abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:55 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.6. 14:55 | IT novinky

    Před 70 lety, 7. června 1954, ve věku 41 let, zemřel Alan Turing, britský matematik, logik, kryptoanalytik a zakladatel moderní informatiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.6. 11:44 | Zajímavý software

    NiceGUI umožňuje používat webový prohlížeč jako frontend pro kód v Pythonu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    7.6. 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6. Z novinek lze vypíchnout lepší integraci LLM (OpenAI, Google AI, Ollama) nebo podporu Matter 1.3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 41
    6.6. 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.6. 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    3.9.2013 13:58 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii?
    Vyprovokovať Sýriu k útoku na koho?
    Jardík avatar 3.9.2013 14:06 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii?
    Na jejich útočné lodě? A na izrael?
    Věřím v jednoho Boha.
    gtz avatar 4.9.2013 13:47 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii?
    nemožné, jejich P800 jsou jen na vzdálenost do 300 km a myslím, že oni to ví a jejich lodě budou raději dále.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    3.9.2013 14:08 Obama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii?
    já předpokládám útok na některou ze základen v Turecku, možná nějaká zbloudilá střela a protože útok na jednoho člena NATO, je jako útok na všechny členy NATO... nikoho nebude zajímat, že jde o provokaci.
    3.9.2013 14:38 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jardiku, preco ta cela tato potycka USA-Syria tak serie?
    Čo Rys, to vrah!
    Heron avatar 3.9.2013 14:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ochuzeného uranu spojenými státy pro válečné účely, kterým způsobují ozařování obrovských ploch a lidí, způsobují rakovinu na několik generací, mutace
    Ochuzený uran není radioaktivní, jedná se o stabilní izotop U-238 (4.4*10^9 let) a používá se mimo jiné i ke stínění záření (je lepší než olovo). Pro velkou hustotu ze z toho dělají pláště střel apod.
    3.9.2013 14:59 danaketh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jardík řek že ozařujou, tak ozařujou. V konspiračních teoriích nemají fakta místo ;)
    3.9.2013 15:23 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    a čím víc ochuzenej - tím víc ozařuje !!! - to je snad všem jasné ne ????!!!!
    Jardík avatar 3.9.2013 15:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Bla a další bla v mém minulém zápise, někde odkaz na video.
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 3.9.2013 15:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    No dobře no :-D.

    V tom článku studenta prvního ročníku se ovšem nikde nehovoří o radiaci (což je samozřejmně kravina) ale o chemické toxicitě. A to ještě v tom smyslu, že takto postižená osoba by musela být tak blízko, že by ji zabyla exploze samotná.

    Opravdu důkaz pro radioaktivní zamoření jak noha.
    Jardík avatar 3.9.2013 16:37 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak píšou tam, že radioaktivní stále je, jen né tak hodně, jako neochuzený. Každopádně koukni sem na video, jestli si ho ještě neviděl. Ukazují tam i nějaké ty následky.
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 3.9.2013 16:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    1) Palivovou tyč do jaderného reaktoru (která obsahuje obohacený uran na potřebný stupeň obohacení pro ten který typ reaktoru; jednotky procent), můžeš klidně vzít do ruky, můžeš s tím klidně spát, když chceš.

    2) Palivové soubory z těchto tyčí dělají normálně lidé na směny. Tak "moc" je i obohacený uran radioaktivní.

    3) Aby se přírodní uran (0.7% U-235) považoval za radioaktivní látku, musí ho být s jeho poločasem rozpadu (4.5 miliardy let) alespoň 1kg pohromadě (což už teda vyžaduje pořádnou horu vytěžené horniny).

    4) Tady se bavíme o ochuzeném uranu (0.2% U-235), což se považuje za kov stejně jako třeba železo, jen se specifickými vlastnostmi. V žádném případě se to nebere jako radioaktivní látka (stejně jako se tak nebere přírodní uran).

    Netuším, zda chci obětovat hodinu a půl na video, když je jeho závěr dopředu asi jasný ;-)
    Jardík avatar 3.9.2013 17:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    V tom videu je např. ten vědec/doktor či co, má nějakou střelu z ochuzeného uranu a chce ji dát prozkoumat, 3 instituce ho vyhánějí pryč, že je to radioaktivní, později ho zavřou, obviní a odsoudí z toho, že převážel materiál s ionizujícím zářením či tak něco. Taky tam jsou vidět nějaké ty způsobené mutace. Osobně jsem to ani nedodíval do konce, ani jsem to moc pozorně nesledoval, to mi stačilo.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.9.2013 18:36 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    http://goo.gl/EtzlzF

    ale vazne, driv jsi psal hovadiny v oboru, kteremu rozumis. co te primlo zacit psat hovadiny v oborech, kterym vubec nerozumis?
    3.9.2013 18:52 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nejake argumenty by nebyly?
    3.9.2013 19:24 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ja by som jeden argument požadovanej hodnoty dal. Maria Kirí Sklodowska nezomrela na chorobu z ožiarenia keďže nemala k dispozícii horu uránu. Urán sa ťaží v doloch a tak zomrela na počúvanie rádia.

    Dúfam, že ten argument stačí. Kvalitou zodpovedá.
    3.9.2013 20:19 xxxxxxxxxxxxxxxx | skóre: 2 | blog: xyzxyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    :-D
    rADOn avatar 4.9.2013 13:53 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    K čemu argumenty? Argumenty mohou obsahovat fakta. A fakta mají ošklivou vlastnost vyvracet jednoduché a hezké představy o světě, kdo je hodný a kdo zlý a že my jsme ti největší pašáci. Budí pochybnosti. Váhání. Argumentům je naopak nutno pevně čelit, sevřeni v pevný šik pod praporem ideologie a Jediné Správné Pravdy.

    Srsly, to co psal Heron o ochuzeném uranu výše jsou jednoduché věci které se dají dohledat za pár minut. Kdyby jardík stál o argumenty, tak se nemusí uchylovat k emo žurnalistice.

    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Bedňa avatar 4.9.2013 14:22 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    O neškodlivosti uránu sa môhli presvedčiť pred pár rokmi bojovníci za slobodu čo skončili a umierali v uránových baniach. Doprial by som vám čo tu tvrdíte podobné nezmysli o neškodlivosti sa s nimi stretnúť a povedať im to do očí.

    Na ČT2 o tom bol krásny dokument, keď človek po smene sa osprchoval a dozarca behal so sondou (čo asi tak merala?) a tá stále pípala, nemôhol to zo seba zmiť. FUCK!
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Heron avatar 4.9.2013 15:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jistě každý cítí rozdíl mezi "hotovým" kovem a prací v dolech za trest ve stížených podmínkách bez jakýchkoliv bezpečnostních pomůcek. ;-) Jako fakt argumentujme relevantními fakty. Uran se dá těžit zcela čistě a to co tu bylo v padesátých letech byly nucené práce pro politické vězně. Obávám se, že v kamenolomu na tom nebyli o nic lépe.
    Bedňa avatar 4.9.2013 19:27 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To by som chcel vedieť či by v kameňolome na ňom namerali rádioaktivitu.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    rADOn avatar 4.9.2013 20:11 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Záleží co chceš měřit, radioaktivitu naměříš všude, kamenolomem počínaje a panelákem konče. Co to má společnýho se $topic?
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    Bedňa avatar 4.9.2013 21:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Pozri sa o kúsok vyššie, ako som písal o tom dokumente na ČT2. Píšeš ako by sme mali intranet v blázinci a neviem že bežne na zemi sme vystavený rôznym druhom žiarenia.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Heron avatar 5.9.2013 09:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    a neviem že bežne na zemi sme vystavený rôznym druhom žiarenia.

    Ano nevíš. Ale jsme. Neustále. Radioaktivní jsou i životně důležité prvky.

    rADOn avatar 5.9.2013 11:02 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Píšu si člověkem který věří tomu že jakákoliv měřitelná aktivita je hrozně nebezpečná. A, abysme se drželi tématu, že když se aktivní izotopy vyseparují, tak zbylá hlušina je pořád strašlivě nebezpečná. Tedy nebezpečná jinak než tím že ji jedni lidé posílají vysokými rychlostmi na kolizní dráhy s jinými lidmi.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    rADOn avatar 4.9.2013 18:39 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Doprial by som vám čo tu tvrdíte podobné nezmysli o neškodlivosti sa s nimi stretnúť a povedať im to do očí.
    To se snáz udělá než řekne :-) Můj děda má fáral v Jáchymově a v Příbrami. I s muklama. A dožil se osmdesátky, takže z první ruky vím jak to s tím kopáním uranu bylo. Ale to je na delší povídání, řekněme že to umíraní mělo málo společného s uranem a hodně s tím jestli jsi bojovník za svobodu nebo civil. A ani jedno nemá nic společného s chemicky vyčistěným kovem o kterém je řeč.

    BTW to neznamená že by dolování uranu byla bůhvíjaká prdel. Ale pokud tě zabil uran, tak to bylo proto že ti tunová "čočka" spadla na hlavu.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    4.9.2013 21:29 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tvoj dedo bol jeden z tých, čo chodili fárať na dve hodiny pod zem a s plnou sadou ochranných pomôcok o ktorých sa môže iba zdať civilistom žijúcim na zamorených územiach? Tak to mal dobrý biznis na tú dobu. Aj donášal na muklov?

    Môj strýko fáral ako politický, a zomrel ešte za totáča na rakovinu.
    Bedňa avatar 4.9.2013 21:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Presne to ma napadlo po jeho príspevku.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 5.9.2013 13:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    No, že se Vám pletu do vaší diskuse tak jen malinko doplním:

    někdy v letech 1985-1987 jsem dělal automatizaci nahoře ve Stráži pod Ralskem a tehdy byly podmínky vskutku luxusní. A kousek dále byl UD Hamr, kde byli jako civilové tak převážně muklové. Tehdy se tam myslím chodilo na 4 hod. dolů, jasně s plnou palbou, aby se něco nestalo. No všichni i kdo dělal nahoře nebo v chemickém procesu měl dozimetr, který se pravidelně kontroloval a jednou za nějakou dobu se chodilo na celodenní vyšetření zda je vše jak má být.

    Tehdy tato práce byla hodně dobrou příležitostí jak se dostat ke slušné výplatě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Bystroushaak avatar 5.9.2013 02:44 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Můj "strejda" (ve skutečnosti to nejspíš nebyl pokrevní strejda, ale měl stejné jméno a byl ze stejné vesnice) taky těžil uran. Pamatuji si ho z dětství jako čiperného dědulu, který se dožil 80+, než ho jednoho dne tragicky rozdrtil špatně zajištěný vůz od traktoru, který se z ničeho nic rozjel.

    Jeho bratr na druhou stranu uran netěžil, ale vozil (tatrou z těch dolů) a na rakovinu umřel ještě tam, takže je otázka, co si z toho vzít.
    Bedňa avatar 5.9.2013 13:13 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ... takže je otázka, co si z toho vzít.
    Že lepšie je tlačiť vozík so 100kg hlušiny, ako mať za chrbtom XXXkg uránu?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bystroushaak avatar 5.9.2013 14:53 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ako mať za chrbtom XXXkg uránu
    Pochybuju, že by se z toho dolu vozil čistý uran, jinak by ho nebylo tolik náklaďáků. Nejspíš se odváželo to samé, co se vytěžilo (mix uranu a hlušiny).
    Bedňa avatar 5.9.2013 15:52 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Z baní sa spravidla vozí už čiastočne separovaný materiál.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    gtz avatar 5.9.2013 16:18 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Náklaďáky vozily především hlušinu nebo to co zbylo z rudy po chemickém procesu tedy nějaký hnus. Většina se toho vozila někam na odkaliště.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    5.9.2013 20:07 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Skús sa zamyslieť nad tým, či mali politickí nárok na respirátor, a ako dopadne človek dýchajúci toxický prach a zanáša si s ním plúca. Ten respirátor je nedostatkovým tovarom aj na územiach zamorených špinavými bombami ktoré sú súčasťou výzbroje NATO.

    To, že ochranné prostriedky zabránia kontaminácii toxickým materiálom ešte neznamená že ten toxický materiál je neškodný.

    Áno, čistý urán v kompaktnej kovovej forme je relatívne bezpečný. Ale to už neplatí pre jeho zlúčeniny alebo pre jeho práškovú formu ktorá sa ľahko dostane do tela. A natrvalo.
    Bystroushaak avatar 5.9.2013 22:36 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Myslím, že odpovídáš na blbý thread.
    5.9.2013 23:58 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Myslím, že ty odpovídáš na špatný příspěvek.
    Bystroushaak avatar 6.9.2013 02:13 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    S tím nemohu s klidným svědomím souhlasit.
    rADOn avatar 6.9.2013 17:03 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Teď jsi nám tu krásně ilustroval jak celá ta hysterie vzniká. To co jsi napsal je v podstatě pravda, ale dohromady je to hrozná blbost. Je pravda že těžké kovy jsou skoro všechny toxické. Ale to není funkce (jenom) radioaktivity, olovo je taky toxický kov. A když si vezmeš kolik olověných kulek se ve světě vystřílí, nezdá se ti celý trochu mimo mísu?

    Ditto kovovy prach – žádná pevná částice která se ti dostane do plic neudělá nic dobrého. Ale v tom případě je stejně nebezpečný balíček cigaret. A samozřejmě kdokoliv zapne spalovací motor je vrah vrahoucí.

    A o tom to je. Celá tahle hysterie je čirý pokrytecví, který končí když jde o vození vlastní prdele.

    BTW špinavá bomba je něco dost odlišného, ta se staví právě z těch izotopů které jsou z ochuzeného uranu vyseparované. Proto se mu říká, ehm, "ochuzený". Ale i kdyby to byl přírodní uran, potřeboval bys ho tuny aby takova bomba měla jiný efekt než hysterii. To byl /bin/ladinuv vlhkej sen aby to bylo takhle jednoduchý :-) Skutečné špinavé bomby potřebují mnohem aktivnější matroš (plutonium, soli stroncia nebo kadmia etc) a každá pravidelná armáda světa se jim vyhne obloukem protože má nepěkný zvyk škodit ve vlastních řadách.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    8.9.2013 15:51 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Takže, Ty tvrdíš že môj strýko bol pokrytec keď si dovolil zomrieť na rakovinu ktorú dostal po nútenom nástupe do uránovej bane? Keď vidím tú Tvoju komunistickú propagandu, tak mi je jasné kto v čechách volil poslednú vládu.
    Heron avatar 5.9.2013 09:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    to umíraní mělo málo společného s uranem a hodně s tím jestli jsi bojovník za svobodu nebo civil

    +1

    4.9.2013 16:21 mrv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    jj, Radium 226 ma polocas rozpadu 1601 let a tudiz je 2810743x vic radiaktivni nez Uran 238. ale otazku, jestli je jardik fakt tak blbej nebo jen trolluje, to zrovna nezodpovida...
    3.9.2013 17:34 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jak sám píšeš U238 není stabilní pouze má poločas rozpadu asi 10 delší než U235. Který je v běžně strašákem.(Myslím, že poločas rozpadu U235 je asi 7*10^8 let). Oba izotopy se rozpadají s vyzářením alfa částice.

    Rozpadová řada obou končí olovem, které je stabilní.
    3.9.2013 18:03 /*-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    USA a jejich pohunci, provokují stále Hackeři ukazují pozadí války v Sýrii
    3.9.2013 19:05 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    je to fake. Staci se podivat do diskuze pod clankem, na ktery odkazuje clanek, na ktery odkazujes.
    3.9.2013 21:08 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ochuzený uran není radioaktivní, jedná se o stabilní izotop U-238 (4.4*10^9 let) a používá se mimo jiné i ke stínění záření (je lepší než olovo). Pro velkou hustotu ze z toho dělají pláště střel apod.

    Pláště ne, ale naopak průbojná jádra.

    3.9.2013 21:21 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Prírodný urán obsahuje zmes troch izotopov - 234 , 235 a 238. Izotop 238 má v zmesi najväčšie pokrytie a to cez 99%. Tento materiál však nie je vhodný na bežnú štiepnu reakciu a preto sa ďalej spracúva. Ochudobnený urán 238 je odpadový produkt v procese obohacovania rudy - zvyšovanie podielu uránu 235. Existuje len pár možností jeho ďalšieho využitia a to výroba plutónia v množivom reaktore (napríklad pre atómovú bombu) alebo technické využitie ťažkej zmesi vo vojenskej a civilnej techike.

    Koncom dvadsiateho storočia sa začal ochudobnený urán (alebo ako zmiešaný jadrový odpad) využívať v amerických tankoch Abrams M1 ako súčasť výstuhy panciera, závaží Boeningu 747 a iných lietadlách, nábojoch, riadených strelách a inde. Výhodou tohto prvku je oveľa vyššia hustota, takmer dvakrát toľko ako olovo. Váha predmetu vyrobeného z tejto látky je preto vyššia a má zmysel ho použiť ako závažie v prostriedkoch kde nie je možné využiť konvenčné závažia kvôli obmedzenému priestoru. Bolo vyrobených vyše 600 lietadiel typu Boening 747 s ochudobneným uránom, pričom na palube má približne 400-600kg ktoré tvoria protiváhu v tele lietadla. Majú prepravné spoločnosti tieto lietadlá z 80-90 tych rokov ešte v prevádzke? Problém mohol byť ak tento stroj spadol, čo sa stalo napríklad v Amsterdame v roku 1992.

    Na palube lietadla bol ochudobnený urán ktorý sa uvoľnil a spolu s masou horel v troskách budovy. Podľa správy sa približne 900 ľudí sťažovalo na zdravotné problémy v najbližších rokoch. Súvislosť s uránom sa nepreukázala, na palube boli aj iné chemikálie, nameraná radiácia nepresahovala bezpečnostnú normu i keď bola vyššia ako bežná hranica.

    Merania a testy nepreukázali priame zdravotné riziko. Ochudobnený urán má približne 60% emisiu z bežnej vyťaženej zmesi izotopov uránu. Navyše najviac žiarenia tvoria samotné alfa častice, ktoré sa dajú pomerne ľahko eliminovať napríklad tenkou vrstvou kovovej fólie. V čom je teda problém samotnej munície, ktorú použili vojská NATO v Kosove a američania v Iraku? Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) vo svojich výskumoch tvrdí, že táto látka nemá priamy vplyv na ľudské zdravie ale pripúšťa možné riziko v prípade inhalácie prachu vzniknutého pri výbuchu projektilov s ochudobneným uránom.

    Viac úmrtí, rakovina, choroby... Použitie rádioaktívnej munície vraj nemá vplyv na zdravie. Ako potom možno hodnotiť štatisticky prudký nárast rakoviny v Kosove kde sa odohrávalo bombardovanie strelami s rádioaktívnymi prieraznými hlavicami? Desať prípadov rakoviny z 300 000 v roku 1998 a dvadsať prípadov na 60 000 obyvateľov po vojne.

    Z ekonomických dôvodov je asi jednoduchšie využiť jadrový odpad na výrobu munície, ktorú v malom množstve roztrúsia armády po svete (najmä však na balkáne a blízkom východe). V súčasnosti je akákoľvek ťažšia munícia s obsahom rádioaktívneho materiálu považovaná za špinavú bombu a kto ju prechováva je možný terorista.
    Grunt avatar 3.9.2013 22:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Já naprosto žeru mechanickou volatilnost a chemickou toxicitu ochuzeného uranu a to natolik že se dá považovat za regulérní jed a přitom se donekonečna řeší jestli nevyzáří drobek ochuzeného uranu tři alfa částice za rok. V čem je rozdíl? Tedy myslím v čem je rozdíl jestli člověka zabije pár alfa částic nebo je zabit chemickou toxicitou prvku? Resp. jak může být jedno legálnější způsob zabíjení než to druhé? Jakože kulky napuštěné kyanovodíkem už by byl ten správný způsob zabíjení? Vždyť to je naprosto retardované. Smrt prostě smrt a je jedno jestli radiologicky způsobená nebo způsobená chemiccky. Kdyby to byl jen o jedno číslo menší prvek, chtěl bych vidět jak by se to tak horečně řešilo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 3.9.2013 23:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    O legálnější způsob zabíjení mně nejde, pro mě vraždění je špatné. Jde hlavně o to, že pokud ten člověk nezemře, tak následky způsobené radiací se mohou nést po několik generací, jeho děti, děti dětí. Jestli kvůli chemické toxicitě nevím, já to nezkoumám, možná ano. V obou případech je to hnus, protože je trestán někdo, kdo s tím vůbec nemá co společného.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 3.9.2013 23:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jde hlavně o to, že pokud ten člověk nezemře, tak následky způsobené radiací se mohou nést po několik generací, jeho děti, děti dětí.
    Zatím byl prokázáno, že mnohem víc následků na tobě a tvých potomcích zanechá průmyslově zpracovaná strava než nějaký ochuzený uran. Přijde mi že se zabýváš maličkostmi. Mimochodem, olovo je pravděpodobně ještě toxičtější. No co hlavně, malý kousek olova zrychlený na obrovskou rychlost je přímo smrtelný při střetu. Fakt se tak moc nudíš?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.9.2013 08:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Zatím byl prokázáno, že mnohem víc následků na tobě a tvých potomcích zanechá průmyslově zpracovaná strava než nějaký ochuzený uran. Přijde mi že se zabýváš maličkostmi.
    no, co já vím, tak o dost horší je automobilová doprava

    přijde mi, že se zabýváš maličkostmi

    nasrat na nějaké předpisy u potravin, odteď se každý, bez ohledu na vzdělání a zájmy, musí zabývat, jak vyřešit ty auta, a až to vymyslíme, tak se teprve můžem zabývat nějakou průmyslově zpracovávanou stravou ... jo a když jsme u toho, nevim, proč se policajti a soudy zabývaj nějakejma zlodějíčkama a podvodníkama, ať nejdřív pochytaj všechny vrahy, a pak teprv řeší maličkosti jako třeba dopravní přestupky - eh, kurva, neřekli jsme, že auta budem řešit jako první?
    Grunt avatar 4.9.2013 09:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Protiargument beru. Ale už to tu bylo vytýkano mnohokrát. V Sýrii se střílí do protestantů, padají bomby prchají statisíce utečenců a nikdo si toho ani nevšimne. Spadne pár sarinem napuštěných bomb a najednou se celý západ může po***t. Asi tak vnímám použití ochuzeného uranu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.9.2013 10:55 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    celý západ? - no ... média ...
    4.9.2013 16:06 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Příloha:
    celý západ? - no ... média ...
    Situace je asi taková, kluci, abyste byli v obraze, jaký že to "západ" se chystá na tu akci. Sice USA a Francie je pořád Západ, ale tureckého sultána a v pozadí katarského šejka a saúdského krále za západ nebudu považovat. A podržte se, podporu k zásahu vyjádřila už i Albánie. To je velice přínosný spojenec jak z hlediska vojenského, tak i nesporně politického. Že by zahořeli najednou najednou horoucí láskou a přátelstvím k USA za to, že se Kosovo odtrhlo od Srbska a více se přilnulo k Albánii? Nejspíš. No nic, nebudu to dále rozebírat, stačí jeden obrázek, viz. příloha. To myslím stačí.
    4.9.2013 12:47 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Zatím byl prokázáno, že mnohem víc následků na tobě a tvých potomcích zanechá průmyslově zpracovaná strava než nějaký ochuzený uran.
    Fakt ? Byl by nějaký odkaz ?
    Grunt avatar 4.9.2013 12:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Fakt ? Byl by nějaký odkaz ?
    Fakt. Na odkaz si budeš muset počkat. Budu muset něco vymyslet vygooglit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.9.2013 14:57 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Dik. Ja to tak nejak tusim podle tech sracek, ktery se do potravin pridavaj proti zkaze a na osaleni vsech nasich smyslu. Pri laboratornich testech a v prubehu kratsiho obdobi <5 let se skodlive ucinky neprojevi, ale pokud to nekdo konzumuje desitky let tak bych se vetsimu riziku vzniku vaznych onemocneni ani nedivil. Potravinarska lobby si s tou farmaceutickou nebo zbrojarskou moc nezada.
    Grunt avatar 4.9.2013 22:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ja to tak nejak tusim podle tech sracek, ktery se do potravin pridavaj proti zkaze a na osaleni vsech nasich smyslu
    To je dost podobné tomu ochuzenému uranu. Viz. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xxx avatar 4.9.2013 01:25 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Na zdravotni problermy si bude v nasledujicich letech stezovat urcite i vice jak 900 ctenaru AbcL.
    Please rise for the Futurama theme song.
    3.9.2013 21:15 Winston Smith
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Hlupi ludia ziju stastnejsie, pretoze nevidia suvislosti.
    3.9.2013 22:09 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Utok ve jmenu humanity, jako trest za pouziti chemickych zbrani, osobne neschvaluji a prijde mi to, jako ne moc povedena zaminka. Na druhou stranu obcasne postuchovani mezi odlisnymi civilizacemi bylo, je a bude. Konflikty vetsiho rozsahu a delsiho trvani maji i pozitivni dusledky na civilizaci, se kterymi je treba take kalkulovat. Osobne mam tedy k pripadnemu konfliktu neutralni postoj. Neschvaluji jej, ale ani mi prilis nevadi...
    4.9.2013 05:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jenže následky všech těch konfliktů pocítíme my všichni. 1) Přistěhovalci (váleční uprchlíci migrující do Evropy) 2) Vyhrocená situace s Ruskem(dodavatel ropy) a Čínou(dodavatel levných komponentů). Vystoupil bych z NATO, vyhlásil neutralitu a FUCK OFF!
    4.9.2013 11:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    1. Proti tomu se lze prece branit nalezitou legislativou. Myslim si, ze to vsak nebude potreba. Co je spatneho na levne pracovni sile?

    2. Nemyslim si, ze by toto melo nejaky relevantni dopad na cenu ropy. A pokud ano, alespon bude jezdit mene trikolek po silnici.

    3. Neutralita? Jsem vsemi pro, ale radeji bych vystoupil z EU. Akorat si myslim, ze nez z ni stihneme vystoupit, tak se rozpadne sama.
    4.9.2013 12:07 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Co je špatného na levné pracovní síle? Ona ta síla už tak moc nepracuje, ale dožaduje se výhod sociálního systému. A množí se jak potkani. Až za pár (desítek) let bude tvoje manželka a dcery povinně chodit v burce tak budeš kókat jak hlópé.

    Cena ropy? Nebuď hlópé, obchodníci tebou obdivovaného svobodného neregulovaného trhu rádi využijí příležitost namazat si kapsu o něco víc než obvykle.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 13:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Cena ropy roste z také jiných důvodů - její dostupnost je čím dále nákladnější. Musí se budovat nové prostředky k jejímu získávání. Například ropné plošiny.. ty jsou drahé jako hrom. Jen pro zajímavost - jeden článek kotevního řetězu stojí kolem 1000 EUR. A ten řetěz může být 2 km dlouhý na každé straně jeden ..stačí?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 14:27 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak to potom jo. To jsou fakt chudáci. Poté co zaplatí nekřesťansky drahé kotevní řetézy si za poslední peníze postaví nejvyšší mrakodrapy na světě, umělé ostrovy viditelné z vesmíru a uměle zasněžované kryté sjezdovky na poušti. Mě je jich tak líto, že jim snad pošlu DMS.
    4.9.2013 14:44 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ;-);-);-)
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 16:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nejsou to chudáci, zisky mají v každém případě. Ale ty by měli, i kdyby byly náklady nízké. Jen celková cena ropy by byla nižší. Je to těžké tak pochopit?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 4.9.2013 22:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jen celková cena ropy by byla nižší.
    Tak to ani omylem. Pane Smolík. Vám, kovanému kapitalistovi je potřeba takové elementární věci potřeba vysvětlovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2013 00:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jako, že si myslím, že při zvýšené poptávce po ropě by i při nižších nákladech na její pořízení cena nerostla? Ale rostla, to vím taky. Ale rozhodně ne současným tempem. Náklady na výzkum a těžbu rostou geometrickým tempem.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.9.2013 10:30 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Geometrickým? To snad ne..
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2013 10:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Trochu nadsázka, samozřejmě. Ale studie by se našly. V současné době se otevírá celá řada nových podmořských vrtů. Zejména v oblasti Brazílie .. náklady na takové vrty se asi nedají srovnat s běžnými vrty v zemi, které dříve stačily. Může však dojít k jiné situaci - rozmrznutí Sibiře nebo severských oblastí a najednu bude snadný přístup k jiným ložiskům - a cena ropy půjde dolu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 5.9.2013 12:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ale rozhodně ne současným tempem.
    Pane Smolík, Vy jste neskutečně naivní. Doporučuju přečíst toto. Již od počátku věků automobilismu se jezdilo na všelico (dřevoplynem počínaje) co hořet umělo. První Fordovo auto ani myslím na benzín jezdit neumělo a slavný Ford-T byl to co dnes slavně nazýváme „Flexi-Fuel Vehikl“. Na ropu se přešlo až později, protože byla levnější. A to zůstala dodnes. Až budou výrobní náklady na litr benzínu nebo nafty dražší než výrobní náklady na jiná paliva (což je u dřevoplynu nebo ethanolu dost těžké, protože se v podstatě to palivo tvoří samo od sebe), jednoduše se na ně přejde (a částečně se i na ně přechází, třeba ve Státech a jiných zemích Ameriky, ale nesouvisí to tak moc s cenou jako se soběstačností).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2013 15:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tomu rozumím, ale beru situaci v posledních 30 letech. Alternativní zdroje pohonu aut existují, ale dosud z různých důvodů (nejen cenových) je nelze používat ve velkém. Ale to nemění nic na tom, co jsem napsal: Do ceny ropy se musí v každém případě promítnout zvýšené náklady na těžbu, o míře zisku se dá samozřejmě diskutovat, ale neříkejte mi, že konečnou cenu tyto zvýšené náklady neovlivňují.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 18:32 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Umelé ostrovy viditeľné z vesmíru pred pár rokmi v podstate skrachovali.
    4.9.2013 14:43 rbc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Trochu naivni pohled, investice do vrtne soupravy je smesne nizka oproti zisku z prumerne velkeho loziska. Z more je to sice trochu nakladnejsi, ale porad se pohybujeme ve stejnem radu.

    IMHO hlavnim katalyzatorem cen ropy je OPEC, embarga a pak samozrejme aktualni sila poptavky. Pocitat konecnou cenu u komodity silne zatizene monopolistickym postavenim a s nizkym koeficientem substituce nakladovou metodou je chybne. V mikromeritku je treba videt vliv poptavky a sezonni vykyvy cen PHM nebo podobna cena u benzinu(Natural95) a nafty, pricemz nafta ma vyrazne nizsi vyrobni naklady (dane + distribuce cca shodne).

    4.9.2013 15:06 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Taky si myslím, že zisky společností jsou násobné v poměru k nákladům. Jinak ty ceny na trhu jsou pak stejně dost relativní, protože finální cena PHM je stejně většinově tvořena daní pro stát, který si jenom lebedí, když jdo ceny nahoru.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    4.9.2013 15:07 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nedávno na BBC nějaký těžař tvrdil, že 100 USD za barel je optimální cena. Těžařům dává slušný zisk, který jim umožní investice do nových technologií, a pro zákazníky je to akceptovatelná cena. Je jasné, že snadno dostupné zdroje byly dávno vytěženy a postupně bude stále těžší ropu získat. A nelze to dělat s nástroji z hobby marketu.
    Grunt avatar 4.9.2013 22:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jak už bylo řečeno. Obrazně řečeno, ropa v podstatě sama tryská ze země, stačí vzít jen vhodnou nádobu, zachytit a prodávat. Asi tak to je. Cenu benzínu, nepočítám-li energie na dopravu a frakční destilaci (v obrovských měřítkách), tak vlastně jeho cenu tvoří jen marže a daně. Doporučuju zajímat se i ostatní paliva. Např takový ethanol nebo methanol se v průmyslovém měřítku (barely 1000L) prodávali téměř zdarma. Ale jakmile se ukázalo, že jsou to docela zajímavé paliva (např. methanolu jsou tady plné nádrže a těžaři to tady na Jížní Moravě používají podle mě jako levné palivo), tak cena rostla. Ještě k tomu daň…no když to potom člověk porovná s benzínem, tak zjistí že samotný benzín. Doporučuju projít si seznam. Tak tři čtvrtiny jsou z toho hořlavé (tedy použitelné jako palivo) na tuty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.9.2013 22:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    tak zjistí že samotný benzín
    …tak zjistí, že benzín není zas tak drahý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.9.2013 22:44 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Obrazně řečeno, ropa v podstatě sama tryská ze země, stačí vzít jen vhodnou nádobu, zachytit a prodávat.

    To už dávno neplatí. Ve skutečnosti jsou potřeba čím dál složitější a dražší technologie.

    Grunt avatar 4.9.2013 22:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Obrazně řečeno
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.9.2013 08:21 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Obrazně řečeno slunce svítí zadarmo a vítr také fouká zadarmo. Takže není nic jednoduššího, než pochytat tuto čistou energii zdarma a svítit a topit také zadarmo. Jenže skutečnost je výrazně odlišná.
    5.9.2013 09:16 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jenomze slunecni svit a foukajici vitr se dost blbe skladuje. Ale ted vazne, kdyz si to budes chtit udelat doma sam, budou ti hazet klacky pod nohy aby ses nestal nezavislym. Kdyz to ridi a podporuje (nas) stat, tak je z toho tunel kde nedohlidnes konce.
    5.9.2013 12:35 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Právě proto poukazuji na rozporem mezi obecným teoretickým prohlášením a praxí. Stejně tak je tomu u ropy. Časy, kdy stačilo zapíchnout do země trubku, jsou dávnou pryč.
    Grunt avatar 5.9.2013 19:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Přílohy:
    Takže není nic jednoduššího, než pochytat tuto čistou energii zdarma a svítit a topit také zadarmo.
    Ale je. Brblání na Ábíčku o tom jak strašně složité je tuto energii pochytat a svítit a topit jí zadarmo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2013 09:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To už dávno neplatí. Ve skutečnosti jsou potřeba čím dál složitější a dražší technologie.
    To je přesně to, co se snažím tady vysvětlit. Zvedání ceny ropy není dáno jen zvyšováním zisků nenasytných ropných gigantů, ale rychlým růstem nákladů na její získávání. O tom vím taky svoje.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.9.2013 21:26 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ..Doporučuju zajímat se i o... methanol
    ten dobre zaslepuje a ja furt rozmýšľam, kde sa v tebe len čiastočnom Moravákovi berie ten šovinizmus ;-)
    Grunt avatar 5.9.2013 22:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    WTF? Tohle už normálně hraničí se sexuálním obtěžováním. Brzo asi kuntaktuju admina. Stalking je u nás myslím přečin…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.9.2013 22:29 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    stará stodola dobře hoří, nadržená jako učitelka, už Dekreta Břetislavova vyháněla lidi chlípné do Uher (=na Slovensko), tahle paní tě chce Grunte...
    6.9.2013 06:39 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    a ty s tým dvojičkým Wéčkom si blbec
    6.9.2013 06:43 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ja Vás síce chápem, že ste frustrovaní, lebo si neviete nájsť poriadnu kočku a preto sa odbavujete na "starých učiteľkách" ako puberťáci v škole, skúste diaľnicu.
    6.9.2013 14:29 Herrgot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Zklidni se, vzdyt uz nekolikrat slibovala, ze sem prestane lezt, tak kdyz nebudes reagovat, tak to treba i dodrzi.......................
    6.9.2013 17:23 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jo, to ona jo, až bude mít Grunta nebo někoho podobného v posteli...
    6.9.2013 18:59 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Myslíte si, že keď o b ť a ž u j e t e inkognito, ste neidentifikovateľní? Na váš skupinový kurací mozoček ozaj nemám chuť, aj keď mi ho vnucujete zadarmo. Len som zrušila blogovanie, aby ste nemali kam anonymne posielať svoje príspevky do diskusie. Ale zrejme vám to chýba. Tak uvidíme, čo sa s tým dá spraviť;-).
    6.9.2013 21:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nemám problém s tím, že mě mohou administrátoři portálu identifikovat, kdyby mi to vadilo, chodím sem přes TOR - vlastně ne, přes něj nejde tuším přispívat :D, tak nějakou proxi. Vy ste zrušila blogování to mě mrzí? Mohla byste mi dát odkaz? Doufám ale, že tam není nějaká pornografie, od starších žen vašeho ražení se to zdá býti nevhodným.
    6.9.2013 22:37 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nalepil si sa na mňa sám od seba, podobne ako ten grunt. Mňa by ste inak vôbec ničím nezaujali, akurát tou svojou puberťáckou drzosťou a hlúpymi útočnými poznámkami. A keď ste dostali niekoľkokrát po svojich samozvaných provokáciách po nose, neuniesli ste to - a uchýlili ste sa k týmpornografickým výpadom na úrovni "Kameňákov" či ako sa volala tá strašná nevkusná česká hovadina...To je tak primerané úrovni tvojho estetického vkusu a mentálnej úrovni.Ten tvoj parťák sa zas pokúša provokovať otrepanými šovinistickými hláškami a ja už začínam veriť, že sem naozaj chodia vymletí sympatizanti mladých náckov (niekto z môjho okolia si všimol, že mám na monitore túto stránku a tvrdil, že je to tu nimi prelezené a zejme mal tak trochu pravdu). A ak chceš nejaký odkaz, tak tento sa ti bude hodiť.
    Grunt avatar 6.9.2013 23:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nalepil si sa na mňa sám od seba, podobne ako ten grunt.
    Tohle si vyprošuji. Já se na nikoho nelepím.
    Ten tvoj parťák sa zas pokúša provokovať otrepanými šovinistickými hláškami a ja už začínam veriť, že sem naozaj chodia vymletí sympatizanti mladých náckov
    Přijde mi že vidíte jen to co vidět chcete, ne to co je… dobře Vám tak, mladá paní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.9.2013 07:06 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Já se na nikoho nelepím...
    atď.

    To co chce a nie to co je podľa mňa vidíš ty. Tvrdenie proti tvrdeniu. O tom by sa dalo diskutovať, ale na to mladá paní dnes nemá čas ani chuť.

    6.9.2013 23:07 KKS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    jasne, žiadny blogy, všetci tu sú český lietadlo, len tá jedna je slovenská duševná krásavice
    435/2001 avatar 7.9.2013 21:10 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    KKS, po slovensky by to znelo:

    jasné, žiadne blogy, všetci sú tu české lietadlo, len tá jedna je slovenská duševná krásavica
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    Grunt avatar 6.9.2013 23:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Na můj vkus až moc ukecaná, ale jinak proč ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.9.2013 07:07 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    až moc ukecaná
    tu si to liečim:)
    7.9.2013 16:04 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    a tiež ten zálusk na zajačikmi:)
    pavlix avatar 8.9.2013 20:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Několikrát už to slibovala bezpodmínečně, nejspíš je to patologická lhářka.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 7.9.2013 15:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Přílohy:
    např. methanolu jsou tady plné nádrže a těžaři to tady na Jížní Moravě používají podle mě jako levné palivo
    Jsem to spešl pro paní učitelku jel nafotit aby si nemyslela že tady s tím jenom řežeme kořalku. Věřím že kdyby tam na to neměli namířené čtyři kamery, nebylo to obehnané plotem dva metry deset s žiletkovým drátem a metanol nebyl prudký jed, tak ty pěkné nerezové nádrže mají už dávno navrtané.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.9.2013 16:00 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    chcem ťa šukať chlapče môj
    7.9.2013 16:03 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    SOM TVOJA nadržaná učiteľka sexu
    7.9.2013 20:19 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    POZERÁM, ŽE MEDZITÝM SA HLUPÁK REALIZOVAL. TO SOM SAMOZREMJEM NEPÍSALA JA A PROSÍM TEDA TOHO ADMINA, O KTOROM HOVORILO DVOJITÉ WÉČKO, ABY ZMAZAL PREDOŠLÉ VÝPOTKY TÝCH PRIMITÍVOV , ĆO SA VYDÁVAJÚ ZA MŇA.
    Grunt avatar 7.9.2013 20:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Vy ste si něco podělali s Jílkem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    435/2001 avatar 7.9.2013 20:57 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Teraz neviem, či to má byť zlomyseľná provokácia alebo zvedavá otázka. Asi sa tu nudíte bez tých vulgárnych hádok, keď a ich snaží niekto za každú cenu provokovať. Ak to má byť snaha niečo podobné vyvolať, asi neposlúžim. Mám nejaké hranice. "Podělat si s někým něco" - to znamená presne čo? Z toho výroku cítim strach: s týmto si to radšej nechcem podělat a tak budem chodiť okolo neho ako okolo maľovaného vajca, tváriť sa že som neviditeľný alebo že som s ním radšej kamarát. Tak ako toto myslíš tou otázkou, nie, taký strach som nikdy nemala.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    435/2001 avatar 7.9.2013 20:37 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Bol si to ty, čo tu písal za mňa, kým som bola preč? Ako vidíš, tú prezývku mám odteraz prihlásenú, naozaj som nepočítala s tým, že by sa tu našiel taký imbecil, ako bol ten, čo písal namiesto mňa tie "humorné komentáre." Stále si myslím, že si to možno ty nebol, lebo keby hej, musela by som uznať, že mám veľmi zlý odhad. Do teba by som to napriek tvojej úpornej snahe nejako ma eliminovať nepovedala. Načo tie fotky, nechápem, ja si predsa nemyslím, že na Morave len řežete kořalku. Keď si tak veselo písal o pasáčkoch z hor, co slezli k internetu, myslela som, že sa ťa niečo také nemôže vážne dotknúť.

    Ten zbabelý kretén, čo to písal pod prezývkou SKK si asi neuvedomuje, že to už zďaleka nie je iba nevinná recesia, ale dôkaz, že je kôpka hnoja.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    4.9.2013 12:51 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    1) Nemůžeš už jsou v rámci celé EU nařízena příslušná opatření co se týká imigrace. jedině že by jsi vystoupil. 2) Ano i ne. mastit kapsu je základní princip kapitalismu takže když můžeš, masti. 3) S EU se klaním k vystoupení a ke zvláštní dohodám s Německem. Ale je to naivní, ale zároveň troufale obdivuhodné. jako politik bych byl asi hodně na vážkách. Vyhlásil bych referendum a hotovo.
    4.9.2013 13:24 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nemůžeš už jsou v rámci celé EU nařízena příslušná opatření co se týká imigrace. jedině že by jsi vystoupil.

    Bylo by potřeba zjistit, jaká přesně to jsou opatření. Je možné, že pouze stanovují pravidla typu, že když je žadatel o azyl odmítnut v jedné zemi EU, tak už nemá nárok žádat o azyl jinde atd. Jinak existuje celosvětová konvence o azylu, která ovšem nedefinuje téměř žádné povinnosti pro stát a hlavně tam nejsou vůbec žádné sankce.

    S EU se klaním k vystoupení a ke zvláštní dohodám s Německem.

    Nejsem si jistý, jak by se k vystoupivšímu státu Německo zachovalo. Oni investovali a ještě investují ohromné peníze do udržení EU, takže by asi dohodě s "kverulanty a rozbíječi" nebyli moc přístupní.

    4.9.2013 13:47 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To Německo je právě problém, to souhlas. :-))
    4.9.2013 13:19 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Žádnou legislativou se v EU jejich přílivu, a hlavně pak jejich sociálnímu sponzorování neubráníš. Česko naštěstí od zemí jako Francie, Itálie nebo Švédsko (teď ti šílenci nabídli plošné přijetí syrských uprchlíků) zatím má problémy jenom s cikorkami.

    Navíc přeci prosazuješ nulové zasahování státu do volného trhu a volného rozhodování, tak ani nebudeš mít žádného úředníka, který by tvoje požadavky zpracoval.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    4.9.2013 13:25 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Žádnou legislativou se v EU jejich přílivu, a hlavně pak jejich sociálnímu sponzorování neubráníš.

    Naopak si myslím, že by to šlo velmi jednoduše. Jen by se muselo chtít.

    4.9.2013 14:23 rob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    v poslední době mám pocit, že nějaká parta čmoudů a utěrek snad těm lidem co rozhodují o přistěhovalecké politice v EU a některých zemích drží nůž na krku - jinak si některá rozhodnutí nedokážu vysvětlit ...
    Jardík avatar 4.9.2013 11:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Byl bych pro vystoupení z NATO, nepřináší nám to nic. Ochranu? Hahaha. Když nás bude někdo bombardovat, tak se na nás vykašlou, jako už to několikrát udělali. Navíc jak nám pomůžou ty agresoři? Vražděním vrahů? To přece není pomoc. Otázka k vystoupení z NATO byla nedávno předložena na fóru pirátské strany, více méně byl nesouhlas.

    Taky bychom měli vystoupit z EU, nepřináší to nic. Můžeme klidně vytvořit naší banku nezávislou na té světové, ať si trhne globální elita. Ale schválně za jak dlouho nás pak začnou bombardovat, jako Libyi.
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2013 12:53 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Takže piráti chtěj zůstat v NATO jo? Tím pádem je nevolím. Genocidu podporovat nehodlám.
    rADOn avatar 4.9.2013 13:21 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Takže piráti nechtěj vystoupit z NATO jo? Další plus. Nacionalistický gesta podporovat nehodlám :-P
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    4.9.2013 13:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    pozn. Vystoupení z NATO nemá s nacionalismem nic společného.
    rADOn avatar 4.9.2013 19:02 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jasně, na to jsou vzletnější slova. To říkají všichni nacionalisti :-)
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    5.9.2013 06:18 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ale ale pane politruku. Ty patříš mezi ty podělance co musí mít za sebou velkého bratříčka aby ses nebál? :-))) Opakuji vystoupení z NATO není nic jiného než názor na který má každý právo a nemá nic společného s nacionalismem. Pokud toto právo popíráš jsi vůl, jak mraky.
    Jardík avatar 4.9.2013 14:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tu.
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2013 14:49 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Dík, volit je nebudu.
    gtz avatar 4.9.2013 15:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nemá cenu volit toho kdo se nedostane do PCR, aby mohl udělat nějaké změny.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Jardík avatar 4.9.2013 16:53 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Když si tohle řekne každý, tak se tam nedostanou nikdy však.
    Věřím v jednoho Boha.
    8.9.2013 00:58 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak běž dál lízat zadnici oranžovým nebo kouřit modré ptáky.
    5.9.2013 21:23 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Můžeme klidně vytvořit naší banku ....

    To bychom mohli, ale před tím bych sundal z budovy ČNB toho světlonoše a vyhnal všechny ty co mu oddaně slouží.
    6.9.2013 06:36 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Konflikty vetsiho rozsahu a delsiho trvani maji i pozitivni dusledky na civilizaci, se kterymi je treba take kalkulovat. Osobne mam tedy k pripadnemu konfliktu neutralni postoj
    To je ale mrazivý výrok.Vojna je barbarizmus najhrubšieho srna. Na miliónoch ľudí bez domova, zničených životoch nezáleží.
    7.9.2013 12:17 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Valka je jiste pro mnoho lidi nestestim, ale na druhou stranu pro civilizaci jako celek muze mit velky prinos: rozvoj lidstva jako takoveho, ekonomicky rozvoj, nove prirodovedecke a technicke poznatky, atd. Staci se podivat do minulosti, jake udalosti byly motorem vyvoje lidstva... Valceni je take nedilnou a prirozenou soucasti nasi civilizace (je jedno, jestli se bavime o nejake kmenove spolecnosti nebo dnesnimu usporadani). Valky byly vzdycky a budou.
    7.9.2013 12:40 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    pro civilizaci jako celek muze mit velky prinos
    Nie pre civilizáciu, ale pre tých, ktorí si v tej civilizácii aj pomocou vojen sprivatizujú jej moc a bohatstvo. V globalizovanom svete sa potom tie "výdobytky" vojny, moc a bohatstvo, sústredia v rukách jeho malej časti a veľká časť sveta si nielenže tie výdobytky neužije, ale na tých nenažrancov aj doplatí. A nespravodlivosť je zárodkom nových vojen. Čo je na súčasnom stupni vývoja technológií na zabíjanie smrteľne nebezpečné pre celé ľudstvo.( Ale možnože niekto kalkuluje s vojnou aj s ako prostriedkom na preriedenie preľudneného ľudstva a neuvedomuje si, že hazarduje s jeho prežitím. Ak áno, tak mu ten život po jadrovej katastrofe prajem.)

    Čítam teraz knižku o dejinách Uhorska, ktoré bolo od počiatku multietnickou a multikultúrnou krajinou. Tak mi napadlo, že by sme si mali brať viac k srdcu mravné ponaučenia, ktoré nám zanechali ľudia z minulosti. Keď menšinoví a kultúrne (civilizačne) zaostalejší Maďari po porážke Bavormi prestali s lúpežnými výpravami a založili svoje kráľovstvo, kde nezáležalo na etnickej príslušnosti, prvý uhorský kráľ Štefan I. povedal, že "kráľovstvo jediného jazyka a jediného mravu je slabé a krehké." Uvedomoval si význam vzájomnej znášanlivosti a mieru.

    4.9.2013 11:10 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Btw uz mas praci, nebo te stale zivi rodice?
    Jardík avatar 4.9.2013 11:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nikdo mě nechce. Když jim řeknu, že chci jeden chleba a 3l vody denně a jednoho beránka týdně za výplatu a že nechci papírové modli, tak mě odmítnou.
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 4.9.2013 12:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Což je opravdu zvláštní ;-)
    Grunt avatar 4.9.2013 12:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak, tak. Haceker Jardíkova kalibru za cenu chleba, vody a jednoho zvířete týdně? Na tom by se normálně dal postavit business plán.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.9.2013 12:48 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jestli programuješ za těchto podmínek, tak to tě beru! :-)
    4.9.2013 13:20 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Za tyhle nároky bych tě rád zaměstnal na úpravě mého webu a dalších komunikačních sítí.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    4.9.2013 23:04 SKK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    3l vody denně
    je v tom zahrnutá aj voda na umývanie? ja by som si ešte zapýatala suchý šampón
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 13:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Demokracie se v Sýrii blíží raketovým tempem!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 13:23 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Si děláte prdel, ale zatím nikde na Středním východě implikovaná demokracie Evropy nebo dokonce USA dobře neudělala, zejména s jejich národními zájmy :-(.

    Jenom čekám, kdy Saša Vondrovic příletí do teritoria bojovat za správnou věc s Kalouskovym padákem a báječnou Casou., když mu nevyšly ty Brdy.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 13:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Dělám si prdel, ale do smíchu mi není. Kam Amíci strčili nos, tam se to podělalo .. tedy od dob 2. světové války. Zato Putin je rozený Šalamoun. Schválil tu akci, ale bude podporovat Asada. Na obě strany to bude mít dobré a pozice Ruska posílí v diplomatické sféře
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 15:08 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Nadstranická práce obou velmocí se projevila v Aghanistánu.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    4.9.2013 16:18 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Schválil tu akci, ale bude podporovat Asada.

    Podívejte, pane Smolíku, já nevím, kde jste to vzal, z jakého propagandistického plátku ala lidovky, ihned či čeho. Strávil jsem nad tím trošku trošku času dal jsem si tu práci a na to vyjádření jsem se podíval v originále. Celé ho nebudu tlumočit, ale pokusím se to stručně shrnout. Říká, že dokud USA s Francií nepředloží jasné a nepopiratelné důkazy o chemickém útoku z Damašku, bude považovat útok za agresi na svrchovaný stát. Dále říká, předložte je v OSN a když to OSN uzná,tak nemá problém se zásahem proti Asadovi a dokonce ten útok hodlá i podpořit. Dále říká, že pokud bude ta záminka jen v rovině "my si něco myslíme" a bez předložených důkazů, tak je něco jako v Iráku, kde byli Američané také neomylně přesvědčeni. Stručné, jasné a výstižné.

    Dále už se začíná vyjasnovat, jak je to s tím S-300. Rusové ho dodali, ale ne komplet. Zatím jen části. Čili jsou tam třeba podvozky, nebo ta ovládací maringotka. No a z toho vystřelovat rakety ještě opravdu nejde. K tomu Putin dodává, že pokud USA zahájí útok i bez předložených důkazů, tak dodají okamžitě zbylé části že to co Američané zničí, Sýrii ihned nahradí. Čili říká, že bez jasných nezvratitelných důkazů to nezkoušejte, mohli byste pohořet s humanitárním bombardováním a s tomahawky si můžete vytřít prdel. Putin tedy vytasil eso na stůl a ted se čeká, jestli se z toho Barák ještě více nepokaká. Ještě před pár dny se mluvilo o dvoudenní rychlé akci. Dnes už tlačí až trojměsíčním útoku. Co to kurva je? Co bude přístě, pozemní desetiletá akce? Oni to tam opravdu chtějí srovnat se zemí. Tedy to, co tam ještě zbylo. Choutky už mají veliké. Propaganda nabírá na obrátkách.

    No nevím, jak se to bude dál vyvíjet. Ale jedno vím jistě, že našim médiím už nejde věřit zhola nic. To to totiž není zpravodajství, ale překladatelská agentura z Reuters a podobných zdrojů nevalné úrovně, okořeněná notnou dávkou propagandy. Sám jsem se přesvědčil, že se dá velmi umně překroutit i nepříliš dlouhé vyjádření toho Putina a to v několika případech.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 17:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Neměl jsem bohužel čas a prostor to dostatečně studovat, vycházel jsem jen z informace ČT24 v ranních zprávách. Tam jednoznačně řekli, že Rusko své závazky vůči Asadovi splní, tj. bude mu dodávat zbraně. Raketový útok Rusko schválí, pokud se předloží jednoznačné důkazy, že chemický útok provedla armáda.
    Vím toho teď málo, ale jedno je jasné a to jsem napsal, že Putin je schopný diplomat (to jsem nemyslel ironicky) a jestli se podaří tenhle husarský kousek, bude jeho úloha ve světě posílena. Tak asi tolik.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 17:23 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    No ono se nedá věřit už ani ČT, to je taky velmi zdatně překroucené zpravodajství. Tedy myslím zahraniční. Stanovisko Ruska je jasné, Putin si ponechal i zadní vrátka (kdyby se povrdilo to nasazení chem. zbraní Asadem). To je ta nejméně pravděpodobná možnost (dle mého soudu) a odhaduji, že Američané žádné důkazy nepředloží, protože žádné nemají. A nebo mají stejně neprůstřelné důkazy jako s Irákem. O to mají větší chut už všechno vybombardovat.
    Dalibor Smolík avatar 4.9.2013 17:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak v tom se shodneme, já jsem se prve jen špatně vyjádřil. Vůbec si nedovedu představit, jak chtějí ty důkazy sehnat - video nebo nějaké chemické rozbory? Nevím. Proto ta urychlená akce proti Sýrii mi připadá dost mimo mísu. A Putin je přítelem Asada (s určitou rezervou) - avšak kdyby se důkazy našly, toto přátelství by asi neobhájil a on to dobře ví.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.9.2013 17:52 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    No tak videa jsou (těch postižených tím chem. útokem), to ale nedokazuje, kdo to udělal. Chemické rozbory dělal ten tým OSN, který už je pryč. Na ně už se úplně zapomnělo, bude se bombardovat i bez jejich analýz. Ti lidé z OSN se ptali i svědků a dělali asi i další zkoumání. Něco jsem pochytil, že by měla mít Francie údajně nějaké satelitní snímky, které ovšem ještě nikdo neviděl, krom Hollanda. Něco se nadhodilo, že jsou i nějaké odposlechy, které dokazují vinu syrské armády. Celé je to podle mě habaďůra jak vyšitá.
    4.9.2013 18:19 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Už se kapánek přiostřuje :). Vladimír Vladimírovič říká, že v Kongresu SSA lžou, a vědí, že lžou když říkají, že chystaný útok nepodpoří Al-kajdu, nebot v Kongresu si myslí, že v Sýrii žádná Al kakajda téměř není. Ať je ten člověk jaký je , tak hovoří pravdu.
    4.9.2013 18:48 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ať je ten člověk jaký je , tak hovoří pravdu.

    s tím se dá jen souhlasit.
    Dalibor Smolík avatar 6.9.2013 12:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To, že je obratný politik a jeho cílem je povýšení Ruska na světovou velmoc, se kterou se musí počítat je zřejmé. Vyplývá to i z chování ruských diplomatů.
    Ještě o nich (opět) uslyšíme i my.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.9.2013 15:27 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Je zajímavé jak dříve říše zla je dnes říše dobra a naopak. Ponaučení? Není dobré nechat někoho mít moc absolutní, protože absolutní moc korumpuje absolutně! Prostě musíme decentralizovat a jestli velmoci, tak alespoň 3 ať je na planetě zemi klid a pokoj...
    6.9.2013 17:44 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To holt už tak v politice chodí, že ten zlej často světu -- někdy ve své nevědomosti -- prospěje a ten hodnej naopak uškodí. Jakoby zlo vždycky mělo adekvátního protivníka, ať už my si ho často představujeme trochu jinak. A kdo jiný by se mohl postavit plazu, kterým je nyní USA, než právě Rusko. Když si představím, že by tam dnes nebyl Putin, ale někteří jeho předchůdci, tak mi běhá mráz po zádech. Jsem přesvědčen o tom, že právě tahle protiváha, která se vždy někde vyloupne, je tím co na téhle zemi zapříčiňuje, aby tady nebylo opravdové peklo; a to už celá staletí. Ač do onoho ráje na zemi to má samozřejmě daleko.

    Mám pocit, že poslední století decentralizuje a pak zas centralizuje pod svojí vlajku pouze ten zlej. Decentralizace je tady jenom nástroj k podmanění a kdo jiný si chce podmaňovat, než ten kdo chce ve výsledku všem vládnout. Obecně zastávám starou pravdu, že zlo rozděluje a dobro spojuje; to platí na úrovni rodiny, státu a -- možná -- i na úrovni světa. Určitě by to platilo, nebýt zlořádů co to dokáží zneužít.
    6.9.2013 18:19 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    možná ta decentralizace nemusí úplně souviset s rozdělováním, ale většinou tomu tak je; nenapadá mi žádný opačný případ
    Dalibor Smolík avatar 7.9.2013 20:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Spíš to vypadá zase na polarizaci světa na dvě části .. USA a západní svět (zřejmě včetně Indie) a Rusko, Čína, Irán apod. .. zřejmě to svět potřebuje, určitou soutěživost. Stav, kdy USA byl četník světa, asi dlouhodobě udržitelný není.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.9.2013 00:28 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To si jenom idealizujete, že USA a tzv. západní svět potáhne pohromadě proti Rusku, atd. Ten svět je rozdělen už úplně jinak, mocenské a ekonomické zájmy spojujou zcela jiné společenstva. Tak jako USA má Bushovu dohodu se Saúdskou Arábii, tak se objevují nové silné zájmy zemí jako Brazílie, Čína a zrovna té Indie, kterou si přejete implementovat k USA. Ostatně i vaše západní Evropa zdaleka nejde jak stádo za USA, poslední jednání o Sýrii potvrdili srandovně jediného jasného spojence v EU, Dánsko, ostatní couvají, a některí natvrdo nesouhlasí. Nás už naštěstí neprezentuje slaboduchý kníže se svým humanitárním bombardováním, jinak bychom byli 2. podpůrcem USA.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    8.9.2013 21:40 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    slaboduchý kníže se svým humanitárním bombardováním

    Trautenberk se sice dá zařadit mezi havlovské humanitární bombardéry, ale tentokrát docela překvapil, když řekl, že je lepší se do toho nemotat. No ale těžko říct, odkud dostávájí tihle ilumináti z Bilderbergu instrukce :-).

    Teď k té Indii, jak tu naznačil p. Smolík. Indie to je velký otazník a ten příklon bych neviděl vůbec jednoznačně. Zbraně kupuje hlavně od Ruska a myslim, že jim Rusko ještě staví letadlovou loď. Už maj ale jednu vlastní, i když bych řekl, že by se měli spíš starat o to, a by měli co žrát ve slumu. Ale letadlovka je holt letadlovka. Ale Indie je nesporně čekatel na mocnost. K ničemu se zatím moc nevyjadřuje ani do ničeho nemíchá, ale to se může brzy změnit. Ty zbraně od Ruska jsou sice hlavně obchod, ale určité vztahy si tím taky budují, řekl bych.

    No a hlavně Indie se orientuje spíše na BRIC a kráčí spíš tímto směrem. Takže bych viděl spíš příklon k BRICSu, než k USA, pane Smolíku.

    Dalibor Smolík avatar 9.9.2013 00:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Indie je dost zvláštní země, mají vyspělou technologii hned vedle slumů, jak jste naznačil .. to je samozřejmě pravda. Země BRICSu mají toho hodně společného, ale že by vytvořily nějakou funkční koalici se mi nezdá, ale nemám křišťálovou kouli. Jde spíš o seskupení zemí, které se vydávají podobnou cestou a mají podobný vývoj. Jsem si dále vědom toho, že Indie měla v minulosti vazby na Rusko (potažmo SSSR) a byla latentním spojencem východního bloku, taková orientace se těžko mění ze dne na den. Spíš to vidím tak, že o Indii má spíš zájem USA než obráceně, budoucnost ukáže, čí odhady byly reálné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.9.2013 22:21 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    že o Indii má spíš zájem USA než obráceně,

    No asi tak, docela jste na to kápnul :). No doufám, že se ta situace v Sýrii posune k lepšímu... Dnes už snad došlo Spojeným státům teroristickým, že tohle co se chystali udělat, je už příliš velké sousto i na ně. Proti tomu co se může ještě rozpoutat, mi připadá kubánská krize jako nevinné laškování. V tomhle eventuálním konfliktu je mnohem více zainteresovaných stran a jaderné mocnosti, to by mohlo dojít až k neuhasitelnému požáru... Podle všeho ale Bašár souhlasil s tím odevzdáním chemických zbraní.

    Jinak si myslim, že čas hraje spíše pro Rusko, páč má v Sýrii lepší konexe. Koukal jsem chvíli na ria novosti a tam byla debata, a někdo se tam prokec, že tam mají Rusové už Specnaz. tu. Řekl bych že válka už probíhá (ta zákulisní) a všichni jsou připraveni na všechny možné scénáře, v médiích se dozvíme jen útržky. Ještě bych podotknul, že Rusko soustředilo u syrských břehů největší flotilu ve Středozemním moři os rozpadu SSSR. Čína taky - její největší manévr v tomto moři. Jestli k tomuhle opravdu dá někdo pokyn "pal", pak Bůh ochraňuj nejen Ameriku.

    10.9.2013 19:08 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Dal jsem moc "outdated" odkaz na ten Specnaz. Tady je lepší, aktuálnější :-). Když už i Matička Rus povolává nejtvrdší muže na kouli zeměkouli, proti kterým je i britský SAS jen odrost v mateřské školce, tak to už jde do tuhého, řekl bych.
    Dalibor Smolík avatar 11.9.2013 12:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Rusko každopádně se snaží o posílení vlivu ve světě, ale hlavně mají zájem o svá bývalá teritoria, mezi něž patříme i my. To mám ze soukromých zdrojů přímo z Ruska od přátel - v pondělí vyšel článek na idnes "Ruské plány a naše zájmy", stojí za to si jej přečíst.
    Americké taktické chyby a Obamova rétoria hraje Rusům do karet, to je jasné. A Putin tuto příležitost rozhodně nepropásne.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 9.9.2013 00:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    To si jenom idealizujete, že USA a tzv. západní svět potáhne pohromadě proti Rusku
    Ne, tak naivní nejsem:-). Rusko bude ale přirozeným oponentem USA už z principu, chce také hrát roli světové velmoce, kterou kdysi bylo. Ale v případě hrozícího konfliktu se třetím světem a islámem jako takovým proti sobě USA a Rusko stát nebude. Ostatně nestálo ve skutečnosti proti sobě ani ve 2. světové válce .. a studená válka? Ta se nakonec v tu horkou nerozhořela ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.9.2013 11:34 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Ale v případě hrozícího konfliktu se třetím světem a islámem jako takovým proti sobě USA a Rusko stát nebude.
    Zatím to, zjednodušeně řečeno, vypadá, že proti sobě stojí, neb Rusko podporuje Šiíty a USA Sunnity.
    6.9.2013 20:27 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Vyplývá to i z chování ruských diplomatů.

    Hehe, tak diplomatické to není, to teda vůbec ne. Ale když se to veme kolem a kolem, tak je to pravda. Británie je už v podstatě jen takový mopslík či spíš čivava na klíně USA, mocnost už to není. No a ten mopslík ještě v těžké chvíli utekl do kouta.

    Sice ještě není dobojováno a nechci přebíhat, ale ted má Rusko mírně na vrch a Putin si celkem s Bombamou vytírá prdel. Ale pořád je cosi na obzoru, co zavání karibskou krizí ze 60-tých let minulého století. Pořád si myslím, že jsou v USA natolik šílení, aby tu nejdebilnější a nejnesmyslnější válku všech dob na podporu Al kajdy budou chtít zahájit i bez souhlasu Kongresu.

    Než lid v Kongresu rozhodne, tak se Rusové vcelku zařídí. Vydatně posilujou flotilu u syrských břehů. V brzké době tam budou mít 4 výsadkové lodě plné námořní pěchoty či nějaké techniky. Na cestě je i blíže nespecikovaný lodní náklad, podle vyjádření ruské strany je to "náklad pro Sýrii" (hehe jak nečekané) :-). Odhadoval bych, že to jsou zbylé části S-300, chybějící ke zkompletování, skoro bych si na to i vsadil :). Ale neřekl bych, že se ty dvě flotily ruská s americkou nakonec spolu pustí do křížku, spíš jde z ruské strany o ukazování svalů.

    6.9.2013 22:01 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Otázka je, co po tom všem provede ješitnost těch několika paličáků, kteří by rázem vypadali jako banda blbců. Zcela jistě je bude někde v pozadí poňoukat již připravený Izrael, který by nejraději vše konečně vyřešil jednou provždy; proč by jinak Izrael pořizoval protiraketový deštník a několik německých ponorek -- proti teroristům v Gaze by to byla příliš drahá investice (pro případ napadení zlých sousedů, jenže to by nesměl sám vyhrožovat Iránu, že míra trpělivosti téměř vypršela).

    Žít v dusnu blížící se třetí světové války a neustálém zbrojení, by také nebyla žádná výhra. Možná by jim právě tohle vyhovovalo, aby se rozpumpovala ekonomika a lidé ve strachu a nejistotě mohli přemýšlet o nových řešeních.
    10.9.2013 18:57 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    poňoukat již připravený Izrael, který by nejraději vše konečně vyřešil jednou provždy;
    Dlouho jsem přemýšlel, jakou roli hraje v tomto konfliktu Izrael. Nyní je to už jasné. Izrael je kukaččí vejce USA a to ptáče se už vylíhlo. To ptáče chce vyhodit všechny nepohodlné sourozence z hnízda.
    11.9.2013 20:59 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    dobré přirovnání
    12.9.2013 01:05 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jardík avatar 12.9.2013 18:46 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Super ... víc špehounů, tohle už fakt považuji za protizákoné, a budu muset napsat naší vládě, že požaduji, aby vynutili má práva i v zahraničí, nebo znemožnili zahraničním vládám a firmám mě sledovat, třeba Velkým Českým Firewallem, který nepustí komunikaci z ČR ani do ČR (O.o)
    Věřím v jednoho Boha.
    4.9.2013 20:27 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Rusko vydalo studii , která má dokázat, že jsou za vším povstalci.
    Dalibor Smolík avatar 5.9.2013 09:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Studie se dají vyrobit na koleně jakékoliv, jde o to, čemu mají sloužit. Netvrdím, že nemá Rusko pravdu, bude ji možná mít víc než Američani. Podle mého názoru jde o velmi patovou situaci, kdy důkazy chybí a nebude možné je věrohodně dodat. Kdybych to měl rozhodnout já, v současné době bych žádnou akci proti Sýrii nepodnikal, ale snažil se co nejvíc monitorovat skutečné dění v zemi. Zasáhnout až později podle získaných bezpečných zpráv.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.9.2013 10:44 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    podle mě se to kloní spíš k variantě povstalci provokují, jen si to nechce nikdo ze "západu" přiznat

    assad není sebevrah - kór když viděl jak dopadl saddám a kadáfí ...
    rADOn avatar 6.9.2013 17:23 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Zrovna ve světle toho jak dopadl Kadáfí je sebevražedný prakticky všechno co Assad dělá. Kdyby vycouval včas mohl si zachovat tvář a vliv. Klidně by se mohl za pár let vrátit jako zachránce – nebylo by to poprvé.

    Na povstalce jsem původně taky sázel, ale teď už tomu moc nevěřím. Západní tajný služby si dají aspoň navenek bacha aby neuřízly ostudu jako v iráku. Nemá cenu riskovat kvůli díře kde není ropa ani nic jinýho zajímavýho. A pokud povstalci vyhrají bude těžký něco takovýho utajit.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    6.9.2013 20:42 AMD Mordechuj Fununu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Klidně by se mohl za pár let vrátit jako zachránce

    Máš nějaké divné představy o té válce. To by jako odešel, řekl nazdar, zatím se tady postřílejte a já se vrátim, držte mi fleka. Ten flek by mu určitě celou dobu drželi, to je nepochybné.

    Nemá cenu riskovat kvůli díře kde není ropa
    Ale má cenu riskovat, jinak by se do toho tak nehrnuli. Pokud ještě tápeš o co tam kráčí, tak se stačí podívat zde, ta špatná barva Sýrie a jeho nedalekého souseda Íránu by ti mohla napovědět, oč tam kráčí. Jinak ta díra byla jedna z nejkulturnějších a celkem vyspělých zemí na tamější oblast. Ovšem před válkou.Jinak to je jedna z kolébek civilizace (části Mezopotámie) a je to kolébka i křestanství. A jeden z posledních nábožensky snášenlivých států v té oblasti. Což ted nenávratně spěje do prdele, s příchodem těch "povstalců" z Al kajdy, co řežou lidem hlavy.
    7.9.2013 08:02 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    dobrá mapka, díky za link
    5.9.2013 08:38 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    starý ale docela dobrý. :-) http://www.youtube.com/watch?v=3tAKf5vMRjo
    5.9.2013 09:05 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Na infowars psali, že šlo o provokaci ze strany opozice, psali, že ty Jardíkovi futra instaloval americký špión ze skupiny JAMBSthreat21, což je skupina rebelů operující ve středočeském kraji, zde je Vladimiruv důkaz - předmětný rebel http://goo.gl/Zq5Nb
    7.9.2013 21:26 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tak už to zase vypadá, že se budou lejt kule.
    7.9.2013 23:02 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Zítra bude masírka na tv h@vna, Pepiny uvedou reportáž "Máme z nich strach všichni, chemické a biologické zbraně". Kdo že to vlastní tv h@vna?
    Jardík avatar 8.9.2013 16:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jó na hovnech bude proamerická propaganda, už to vidím. Nemá ani smysl se na to dívat, budou tvrdit 'udělal to Assad', jediným důkazem bude "Tvrdí to Obama/Kerry" a neukážou jediné zprávy inspektorů z UN, neukážou zprávy zadržených teroristů/rebelů při převozu sarinu, neukážou videa, jak je odpalují, jak jima vyhrožují, jak jím zabíjí králíčka, neukážou, jak jedi srdce obětí, jak řezají hlavy křesťanům, ani jak včera napadli Syrskou křesťanskou vesnici, kde dodnes mluví aramejštinou. Neukážou Assada, jak té vesnici pomáhá zbavit se teroristů, ... jestli ano, tak jim snad pošlu poděkování, ale opravdu v to nedoufám.
    Věřím v jednoho Boha.
    8.9.2013 18:06 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Narazil jsem na zajímavej blog, ze kterého jsem si konečně udělal obrázek, co vlastně UN hodlá zkoumat. Jen mi to nějak nekoresponduje s tím videem, co sem dal jardík, kde odpalují střely s modrými kanistry.
    8.9.2013 18:10 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Jardík avatar 8.9.2013 18:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Imho ony látky jsou jaksi směšné. Dá se to z nich vyrobit. Ale např. USA běžně tou chemickou zbraní, jak některá média nazývají fluorid sodný (sodium fluoride), plní pitnou vodu, je v zubních pastách, ... přitom je prokázáno, že způsobuje autismus. Jak se dělá test na přítomnost sarinu a jak ho v US dělali, popisovali někde, nevím teď kde, někde možná najdu odkaz. Dělali ho z vlasů, nějak to pálili či co a pak testujou přítomnost právě fluoridu sodného, jež je v sarinu. Už ale veřejnosti zapomněli sdělit, že fluorid sodný ve vlasech běžně najdou u každého američana, co pije jejich vodu s touto chemikálií. Tím samozřejmě neříkám, že to sarin nebyl, jenom je to jaksi takový důkaz-nedůkaz.

    Taky ty videa a výhružky, že použijou chem. zbraně, to odpálení raket na videu, prostě je to vše sporné a není prakticky jediný důkaz, který by s jistotou ukázal na jednu stranu.

    Každopádně všechno bombardovat, zničit při tom všechno možné, zavraždit tím několikanásobně víc lidí, než samotný chem. útok (a přiznejme si, že tím chem. útokem to alespoň není tak dlouhé utrpení jako třeba americké mučení na guantanamu na základě domněnky, které trvá roky, ale tím ho samozřejmě neschavulu jako přijatelné). Násilí jenom přinese více násilí. Situaci je potřeba řešit mírově, třeba i pitomě vyzvat Assada i ony teroristy/rebely, ať odevzdají chem. zbraně k zlikvidování a dále nepodporovat ani jednu stranu dodáváním zbraní, pouze zajistit jídlo/ošetření, atp. To, jak chce Obama pomoci vražděním je zrůdnost.
    Věřím v jednoho Boha.
    8.9.2013 18:42 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    vysvětlení ohledně videa s modrými kanistry jsem na zmíněném blogu už také nalezl
    Jardík avatar 8.9.2013 19:43 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Věřím v jednoho Boha.
    8.9.2013 20:43 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    se akorát snaží udělat z Assada neschopného vůdce, aby měli důvod k zásahu
    8.9.2013 19:54 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    že ještě prudim, ale zajímavej mi přijde komentář pod Daniel S.30 August 2013 06:15
    8.9.2013 21:26 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ten maník poukazuje na nějakej iránskej odpalovací systém, kterej je o pořádnej kus větší, přičemž podle specifikace ten průměr (a zřejmě i délka) přesně sedí podle specifikace tady. Nehraje mi tam víc věcí, ale zajímavých odkazů tam má dost.
    Jardík avatar 9.9.2013 19:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Věřím v jednoho Boha.
    9.9.2013 20:50 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    svině
    435/2001 avatar 9.9.2013 21:13 435/2001 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Odporné praktiky, však? Urobiť niekomu také podlé svinstvo a potom ho použiť proti samotným obetiam. To sa môže stať komukoľvek a kdekoľvek, ak sa bude ďalej prekrúcať a zahmlievať, ako to naozaj bolo.
    Ňigda neznaš, kedy ce trafi šľak, ňezostaňe tu po ce aňi ľem mastny fľak.
    10.9.2013 11:12 Radun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Dalibor Smolík avatar 12.9.2013 17:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    Tohle skutečně stojí za přečtení
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 12.9.2013 20:23 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA provokují Sýrii? Update
    ano pane Smolíku, má pravdu. Chovají se jako agresor a již Putin říkal, že za útokem stojí teroristé. Ehm povstalci.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.