abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    31.5. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 24.05 linuxové distribuce NixOS (Wikipedie). Její kódové označení je Uakari. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání. O balíčky se v NixOS stará správce balíčků Nix.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.48.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Fernando F. Mancera. Mimo jiné se v nastavení místo mac-address-blacklist nově používá mac-address-denylist.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    31.5. 17:11 | Komunita

    Před 25 lety, 31. května 1999, započal vývoj grafického editoru Krita (Wikipedie). Tenkrát ještě pod názvem KImageShop a později pod názvem Krayon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    31.5. 12:55 | Nová verze

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 24.05.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení brzy také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 11:22 | Zajímavý článek

    David Revoy, autor mj. komiksu Pepper&Carrot, se rozepsal o své aktuální grafické pracovní stanici: Debian 12 Bookworm, okenní systém X11, KDE Plasma 5.27, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.5. 22:44 | Nová verze

    Wayland (Wikipedie) byl vydán ve verzi 1.23.0. Z novinek lze vypíchnout podporu OpenBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 21:22 | Zajímavý článek

    Craig Loewen na blogu Microsoftu představil novinky ve Windows Subsystému pro Linux (WSL). Vypíchnout lze GUI aplikaci pro nastavování WSL nebo správu WSL z Dev Home.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.5. 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    29.5. 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Josef Kufner avatar 28.7.2008 23:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Ukazuje to směr růstu hodnoty v seznamu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    28.7.2008 23:52 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    tak to je dobrý, ale stálo mě to přemýšlení, než jsem to pochopil ;-). Ještě že jsem hned nedával průchod emocím. Takto je to mnohem lépe stravitelné, byť po létech u Widlí ne právě chutné :-(
    Josef Kufner avatar 29.7.2008 00:02 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Ono je to názornější, než kdyby to bylo opačně, jen do toho nesmíš patlat slova "vzestupně" a "sestupně".
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    29.7.2008 13:17 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    to nepatlání asi nebude úplně snadné ;-)
    29.7.2008 00:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Me spis pripadaj matouci ta slova vzestupne(ascending) & sestupne(descending). Kdybych na ne nebyl zvyklej a slysel je poprve, nebudu vedet, co teda stoupa nebo klesa a kam :-D
    29.7.2008 00:19 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    jo, jo, jo. To by mělo být pod kontrolou :-D
    29.7.2008 07:39 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Mel jsem teorii, ze to pochazi z MS Excelu, ale je chybna. Nahodou, resi to docela pekne, posudte sami.

    Vubec MS Office je ve spouste GUI veci napred pred OpenOffice.org. Jako priklad muzu uvest chovani vyberu barvy pozadi bunky v Excelu nebo vkladani obrazku ve Wordu. Bylo by hezke, kdyby nekdo zafinancoval systematicke srovnani vlastnosti GUI z hlediska uzivatele, zamerene na tyto drobnosti.
    29.7.2008 10:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Vubec MS Office je ve spouste GUI veci napred pred OpenOffice.org. Jako priklad muzu uvest vkladani obrazku ve Wordu.
    Tedy, nevím, co konkrétně máš na mysli, ale zrovna minulý týden jsem byl nucen se s vkládáním obrázku potýkat ve Wordu 2003 a byla to opravdu otrava. Ale asi je to také tím, že na OOo jsem zvyklý...
    29.7.2008 10:57 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    No, mozna to v novejsi verzi spravili, ja nevim. Ja OOo uprimne vubec nepouzivam, balik office pouzivam jen v praci, a tam jsme bohuzel 100% MS.

    Ale co mi myslim konkretne vadilo bylo to, ze bylo v OOo az prilis snadne ten obrazek zmensit bez zachovani pomeru stran (nevratne), a se zachovanim pomeru stran se to muselo delat neintuitivne pres CTRL (tj. nebylo zcela zrejme, jak to udelat). Moji mamce to delalo problemy (ale ona je a vzdycky bude laik).

    Jinak, ze je v MS Office spousta veci mizerne udelana, o tom se prit nechci. Ja mluvim o vecech, kde je OOo horsi nez MS Office, naopak me to nezajima.
    29.7.2008 13:17 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Dela se to pres shift a ano, je to nesmysl.
    29.7.2008 14:30 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Mel jsem teorii, ze to pochazi z MS Excelu, ale je chybna. Nahodou, resi to docela pekne, posudte sami.
    To je v OOo taky (i když určitě okopírované), ale jde spíš o nastavení přes menu - to je také myslím se vzestupně/sestupně (s jistotou to nevím, a prověřovat se mi to teď nechce)
    mkoubik avatar 29.7.2008 14:38 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Nahodou, resi to docela pekne, posudte sami.
    Jsem blbej, kdyz na tom obrazku nic nevidim? kterje sloupec/radek je serazenej?
    29.7.2008 14:47 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Myslím, že předřečník mluvil o tlačítkách pro řazení z panelu nástrojů (ten horní, přibližně uprostřed). Nic jednoduššího na pochopení jsem ještě neviděl, i u šipek si vždycky musím v duchu přeříkat, co je co :-) Na druhou stranu se to takhle nedá udělat všude, no.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    29.7.2008 17:29 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Presne tak.
    29.7.2008 19:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Je mozne, ze Office maji GUI v pohode, ale funkcnost to spolehlive potopi. Napriklad ten debilni Excel, kterej jsem byl nucem nedavno pouzivat, me chvilema tak stval, ze jsem myslel, ze budu vrazdit. Napr lokalizace nazvu funkci je naprosto silenej napad. Nebo to jak interpretuje data v polickach. Napriklad napisu do policka identifikator prumysloveho controlleru, a on mi to bez ptani predela na datum, debil, a nenecha si to vymluvit, dokud to nenastavim ve vlastnostech policka.
    29.7.2008 08:35 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Me by to asi prislo logictejsi naopak:)
    29.7.2008 10:35 H4wk | skóre: 9 | blog: H4wkuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Přijde mi logičtější trojúhelník, kde nahoře, u vrcholu, je nejmenší hodnota a jak se trojúhelník rozšiřuje, tak hodnoty rostou.
    Korespondenční Seminář z Programování - Pro každého středoškoláka, který to s programováním myslí vážně.
    29.7.2008 10:41 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Souhlasim.
    29.7.2008 13:00 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    taky mi to přijde intuitivnější, tak mě zajímalo, co je za tím
    29.7.2008 17:41 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Čekal bych, že již z anglického ascending bude preferován trojúhelník se špičkou nahoře coby podobnější písmenu A. Stejně podivné mi to přijde z hlediska matematického symbolu nerovnosti..
    Přijde mi logičtější trojúhelník, kde nahoře, u vrcholu, je nejmenší hodnota a jak se trojúhelník rozšiřuje, tak hodnoty rostou.
    Nikdy jsem to v těch šipkách nehledal :-)
    29.7.2008 18:45 H4wk | skóre: 9 | blog: H4wkuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Já si to tak začal zdůvodňovat až když jsem to viděl v nějakém e-shopu. Předtím jsem to vždycky tipnul, ale v tomhle případě se mi nechtělo čekat na načtení stránky.
    Korespondenční Seminář z Programování - Pro každého středoškoláka, který to s programováním myslí vážně.
    mkoubik avatar 29.7.2008 12:02 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Asi mas na mysli razeni (urceni "poradi" prvku mnoziny podle kriteria - napriklad razeni kralicich bobku podle velikosti). Trideni je neco jinyho (rozdeleni mnoziny na podmnoziny - nezavisle na poradi - podle kriteria - napriklad trideni bobku na kralici a kozi).
    29.7.2008 12:57 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    jo, to zní přesněji. Jak víš, že mám králíka? ;-)
    mkoubik avatar 29.7.2008 13:01 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    To jsem nevedel, akorat mi to prislo jako nejnazornejsi priklad. Kozu mas?
    29.7.2008 13:21 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    pšššt. Když jí tak řeknu, tváří se jak čert..
    29.7.2008 14:09 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    To neni dulezite. Dulezite je: Tridis jejich bobky? :D
    30.7.2008 13:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    To jsem nevedel, akorat mi to prislo jako nejnazornejsi priklad.
    Nene to bylo urcite ESP... ;-)
    29.7.2008 19:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Doufam ze se naurazis, ale spis to vypada jako morce ;-)
    30.7.2008 12:30 beach boi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    paneboze, to sou zase teorie... Co kdyby sis nasel zenskou a prestal tady prudit....

    As far as I am concerned, tridit = radit!
    30.7.2008 12:40 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Už tě vidím, jak při zkoušce z algebry prohlašuješ, že ekvivalence definuje rozklad na řady :-P
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    30.7.2008 12:52 beach boi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    precti si jeste jednou co jsem napsal. Napsal jsem ze tridit = radit, ne ze trida = rada :)

    Anyway, ta equivalence kterou jsem napsal je jenom jednosmerna, tzn. tridit znamena radi, ale radit neznamena tridit. (Bych rad videl jak bys neco takovyho popsal v ty tvy algebra-radoby-teorii).

    PS: A myslim ze tomu cos psal se rika kongruence ;-P
    Václav 30.7.2008 13:02 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Jednosměrná ekvivalence zní zajímavě :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    30.7.2008 14:03 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Taky me to zarazilo :)
    30.7.2008 14:13 beach boi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    vam asi schazi predstavivost :)))
    30.7.2008 14:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Nema to bejt spis implikace? Kdyz uz si hrajeme se slovy...
    30.7.2008 16:24 beach boi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    implikace ne. Z matematickejch terminu se to asi nejvic podoba podmnozine. Proste vyznam slova radit je podmnozinou vyznamu slova tridit.

    V praxi se pro "jednosmernou equivalenci" pouziva sloveso "byt". Muzu treba rict "muz je clovek" ale uz nemuzu rict "clovek je muz".
    Václav 30.7.2008 16:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    To mi nějak nezapadá do té hádanky "co by se stalo kdyby zmizely všechny ženy?"

    Chlapi by dva měsíce chlastali a pak by si šli ochočit jiné zvíře.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    30.7.2008 19:16 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    V praxi se pro "jednosmernou equivalenci" pouziva sloveso "byt". Muzu treba rict "muz je clovek" ale uz nemuzu rict "clovek je muz".
    No, v některých jazycích...
    4.8.2008 16:14 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Jakto, že to není implikace? Jistě je Muž(A) => Člověk(A), ale nikoliv Člověk(A) => Muž(A). Implikace jako vyšitá :-)

    A řazení jako podmnožina třídění, eh, vysvětlete mi to někdo. Třídění znamená nalézt prvky s nějakou společnou vlastností (s nějakým znakem, který se u všech z nich rovná, čili rovnoznačné, čili ekvivalentní :-) ), řazení znamená ty prvky podle toho znaku uspořádat. Řazení by tedy mohlo být třídění maximálně podle relace rovnosti, nad kterým je navíc definováno uspořádání. Nebo mi něco uniká?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.8.2008 00:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    presne ja si taky myslim ze to je prachvobycejna implikace, co bychom tu zavadeli nejaky novoty, proste implikace.
    Václav 30.7.2008 14:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Ale joo, hranaté kolečko si představím snadno :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Josef Kufner avatar 30.7.2008 14:54 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Obvykle se tomu říká přiřazení ;-)

    A jinak ano, "třídit" a "řadit" je něco jiného, ale jak známo, lidé jsou banda idiotů a spousta jich to považuje za ekvivalent. Taky jsem se s tím párkrát setkal. Naštěstí se to dá z kontextu obvykle vyvěštit.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    30.7.2008 16:50 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    A jinak ano, "třídit" a "řadit" je něco jiného, ale jak známo, lidé jsou banda idiotů a spousta jich to považuje za ekvivalent.
    Napriklad americane a britove, protoze pro to maji stejne slovo - sort. :-)
    Josef Kufner avatar 30.7.2008 17:16 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Američané a britové obvykle nemluví česky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 30.7.2008 19:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Mají sort (třídit) a order (řadit).
    30.7.2008 21:46 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    definition by wordwebonline.com: sort = Arrange or order by classes or categories
    31.7.2008 10:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    No vzhledem k tomu, ze anglictina je jeden z nejhloupejsich a na inteligenci/slovni zasobu nejmin narocnych jazyku, ktery se nauci i prumerne inteligentni orangutan, rek bych, ze nema smysl tyto vysoce logicko/matematicke uvahy pasovat do tohoto barbarskeho jazyka. (Ano, pracuju v anglicky mluvicim zahranici :-D)
    31.7.2008 15:54 jucas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    ..... nauci i prumerne inteligentni orangutan......
    No, ale plynule ne, musí mu napovídat přes to sluchátko co má pořád v uchu.
    30.7.2008 21:49 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    > ale jak známo, lidé jsou banda idiotů a spousta jich to považuje za ekvivalent

    equivalent to samozrejme je! a idiot je ten kdo nechape ze vyznam slova urcuje to jak ho lidi pouzivaji a ne to jak je napsanej v "ucebnici pro beznadejny teoretiky" ;-)
    30.7.2008 21:51 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    > Naštěstí se to dá z kontextu obvykle vyvěštit.

    jo a jeste neco. najdi si na netu cokoliv o computer linguistic a prvni vec co tam bude napsana: ZAKLADNI VLASTNOST PRIROZENYHO JAZYKA JE NEJEDNOZNACNOST. NA VSECH UROVNICH!!
    31.7.2008 10:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    presne tak sme lidi a ne stroje. V C++ si spolu povidaji jen skalni geekove. return true.
    29.7.2008 20:41 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Me anitak nematou tyhle sipky a trojuhelniky, ale proti cemu bych v KDE lehce vznesl protest, je to nazvoslovi. Uz sem si sice zvyk, nakonec co muzu delat, ale nikdy se mi moc nelibilo, jak je vsechno desne "K". KWrite, KCalc, KOffice, Kjanevimco, KGnome ... :-) jenom vtip. U ceho se mi to naopak libi, jsou nazvy, ktery v "nativni" :-) anglictine zacinaj na "C" , jako treba Krusader, Konqueror, Konsole a dalsi. U nazvu, ktery zacinaj normalne na "K", je to pochopitelne prirozeny, jako treba Kate zni celkem prijatelne. Ale kdyz uz teda Krusader a Konqueror, proc ne teda Kalc ? Hlavne v cestine jesi se to KCalc cte jako kakal(k) ... rozumite co tim myslim, proste mi tyhle "K" nazvy moc nesedej. Ty, co nezacinaj ani na "K" ani na "C", bych proste asi pojmenoval KDE Write, KDE Office, prijde mi to takovy inteligentnejsi. No nic, jak rikam, stejne mi nic jinyho nezbejva, nez se s tim smirit, navic je to jen muj pohled, nekterejm lidem se ty "K" nazvy treba libi.
    29.7.2008 21:28 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Najlepší bol slovenský preklad hry KSkákajúca kocka :-)
    29.7.2008 22:50 I love M$ | skóre: 1 | blog: kerberos_breberkos | Bílá Hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    :-D :-D :-D , tak tohle me fakt pobavilo, jestli to fakt existuje, tak to je bomba :-) , dobrej by byl i KPes :-)
    29.7.2008 22:04 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Souhlas. Možná by stačilo K Write nebo K Office, ono K Desktop Environment Office nedává moc smysl.
    Josef Kufner avatar 30.7.2008 12:27 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Symboly pro sestupné a vzestupné třídění v KDE
    Co jsem tak koukal, tak poslední dobou se prosazují normální názvy bez K. Plasma, Solid, Nepomuk, Dolphin, Akonadi,... ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.