abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Nasazeno skóre

    7.4.2007 13:14 | Abíčko | Výběrový blog

    Jak jsem upozorňoval minule, nasadil jsem skóre uživatelů abclinuxu. Popis najdete ve FAQ a minulém zápisku. Dále jsem ještě opravil chybu 754 - vyprázdnění cache Nursery při reinicializaci.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.4.2007 13:32 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Hmm, mám 25 a to je moc nebo málo?
    7.4.2007 13:42 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Já jsem to říkal :-) Aspoň, že to má inverzní funkci, že :-D Neposlouchat Ignora se holt nevyplácí :-P
    7.4.2007 13:47 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    80 a vice: 1
    70-79: 2
    60-69: 6
    50-59: 9
    40-49: 24
    30-39: 22
    20-29: 168
    10-19: 503
    1-9: 1468
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2007 13:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Hmm okolo 42 lidí předemnou :-(
    xxx avatar 7.4.2007 13:53 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    a skore 42 :-)
    Please rise for the Futurama theme song.
    7.4.2007 13:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    JJ :-(
    7.4.2007 13:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Proč ten smutek, vždyť 42 ti můžeme všichni jenom závidět :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2007 13:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    No jistě, ty máš 49!!!
    7.4.2007 14:02 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Že by někdo neznal skutečný význam čísla 42???
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2007 14:01 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Nic si z toho nedělej, v tom abys to číslo změnil ti přece nikdo nebrání...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.4.2007 14:05 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    přede mnou je 232 a 735 lidí :-) Tipnul bych tak těch 300, to není špatný na to, že jsem neudělal prakticky nic :-)
    7.4.2007 13:55 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jediný Robert to dokázal se svými neuvěřitelnými údaji:
    články (224)
    zprávičky (1267) 
    wiki záznamy (474) 
    dotazy v poradně (12) 
    komentáře (3185)
    
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 14:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ha, Roberte, třes se! ;-) :-D
    7.4.2007 14:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To by musel přestat vydávat JN :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 14:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Tím by značně zkrátil tu dobu, takhle ho dostanu za pouhých pár let :-D
    7.4.2007 14:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    S tolika zprávičkami každý den to bude hračka. Ostatně, já budu jen rád, když bude ostatním skóre narůstat - bude to znamenat lepší abíčko :-)
    David Watzke avatar 7.4.2007 14:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    87, cože? To si děláš srandu :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2007 14:43 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Těšit nás může, že na 88 se hnedtak nedostane (má-li 87 čistých, tak potřebuje sesbírat asi 1000 bodů).
    7.4.2007 14:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Přidal jsem rozložení do faq
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    stativ avatar 7.4.2007 13:33 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Tak mám 40
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.4.2007 13:44 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Budu moct odfiltrovat uživatele se skóre nižším než n?
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Ježek avatar 7.4.2007 13:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    tim budes ale filtrovat i vsechny nove prichozi
    7.4.2007 16:32 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Nielen nových. Ja mám skóre 9, chodím na abclinuxu od začiatku jeho existencie, ale prispievam väčšinou iba do poradny.
    7.4.2007 13:49 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Budu moc odfiltrovat skóre?
    7.4.2007 20:12 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ne. Uz tak je makro zobrazujici komentar moc slozite.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2007 13:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    A proč bys to dělal? Policisté chytají na silnicích řidiče s příliš malým počtem ujetých kilometrů? Nebo snad ignoruješ všechny svoje kamarády, dokud je neznáš alespoň tři roky, případně jeden rok v případě, že s nimi bydlíš ve stejném domě?
    7.4.2007 21:11 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Nechci je ve skutečnosti blokovat, chci vědět, k čemu skóre je. Neurčitě mi napoví, jak moc toho uživatel pro portál napsal (přesně to zjistím z jeho profilu). Pokud to má být motivace k tomu, aby lidi psali více článků/zpráviček/... a získali tak vyšší skóre a možná pochybnou prestiž, do jisté míry rozumím. Jako čtenář ale uvidím číslo, které bude kdejaký "lojza" zpochybňovat tím, že má na ABC user id < 500 a je pro něj vlastně čtenář nehledě na skóre a měl bych ho tak brát sakra vážně a nedovolovat si. Jak skóre rozumíte vy?
    Math, as Barbie says, is hard.
    7.4.2007 21:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Beru zatím skóre spíš jako zajímavost, rozhodně si nemyslím, že by označovalo třeba kvalitu textů uživatele – ostatně už z jeho definice je jasné, že zohledňuje především kvantitu. Myslím, že čas teprve ukáže, k čemu se skóre bude hodit.
    7.4.2007 21:56 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Souhlasím, definice tomu odpovídá, ale přijde mi zatím zbytečné. Čas možná vskutku ukáže.
    Math, as Barbie says, is hard.
    7.4.2007 13:50 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    V tom minulem prispevku se pise, ze skore je od 0 po cca 80. Nestalo by za to to znormalizovat na 0 az 100 a pripsat tam procentitko? Vim, ze je to (pro nekoho mozna az nechutne :-)) zavadejici, ale na druhou stranu by to i neznalemu s trochou intuice neco reklo.
    7.4.2007 13:51 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jak jsem řekl. Neposlouchat Ignora...
    7.4.2007 13:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jenomže používaná funkce nemá s poměrem nic společného a navíc její maximum opravdu není 100, teoreticky lze doáhnout libovoně velkého kladného čísla, jenom v reálném nasazení to je poněkud obtížnější :-)
    7.4.2007 13:56 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Tak prave treba pro Tebe je to nechutne zavadejici :-) (Vim a priznavam, ze to neni dokonale. Ovsem v dnesnim svete reklam na jeste cokoladovejsi cokoladu by ani nemuselo moc vadit, ze bude mit Robert 105%. Proste je huste mega dobrej ;-))
    8.4.2007 08:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Přečti si Leošovy příspěvky o bodování ještě tak třikrát a pomalu, pak si možná všimneš, že tam nejde o žádná procenta a zjistíš spoustu dalších zajímavých informací.
    8.4.2007 12:47 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Prosím bez urážek. Nicméně polknul jsem to a Leošovy příspěvky jsem si opravdu znova přečetl. Nenašel jsem tam nic, co bych předtím, než jsem napsal svůj návrh o normalizaci do stovky a přidání procentítka nevěděl. Matematika mi taky není cizí. Jen si myslím, že pro lepší srozumitelnost, o co se jedná, lze symbol procenta trochu "znásilnit".
    David Watzke avatar 8.4.2007 12:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Právě že ne, dávalo by to asi takový smysl, jako dát za to číslo třeba děleno nebo promile. Radši ať si lidi přečtou záznam ve FAQ.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.4.2007 13:37 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre

    Já samozřejmě chápu, že z matematického hlediska je to špatně, dát tam procento. Na druhou stranu by z toho symbolu byly patrné dvě věci: jedná se o hodnocení, dosažitelné maximum je 100. První je patrno z názvu Skóre, dobře. Ale já bych tam chtěl nějakým způsobem propašovat i tu druhou informaci. (Námitku, že maximum == 100 není přísně vzato pravda, neberu, to jsem snad vysvětlil někde výše.)

    Čtení FAQ to řeší, to je jasné, ale to vidím až jako poslední možnost, k používání nějakého portálu by IMHO nemělo být třeba číst FAQ. Zkrátka nepřijde mi šťastné, že to číslo samo o sobě nic neřekne, a tak jsem navrhl nějaké řešení. Zjevně nešťastné, protože pro příliš velké procento uživatelů abclinuxu je znásilnění procenta nechutně zavádějící. :-)

    Navrhuju aspoň z toho nápisu "skóre" udělat odkaz do FAQ (ať tento dlouhý komentář k něčemu je...), ale věřím, že se najde způsob, aby skóre bylo samo o sobě výmluvné. Nějaký nápad?

    8.4.2007 13:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Na druhou stranu by z toho symbolu byly patrné dvě věci: jedná se o hodnocení, dosažitelné maximum je 100.

    No, a to by právě byla zásadní chyba, protože dosažitelné maximume není 100.

    Námitku, že maximum == 100 není přísně vzato pravda, neberu, to jsem snad vysvětlil někde výše.

    Ona to není pravda nejen "přísně vzato", ona to není pravda vůbec. Že je vám pravda lhostejná, to je váš problém, ostatním na tom, zdá se, záleží.

    8.4.2007 14:00 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Výše jsem uváděl jako předpoklad normalizaci na 100. V tomto příspěvku jsem to již vynechal.
    8.4.2007 14:28 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Převod na procenta je podle mne možný jediným způsobem – skóre 0 bude 0 %, maximální právě dosažené skóre bude 100 %, zbytek se lineárně interpoluje. To pak ale znamená, že Robert vydá další díl Jaderných novin, vzroste mu skóre, tím s posune maximum, a protože všichni ostatní mají skóre stejné, jejich procentní skóre se sníží.To bude super motivace :-) Je to jako byste přepočítával na procenta body v desetiboji – přitom tam je snad každému jasné, že je to nesmysl, a že teoreticky lze získat neomezené množství bodů. Ano, abyste měl představu, co znamená 8500 bodů v desetiboji nebo 20 bodů skóre, musíte vědět, kde se tak zhruba pohybují ostatní. Ale to je jedině dobře, protože skóre není jednoduché číslo typu “kouknu a vidím“ a můžu srovnávat. Takže je dobře, že člověk nejprve musí pochopit, jak je skóre počítáno, a teprve potom pro něj může mít nějaký význam. Navíc se tím skóre zbytečně moc zabýváte, zatím je to prostě jen nějaké číslo.
    8.4.2007 14:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jenže procenta evokují představu, že nejen hodnoty musejí být v intervalu [0,100], ale také, že jsou v nějakém smyslu lineární. Tedy že 50% je v nějakém rozumném smyslu polovina, 75% tři čtvrtiny apod. Vzhledem ke značné nelinearitě použité funkce tomu tak ale ani zdaleka není a jakoukoli myslitelnou normalizací do intervalu [0,100] byste to ještě výrazně zhoršil.
    8.4.2007 15:24 buff | skóre: 10 | blog: buff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Beru, beru. Zkrátka použití procent je zavádějící (chybné, chcete-li). Ale stojím za tím, že ten cíl, pro který jsem je navrhl jako řešení, není zcestný. Totiž aby bylo skóre víc než samo o sobě nicneříkající číslo, aby nevyžadovalo žádnou další znalost. (Toto je odpověď i na komentář Filipa Jirsáka).
    8.4.2007 15:39 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Nechápu, proč se to nelíbí tak málo lidem. Magická konstanta 1.03, nezjistím z toho na první pohled, kolik toho musím udělat, abych dosáhl nějakého skóre nebo někoho dohnal. To už by byl lepší i prostý součet bodů. Nebo by skóre mohlo vyjadřovat, kolik lidí (co mají nějaké skóre) toho udělalo míň než já (v procentech třeba), na tom bych zase viděl jak stoupám k výšinám nebo naopak jak padám dolů, když nic nedělám. Hezkých možností je mnoho.
    8.4.2007 15:48 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ikdyž závislost na výsledcích jiných uživatelů může být nepřijemná jak technicky tak i proto, že jakmile jednou někdo dosáhne nějakého počtu bodů, tak mu je nikdo nesebere a platí to navždy. To by se dalo ovšem odstranit tak, že se započtou pouze body za posledních několik let třeba.
    8.4.2007 15:41 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Cíl to není zcestný, ale muselo by to být jiné (jinak vypočtené číslo). Z nicneříkajícího čísla nějaké smysluplné číslo nezískáte žádným kouzlením :-) Myslím, že není třeba se bát, ono to číslo třeba ještě nějaký další smysl dostane, vždyť zatím funguje jenom pár dní.
    Dalibor Smolík avatar 9.4.2007 01:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To už by se mohlo známkovat od 1 do 5 jako ve škole. Jen abych nepropadl .. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 7.4.2007 13:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    57, to jde :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2007 14:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    I ten co neumí opisovat příklady z tabule je lepší než já, chjo :-(
    vencour avatar 7.4.2007 14:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre

    :-D jako by na tom záleželo?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.4.2007 14:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To je otázka... Je to jako s uptime :D
    David Watzke avatar 7.4.2007 14:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Co si stěžuješ, vždyť tohle:
    články (7) 
    zprávičky (5) 
    wiki záznamy (150) 
    dotazy v poradně (1) 
    komentáře (592)
    je směšný :-D :-D Ne, sorry... dělám si srandu ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2007 14:06 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Skóre naznašuje, že je víc ukecanej a pravděpodobně tráví víc času na abclinuxu nějakou aktivitou a ne jen čtením, kdo je lepší a kdo ne to se ze skóre nezjistí.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Luk avatar 7.4.2007 16:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    pravděpodobně tráví víc času na abclinuxu nějakou aktivitou a ne jen čtením
    ...nebo blogováním, za to také nejsou body. Kdyby byly, neměl bych ostudných 28, ale minimálně 60 :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 7.4.2007 17:52 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    no ono je otazka jak pripadne hypoteticky hodnotit blogy. podivej se na muj, o linuxu prakticky temer nic. blogy bych fakt nebodoval.
    7.4.2007 17:54 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Řešení je již dávno připraveno v komentáři 63.
    Luk avatar 7.4.2007 18:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Připraveno, leč zatím neimplementováno ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.4.2007 14:16 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    A já mám ve starém profilu 43. :-]

    Jakoby na tom záleželo.
    7.4.2007 14:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Na starém mám 34. :-)
    7.4.2007 14:49 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Když to sečteme, tak to dělá asi 48 (nebo tak nějak :-D)
    7.4.2007 19:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Když sečtu skóre tak dostávám větší číslo ;-) To kdybych sčítal vstupní data a potom je prohnal tou funkcí tak bych dostal něco jako ty. :-)
    7.4.2007 19:58 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    No výsledek trochu záleží na tom, jak máme zrovna definovanou operaci sčítání, že. Prostě s jakou strukturou pracujeme.
    7.4.2007 20:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To jistě.. Ale ty si žádnou definici nezavedl, takže já předpokládal pouhé numerické sčítání výsledných čísel.
    7.4.2007 20:17 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Mně je to koneckonců šumafuk :-P
    Honza Balák avatar 7.4.2007 14:22 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Si stěžuj :-D. Všichni jsou lepší jak já: skóre 8 :-( :-D
    <null>
    7.4.2007 15:08 Franta Gajdůšek | skóre: 15 | blog: co_me_prave_napadne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Nerekl bych:-(
    jnc avatar 7.4.2007 18:02 jnc | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    3 :P
    vencour avatar 7.4.2007 14:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre

    Fíííha, 40, to docela zavazuje ... ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.4.2007 14:09 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Děkuji, konečně nebudu muset tak často prolejzat profily abych zjistil s jakou úrovní uživatele mám tu čest (i když největší grafomany znám podle nicků nazpaměť :-) )
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    7.4.2007 14:34 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jako by něco z toho o úrovni vypovídalo...
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    stativ avatar 7.4.2007 16:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Samozřejmě že ano:
    • 0-10 – Ignor nebo zapšklý dědek
    • 30-40 – grafoman na léčení
    • 40-50 – grafoman neléčený
    • 50 a více – megahustoborec
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.4.2007 16:28 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Wow :-) Proč jsou ale ostatní s málo body zapšklí dědci?
    7.4.2007 16:38 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ja mám 9 a to prispevam hlavne do poradny a to chodím na abclinuxu od začiatku jeho existencie. Nie každý je ukecaný
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 16:40 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Datum registrace: 26. 8. 2005
    To se ale člověk musí zaregistrovat...
    7.4.2007 16:53 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Hodně lidí se registrovalo až po zavedení zvýraznění nových příspěvků.
    10.4.2007 12:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    já jsem se registroval kvůli možnosti nastavit si (tmavý) stylesheet - přece jenom, konfigurovat si to v každém prohlížeči (na každém stroji) zvlášť by byl vopruz, nechat si zapamatovat login bylo jednodušší ;-)

    zvýraznění nových příspěvků a sledování mailem přišlo později už jako bonus (pro mě - to sledování bylo myslím dřív? ale nepoužíval jsem ho)
    7.4.2007 17:56 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Registroval som sa, až keď som chcel poslať prvý príspevok
    7.4.2007 18:44 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Prima, spadám do tří teček :). Ať už to znamená cokoliv.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    7.4.2007 16:25 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Já bych neměl žádnou úroveň, i kdybych měl čas si to svoje skóre honit výš a výš :-)

    Zajímalo by mě, kde jsem přišel k těm dvěma bodům, když jediný důvod, proč sem chodím, je si pokecat v diskusích (povětšinou pod blogy) a když už jsem nějaký problém někdy řešil, tak jsem si ho vyřešil sám metodou RTFM, abych neobtěžoval ostatní. I když ony se vlastně bodují i příspěvky ve fórech, kde jsem možná dvakrát třikrát akorát někoho sprdnul, tak to pak jo.

    Proč tady někteří nemají skóre zobrazené? Pochybuju, že by do bodovaných oblastí nenapsali vůbec nic.
    7.4.2007 16:31 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Tak to nepochybuj :-) ln 0 :-)
    7.4.2007 18:34 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ono se to vlastně počítá tím logaritmem, tak to jo.
    7.4.2007 15:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    38? Kde jsem to nabral?
    Quando omni flunkus moritati
    7.4.2007 15:14 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Napsal jsi do poradny milionkrát "toto nepatří do diskuzního fóra" (jako všichni ostatní, co mají víc než já :-D)
    7.4.2007 18:19 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jo, to bude ono...
    Quando omni flunkus moritati
    Martin Stiborský avatar 7.4.2007 15:14 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    No, ještě se musím hodně snažit ... a já budu :)
    Kvík ..
    7.4.2007 15:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Výborná věc. I když pro mě spíš nelichotivá :).

    Jenom aby soutěživé typy nepsali jakoukoliv radu, zprávu... nebo: "byl jsem tady" jen aby měli body. Nebo je tohle také ošetřené?
    7.4.2007 15:54 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    jsem tady :)
    hmm
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 15:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Z příspěvků se počítají jen ty do poradny.
    7.4.2007 16:00 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    v tom případě mam nějak moc...
    hmm
    7.4.2007 16:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To je mi jasný, ale tam jde také přispět: "To je mi tě líto" nebo podobně.
    7.4.2007 16:11 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jenže tam tu diskuzi admini moderují - nebo se alespoň snaží - takže off-topic příspěvky mohou odstraněny.
    7.4.2007 16:03 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Ono se dá soutěžit třeba i o zachování nulové skóre. Občas je to teda těžké.
    7.4.2007 16:35 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Leoši,
    je to naprosto skvělé vylepšení. :-) Suprové je i to jak se ukazuje datum registrace. Díííky.
    7.4.2007 16:59 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Myslím, že body by se měly dávat i za blogy, které jsou ve výběru.
    7.4.2007 18:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Zrovna jsem to chtěl napsat.
    Quando omni flunkus moritati
    7.4.2007 18:31 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    +1
    7.4.2007 19:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Zajímalo by mě, zda by nešlo získat bodíky i za vyplnění požadavku do bugzilly, nebo (a to hodně) za poslání patche. To by ovšem Leoš, Filip, Doli a spol měli velkou hromadu bodů :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    7.4.2007 19:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jo a za účast na LMO taky :D
    7.4.2007 20:11 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Zajimavy napad, ale my blogy nechceme zapocitavat. Navic vyber pro vyber je velmi mirny, staci, aby zapisek nebyl mimo misu. Nic to ale nerika o tom, zda ten blog je skutecne prinosem nebo je to jen filozofovani. Pokud je zapisek uzitecny, snazime se autora presvedcit, at jej vyda jako clanek. Nebo zapsat do FAQ (ktere ceka v budoucnosti transformace, nejspise na Navody). Proste blogy nejsou misto, kde by navstevnici meli hledat pomoc pri reseni svych problemu, od toho je tu poradna, sw/hw sekce, ovladace, FAQ, slovnik, ucebnice ci clanky. Do blogu to sice take jde, ale sance ze zapisek nekdo najde po par tydnecj, je relativne mensi*, nez ve zminenych funkcich abicka. (* - fulltextove hledani je sance)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2007 20:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Do blogu to sice take jde, ale sance ze zapisek nekdo najde po par tydnecj, je relativne mensi...
    Pokud se mi zdá, že ten zápisek se může hodit, najdu ho u sebe na disku společně s odkazem. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    7.4.2007 20:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Myslím že je to správné, to by bul binec, ještě blogy. Ale fakt je, že největší "objevy" (Ameriky :)), pro mne důležité, jsem našel v nějakém blogu.
    7.4.2007 22:22 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    To datum registrace se bere kde?

    Veřejně zpochybňuji pravdivost tvrzení, že můj starý profil bych registrován někdy v roce 2003.
    7.4.2007 23:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Připadá ti to moc brzo nebo moc pozdě? ;-)
    7.4.2007 23:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    A nemáš tam náhodou napsáno datum registrace starší než ?
    Quando omni flunkus moritati
    8.4.2007 00:06 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    No tím hůř. Smířím se s tím (co taky můžu), že jsem byl prokazatelně registrovaný v roce 2004. Ale ne 2003.
    8.4.2007 07:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Datum registrace je element, ktery se vytvori pri registraci a obsahuje aktualni datum.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    7.4.2007 23:39 hub | skóre: 26 | blog: bg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Možná to někdo už navrhoval před tím.

    Když už mít přehled jak je někdo aktivní, tak zapsat rovnou ve zkratkách všechny jeho aktivity (formát jen tak od oka), ale asi by to bylo na databázi náročné.
    dnes 13:55 Berik | z(5),w(13),o(6),k(158) | blog: bg 
      Re: Nasazeno skóre 
    Odpovědět | Admin | Link | Výše | Blokovat | Sbalit
    
    8.4.2007 07:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    1) abicko by slo do kytek, kdybych tohle mel pocitat pro kazdeho uzivatele. Leda nejaka cache

    2) skore mi prijde hezci nez tebou navrhovany seznam cisel
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    brk avatar 8.4.2007 10:07 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre

    Osobně se mi tahle sada čísel také líbí víc než nějaké skóre, ale spíš jen ve stylu "lepší něž drátem do oka".

    Toto číslo ukazuje, jak moc je uživatel aktivní a přínosný pro ostatní návštěvníky, viz. 9 oprav a vylepšení abíčka

    To že je někdo aktivní ještě neznamená, že je přínosný. Jistou dobou tu byli velmi aktivní třeba spyboti, ale nějak mi unikl ten přínos pro ostatní návštěvníky. Naopak někdo kdo poradí jednou za čtvrt roku, ale poradí fakt dobře bude neaktivní a dle score nekvalitní přispěvatel?

    Podstatně více se mi líbí rootovský styl skóre, kde se nehodnotí kvantita, ale kvalita příspěvků a hodnotí se na základě hodnocení uživatelů. Možná je je škoda, že Root toto číslo příliš nezveřejňuje a jen jim filtruje diskuse pro čtení, ale minimálně způsob získání čísla se mi zdá podstatně korektnější.

    USE="-qt -kde"
    8.4.2007 10:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Kazdemu se libi neco jineho. Jeden cas jsme tu take meli hodnoceni jednotlivych prispevku, ale sami ctenari jej zavrhli. Navic kdyz se podivas na pocty hodnoceni clanku ci blogu, uvidis jen jednotky hlasu. To je pak z hlediska soustavnejsich analyz naprosto zbytecny udaj, Robert dokonce navrhoval hodnoceni uplne zrusit.

    Takze muj nazor je, ze soucasny zpusob je efektivni a funkcni a i z hlediska top ten se ukazuje jako spravedlivy. Neni dokonaly, ale to neni nic na svete. My se budeme snazit jej prubezne vylepsovat a zpresnovat.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    8.4.2007 12:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nasazeno skóre
    Jistou dobou tu byli velmi aktivní třeba spyboti, ale nějak mi unikl ten přínos pro ostatní návštěvníky.
    a) Spammeři nebývají registrovaní, takže se jich skóre netýká.

    b) Počítají se pouze příspěvky v Poradně, odkud admini spam a off-topic mažou (tedy, klasický spam je mazán odevšad).

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.