abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (90%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 1066 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 15:31
    Rozcestník

    Konečně jsem někoho zabanoval

    14.11.2005 22:27 | Abíčko

    Bohužel JXP to nebyl, přestože jsem se o tom s Robertem hezky pohádal. Jako náhradník se nabídl drobrovolnik z Podpolianske strojarne Detva a.s., který neuváženě zahájil mirror abíčka. Přes šedesát otevřených spojení je vážně moc na to, abych to jen tak přešel. Zvlášť když se mi stránky Abíčka načítají citelně pomaleji než normálně. Odpoledne jsem nad dvaceti spojeními mávl rukou, ale šedesát? Má smůlu. Pokud tolik touží po offline obsahu, může si zakoupit optimalizovanou verzi i s vyhledávačem.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.11.2005 22:33 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Správně, už před tím výpadkem to blblo.
    David Watzke avatar 14.11.2005 22:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Jojo, dobře's udělal. Klik, nic, klik, stránka, klik odeslat příspěvek, nic, ...

    PS: Proč Robert nechce dát banán xplesovi?

    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.11.2005 22:53 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Robert ma docela rozumné argumenty, ale já chci nějaké řešení. JXP vyhnal Yetiho, jednoho z nejlepších lidí Abíčka. Nechci sedět s rukama v klíně a čekat, kdo bude další na řadě. Musí existovat nějaké řešení a ja jej hodlam najit.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Watzke avatar 14.11.2005 23:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Těžko se najde řešení. Pokaždý někdo na jeho "komentáře" zareaguje. Ani si nejsem jist, zda by ho odradilo kdyby tomu tak nebylo. Co myslíš? Ale fakt nevím co udělat jinýho než
    find / -name xplesa | while read F
    do
    rm -rf $F
    done
    updatedb # ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.11.2005 23:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    To je spekulace, nevím o tom, že by se to potvrdilo. JXP je spíš důsledek problémů než příčina. Ale tu neznám.
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 14.11.2005 23:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Nevím, jestli lze v tomto směru vynášet nějaké soudy. Prudiči jsou všude. Někde dostávají "banány", ale pokud se to přehání (a najít správnou míru je těžké), diskuse chcípají. Když se jim zase nechá volná ruka, dopadá to jak to dopadá. Spíš to chce nenechat se vytočit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.11.2005 23:38 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    A není to náhodou tak, že nějakého JXP prostě potřebujeme a že pokud by nikdo takový skutečný nebyl museli bychom si go vymyslet? JXP ztělesňuje temnou složku síly, je obrazem typického oknaře, jak si ho mnozí představují - člověk, co se v ničem nevyzná a to čemu nerozumí (tedy všemu) kritizuje. Člověk, který se sám nechce posunout nikam dál, do ničeho proniknout a ničemu porozumět. Vše se musí posunout k němu. Prostě reprezentant uživatelů windows, pro které Microsoft vyvíjí svůj OS.
    deleted
    14.11.2005 23:47 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Neřek bych, já jsem taky poměrně průměrnej reprezentant Windows (alespoň co se desktopu týká) a nic takovýho nedělám. A je nás tu myslim takovejch několik.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.11.2005 07:52 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    JXP reprezentoval to, co nekteri z nas proste nikdy absolutne nepochopi a porad budou dokolat neco zvastat... Reprezentuje (podle me velmi vedome a schvalne) cloveka, ktery potrebuje kvalitni system (Linux), ale potrebuje mit cas na praci a ne se v tom hrabat a cpat do hlavy vedomosti, kdyz potrebuje hlavu vyuzivat k premysleni nad uplne jinymi vecmi, nez je to, jak Linux funguje (ne Linux).

    Člověk, který se sám nechce posunout nikam dál, do ničeho proniknout a ničemu porozumět.
    typicky proklad totalniho Linuksactvi. Dokud nepochopis, ze nekteri lide na to nemaji mozek, ze potrebuji FUNGUJICI SYSTEM, pak budes porad povidat tohle.

    Je to o tom, ze xplesa se snazi naznacit, ze Linux neni pro uzivatele a ze by bylo fajn, kdyby - jako spickovy unixovy system - byl.

    Pak uz to ale neni o tom, jesli je/neni, ale je to o tom, ze mnoho Linuksaku proste ani nechce, aby byl, protoze lidi by jejich Linuks poskvrnili! A tam je konecna. Muzem se donekonecna bavit, jak je co intuitivni/jednoduche/tezke/privetive/kvalitni, ale dokud tu bude pretrvavat tahle hniloba, Linux se nikdy neprosadi. Je to kvalitni OS, ktery ma (zvlaste v posledni dobe, kdy MS dela jeden kix za druhym) sanci. Tak mu ji dejme.

    U Apple uz to pochopili. Ubuntu ci SuSE uz, zda se, take.

    Zpusob, jakym to JXP dela, nechavam na jinou diskusi...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.11.2005 09:07 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Souhlasim, sám mám podobnej názor, navíc to bejvá ještě složitější v tom smyslu, že doma si s tim třeba někdo má čas hrát, poznávat nejrůznější zákoutí a přicházet na nový věci. Ale na notebooku, kterej využívá k práci, na to najednou prostor neni a kdekdo je pak zklamanej, že je všechno najednou tak složitý a zdlouhavý. Někomu se tohle tvrzení nemusí líbit, nemusí s nim souhlasit a já mu to dokonce budu i věřit, pro některý lidi to opravdu neni překážka při používání.

    To, jak to JXP prezentuje, je věc jiná, s tou teda moc nesouhlasim.
    15.11.2005 09:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Je mi totalne ukradene, co xplesa chce. Muze mit i v necem pravdu, ale dokud se bude chovat, jak se chova, nebude pro mne partner na diskusi.

    Neverim, ze mu jde o zlepseni Linuxu. Myslim, ze jeho jedinym cilem je provokovat a urazet lidi. Spousta lidi se s nim snazila ze zacatku diskutovat, vysvetlovat mu jeho omyly atd, ale postupem casu se ukazalo, o co mu skutecne jde - vsechny nas tu nas*rat.

    Bohuzel se zde stale najdou lidi, kteri mu na to skoci a snazi se v jeho blabolech hledat seriozni informace a diskutovat nad nim, nebo jej dokonce ospravedlnovat.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.11.2005 10:07 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Já si myslím, že jsem se v něčem snažil ukázat brutální nedostatky Linuksu a prazvláštní chování některých vyznavačů onoho systému.

    Nic proti, ale já jsem jen uživatel OS Windows, Linux a HP-Unix. Nevidím sebemenší důvod preferovat to, co je horší, nebo to co hůře funguje a má nedostatky.

    Kupříkladu vůbec nechápu, proč bych měl rozcházet některé hry pod OS Linux a ještě k tomu přes vine nebo jiná udělátka, když mi pod nativním OS fungují lépe.(Asi nejveselejší hlod byl o hře Quake3 pod vine). Asi to patří k folklóru Linuksových zaslepenců, ale těm se prostě vždycky vysměju.

    Já Linux používám, ale nedělám z něho modlu, vidím jeho nedostatky a snažil jsem se na ně upozornit a mám snahu finančně podpořit projekt na vytvoření programu, o kterém si myslím že v Linuksu chybí.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.11.2005 10:40 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Nevidím sebemenší důvod preferovat to, co je horší, nebo to co hůře funguje a má nedostatky.
    U me nejde o preferovani za kazdou cenu. Linux podle me ma vetsi potencial, jen je casto nevyuzity. Vim moc dobre, ze v mnoha oblastech je proste pro vetsinu lidi produktivnejsi pouzit MS Windows, ale to neznamena, ze budu rikat, at to tak teda zustane.

    Me jde o to, aby obrovsky potencial Linuxu nezustal hnit v kumbalech adminu. A kdyz budou vsichni zastavat citovanou vetu, nikam se nehnem.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.11.2005 13:24 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Ja v tomto musim asi nesouhlasit. Potencial v Linuxu vyuzit proste nejde. Mnohdy mi pripada, ze tady na ABClinuxu mluvi lide o Linuxu, jeho potencialu a jak vse jde jednoduse, ale pouzivaji ho doma na hrani. A to myslim vazne.

    Ted nemluvim o Linuxu jako OS, ktery ma vynikaji design a stavbu, ale o tom, ze proste nesjou aplikace, aby se toho mohlo vyuzit. Proto se ten potencial proste vyuzit neda.

    Kde jsou nejake profi programy jako Ucetnictvi, CADy, programy pro danove poradce, pro CNC masiny, programy pro management, atd. Proste nejsou a pak mi teda reknete, jak na tom muzu poradne pracovat.

    Dale treba proc Netvork management pro Avast nebo McAffe bezi jen pod Windows? Jak pak muzu spolehlive administrovat i Win site (kdyz uz bych tam dal Linux).

    Jedine misto kam se Linux muze nasadit je Firewall, pak uplne oddelene machiny pro jedine urcite uzivani (jestli je program).

    Posledni dobou take sleduji, jak je milion aplikaci stejneho druhu a vsechny s prominutim na houby. Misto aby se tedy ti vyvojari spojili a vytvorili neco poradneho (OpenOffice parada, nevim o nicem jinem jako OpenOffice).

    Proste normalni lidi chteji mit zakladni vec a tou je:

    Nainstalovat system, nebo ho zapnout naistalovany, aby to chodilo, aby kdyz najdou na netu nejaky program, tak aby ho naistalovali a bezel jim, nebo aby ho alespon zkusili. Bohuzel trial verze jsou vetsinou jen pro Windows (kdyz uz je program i pro Linux, samozrejme Linux nemuze pouzit vsechny vlastnosti). Tak kde pak jsme.

    Proste musime cekat a cekat. Ja programator nejsem, takze nemuzu nic delat.

    Jsem support administrator v jedne firme (delame pro firmy) a vsude jsou Windows a ani si moc nedovedu predstavit tam nejaky PDC vymenit za Linux. Ale porad to zkousim a zkousim. Take bych radsi videl Linux jako reseni, ale porad to neni ono prave kvuli nedostatku kvalitnich a profesionalnich aplikaci.
    15.11.2005 13:29 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Jeste bych rad dodal, ze linux se hodi na Web servery, file servery (nekdy), ftp servery atd.

    Ale ve firme, kde bezi ucetnictvi (jen na winech) je to proste vrazda.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.11.2005 13:43 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    ale vzdyt o tom jsem mluvil - potencial, ne definitivni pripravenost.

    Linux je solid as a rock unixova vec a ty programy ne, ze nemuzou byt, akorat nejsou. A proc? Protoze se komunita uzavira do sebe.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.11.2005 13:55 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval

    Asi jsem jen spatne pochopil, ja rikas ze potencial je spatne vyuzity. Proto jsem zareagoval, ze vyuzit proste nejde.

    Jinak s tim co jsi napsal ted naprosto souhlasim

    Myslim, ze velice dobrym tahem by bylo, aby se ruzne projekty slouciiy a zaclo se tvorit neco poradneho.

    Jinak ja osobne nemam problem si urcite veci koupit. Ted bych treba hned koupil ucetnictvi, ale neni (quickbooks nebo myob).

    15.11.2005 14:10 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    O tom jsem vždycky psal. Linux je dobrej, ale jen na jako http, ftp, file, ... server. Jinak jako desktop je nepoužitelnej, protože na něj nejsjou aplikace. Je tam jen to co dá distributor a něco málo navíc. jinak je to bída.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    15.11.2005 16:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Slučování a tvoření něčeho pořádného… Pochopte už, že je to protimluv, když budete projekty slučovat, sotva kdy vytvoříte jeden lepší, místo několika různých budete mít akorát jeden a to úplně nahovno.
    Copak toho není dost?
    15.11.2005 15:59 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Jeste bych rad dodal, ze linux se hodi na Web servery, file servery (nekdy), ftp servery atd.

    Ale ve firme, kde bezi ucetnictvi (jen na winech) je to proste vrazda.
    No ony jsou i jiné způsoby využití počítačů než WWW, FTP servery a účetnictví... BTW, kolik lidí v typické firmě musí mít na počítači účetnictví?

    Spíš se mi zdá, že potenciál Linuxu chápou spíš větší firmy (proč existuje pro Linux třeba ProEngineer nebo ANSYS?), což je asi málo. Menší jsou dost ovlivněné poptávkou zákazníků a ti vesměs pořád chtějí programy pro jiné platformy (mj. díky konzervatizmu a nezájmu zkoušet nová řešení, byť by mohla být lepší), což je jen těžko chyba Linuxu.

    Tykhle řeči (že se Linux víc nerozšíří, do dvou let skončí atd.) už tu byly, slýchával jsem je už před dobrými pěti roky...

    A nedostatky Linuxu? Není jich málo, ale který systém je nemá?

    Zahlédl jsem v diskusi námitku, že si tu s Linuxem "jen hrajeme doma" a tady máme plno řečí. Ano, nepochybně. Přiznávám se, že se v práci cítím jako doma ;-) Mimochodem, ani náhodou nejsem admin ani vývojář jádra ani nic podobného.

    S těmi duševně narušenými jedinci bych to neviděl tak bledě - prostě jsou, byli a budou. A je jistou známkou kvality serveru, když na něm jsou. Na nějakém zapomenutém portálu se určitě zviditelňovat nebudou ;-)
    17.11.2005 12:55 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    No myslim, ze si absolutne neodporujeme. Rikate vlastne to same co ja. Proste linux je nasaditelny pouze tam, jak rikate. ProEngineer neni spatny, ale lide okolo mne jsou v tomto odvetvi dlouho a preferuji Inventor. Je mnohem lepsi. Ale to je jedno.

    Druha vetev je ta, ze nekdy potrebuji i jine programy, protoze druzi nedelaji jen v ProEngineer a pak jsme sase tam, kde jsme byli.

    Jinak v ucetni firme asi treba vsichni maji ucetnictvi. Delame hodne takovym podporu.
    15.11.2005 14:44 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše budoucnost
    S timhle muzu souhlasit, nicmene si myslim, ze ten potencial vyuzit nejde. Nejvetsi vyhodou windows je to, ze je vyviji jedina firma - Microsoft. Tudiz neni problem prosadit zasadni architektonicke zmeny.

    Linux nema zadnou radu starsich, ktera by rekla: nekonzistence konfiguraku (nahradte si svym oblibenym problemem) je na houby, vymysleme lepsi reseni a nasadme jej vsude. Je zde milion aplikaci a neni sily, ktera by tu zmenu protlacila do vsech. Navic vzdycky se najde par set/tisic distribuci, ktere by tu zmenu nepromitly a tudiz se staly nekompatibilni.

    Jedina moznost je, ze nekdo vytvori fork Linuxu a vykasle se na vsechny ostatni. Jenze na to potrebujete par miliard a prijdete o aktualizace vsech aplikaci, ktere do sveho forku zaclenite.

    Tahle idea je nerealna. Do toho nikdo investovat nebude, pokud je pri smyslech. Tudiz zadny velky tresk u linuxu neocekavam. Obavam se, ze Windows do budoucna Linux prevalcuji z hlediska vlastnosti i pouzitelnosti. Nicmene pro mne osobne je Linux prijemnejsi na ovladani.

    Proto ignoruji narky Goldenfishe ci JXP, je naivni si myslet, ze kricenim do fora jednoho maleho linuxoveho portalu se neco zmeni. Nevim o tom, ze by nas cetl nejaky multimiliardar a filantrop k tomu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.11.2005 15:00 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost
    Leoši, to jsem rád že to vidíš kapánek realisticky. Měl jsem obavu, že všichni a dokonce i ty jste Linuksový zaslepenci snažící se nevidět a neupozorňovat na problémy tohoto systému. Jsem rád, že tomu tak není. Ještě větší radost mi dělá to, že těch lidí je víc. Třeba jich jednou bude tolik, že přestanou jenom kompilovat a nastane nějaká změna. Před zviditelněním se si to tu každý pochvaloval a nikdo neviděl va Linuksu problém.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    15.11.2005 15:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost
    Nemas pravdu. Resilo se to tu mockrat i pred tim, nez jsi zde zacal chodit. A zadna zmena nenastane. Pro Linux existuje jedina cesta - evoluce, drobna vylepseni. Zadny zasadni prepis ci zmena neni realizovatelna.

    Pokud jde o zaslepenost - par lidi tu najdes, ale nejsou to vsichni. Mockrat jsme te upozornovali, ze hazis vsechny lidi do stejneho pytle a ze zaslepeny jsi tedy ty. Kdyz lidi neustale provokujes, nedockas se odpovedi, spise urazu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.11.2005 20:31 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost
    No nemužu s tebou souhlasit, ač jesem programátor... Z hlediska strategie je největší nevýhodou windowsu právě to že ho vyvíjí jedna firma. S pružností změny architektury taky nesouhlasím, a to z důvodu veliké odpovědnosti k už daným zákazníkům. To třebas ve svobodném softwaru si člověk muže udělat cokoli, ale také nikdo za nic neručí. Ale v principu je to pružnější než být někomu zavázán a tvořit tak aby to mělo návaznost než si prostě říct já udělám tohle od základů a udělám to takhle. Jediným tahounem takového-to vývoje windows jsou finance. Což svobodný software dost postrádá.... Ale to je dost obtížné...

    Mužete sice namítnou že tomu neroumím, ale svoji teorii odvozuji z běžného života. Když totiž něco vyrobíte(firma) a zákazníci to kupují tak se kolikrát musejí dělat kompromisy a polovičatá řešení, což není dobře. Když si naopak nějaký kutil dělá doma nějaký stroj tak ho vyrábí s láskou a dostkrát jsou to super kusy. Tedy v principu když někdo něco dělá pro že ho to baví tak z toho většinou vycházejí zajímavější věci něž když boucháš ve firmě sice za hodně šišek, ale vztah k ní nemáš v podstatě žádný...

    15.11.2005 20:32 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: budoucnost
    Oprava. Nejsem programátor...
    15.11.2005 12:28 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Pravdupovediac, najviac sa ukázalo prazvláštne správanie istého J. Plešingera. Najviac upozornil na seba a na svoje zjavné problémy a istú duševnú nevyrovnanosť.

    Je veľmi zvláštne, ako na snahu o rozumnú diskusiu reaguje výsmechom a urážkami. Je zvláštne, ako dokáže byť vzťahovačný...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.11.2005 10:33 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    podivej, nepamatuji si presne veschny xplesovy vystrelky, ale verim ti, ze mnoho jich prehnal - sam pri obhajovani veci podobnych jeho myslenkam volim jinou strategii. A nasly by se i veci, ve kterych bych s nim nesouhlasil.

    nicmene tva slova o "skakani na to" a zbytecnem "hledani serioznich informaci" jsou podle meho nazoru opravdu prehnana.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    14.11.2005 23:21 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    ja jsem toho nazoru, ze pokud bude mit JXP stale lidi, kteri mu odpovidaji na jeho urazky, tak neprestane. Imho kdyz ho budou vsichni ignorovat tak ho to prestane bavit. Navic omezovani svobody blogu a cenzura je spatne reseni, to by nas pak pravem mohl oznacovat jako komunisty ;)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    14.11.2005 23:23 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Možná to bude znít hloupě, ale zkoušel se s nim někdo z "vedení" abíčka dohodnout?

    Ač je to k neuvěření, i v jeho příspěvcích se někdy najdou zajímavý postřehy a možná by byla škoda o ně přijít. Jen by to chtělo je prezentovat formou, která nebude odpuzovat ani nový, ani dlouholetý návštěvníky a zdržet se rejpání, urážek, komolení klíčovejch slov a vyrábění posměšnejch obrázků, básniček a jinejch projevů.

    BTW, získal někdo Yettiho vyjádření? Má jeho odchod opravdu něco společnýho s přítomností týhle individuality?

    P.S.: Pokud dohoda nebude možná, pak je mi řešení celkem ukradený - tomuhle portálu jeho přítomnost převážně škodí. S argumentama o cenzuře celkem souhlasim, taky jí nemám rád, ale jistou formu kontroly obsahu začíná ábíčko potřebovat a ať to nazvem jakkoliv, cenzura to bude tak jako tak. Je jedno, jestli se příspěvek schová, nebo smaže.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 14.11.2005 23:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Možná to bude znít hloupě, ale zkoušel se s nim někdo z "vedení" abíčka dohodnout?

    Ač je to k neuvěření, i v jeho příspěvcích se někdy najdou zajímavý postřehy a možná by byla škoda o ně přijít. Jen by to chtělo je prezentovat formou, která nebude odpuzovat ani nový, ani dlouholetý návštěvníky a zdržet se rejpání, urážek, komolení klíčovejch slov a vyrábění posměšnejch obrázků, básniček a jinejch projevů.
    souhlas na cely care. taky jsem mel obcas pocit, ze JXP se snazi sdelit neco konstruktivniho a ja osobne jsem si to v tom obcas i nasel. neznam osobne ani nijak blize Yettiho, ale obcas mam pocit, jako kdyby se nekteri snazili o jeho vysveceni. Opravdu by chtelo nejdriv se ho zeptat co a jak.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.11.2005 06:48 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Yeti mi taky napsal, ze JXP byl impulsem.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.11.2005 12:40 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Tak to je škoda. Ale v duchu si robím nádeje, že to nie je naveky.

    K Tvojej signatúre sa pripájam.

    15.11.2005 13:35 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval

    Rad bych vedel proc?

    Myslim, ze je to jen nejaka vymluva. Neby, ze by se Yetti nechal vyprovokovat necim takovym? Vzdyt je to ptakovina.

    15.11.2005 19:43 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    souhlas na cely care. taky jsem mel obcas pocit, ze JXP se snazi sdelit neco konstruktivniho a ja osobne jsem si to v tom obcas i nasel.
    Konstruktivního? Občas se tam objevilo nějaké poukázání na existující problém nebo na něco, co by se dalo změnit, ale nic objevného jsem nezaregistroval. Ale forma (i obsah řady příspěvků) je taková, že se na to nedá reagovat konstruktivně ani náhodou.

    Spíš mi ovšem vadí blogy a příspěvky o warezu a podobných věcech (jak se tu občas objevily v létě), takovým lidem by se spíš mělo něco zakazovat než nějakým (vcelku neškodným) provokatérům.
    15.11.2005 01:16 Smazáno | skóre: 21 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    BTW, získal někdo Yettiho vyjádření? Má jeho odchod opravdu něco společnýho s přítomností týhle individuality?
    No, nejspíš se to nikdy nedozví tak tu zveřejním naši mejlovou diskusi:
    
    > > > proč unchallenger?
    > > 
    > > Protože test už bylo obsazené.
    > > 
    > > Yeti
    > > 
    > > 
    > > --
    > > That's enough.
    > >
    > > No. Odpověď jak z M$ Helpdesku. Tak znova:
    > >
    > > Proč ne yeti?
    > 
    > Eh, to se ptá někdo, kdo se jmenoval ,A jméno moje budiž
    > zapomenuto` a teď se jmenuje Killgore Trout?
    > 
    > Yeti
    > 
    > 
    > --
    > That's enough.
    >
    No jasně :)
    
    A taky nesmazal ani blog ani fotku. A klidně ti řeknu proč až
    se zeptáš...  Ale pokud nechceš, tož si to nech pro sebe.
    
    Vac
    
    No, nechal si to pro sebe. Má na to a je to jeho, byť iracionální, rozhodnutí.

    JXP je jen jeden ze psů co štěkají na karavanu. On by mohl být posledním impulsem, nikdy příčinou...

    Tož tak.
    15.11.2005 00:05 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Domnívám se že najít společnosti "ZLO" a ukázat na něj je velice prospěšně pro pospolitost komunity. Třebas v USA se jasně deklarovano "DOBRO" a "ZLO" a společnost valí (myslím si že dopr...). :-) Otázka je zda-li takový krok,separování něčeho, někoho, je Morální... :-)
    eXces avatar 15.11.2005 11:28 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Yeti stejně neexistuje..
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    Heron avatar 14.11.2005 23:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Mirrorování veřejně dostupných stránek asi nikdy nepochopím...
    14.11.2005 23:37 zabza | skóre: 52 | blog: Nad_sklenkou_cerveneho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Ty jsi nikdy nezatoužil mít všechno vědění světa (ehm ehm :-) ) ... ABC linuxu ... u sebe na disku?
    Heron avatar 15.11.2005 11:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Ne nezatoužil, když je to na internetu a kdybych zatoužil, tak si koupím CD.
    14.11.2005 23:54 Christof | skóre: 22 | Havířov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    spadají do toho i FTP mirrory? a co na to Google? :)
    Josef Kufner avatar 15.11.2005 00:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Google je trošku jiný případ. U vyhledávačů jde o to "vědět kde co je" a na požádání to velmi rychle nabídnout komukoliv (a přihodit trošku reklamy, aby bylo na chleba). U mirorů, které si dělá někdo pro svoji potřebu, není takového ospravedlnění. Vyhledavače vlastně mění obsah v perfektně cílenou a žádanou reklamu, která je dokonce zdarma (pro inzerenta)... co víc si přát :)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.11.2005 06:48 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Kdyz to nekdo dela hluboko v noci a s rozumnym poctem vlaken (1-2), tak nejsem nadsen, ale nebranim se. Treba google spidera jsem zatim nikdy nezaregistroval, jeden cas delalo problem jyxo. Ale desitky soucasne otevrenych spojeni neni unosne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 15.11.2005 11:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Konečně jsem někoho zabanoval
    Přesně tak, když přijde google bot, slušně zaklepe, tiše projde kam mu dovolím a rychle odejde. Návtěvu google bota obvykle poznám jen z logů... Což se o jiných spiderech říct teda nedá.
    15.11.2005 14:56 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše dalsi lide

    dnes 14:51 Námět na vylepšení, Petr Dvořáček
    Opravdu by nešlo nějak, nevím jak, toho Plešingera odsud "vykopnout" ? Zdá se mi to nebo opravdu zájem o tento portál upadá ? Já osobně ho navštěvuji několikrát denně. Cenzura ? "Debi.ů" typu Plešinger klidně - já bych se za to nestyděl.

    20.10.2005 16:27 Námět na vylepšení, marek 'maku' malevic
    Ja vim, ze to neni nic milyho, tenhle muj pozadavek, ale vzhledem k tomu, ze tu nekdo neustale zamerne provokuje a rusi jinak celkem milou atmosferu na abclinuxu.cz, mam zajem filtrovat pod svym uctem prispevky nekterych uzivatelu (kterych budu sam chtit tak, abych je nemusel cist). OPujde to nejak zaridit? Dik

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.11.2005 15:21 Petr Dvořáček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dalsi lide
    Ano Leoši, vyžeňme provokatéry, dokud je čas !!!
    15.11.2005 15:55 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dalsi lide
    NE -- ABCLinuxu by melo zustat svobodne -- vychova, ne restrikce!
    15.11.2005 15:54 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dalsi lide
    CENZURU NE!! V jakekoliv forme -- ma-li byt ABCLinuxu *demokratickym* mediem, musime se naucit zit se *vsemi* cleny nasi spolecnosti. Me JXP nevadi -- proste kdyz v tom prispevku vidim neco sprostyho/slovo Linuks, ignoruju, pokud ne, tak ze zajmem prectu. Cenzura zavani to orwelovskym: "vsechna zvirata jsou si rovna, ale nektera ...." - KDO rozhodne KOHO zatnout na zaklade JAKYCH kriterii? KDO bude "vyhozen z kola ven" a PROC?

    Jediny, kdo by snad mohl mit moralni pravo nekoho zariznout je v mych ocich Leos (do majetko-pravni struktury ABCka nevidim) -- ale pak bych musel stahnout svou vyzvu ohledne jeho kandidatury ve volbach.

    Mam navrh na reseni: neco jako osobni filtry: kazdy by si do profilu mohl zadat jaka klicova slova/autori prispevku maji byt ignorovana -- takove prispevky se mu zobrazi v "zabalene" forme (bude na to moci kliknout a rozbalit -- style="display: none;" onclick="display:block" -- co snazsiho?
    15.11.2005 17:30 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dalsi lide
    Souhlasim, ale spis je pro me schudny reseni "uroven reakce" a pod/nad nejakou hodnotu (od uzivatelu "naklikanou") by byly takto oznacene reakce defaultne zajete a kdo se na ne chce podivat, tak si je necha vyjet, takovadle "demokraticka" cenzura mi nevadi...

    P.S.: tim ovsem nemyslim jen reakce JXP v posledni dobe u neho narazim na smysluplne reakce az se sam divim, jestli to za nej nepise nekdo jiny ;)
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    15.11.2005 19:28 nula | skóre: 22 | blog: archaic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dalsi lide
    Mam navrh na reseni: neco jako osobni filtry: kazdy by si do profilu mohl zadat jaka klicova slova/autori prispevku maji byt ignorovana -- takove prispevky se mu zobrazi v "zabalene" forme (bude na to moci kliknout a rozbalit -- style="display: none;" onclick="display:block" -- co snazsiho?
    Všemi deseti jsem pro nějaké takové řešení (zabalit nechtěné příspěvky a všechny na ně reagující) - je-li to technicky proveditelné. Každý nejlépe ví, koho a co nechce vidět.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.