abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:22 | Upozornění

    Společnosti Ticketmaster byla odcizena databáze s osobními údaji (jméno, adresa, telefonní číslo a část platebních údajů) 560 miliónů zákazníku. Za odcizením stojí skupina ShinyHunters a za nezveřejnění této databáze požaduje 500 tisíc dolarů [BBC].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Rozcestník

    Vánoce

    7.12.2011 09:27 | Přečteno: 1369× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 7.12.2011 15:14

    Svátky obžerství a konzumu. Přesto byly časy, kdy bývaly cítit ve vzduchu. Dnes už tomu tak není. Příčina může být dvojí - buď se mi zhoršil čich a nebo fakt, že už se neprodává tolik živých stromků jako dřív. Tu atmosféru totiž asi vytvářely nejspíš stopy vůně jehličí.

    K období vánoc patří Mikuláš a Ježíšek. Nás synátor je o existenci těchto bytostí skálopevně přesvědčen. Prozatím totiž od Ježíška vždy dostal, oč si napsal a Mikuláš mu rovněž zanechává bohatou nadílku dle jeho gusta. To je ten úděl potomků dětí z rozvrácených rodin - tlupa dědečků, babiček strýců a tet. Umocněno faktem že je zatím nejmladší a navíc kluk - ovšem brzy bude mít po žížalkách, neboť se na jaře z hošíka stane sám strýcem. Sice z druhého kolena, ale na tom až tak nesejde.

    Zajímavé je, že mně vánoce až tak v paměti neutkvěly. Spíš Mikuláš. Moje nejranější vzpomínka je na Mikuláše - to mi mohlo být tak pět. Pamatuji si kdo tam byl, co jsem dostal a dokonce i to, že Mikuláše dělala tehdy moje máti - poznal jsem ji po hlase. Pak si pamatuji ještě jednoho Mikuláše - to jsme byli tehdy u mého kamaráda a Mikuláše dělal můj taťka - proflákly ho pohorky.. ;-)

    Samozřejmě, že jsem se na vánoce vždy těšil - ale vždy marně. Nikdy se nestalo, že bych dostal co jsem si přál. Jednou už jsem se naivně domníval, že snad přeci jen... Protože jsem jako každý zvědavec šňupal po všech koutech a přitom narazil na ev. vánoční dárek. Dárek to sice byl. Ovšem nejspíš pro syna otcova kolegy, protože já ho pod stromkem nenašel. Ale jak se říká - všechno zlé je k něčemu dobré. Já si tak alespoň dal jedno zlaté pravidlo:"Od nikoho nic pěkného nečekej a to víc můžeš být mile překvapen." Pořád mi to přijde lepší, než najít pod stromkem cedulku s textem: "Když se budeš celý rok dobře učit - dostaneš k vánocům kolo".

    Vánoce jako takové pro mne byly vždy rodinná záležitost. Po rozvodu rodičů, do doby než jsme čekali Quida jsem prožil pěkné vánoce jen párkrát. A o těch bych rád napsal.

    Zima r. 1984. Večeři jsem protrpěl s máti a jejím přítelem a pak již upaloval za Evou. Její maminka - operní diva - zpívala v natřískaném kostele na půlnoční a pak jsme se courali po Mariánkách. Mimochodem - kolečko osudu je nevyzpytatelné. Eva, to je v současné době má - jak žertem říkám - alternativní žena. Ke které jezdíváme s Quidem k nám domů. Její dcera ho má hrozně moc ráda, a Haňa se svým starším bráchou mu tak alespoň suplují sourozence, které nemá.

    Zima r. 1988. Víkend, během kterého jsme s přáteli stihli na chatě v Beskydech profičet během víkendu od Mikáleše, přes Vánoce a Silvestra až do tří králů. Neuvěřitelně hektická akce, kdy při večerním rozdávání dárků - ve chvíli nejvyššího napětí a všeobecné zvědavosti jeden účastníků při rozbalování svého dárku - usnul. Možná to někomu přijde neuvěřitelné, ale nevypila se tam tenkrát ani kapka alkoholu.

    Zima r.1989. Vánoce na kolejích. S klukama jsme tenkrát udělali tuhle akci pro naše kamarádky. Zavraždili jsme kapra, a připravili akci. Všichni hoši bílé košile a šlajfky. Nacvičili jsme pro ně i nějaký ten výstup. No úžasná akce, se skvělou náladou, kterou mi dokázala obratem totálně zkazit jedna slečna. Opravdu si nemohla vybrat lepší den pro to aby se stavila vrátit mi některé moje věci. Kdyby byla přišla sama, tak by mi to až tak nevadilo..

    Vánoce r. 1990 byly poslední co jsem nějakým způsobem strávil s mojí máti. Byl jsem tenkrát na vojně a já upřednostnil před Silvestrem vánoce. S mou tehdejší přítelkyní - rovněž z rozvrácené rodiny, jsme tehdy obrazili na trase Ostrava - Třinec během jediného dne všechny naše rodiče. Když náš vztah později přerušila, vynutila si moje máti, že chce náš společný dárek co nám dala zpět. Vyhověl jsem jí s tím, že to je naposled, co jsem od ní nějaký takový dárek přijal.

    A pak následovalo deset šťastných let, co jsme se pravidelně o vánocích potkávali na Štědrý den s kamarádem Royem na boudě v Jeseníkách. Čas od času se dostavil i někdo další, ale my dva - to byla jistota. Pak se oženil ale já tam jezdil dál. Strávili jsme tam i dvoje vánoce se ženou a Quidem, když trochu povyrostl. Poprvé jsme ho tam vynesli v sedačce, ale podruhé už tam vyšel sám. Ale od té doby, co nám zemřel děda v Praze, trávíme Štědrý večer s babičkou v Praze

           

    Hodnocení: 63 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.12.2011 11:50 dave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Příliš osobní.
    7.12.2011 23:22 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Nevidím problém, dokud to nebude mezi zprávičkami nebo články...
    7.12.2011 13:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Koukam Jilek v2.0
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    7.12.2011 13:59 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Tak si mě zablokuj a nepruď.
    7.12.2011 17:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Klídek, blokovat uživatele umím, nestarej se.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    7.12.2011 14:13 rthetwhg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Bych neřekl. Na rozdíl od Jilka se A.K. nevyjadřuje jazykem extrasprostého huvátského dlaždiče s chováním řeznického psa.
    7.12.2011 14:29 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    to jiste nebylo mysleno zle. Jak spravne podotykate, Jilek by napsal, ze si udela na Vanoce kapra a sni si ho sam (mnam) a ze kdo na kapra nema , tak je neschpna socka a ta at klidne chcipne.

    Na druhou stranu se mnozi zapisky pana A.K., ze ma clovek az pocit, zda neni na case podat pomocnou ruku (sere se to v manzelstvi, rodine, prace ?). Pro me je tam az prilis socialna.
    7.12.2011 15:12 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Spíš naopak.. Hromada práce u počítače při které je třeba ubít čas než něco doběhne a je možné pokračovat.. ;-)
    7.12.2011 16:47 PANiKA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    mne to pomohlo ukratit velice obdobne zabity cas jako tobe, takze dik :)
    7.12.2011 13:30 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Vánoce se píší s velkým V.
    kotyz avatar 7.12.2011 13:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Svátky obžerství a konzumu.

    Já za ty svátky konzumu dodávam ještě: ...kdy masy kupujou věci který nepotřebujou za peníze který nemají. To je samej Provident a Homeless Credit, plaťte až za rok, výhodnej úrok a pak přijde exekuce :-D Vánoce sou tak depresivní posledních několik let, kdepa klid a pohoda, to už neplatí.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    7.12.2011 14:10 rthetwhg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Minimálně 1 týdně mi přijde reklamní SMS na mobil s nabídkou nějaké půjčky.
    7.12.2011 14:23 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce

    na vanoce rano

    Na vánoce ráno, štedrej den tehdy byl,
    já se v cele temný jak smutek probudil.
    Na vánoce ráno, bejvalo rok co rok
    já chodil do Jacksonu pít brendy svý a grog.

    Holka, ach holka, dobre to víš,
    proc já byl tenkrát u brendy
    a ted je u me mríž.

    Na vánoce ráno, já zas do Jacksonu šel,
    šerif Brand tam holku mou na svejch kolenou mel.
    Na vánoce ráno, když ztichnul jek a krik,
    na zemi ležel šerif Brand o kus dál pomocník.

    Holka, ach holka, dobre to víš,
    proc já byl tenkrát u brendy
    a ted je u me mríž.

    Dalibor Smolík avatar 7.12.2011 16:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Nádherná písnička .. holt pro nás, pamětníky :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.12.2011 16:42 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    ruku na srdce pane Smolik, nebyly ty Vanoce za komunistu lepsi?

    Na Mikulase si deti odnesly z besidky ROH kolekce plne cukrovi (ano, nase deti, my jsme si je tenkrat jeste mohli dovolit) - cukrovi bylo tolik, ze pod tim praskaly vetve vanocniho stromku. V zamestnani taky bylo dost porozumneni, ze zensky musej vanoce pripravit a 2 tejdny pred vanocema vedouci vedel, ze jsou dopoledne po nakupech. (to je to co se dost zapomina - sice se stalo ve fronte, ale clovek na to aspon dostal volno z prace!). A pod Vanocnim stromkem toho take bylo dost, zrovna tolik jako dneska. Pan Kapica tu pise, jak synkovi zari oci, kdyz dostane ty darky. Nedovedu si predstavit co by dnes delal, kdyz by dostal ten traktor, jaky sem dostal ja tak v roce 1960. Traktor mel vlastni prevodovku ze zpateckou. Opravdu, radici paku a 4 rychlosti. Za 43 korun - opravdu , za 43 korun.

    A po Stedrem dni se jelo na podnikovou chatu ROH (100 kc za tyden - nas podnik ji mel ve Spindlu). A lyze mel skoro kazdej budto K2 nebo Atomic.

    Ano, Vanoce byly tenkrat jeste Vanoce.
    Dalibor Smolík avatar 7.12.2011 17:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    ruku na srdce pane Smolik, nebyly ty Vanoce za komunistu lepsi?
    Byly! Jednak proto, že jsme byli děti nebo mladí, ale všeho jsme si vážili. To bylo slávy, když se sehnaly rozinky! Já jsem jednou byl pro ně až v Budapešti. Holandské kakao na pracny? To byla vzácnost, každá pracna byla opravdovou pochoutkou .. a volno na fronty bylo taky. To jo :-)
    Na druhou stranu dneska má dost firem volno už 23.12, já jsem ještě v roce 1980 byl na Štědrý den normálně v práci (chlapovi to tak nevadí :-)).
    Já jsem dostal v roce 1960 letadlo na baterky, létající kolem své osy na tyči, vzpomínám na to dodnes.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    PepaSFI avatar 7.12.2011 17:28 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Ano, byly lepší. Byli jsme tenkrát skoro o čtvrt století mladší, to dělá hodně. A paradoxně, díky tomu všeobecnému nedostatku byl ten pocit svátku intenzivnější. Ten šedivý svět byl najednou tak nějak zářivější, do obchodu dostali banány a pomeranče, někdy dokonce fíky a datle, ženský se o to málem porvaly protože na vesnici s padesáti rodinama toho přišlo tak pro dvě rodiny. Vzpomínám si na kořalku datlovici. To jednou soudruzi nějak špatně naplánovali to exotický ovoce, zapomněli to rozdělit do obchodů a tak několik vagónů datlí poněkud šlo do gébišu. Rozvezli to do prasečáků na krmení a někoho samozřejmě napadlo že je toho pro prasata škoda. Dnes stojí kilo banánů míň než jeden chleba, koupit si je můžu kdykoliv a nejen banány. My pamětníci, kteří máme svátky pořád spojené s věcmi které nebyly běžné to holt tak vnímáme. U mně to není žádný obdiv ke starým časům, jen ty příjemné maličkosti spojené se svátky jaksi zevšedněly. A nějak za ně není náhrada.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Dalibor Smolík avatar 7.12.2011 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Jo, málem bych zapomněl :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.12.2011 08:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Zajimavy, ja si ji nikdy s vanocema nespojil...

    Silna je taky tahle.
    Dalibor Smolík avatar 9.12.2011 10:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Tak tohle je opravdu silný kafe .. a bohužel pravdivý. Fakt je, že si o řízku se salátem musím taky jenom nechat snít :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.12.2011 14:33 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Vánoce jsou většinou dnes asi svátkem konzumu. Většinou. Jaké si Vánoce udělám, takové je mám. Za ničím se neženeme, dárek pro manželku mám už snad měsíc doma, dárek od manželky pro mne přišel nedávno. Jen drobnosti, nic drahého. Pro synátory jsme nakupovali v průběhu roku, něco se sešlo od babiček a dědečků. Budou toho mít dost. Před svátky si uděláme zásoby jídla abychom nemuseli do obchodů, nakupujeme u nás v Bille, do hypermarketů nechodíme. Takže žádné sváteční odpoledne v obchodě.

    Den před štědrým dnem napeču koláčů asi z kila mouky. Jedná se o Kunovské koláče, mockrát do roka je nedělám, ale na Vánoce vždy. Dělala to tak i moje maminka, je to taková naše malá tradice. Krásně si u toho odpočinu, dvojčata mi pomohou dát nahoru povidla a posypat posýpkou. Zabaví se u toho a bude to fajn. Večer, až synci usnou, nazdobíme stromek.

    Na Štědrý den ráno manželka nachystá bramborový salát a rybí polévku. Já odpoledne nachystám pro sebe kapra, pro manželku jinou rybu a pro kluky taky něco jiného. Večer to jen osmažím a bude hotovo. Přes den se budeme dívat na pohádky a pokud bude venku slušné počasí, půjdeme se projít a podívat se jak lidem v oknech svítí světýlka. Večer povečeříme, rozdáme si dárky a je to. Sice to asi nebude tak úplně růžové, protože synci budou z toho cukru jak urvaní z řetězu, ale snad to zvládneme v klidu.

    Když jsem byl malý, u nás na dědině se chodilo na půlnoční, v kostele zpíval sbor, hrála kapela + varhany. Bývalo to super. Teď v Nera nevím jak to funguje a s klukama se takto nikde jít nedá. Nevydrželi by to a místo pohody by byly akorát problémy.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    7.12.2011 14:48 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Tak nejak si predstavuji vanoce...z tveho popisu cisi pohodicka.
    7.12.2011 15:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Vánoce jsou především o dětech a o tom, být s těmi co máš rád. Baví mě pozorovat Bobšína, jak nadšeně rozděluje dárky a nedočkavě se sápe na ty co jsou pro něj, ale někdy si říkám, jestli to není špatně, že zatím dostal pokaždé vždy oč si Ježíškovi napsal.

    Když jsme trávili vánoce na boudě, tak měly větší kouzlo - i když taky ne vždy byl sníh. nebylu totiž ani tak o dárcích, jako spíš o té atmosféře. Ale na druhou stranu mě zase těší vědomí, že nikdo z našich rodičů není o vánocích sám.
    7.12.2011 16:40 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Přesně tak, cítím to úplně stejně. Vánoce jsou především o dětech. Ty natěšené dětské obličeje na tom mám nejraději. Dvojčata už z toho mají trochu rozum, ten nejmladší moc ne, ale to nevadí.

    Nevím proč, ale já si vybavuji snad jen jedny konkrétní Vánoce, kdy jsem dostal o co jsem si Ježíškovi napsal. Bylo to takové to malé nářadí, kde byla pilka, dláto, šroubováky, kladívko a tak. Pamatuju si, že jsem s tím dárkem na štědrý den i usínal. Nevím kolik mi bylo let. Taky si dodnes pamatuju Vánoce kdy mi rodiče kupovali dárek až na Štědrý den. Bavili se o tom a netušili, že poslouchám. Tenkrát mě to velice mrzelo, všichni už měli své dárky a já nic. Tyto Vánoce mi nějak zůstaly v hlavě, jinak si nic konkrétního nepamatuju.

    Minulé Vánoce s klukama byly dost divoké. Na Štědrý den byl stromek několikrát na zemi, baňky orvané a tak. Večer jsme nezamkli obývák a ráno jsme našli stromek narvaný v krabici, baňky rozdupané, všechno zničené. Na druhý svátek vánoční ráno jsme na zemi v obýváku našli rozsypané asi 3kg pracího prášku, takový ten prášek na bělení prádla a ještě vylitý tekutý prášek na praní. Nezaklapli jsme pojistku na skříňce. Myslel jsem, že mě odvezou do blázince. To byly snad nejhorší Vánoce jaké jsem zažil. Je to s nima složité, všechno se musí zamykat, všude dětské pojistky, furt se na ně musí dávat pozor. Snad budou tyto Vánoce konečně fajn :-D.

    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    7.12.2011 16:45 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    kolik klukum je? 14?
    7.12.2011 16:57 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Za pár dní jim budou 4 roky. Ten nejmladší bude mít rok a 4 měsíce.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    7.12.2011 17:15 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    3 kluci, to je teda sila. Muj obdiv. Ten nejmladsi mel byt asi holcicka, ne? Zkusite to jeste jednou?

    Dalibor Smolík avatar 7.12.2011 17:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Můj strýc měl tři kluky a ještě jednou to riskli. Vyšlo to. Byla to holčička, napočtvrté.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.12.2011 19:09 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Ne, už fakt ne. Stačí bohatě. Ten třetí měla být holčička, Daniela, no a je z toho Daniel :-D. Ale je zlatý. Na 4 děti máme malý byt a neutáhli bychom to finančně.
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    7.12.2011 23:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Na 4 děti máme malý byt a neutáhli bychom to finančně.

    to som si myslela tiež... ale posledné boli dvojičky, škrt cez rozpočet
    Dalibor Smolík avatar 9.12.2011 01:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Znáte ten vtip? Veterináři se narodila trojčata. Sestra v porodnici mu je přišla ukázat, on se na ně podíval a povídá: "Vyberu si to prostřední" :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.12.2011 14:55 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Jak a proč vlastně vznikají tyhle rozvrácené rodiny...? Jsou na to nějaké kvóty z Unie nebo proč prostě nefungovat tak nějak normálně...?
    7.12.2011 15:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    To by ses měl spíš ptát asi našich rodičů.
    PepaSFI avatar 7.12.2011 16:52 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    myslím že těch "živých" stromků se prodává víc než dřív. Tím myslím dobu tak nějak před dvaceti lety. Nevím teda jak ve větších městech ale v těch menších si nějak nevzpomínám že by se tenkrát takové množství prodávalo. Hodně lidí ho prostě ukořistilo v lese nebo stromek dostali od někoho z příbuzenstva kdo to měl do lesa blíž. Na vesnici samozřejmě nekupoval stromek nikdo. A později když se restituovaly lesy, vesničani postupně přešli většinou na umělé. Někdo má přírodní, z vlastních zdrojů, nebo taky z nevlastních ale do města pro stromek z vesnice nejede snad nikdo. Osobně si myslím že coby symbol ten umělý stačí. Vím že ty stromky na trhu jsou z plantáží, pěstované jen pro ten účel, ale já bych to za ty prachy stejně nekupoval. A z lesa, zničit kvůli pár dnům parády živý stromek, to tak nějak není můj styl. Ale k těm pocitům. Jednak to bude tím že jak stárneme, vnímáme věci jinak. Mění se nám měřítka hodnot, vzpomínky, zkušenosti a taky vnímání času. Jako klukovi mi připadala doba od Vánoc do Vánoc strašně dlouhá. Dnes mám pocit že to bylo nedávno, že Vánoce sotva skončily a už zas tady budou další. A ten shon a zmatek, dnes mi je vyloženě nepříjemné jít na úplně běžný nákup. Davy nepříčetných lidí, přeplácaná výzdoba, reklamy ještě vlezlejší než obvykle a k tomu dotěrní nadhaněči z fabrik na dluhy. Když mi během hodiny potřetí někdo začne mávat před nosem jakýmasi reklamníma letákama a ptá se jestli jsem zaměstnanec nebo podnikatel a že mi nabídne senzační finanční produkt, tak to mám teda po náladě.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    7.12.2011 19:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    A ten shon a zmatek, dnes mi je vyloženě nepříjemné jít na úplně běžný nákup. Davy nepříčetných lidí, přeplácaná výzdoba, reklamy ještě vlezlejší než obvykle a k tomu dotěrní nadhaněči z fabrik na dluhy...
    Vnímám to obdobně. Při naší poslední návštěvě v OV jsem byl s Quidem a Haňou venku. Přeci jenom už jsem nějaký ten pátek mimo OV a tak jsem cinknul kamarádovi, kam s děckama v neděli zajít na oběd. Tak mi poradil - IKEA. Myslel jsem pak že z toho dostanu psotník. Něco tak otřesného jsem už dlouho nezažil. Prefabrikované žrádlo drahé jako prase, všude lidí jak opic. Zkrátka děs běs. Fronty bytostně nesnáším. Než stát na něco ve frontě, tak si to raději odepřu.
    7.12.2011 18:32 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    who cares? vanoce neslavim, neresim, nechapu
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    7.12.2011 20:39 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce

    Tak proč si to teda četl?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    7.12.2011 21:09 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Tvoje jméno mu připomělo jednoho hošíka, s ním jsem se kdysi dávno během své brigády v Napajedlech skamarádil. Jmenoval se příjmením také Maňásek. A přišlo mi komické, když se pak jeho máti, která byla rozvedená znovu vdala, neboť se pak stal z Maňáska Maňasem.
    9.12.2011 10:38 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    dojemny pribeh, co s tim? :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    9.12.2011 12:44 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Taky ses zasmál, to snad stačí, ne? ;-)
    17.12.2011 21:10 Ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vánoce
    Ahoj. Jaký je nejlepší lék na obžérství? No přece SEX!!! Doporučuju vyzkoušet. A aby to nebyla nuda, tak se koukněte na http://www.love-me.cz/. Já tam letos přítelkyni nakoupil pár drobností a už se nemůžu dočkat, až ji v tom uvidím. Nebylo to vůbec drahé a do dvou dnů jsem to měl doma. Veselé Vánoce všem

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.