abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:55 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána ve verzi 2024.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.6. 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    8.2.2006 20:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Nevadilo by mi sloučení linuxu (doporučuji přejmenovat na unix, ať to není diskriminace uživatelů ostatních systémů ;-)) a programování do jedné kategorie. Budou mít admini možnost změnit kategorii?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Mikos avatar 8.2.2006 20:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Nesouhlasím, jsme přeci na ABCLinuxu, tak jaká pak diskriminace? :-) Buď nechat název jako Linux, nebo ho zobecnit na Operační systémy. Ale s tím Unixem nesouhlasím ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    8.2.2006 22:23 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Buď nechat název jako Linux, nebo ho zobecnit na Operační systémy.
    ...abychom nediskriminovali uživatele Windows :-)
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    wake avatar 9.2.2006 08:11 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Ty bys zařadil blognutie o Windows pod "Operační Systémy" ? ;-)
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    9.2.2006 15:01 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    To teda ja zas souhlasim. Ano, v nazvu serveru je linux, to by taky nekteri mohli tvrdit, ze by se tu podle takove logiky melo psat jen o kernelu. Myslim, ze blogy o bsd a dalsich unix-like systemech (pokud uz by byly od "linuxu" nejak oddeleny; ja myslim, ze by nemely byt oddeleny) by mely byt nejak pozitivne diskriminovany oproti blogum o windows.

    Zkratka, ne tak jak na rootu :) kde to jsou vsechno operacni systemy. Snad je vetsine linuxaku porad sympatictejsi non-linux unix, nez windows, ne? Rekl bych, ze i pro nekoho, kdo neplanuje ani v budoucnu pouzivat nic jineho, nez gnu/linux, je blog treba o bsd furt o hafo relevantnejsi nez blog o windows - citim to na sobe :).

    Kamos pouziva freebsd a je to jedinej clovek, se kterym si pokecam o komplech, aniz by mne prepadala tupa agrese.
    9.2.2006 15:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    A co FreeDOS, ReactOS a další GNU/OS, taky je zařadíme na druhou stranu? A co aplikace? Firefox je nejvíce používán na Windows. Bude to pro něj také diskriminující faktor?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.2.2006 15:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Firefox je nejvíce používán na Windows.
    Rozumný člověk by tohle počítal na procenta, ne na absolutní čísla...
    9.2.2006 15:55 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    To jako kolik procent Firefoxů je na Windows a kolik na Linuxu?

    Ono je asi jedno zdali systém má Unixový základ nebo ne, zdali je program převážně používán na Linuxu, nebo i jinde. Bylo by dobré dokázat překousnout onen fakt, že GNU a Linux není jen to jediné správné a že existují i jiné varianty a i ty jsem schopen používat bez ztráty cti a víry. Asi je to pro většinu Linuxáků těžké, ale jde to.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    10.2.2006 09:55 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    ja jsem to bsd uvadel jako priklad :) co se tyce freedos a reactos, jestli budou tam nebo tam je mi celkem jedno, protoze je neznam a nepouzivam, ale je mi sympaticke, ze jde o free software, takze bych si o nich precetl porad radeji nez o windows, ale nemam na to zadne pozadavky :) firefox ma v absolutnim poctu instalaci zrejme drtivou prevahu win verzi, ale zase na win neni nejpouzivanejsim prohlozecem - tim je stale msie - zatimco na free systemech zrejme nejpouzivanejsim je.
    9.2.2006 17:39 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Moc nesouhlasím, pro windows bych nechal samostatnou sekci (kterou bych preventivně blokoval :-)).
    Baník pyčo!
    8.2.2006 20:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
       Kategorie se mohou udělat, ale pokud autor blog správně nezařadí, bude to dělat Robert? Nemyslím si že navyšování jeho práce (už jen kontrola) je to správné řešení. Možná by bylo lepší autora blogu o FreeOS, FreeAplikaci, nebo i komerčních a jiné zajímavé věci popíchnout k tomu, aby ze svého blogu udělal článek.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.2.2006 20:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Budou mít admini možnost změnit kategorii?
    Už jsem se ptal, pokud ano, tak není co řešit. I když to bude asi znamenat více práce. Co se týká popichování, už tu vyšlo pár článků, které měly původ v blogu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.2.2006 21:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Adminu je asi pet sest, navic podobne jako ted mohou uzivatele reportovat spatne zarazene dotazy, mohou reportovat i spatne zarazene zapisky. Dale si myslim, ze pocet spatne zarazenych zapisku bude dost maly.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    8.2.2006 22:05 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Pokud tím tedy nevzniknou větší potíže, proč ne. Hlavně aby tyto kategorie byly naprosto jednoznačně určitelné. Což takhle hardware, software, ostatní.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.2.2006 22:13 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    A nebo ještě lépe pří zápisu kategorii vůbec neřešit, sepsat klíčová slova a pokud to jde, blogy automaticky proskenovat a podle výskytu klíčových slov přidělit klidně i několik kategorií. Linux, Windows, Právo, Paroubek, Distribuce, ... .
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.2.2006 22:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Co s tou kopicí již existujících zápisků?
    Copak toho není dost?
    8.2.2006 22:12 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Uděláme hlasování o nejlepších 10 textů a zbytek smažeme, stejně je to podle některých uživatelů samej blábol a akorát to odvádí pozornost od diskuzního fóra. :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    8.2.2006 22:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    To jako že všechno budu muset napsat znovu? :-) Hurá.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.2.2006 22:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Lide si nestezuji na rok stare offtopic prispevky, ale na aktualni. Ze se nechali nachytat a precetli si nejaky osobni nazor misto studie o zavislosti random seed na vysi optimalizace gcc v gentoo. ;-) Tudiz stara data me nezajimaji.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    8.2.2006 22:41 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Ale jak to bude s mojema starejma zápiskama? Mě je to jedno, ale ostatním by se určitě ulevilo a moli by si ukázat prstem.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    9.2.2006 07:12 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Abicko je me hobby, ne zamestnani. Takze pozadavky resim, az mam na ne cas.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    JiK avatar 8.2.2006 20:22 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Proc nedelit jen na blbe a smysluplne, s tim, ze by tu nalepku vcelku demokraticky udelali sami uzivatele, svym hodnocenim jednotlivych blogspotu (a klidne i zahrnout i hodnoceni minulych spotu stejneho autora), a ja bych si mohl nastavit filtrovani vseho s hodnocenim mensim nez trebas 1.5 nebo nez 2.5??

    Podobny system mel na svem site pixy z pixy.cz i na komentare a docela dobre to fungovalo, diskuze si sama odstranila extremy a hlupaky.
    Mikos avatar 8.2.2006 20:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Protože tak to tu prostě a jednoduše nefunguje ;-) Leoš hodnocení blogů zavedl, ale počet lidí kteří tu možnost hodnocení využívá je neúměrně malý co mám tak možnost sledovat. Navíc je u některých blogpostů často vidět, že lidé nehodnotí podle kvality článku, ale podle jejich osobních sympatií či antipatií k myšlence v blogu prezentované (nebo ještě hůře k osobě blog píšící).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    JiK avatar 8.2.2006 20:35 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    no, u pixiho to fungovalo docela dobre (a to i pri malem poctu hodnoticich, casto jen 4-5 lidi), cim to, ze to tady nejde? Mel pixylofon rozumejsi ctenare? Nema nakonec JXD pravdu o komunite vzteklych, uhrovatych, zakomplexovanych pubertaku?
    Marek Bernát avatar 8.2.2006 22:09 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Áno má. A vy do tej komunity patríte.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    eXces avatar 8.2.2006 20:47 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Jo, jsem pro.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    8.2.2006 21:02 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    navrhoval bych na to jit inzenyrsky, sepisme si vsemozna temata, o kterych chceme diskutovat - napr. pro clanek ve dvou sloupeckach nazev a kratky popis. Zatim bez toho, aniz bychom meli v hlave jakoukoliv strategii - to by se melo vyvrbit pote. Takze za me bych uvedl:

    internet=halda srotu / o stale vetsich problemech najit informace

    generatorove GUI / jakymi prostredky jit nejlepa na semiautomaticky generovane GUI

    impedance mismatch a SQL / problemy s generalizovanym pristupem k databazim

    multiplatformni programovani / problemy pri tvorbe GUI pro win a lin

    uroven absolventu / s jakymi schopnostmi prichazeji absolventi informatiky do praxe - firemni zkusenosti

    inzenyrstvi a informatika / o tom, proc mame stale softwarovou krizi

    jak M$ k stesti prisel / jake jsou skutecne duvody uspechu M$

    Word/Excel indikace / proc je masivni pouzivani wordu a excelu ve firmach znamkou spatneho managementu

    linux-desktop a filosofie unixu / je linux-desktop smrt unixu

    co s lokalni tiskarnou / zadrhely pri prechodu z win na lin

    Zamerne jsem vypsal velice ruznoroda temata a doufam, ze se dalsi pridaji. Uvidime , jestli vyse uvedene rozdeleni vyhovuje - tak od boku placnu, ze se to bez jemnejsi kategorizace neobejde...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.2.2006 21:30 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    +1
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    8.2.2006 22:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Podle me se to neujme (soudim podle ochoty ctenaru hodnotit jiz dostupnymi zpusoby). Radit do kategorii ma taky kazdy pisatel blogu moznost, asi se to moc nepouziva. Stejne to nebude sedet a prakticky vyznam bude podobne maly, jako ma hodnoceni clanku dnes. Takze cela akce se kona asi jen kvuli par kriklounum, kteri si pak najdou neco dalsiho, ostatnim to bude jedno. Pokud se ptate me, je mi to uplne sumafuk.
    8.2.2006 22:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Jeste pridam: uz na zpusobu filtrace se zdejsi ctenarstvo nedohodne. A pikantni jsou ty "hlasy PRO" tady v diskusi; on se Leos na neco ptal. Ne jestli jste pro nebo proti, ale JAK to ma vypadat.
    8.2.2006 23:10 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů

    Mě se teda nikdo na nic neptal :o), ale hlásím se k těm, kterým je to jedno. Co číst nechci (ať už proto, že mě to nezajímá, nebo proto, že bych se nasr...rozčílil), to nečtu a s tímhle přístupem si celkem vystačím.

    Ale těm, co musí každý blog masochisticky přečíst do konce i s komentáři to třeba pomůže. Zřejmě je to stejný druh lidí, kteří jsou schopni po celou dobu sledování televiznícho pořadu na něj plynule nadávat, ale nikdy to nevypnou :o))

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    9.2.2006 01:53 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Tak. Možná by stačilo zlepšit hodnocení příspěvků tak, aby moc nezdržovalo a aby se lehce hodnotilo. Potom by bylo možné filtrovat hrůzy s nízkým počtem bodů.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    9.2.2006 07:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Jakym zpusobem ted zdrzuje hodnoceni blogu?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    9.2.2006 10:25 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Pokud je to to JS hodnocení, tak to nezdržuje, průšvih je, když se použije to s reloadem celé stránky. Kdy se které použije ale vůbec nechápu...
    9.2.2006 11:10 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    reload stranky - to snad na abicku nikdy, je to skryty iframe.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Marek Bernát avatar 9.2.2006 10:54 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Ono je na ňom niečo principiálne zlé. Keď si niekto dá do blogu vlastnú anketu, tak vždy hlasuje rádovo 100 ľudí. Proste to hodnotenie takmer nikoho nezaujíma. Možno keby bolo robené formou ankety, ktorá by niekde nenápadne číhala, tak by hlasovalo viac ľudí :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    9.2.2006 12:21 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Podle me se to neujme (soudim podle ochoty ctenaru hodnotit jiz dostupnymi zpusoby). Radit do kategorii ma taky kazdy pisatel blogu moznost, asi se to moc nepouziva. Stejne to nebude sedet a prakticky vyznam bude podobne maly, jako ma hodnoceni clanku dnes.
    Uz je mi to skoro trapne, ale opet s xkeshem souhlasim.

    Navic... nerad bych se nekoho dotknul, ale pripada mi, ze technicky orientovani lide maji casteji sklon vsechno "skatulkovat", Jak chcete ty casto pestre ruznorode a nezaraditelne veci, ktere v sobe maji tak mizivy skutecny rad, narvat do par jednoduchych skatulek? Napadlo by me spoustu temat, ktere uplne presne nepatri do zadne z tech kategorii... a zaroven patri do vsech. Chyba mereni vetsi nez rozptyl namerenych hodnot. K nicemu.

    Aby to bylo uzitecne, muselo by to byt mnohem komplexnejsi. Muselo by to hodnotit z mhonem vice uhlu pohledu a muselo by to clanky vybirat na zaklade mnohem vice kriteri - autor, klicova slova, tema, zamereni, uroven odbornosti... to vse vzajemne provazane, s ruznymi vahami... Chtelo by to nejakou neuronovou sit, kterou si kazdy z nas nauci tak, aby mu predhodila ke cteni jen to co chce.

    Vypada to narocne, ale osobne mam jednu takovou neuronovou sit k dispozici. Mam ji ve sve hlave. Podle titulku, autoru jejichz drivejsi posty si pamatuju, nekolika klicovych slov o ktere mam zajem a obcas s pomoci rychleho orientacniho proskenovani textu mi predhodi presne ty blogy, ktere chci. Funguje mnohem efektivneji nez jakekoli "skatule". Doporucuju pouzivat.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.2.2006 12:44 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Jeste tak jedine cleneni, ktere bych povazoval za pouzitelne, by bylo na "to, co se alespon nejak tyka Linuxu" a "ostatni".
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.2.2006 01:47 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Nevím, nějaké kategorie už většina blogů má, a na kolik jsou využívané je věcí autorů. Pokud budou striktně omezené kategorie, tak to bude celkem omezující, pokud to bude jenom flag ke stávajícím, tak by to mohlo být použitelné. Ovšem nevím nakolik lidi kategorie (doteď v podstatě na nic) využívají.
    9.2.2006 08:05 zeki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů

    Tiež sa prihováram za kategorizáciu. Sú tu príspevky rôzneho "žánru" od politických, cez humorné až po odborné. Nie som proti, len by bolo vhodné to oddeliť.

    Prihováram sa za kategóriu osobné

    9.2.2006 09:56 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Ja na kategorizaci autorem moc neverim. Prece jen predpokladam, ze primarnim duvodem, proc nekdo neco pise je, ze chce, aby si to lidi precetli. Proto to take nepise cernou kridou do komina, ale na nejake hodne navstevovane misto, jako je treba abclinuxu.

    Takze urcite nikdo, nebo temer nikdo, neoznaci prispevek predem jako blbost, ostatne kdyby vedel, ze je to blbost, tak to nepise. Stejne tak rozliseni osobni X linuxove povede k tomu, ze lide v osobnim vylevu pouziji slovo linux a hned to budou mit moznost otagovat.

    A ze nefunguje hodnoceni ostatnimi ukazuje, ze to zase tolik lisi asi netrapi.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    hajma avatar 9.2.2006 10:06 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    linux, IT netýkající se linuxu, ostatní
    21 promarněných znaků
    9.2.2006 10:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Viz výše, nechceme diskriminovat uživatele ostatních unixových OS, takže bych tu kategorii pojmenoval unix.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.2.2006 10:12 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    :) kdyby bylo po mem, rozdelil bych to na free systemy a non-free systemy, takze treba freedos by byl v te prvni, pretoze to neni unix, zatimco treba irix v te druhe, prestoze to je unix. (ale nez dostanu vynadano - chapu, ze s timto postojem jsem v zalostne mensine a tezko by se to ujalo.)

    anebo, no jasne, zavedl bych moznost vyberu mezi obema dvema zpusoby deleni non-linux systemu: jak na unix a non-unix, tak na free a non-free, a kazdy by si to mohl rozdelit podle svych preferenci :)
    JiK avatar 9.2.2006 11:08 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    padlo tady, ze stavajici hodnoceni je malo pouzivane a proto pry nejde pouzit jako ukazatel kvality. Nicmene v diskuzi se toho vzdy nakeca kvanta...Proc tedy nedat hodnoceni blogspotu povinne pro kazdeho kdo chce poprve prispet do diskuze...je logicke, ze kdyz se k necemu vyjadruju, mam na to nazor a tedy to mohu pro ostatni ohodnotit.

    A jak uz jsem psal, u pixylofonu to na odfiltrovani extremu fungovalo velmi dobre i pri nizkem poctu hodnoticich (klidne i 4,5 lidi s vyloucenim autora)
    9.2.2006 12:24 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Osobne neverim na takovehle "povinnosti". Nekdo odklikne nahodne cokoli, jen aby mohl prispet do diskuse, jiny radeji neprispeje se svym zajimavym nazorem. Vic skody nez uzitku. Kdyz chcete aby neco fungovalo, musite uzivatele motivovat, aby to sami chteli, ne je k tomu nutit s pomoci toho, ze to, co po nich chcete vy, jim odeprete pokud nedaji oni vam.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.2.2006 12:32 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    sorry - samozrejme tam ma byt to co oni chteji jim odeprete, pokud oni nedaji vam co chcete vy.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.2.2006 13:43 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skatulkovani
    nekde nahore stoji: [...] Navic... nerad bych se nekoho dotknul, ale pripada mi, ze technicky orientovani lide maji casteji sklon vsechno "skatulkovat"[...]

    ano, to by byl dalsi clanek

    skatulkovani / "skatulkujes, jses tedy inzenyr", glosa o prumyslove revoluci a podekovani technicke inteligenci

    Jeste jednou pro vysvetleni, nekoho podezirat ze skatulkovani neni urazka, to je uznani.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.2.2006 13:46 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skatulkovani
    Jeste jednou pro vysvetleni, nekoho podezirat ze skatulkovani neni urazka, to je uznani.
    No... rekl bych spis, jak kdy. Na tom prave zavisi jemny rozdil mezi expertem a technokratem. Tim druhym bych byl nerad.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    9.2.2006 16:27 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    Původně jsem byl jenom pro dvě kategorie, jak nad tím ale tak přemýšlím, možná by se jich "uživilo" víc. Ovšem ne zas tak moc, aby nad tím autoři blogů ani čtenáři museli příliš dumat. Pro mě by byla zajímavá hlavně změna v tom smyslu, že by se dnešní kaslík "Blogy na AbcLinuxu" rozpadl na podkaslíky podle kategorií (samozřejmě by v takždém tom podkaslíku mohlo být vypsáno méně blogů, aby to v součtu nezabíralo zas tak moc místa).

    Další zajímavá funkce by mohla být možnost nastavení, které kategorie chci vidět a které ne, ale to jsou jenom nápady, důležité je, jestli by to ocenili i ostatní a hlavně jestli bude mít pan Literák chuť a čas k realizaci.
    9.2.2006 17:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kategorizace blogů
    a hlavně jestli bude mít pan Literák chuť a čas k realizaci.
    nebo nekdo jiny, jelikoz jsou zdrojaky pod GPL
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.