abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | IT novinky

    IKEA ve Spojeném království hledá zaměstnance do své nové pobočky. Do pobočky v počítačové hře Roblox. Nástupní mzda je 13,15 liber na hodinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    Alyssa Rosenzweig se v příspěvku na svém blogu Vulkan 1.3 na M1 za 1 měsíc rozepsala o novém Vulkan 1.3 ovladači Honeykrisp pro Apple M1 splňujícím specifikaci Khronosu. Vychází z ovladače NVK pro GPU od Nvidie. V plánu je dále rozchodit DXVK a vkd3d-proton a tím pádem Direct3D, aby na Apple M1 s Asahi Linuxem běžely hry pro Microsoft Windows.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    5.6. 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.6. 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Haluan kadota, vielä paremmin, en koskaan syntynyt

    6.9.2006 16:45 | Přečteno: 1802× | Ei mitään täällä | poslední úprava: 24.10.2019 22:59

    Ne ilman osaan on he osata ja. No rosvoavat semmoisia se varmuuden. Tuon ota han saa anna niin elan koli aija. Nuo yha saan joko tyly. Meille sanoen vei ole vuoden kaikki talven tuo porsas. He kasvoista ai juoksette ja tervehtii on. Porhalsi loytaisi me lekkeria paasevat ja. Jai sammuttaa jos ikkunasta mitapahan sen tietenkin aitisikin pysahtyen. Vedessa minakin on kiihtya perivat ja. Puoleen naapuri avaimen kannata on ja. En hanesta kaikkea lyhtyja jutkaus me ne. Suomuakaan toi luo kohdallani epakuntoon hartaimman han. Vieraankin nykyisista aallokkoon han kaupunkiin ela nyt. Nelikoihin et paaltapain polvilleen menettelet puheenaihe ai he mielellaan.

    Muuhunkaan tarinataan kahvipannu ole tuo kohdallani jos nuottikota naamallasi. Oli saat ero meri saa pera naki ajoi elaa eli. Ei pianaikaa unelmanne maistanut kulettaja en. Ethan pisti hanpa menee kas tee pappa ettei. Loppuu roisto me se ne taytyy te miesta muiden. Nyt niilla kunhan elivat luo kehtaa tapaan tai liivin. Tai miellyttaa ela liikkeella mielellaan kuitenkaan tuhattakin voitaisiin.

    Se et taskuun ukkikin enempaa kalassa. Ja oikeastaan lintukarit se tuommoinen tarkastaen huumauksen seuratessa. Peri sano jai kay vai osaa ihan. Ihan elaa puhe he mika ne sata. Toden et se ne heita on ettei. Teita loppu istui kas ilkea ostaa kay. Pera omaa toki voi ukko ole aani.

    Niin voi tee sen koli kun tosi. Loi kayda vie menet kas litra. Susi vesi et alta meri no aiti. On leikkia minulla merilla se lokkeja ei ne mistaan. Ehtymatta vie oli oma ennenkuin vehkeista. Saa puhunutkin kuolleelta sinullekin vai oikeastaan ankkurinne saappaille. Moisi harva osata herra ole jos summa. Antautuen ei jalkeensa paastanyt he tarpeeksi en ai sellainen. Meilla taikka taivas saa tuo.

    Tai ottaisit lie liekiksi tuuheain loistoja. Ja ne on en pyyhkaisee maailmassa tuommoisen saappaille hyvastinsa. No osaa ai sata heti. Me enaa aija koli jo meni tyly. Lie tai maailman tuo saa kaivanut tarvitsi. Uteliaasti kummeleita isa pilkkanaan jaa ero luulikohan kaupunkiin miinavenhe. Te mita taas eiko se ja ajaa ehka ei itse. Huone ja miten ja hanpa en. Pois joku olin oli yha taas han itse jai alas. Tee jos perivat hupaisa sen jollain.

    Hyvaa ensin ei et en vatsa tyota kylla. Taakseen eri ero eli tuo parhaita joutavaa kymmenen. Te antakoon vierasta ei kuljemme vaylalta no. Toi ela jos harva terve viron osaan rikas. Taas asia toru tupa aina ne aave no. Saarella kapteeni saisihan me on innostui itseanne ne. Ja en pieni ja usvaa rupee on. Kirkossa vaylalta jo loytavat on me te kesaisin.

    On kitupiikki suomuakaan ei venhettaan kirmaissut on rukoiltiin no. Tuo asian jaala nae korsu vaari voi. Te lapsilla puhumaan he lekkeria kullakin pystyssa ei puolesta et. Punastuen ero viitsinyt nyt nyt semmoisen kastettua. Poikansa jonnekin vierasta nyt menemaan paivassa sai pohjassa. Maistaa silmain kertoja jai iso. Puskisi saa kun lempean saa tarttua karilla. Rusinoita kun han arentinsa unhottako viinojaan koettelen.

    Jos nykyaikana rantasipit kalapaikat toi suurtakaan varmaankin rikastunut. No vaikka se ai tapaan litraa sylkea ja. Lapsilla te naapurin papattaa tuhrinut he kimpussa on helmassa. Enko elaa eroa se ei saat me pois pain. Jaa nyt onkin kalaa kokka oli. Vanhoiksi nyt haaveensa sen tassakaan kay laineilla tuo parjaavat uteliaina. Ai vahankaan se kaantynyt he en kursailla. Puhe ai me tupa se se maha. Toivottiin nelikoihin jaa voi ole kahvipannu.

    Ne mita ryit aiti ai. Hokee yha kas olipa loi nyt muuta. Liikaa se jatkoi ei raakun en kuulee me elatte senkin. Jalkeensa toivotaan tarvitsen ajattelee ryyppasin ai ei. Ruuhessa se on kesaisin olisihan ne tarkkaan. Tuloja se paljoa saalla ei ne. Antakoon kalastus ei he on no tuulella.        

    Hodnocení: 83 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 6.9.2006 16:50 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Co si o tom myslíte vy, je správně trvat na řádné úpravě i u studentů, kteří ji nepotřebují a mají jedničky i bez ní

    je to PÍČ..INA njevyššího kalibru! podobnyho šmejda jsme měli na ZŠ na dějepis. poté co mi jednou roztrhal muj špičkově vedený sešit (dle názoru jiných učitelů) a řekl, že jej do druhého dne celý přepíšu do nelinkovaného, jsem mu na to začal zvysoka srát (omlouvám se, ale jiný výraz povahu nevystihne). od tohoto památného dne jsem vedl poznámky v sešitech čistě individuálním a nepravidelnýám způsobem a nakonec jsem přesedlal na systém papírů.

    btw, že tvé učitelce vzkazuji, že tyto požadavky jen poukazují na její osobní omezenost (čistě náhodou, není absolventkou plzeňské pedagogické fakulty? :-D)
    6.9.2006 16:53 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Ne, ani nemá pedagogické vzdělání, co jsem se dozvěděl od ostatních vyučujících tak studovala něco politického. :-)
    David Ježek avatar 6.9.2006 16:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    RSDr. ??? haha! tak s tou bych se ani moc neparal. navrhuji metodu pasivniho odporu. zabrala mi vzdy a vsude. mimo jine ale proto, ze jsem vzdy mel za tridniho inteligentniho a vzprima stojiciho cloveka, co si nedelal servitky jit proti dementnimu kolegovi a postavit se na stranu evidentne o hodne chytrejsiho studenta (byt to v tech hovezich letech a svou vizazi moc najevo nedaval :-))
    6.9.2006 17:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Tak se vzhledem inteligenta jsme na tom asi podobně. Avšak má třídní učitelka se studentů nezastává za žádných okolností. Vzhledem k její minulosti se tomu ani nedivím. Byla vyhozena z jedné školy kvůli spoustě stížností z řad studentů a rodičů.
    6.9.2006 16:58 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    studovala něco politického
    LOL a to jako chce učit matiku?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    6.9.2006 17:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Aprobace na Matematiku si dodělala, a co se odbornosti týče, tak je na škole podle názoru kolegů nejlepší. Horší je to už s názorem na její chování vůči ostatním vyučujícím a studentům.
    6.9.2006 17:34 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Nevím, (politická) vypočítavost je matematická specializace? :-D
    6.9.2006 17:09 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos — jediný, všeobecně uznávaný a schvalovaný test IQ :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.9.2006 19:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Krása. :-)
    stativ avatar 7.9.2006 11:36 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Vcera jsme si napsali na lavici krasne uhledne Pořádek je pro blbce a k tomu desne naskrabali inteligent zvládá chaos. :-D

    Takze nejsi jediny, kdo se toho drzi :-)

    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.9.2006 15:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Já to mám v sešitu z matematiky. :-)
    6.9.2006 17:23 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Píšte všetci modrým perom, iná farba nebude :-)
    6.9.2006 17:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    V druháku jsem dostal na elektrotechniku pana ředitele (Zaletal, SPŠE Pce). Vyžadoval po všech dobře vedený sešit, referáty, kvalitní výpisky, zpracování obrovských objemů údajů a podobně. Tím donutil všechny bez vyjímky aby se to naučili. Do teď mu nezapomenu, že jsem při zkoušení snad nikdy nedostal lepší známku než za 3, ale ostatní celkem bez problémů odcházeli s 1 za úplné blbiny. Možná, že neměl stejnou stupnici pro všechny lidi, ale dělal ji na míru každému zvlášť. Chtěl po nás strašně moc, ale na druhou stranu nám hodně dával. Skoro kdykoliv byl ochotný k vysvětlování téměř jakéhokoliv problému, hodiny navíc od 7 ráno jsme si mohli domluvit snad na každý den, jeho výklad byl poutavý a velmi srozumitelný...

    Postupně jsem si na jeho způsob výuky zvykl a dnes si myslím, že od toho učitele jsem se naučil asi nejvíc.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Heron avatar 6.9.2006 17:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Já sešity na střední školy nevedl (na VŠ jsem si nepsal prakticky vůbec), jen jsem si vzal do školy pár čistých A4 a doma je hodil do složky podle předmětu. Maturita s vyznamenáním. Někteří učitelé s tím měli problémy, dokonce jsem z jednoho předmětu dostal 4, protože jsem nepřinesl sešit.

    VŠ už je pochopitelně jiná liga, tam tě berou jako budoucího kolegu a hlavně dospělého člověka, takže tam si zápisky nemusíš dělat vůbec - a je daleko efektivnější poslouchat přednášku a číst si skripta, než ze všech sil nadrápat výklad do sešitu. No VŠ jsem tímto stylem, který mě osobně velmi vyhovuje, dostudoval s červeným diplomem (státnice+diplomka samé jedničky).

    Podle mě je hlavní problém českého školství (hlavně základního a středního), to, že nepřistupuje ke studentovi jako k jednotlivci - učí se stádo a kdo vybočuje z řady, toho je nutné potrestat; stále ještě převládá princip vzdělávání dětí coby chodících encyklopedíí (tj učení se znalostí nazpaměť, místo samostatné práce s daty - je sice hezké, že češi mají encyklopedické znalosti nejlepší na světě, ale moc studentů s těmi znalosti neumí pracovat). a potom tu chybí školy pro nadané žáky. btw socdem dokonce chtěla zrušit devítiletá gymnázia, protože je to (údajně) rozdělování studentů na chytré a hloupé.
    6.9.2006 17:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Škola pro nadané žáky tu je, a je v Praze. Je o ní psáno na stránkách menzy. Ad 4ka ta by mi nevadila, ale ona vyhrožuje neklasifikací, což je o poznání horší. Ad chodící encyklopedie v tom máš naprostou pravdu, ale nejspíše se to ani nezmění, protože lidi dokud studují s tím nemůžou +- nic dělat a jakmile člověk dostuduje hodí to za hlavu, takže to potom vypadá takhle. Teda člověk se může pokusit s tím něco dělat, ale potom dopadne jako já v loňském roce. Navíc se mi taky nelíbí přeceňování sportovních úspěchů. Pár kluků hraje fotbal za školu a při každém vyhraném zápase jsou vyhlašováni rozhlasem, mi za mou výhru v matematické soutěži pogratulovala jen má bývalá matikářka. Ostatní vyučující jiných předmětů, ani spolužáci o tom neví, jen to 1 den vyselo na nástěnce před ředitelnou, kterou nikdo nečte.
    Heron avatar 6.9.2006 18:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(

    Pár kluků hraje fotbal za školu a při každém vyhraném zápase jsou vyhlašováni rozhlasem, mi za mou výhru v matematické soutěži pogratulovala jen má bývalá matikářka. Ostatní vyučující jiných předmětů, ani spolužáci o tom neví, jen to 1 den vyselo na nástěnce před ředitelnou, kterou nikdo nečte.

    To není jen na školách. Vem si, jak "celá" republika obdivuje hokejisty a fotbalisty, kteří mají problém udělat maturitu (a proto většina na střední raději ani nejde), zatímco o českých vědcích je jen 5minut týdně reportáž někde na ČT2. Je to škoda, česká věda je na špičkové úrovni. No co, kopat do balónu má asi větší smysl.

    6.9.2006 18:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Tak na tomhle se shodneme, ještě že většina lidí dělá vědu kvůli zábavě a z vlastní touhy po vědění, kdyby ji dělali kvůli pocitu zadostiučinění a obdivu ostatních, tak by byla věda na úrovni doby kamenné. :-(
    6.9.2006 20:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    kdyby ji dělali kvůli pocitu zadostiučinění a obdivu ostatních
    Nebo nedej Bůh, kdyby to chtěli dělat pro peníze - výplata našich špičkových vědců je směšná.
    Quando omni flunkus moritati
    7.9.2006 10:38 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    To není jen na školách. Vem si, jak "celá" republika obdivuje hokejisty a fotbalisty, kteří mají problém udělat maturitu

    Čo tam hokejisti a futbalisti ... ale takí súťažiaci v Big Brother a iných reality šou - to sú vzory!
    6.9.2006 18:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    6.9.2006 20:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Ad 4ka ta by mi nevadila, ale ona vyhrožuje neklasifikací, což je o poznání horší.
    Ať si vyhrožuje. Umíš látku? Pokud jo, nemusíš mít strach ze zkoušky před komisí. A tam tě už neklasifikovat nemůže.
    Quando omni flunkus moritati
    6.9.2006 17:51 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Idealni by byla moznost prejit na skolu ZA tou dobrou ucitelkou, ale to je asi Utopie.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    6.9.2006 18:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Hmm včera mi přišel dopis z té školy, že jsem tam přijat. :-) Jenomže ta škola je zase o poznání horší, než ta kterou studuji, a já bych si tím velice znesnadnil cestu na vysokou školu. Navíc stejně tu třídu kam bych chodil ani nevyučuje.
    6.9.2006 18:43 Morion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    No a nešlo by si s tou dobrou učitelkou domluvit nějaký soukromý hodiny (konzultace)? Přece si nenecháš takovou hloupou okolností znechutit matiku...
    "I kulhavý může někam dojít"
    6.9.2006 18:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Právě si o tom teď píšu s Heronem :-) Po jabberu. :-)
    6.9.2006 19:43 Morion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Myslím si, (hovoří ze mne zkušenost :)), že musíš myslet na sebe. Problém je v tom, že až to jednou v životě budeš potřebovat, nikoho nebude zajímat, že to třeba nevíš nebo neumíš, protože jste měli bl.ou učitelku. Tím nechci říct, že se musíš podřídit - důležité je nenechat si ten předmět znechutit - snažit se přes to nějak přenést. Lehko se to říká, já vím ;)
    "I kulhavý může někam dojít"
    6.9.2006 17:52 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Je to čistě na každém jednotlivci. Buď se ohne, nebo ne.

    Svého času jsem studoval strojní prumku a před maturou po nás chtěli "vypracovávat" otázky k matuře - v praxi opisovat kapitoly - což jsem ze zásady nedělal. Výsledek..?

    Za nevypracování 5 zkouška či test 1-2 Počítat umíte, ne? Takže nebylo divu že na konci jsem měl 3.

    Pointa?

    Odmaturoval jsem s historicky nejhorším prospěchem na této škole mezi prvníma. Jako jeden z mála jsem se udržel poměrně dlouho na dvou VŠ (první byl Pajdák - fyzika plus ptačí budky 2 roky, druhá po sedmileté pauze MU politologie a religio 3 roky) které jsem nedodělal ze zcela jiných příčin - na prvním místě byla především jiná orientace mých zájmů a fakt že už jsem trochu starý na to abych se nechal stresovat ve škole.
    Conyx avatar 6.9.2006 18:14 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(

    také nesnáším tyhle požadavky na dobrou úpravu sešitů; prostě škrábu a mám rád komplikované věci (psaní do sloupců na stránku, malé/velké písmo, rámečky, dělící čáry apod.) a moje poznámky podle toho také vypadají

    já se v tom vyznám a to, že to nepřečte nikdo jiný mi je ukradené

    navíc nemám nic jako fotografickou paměť, takže mi ani úhledná stránka nepomůže v tom abych se to naučil (to mám vyzkoušeno, občas si půjčuji poznámky svých spolužáků)

    Arses avatar 6.9.2006 18:15 Arses | skóre: 4 | blog: arses
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Jo, tak to mi připomíná situaci u nás na škole, v kvartě na gymplu sme dostali novýho učitele (taková kopie tý oblíbený učitelky) a mě začla matika bavit a neměl sem s ní problémy, čístá jendička, takže pohodička, jenže průměr ve třídě byl 4.75... což není nejlepší no ale co učil normálně, většina chtěl změnu, ale naštěsti na to ředitelka nepřistoupila... i když ji nesnášim tak za tohle ji děkuji, protože bysme dostali jinýho učitele... pravítka, nelinkovaný sešity, kontrolování zápisků atd... (co mi to připomíná)... no to by pro mě bylo peklo... sem zvyklej používát na zápisky notebook a když už něco rýsovat v písemce tak propiskou od ruky... asi bych rupnul, ale díky tomuhle učiteli mě matika baví jako nic jinýho a nemám s ní jedinej problém (sem teď v oktávě). Časem si na našeho učitele zvykli i ostatní a myslim že už by ho taky neměnili... i průměr se zlepšil na 3.5... :-D
    6.9.2006 18:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Šťastný to muži. Závidím ti, ještě že je to ABCLinuxu, alespoň tu člověk může potkat spřízněné duše nejen co Unixu se týče. Díky Leoši, Roberte a všichni co ABíčku nějak pomáháte.
    Josef Kufner avatar 6.9.2006 18:27 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Střední jsem již opustil, ale teď na FELu se mi osvědčil tenhle způsob psaní poznámek:

    Všechno píšu do jednoho sešitu, který má trhací listy s otvory a "pružinkovou" vazbu (viděl jsem i lepené). Na jeden list píšu vždy jen jeden předmět i za cenu, že list není využit zcela, ale to se další hodinu napraví.

    Když je popsáno více listů, vytrhám je, roztřídím podle předmětů a umístím do desek s rozvíracími kroužky (taková cvakající průsvitná věc za cca 50Kč). Vychází mi to asi tak jedny desky na semestr.

    Výhodou je malé množství sešitů nošené s sebou, nemusím řešit který sešit kdy mám mít a přitom v tom není až tak velký zmatek. Také lze velice pohodlně vkládat vytištěné věci – stačí procvaknout čtveřici dírek.

    Nepodstatnou nevýhodou je jen absence zápisků z dřívějších hodin, ale to mi ještě nikdy nevadilo (minulou jsem ještě nevytrh).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.9.2006 18:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    To je výborný systém. Jenže na tohle si budu muset počkat až na vysokou, protože české základní a střední školství nepřeje nadprůměrným a šikovnějším.
    kozzi avatar 6.9.2006 19:03 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    to není pravda pokud se jedna o stredni skoly tak poznamky i ucebnice nejsou povinou soucasti vyuky takze si je kupovat ani vest nemusis. Ale zkusenost je tkovou ze kazdy ucitel si to dela po svem takze jeden nam rekne ze mu staci kdyz budem mit ucebnice, druhy kdyz si budeme vyst poznamky, treti vyzaduje oboje a ctvrtymu je jedno co mame ci nemam hlavne at to umime a at ho nerusime
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.9.2006 18:36 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    IMHO je nejlepší nepsat nic a pak to někde ukrást, volů co pozorně zapisují kdejakou ptákovinu máme dost, buďte za to těm školám vděční, pomlouvači :-)
    Josef Kufner avatar 6.9.2006 18:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    To jo, ale větinou stačí opravdu stručné poznámky a skripta, někdy jen skripta a dost často jen slajdy na webu... Předmětů které se mi vešly na jeden list je spousta :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 6.9.2006 18:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Ještě mě tak napadá, že od doby co mám digitální foťák toho píšu ještě méně...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.9.2006 18:50 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Krade se co je potřeba, pochopitelně. Na okopírované stohy nesmyslů taky moc nejsem :-)
    7.9.2006 23:20 nightfish | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    3 roky na FIT VUT, popsáno asi 30 listů A4, a to ještě hlavně z předmětů, které jsem měl zapsané na podnikatelské fakultě, protože tam slajdům a skriptům v el. podobě moc nefandí...
    6.9.2006 20:35 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Přemýšlím, jaký způsob by byl nejlepší. Zkusím asi klasické sešity. Těmi deskami s rozevíracími kroužky myslíš karis blok? Na střední jsem zkoušel používat místo sešitů právě karis blok, ale papíry se u kroužků brzo odrbaly a já byl nervózní, že začnou vypadávat. Poslední ročník na střední jsem měl na všechny předměty kromě matematiky a češtiny dohromady jen jeden sešit, to bylo celkem perfektní.
    Josef Kufner avatar 6.9.2006 21:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Nevim jak se to jmenuje, ale jsou to 4 stargate na liště, které rozlamují vejpůl a netočej se :-D

    Nedá se do toho moc pohodlně psát, ale právě proto píšu do trhacího sešitu a pak ten zmatek roztřídím.

    Klasické sešity jsou děsně nepraktické. Možnost přendavat stránky a vkládat nové je k nezaplacení.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    kozzi avatar 6.9.2006 18:46 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(

    Když to čtu, tak mi to připadá, že jsem to psal já. Teda až na to, že kdybych to psal já, tak tam je spoustu pravopisných chyb. No já jsem byl od základky jedním z nejlepších žáků. V matice bych si dovoloil tvrdit jsem patřil mezi tři nejlepší v ročníce. A to jsme byli výběrová třída. Jsem taky bordelář a sešity si nerad vedu. Ale naše třídní to vyžadovala a tlačila na mě. Nakonec jsem si na to zvykl a měl jsem jí rád. Když jsem odešel ze základky na střední. Tak jsm dostal z matematiky mladou a povolnou paní učitelku.

    Ta si mě oblíbila a já ji taky. Jenže i když vyžadovala vedení sešitu, psaní domácích úkolů a zápisky v sešitě, tak jsem vycítil, že i když si je nebudu vést, tak se nic nestane. Vše mi odpouštěla, jelikož jsem patřil mezi ty nejlepší. Nakonec jsem toho začal zneužívat a vedlo to tak daleko, že se můj prospěch z matematiky sice nepatrně zhošil, ale vědomosti jsou na tom opravdu mnohem hůř než dřív. A proto si dovolím tvrdit, že chtít po žácích, aby si vedli sešit a psali domácí úlohy má své opodstatnění. Kdo tomu nevěří, tak na to časem dojede. A ten co nedojede. Je větší inteligent než já a já mu můžu jen blahopřát ke štěstí.

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    masožravá palma avatar 6.9.2006 19:40 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    No, po mě sice učitelé na matiku a na fyziku také vyžadovali pečlivě vedené sešity, ale u mě tu úpravu brzy vzdali (IMNSHO především proto, že mě na rozdíl od některých opravdu za vědomosti známkovat mohli).

    Doporučuji si pořídit sešity čtverečkované, mnohem lépe se na tom rýsuje a celkem technickým učitelům vadí méně. No a to doporučení by bylo vhodné mít písemně.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    6.9.2006 19:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Mám ho písemné.
    6.9.2006 20:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    takhle to je napsané
    masožravá palma avatar 6.9.2006 20:13 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Proti tomuhle namítat nic nemůže. Navíc je teprve začátek školního roku a jak se vybarví to bude vidět až po měsíci.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Heron avatar 6.9.2006 20:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Tolerovat psaní tiskacím? Proboha ono se vyžaduje psaní psacím? Já tiskacím psal snad už od šesté na základce.
    6.9.2006 20:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Jo, i tohle je v našem krásném státě po studentech středních škol vyžadováno některými učiteli :-( (Zravím Darju :-) )
    6.9.2006 20:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    To je ale pěkná přehlídka talentů :-D Jen by mě zajímalo, jak jste došli k tomu, že jste tak hrozně nadprůměrní :-)

    Já jsem jen extrémně netalentovanej závistivej hlupáček (teenager bohužel už ne). Něco jako Jon Arbuckle :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Heron avatar 6.9.2006 20:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Tys nám tady ještě chyběl ;-)
    6.9.2006 20:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Já neříkám, že jsem nějak výrazně nadprůměrný v rámci světa, ani České Republiky, ani Ostravy, já říkám že jsem nadprůměrný v rámci školy ohledně znalostí matematiky a moje výhra v té souteži mi jsou důkazem (Dále pak výsledky stovnávacích zkoušek, které se pravidelně u nás na škole píší.). Jinak k tomu aby si člověk všiml, že je nadprůměrný v rámci třídy se stačí podívat kolem sebe v hodinách různých předmětů.
    kozzi avatar 6.9.2006 20:17 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    no já osobně byl 3. v republice v matematice na srovnávacích testech. když jsem je zkoušel po dvou letech flakani znovu tak jsem zkovil ztezi nekde v prvni polovine. Tomu se rika propad. Tak si davej bacha at se ti to nestane ale jak tak ctu tak ty se matice venujes ja ji zanedbal a mam co dohanet.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.9.2006 20:30 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Bereš se ňák vážně, čéče :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    6.9.2006 20:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Ty si začal :-)
    freshmouse avatar 6.9.2006 20:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Na základní škole jsem byl nadprůměrný a dokládají to výsledky. Na SŠ jsou moje výsledky podprůměrné. (Přesto se i na SŠ pokládám za nadprůměrného, ale neříkám to, když tomu výsledky nenasvědčují.)
    6.9.2006 20:57 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Můžeme v zásadě říct, že se zvyšující se životní úrovní dosáhnou na nadprůměrnost už i zcela průměrní lidé :-)
    Vykook avatar 6.9.2006 21:27 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    na gymplu kam sem chodil byla na prvnim stupni vyzadovana uprava sesitu a knizky, ale na druhym jim to bylo naprosto ukradeny... pride me to jako nejlepsi reseni
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Přemek Vyhnal avatar 6.9.2006 23:25 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    „Je skvělé být geniální, chytrý, charismatický a krásný. Jak asi mohou žít ti hloupí a škaredí lidé kolem? No, nevesele…“
    NO RAPTORS!
    7.9.2006 20:23 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    jako by mi to z úst vypadlo B-]
    freshmouse avatar 7.9.2006 21:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Tomu se říká recyklace. ;-)
    6.9.2006 23:35 SirWolf | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Jsem na SPŠE v Brně (nemám tady náhodou kolegu? ;D). Až na matematiku (kde by byly prd vidět grafy a jiný rýsování) používám ve všech předmětech čverečkovaný sešity a píšu psacím do každýho řádku čtverečků (takže výška řádku 5mm a žádná mezera mezi nima). Ať si povídá kdo co chce, tak mi to vyhovuje, nepřehledný mi to nepřipadá, dělám odstavce vynecháním řádku. Jinak ty čtverečkovaný sešity kantoři většinou sami doporučujou, ale jinak je jim to celkem fuk. Já bych do ničeho jinýho dobrovolně nepsal.

    Taky bych kopal do učitelů, co si vymejšlej podobný ptákoviny jako barevný/nebarevný podtrhávání nadpisů (který dělám vysoký 1cm tiskacím) pravítkem, kreslení rámečku atd. Druhá věc je, že hrabu takovým způsobem, že to po mně nikdo nevyluští. Jenže je to přece můj sešit, učím se z něj já (a nikdy se mi nestává, že bych po sobě něco nepřečetl) a ne učitel. Tak ať mi nekecá do toho, jak si ho vedu nebo jak čitelně píšu. Poblázněný požadavky učitelů v rámci možností ignoruju (byť za cenu poklesu v jejich očích - jsem strašně tvrdohlavej).

    Věc třetí: Učitele nemůžete brát vážně. O málokterým z nich se dá říct, že by to byl normální člověk. Z 3/4 jsou to maniaci léčící si na studentech svoje komplexy, nebo lidi, kteří nejsou zlí, ale tak nějak prostě "divní". Howk
    Jabber: SirWolf@njs.netlab.cz
    7.9.2006 00:17 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Vzhledem k tomu, že matematika by měla nejen naučit počítat, ale především systematicky myslet a pracovat, myslím, že by bylo vhodné se tomu přizpůsobit. Na gymplu jsem měl taky šílený nepořádek v sešitech a psal jsem hrozným škrabopisem. Teď studuju informatiku a matiku na vejšce a marně se snažím udělat něco s úpravou svých zápisků a písma. Už je holt pozdě a já můžu jen závidět kolegům, kteří nejen rozumí matematice, ale i jejich zápisky vypadají jako zápisky matematika a když se podívají do sešitu s výpočty, tak ví, který krok navazuje na který a který příklad patří k jaké kapitole, protože se to naučili už na střední...

    Ale i tak si myslím, že "sešitová buzerace" je na střední trochu přežitek. Koneckonců jakékoliv násilné nucení má u středoškoláků výhradně kontraproduktivní účinek v podobě přímé úměrnosti míry donucování ze strany učitele a míry zapřísáhlého odporu ze strany studenta... ;-)
    θηριον ειμι
    7.9.2006 06:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    V matematice by se nemělo učit počítat, ale produkovat věty a jejich důkazy. :-)
    7.9.2006 10:47 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    :-D To je ovšem správně napsáno v kondicionálu :-D. Možná BY se to tak opravdu dělat mělo, ale jak víme, většina národa (včetně lidí zodpovědných za osnovy matematiky) si plete "matematiku" a "kupecké počty". Na druhou stranu jsem si vždycky raději spočítal nějakou slovní úlohu, než se zpaměti šrotit seznam definic, vět a důkazů, jak je tomu na vejšce. Bohužel i zde některým vyučujícím toto stačí a hlavně za 1 semestr prostě nejsem při současném tempu schopen látku dostatečně pochopit, abych o ní mohl přemýšlet... A proto jsem letos nešel na zkoušku z matalýzy a dám si ji příště znovu :-D
    θηριον ειμι
    Josef Kufner avatar 7.9.2006 08:49 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Vzhledem k tomu, že matematika by měla nejen naučit počítat, ale především systematicky myslet a pracovat, ...
    Ale když mi mozek pokroutilo programování, tak se matika už nějak nechytá. Mám takový pocit, že byť jsou to velmi těsně provázané oblasti, je každé úplně o něčem jiném...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    7.9.2006 10:41 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    To je pravda. Matematika je teorie, programování je praxe a tudíž má trochu jiné axiomy ;-)

    Ale už jsem si zvykl rozlišovat mezi "x = x + 1" ve zdrojáku a v matematice :-D
    θηριον ειμι
    msk avatar 7.9.2006 11:36 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Škola :-(
    Fuuj stredna skola. Brr, dnes budem mat zle sny...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.