abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 961 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    14.4.2016 10:12 Jsi socka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Protože sleva nemůže jít do mínusu a ty jsi socka co hovno vydělává a tudíž hovno odvádí.
    14.4.2016 13:56 Grosmann
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Ja nechci slevu zadarmo !!!
    14.4.2016 10:27 Mazánek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    když kupuješ manželku přes katalog z Ukrajiny, tak dostaneš až 50% slevu. Např. když dohodíš dalšiho zájemce (ten musí tedy minimálně 1 měsíc vzít nějakou na zkoušku). Kolik z té ceny můžeš uplatnit na daních ovšem přesně nevím.
    14.4.2016 10:50 Jezídka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Nejlepší slevy prý dává islámský stát. Když přivedeš starou, tak bys mohl mít novou třeba za polovinu.
    14.4.2016 14:56 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Těch 12 677,- je daňový odpočet na manželku, nebo už výsledný přeplatek daně?

    14.4.2016 15:11 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Slevy na dani lze uplatnit do výše daně. T.J když tvuj příjem (lépe daňový základ)je cca 300 0000 Kč vyjde ti daň 300000*0.15 45 000. Uplatníš slevu na sebe a manželku 24800*2 = 49 600 do výše daně t.j. 45 000. Máš daň nula.

    Na děti se neposkytuje sleva nýbrž daňová výhoda, která lze uplatnít jako slevu nebo jako daňový bonus. Protože v tomto příkladě již slevu nepotřebuješ uplatní se celá jako bonus. t.j stát ti vrátí peníze na první dítě je to letos 13404 Kč,

    Při příjmu 400 000 daň 60 0000 uplatním slevu ja a manželka je k daň 10 400. Daǚouvou výhodu na dítě rozdělím na slevu 10 400 mám dań 0 stát mi pošle zbytek jako daňový bonus 3004 Kč.

    Pozor jsou tam omezení, kdy to celé neplatí, ale to je už spíš na článek.
    robotics avatar 14.4.2016 15:18 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Jo díky, dával jsem si to pak do nějakého online formuláře a bylo to tak jak mi to vypočítala účetní. Díky za vysvětlení.
    14.4.2016 20:28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgarity.

    Zobrazit komentář
    14.4.2016 20:53 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Je spatne vycitat lidem, kteri v mezi zakona vyuzivaji moznosti, ktere jim system poskytuje. Spravne je menit samotny system tak, aby k takovym pripadum nemohlo dochazet.

    Imho by dpfo mela byt zrusena kompletne a vypadek prijmu by mel byt ve statnim rozpoctu kompenzovan omezenim vydaju. Dpfo je spatna, demotivujici a silne asocialni, protoze jeji vyse je primo umerna vysi prijmu. Pokud prijmu existenci dpfo, pak osobne se slevou na poplatnika problem nemam, jelikoz je to jednotna sleva pro vsechny stejna. Mam vsak problem se slevou na dite: Proc ma byt nekdo zvyhodnovat kvuli tomu, ze ma dite / deti? Deti cizich lidi jsou mi uprimne jedno. Sleva na manzelku bez prijmu je take samozrejme spatna. Prijmy cizich manzelek jsou ze srdce mi ukradene a nevim, proc by mel byt nekdo zvyhodnovan za to, ze jeho manzelka nema prijem.
    14.4.2016 22:16 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Jsi typický demokrat , kdo tě bude na stáří živit . Promiň , ale něco jako ty by nemělo existovat.,
    14.4.2016 22:22 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Jsem demokrat. Chci svobodu pro sebe a ostatni. Takovou svobodu, abych si mohl nakladat se svymi prostredky tak, jak chci ja sam, a ne tak, jak mi urci stat.

    Kdo mne bude na stari zivit? To neni tva starost, ale ver mi, ze ty to opravdu nebudes. Kazdy by si mel sve stari zajistit sam. Soucasny system statnich starobnich duchodu je reliktem. I dnesni socialiste chapou, ze je neudrzitelny a v prubehu let bude dochazet k prevaleni vetsi a vetsi miry osobni odpovednosti na jedince. Pokud se ja sam na sve stari pripravit nedokazu, bude to ma chyba a necht zemru hlady.
    Promiň , ale něco jako ty by nemělo existovat.,
    A ty sam sebe povazujes za demokrata? Chces lidem brat penize, ktere nasledne budou prerozdeleny statem bez ohledu na vuli toho, kdo je vydelal. To povazujes za svobodne a demokraticke?
    15.4.2016 14:23 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Všechno, co máš (včetně tvého těla), je složené z hmoty, které tu byla dávno před lidstvem. Jednoho dne lidi slezli ze stromů, zabrali všechno kolem sebe, rozdělili si to a říkají tomu "majetek". To, že máš nějaké "svoje prostředky" je jen dobrá vůle okolí, že respektuje pomíjivá lidská pravidla o vlastnictví. Ty pravidla tvoří a vynucují všichni kolem tebe, tady jinak řečeno "stát".

    I ve stáří se budeš spoléhat na ostatní kolem sebe. Bude jen na jejich vůli, jestli ti výměnou za ty tvoje naspořené barevné papírky donesou kus žvance a vymění plínu. To, že ty papírky mají nějakou hodnotu, také určuje stát.
    ⧠ A = 0 avatar 15.4.2016 19:19 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    +1  
    Nevolte zmrdy.
    21.4.2016 12:11 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Dobrovolna solidarita je ...
    Dobrovolna solidarita je velka ctnost. Co se tyka toho letadla, myslel jsem, ze je podezreni, ze jej rusove sestrelili mobilnim raketovym odpalovacem BUK. Jiste. Ja jsem pro dobrovolnou solidaritu. Imho je nejlepsi pouzit tabulator a kazdy, at si nastavi kolika mezerami jej chce zonrazovat. Nektere firmy jsou mimoradne flexibilni, ale mas pravdu, ze nektere jsou zbytecne zbytnele a neefektivni. Ja si ale opravdu myslim, ze situace na Slovensku je lepsi.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    15.4.2016 20:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Budes se divit, ale souhlasim s tebou, ale pres to nemam pocit, ze konam spatne. System mi me konani umoznuje, ostatni jej alespon zatim toleruji, tak proc bych se nesnazil maximalizovat miru sve spokojenosti? Jak jsi psal, zivot je pomijivy a jsme jen shlukem atomu, tak proc jsi tu jizdu neuzit, kdyz mame vuli a moznosti svou kratkou pout po svete alespon trochu usmernovat? ;-)

    Mas take pravdu v tom, ze ve stari muze byt nekdo odkazan na peci druhych. Ja to vsak nebudu. Az nebudu sobestacny, tak to sam ukoncim. A klidne je mozne, ze drive mi nekdo zakrouti krkem, nebo zemru hlady. Tak uz to chodi.

    Hodnotu a duveru v hodnotu tech papirku stat rozhodne neurcuje. Urcuje ji trh. Stat ji jen bohuzel obcas ovlivnuje. Platidlo jako prostredek pro univerzalni smenu bude existovat i bez statu. ;-)
    21.4.2016 02:26 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Nebo fitness nepovazujes ...
    Nebo fitness nepovazujes za objektivni velicinu? Spravce narodni domeny vydava knizky a jeste k tomu cenu svych produktu urcuje podle toho, jakou verzi ip protokolu zakaznik pouziva.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    21.4.2016 04:11 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše Vase nazory jsou jen duka...
    Vase nazory jsou jen dukazem toho, ze soucasna spolecnost ma mozek dokonale vymyty socialistickou propagandou (slabym je treba pomahat, zamestnavatele vas vykoristuji, musite v praci intrikovat pro zachovani mista, je treba donaset na druhe, a dalsi veci co jste predvedl) a jiz si nedokaze predstavit, jake by to bylo na svobodnem trhu. Na druhou stranu je vsechno lepsi, nez kdyz se sdruzeni verejne prizna k tomu, ze disky s daty klientu dostane do ruky aktivni admin bez smazani dat.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    16.4.2016 18:38 final.blackout
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Ano, to je jedna ze zásadních chyb postkomunistické české společnosti vykládat demokracii v podobě "budu si dělat co chci a nikdo mi do toho nesmí zasahovat!". To ovšem s demokracií nemá nic společného. Spíše se to blíží některým radikálnějším směrům anarchie. Demokracie staví na jiných principech a tvrdit výše uvedené s odkazem na demokracii poukazuje v nejlepším případě na hrubou a strategickou neznalost autora takového výroku. Tvrzení o přežitosti důchodového systému je opět jen důsledkem neznalosti fungování ekonomiky státu, popřípadě důsledkem nekritické konzumace propagandy vládní politické garnitury. To hlavní co se zatím přežilo je domněnka že státní rozpočet je ufinancovatelný pouze výběrem daní i v dnešní globalizované ekonomice. Představovat si že důchod lze zajistit privatizací těhto služeb je zcestné. Nejdříve si o těchto věcech zjistěte skutečně relevantní informace (a ne jen konzumací politicko-novinářského bulváru) a pak o tom dlouho přemýšlejte, než o tom budete něco psát. Jinak to lze chápat jen jako militantně prezentovanou demagogii.
    pavlix avatar 16.4.2016 21:54 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Mně přijde, že si na většinu uvedených věcí dokonce člověk nemusí ani nic zjišťovat, někdy stačí jenom trochu víc přemýšlet než přejímat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    ⧠ A = 0 avatar 15.4.2016 09:08 ⧠ A = 0 | skóre: 10 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Ano, DPFO by měla být kompletně zrušena. Také by ovšem mělo být zrušeno dědění a vlastnictví půdy.
    Nevolte zmrdy.
    pavlix avatar 15.4.2016 12:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    To rozhodně. Monopol na úžívání půdy nemá žádný přirozený základ.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.4.2016 20:07 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Ma. Clovek ma tendenci privlastnovat si pudu poslednich nekolik tisic let. Spousta zvirat ma take tendenci hajit si sve uzemi, kde lovi a rozmnozuji se. Imho je toto dobry dukaz prirozenosti.

    Btw monopol v uzivani pudy bohuzel dnes neexistuje. Stat mne, i kdyz jsem vlastnikem, omezuje platnou legislativou. Napr. nemohu zakazat vstup do lesa cizim lidem.
    pavlix avatar 15.4.2016 22:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Je tu jistý rozdíl mezi teritoriem zvířete a zákresem patvaru do katastrální mapy.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    16.4.2016 00:03 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Osobne povazuji stavajici stav za evoluci zvireciho teritoria.

    Dejme tomu, ze "monopol na uziti pudy" by nebyl. Kdo by mi mel rict, kde si mohu postavit dum, jak dlouho mohu onu stavbu uzivat? Kdyz zemru, mohou to uzivat moji potomci? Na jake pude muze kdo hospodarit? To vubec nemluvim o osobnim vztahu k pude. Ja sam mam tento vztah velmi silny a vim, ze na pozemcich, ktere vlastnim, hospodarili moji predci jiz pred stovkami let. I samotne toto vedomi a vztah k pude je pro mne osobne velmi dulezite.
    Bedňa avatar 17.4.2016 22:38 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Kdo by mi mel rict, kde si mohu postavit dum, jak dlouho mohu onu stavbu uzivat?
    Pozemok si označkuješ a každý kto tam príde toho zabiješ. Samozrejme musíš počítať, že tam raz príde niekto silnejší a ten zabije teba.

    Tak si ľudia vytvorili spoločnosť podobne zmýšľajúcich ľudí a aby nemuseli dennodene bojovať s tými čo sa nezačlenili, tak im dávajú ohrizané kosti. Tomu sa hovorí spoločnosť, klan, socáni, alebo si to nazvi ako chceš.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    15.4.2016 20:04 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Proc? Soukrome vlastnictvi je prirozene a prirozena je i touha vlastnit pudu a pracovat s ni. Svet neni jen kancelar, zidle, stul, monitor a pizza. ;-)
    21.4.2016 02:23 ChronicPain | blog: chronicPain
    Rozbalit Rozbalit vše V nekterych pripadech pro...
    V nekterych pripadech proste neexistuje svobodna alternativa, takze neni na vyber. Stat nema co podnikat, neprislusi mu to.
    http://www.klaus.sk/ – energeticky úsporné vykurovacie systémy
    robotics avatar 14.4.2016 15:20 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Mě zmátl kolega, který říkal, že bral kdysi celých 24800,-, ale to bylo tak před několika lety :-) a za tu dobu se to nějak změnilo, že ty slevy jsou už během roku.
    14.4.2016 15:30 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    V průběhu roku platíš zálohu ze závislé činnosti, kde lze odčítat některé slevy a danové výhody. Jesliže zaplatíš daně jsou v ročním vyúčtování vedeny jako zaplacená daň a vyjde li nula bude vrácena zaplacené částka daně.

    K velkým vratkám dojde většinou z důvodu absence příjmu v některých měsících a současně značnému přijmu v ostatních. Měsíčně se totiž uplatní pouze dvanáctina slev.Osatní se vzrovná v ročním vyúčtováním.
    15.4.2016 05:32 Marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Nepletl si to kolega se společným zdaněním manželů?
    15.4.2016 07:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Jestli dobře počítám, tak na to, aby se uplatnila celá sleva na manželku, by mělo stačit (nejsou-li tam další slevy nebo úlevy) mít hrubý měsíční plat něco kolem 20600 Kč, tj. nižší než průměrný.
    15.4.2016 09:48 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Na http://www.schekonom.cz/kalkulacka/ si to může člověk nasimulovat a placení daní optimalizovat.
    13.7.2020 00:21 Ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sleva na dani za manželku
    Ahojte, já tedy slevy na manželku žádné nemám a tak peníze musím shánět někde jinde. Respektive je šetřit na jiných místech. Tak jsem si našel web , kde se mi daří docela dobře šetřit i na věcech jako jsou zážitky, jídlo nebo tak... Určitě doporučuji všem, kteří chtějí ušetřit nějakou tu korunku...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.