.9.2013 23:15 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Kotyz je sexuální bůh!
    To ma zaujalo. Ako si to zistil? :)
    gtz avatar 2.9.2013 22:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    No celé to vypadá velice divně. Napřed hurá útok na Irák, pak Lybie, Egypt a kdo nám zbyl? No přece Sýrie. Tak s pomocí noshledů a placených agentů hezky rychle vyvolat povstání proti režimu. Každý si přece umí dát dvě a dvě dohromady. Proč by jinak Izarel útočil na P-800 kdyby nevěděl, že přijde nějaký útok?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.9.2013 23:19 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Barak pak prohlásí no chlapi pojďme se raději ožrat
    aaa, takže nielen Andy Warhol pochádza z Medzilaboriec!
    2.9.2013 22:21 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Vaša analýza sa mi veľmi páči, aj bez dôkazov za pomoci formálnej logiky, bez overovania vedeckými experimentami, počítačového modelovania a štatistických analýz ste mi zmyslovo-obrazne sugestívne priblížili priateľskú atmosféru posedenia pri tom ruskom samovare. Musím oceniť Váš štýl - keby to nebolo po česky, odprisahala by som, že ste ruský spisovateľ. Máte napozerané ruské filmy, vystihli ste tú zemitú reč výborne;-).

    Saudi už doháňajú Američanov v lámaní váhových rekordov - minule saudský kráľ, či čo to bol za jeden, zaplatil cca 610 kg poddanému cestu kamiónom na odtučňovačku za pomoci hasičov a žeriavu, ktorý ho vyprostil z bytu po prebúraní múru. Špeciálne vystužená posteľ na prevoz bola vyrobená v USA:).
    gtz avatar 2.9.2013 22:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Je podivem, že si USA s nim tak rozumí, když tam jsou porušována např. práva žen apod. No opět to staré "Prachy přece nesmrdí".
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.9.2013 23:13 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    ale kdeže, Rusom a Američanom ide len o mier a bezpečnosť vo svete:)

    Hlas Ruska o pomoci dobrovoľníkov Sýrii

    tento tvrdí, že na hranici Ukrajiny s Maďarskom USA môžu vytvoriť nový štát, aby ovládli dodávky plynu do Európy:):

    Razumovský
    gtz avatar 2.9.2013 23:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    na to abych to celé rychle přečetl nejsem nějak moc fit a hlavně je to celé blbost.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.9.2013 23:53 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    zase budú boje o Duklu:)
    3.9.2013 07:44 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Putin si na jednání vozí i svoje jídlo. Bojí se a to asi oprávněně o svůj krk. Pamatujete jak byla olympiáda v Londýně? Putin přijel až druhej den. Celý londýn byl prošpikovanej armádou a proč asi? Protože i když si lidé na patřičných místech veřejně nepřiznají tak jsou z celosvětového spiknutí doslova podělaný. Jo a perlička na konec. Všimněte si že nikde v mainstreamu se nehovoří o tom kdo poslal Lenina,Trockijho do Ruska udělat revoluci a kolik jim na to dal prostředků. Oba dva to byli židi sponzovaný těmi nejbohatšími entitami na planetě a poslaný do Ruska jeden v zakonzervovaným vlaku z Německa a druhej z New Yorku. Hádejte kde se ještě drží komunismus ve své čisté formě. V Izraeli v Kibucech. Čert ví o com jim jde, jestli o velký ZION, vyprovokování nenávisti k židům, nebo konečného řešení v podobě řízené/kontrolované společnosti nazývané taktéž NWO, čímž by mohli dát všechny vyjmenované věci dohromady. :-))). Je to svým způsobem guláš ze kterého lze vysledovat logickým postupem jenom některé tendence a projevy toho mechanismu, ale nic víc... Tím samozřejmě neříkám že proces je je někým totálně řízen, ale ovlivňován na vysoké úrovni a je jenom na Nás jestli se budeme mezi sebou dál vraždit a nebo budeme spolupracovat a mít možnost mentálního růstu.
    3.9.2013 18:17 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    je to guláš a zřejmě oni sami neví, kudy se přesně budou ubírat, jen když to bude krok vpřed k jejich vysněnému cíli. Pak je směšné, když se někteří na fórech hádají, jestli to bude tak nebo onak, jeslti je to o ropě, NWO nebo Izraeli. To si vždy uvědomím, že nás už nejspíš mají přesně tam, kde nás chtěli mít, tj. rozhádanou společnost, ve které si každý myslí, že tomu rozumí. Tenhle komentář bych řek, že tu mlhu popisuje asi nejlépe.

    4.9.2013 05:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Víš co mě baví? Jak mermomocí Francouzký prezident, Anglický premiér a Americký prezident prosazují synchronně identickou politiku. Kdybych byl fízl tak takováhle akce se nazývá konspirací, nesoucí známky organizovaného zločinu a stojí to za rozpracování... :-))) Jestli tahle akce neotevře lidem oči tak plně souhlasím s elitami že je nás tu moc a že je potřeba takovýhle dementní genetický materiál odstranit z chovu. :-))) Myšleno těžce ironicky...
    2.9.2013 19:06 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    ...USA... ...sú ako tá opica ... ...Domorodci v Afrike a v Ázii používajú túto techniku k chytaniu opíc už 1000ce rokov. Lovec nájde strom s malým otvorom v kmeni a vloží doň ovocie alebo orechy. Príde opica, vsunie ruku do diery a uchopí korisť. Lenže potom nemôže päsť, teraz už zavretú plnú ovocia alebo orechov vytiahnuť z diery a zostane uväznená pri strome. Miesto toho, aby korisť pustila, krúti sa, ťahá, a naťahuje, ale odmieta sa svojho pustiť.
    3.9.2013 18:54 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Příloha:
    Obrazek k tematu (v priloze)
    3.9.2013 19:50 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sýrie - 'Rebelové' přiznávají použití chemických zbraní
    Jo, to sedí.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.