abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 155 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník

    Všichni jsou populisti

    17.4.2010 07:58 | Přečteno: 1940× | Bláboly

    Po čase zase jeden politický zápisek, či spíše krátký povzdech na téma, jak jsou si politické strany podobné.

    O tom, že ČSSD je populistická, není třeba psát. Je to jejich strategie, snaha vetřít se do přízně co největší mase lidí sliby. Slib se hezky poslouchá a nic nestojí a po volbách se určitě vysvětlí, proč nešel realizovat, nebo musel být pozměněn. Nedejbože, aby se některé Paroubkovy sliby splnily, to už radši kobylky.

    Ale ODS je na tom velmi podobně, což už ale média moc nerozebírají. Tak třeba evergreen s daňovými prázdninami. Byly navrženy před minulými volbami, pak je raději schovali a letos zase vylezly z nějakého kanálu. Nicméně tento nápad byl trochu upraven, teď žadatel nesmí chtít žádné dávky od státu a musí na dva roky vytvořit nové pracovní místo. Když by se vzal průměrný živnostník a započetly se mínusy a plusy proti sobě, možná by to mohlo pro stát být i výhodné. Ale budou případy, kdy to bude pro stát naopak velmi nevýhodné. Například někdo s velkými příjmy přesune výdaje na jiné daňové období, aby jeden rok maximalizoval příjmy a zaměstná za minimální plat uklizečku nebo formálně dá práci manželce v domácnosti.

    Když se ale oprostíme od kupeckých počtů, tak tent návrh je prostě nespravedlivý. Proč by jedna skupina občanů měla být takto zvýhodněna? (Ne)Shodou okolností voličů ODS. ČSSD rozdává své skupině sociální dávky, ODS uplácí tu svou neplacením daní. Komouše nemá cenu zmiňovat, v ZOO jsem byl minulý týden.

    Věci Veřejné zase slibují jednoduchá řešení, často vytáhnou aktuální téma a dají k němu heslo. Já jsem je odepsal, když jsem viděl plakát, že zabrání církevním restitucím kvůli 270 milardám korun. Neznají pojem časová hodnota peněz, ale řídit stát by chtěli. A že jsou tady obrovská území, která jsou už dvacet letzablokována, to je jim jedno, hlavně když dostanou pár hlasů navíc.

    A co TOP09? Ta si vybrala lidi se zdravým selským rozumem, kteří ví, že tahle země už hezky dlouho míří tam, kde světlo chybí. A to nezodpovědností politiků, kteří upřednostňují krátkodobou popularitu před řešením problémů. Takže strana si vybrala svou cílovou skupinu a  zase přinesla rychlá řešení bez ohledu na zbytek populace. I její návrhy jsou populistické, nicméně jen pro část obyvatelstva.

    Závěr? Máme takové politiky, jaké si zasloužíme.

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.4.2010 08:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ale vždyť ted systém k tomu vede. Na to, aby strana překročila hranici voltelnosti, musí sehnat dost hlasů. Na to aby sehnala dost hlasů, musí přesvědčit dost lidí. A většina lidí politiku nesleduje, je jí zhnusená (nebo to jen tak vypadá?). A tak se je snaží oslovit hesly, bilbordy a populárním xichtem.

    Máte ale pravdu, úroveň kampaně jde s každými dalšími volbami dolů. Dneska to vypadá tak, že se snaží čato říct něco jako: Jsme sic banda zkorumpovanejch neschopů, ale ty druhý jsou ještě horší, tak volte nás.
    17.4.2010 08:31 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    zdravim,

    ano vsichni politici jsou populisti a rekl bych, ze od 20-ty let minuleho stoleti. Staci si precist dejiny - treba Jana Batu. To, co je ted je jen aplikace toho, co bylo drive, ale ve vetsim meritku. Nic noveho. Cena poznani=399Kc nebo Ti muzu knihu venovat (podruhe knihy nectu).

    gf
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2010 08:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Milý Leoši, nebudu komentovat tvou soukromou volební kampaň "TOP cosi", i když se z nich po volbách určitě vyklubou stejný svině, jako z Unie Svobody, velmi trefné označení sráčů z ODS, ani jejich srovnání se stejnými sráči z ČSSD. Politika ať jde do hajzlu, spíš mi napiš, co je nového v ZOO, trotože tu miluju a rok a půl jsem tam nebyl. ;-)
    17.4.2010 08:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Do zoo je fakt pěkná procházka podle vody odkudkoliv z centra. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2010 09:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Od výstaviště je to taky bomba procházka (když vás nesestřelí magor na kolečkovejch nohách), při troše štěstí potkáte po cestě holky na koních a když ne, tak aspoň policajty, který i sesednou aby s váma o svém "služebním vozidle" pokecali, protože maj asi tu nejpříjemnější práci u policie a dobře vědi, že ze sedla koně je pohled na svět o něčem jinym... :-D
    17.4.2010 09:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Jo holka na koni. :-) Tomu se říká politika. Jaroslav Hašek kdysi napsal hezký pamfletík na politiku. Amigo jak pro vás.

    Já hojně piji, to je moje politika.
    Nechť želva na Karla si zvyká.
    Náš národ, toť chrám. V něm hoří svíce.
    Ta svíce nese jméno: Velké Popovice.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2010 09:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Teď sem pil jedenáctku, vypadá jako světlý, ale má takovou příchuť černýho, doporučuju někdy zkusit, chutná fakt zajímavě.
    Dalibor Smolík avatar 17.4.2010 14:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Souhlas, kozel jedenáctka je dobré pivo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 22:32 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Bernard forever :-)
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    18.4.2010 18:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ahoj, to jsi špatně pochopil, já jsem top09 nechválil, ale kritizoval. Vybrali si cílovou skupinu a pro ni udělali populistický program. Holt je tu spousta voličů ODS, kteří ze zásady ODS volit nebudou a tak naivně hledají lepší ODS.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.4.2010 18:19 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Část pro děti se velmi zlepšila :-) Taky mají pěkný pavilon pro lachtany.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2010 21:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    nový, pro ty lachtany?
    19.4.2010 10:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jo, někdy před rokem se to otevíralo.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.4.2010 22:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    ZOO ?

    no, tam jsme ted dodavaly maly linuxovy terminaly. Delal jsem pro to nejaky webovy sluzby a obousmerny SSL. Vice neni mozno uvest.

    gf
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2010 22:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    terminály na co? ;-)
    18.4.2010 22:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Aby mohly opice pařit traviana.. ;-)
    19.4.2010 08:30 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Vice nejsem opravnen uvadet a ne vzdy je potreba publicity. To reseni tam skutecne je. Pokud Vas to opravdu hodne zajima, tak se me za ical://1-2 roky zeptejte.

    gf
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.4.2010 08:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jasně, šlo mi vlastně jen o to, jestli pak bude ta převratná novinka vidět, nebo pracovat lidmi nepovšimnutá. ;-) To byste moh, ne? ;-)
    17.4.2010 08:49 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jsou dva druhy lidí. Jedni, kteří hledají dokonalý svět, dokonalou politickou stranu, dokonalé linuxové distro. Hledají a nenacházejí, protože nic takového neexistuje.

    A jsou lidé, kteří vědí, že žijí v nedokonalém světě s nedokonalými lidmi v politických stranách a linuxová distra jsou též nedokonalá, ale snaží se ze všeho vymáčknout maximum užitku. Přispůsobit politickou stranu, stejně jako distro svým potřebám a vědí, že malé věci dokáží mnohdy zlepšit chod celé společnosti. Stejně jako odstranění malého bugu dokáže značně vylepšit používání distra. Libovolného.

    Nebo třeba změna fontu, změna rozlišení, umí zlepšit čitelnost stránek a tím i větší jejich návštěvnost. Jak jsem se dozvěděl nedávno od amigapowera. Souhlasím s ním. Zdánlivý detail, ale důležitý. I populisté pokud jsou pod tlakem hrozby nezvolení, dokáží udělat dobré a důležité věci.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.4.2010 22:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jenže je tu ta 5% hranice a pak ještě komplikovanější počítání hlasů. Pokud budu volit pidistranu, která se nad 5% nedostane, tak si můj hlas rozdělí ti, co hranici překročili, v poměru opovídajícím jejich výsledkům.

    Takže je tu dilema, jestli riskovat a volit malou stranu (a tím nemyslím tuhle ani tuhle) s vědomím, že v případě jejího neúspěchu připadne čtvrtina, možná až třetina mého hlasu straně, kterou bych určitě volit nechtěl, nebo volit sice ne zcela optimální stranu, ale s vědomím, že můj hlas se nebude mezi nikoho dělit.
    xkucf03 avatar 17.4.2010 22:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kdyby to tak udělal každý…
    Tak si řekni, že tvůj hlas je jen kapka v moři a s výsledky voleb nezamává – tudíž si nemusíš dělat těžkou hlavu s tím, když „propadne“ jiné straně.

    Asi se zeptáš: „a co když by to takhle dělal každý? Tak už to přece nebude kapka v moři.“ Kdyby to takhle udělal každý, tak se konečně podaří dostat od koryt tu verbež a u moci budou právě ty lepší* strany (které se dnes lidé bojí volit kvůli chiméře „propadnutí“ jejich hlasu).

    *) které se sice taky můžou časem zkazit, ale od toho přeci máme střídání u moci a pravidelné volby.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 23:08 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    No ale když vás bude dost, co dají hlas pidistraně, pak to bude velká a vážená strana. Musíte doufat. Láska, víra a naděje říká apoštol Pavel. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.4.2010 09:03 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Tento článek je stejný blábol jako od Kapicy.

    Jsou to takové pivní kecy, jako když sedí v hospodě ožrala, někdo do něj omylem trochu strčí, a on začne všechny kolem fackovat...
    17.4.2010 09:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Pan Literák svůj blog nazval bláboly. Takže to jde brát jako vědomé pokecání bez superhlubokých ambicí.
    thingie avatar 17.4.2010 09:07 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    No, třeba tenhle blog, no.

    Copak může Paroubek vědomě slibovat, aby bylo možno splnění toho slibu srovnávat s přírodní katastrofou? „Zrušení poplatků u lékaře“? No, to bych fakt pak už asi nespal.

    Copak ODS brání přijít s takovými pravidly pro tu věc, aby to přínos mělo a korupci se zamezilo?

    Copak VV brání vyřešit oba problémy (tj. nikomu nic nedat, a vyřešit i ty pozemky)?

    A TOP09 a populismus pouze pro část obyvatelstva, jak tohle dává smysl? Populismus má jakousi náhodou i nějakou definici.
    Růžové lži.
    17.4.2010 10:31 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Podivej se na vysledky hlasovani, a pak o ODS budes mluvit jinak. Nejenom ze hlasujou pro cenzuru internetu, ale aj proti zakonum proti korupci (a ono proc vlastne ne, prece kdyz je oni nenavrhli, tak sou ty zakony automaticky spatny)
    17.4.2010 10:31 Power | skóre: 7 | blog: Power
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Heslo všech politiků je slibem nezarmoutíš :-D
    17.4.2010 10:37 long long unsigned int
    Rozbalit Rozbalit vše Všichni jsou populisti...
    ..., jenom pan Literákl je letadlo.
    robotics avatar 17.4.2010 10:50 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Po volbách budou stejně zas všichni brblat u píva, protože budou zase všichni volit ty stejné svině.
    17.4.2010 10:53 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Proto volím vždy komunisty!!!
    17.4.2010 11:12 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    To se dá léčit.
    17.4.2010 11:18 Péťa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Souhlas - jedinejm se dá věřit, že udělaj to co slibujou!!!
    belisarivs avatar 17.4.2010 16:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Presne tak. Fronty na banany, zadratovane hranice a pendrekovy zakon. Kdo by tohle nechtel?
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.4.2010 18:12 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ted vubec nejste populista..

    Je to bohuzel tak, ze KSCM hlasuje nejvic ve prospech demokratickych zakonu. Bohuzel. (A myslet si neco jineho je popirani reality.)
    17.4.2010 18:28 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    ...Ted vubec nejste populista.. ...

    takhle zastrenou protireakci jen zpusobite, ze se takovym jednoduchym obcanum jako je vas predrecnik zacne kourit z hlavy a v Gronsku pak tajou ledovce.
    belisarivs avatar 17.4.2010 18:50 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ty mi tu vypravej o jednoduchych obcanech. Vis o me kulove ale uz musis soudit. To je ukazka jednoduchosti. Ne pouziti ironie.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 17.4.2010 18:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Samozrejme ze nejsem.

    Gottwald taky rikal, ze je proti kolchozum, pro podporu podnikani a remesel.

    Houby s octem. At si rudoblazni blaboli co chteji, jsou duveryhodni jako Adolf Hitler.

    Narod, ktery se nedokaze poucit ze sve historie si nezaslouzi nic jineho nez ji prozit znova.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.4.2010 19:26 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Tady asi nekdo nepochopil (nechce pochopit?) rozdil mezi "delat" a "rikat". KSCM proti tem zakonum snazicim se o cenzuru netu skutecne hlasuje, ne ze jenom rika...
    Dalibor Smolík avatar 17.4.2010 19:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    KSCM proti tem zakonum snazicim se o cenzuru netu skutecne hlasuje, ne ze jenom rika...
    Strana, která dokázala zavírat lidi jen za veřejné nadávání na nedostatek toaletního papíru, bojuje proti cenzuře na internetu. Tomu říkám "kozel zahradníkem" :-D ROFL.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 20:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Demokratická KSČ, tomu se říká div světa. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    belisarivs avatar 18.4.2010 10:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ne, tomu se rika oxymoron ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 11:53 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    http://www.laquadrature.net/wiki/Telecoms_package_directives_2nd_reading_CZ
    Furt tupa ignorance? Nebo sobeckost, ze vy si za chvilku umrete a my v tom budem muset zit?
    P.S. a diky ze taky postnete nejaky podklad ke svymu tvrzeni ;-)
    belisarivs avatar 18.4.2010 14:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Premyslim, proc ma pani Zuzana Roithova tak nizke hodnoceni. Cili by me docela zajimalo, o co se hlasovalo (ano nazvy a doporuceni tam idim, ale o co jde uz ne).
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2010 17:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Já ještě neumírám a mám děti, takže zájem o budoucnost pouze ze strany mladší generace je stejný mýtus, jako se domnívat, že sexuální aktivita rodičů končí s pořízemím posledního potomka. :-)
    Podklady ke svému tvrzení? Určitě by se daly najít, ale mám kamaráda, kterému se toto stalo - počátkem 80. let.
    Jinak jsem ale reagoval pouze na to, že komunisté jsou pro "svobodu internetu", ale za jejich vládnutí žádná svoboda nebyla. Kdyby starý režim trval nadále, dovedu si představit, že přístup k internetu by měl náměstek generální ředitele podniku ve své kanceláři (v podniku zahraničního obchodu by to byl ředitel skupiny) a všichni výš. A sledování nevhodných stránek by mu mohlo způsobit odvolání z funkce.
    Fakt, že dnešní demokratické strany prosazují omezování (sledování) internetu, je jiná problematika. Vůbec netvrdím, že nemůže nastat Orwelův 1984 - bohužel tato hrozba je reálná. Bez ohledu na komunisty.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 20:29 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Vy a ten vas strach z komunisticke revoluce jste takovou hezkou pravicovou inkarnaci one myticke socky, ktera zmanipulovana Paroubkem voli Ratha, aby mela 30 Kc na cigarety. Staci zacinkat komunistickym zvoneckem a slintate na celou hubu i kdyz pred vas postavej pekac tejden starych kocicich zvratku.

    Soudruzi z KSCM navrat starych casu neplanuji uz proto, ze v kapitalismu toho rozkradou daleko vic, nez se jim za realneho socialsimu kdy snilo. A to je ta nejsilnejsi motivace.

    Dalibor Smolík avatar 17.4.2010 21:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Soudruzi z KSCM navrat starych casu neplanuji uz proto, ze v kapitalismu toho rozkradou daleko vic, nez se jim za realneho socialsimu kdy snilo. A to je ta nejsilnejsi motivace.
    Zajímavá myšlenka, ne tak úplně od věci. Jinak samozřejmě v dnešní době, kdy vrcholí ekonoická krize a ještě nás nějakou dobu potrápí, získávají na popularitě různé "recepty", jak udělat společnost bohatou a spokojenou. V minulosti uvedení takových pokusů v realitu končilo vždy katastrofou. Žádná zkratka k rychlé prosperitě neexistuje, Ale vytvoření společnosti, která motivuje k práci a zároveň poskytne ochranu pro lidi, kteří pracovat z objektivních důvodů nemohou, možné v principu je.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 18.4.2010 09:56 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nemyslim si, ze to je zajimava myslenka. Za komancu se kradlo nezkutecne. Ze o tom co chvili nepsali v novinach na veci nic nemeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 18.4.2010 09:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Vy a ten vas strach z komunisticke revoluce jste takovou hezkou pravicovou inkarnaci one myticke socky, ktera zmanipulovana Paroubkem voli Ratha, aby mela 30 Kc na cigarety.

    Jaky strach z revoluce, clovece? Uz to nechlastejte ani redene.

    Ja si z komousu delam prdel a vyjadruji nepochopeni nad nekonecnou debilitou (ci vychcanosti) lidi, schopnych je volit. Nic jineho.
    Staci zacinkat komunistickym zvoneckem a slintate na celou hubu i kdyz pred vas postavej pekac tejden starych kocicich zvratku.
    Facepalm. Because expressing how dumb it was in words just doesn't work.

    Soudruzi z KSCM navrat starych casu neplanuji uz proto, ze v kapitalismu toho rozkradou daleko vic, nez se jim za realneho socialsimu kdy snilo. A to je ta nejsilnejsi motivace.

    Houby s octem. Za komancu se toho rozkradlo kvanta. Jenom se o tom nepsalo. V relativnim meritku (cili vzhledem k tomu, co bylo k dispozici) se toho rozkradlo radove vic.
    IRC is just multiplayer notepad.
    xkucf03 avatar 18.4.2010 10:11 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    V relativnim meritku (cili vzhledem k tomu, co bylo k dispozici) se toho rozkradlo radove vic.

    Jenže zloděje asi spíš bude zajímat, kolik absolutně si toho může nakrást, ne? Takže když je celková životní úroveň nižší, i ten zloděj si toho může víc nakrást.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    belisarivs avatar 18.4.2010 10:13 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Kdyz je celkova zivorni uroven nizsi?
    IRC is just multiplayer notepad.
    xkucf03 avatar 18.4.2010 12:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    sorry, samozřejmě, že „vyšší“
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.4.2010 11:00 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Mylite se. Za komunistu jste si mohl ukrast cihly a pisek na chatu, namestek si prilepsil multikarou, kterou podnik vyrabel, a urednik na KV si prihral protekcni byt. Tohle vsechno se deje i za kapitalismu. Ale abyste vytuneloval fabriku, uradl lidem uspory v bance nebo dojil stat na zakazkach typu likvidace ekologickych skod a miliardy z toho koncily primo vam v kapse (casto zcela legalne), tak na to potrebujete kapitalisty.

    belisarivs avatar 18.4.2010 11:32 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nemyslim si. Za komunistu mela strana absolutni moc, takze si mohli, a taky delaliu, co chteli. A navic nezustali jenom u kradeni penez ale i u kradeni lidskych zivotu.

    Kdyz Otto Wichterle vynalezl kontaktni cocky, ktere vydelaly stovky milionu dolaru, on dostal tusim 75k. Ano, technicky penize nezkoncily v kapse nejakeho pohlavara, ale Otto Wichterle _byl_ okraden komunisty, protoze se mu diky nim nedostala zaslouzena odmena.

    To same a jeste v obludnejsich rozmerech menova reforma v 50. letech. Kolik rodin melo nasporeno na barak a zustalo jim pak na neco nabytku?

    Nebo treba takovy Tuzex. To byly jenom drobky padajici ze stolu komunistickych pohlavaru. Vzdyt papalasove meli vlastni obchody a prebytky z nich koncily prave v tom Tuzexu. Takova nehoraznost se nedeje ani dnes.

    Nebo kdyz komousi po valce zabrali risske marky, ktere u nas neplatily ale v nemecku ano. Takze si mohli nakupovat luxusni zbozi, zatimco u nas lide chcipali hlady a na nemoci ci spatne leky. Taky pekna zlodejina.

    Dneska di nikdo neukradne strechu nad hlavou ci pole. Za komunistu bezna praxe.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 12:23 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Jenze vsechno koncilo v majetku statu. Komunista ukrad tovarnu, ale uz ji nemohl obratem strelit nekomu tretimu a odletet na Bahamy jako dneska. Nanejvys se mohl stat reditelem a za mizerny plat (ve srovnani s hodnotou cele tovarny) se do konce zivota rejpat v zadku. Ovsem jenom v CSSR, kde si za ty penize nic nemohl koupit, a mozna jednou za dva roky vyjel na dovcu na Krym do bratrskeho SSSR.

    Menova reforma byla normalni devalvace a papalasi proti ostatnim vydelali akorat na tom, ze to vedeli predem a menili si prachy 1:1. Srovnejte to s miliardama $/€, ktery dneska na takove operaci muzete se spravnymi informacemi beztrestne a anonymne trhnout v globalnim kapitalistickem kasinu.

    V Tuzexu byly veci, ktere si na zapade kupovala obycejna stredni trida. S takovym "luxusem" by vas pan Rebicek hnal!

    18.4.2010 12:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jenze vsechno koncilo v majetku statu. Komunista ukrad tovarnu, ale uz ji nemohl obratem strelit nekomu tretimu a odletet na Bahamy jako dneska.
    Lol. Tak odletěl na Bahamy ne "někdo třetí", ale někdo z politiků. Je v tom takový rozdíl? Imho ne.
    18.4.2010 13:13 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Ktery z politiku nebo jinych exponentu po unoru odletel na Bahamy a do vlastni vilky? Za co by tu vilku asi koupili?

    18.4.2010 14:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Takže když komunista něco ukradne ve prospěch státu, tak je to vlastně v pořádku...
    Nanejvys se mohl stat reditelem a za mizerny plat (ve srovnani s hodnotou cele tovarny) se do konce zivota rejpat v zadku
    Teoreticky za mizerný plat, prakticky se k tomu přibalovaly ještě, ehm, vedlejší příjmy.
    Menova reforma byla normalni devalvace
    Ani omylem to nebyla normální devalvace. Po devalvaci by sis před a po mohl koupit víceméně to samé. Po měně sis nemohl koupit nic.
    Quando omni flunkus moritati
    18.4.2010 15:33 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Je to v poradku priblizne stejne, jako kdyz neco ukradne kapitalista ve prospech svuj.

    Jasne, a na vedlejsich prijmech bezne vydelavali miliardy...

    Asi nevite, co to znamena devalvace. Kdyby si lide mohli koupit to same, tak by nemela zadny smysl.

    belisarivs avatar 18.4.2010 15:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jenze vsechno koncilo v majetku statu.
    No a? Kradez jako kradez. Kdyz ti pokradou dobytek, stroje a nakonec te vyzenou ze statku, je jedno, komu to nakonec padne. Ty jsi bezdomovec a musis zacinat znova. Smitec.
    Komunista ukrad tovarnu, ale uz ji nemohl obratem strelit nekomu tretimu a odletet na Bahamy jako dneska.
    Coz je fakt o moc lepsi. A nemohl ji patrne prodat proto, ze nebylo komu (vsichni meli hole zadky) ne proto ze by nemohl z nejakeho jineho duvodu.
    Menova reforma byla normalni devalvace
    Ano, strasne normalni devalvace. Prezident rekne, ze reforma nebude a prask ho. Za par dnu mas holou prdel.

    Navic, jak se to ma s devalvaci ti poukazal Jirka Bourek. Ergo ceny a platy se podeli nejakym koeficientem a penize se vymeni za jine ve stejnem pomeru.

    To co tu predvedli komunisti byla normalni zlodejina kdy z pomerne bohatych lidi udelali pres noc chudaky.
    a papalasi proti ostatnim vydelali akorat na tom, ze to vedeli predem a menili si prachy 1:1. Srovnejte to s miliardama $/€, ktery dneska na takove operaci muzete se spravnymi informacemi beztrestne a anonymne trhnout v globalnim kapitalistickem kasinu.
    Kde nic neni, ani komunista nebere. A co jako? To, ze nemeli moznosti protoze po nich potopa z nich nikterak lepsi charaktery nedela.
    V Tuzexu byly veci, ktere si na zapade kupovala obycejna stredni trida. S takovym "luxusem" by vas pan Rebicek hnal!
    Samozrejme ze to byl luxus (ackoliv tu jsi evidentne popletl dohromady me 2 vety, pokud po valce chcipas hlady, zatimco se nekdo jiny prezira cokoladou, tak to luxus bez debaty je). Pro nas. Ze to tu komanci vedli tak paradne, ze to, co se na zapade povalovalo po pultech ve velkem se tu dalo sehnat jen se spravnymi znamymi, trpelivosti a kusem stesti je proste jenom ostuda komunismu coby neefektivniho zpusobu vlady.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 15:27 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Samozrejme ze to byl luxus (ackoliv tu jsi evidentne popletl dohromady me 2 vety, pokud po valce chcipas hlady, zatimco se nekdo jiny prezira cokoladou, tak to luxus bez debaty je).
    Hele ty mimoni. Jak si můžeš zjistit, tak TUZEX se objevil až r. 1957 kdy už tady rozhodně nikdo hlady nechcípal. ( Přídělový systém byl zrušen právě po zavedení oné měnovou reformy v roce 1953 ) TUZEX měl jediný účel - získat za nějakou protihodnotu do státní kasy valuty, které se dostávaly mezi lid ze zahraničí od příbuzných, známých, za licenční poplatky aj. A rozhodně to nebyla česká specialita.
    belisarivs avatar 18.4.2010 16:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nevim kdo je tady mimon, ale nekdo ocividne nechape psane a ja to nejsem. Alespon ne ted a tady.

    Kde jsem ja daval do spojitosti Tuzex a povalecne Ceskoslovensko by me opravdu zajimalo.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 19:37 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Samozrejme ze to byl luxus (ackoliv tu jsi evidentne popletl dohromady me 2 vety, pokud po valce chcipas hlady, zatimco se nekdo jiny prezira cokoladou, tak to luxus bez debaty je).
    belisarivs avatar 19.4.2010 08:35 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Spatna citace.

    Ma to byt takto:

    Samozrejme ze to byl luxus (ackoliv tu jsi evidentne popletl dohromady me 2 vety, pokud po valce chcipas hlady, zatimco se nekdo jiny prezira cokoladou, tak to luxus bez debaty je).

    Ja mluvil o kazdem zvlast. Pak to kolega popletl dohromady a ja to okomentoval.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 15:55 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Pro muj argument to jedno neni. Vyberete si radsi system, ve kterem kdyz neco ukradnete, tak vy osobne z toho mate jen drobky, nebo system, ve kterem si nakradete majlant primo do sve kapsy?

    A nemohl ji patrne prodat proto, ze nebylo komu (vsichni meli hole zadky) ne proto ze by nemohl z nejakeho jineho duvodu.

    Vy jste opravdu odbornik na uplynulych 40 let. Nemohl ji prodat, protoze nebyla jeho ale statu a pokud si komunisti chteli hrat na spolecenske vlastnictvi vyrobnich prostredku, tak ji nemohl prodat ani stat.

    Jinak jste opet pekne predvedl to, o cem jsem mluvil prve. Zacinkal jsem vam pred nosem komunistou a z vas padaj litanie o tuzexech, menach, chcipajicich lidech a vehementne mi dokazujete, jak byli komunisti zavrzenihodni, ackoliv o tom debata vubec nebyla a nikdo to nezpochybnoval.

    belisarivs avatar 18.4.2010 17:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ja nekradu, takze pro mne je jedno, jestli to, co mi nekdo ukradne zkonci v kapse jemu nebo nekomu jinemu. Okradeny jsem tak jako tak.
    Vy jste opravdu odbornik na uplynulych 40 let. Nemohl ji prodat, protoze nebyla jeho ale statu a pokud si komunisti chteli hrat na spolecenske vlastnictvi vyrobnich prostredku, tak ji nemohl prodat ani stat.
    Tohle beru. Nicmene na druhou stranu tim, ze komunisti okradli bohate, zmizeli i ti potencialni kupci. Cili muj nazor bych taky nezatracoval.
    Jinak jste opet pekne predvedl to, o cem jsem mluvil prve. Zacinkal jsem vam pred nosem komunistou a z vas padaj litanie o tuzexech, menach, chcipajicich lidech a vehementne mi dokazujete, jak byli komunisti zavrzenihodni, ackoliv o tom debata vubec nebyla a nikdo to nezpochybnoval.
    Jiste. Debata byla o tom, zda je pro zlodejinu lepsi komunismus nebo kapitalismus.

    Resilo se to, jak se okradalo v komunismu a jak se okrada v kapitalismu.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.4.2010 10:37 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Debata byla o tom, zda je pro zlodejinu lepsi komunismus nebo kapitalismus.

    No, debata byla spis o tom, jestli je pro sibaly lepsi komunistmus nebo kapitalismus. Ja rikam, ze za komunistu se ve velkem kradlo na stat, kdezto kapitalisti muzou ve velkem krast primo na sebe. Za vlady delnicke tridy by panu Dolejsovi tezko nekdo nabizel miliony za protlaceni tech spravnych zakonu parlamentem a pan Rebicek by asi nemel nemovitost v Toskansku s prilehlou jachtou...

    18.4.2010 15:08 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ano. Za komunistů měla strana absolutní moc, tudíž kdykoliv mohla kteréhokoliv člena klepnout přes prsty, neřkuli mu zakroutit kejhák, pokud se jí to hodilo (viz Slánský a spol.)

    Zmiňovaný Otto Wichterle byl pán nad věcí a altruista. Nepřišel s vynálezem kontaktních čoček proto aby na něm navařil majlant a nemusel do smrti dělat, ale proto že ho bavilo bádat a experimentovat. Je spousta lidí, co s klidem oželí svůj osobní prospěch, za předpokladu že tím prospějí obecnému blahu.

    Měnová reforma byla podle vás sviňárna. A co takhle uvolnění směnného kurzu koruny v květnu 1997? To bylo košer? Také by se našlo dost těch co na něm ztratili dost peněz.

    Pokud jde o Tuzexy. Nevím kdo vám to nabulíkoval, ale rozhodně nešlo o obchody pro papaláše, ale pro ty co měli přístup k tvrdé měně.
    Dneska di nikdo neukradne strechu nad hlavou ci pole. Za komunistu bezna praxe.
    Tak to už si asi vážně děláš prdel, nebo žiješ v měkce vypolstrované cele nějakého ústavu.
    belisarivs avatar 18.4.2010 15:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ano. Za komunistů měla strana absolutní moc, tudíž kdykoliv mohla kteréhokoliv člena klepnout přes prsty, neřkuli mu zakroutit kejhák, pokud se jí to hodilo (viz Slánský a spol.)
    Nejenom kterehokoliv clena. Kterehokoliv obyvatele a jeho rodinu. O tom mluvim.
    Zmiňovaný Otto Wichterle byl pán nad věcí a altruista. Nepřišel s vynálezem kontaktních čoček proto aby na něm navařil majlant a nemusel do smrti dělat, ale proto že ho bavilo bádat a experimentovat. Je spousta lidí, co s klidem oželí svůj osobní prospěch, za předpokladu že tím prospějí obecnému blahu.
    No a? Pohnutky nejsou podstatne. Dulezite je to, ze si proste odmenu zaslouzil a ne aby mu hazela strana klacky pod nohy a malem nenechala ani deti studovat.
    Měnová reforma byla podle vás sviňárna. A co takhle uvolnění směnného kurzu koruny v květnu 1997? To bylo košer? Také by se našlo dost těch co na něm ztratili dost peněz.
    Tady priznavam svou neznalost. Co to bylo?
    Pokud jde o Tuzexy. Nevím kdo vám to nabulíkoval, ale rozhodně nešlo o obchody pro papaláše, ale pro ty co měli přístup k tvrdé měně.
    A ja nekde tvrdim, ze se jednalo o obchody pro papalase?
    Dneska di nikdo neukradne strechu nad hlavou ci pole. Za komunistu bezna praxe.
    Tak to už si asi vážně děláš prdel, nebo žiješ v měkce vypolstrované cele nějakého ústavu.
    Dekuji za hodnotny komentar. Komu se stalo, ze by za nim prisel nejaky predstavitel statu a jenom tak zniceho nic a bezduvodne mu zabavil majetek? A podle stavajiciho prava.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 15:48 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Vezmu to odzadu..

    Nepsal jsi že "představitel státu", ale že nikdo ti neukradne střechu nad hlavou či pole. Jeden z mnoha příkladů.

    Ad tuzex a papaláši - viz link na tvůj vlastní kec cituji - "Nebo treba takovy Tuzex. To byly jenom drobky padajici ze stolu komunistickych pohlavaru. Vzdyt papalasove meli vlastni obchody a prebytky z nich koncily prave v tom Tuzexu. Takova nehoraznost se nedeje ani dnes."

    Uvolnění směnného kurzu v r.1997 vedlo k posílení kurzu koruny. Zcela konkrétně (z vlastní zkušenosti). Před tímto uvolněním byl dolar cca za 28 korun. Po uvolnění kurzu cca za 23 korun. Jinými slovy - ztráta 500Kč na 100$. Kdo měl uložené prachy v dolarech, tak během krátké chvilky ostrouhal docela slušný balík.

    Klacky pod nohy se obvykle hází ze závisti a zlomyslnosti. Pleteš dohromady pohnutky škodičů s motivací poškozeného.

    A pokud jde o komunisty a jejich způsoby udržování stranické disciplíny. Je vidět že s nimi již moc reálných zkušeností nemáš. Protože jestli nestraník dostal za nějaký průser pojeb, tak si můžeš být jist že ho straník - pokud nad ním náhodou někdo výše postavený nedržel ochrannou ruku - dostal dvakrát větší. Komanči si vždy šli vzájemně po krku víc, než by kdy napadlo někoho z jejich odpůrců.
    belisarivs avatar 18.4.2010 17:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nepsal jsi že "představitel státu", ale že nikdo ti neukradne střechu nad hlavou či pole. Jeden z mnoha příkladů.
    Fajn. Bavili jsme se o okradani za komunistu a to bylo organizovane statnim aparatem. Mel jsem tedy za to, ze budeme srovnavat srovnatelne. V tom prikladu se jednak jednalo o pochybeni urednice, jednak postizene a jednak o strechu nad hlavou neprisla. Docela markantni rozdil oproti tomu, kdyz treba memu dedovi komunisti proste ukradli dilnu a smitec.
    Ad tuzex a papaláši - viz link na tvůj vlastní kec cituji - "Nebo treba takovy Tuzex. To byly jenom drobky padajici ze stolu komunistickych pohlavaru. Vzdyt papalasove meli vlastni obchody a prebytky z nich koncily prave v tom Tuzexu. Takova nehoraznost se nedeje ani dnes."
    A kde tam tvrdim, ze Tuzex byly obchody pro papalase? Tvrdim, ze to byly prebytky z tech obchodu.
    Uvolnění směnného kurzu v r.1997 vedlo k posílení kurzu koruny. Zcela konkrétně (z vlastní zkušenosti). Před tímto uvolněním byl dolar cca za 28 korun. Po uvolnění kurzu cca za 23 korun. Jinými slovy - ztráta 500Kč na 100$. Kdo měl uložené prachy v dolarech, tak během krátké chvilky ostrouhal docela slušný balík.
    Jestli tomu rozumim dobre, znamena to, ze jsme meli k dolaru fixni kurz, ktery byl zrusen a tak cena dolaru byla trzni. Chapu to dobre? No, ale to je prece neco uplne jineho. Znam lidi, co na propadu kurzu dolaru prodelali uplne stejne i v dobe, po 97. Taky je to spatne? Pro ne urcite. Fixni kurz bylo IMHO zahodno zrusit tak jako tak. Ze tim bude nekdo dotceny uz je proste nutne zlo. Stejne tak mohla koruna oslabit a lide na tom mohli vydelat. u komunistu to byl umysl lidi ozebracit.
    Klacky pod nohy se obvykle hází ze závisti a zlomyslnosti. Pleteš dohromady pohnutky škodičů s motivací poškozeného.
    Paklize mu komunisti nechteli nechat studovat deti dokud nepohrozil rezignaci, je to teda co? Paklize mu komunisti prodali patent za zady je to co? Ze ho bavilo zkoumani je fajn. Ale ze by nechtel zadnou odmenu? Tomu se mi nechce verit. Minimalne by chtel zabezpecit deti, zlepsit bydleni, nakoupit vybaveni do laboratori ...
    A pokud jde o komunisty a jejich způsoby udržování stranické disciplíny.
    Tady mam pocit ze se jednalo spis o to, kdo rusum vlezl do prdele nejhloubeji.

    Treba Gottwald se, narozdil od Tita, Stalina bal.
    Je vidět že s nimi již moc reálných zkušeností nemáš.
    Nemam a jsem tomu rad. Oni se komunisti mezi sebou melou i dnes. Akorat ze na periferii zajmu.
    Protože jestli nestraník dostal za nějaký průser pojeb, tak si můžeš být jist že ho straník - pokud nad ním náhodou někdo výše postavený nedržel ochrannou ruku - dostal dvakrát větší.
    Nepopiram, ze k necemu takovemu dochazelo. Ale za pravidlo bych to neoznacil.
    Komanči si vždy šli vzájemně po krku víc, než by kdy napadlo někoho z jejich odpůrců.
    Coz byl klasicky boj o moc. Kdyz radikalni frakce nevahala pozvat okupacni vojska ciziho statu ke svrzeni svych demokraticteji smyslejicih odpurcu, nejednalo se o nic jineho. Navic, dokud zil Stalin (a posleze Breznev) meli u nas velky vliv. Slansky byl napr. popraven na Stalinuv popud aby nedoslo k odstepeni od Sovetu jako to udelal Tito.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2010 17:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jenom vysvětlení k těm Tuzexům. Princip byl v tom, že všichni, kteří byly oficiálně vysláni do zahraničí, měli valuty (montéři, delegáti podniků zahraničního obchodu, diplomaté apod.) Těch lidí nebylo zas tak málo, zejména montérů bylo hodně. Tito lidé měli možnost vydělané valuty směnit za tzv. tuzexové poukázky a to s 20 % bonifikací. (Aby se jim to vyplatilo a nedrželi valuty pod polštářem).
    Za tyto poukázky mohli nakupovat zboží ve speciálních obchodech, kde bylo dovozové a exportní zboží. Běžné bylo, že si lidé mezi sebou tyto poukázky směňovali, takže se do toho obchodu v podstatě dostal každý. Díky vekslákům, kteří se touto směnou zabývali.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.4.2010 15:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Technická: Strana likvidovala své odpůrce. Teprve časem se začali likvidovat mezi sebou.
    18.4.2010 18:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ad uvolnění kurzu - doporučuji nastudovat, co udělal George Soros s britskou librou. Podobně jsme mohli dopadnout my.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    xkucf03 avatar 17.4.2010 19:22 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Komunisti
    Moc často se to nestává, musím ti dát za pravdu. KSČM je už pěkně vytrénovaná, jak je přes dvacet let věčně druhá – musí daleko víc naslouchat tomu, co lidi chtějí, než ČSSD, která je v levé* části spektra první (a k úspěchu jí stačí nadávat na tuneláře). Kdybych byl levičákem, volil bych komouše (a ne ČSSD). Naštěstí nejsem :-)

    *) teď to beru tak, jak to cpou lidem média a průměrný ovčan vnímá – jinak bych do levice samozřejmě řadil i ODS a KSČM by se posunula ještě níž.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 22:26 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunisti
    ODS byla taky druha. Vase vysvetleni nedava valny smysl.
    xkucf03 avatar 17.4.2010 22:47 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunisti
    ODS byla taky druha
    V rámci (pomyslné) pravice? ;-)

    ODS a ČSSD jakožto velké „pravicové“* resp. levicové mají své jisté – zatímco ty strany, které jsou za nimi v závěsu, se musí víc snažit.

    Ještě odkáži na jeden svůj starší komentář.

    *) fakticky taky levicové, ale průměrný volič to vnímá zkresleně
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 17.4.2010 14:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ale ve které straně?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 12:45 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Příloha:

    Tvůj děda říkal, ono se to uklidní,
    měl pravdu přišla spousta předvolebních dní
    A pak se odvolilo
    a blogů hned ubylo
    a zbyly jen ty kvalitní

    No a něco trochu k věci

    Například někdo s velkými příjmy přesune výdaje na jiné daňové období, aby jeden rok maximalizoval příjmy a zaměstná za minimální plat uklizečku nebo formálně dá práci manželce v domácnosti.

    Vsaď se, že to bude nějak ošetřené, aby takovéhle věci udělat nešly. A btw. živnostník s velkými příjmy? Kolik takových dneska najdeš? Když má někdo větší příjmy, většinou vlastní s.r.o.

    Já jsem je odepsal, když jsem viděl plakát, že zabrání církevním restitucím kvůli 270 milardám korun.

    A to je správně. Když už stát jednou něco nakradl, přece to nebude vracet. A ještě je potřeba soudit lidi kvůli hypotéce, kterou si vzal jejich táta a nemohl ji splatit, protože mu stát sebral pole a jeho zavřel do dolů. (Pro úplnost - za trestný čin "ty máš pole, soudruhu?")

    Já budu volit Paroubka. Slibuje pivo za dvě koruny, takže když vrátím flašku, můžu si hned koupit další, pak zase vrátím flašku, zase si koupím další a takhle budu už navěky pít zadarmo

    A jen tak mimochodem - opravdu by nešlo něco udělat s tím volným placem vedle pole na komentář? Viz obrázek. Děje se to cca od doby, co se tu objevily změny typu ankety dolů, stickfish místo nich.

    Quando omni flunkus moritati
    17.4.2010 13:10 +1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Já budu volit Paroubka. Slibuje pivo za dvě koruny, takže když vrátím flašku, můžu si hned koupit další, pak zase vrátím flašku, zase si koupím další a takhle budu už navěky pít zadarmo

    to je geniální! a ještě za každý dostaneš korunu!
    belisarivs avatar 17.4.2010 16:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Na pivo ti dlabu. Ja chci zpet Elvise, vikend delsi o pet dnu a zrusit ranni kocovinu a vstavani.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.4.2010 22:14 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    No jo, ale co boj proti mlžům, plžům a hlavonožcům? To se příznivcům francouzské kuchyně a chapadelnatého porna líbit nebude :-)
    17.4.2010 22:37 phr | skóre: 13 | blog: no_comment | Klatovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ta kocovina se zruší snadno - nebude na chlast.
    "Umělá inteligence se nemůže rovnat přirozený blbosti"
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2010 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Chlastalo se vždycky, i když zbyla poslední koruna ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 20:58 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A jen tak mimochodem - opravdu by nešlo něco udělat s tím volným placem vedle pole na komentář? Viz obrázek. Děje se to cca od doby, co se tu objevily změny typu ankety dolů, stickfish místo nich.

    Ale to mate tezky, kdyz tady chybi moudra ruka trhu, ktera by veci neviditelne popohnala. Uzivatele nic neplati, takze si portalu nevazi, akorat do diskuzi a blogu pisou nesmysly a chovaji se, jako by to tady nikomu nepatrilo (prikladem budiz pan Jilek). No a pan Literak? Absence poplatku zpusobuje, ze nema naprosto zadnou motivaci web zvelebovat jako radny hospodar, a tak abclinuxu chatra, vypadky stridaji vypadky a vse se nezadrzitelne rozpada.

    Kdybych to mel ilustrovat na prikladu, tak abclinuxu.cz = stat pod vladou CSSD, pan Literak = Paroubek a pan Kratky = Rath. A preci necekate, ze Paroubek s Rathem udelaji neco pozitivniho pro nasi kapitalistickou republiku.

    belisarivs avatar 18.4.2010 10:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ale to mate tezky, kdyz tady chybi moudra ruka trhu, ktera by veci neviditelne popohnala. Uzivatele nic neplati, takze si portalu nevazi, akorat do diskuzi a blogu pisou nesmysly a chovaji se, jako by to tady nikomu nepatrilo (prikladem budiz pan Jilek). No a pan Literak? Absence poplatku zpusobuje, ze nema naprosto zadnou motivaci web zvelebovat jako radny hospodar, a tak abclinuxu chatra, vypadky stridaji vypadky a vse se nezadrzitelne rozpada.
    Obligatni kecy.

    Vyssi navstevnost -> vyssi pagerank -> vyssi prijem z reklam.

    Jenom toliko k tomu, kdo tu pise nesmysly.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 11:04 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    vykonnejsi ekonomika -> vyssi vyber dani -> vic penez na rozkradeni
    belisarivs avatar 18.4.2010 11:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Tohle asi melo byt v jinem vlakne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 12:24 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Ne ne, tady je to spravne.
    18.4.2010 18:54 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nikomu není bráněno zjistit, kde je chyba a poslat patch.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.4.2010 10:45 Sinuhet | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Kazdy podle svych moznosti, ...
    18.4.2010 11:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Já budu volit Paroubka. Slibuje pivo za dvě koruny, takže když vrátím flašku, můžu si hned koupit další, pak zase vrátím flašku, zase si koupím další a takhle budu už navěky pít zadarmo
    Jsi ekonomický génius! Jen by mě zajímalo, kde budeš brát ty flašky.
    18.4.2010 14:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    No to je jasný, přece. Když vypiju pivo, zbyde mi flaška. Na flašku je záloha tři koruny, za dvě koupím nové pivo a ještě mi koruna zůstane, takže našetřím i na cigára.
    Quando omni flunkus moritati
    18.4.2010 14:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Když ti někdo dejme tomu věnuje pivo ve flašce, tak budeš mít na počátku (po vypití) jednu prázdnou flašku. Tu vrátíš. Ok. Dostaneš tři kačky. JENŽE!! Při pokusu o koupi dalšího lahváče po tobě bába u pokladny nebude chtít jen dvě kačky, ale další tři jako zálohu za flašku. Tudíž tvoje perpetuum mobile zaskřípalo hned po vypití první lahve.

    Pokud mi nevěříš, tak vylez někdy z hospody, kde se pivo nalévá do skla (za které zálohu neplatíš) a jdi si ho koupit do sámošky.
    18.4.2010 20:08 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Paroubek řekl, že pivo bude za dvě koruny, tak sem nepleť nějaký zálohy na flašku.

     

     

    Teda fakt jsem nevěřil, že mě s tím pivem někdo veme vážně. Ale holt je před volbama, asi lidi ztrácí smysl pro humor a berou vážně všechno

    Quando omni flunkus moritati
    18.4.2010 21:53 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Možná něco podobného řekl, ale silně pochybuji, že by k tomu přidal a flašky zadarmo. Protože kdyby tomu tak bylo, tak pak bys asi zase pro změnu nedostal zpátky ony tři koruny.

    Není to o tom jestli je to bráno vážně, ale o tom, že i hovadina musí mít svou logiku a smysl.
    18.4.2010 22:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Není to o tom jestli je to bráno vážně, ale o tom, že i hovadina musí mít svou logiku a smysl.
    Lol :-D tak to je suprovej výrok...

    Imho je naprosto absurdní teoretizovat o tom, jak to Paroubek myslel nebo jestli to vůbec řekl. Pivo nebude stát (současné) 2 koruny ať už to Paroubek říká/myslí jak chce...
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2010 23:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Dneska sme se s chlapama bavili na téma pivo za tři šede, já se dostal nejdál na nějakejch šest korun v bráníku na nádru ;-)
    18.4.2010 23:05 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Normál.

    Jedna má bývalá přítelkyně se dokázalo nejvíc vytočit moje následující věta: "A kdybychom měli v budoucnu rodinný barák, tak bych chtěl abychom tam měli výtah.."

    "Na co výtah prosim tě?! Taková zbytečnost?!"

    "Jak zbytečnost? Až budeš stará, chromá a nebudeš moct do schodů, tak ti pak bude dobrý."

    atd... atd...

    Fakt dokonalá hádka. Absolutně jí nedocházela její nesmyslnost.
    xkucf03 avatar 19.4.2010 00:45 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Protože kdyby tomu tak bylo, tak pak bys asi zase pro změnu nedostal zpátky ony tři koruny.
    V představách socialistů to právě takhle funguje, mají jiné počty. Odečteš od stovky stovku a ještě ti zbude – na pívo, na příspěvky mladým i starým, na kultůru, na rakety i na mír…

    Jeden bývalý kolega říkal: nikdo ti nemůže dát tolik, kolik já ti můžu slíbit :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 13:40 rita-gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    můj názor na tyhle stranové rychlokvašky: líbivé téma, hurá změna, dostanou se ke "zdrojům", pošňafou se o zdroje, padnou v nelibost, v dalších volbách možná získají "pár korun" za hlasy, a za brzkou dobu zapadnou v propadlišti dějin.
    Dalibor Smolík avatar 17.4.2010 14:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Asi si také vzpomínáte na Unii svobody, že?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.4.2010 14:29 rita-gabriela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    a to byl kdo? Právo a pořádek? Ne, to běží v televizi. Republikáni? :-) (v práci nemám smajlíky, a takový krásný Jan objevil, na tohle téma by se hodily)
    belisarivs avatar 17.4.2010 16:06 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Otec jim prezdival Uhelne Sklady :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    18.4.2010 14:09 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    To neni k smichu. Uhelny sklady mely nejlepsi box v Praze.

    Darth Phantom avatar 17.4.2010 17:38 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Já si vzpomínám. US vznikla jako jakési odštěpenecké "truckřídlo" ODS po tzv. sarajevském atentátu. Různí Rumlové, Philipové a jiní si zkrátka přestali rozumět s narcistickým profesorem. S HOP 09 bych to viděl podobně. Nová strana to je, ale se starými zkušenými kabátníky.

    Ten spící předseda Trautenberk, který zaspal i ustavující sjezd své strany, prolezl těch stran už opravdu dost (anebo byl na jejich kandidátce). Dealer padáků, které se neotvírají Kalousek a nejlepší ministr financí ve sluneční soustavě Kalousek taky jaksi nějak vykázal posun v názorech. No a Vlastička Parkanová, zpívající radarová umělkyně, prolezla stran taky dost (včetně té US a naposledy KDU-ČSL). Na těchto okoukaných šašcích ani jejich programu nevidím nic objevného. Akorát ten Trautenberk je docela sympatický tím, že se nejspíš nežene do politiky kvůli tomu, aby si nahrabal (což se o zbytku politického spektrá říct nedá). A jinak je docela s tím motýlkem roztomilý a hezky žvatlá. Trautenberk se líbí i Hillary Clinton.

    Já budu volit ODS. Líbí se mi, že myslí i na zástupce organizovaného zločinu a jejich předvolební kampaň vede zástupce z podsvětí íčko. Elvise moc neposlouchám, ale to zrušení kocoviny by se docela někdy hodilo :-D

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    17.4.2010 18:24 flaxa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    zatim nejvetsi hit ODS je myslim Necasovo prohlaseni, ze do vlady pocita s tim podnikatelem ze severu Cech, ktery si postavil nacerno v te chranene krajine oblasti tu rozsahlou nemovitost. Jsem presvedcen, ze ani skalni pravicovi volici ODS ani netusi, ceho je jejich strana vseho schopna.

    P.S. abych usetril panu Smolikovi cas tak rovnou prohlasuji, ze Paroubek krade jeste vic ...
    Dalibor Smolík avatar 18.4.2010 02:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    P.S. abych usetril panu Smolikovi cas tak rovnou prohlasuji, ze Paroubek krade jeste vic ...
    No vidíte, neušetříte mi čas. Já si nemyslím, že Paroubek krade. Ono je to snad ještě horší - ta jeho kumpánie je schopna prošustrovat všechno, aniž si sami stačí nahrabat. Stačí se podívat, co udělal Tvrdík s ČSA ... Oni ti odeesáci jsou mnozí profesionální tuneláři. O tom žádná. Ale pořád ještě něco zbyde na ostatní ..
    Po expertech z ČSSD nezbyde vůbec nic. Ano, zřejmě vyhrají volby. Ale po pár letech se bude účtovat. Vzpomeňte, co jsem dnes psal.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 18.4.2010 15:09 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    ze severu Cech, ktery si postavil nacerno v te chranene krajine oblasti tu rozsahlou nemovitost
    No on je to hlavně dost špatný signál a voda na mlýn pro další vyčůránky a hajzlíky. Ti si taky řeknou: Budeme srát na stavební povolení, přírodu a všechno ostatní, protože my jsme ti, co můžou všechno a naše partaj a kamárádíčkové ve vládě nás v tom budou podporovat.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xkucf03 avatar 17.4.2010 19:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Komouše nemá cenu zmiňovat, v ZOO jsem byl minulý týden.
    Co dělají nebo nedělají komouši? Já v Zoo nebyl.
    Ale ODS je na tom velmi podobně
    Souhlas – je to z bláta do louže. Ale koho teda?
    Máme takové politiky, jaké si zasloužíme.
    jo, ale nabídka je širší – o těch ale pro změnu nemluví média ani blogeři.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 19:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Víte, mě když se někdo zeptá, co má udělat s tím či oním na Linuxu? tak zjistím jestli četl manuál. Pokud nečetl, trvám na tom, že je dost vzdělaný a chytrý aby si mohl potřebné věci najít. Vzdělaný a chytrý je bez ironie. Jsou jistě věci, které v manuálu nejsou, ale dají se najít jinde. Pak se až máme ptát, jestli jsem je nikde nenašli. Stejně jako u aplikací většinou nikdo na sebe nevezme odpovědnost za vámi jejich užití, tak osobně bych vám neřekl koho volit. Čtěte nabídky, hledejte informace a rozhodněte se. Stejný jako u Linuxu.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 17.4.2010 19:29 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Koho volit
    Já už rozhodnutý jsem – jen mě zajímá názor ostatních. Proto jsem se, možná trochu provokativně, ptal.

    Když to převedu do světa počítačů – operační systém jsem si vybral a nepotřebuji, aby mi někdo radil, co mám používat – ale to mi nebrání, abych občas nepošťouchl uživatele ostatních systémů a „tahal z nich rozumy“ – prostě neuzavírat se do sebe a zkoumat, co si myslí druzí.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 19:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho volit
    Jasně, tomu rozumím, ale málokdeo prozradí koho bude volit. Já budu volit osobní odpovědnost a solidaritu z opravdu nemohoucími. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    xkucf03 avatar 17.4.2010 19:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho volit
    Já to klidně prozradím, viz pravý sloupek v mém (zdejším) blogu :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 22:17 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho volit
    solidaritu z opravdu nemohoucími. S kým, 7.pád - takhle to je vyzní, že nikoliv s nimi, ale z nich..... jsme brali ve škole, prosím
    17.4.2010 21:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Já taky vůbec nevim koho. Takže fallback: ČPS. Asi. Nevim... :-(
    xkucf03 avatar 17.4.2010 22:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    IMHO jsou i lepší strany (byť ČPS není úplně špatná volba).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 22:20 CD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Balbínova poetická strana - min. hrajou v Balbínce dobrou hudbu. Jestli teda hoši letos kandidujou - ti populisti nejsou.
    xkucf03 avatar 17.4.2010 22:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Jako recese fajn, ale do parlamentu bych je netahal. Myslel jsem jinou stranu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.4.2010 22:29 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Velkou stranu na Malou stranu?
    18.4.2010 14:18 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Nejsou "svobodni" jenom silena banda anarchokapitalistu?

    xkucf03 avatar 18.4.2010 17:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nejsou :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Darth Phantom avatar 18.4.2010 17:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nojo, to je ten Mach co chce vystoupit ze zaprděné EU a spolek nejvěrnějších přátel Vaška Klause :-). Dej už si trochu oraz s tou agitkou, trošku si odfrkni :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xkucf03 avatar 18.4.2010 19:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A máš něco lepšího? Jejich program se mi líbí a „Vašek Klaus“ mi ze současných činných politiků vadí asi nejmíň.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Darth Phantom avatar 19.4.2010 16:48 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A máš něco lepšího?

    Čoveče, nemám pro tebe nic nic lepšího. Soudě podle tvého zaměření, tak by se ti ještě mohl líbit ten Karl von Trautenberk s motýlkem. Další menší neparlamentní strany už snad ani nestojí za zmínku, to už jsou buď esesáci (Národní strana, Vandasova tlupa) a nebo pošuci.

    Program se ti může zdát sebekrásnější, ale je to pořád jen program na papíře. ODS taky při minulých volbách vyrukovala s jakousi "smlouvou s občany". A co z ní splnili? Úplný kulový a příležitost k tomu měli. Tady je to s tím populismem prašť jako uhoď. Tihle lotři taky lžou až se jim od huby práší. Teď vyrukovali s jakousi "vizí 2020". Nejspíš to asi dopadne jako se smlouvou s občany, a z vize 2020 se stane provize 2020. To už dřív přijde ten Elvis, než ODS naplní svoje smlouvy s občany a vize 2020.

    Tihleti Vašíkovo fanoušci se ti zdají zatím čistí jako lilium, protože ještě neměli možnost přičichnout ke zločinu, jako jejich kolegové ze zločinného spolčení ODS a proto si je i ve své mysli takto idealializuješ. Tak jsem ti politologicky objasnil, doufám že se ti to líbilo :-D )))

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xkucf03 avatar 19.4.2010 17:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Volte Stranu svobodných občanů!
    Teď vyrukovali s jakousi "vizí 2020". Nejspíš to asi dopadne jako se smlouvou s občany, a z vize 2020 se stane provize 2020.
    Tak že bych se k nim přeci jen dal? U nás dosáhnete na spoustu výhod :-D

    Díky za odkaz na Provize 2020, je to pěkná stránka. Taky mám jednu: rozpad.eu.

    Tihleti Vašíkovo fanoušci se ti zdají zatím čistí jako lilium, protože ještě neměli možnost přičichnout ke zločinu, jako jejich kolegové ze zločinného spolčení ODS a proto si je i ve své mysli takto idealializuješ.
    Viz jeden můj starší komentář:
    I ta nejlepší strana může časem prohnít, zkorumpovat se, vytvořit si vazby na podsvětí a podlehnout klientelismu… ale to není důvod proč nevolit menší/nové strany – to je naopak důvod, proč je volit. Jen se občané musí postarat o pravidelné střídání mezi vládou a opozicí.
    V současnosti to střídání ale moc nefunguje, jsou tu dvě velké strany, kradou obě, obě jsou prohnilé a vzájemně na sebe něco vědí, a tak se drží v šachu. V podstatě je to vláda jedná strany, která tu jen hraje divadlo občanům a tváří se jako strany dvě – jako nesmiřitelní nepřátelé, ale ve skutečnosti jsou rádi, že se vzájemně mají – a největší nebezpečí pro ně není „ta druhá strana“ ale někdo třetí – strach, že by někdo celou tuhle bandu odsunul a nahradil je. Proto je potřeba do parlamentu dostat nové* strany, protože od ODČSSD se už ničeho dobrého nedočkáme.

    *) jejich kladem (pro občana) je také to, že na ostatní nic neví – tudíž se sami musí hlídat, aby nic neprovedli – protože pokud by se to stalo, ostatní je potopí – nová strana nemá čím kontrovat, nemá čím držet ostatní v šachu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.4.2010 18:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Volte Stranu svobodných občanů!
    V podstatě je to vláda jedná strany, která tu jen hraje divadlo občanům a tváří se jako strany dvě – jako nesmiřitelní nepřátelé, ale ve skutečnosti jsou rádi, že se vzájemně mají – a největší nebezpečí pro ně není „ta druhá strana“ ale někdo třetí – strach, že by někdo celou tuhle bandu odsunul a nahradil je.
    +1 To je velmi dobře řečeno.
    Dalibor Smolík avatar 19.4.2010 17:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    ODS taky při minulých volbách vyrukovala s jakousi "smlouvou s občany". A co z ní splnili? Úplný kulový a příležitost k tomu měli.
    No, obávám se, že neměli. Jakoukoliv reformu torpédoval ten s bradavicí na tváři a za zavedení poplatků u doktora (ještě před vyhodnocením účinnosti) byl shozen ministr zdravotnictví. Pak pro jistotu celá vláda. V takových podmínkách se nedala prosadit jediná rozumná (ale leckdy ani nerozumná :-)) věc. A dělat reformu napůl je asi stejné, jako zavést jízdu vlevo, ale zkušebně jen pro autobusy.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 19.4.2010 17:56 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    No, obávám se, že neměli. Jakoukoliv reformu torpédoval ten s bradavicí

    Já si myslím, pane Smolíku, že se teď mýlíte. Poplatky ve zdravotnictví nebyly součástí "smlouvy s občany" a Nečas dokonce před volbami prohlašoval, že ODS poplatky ve zdravotnictví zavádět nebude (teď nebudu řešit poplatky ano/ne, ale myslím si, že určitá spoluúčast pacientů je potřebná).

    S tou vládou a prosazováním/neprosazováním reforem si to ODS zařídila jen částečně. Podařilo se jí zkorumpovat pouze dva poslance ČSSD (na jména si už nevzpomenu) a pomocí nich zaváděla své "reformy". Na zkorumpování dalších poslanců už zřejmě chyběly prostředky. Ale jinak souhlasím, Paroubek má velkou bradavici. Pak má ještě objemné panděro, asi největší mezi českými politiky :-D )))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 19.4.2010 22:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Podle ODS měly být poplatky jen prvním krokem reformy zdravotnictví, jejíž součástí měly být také např. příplatky za nadstandard, lepší použité materiály apod. - nevím přesně, zdravotnictví jsem hlouběji nezkoumal. Ale dle jejich tvrzení jednání o zrušení poplatků podmiňovalo ukončení dalších kroků reformy. Proto jsem o tom psal. Ale je fakt, že by si to zasloužilo hlubší studium, aby je člověk usvědčil z podfuku (nebo naopak).
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.4.2010 23:51 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Podle ODS měly být poplatky jen prvním krokem reformy zdravotnictví, jejíž součástí měly být také např. příplatky za nadstandard, lepší použité materiály apod.
    a pak jeste privatizace (fakultnich) nemocnic...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Dalibor Smolík avatar 20.4.2010 01:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Nejsem si jist, že ta démonizovaná privatzace fakultních nemocnic znamená takovou hrůzu (jako že si člověk musí platit zákroky sám:-)), je to jen jiný způsob financování provozu. Tyhle věci se musejí ale posuzovat v celkovém kontextu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.4.2010 09:29 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Otázka spíše zní proč by se měly nemocnice privatizovat. Tvrdí se, že soukromý majitel dokáže lépe hospodařit, než stát, což nemusí být až taková pravda.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.4.2010 11:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Možná bys mohl citovat, kde se tam něco takového píše. Ten článek je docela dlouhý.

    A btw. mezi "někteří soukromí majitelé špatně hospodaří" a "některé státní nemocnice hospodaří dobře" je stále docela rozdíl.
    Quando omni flunkus moritati
    19.4.2010 15:30 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A já třeba s tím vystoupením souhlasím. Do nedávna jsem prakticky znal pouze jednu stranu mince (všude protlačovaná pozitiva EU) a „nějak tušil”, že by mohla existovat i druhá. A tu jsem právě našel v Machově knize. Sečetl jsem si to a měl docela jasno. :-)
    Kryptoměny a bločenka.
    19.4.2010 15:35 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A jsem zrovna téma EU rozbalila v jiných komentářích, tak vložím články, co jsem našla na netu i sem: zde na téma EURO a jak jsem zmínila v jiném komentáři, že s Janem na tohle téma diskutujeme (s opačnými názory), přinutily mne jeho argumenty podívat se do historie, kde dle mého správným ekvivalentem je vývoj a úpadek Říše římské. Žel mám pocit, co tenkrát trvalo staletí, nyní jen roky. článek zde
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    19.4.2010 22:29 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Za oba odkazy děkuji, zazáložkoval jsem si je a až budu mít chvilku, rozhodně si je přečtu -- zběžně jsem si oba prolétl a vypadá to na hodně zajímavé čtení. :-)
    Kryptoměny a bločenka.
    18.4.2010 22:56 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    Trochu mi "anarchokapitalismus" prijde jako "humanitarni bombardovani"...
    19.4.2010 09:23 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti

    Ano, nejak tak to v realu vypada.

    Jan Michelfeit avatar 19.4.2010 20:01 Jan Michelfeit | skóre: 2 | blog: liberalismus_zere_deti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Všichni jsou populisti
    A kde ze je ten anarchokapitalismus v realu? Uz balim kufry… :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.