abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (83%)
     (4%)
     (7%)
     (6%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Programujete v Javě?

    31.3.2006 16:52 | Java | poslední úprava: 1.4.2006 10:59

    Docela by mě zajímalo, kolik je mezi čtenáři abíčka programátorů v Javě. Hlasujte v anketě, pište komentáře :-).

    Aktualizace pro nepozorné: v předcházejícím odstavci se ptám, kolik je mezi čtenáři programátorů v javě. Neptám se, kolik čtenářů není programátorů v javě. Tudíž není důvod, aby mohli hlasovat i ti, kteří javu neovládají. Chápete konečně ten rozdíl?

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Umíte Javu?
     (42 %)
     (10 %)
     (49 %)
    Celkem 178 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    msk avatar 31.3.2006 16:53 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Nejak mi tam chyba moznost "nenavidim javu".
    David Watzke avatar 31.3.2006 16:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Mně tam chybí možnost Ne.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    OndraZX avatar 31.3.2006 17:53 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Me taky
    31.3.2006 19:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Tento zapisek je urcen pro programatory v jazyce java, takze veskere diskuse na tema, kdo ji jak nenavidi ci nemuze hlasovat proti, jsou naprosto, ale naprosto irelevantni ;-) Me zajima, kolik lidi javu pouziva (presneji programuje). Urcite to jsou tisice lidi, ale na abicku jako by jich bylo nejak malo z dosavadnich diskusi.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    31.3.2006 20:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Nejde o to, že by mělo být možné hlasovat, že ji někdo nenávidí. Jde o to, že je trochu divné položit otázku "Umíte Javu?" a nedat tam možnost odpověď "ne". U ankety není ani slovo o tom, že by byla určena jen pro programátory v jazyce Java.
    31.3.2006 16:58 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Mně zase "miluju Javu."
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 31.3.2006 17:31 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Možnost "Nenávidím Javu" mi tam chybí také ;-) Ta anketa nějak neodpovídá titulku blogpostu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    31.3.2006 20:51 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    asi bych hlasoval taky tak.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    31.3.2006 23:28 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Tak, tak. Možná bych to ještě rozšířil na "Nemám rád Javu a vlastně cokoli od SUNu (NIS, NFS, Solaris, ...)" ;-)
    In the garden sleeps a messenger ·
    31.3.2006 17:52 pepiino | skóre: 1 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Tohle vůbec nechápu... jak může programovací jazyk ( = nástroj) vzbudit takové emoce? Nutí vás snad v něm někdo programovat? Fyzicky vás napadl? Spí vám s manželkou(přítelkyní)? Pošlapal vám zahrádku? Nebo proč? Myslíte, že kopáč nenávidí zednickou lžíci, nebo případně krumpáč?. Proč je v těchto věcech tolik emocí? Nemám teď na mysli Javu konkrétně, ale všechny "nenávidím..." pokřiky... Může mi to někdo vysvětlit?
    http://zapisnik.pepiino.cz
    Josef Kufner avatar 31.3.2006 17:57 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Fyzicky ne, ale duševně ano. Nesnáším jí!!!
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.3.2006 18:02 pepiino | skóre: 1 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    A jak si mám představit, že vás nástroj duševně napadl? Nebo vám nějak jinak duševně ublížil? Pořád mi to nejde a nejde do hlavy :-/
    http://zapisnik.pepiino.cz
    Mikos avatar 31.3.2006 19:18 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Třeba mu vadí ten hype který už roky Sun kolem Javy dělá (teda nyní už ho nedělá ani tak Sun, ale Javou vychovaní programátoři ;-)). To že Java tak uspěla především jen díky agresivnímu marketingu. To že JVM od Sunu není opensource. To že má Java (alespoň z mého pohledu) ošklivou syntaxi a je staticky typovaná. To že je Java dosti paměťově náročná. To že... no je toho ještě hodně :-)

    Tedy to jsou důvody, proč Javu nemám rád já ;-) Ale třeba to u něj bude obdobné :-) Možná je "nenávidím" zbytečně silné slovo, ale prostě k Javě chovám hodně silné antipatie (a to i přesto, že pár Java programů používám, třeba Azureus)...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    31.3.2006 19:57 pepiino | skóre: 1 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Chápu, že někomu se z různých důvodů s javou dobře nepracuje, chápu že někomu nevyhovují javovské aplikace. Fascinují mě ty silné emoce. Nechápu je.

    BTW: Mám nenávidět firefox, kvůli "hype", který se kolem něj dělá? ;-) No dobře, tohle řešit nechci, ačkoliv s mnoha body vámi zmíněného pohledu na javu úplně nesouhlasím. Tady se prostě naše názory mohou rozcházet a na tom nevidím nic špatného ani divného.

    Ale ty zbytečné emoce kolem některých věcí v IT mě často překvapují. :-/
    http://zapisnik.pepiino.cz
    31.3.2006 18:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Mně je Java celkem ukradená - dokud nebudu okolnostmi nucen v ní něco praktického napsat. Pak by bylo pravděpodobné, že bych ji velmi rychle nenávidět začal, stejně jako jsem kdysi nenáviděl Pascal, když mne okolnosti donutily něco napsat v Delphi. Vůbec mi připadá, že Pascal a Java mají základní problém společný problém: byly navrženy jako teoreticky vynikající (každý ve své době), ale pro praktické použití… brrr…

    P.S. C++ ve mně ale negativní emoce nevzbuzuje, to jen když musím dodržovat formátovací zvyklosti odlišné od mých oblíbených… :-)

    Mikos avatar 31.3.2006 19:11 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Java a teoreticky vynikající? Nemůžu si pomoct, ale to mi přijde jako vtip :-) Třeba takový Smalltalk je v dokonalosti daleko před Javou...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    3.4.2006 14:59 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ja treba delam podporu pro aplikaci napsanou v Jave. Ma nenavist je tudiz naprosto uprimna ;-) Na serverech je asi dobra, ale ty "hi-tech" spolecnosti, co v tom pisou i "hi-tech" end-user aplikace "site na miru" zakaznikovi, protoze ten nezna nic jineho nez marketingove blaboly od Sunu a od tech "spolecnosti", bych s prominutim nejradeji poslal do ...
    Ku8aZ avatar 1.4.2006 10:47 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Přikláním se k možnosti "Nesnáším Javu!"
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    31.3.2006 17:09 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ta otázka není jen tak. Co bys potřeboval? :-)
    31.3.2006 17:50 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Co asi :) Ja uz jsem se nekolikrat malem dokopal k tomu zdrojaky abc stahnout, ale vzdycky ... No stejne ji moc neovladam.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    31.3.2006 18:27 hrobar | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ja som si ich dokonca stiahol a po beznom trapeni som to rozbehal (dneska som stahoval novsiu verziu ale este som ju neskusal). Moje znalosti z javy su priemerne t.j. mam vedomosti z objektoveho programovania a poznam j2se(v rozsahu predmetu java na fimu), ale nepoznam ziadne pokrocile technologie typu Net Beans a pod. Bez nich je java k nicomu(moj osobny nazor). Moje prvotne nadsenie z prispievania do abclinuxu vsak velmi rychlo opadlo. Ono sa to na prvy pohlad nezda, ale abclinuxu je uz pomerne rozsiahly projekt, ktory vyuziva viac technologii a pochopit jeho fungovanie je podla mna dost zlozite. Dokazem pochopit co ktore casti programu v jave robia, ale nedokazem si predstavit ako to funguje cele v kope. Tazko potom nieco mozem upravovat alebo vylepsovat. Myslim si, ze dost ludi by dokazalo nieco naprogramovat do abclinuxu, ale ta zlozitost vela ludi odradi. Ked som to napriklad porovnal s xmms2 tak v tom ked mi nieco nevyhovuje tak si danu vec vo vacsine pripadov dokazem upravit sam. A to je xmms2 napisany v C++ a ja v C++ neviem ani tuk - trochu ovladam C a k tomu pouzijem google. Je skoda, ze sa s tym prispievanim nezacalo uplne na zaciatku - projekt bol mensi a jednoduchsi na orientaciu, chytilo by sa viac ludi.
    31.3.2006 17:22 djbart | skóre: 9 | Bartošovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Jasně, Java se mi líbí a je to můj hlavní jazyk. Ale stále se nějak nemůžu rozhoupat, kterým směrem se vydat. Javařina nebo síťařina?

    Jelikož se už budu muset každou chvíli rozhodnout, mohli byste mi někdo poradit, která cesta je podle vás perspektivnější?

    Díky za každý názor.

    P.S. státnicovat budu asi ze sítí
    Nejmocnější je ten, kdo přemůže sám sebe. jaluvka.info
    31.3.2006 18:45 Jan Kurik | blog: Hemis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Sítě tady budou, dokud budou počítače. O Javě bych to ale neřekl :-)
    31.3.2006 19:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ta analogie trochu kulhá. Programovat se bude, dokud tu budou počítače (v dnešním slova smyslu), stejně tak tu budou sítě. O TCP/IP už bych to ale tak jistě netvrdil, stejně jako o Javě…
    alblaho avatar 31.3.2006 17:40 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Java je fajn, ale C# o fous lepší :-) V práci dělám v Javě, ale hlavní jazyk je jazyk mé diplomky - z různých důvodů C++.

    Java je taková cesta nejmenšího odporu. Je jednoduchá, vyvíjí se v tom docela rychle, docela rychle to běží na různých serverech. A hlavně jsou pro to mraky všelijakých nástrojů a knihoven pod rozumnýma licencema.
    31.3.2006 17:55 Dr.Kanal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    hmm.. java aplikace.. v telefonu mam BT Explorer (zajimava vecicka), spotreba paliva pro auto (hodi se).. takze asi mam rad javu
    31.3.2006 18:03 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    programovat neumim (pokud programovanim nenazveme bastleni blbosti v PHP, samozrejme proti vsem zasadam efektivniho programovani :D), ale pouzivam jEdit, takze javu rad mam :-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    31.3.2006 18:15 bodo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Javu beriem ako vychodzí vzor akou cestou by sa mal ďalší programovací jazyk uberať pri vývoji, samozrejme že s odstránením niektorých jej nedostatkov. Napriek tomu, že Java človeka núti k niektorým nie príliš pohodlným veciam, je to pre jeho dobro:). Teda môj vyťah k nej je velmi pozitívny:).
    31.3.2006 18:34 Jiří Hlinka | skóre: 29 | blog: zapisky | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Taky mi tu chybí možnost "Ne" :-). Ale přemýšlím o Javě jako dalším kroku - zatím umím PHP, ale to není pro budoucí uplatnění moc použitelné (aspoň mi to tak připadá), proto jsem si řekl, že by možná byla dobrá Java - nemohl by mi poradit někdo "z oboru", jak dál, když bych se chtěl věnovat do budoucna vývoji internetových/intranetových aplikací? Díky.
    31.3.2006 19:08 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Znam ji jako uzivatel hotovych programu, jako tvurce jsem ji jeste nikdy neuzil - mozna proto, ze jsem zatim nedelal nic z veci, na ktere je Java to nejlepsi.

    Jsem v tomhle smeru takovy zvedavy jedinec, do roka ji chci aspon letmo poznat i z programatorskeho hlediska, nepocitam ale s tim, ze pak uz nikdy nesahnu na nic jineho a uz vubec bych neresil nejake emoce :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    31.3.2006 20:36 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Existují dva druhy lidí: ti, co Javu nenávidí, a ti, kteří v ní programují. Nebo to bylo jinak?

    A k anketě - no, občas si říkám, že skripty bych v té Javě už fakt psát nemusel, od čeho tu máme bash, Python apod., že...
    1.4.2006 00:29 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Já programuji v Javě a nenávidím jí. Čím víc jí poznávám, tím více se mi nelíbí. Takže jsem asi výjimka.

    Navíc z Javy se dělá sektářství a náboženství. Každý, kdo dělá v Javě si většinou myslí, že teď je nějaký nadčlověk. Navíc Javistům je vlastní určitá namyšlenost, která jim mylně napovídá, že každý jazyk, způsob programování, či jiné pojetí objektů, které se nějak liší od Javy je potřeba potírat jako nečisté a případné programátory, kteří si to dovolili pro výstrahu pověsit, samozřejmě až po krutém mučení.
    1.4.2006 02:01 takyjavista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    U mne s tímto komentářem vyhráváte cenu za nejsektářštější javový příspěvek týdne :-) I když je pravda, že je to trochu nezasloužené, protože ten komentář už není skoro ani sektářský, spíš něco ještě horšího.
    1.4.2006 02:19 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Uplny suhlas, zazil som takeho cloveka. Ked zbadal kod v C v mojej konzole tak ani nepozrel ze ako to je napisane a hned ma zvozil a presviecal ze urcite to napisem v jave lespie :o). Musim, ale povedat ze opak je pravdou. Moje programy v C chapu aj zelenaci a su dost efektivne a rychle (toto mi uz x ludi potvrdilo, neni to len moja hlaska).
    1.4.2006 09:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Já programuji v Javě a mám ji rád. Čím víc jí poznávám, tím více se mi líbí :-)

    Nenapadá mne nikdo, kdo by v Javě programoval a dělal z ní sektářství. Ale nemůžu vyloučit, že takyprogramátoři, dříve houfně programující v PHP, se začínají zhlížet v Javě a projevují se pak tímto způsobem. Naopak vídám spoustu příspěvků v diskuzích od lidí, kteří v Javě nejspíš nikdy nic nenapsali, ale nenávidí ji (stačí si pročíst tuto diskuzi). A vůbec jim není hloupé psát to na portál, který napsal v Javě jediný člověk.

    Pokud někdo napíše programuji v Javě a nenávidím ji, beru to - každý jsme jiný, každý program je jiný, proto tu máme spoustu programovacích jazyků. Ale komentáře "nenávidím Javu", ze kterých čiší to, že dotyčný vůbec neví, o čem mluví, jenom někde zaslechl, že je Java pomalá, jsou v mých očích poněkud ubohé...
    Heron avatar 1.4.2006 11:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Úplně nejhorší jsou takyprogramátoři, kteří houfně programují v PHP a pak programují úplně stejně v Javě.

    PS: C, C++, C#, Java, ASM, Delphi, Pascal, Basic, PHP, POVRay, Scheme. To jsou jazyky ve kterých jsem napsal něco víc, než Helloworld. Netroufám si tvrdit, který je lepší a který horší. Každý je jiný a určený pro něco jiného.
    1.4.2006 20:41 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ještě horší jsou Javisti, kteří pak programují v jiných jazycích stejně jako v Javě. :-) Co takový Javista dokáže napsat v C/C++, to je neuvěřitelné. Kdo neviděl, neuvěří.
    1.4.2006 22:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Já bych to nezobecňoval jen na Javisty ... každý jazyk má svoje specifika a těm se musí člověk chca nechca přizpůsobit ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    1.4.2006 22:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    To ovšem není nic nového. Nestárnoucí klasika (poprvé jsem se s tím textem setkal asi tak v roce 1990 a už tehdy jsem měl pocit, že to není žádná novinka) praví, že opravdový programátor dokáže napsat fortranový program v jakémkoli jazyce…
    Pavel Stárek avatar 2.4.2006 20:41 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ti dobří programují asi takhle:

    copy CON: program.exe

    A ti ještě lepší asi takhle:

    copy CON: program.zip

    Takže asi tak :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Mikos avatar 1.4.2006 13:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Když sem byl ještě na gymplu, tak sem se Javu učil (sám z vlastního popudu). Dokonce tu mam ještě učebnici, co jsem si tenkrát koupil. No byla to chyba, ještě že jsem včas "procitnul" :-) A teď klidně mohu s čistým svědomím tvrdit, že Javu nenávidím, i když o ní něco vím ;-)

    A btw. dostávají mě ty neustálé narážky na takyprogramátory v PHP. Cítíte se být lepší, nadřazený? :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kouby avatar 31.3.2006 21:50 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Ano, programuji v Jave a dalo by se rici, ze je to muj hlavni jazyk. Prijde mi, ze je to kvalitni programovaci jazyk a nevidim duvod proc by Java nemela mit budoucnost. Pokud tvrdite ze C# je o neco lepsi, tak by take nebylo od veci uvest take v cem je lepsi. Kazdy programovaci jazyk ma sve vyhody a nevyhody. I kdyz u C#, NET platformy vidim jako nejvetsi nevyhodu v multiplatformnosti jelikoz se stale pohybuju mezi ruznymi OS. Java se da pouzivat prakticky vsude. Pod jakymkoli OS, kde se nachazi JVM a take muzete Javu vyuzit pri tvorbe webovych aplikaci, v mobilech atd. Ale i Java ma sve nedostatky, jako napriklad jeji pametova narocnost by mohla byt podstatne nizsi.
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    1.4.2006 02:15 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte rádi Javu?
    Chyba tam odpoved "neuznavam javu", alebo aspon "nie".
    1.4.2006 19:18 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Programujete v Javě?
    Nevím jak odpovědět, protože já teď pracuji ve 4 jazycích. Dělám v C (to mám rád, až na některé ukazatelové záludnosti), v Pythonu a nakonec v shellu. A v Javě dělám v práci, ale protože jsem se rozmazlil možnostmi Pythonu a nahlížím do schopností Smalltalku, tak mi Java přijde dost neohrabaný jazyk. Ale že bych jí nenáviděl ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    2.4.2006 12:06 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Programujete v Javě?
    Java? Tak treba v souvislosti « On va faire la java ! » mozna, jinak ale ani nahoudou, ani omylem :-)!
    -djz
    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    3.4.2006 11:15 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Programujete v Javě?
    Vyrostl jsem na Pascalu (od 13 let). Tam jsem take poznal objekty (ano, i v pascalu se da programovat rozume). Na stredni me taky ucily pascal, ale to pro ne uz tehdy nebyla zadna uroven. Potom do me na FIMU zacali hustit C - ten jazyk se mi odzacatku nelibil a vypestoval jsem si k nemu odpor (dyt ten jazyk je vylozene skaredej - kdyz to clovek srovna s pascalem).

    Pote jsem si zapsal Javu (druhou moznosti bylo C++, ale to jsem vzhledem k predchozim zkusenostem s C zavrhl). Fajn jazyk rekl jsem si, prijemne se v tom programuje. Nakonec jsem absolvoval vsechny predmety, ktere se tykaji javy. Zacal jsem se zajimat o navrhove vzory, cist knizky o XP. Dokumentace mi prisla jednoducha a jasna. Pro me jazyk cislo 1. Rekl bych, ze opravdu myslim v jazyce java.

    Nyni se javou zivim na HPP, prestoze stale studuju.

    Proc neprispivam do zdrojaku ABC? Prace + skola me zamestnavaji dost.
    never use rm after eight

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.