abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 144 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník

    Nahrada za Google Apps

    7.10.2013 10:55 | Přečteno: 2551×

    Cau,

    hostujem niekolko mensich firiem v Google Apps. Vyuziva sa posta, kalendar, kontakty, vsetko sa to synchronizuje na mobily.

    Udalosti poslednych tyzdnov a zmena politiky google vo mne znovu nastartovali skriatka a tak sa pohravam s myslienkou najst self-hosted alternativu s podobnou funkcionalitou. Comu sa chcem ale vyhnut je lepenie polofunkcnych spagiet dohromady (tzn. v ziadnom pripade nemienim konfigurovat email, roundcube, spamassasin, toto, tamto), z toho som uz vyrastol a nemam na to cas. Konfiguracia a sprava by mala idealne prebiehat stylom "klik pridam firmu, klik pridam uzivatela, klik pridam alias, nastavim MX zaznamy, nazdar", takze budem asi odkazany na nejake all-in-one riesenie, aj ked komercne.

    Poziadavky:

    - web administracia (pridat domenu, ucet, email, alias)

    - webmail

    - imap

    - (zdielane) kalendare (napriec hostovanymi firmami)

    - kontakty

    - plna synchronizacia s androidom (mail, kalendar, kontakty)

    Prevadzkuje niekto nieco podobne?

    Narazil som na rozne Zimbry, EGroupWare, nahrady MS Exchange, Funambol-y, CalDAV-y, ale skusat to vsetko bohuzial nemam silu ani cas, takze pokial ma niekto tuto cesticku uz vyslapanu, pojdem v jeho kolajach.

    Diky,

    Dusan        

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    deafboy avatar 7.10.2013 11:13 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Nic take neexistuje. Aj ked niektore open groupware riesenia su skvele, vzdy sa najde nejaka komplikacia. Myslim si ale ze Kolab ma k tomu dost blizko.
    7.10.2013 11:15 Anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    OwnCloud s pluginama? Alespon to planuju ja...
    xvasek avatar 7.10.2013 12:21 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    To takto nefunguje - do OwnCloudu (který sám o sobě moc nefunguje) je plugin právě roundcube a tento celek je přesným opakem slova "bezešvé".

    Já osobně čekám na Mailpile, až vypotí něco (prakticky cokoli), co jde provozovat. Ale moc jim to nejde od ruky, tak už se pomalu dívám i jinde.
    7.10.2013 11:24 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kerio Connect, není to ale opensource, ale poskytuje to ActiveSync pro mobilní zařízení, používám k plné spokojenosti tři roky...
    msk avatar 7.10.2013 12:46 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Ma to (web) kalendar? Skusal som ich demo cca 5 min a prislo mi, ze je to len o emailoch.
    Luk avatar 7.10.2013 13:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kalendář tam AFAIK je, ale naposledy jsem s Keriem dělal asi před 3 roky, takže si úplně jistý nejsem.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.10.2013 19:03 cheyene12 | skóre: 4 | blog: cheyene | Zdar nad Sazavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kerio connect ma email, kalendar, kontakty, ulohy, poznamky, synchronizaciu cez Active sync. K emailu je mozne pristupovat online alebo offline (kerio outlook connector). V buducnosti bude podporovany len ako virtual applience...

    Kerio control je VPN. Pozor nema to 64bit klienta pre linux, len 32bit...

    8.10.2013 09:45 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Jak říkají další, tak kalendář je, ono akorát v nové verzi webového rozhraní to trochu přepracovali a stejně jako na google mailu i zde se musí hledat jak se přepnout do kalendáře (nahoře uprostřed ikonky a tam pošta, kalendář, kontakty, úkoly...), dá se i přepnout do starého web rozhraní, které je na tom co se týče použitelnosti mnohem lépe.

    Jinak okolo OSS řešení existuje Horde, Zarafa, OSS Zimbra, ale co jsme to zkoušeli, tak je hlavně problém se synchronizací na telefony, přístup bývá pouze přes IMAP a zde prostě dochází k tomu, že synchronizace z ničeho nic přestane fungovat a pomůže reboot nebo odstranění účtu, občas jde do těchto věcí doplnit OSS podpora Active Sync, ale je to takové neslané a stejně funkční jako IMAP, občas jde zakoupit podpora Active Sync, ale je to zase vázáno zakoupením normální verze produktu... Resp. tyto informace jsou platné tak -2 roky, pokud se udál nějaký velký vývoj v této oblasti, je dost možné, že dnes už je to funkční.
    Grunt avatar 7.10.2013 12:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kompletně otevřené řešení existuje. Jak na straně serveru, tak klientů. Dokonce i s tím požadavkem jednoduché klikací administrace (po rozjetí, rozjetí není klikací), ale vzhledem k tomu že si líný jak h*vn* a chceš na tom pravděpodobně ještě vydělávat (firemní řešení), tak ti nic víc nenapovím. Vygoogli si to sám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 7.10.2013 13:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Někdy si říkám, proč je někdo tak hloupí a dělá práci za jiné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    7.10.2013 14:50 pkesanam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Někdy si říkám, proč je někdo tak hloupí
    .
    8.10.2013 01:53 xxxxxxxxxxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    co to znamena ked niekto odcituje iny post a nic k tomu nenapise? uz som si to vsimol na inych weboch par kart
    8.10.2013 07:54 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Asi aby v diskuzi bylo více hrubek :)
    Grunt avatar 8.10.2013 09:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Ono to mělo být původně, „Proč jsou někteří lidi tak hloupí…“, ale to je tak když jednu polovinu věty zpracovává první hemisféra a druhou polovinu druhá hemisféra a vázne mezi nimi komunikace :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    msk avatar 7.10.2013 13:34 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    si líný jak h*vn* a chceš na tom pravděpodobně ještě vydělávat
    Dakujem za psychologicky profil. Mozes si ho napriklad strcit do riti. Pre ostatnych, ktori by mali nieco k teme, budem rad za dalsie tipy.

    ( Nemam z toho ani korunu, akurat ma nebavi platit googlu za sluzby, co mi neustale meni/rusi/"vylepsuje" proti mojej voli pod rukami. Zaroven nechcem davat kompletnu komunikaciu x firiem zmrdskym organizaciam v USA ).
    Grunt avatar 7.10.2013 19:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Dakujem za psychologicky profil.
    Prosím.
    akurat ma nebavi platit googlu za sluzby, co mi neustale meni/rusi/"vylepsuje" proti mojej voli pod rukami.
    Tak proč si se k nim cpal v první řadě?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    msk avatar 7.10.2013 19:58 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Tak proč si se k nim cpal v první řadě?
    Pretoze nepoznam rozumnu alternativu. A prave sa ju snazim najst.
    7.10.2013 16:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Co je špatného na poskytování řešení pomocí FOSS software a/nebo podporu k FOSS softwaru za úplatu? Imho naprosto běžné.
    Grunt avatar 7.10.2013 19:04 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Vůbec nic, ale ten přístup:
    (tzn. v ziadnom pripade nemienim konfigurovat email, roundcube, spamassasin, toto, tamto), z toho som uz vyrastol a nemam na to cas.
    Jako co k tomu chceš dodat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    msk avatar 7.10.2013 20:04 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Vůbec nic, ale ten přístup:
    (tzn. v ziadnom pripade nemienim konfigurovat email, roundcube, spamassasin, toto, tamto), z toho som uz vyrastol a nemam na to cas.
    Jako co k tomu chceš dodat?
    Stale nechapem, co tu furt ryjes. Zobral si si do hlavy, ze chcem na FOSS aplikaciach zdarma postavit alternativu google apps a chcem za to brat prachy a tym padom na komunite zdarma parazitovat. Pricom o FOSS z mojich ust nepadlo ani slovo a dokonca som zdoraznil, ze za to riesenie chcem zaplatit. Pokial uz nemas nic k teme, zdrz sa prosim dalsich prispevkov.

    Dakujem.
    Grunt avatar 8.10.2013 12:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Zobral si si do hlavy, ze chcem na FOSS aplikaciach zdarma postavit alternativu google apps a chcem za to brat prachy a tym padom na komunite zdarma parazitovat.
    Jestli zadarmo nebo za prachy, jestli otevřené nebo uzavřené řešení a nebo jestli na tom budeš vydělávat nebo ne je jedno. Vadí mi prostě přístup „Nechci se s tím dělat, ale chci to mít hotové…nejlépe zadarmo…a úplně nejlépe kdybych na tom ještě vydělal“. To je celé.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Integral avatar 8.10.2013 14:43 Integral | blog: devnull
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    A co te na tom tak stve?
    xkucf03 avatar 7.10.2013 16:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps

    +1

    Jestliže je někdo dodavatelem svobodného softwaru a služeb, tak přesně tohle je jeho práce: otestovat jednotlivé komponenty, integrovat je dohromady, opravovat v nich chyby, přeložit GUI do češtiny, doplnit dokumentaci… a za to dostane zaplaceno. Stáhnout někde nějaký obraz virtuálu, který doporučil někdo v diskusním fóru, naklikat domény a šoupnout tam zákazníky, to je práce pro opice. To si může dělat ten zákazník sám a platit bude jen za VPS hosting.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    msk avatar 7.10.2013 17:32 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps

    To si může dělat ten zákazník sám a platit bude jen za VPS hosting.

    Ano, ano, ano! Presne toto chcem dosiahnut ( a nic za to nechcem, zakaznik zaplati len eventuelne licencie k sw (pokial bude komercny) ).
    Grunt avatar 7.10.2013 19:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Tak proč nedoporučíš zákazníkovi nějaký FreedomBox? Těch pár kliků si zvládne sám (když to zvládneš ty), server bude fyzicky u něj a ty nebudeš mít vůbec absolutně žádné starosti a především tvůj zákazník na tobě nebude nijak závislí. Hmm?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    msk avatar 7.10.2013 20:04 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Nepoznam, preskumam.
    AsciiWolf avatar 7.10.2013 20:21 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    ISPConfig?

    (Netuším však, jestli splňuje všechny požadavky autora tohoto blogpostu.)

    xvasek avatar 7.10.2013 13:14 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Teď mi teprve došlo, že vlastně o něčem vím. Zkus Solnet - v podstatě to požadavkům odpovídá, ale jaké jsou teď ceny netuším. Oni sice dělají v podstatě kompletní outsourcing toho řešení pro koncového zákazníka, ale já jsem měl v minulé firmě i "svůj" server.
    msk avatar 7.10.2013 15:20 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Skusim, diky. Ten ich web ale vyzera, ako keby na to dlho nikto nesahol ...
    xvasek avatar 7.10.2013 15:34 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Nj., oni kluci změnili vlastníka, takže se jim "trochu" přeměnil tým. To ale nic nemění na tom, že jejich řešení bylo/je funkční a celkem i pěkně udělané. Doufám, že se to bude nějak dál vyvíjet, nebo to aspoň časem pohodí na github.
    7.10.2013 14:04 nemam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Horde?
    msk avatar 7.10.2013 14:27 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Vidis, ja som vedel, ze mi este jeden chyba. Diky, preskumam asi ako prve.
    msk avatar 7.10.2013 15:21 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Akurat otazka - nie je to cele v php? Ako to potom spolupracuje s konfiguraciou postoveho servera (pridavanie userov, domen, pravidiel)? Nijak?
    Jendа avatar 7.10.2013 20:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Ako to potom spolupracuje s konfiguraciou postoveho servera (pridavanie userov, domen, pravidiel)? Nijak?
    Já mám konfigurace pošty v mysql nebo posgres - a v PHP to prostě přidává řádky do tabulky s e-mailovými účty.
    Josef Kufner avatar 7.10.2013 20:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Davical (kalendáře a kontakty) i Postfix (SMTP) se umí autorizovat proti IMAP. Takže já mám účty spravované v Dovecot (IMAP), který používá unixové účty (velmi málo uživatelů).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Vykook avatar 7.10.2013 15:24 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Řešil jsem to samé před pár týdny a jediná zadarmo náhrada na kterou jsem narazil je outlook.com. No a tak mám outlook a jsem zatím vcelku spokojenej, funguje to jak má.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    msk avatar 7.10.2013 16:07 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    To je z kaluze do blata. Namiesto Googlu (USA) sa clovek upise Miscorostu (USA). A zadarmo to byt nemusi, musi to byt ale self-hosted.
    7.10.2013 17:25 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Myslim že placená verze zimbry tohle umí (neplacená afaik nepodporuje ty mobilní klienty). Ale jsem toho jako uživatel, administraci jsem párkrát zahlíd, ale sám neadministroval.
    msk avatar 7.10.2013 17:35 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    No jo, ale videl si tie ceny ?! A este k tomu sa to plati rocne ...
    7.10.2013 17:38 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Ne, já to neplatim :) ale jinak mám pocit, že byl pak ještě jinej licenční model, kde se platilo per schránka za měsíc (což při malym počtu mailboxů vycházelo lépe)
    Vykook avatar 8.10.2013 10:50 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Jistě, ale z mého pohledu je momentálně MS menší zlo než Google.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Josef Kufner avatar 8.10.2013 12:14 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Je to jak z louže pod okap. Napíchnuté je obojí, země původu je také stejná.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Vykook avatar 8.10.2013 13:06 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Rozdíl tu jeden je, pro Microsoft jsem i zákazník, pro Google jen zboží.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    8.10.2013 13:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Naivko.
    Vykook avatar 8.10.2013 13:58 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Jaká naivka? Selskej rozum. MS sypu prachy přímo(alespoň část), ale v případě google tomu tak není. Není to nic víc, než jedna podělaná reklamka.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xkucf03 avatar 8.10.2013 14:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps

    Srovnávej srovnatelné. Google i MS nabízí jak placené, tak neplacené služby.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Vykook avatar 8.10.2013 15:36 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Já srovnávám srovnatelné, zisk Google je hlavně z reklam. U MS z prodeje SW.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    8.10.2013 15:45 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Tak tak, zvlášť když se člověk na cenu těch služeb podívá, tak zjistí, že ty ceny jsou nastaveny jen tak proto, aby to nechtěl každý, ale musel každý alespoň trochu obětovat....
    Luk avatar 8.10.2013 18:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    MS má čím dál větší zisk z patentových poplatků. Mám pocit, že stále ještě vydělává víc na Androidu než na Windows Phone ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.10.2013 17:21 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    nevim jak se to chova jinde ale v mem firefoxu je to mailove rozhrani naprosta tragedie, na vsechno je potreba klikat nekolikrat nez to neco udela, parkrat do tydne to vyhodi hlasku We have updated something, please login again (coz je super protoze musim nekde hledat jmeno a heslo), spam filtr je snad vtip. Pouzivam to jenom proto ze se ty maily daji velmi levne koupit, na normalni pouziti bych to nedoporucil nikomu.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    7.10.2013 18:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    +1, před časem jsem byl nucen to chvíli používat, dost hrozný.
    Jendа avatar 7.10.2013 20:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    - web administracia (pridat domenu, ucet, email, alias)
    postfixadmin
    - webmail
    roundcube, horde, squirrel
    - imap
    dovecot, courier
    - (zdielane) kalendare (napriec hostovanymi firmami)
    calendarserver
    - kontakty
    nevím
    - plna synchronizacia s androidom (mail, kalendar, kontakty)
    imap + caldav (calendarserver) funguje, kontakty nevím
    Jendа avatar 7.10.2013 20:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Comu sa chcem ale vyhnut je lepenie polofunkcnych spagiet dohromady (tzn. v ziadnom pripade nemienim konfigurovat email, roundcube, spamassasin, toto, tamto), z toho som uz vyrastol a nemam na to cas.
    Aha, tak v tom případě budeš asi muset zůstat u NSA nebo někomu zaplatit.
    8.10.2013 11:55 nemam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Horde neni jen webmail, umi toho mnohem vic, vcetne ActiveSync.
    7.10.2013 23:45 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Zimbra je fajn. Ak chces ActiveSync a neplatit za plnu verizu, existuje zPush.
    SYSMAN avatar 8.10.2013 07:29 SYSMAN | skóre: 24 | blog: SYSMAN | Veselí nad Moravou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kerio Connect nebo ještě lépe IBM Domino s IBM Notes. Co v Keriu chybí, lze dodělat "jednodušše" v Notesech.
    Josef Kufner avatar 8.10.2013 12:24 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Já tohle řešil cca před rokem. Všecky ty integrovaná udělátka jsou děsná kopa hnoje. Pokud nekladeš důraz na webová rozhraní, nahoď Dovecot + Davical + Postfix na serveru, Thunderbird + Sieve plugin + Sogo Connector + Lightning na PC a CalDAV-Sync a CardDAV-Sync (nonfree, obojí od stejného autora) na Androidu. A pro každou firmu jeden virtuální server. Nic lepšího zatím asi není.

    Výhodou je, že serverové části jsou odladěné, přiložené kopy hnoje malé a dělá na tom více lidí, byť rozložených do mnoha projektů. Jediné, co se mi nepovedlo pořešit je webové rozhraní. Webmail je v pohodě, ale kalendář a kontakty už jsou horší. Zatím jsem u RoundCube s pár pluginama a externím javascriptovým kalendářem, ale stojí to za prd.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    8.10.2013 16:02 Antonín Drbohlav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps - Icewarp server?
    Dobrý den,

    četl jsem část této diskuze a pokud uvažujete nebo hledáte o alternativě ke Google Aps, která umí podobnou funkcionalitu včetně active sync, dokumentového úložiště, caldav, cardav a mnohé další tak mě kontaktujte PM na drbohlav@icewarp.cz . Mohu Vám vystavit připravené testovací rozhraní s plnou funkcionalitou, platným DNSkem a veřejnou IP adresou.

    Rád Vám v kostce představím možnosti, které software Icewarp umožňuje včetně licenčních modelů právě pro ty, kteří chtějí server dále hostovat např. jako službu svým koncovým zákazníkům.

    Zdraví Vás

    Drbohlav Antonín
    Max avatar 10.10.2013 08:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Tak, Zimbra tu už padla. Dalším dobrým řešením je Postfix+Dovecot+SOGo+webmin plugin na správu. SOGo umí caldav i cardav, ale toto OSS řešení umí nativně jen Apple :-/. Do androida potřebuješ placené app (takto to provozuji a paráda). Když by jsi chtěl full sync se vším všudy, můžeš doplnit funambol (cokoliv syncne s čímkoli - kalendář, kontakty, úkoly atd.). Nicméně toto je "pracné". Možná bych zkusil naladit iRedMail. U něj si však nejsem jist s kontakty a kalendářem :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    msk avatar 15.10.2013 15:52 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Diky za tipy. Ked zostane trocha casu, prejdem spominane riesenia, pripadne oslovim komercne subjekty a uvidim. Pokial sa mi podari uspesne naimplementovat, podelim sa o skusenosti v blogu.
    16.10.2013 18:35 creon | skóre: 18 | blog: creonsnotes
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Kerio Connect, navíc se s nima dá celkem dobře komunikovat a přidávají na žádost uživatelů nové vlastnosti. Např. jabber server.
    16.1.2014 13:18 Antonín Drbohlav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Tak Icewarp server má v sobě Jabber již roky a to včetně integrace do webového klienta i do svého vlastního desktopového klienta. Je to klasický Jabber, který můžete konfigurovat jako vnitrofiremní "kecálek" a nebo i část uživatelů, můžete pustit směrem ven, aby si mohli přidávat i ostatní kontakty z jiných Jabberů zvenčí.

    S pozdravem

    AD (drbohlav@icewarp.cz)
    4.9.2015 09:34 Marti85
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nahrada za Google Apps
    Zdravím, nevěděl byste někdo o nějaké dobré alternativě ke Google Apps for Work? Nemáte někdo zkušenosti s firmou, co se přímo zabývá vývojem vlastních internetových aplikací pro firmy? Narazila jsem na jednu, která vypadá celkem slušně, neznáte? www.averma.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.