abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Ne děkuji, pro Sun pracovat nechci

    25.9.2005 19:40 | Přečteno: 1678× | Různé | poslední úprava: 25.9.2005 19:53

    Sice koukám, že už tu jejich reklama zmizela, ale pochybuji, že by už přestali schánět lidi, tak se podělím o zkušenosti s touto „přední světovou firmou vyrábějící hardware a software s pobočbou v České republice“ (takhle nějak bude vždy pojmenovaná v inzerátech personálních agentur, i když nějak nechápu ty tajnosti, když už to snad každému musí dojít).

    Moje první zkušenost nastala krátce po absolvování školy, kdy jsem se objevil na seznamu absolventů a tudíž se na mě jako na vhodnou kořist vrhly personální agentury. Mezi nimi byla i nabídka této firmy a stejně jako ostatní jsem je vesele ignoroval, nějak jsem v té době nechtěl měnit místo.

    Druhá zkušenost už byla o něco zajímavější – na firemní mail tehdejšího zaměstnavatele mi přišla nabídka zajímavé práce v mladém kolektivu pro nadnárodní spočnost vyvjíjející v České republice hardware i software. Opět jsem je vesele ignoroval a to jsem ještě netušil, že se jich už asi nezbavím.

    Letos následovaly nabídky na soukromý email, nového zaměstnavatele ještě asi personální agentury nezjistily. Tentokráte mi napsala medzinarodna headhuntingova spolocnost, která hledá zaměstnance pre medzinarodnu spolocnost posobiacu v oblasti IT. Tentokráte už mi to nedalo a zeptal jsem se jestli nemůžou prozradit jméno zaměstnavatele. Tím jsem si ovšem naběhl a hned si to vyložili jako můj zájem. Aktivní slečna si dokonce někde opatřila moje telefonní číslo a zavolala mi. Po představení se zeptala, jestli mám čas, no odvětil jsem že mám, ale že pro Sun pracovat nechci. Reakce jí trochu překvapila, ale přesto se mě snažila zlákat, že se na mě hrozně moc těšila, jak si spolu popovídáme u pohovoru :-). No nakonec jsem jí ještě řekl, že Solaris nepovažuju za perspektivní kernel a s tím jsme se rozloučili.

    Update: Jo ještě se mě ptala, jestli neznám někoho, koho by tato nabídka mohla zaujmout, tak jsem ji odpověděl něco v tom smyslu, že neznám moc lidí, které ještě neotravovali a rozdhodně jim nehodlám dát další kontakty.

    Podprahové sdělení pro případné personalisty: Pro Sun opravdu pracovat nehodlám.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 25.9.2005 19:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    To mi připomíná tohle... Včera jsem na to náhodou někde narazil. To je taky hardCore.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.9.2005 19:46 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ty mě aspoň neotravujou, to mě netrápí :-).
    26.9.2005 11:24 Jakub Hegenbart
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    "Etika

    Naši manažeři i zaměstnanci musí vždy jednat čestně a řídit se tím, co je pro naše zákazníky etické a správné."

    :-D :-D :-D
    25.9.2005 19:49 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Sun

    Také bych rád pracoval pro firmu, která dala pomalému GUI jméno a vyvýjí ten přelomový (to asi podle vzoru Cimrmanovy vrcholové stanice na Jindřichohradecké úzkokolejce - Všichni nad Solarisem již zlomili hůl, proto přelomový...) systém ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    25.9.2005 19:58 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun
    tomu pomalemu GUI bych se nesmal. minimalne v pristi versi javy - predpokladam, ze jste ho zkousel, kdyz o tom pisete.

    mam tu par kila papiru z amazonu na tema tohoto gui a je to vice nez schopne. budme radi, ze tu tato alternativa je.

    co si budeme rikat, moc schopnych srovnatelnych alternativ na psani multiplatformnich gui na linuxu neni.

    bye gf
    25.9.2005 20:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun
    Hm, je to opravdu v té nové Javě rychlejší a do vzhledu zbytku systému zapadající? Slíbeno to je, ale nezkoušel jsem to…
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 20:19 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun
    gui skutecne ano. zalezi, jak jsou psana. nekde je to hodne znatelne - nekolikanasobne, nekde prilis ne. chce to otestovat.

    bye gf
    26.9.2005 11:20 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sun
    Což pořád nevyvrací premisu, že javamor je holt pomalý, náročný a zdechlý...
    -djz
    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    25.9.2005 19:54 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Z toho si nic nedělej, mě tahali k IBM do Brna, nejdřív emailem a pak si našli telefon a zkoušeli po telefonu. Když jsem jim vyjmenoval své požadavky, tak se slečna zeptala jestli to myslím vážně a potom poděkovala za můj čas a zavěsila :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    25.9.2005 20:00 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    No kolega v práci mi ukazoval, abych si řekl o nástupní mzdu 200000 Kč :-). Problém je, že Sun personální agentury střídá (prostě všechny jsou neschopné a žádná neumí sehnat lidi :-)), takže odmítnutí jednou neznamená vůbec nic pro další případy…
    25.9.2005 20:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    A oni by třeba byli tak zákeřný, že by na to přistoupili :-D
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 20:02 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    No dobře, příště to zkusím, oni se stejně ještě ozvou :-).
    25.9.2005 21:50 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    No co, měsíc bys to tam nějak vydržel...
    25.9.2005 22:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Hm, to si těch pár bláznů, co se nechali angažovat do reality show, myslelo taky… Ale u sluníčkářů snad nešmírují člověka kamery i na hajzlíku… :-)
    25.9.2005 21:35 Lukáš Cirkva | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Nejak nevidim duvod proc nadavas na sun. To co popisujes je spise nekompetence personalnich agentur u nas na trhu. Mne otravuji personalky take a jak rekl Zdenek, staci jim rict podminky a vetsinou se rychle zklidni.

    PS: Sun u nas soustavne nabira lidi, proto take hledaji tak dlouho primo i pres ruzne personalky. Naposled otevreli 75 novych pozic, tusim vyvoj kernelu.
    25.9.2005 21:43 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Já na Sun nenadávám, já jenom konstatuju, že pro něj nehodlám pracovat, bez ohledu na neustálé snahy personálních agentur s tím něco udělat :-).
    25.9.2005 20:01 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Proc?
    Co je na SUNu tak spatneho?
    25.9.2005 20:06 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc?
    Celkem nic, akorát se mi nelíbí jejich licenční politika a znám pár lidí, které vyštvaly tamní pracovní podmínky. Ale jinak je můžu doporučit :-).
    25.9.2005 20:09 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc?
    A muzu se zeptat jake pracovni podminky? Premyslim totiz nad zamestnanim v SUNu.
    25.9.2005 20:33 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc?
    Nevím (nebo spíš se mi nechce interpretovat co jsem slyšel, protože to už by asi bylo ještě dál od skutečnosti) zeptej se třeba tady proč odešla od Sunu do SUSE (odkud jsem já odešel, ale to není relevatní :-)).
    26.9.2005 15:41 Bubli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc?
    Teda Michale, takhle mi delat reklamu na verejnem diskuznim foru, to od Tebe vubec neni hezkyyy :-) Jako kdyby nestacilo, ze ta uzasna personalni agentura co nabira lidi pro Sun, uz nekde vystrachala muj soukromy mail a take mi napsala par milych slov... Poslala jsem je samozrejme ve vsi slusnosti do /dev/null.

    Nicmene skutecne duvody meho odchodu ze Sunu bych nerada rozpitvavala takhle verejne, jednak by to nebylo fair vuci Sunu a jednak muj pripad byl zrejme dost ojedinely. Pokud to presto nekoho zajima, muze se mne zeptat soukrome.
    26.9.2005 15:49 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proc?
    Sorry, byla si první člověk, který mě napadl, na kterého to můžu přesměrovat :-). Koneckonců to že si odešla od Sunu je na tvém webu napsané, takže to není žádné tajemství :-).
    25.9.2005 20:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše nějaké povědomé
    Hm, že by to byl stejný mail, jaký jsem dostal někdy minulý týden? Aspoň si nemusím připadat méněcenný. Tajemní jako kdyby dělali pro CIA, ale, ruku na srdce, kolik předních světových firem asi tak právě teď buduje v Praze vývojové centrum?
    25.9.2005 20:36 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nějaké povědomé
    Stejný asi ne, z těch co jsem měl možnost vidět, byl každý napsaný jinak :-).
    25.9.2005 21:09 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše hmm
    Zdravim

    Teda vase problemy bych fakt chtel mit.

    Mit moznost si vybrat mezi zamestnanim v tak renomovanych firmach jako je sun (nemusim), ibm (taky nemusim) nebo suse (ale tohle muzu) a jeste odmitat jejich nabidky (pravda ze vlezle) tedy ponekud nechapu.

    Tady ve varnsdorfu o dobre placenou rozumnou praci v IT oboru clovek nenarazi a stehovat se nebudu, mam pro to x^n duvodu. Delam mizernyho spravce site a predevsim wokynkovejch stanic za mizernej skolni plat.

    Kdyby jste nekdo o necem co by uzivilo moji rodinu vedel, tak dejte vedet. Pravdepodobne asi na dalku pres inet. Dik.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    25.9.2005 21:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Ono to, že člověku pošlou mail, neznamená, že ho taky hned vezmou. Např. v mém mailu se požaduje Relevant BS/MS degree, což můj magisterský titul z oboru matematická analýza si tak úplně nebude. Navíc renomovaná velká firma nemusí být a priori nějaké terno*, často je naopak v menších a méně proslulých firmách daleko lepší pracovní prostředí a mezilidské vztahy.

    a stehovat se nebudu, mam pro to x^n duvodu … Pravdepodobne asi na dalku pres inet.

    No tak vidíte. Já třeba taky moc netoužím denně dojíždět do Dejvic a vlastně se ani nechci stát zaměstnancem. Že bych tedy zkusil odpovědět: "Víte, já bych to bral, ale jen jako externí konzultant po netu tak na dvacet hodin týdně."? Hm, asi ne.

    * - viz citát jedné z postav knihy Poradce: "Z IBM se mají šanci dostat jen ti nejlepší a dobří. Ostatní to mají na doživotí." Když jsem to četl poprvé, moc jsem to nechápal; poté, co jsem se bavil s člověkem, který tam dělal, už trochu ano…

    25.9.2005 21:35 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    No z vlastní zkušenosti můžu říct, že velká firma není až taková výhoda. Větší šance růstu a lepší mezilidské vztahy panují obvykle v těch menších.

    Jinak je vidět, že statistiky nelžou a nezaměstnanost je v Česku také způsobena neochotou lidí stěhovat se za prací.
    Luk avatar 25.9.2005 21:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Většina výhodných pracovních příležitostí (hlavně v IT) je v Praze. To je prostě fakt, se kterým se mnoho nenadělá.

    Jinak s tím odmítáním nabídek dám jiný příklad: TPCA. Vedení automobilky si v TV, v novinách i jinde stěžuje, že nemůže sehnat lidi, musí je vozit z Mostu, Chomutova apod. Jenže pravda je taková, že pokud je pravdivé to, co jsem o práci v TPCA slyšel a četl, tak bych tam nechtěl dělat za jakkoliv vysoký plat. Prostě jsou určité hranice, za které člověk nechce jít - každý je má jinde, ale mám dojem, že být za blbce nechce nikdo. A jestli má někdo předem informace, že by to mohlo nastat, pak se odmítání nedivím.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 21:58 Lukáš Cirkva | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Jenže pravda je taková, že pokud je pravdivé to, co jsem o práci v TPCA slyšel a četl, tak bych tam nechtěl dělat za jakkoliv vysoký plat. Prostě jsou určité hranice, za které člověk nechce jít -
    V TPCA je většina pracovních pozic nekvalifikovaných a dokonce i nic moc placených. Bohužel většina IT není v ČR, snad ji sem časem presunou.
    25.9.2005 22:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Co jsem slyšel, tak úplně všechny - kromě tiskového mluvky. Pro ně jsme prostě klasická kolonie, nejsem si úplně jistý, jestli přesně tohle je ten typ kapitálu, který sem potřebujeme dostat…
    Luk avatar 25.9.2005 23:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    jestli přesně tohle je ten typ kapitálu, který sem potřebujeme dostat…
    Tohle je přesně ono. Velká firma vybírá místo pro svůj závod. Státy a města se předhánějí v pobídkách (daňové prázdniny / dotace, rozšiřování silnic, příprava průmyslové zóny, umlčení nepohodlných občanů apod.), firma si nějaké místo vybere. Vybuduje závod, nabere nějaké lidi, spustí výrobu. Vláda a místní samospráva se bijí v prsa.

    Po pár letech si firma spočítá, že už se to nevyplatí, tak přesune výrobu jinam (typicky dál na východ - Čína, Vietnam, Ukrajina apod.). Lidé jdou na pracák, místní subdodavatelé krachují, městu zbývají dluhy (příklad: Kolín bude splácet úvěry čerpané kvůli TPCA až do roku 2019).

    Docela se toho obávám. Mít velkou část HDP v podobných kolosech (navíc ještě z úzkého oboru) je velmi nebezpečné. Kdyby teď pár takových firem odešlo, bude to mít na naše hospodářství fatální dopady.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2005 22:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Dodal bych Brno. Tam je prilezitosti cim dal vice. Brno dcela v IT konkuruje Praze ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.9.2005 22:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Brno? To leží někde v Rusku nebo aspoň na Slovensku, ne? :-)
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 22:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Už se perou? Už se perou? :-)
    25.9.2005 22:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    No, musím uznat, že Špilberk je fajn, ale to je asi tak všechno :-)
    Copak toho není dost?
    25.9.2005 22:53 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Nejsi ty náhodou z Brna? :-)))
    26.9.2005 10:22 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hmm
    Ne, Brno je ještě mnohem dál. Tak daleko, že když vyjdeš v centru na ulici, tři ze čtyř kolemjdoucích nemluví anglicky, a dokonce i ten čtvrtý, který česky mluví, ti necpe reklamní letáky. Zkrátka Brno je od prahy opravdu nepředstavitelně daleko.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    25.9.2005 23:09 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Problémy
    To jsou problémy :-) Spousta lidí by IMHO, jak už tu myslím padlo, byla ráda za práci v kterékoliv ze zmíněných firem. Není myslím málo lidí, kteří by byli rádi za jakoukoliv práci.

    Na druhou stranu mi to přijde už směšný přijet každý týden do Brna a koukat půl roku na reklamy hlásající, že IBM hledá profesionály... a ještě je nenašla. Já se těm lidem ale nedivím, třísměnný provoz odradí asi nejednoho.
    Only Sith deals in absolutes.
    25.9.2005 23:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy
    Spousta lidí by IMHO, jak už tu myslím padlo, byla ráda za práci v kterékoliv ze zmíněných firem. Není myslím málo lidí, kteří by byli rádi za jakoukoliv práci.

    To máte jistě pravdu. Ale mám neodbytný pocit, že ta vaše spousta lidí nemá zase tak velký průnik se skupinou lidí, o které má zájem Sun, IBM a podobně.

    25.9.2005 23:27 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy
    No myslím že většina zmínených firem (SUSE a Sun určitě) mají volné pozice zveřejněné na webu, takže kdokoliv se může přihlásit.
    25.9.2005 23:59 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše zruste titulky
    Zdravim

    Kdyz uz se tu bavime o tech trech firmach, tak ja konkretne bych do sunu a ibm nesel, ale do suse klidne jo, volna mista jsou na webu a znam par lidi lidi co tam delaj/delali.

    Je pravda ze prace v mensi firme by byla asi lepsi, ale ta tady siroko daleko neni.

    A prosim lidi aby se nenavazeli do ostatnich se slovy "ze jsou lidi lini se stehovat". To vubec neni o lenosti. Nehodlam tady rozebirat duvody, ale kazda mlada rodina by asi mohla vypravet..

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    26.9.2005 10:16 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Mno, kdybys začal dělat třeba v SUSE, určitě by se ti to líbilo. Druhá věc je, že když bys zaplatil tržní nájem/hypotéku, zbylo by ti možná méně než máš teď. Těžké rozhodování...

    Už mi taky dochází fantazie při psaní vtipně odmítavých odpovědí pro agentury zastupující "Tu přední firmu." A to, že jako cíle toho spamování používají firemní maily, považuju za drzost. (BTW - tohle asi nebude "nevyžádaná komerční nabídka," že?)
    ^D
    26.9.2005 11:18 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    A proč vlastně ještě píšeš vtipně odmítavé odpovědi? Já je prostě ignoruji, dohazovačky mi za odpověď nestojí... Ne že bych měl něco proti ,,vedoucí mezinárodní společnosti'', ale tajemné maily od jakési ,,headhuntingové společnosti blablabla'', která je tajemná jak tajemný hrad v Karpatech a ještě navíc posílá tajemně půlku mailu jako poloanglický manažerský bordel a druhou půlku jako anglický manažerský bordel, ale člověk se z něj nic nedozví, mi nepřipadají, že by odesílatel byl vůbec nějak důvěryhodný. Hlavně ten fakt, že ti přijde nějaký bordel od jakési polopochybné firmy, o které v životě nikdo nic neslyšel. Pokud by přišel mail od společnosti ,,hledáme kandidáta na pozici blabla s nástupním platem xxx kKc v Brně (a to opravdu v Brně a ne kdesi v řiti)'' od firmy a né nějaké dohazovačky tak bych možná zauvažoval o vtipné odpovědi :-). Ale je fakt, že první domácí úkol většinou firmy splní, jakože posílají nabídky s požadavky jako AMD64, kernel developer, atd. ale např. na javu mi zatím nikdo nic neposlal :-). Že by už i dohazovačky zjistili, že existuje google?

    Taky je prdel, jak např. pořád pro IBM hledají ochotníky (a ani se nedivím že sehnat nemohou, tak blbý lidi asi nejsou), kteří jim budou dělat šašky za pár peněz, ale že to ve skutečnosti není práce v IBM ale u nějakých přicmrndávačů a za pár korun už nikde v reklamách nezmiňují. A ani to, že každého vyjde lépe jít raději pracovat do seriózní menší firmy a jsou na tom neskutečně líp než otrokařit pro ,,Tu přední firmu'' :-).
    -djz

    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    26.9.2005 11:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Ono mi vůbec připadá celou dobu úsměvné, když někdo strká SuSE do jedné škatulky se Sunem a IBM… :-)
    26.9.2005 13:28 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Třeba to bude tím, že někdo neví, jaké jsou faktické rozdíly v práci mezi těmito firmami (ne v produktech...). Ale kdybyste jim (nám) to osvětlil... :-)
    Only Sith deals in absolutes.
    26.9.2005 13:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Jaké jsou rozdíly v práci uvnitř těchto firem, vám neosvětlím, protože jsem v žádné z nich nepracoval. Ale že obrat i počet zaměstnanců SuSE bude řádově jinde než v případě Sunu nebo IBM, asi nahlédnete snadno sám.
    26.9.2005 14:08 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Proč? Považuješ Novell za méně významnou firmu než Sun?
    ^D
    26.9.2005 14:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Řeč byla o SuSE, ne o Novellu.
    26.9.2005 14:52 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Jaký je v tom rozdíl?
    26.9.2005 16:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Jestliže firma A vlastní firmu B, neznamená to, že není rozdíl mezi zaměstnancem firmy A a zaměstnancem firmy B.
    26.9.2005 18:08 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    No rozdíl mezi zaměstnanci Novellu a SUSE je AFAIK minimální, jestli vůbec nějaký.
    27.9.2005 09:35 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Pojd pracovat k nam do SUSE a uvidis, ze v pripade SUSE a Novellu to neni pravda.

    Rozhodne jsme zamestnanci Novellu. A to mnohem spis, nez jsou nekteri lide "zamestnani" v prazskem Sunu (ve skutecnosti ve firme, z ktere si je Sun outsourcuje).
    ^D
    27.9.2005 13:30 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    SuSE, to je ta podivná distribuce, která zásadně nevystavuje .ISO soubory, občas vyjme OpenOffice z GPL, strká .JPG dekodéry do bootloaderu, a podobně? Tak o těch jsem už někde slyšel- kdepak to jen bylo? (google chrochtá) aha, tady:

    http://linux.slashdot.org/article.pl?sid=01/01/23/0128227
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.9.2005 13:35 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Pán asi trochu zaspal dobu, ale klidně spěte dál :-).
    27.9.2005 13:55 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Ano, je možné že v SuSE dostali mezitím rozum, jako spokojený Debian user jsem jim poslední 4 roky nevěnoval pozornost. Opravdu musím?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.9.2005 14:05 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Nemusíš, ale pokud něco naprosto nesleduješ, tak se k tomu nevyjadřuj. Ale pro začátek se třeba podívej na openSUSE.org.
    27.9.2005 15:04 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Tak "world's most usable Linux distribution", říkáte, hmm... 5xCD, hmm.. Žádný mirror v ČR, hmm, takže konečná... sorry jsem konzervativní a jednou jsem naznal že SuSE ne, takže proč to měnit.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.9.2005 16:40 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    No pokud by mělo být překážkou jen tohle... tak tady je jeden k dispozici. Nedívala jsem se, jak moc kompletní (první link z Googlu), aktuální stabilní verzi tam ale najdeš. Jenže to nebude ten důvod, viď?

    Víš, kritizovat něco, co neznáš a ani ti to nestojí za zkoumání fakt není moc pěkné.
    ^D
    27.9.2005 17:20 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Hmm, tak proč takovým ignorantům k tomu kritizování dáváte záminku? Na uvedeném linku není open suse ale normální suse, a standalone ISO image tam (nijak překvapivě) nejsou. Vidím jen ISO pro network install 9.3-ky, a jakási live CD). Takže kde je ta proklamovaná změna?

    Podívejte, SuSE dělá i dobré věci, pracuje tam několik lidí kterých si vážím, ale nemyslím že jejich firemní filozofie je něčím výjimečná, resp výrazně odlišná od libovolné jiné firmy...

    Prostě nevidím podstatný rozdíl mezi "kupte si krabici s win xp za 3 litry" a "kupte si krabici s suse za 2 litry". Jo a za komentáře jsi úplný blbec a nerozumíš tomu děkuji předem a uctivě.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    27.9.2005 19:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    No jo, když anička předhodí odkaz na nekompletní mirror, tak se to kritizuje :-). Nějak nevím, proč vyžadovat mirror v Česku.

    Rozdíl je třeba v tom, že SUSE si můžeš zadarmo stáhnot, tj. to co platíš jsou jenom manuály, krabice, CD+DVD a podpora.
    29.9.2005 10:02 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    proč vyžadovat mirror v Česku

    Protože konektivitu do NIXu mám omezenou pouze propustností routeru, zatímco do světa shapovanou, a hlavně placenou ze stejné kapsy, z které mi jde výplata.

    že SUSE si můžeš zadarmo stáhnout

    Tak to je novinka. Smím znát URL, není-li tajné?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    29.9.2005 10:19 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Protože konektivitu do NIXu mám omezenou pouze propustností routeru, zatímco do světa shapovanou, a hlavně placenou ze stejné kapsy, z které mi jde výplata.
    No jo většina normálních smrtelníků platí jakoukoliv konektivitu.
    Tak to je novinka. Smím znát URL, není-li tajné?
    Na výše odkazovaném URL.
    29.9.2005 11:33 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Možná jsem blbej ale nerozumím. Myslíte těch 5 CD s open suse (open_suse != suse), nebo onen český mirror pouze s netinstallem, který je pro případnou instalaci na tchánovo PC s dialupem k ničemu?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    29.9.2005 16:39 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zruste titulky
    Těch 5 CD je AFAIK stejných jako těch 5 CD v krabici.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.