abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (88%)
     (3%)
     (5%)
     (4%)
    Celkem 836 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    17.5.2007 18:54 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    A vzdálená administrace serveru se provádí přes Telnet, jo? :-D
    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    Max avatar 17.5.2007 21:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Tipoval bych něco jako server-klient. Kde server pojede v konzoli a klient bude klikátko na dálku.
    Zdar Max
    PS: autor blogu je rychlík, tohle je už známe snad přes rok ...
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 21:32 oxymoron | skóre: 16 | blog: oxymoron | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    no jo no .... asi som moc zahladeny do linuxov ze som si to az teraz vsimol :)
    Born to be root ... :-D | "..žebrák není ten, kto svobodu si získal, z toho se stává král.."
    Max avatar 17.5.2007 21:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Jinak MS má dost rozsáhlé skriptovací jazyky. Úplně bych nevyřazoval možnost, že jeden z nich použije, dopíše do něja pár skriptů, které by ulěhčily práci a byla by možnost ovládání přímo z konozle ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.5.2007 21:45 oxymoron | skóre: 16 | blog: oxymoron | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    ja som tym ani nijak tym nechcel ich prikazovy riadok zahanbit alebo nebodaj urazit ale ma tak napada preco sa k takemu rieseniu odhodlali (co ich k tomu viedlo ?! ) a preco az teraz zeby vplyv linuxu ?

    Jeden faktor je ze bude mat vraj mensie HW naroky ale to mi pripada ako skrabanie sa lavou rukou za pravym uchom .....
    Born to be root ... :-D | "..žebrák není ten, kto svobodu si získal, z toho se stává král.."
    Max avatar 17.5.2007 21:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Já bych to viděl spíš na možnost a)server(konzole)-client(klikátko). Ušetří tim HW nároky, nejni potřeba monitor, grafika apod. věci. Navíc, to, že bude mít new win oddělené grafické prostředí od systému se vědělo už na začátku prosakujících se zpráv o Longhornu.A co je k řešení server-client vede? Rozšíření sortimentu, prosáknutí tam, kde ještě nejsou ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    20.5.2007 13:05 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Nevím, jestli jim tahle možnost server/konzole-klient/klikátko něco zásadního přinese. Remote Desktop je o "pár" let dál (holt koupili vychytanou technologii) oproti remote X11. VNC nebo NX mi přijdou jako dost nesystémová "řešení".
    17.5.2007 19:07 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Tam dospěje tak za třicet let.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    17.5.2007 19:39 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    po troch nepodarenych pokusoch o kompletny prepis :)
    Milan Vít avatar 17.5.2007 19:14 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Proti Microsoftu jsou, jak vidno, i takové České dráhy vyloženě vrcholem dochvilnosti :-D
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    17.5.2007 20:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    To snad dokonce i Česká pošta.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    17.5.2007 21:06 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Ceske drahy i Ceska posta pouzivaji Linux ;)
    17.5.2007 21:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Nebylo by od věci, kdyby ho používali víc, třeba místo půlky zaměstnanců...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Max avatar 17.5.2007 21:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Jo, jasně. Běžně zakopávám o strojvedoucí a narážím do skupin průvodčích. Na české poště je běžně polovina přepážek volná a nejsou nikde žádný fronty ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luk avatar 17.5.2007 23:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Běžně zakopávám o strojvedoucí a narážím do skupin průvodčích.
    Někde by průvodčí opravdu nemuseli být - třeba v příměstských zastávkových vlacích (Praha-Kolín, Praha-Benešov atd.). Stačily by automaty na jízdenky (v nich by mohl být klidně Embedded Linux ;-)) a občasné kontroly revizorů.
    Na české poště je běžně polovina přepážek volná a nejsou nikde žádný fronty
    Bohužel je současná situace na poštách i proto, že člověk musí chodit na poštu i v případech, kdy by tam "normálně" chodit nemusel. Třeba pro doporučené dopisy (a že jich třeba od různých úřadů chodí dost - často opět zbytečně) musí člověk na poštu jen proto, že se doručují v nevhodnou dobu, typicky dopoledne, kdy nikdo není doma.

    Podobně i odesílané zásilky jsou leckdy zbytečné. Když už si úřady vymýšlejí spoustu nesmyslné administrativy (často za to tedy mohou politici), mohlo by to jít vyřizovat elektronicky.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 00:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    ...musí člověk na poštu jen proto, že se doručují v nevhodnou dobu, typicky dopoledne, kdy nikdo není doma.
    Většina lidí preferuje z možností ranní/odpolední/noční směna to první - nikdo není doma, protože všichni, včetně pošťáků, jsou v práci.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 18.5.2007 12:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    To by byla legrace, kdyby třeba herci v divadlech chtěli hrát jen dopoledne, číšníci v barech chtěli pracovat dopoledne atd. Jednou je něco prostě služba, tak to má sloužit. Tečka.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 00:19 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Občas když vidím ty hromady nádražáků co laxně chodí sem a tam... často přijdu na nádraží, je tam pět zaměstanců ČD a dva cestující... proč v době počítačů a světelné signalizace musí chodit chlápek s plácačkou? ...a ty pošťačky co k nám jezdí autem dvě (ve tři odpoledne), aby mohli kecat... Bych to trochu povyházel... a to se považuju za levičáka.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    18.5.2007 01:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    ...proč v době počítačů a světelné signalizace musí chodit chlápek s plácačkou?
    A proč ne? Pokud si myslíš, že ten chlápek s plácačkou nedělá nic jiného, než že mává, tak se docela pleteš. Laxní nádražáci, co chodí sem tam, většinou maj něco na práci. Povyházet je potřeba ty, které nevidíš, protože sedí v kanclech a produkují hromady zbytečných papírů.
    Quando omni flunkus moritati
    18.5.2007 04:55 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Povyházet je potřeba ty, které nevidíš, protože sedí v kanclech a produkují hromady zbytečných papírů.
    To je asi naprostá pravda.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Luk avatar 18.5.2007 12:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Pokud si myslíš, že ten chlápek s plácačkou nedělá nic jiného, než že mává, tak se docela pleteš.
    Ano, třeba nechá zastavit všechny vlaky kromě toho, který jede po zablokované trati a následně vykolejí :-D
    Laxní nádražáci, co chodí sem tam, většinou maj něco na práci.
    Nejlepší jsou tzv. informátoři, rozšíření třeba v Praze na hlavním nádraží. Ti jsou často jediná možnost, jak člověk zjistí, odkud jede jeho vlak a do které jeho části má nastoupit, aby neskončil jinde, než kam míří. Důležitost informátorů vyvstává z mizerného značení vlaků.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 13:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Ano, třeba nechá zastavit všechny vlaky kromě toho, který jede po zablokované trati a následně vykolejí :-D
    Pokud narazis na Vranany, tak tam podle meho usudku jeho vina spociva v tom, ze dostatecne neoveril info od policie, to bylo totiz trochu nejednoznacne. Ja bych totiz na zaklade toho telefonatu taky asi zastavil jinou trat :-D
    Luk avatar 18.5.2007 13:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Pokud mu něco to úplně jasné, měl se zeptat. Pokud jde o tak vážnou věc, měl by si člověk opatřit dostatečné informace, pokud to jde (což zde zjevně šlo).

    Tohle navíc nebyl jediný případ v poslední době. U toho nárazu lokomotivy do hořícího tahače je to také nějaké podivné. Ale tam zatím není úplně jasné, jestli bylo možné strojvůdce hned uvědomit (např. vysílačkou, případně mobilním telefonem), aby včas zastavil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 13:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    No ony ty informace vypadaly na prvni pohled dostatecne. Vina je na nem uz z principu, ale policajt, kterej delal dispecera si taky znamku za profesionalitu neda za ramecek :-D

    Teb druhy pripad neznam, takze nevim.
    Luk avatar 18.5.2007 14:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    policajt, kterej delal dispecera si taky znamku za profesionalitu neda za ramecek
    To každopádně.
    Teb druhy pripad neznam, takze nevim.
    Tohle (a také například tady, tady, tady nebo tady).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.5.2007 01:32 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Zajímalo by mě, jestli se v tomto případě snažili informovat strojvedoucího nějak i přímo na místě, tzn. umístit na koleje něco viditelného (třeba trojúhelník, jak se každý jistě učil v autoškole).
    19.5.2007 09:01 _radek | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Obavam se, ze to by vzhledem k brzdne draze vlaku (pri 60km/h cca 0.5km) nemelo mnoho smyslu. Leda poslat nejakeho "rychleho a odhodlaneho" bezce vlaku(m) naproti, coz zase postrada smysl pokud vite, ze je trat "uzavrena" :-)
    19.5.2007 17:40 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Za víc jak čtvrt hodiny bych to stihl i pěšky. Že je trať uzavřena je celkem nepodstatná a nepravdivá informace, vezme-li se v potaz dřívější zkušenost s ČD a jejich zaměstnanci.
    Václav 20.5.2007 11:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Nešlo náhodou o pokus o pojistný podvod? :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    18.5.2007 10:29 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Mně by stačilo, kdyby aspoň doručili dopis co člověk pošle a vlaky, aby jezdily aspoň trochu včas... K tomu si můžou používat co chtějí, to mi je šumák.
    mess avatar 17.5.2007 19:48 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    No, jestli ta konzole bude mít stejné funkce, jak příkazový řádek ve win, tak toho chudáka, co to bude potom spravovat upřímně lituju.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    17.5.2007 19:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    keby len toto, ale oni urcite len odstranili GUI a nechali ten bordel :)
    karoliner avatar 17.5.2007 20:06 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Slyšels někdy o Windows PowerShell?
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    mess avatar 17.5.2007 20:12 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Neslyšel.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    17.5.2007 20:18 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    bud rad. seriozne.
    mess avatar 17.5.2007 20:09 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Windows bez oken budou jak Apple bez jabka :-D.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    17.5.2007 21:08 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Preco? Nainstaloval som si MinGW MSYS a mozem pouzivat najcastejsie linuxove programy aj vo windowsom prikazovom riadku.
    awk           echo       infokey.exe       od.exe     tail.exe
    basename.exe  egrep      install-info.exe  patch.exe  tar.exe
    bunzip2       env.exe    install.exe       printf     tee.exe
    bzip2.exe     ex         less.exe          ps.exe     texi2dvi
    cat.exe       expr.exe   libW11.dll        pwd        texindex.exe
    chmod.exe     false.exe  ln.exe            rm.exe     touch.exe
    cls           fgrep      lnkcnv            rmdir.exe  tr.exe
    clsb          find.exe   ls.exe            rvi        true.exe
    cmd           fold.exe   m4.exe            rview      uname.exe
    cmp.exe       ftp        make.exe          rvim       uniq.exe
    comm.exe      gawk.exe   makeinfo.exe      rxvt.exe   vi
    cp.exe        grep.exe   md5sum.exe        sed.exe    view
    cut.exe       gunzip     mkdir.exe         sh.exe     vim.exe
    date.exe      gzip.exe   mount.exe         sleep.exe  wc.exe
    diff.exe      head.exe   msys-1.0.dll      sort.exe   which
    diff3.exe     id.exe     msysinfo          split.exe  xargs.exe
    dirname.exe   info.exe   mv.exe            start
    
    Sice neviem naco su tu mount alebo chmod, ale kopec dalsieho sa da urcite vyuzit.
    Mnohe maju vo windowse alternativu, ale komu sa chce pamatat ze nema pisat ls, ale dir :) Pipa funguje.
    Vnoreny prikaz (obdoba prikazy v spatnych uvodzovkach) a rozdelenie prikazu na viac riadkov (obdoba spatneho lomitka) v cmd spravit neviem.
    17.5.2007 22:41 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Co takhle pustit ten sh.exe? Jinak existuje port zsh port velmi stareho bashe.
    17.5.2007 22:53 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    To samozrejme mozem a aj som to skusal. Len by som to radsej docielil bez dalsieho interpretu...

    Sem-tam rozosielam znamym nejaky batch (najnovsie vsetci komprimuju videa zo zimy pomocou mencoderu :) a tam musim pouzivat len klasicke windowsie nastroje. Instalovat dva softy kvoli jednej veci od nich nemozem chciet... :(
    17.5.2007 19:56 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    hm, to je skoda, nebudou videt ty krasne barevne chybove hlasky:-(. jinak skutecne nechapu jak to pujde bez grafiky ovladat...
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    17.5.2007 19:57 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Ze by windows server "dospel" na uroven UNIXov zo 70tych rokov?
    First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. :-P
    Michal Fecko avatar 17.5.2007 20:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Chudaci WinAdmini: ziaden drag'and'drop, ziaden kos, ziaden prekrasny wallpaper a ziadna mys (!!!) - ti budu zeleni od zlosti. (aj ked ta moznost bez GUI je ocividne OPTIONAL). Som zvedavy ako to bude s HW narocnostou toho konecne-bez-gui prostredia (predpokladam ze rovnaka ako toho s GUI :-D)
    17.5.2007 20:08 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    a bude mít aero, když si ho budu chtít nainstalovat i s okýnkama?
    hmm
    Luk avatar 17.5.2007 20:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Pokud vím, tak Aero na Windows Server nebude.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    AsciiWolf avatar 18.5.2007 09:43 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Myš i okna tam jsou,je tam grafické prostředí,jen tam místo explorer shelu (a různých gui klikátek) je spuštěná command line :D
    Dalibor Smolík avatar 17.5.2007 21:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Windows bez oken ...jsem zvědav, jestli někdo vymyslí Linux bez příkazové řádky :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 17.5.2007 23:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    To není problém. Stačí odstranit z téměř libovolné distribuce pár aplikací (konsole, xterm atd.), deaktivovat virtuální konzole, nespouštět sshd a udělat ještě několik dalších drobných změn. Pak už tam příkazovou řádku nikdo nenajde - a bude na světě čistokrevný grafický linuxový desktop :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 01:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    A kam potom budu psát startx ? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    18.5.2007 08:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Několik dalších změn? No, jenom v KDE umožňuje příkazovku zobrazit velká část aplikací (kate, konqueror, krusader, ...), nemluvě o příkazu :sh ve vimu. Obávám se, že vysekat z Linuxu příkazovku je těžší úkol :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.5.2007 11:52 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    jenom v KDE umožňuje příkazovku zobrazit velká část aplikací (kate, konqueror, krusader, ...)
    Ale bez programu konsole si neškrtnou ne? :-)
    18.5.2007 13:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Jo tak to nevím, myslím, že používají nějakou KDE komponentu a ne přímo program konsole ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.5.2007 15:21 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Není nejmenší problém příslušný kpart zmrzačit :-)
    18.5.2007 16:21 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Ano, ale tomu bych neříkal pár drobných změn, protože musím udržovat svoje patche pro KDE a spoustu dalších aplikací u sebe :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 18.5.2007 16:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Pokud je ovšem cílem udělat desktop bez příkazové řádky, nic takového se dělat nemusí. Jde jen o to, aby člověk na příkazovou řádku nenarážel (a hlavně ji nemusel používat), ne ji vyhubit do základů.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 17:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    (a hlavně ji nemusel používat)
    Já myslím, že distribuce jako Mandriva, nebo OpenSuse jsou tomu stavu asi nejblíž, takže u nich by mohlo postačit pouze smazat .desktop soubory, které spouští terminál z menu a z plochy :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.5.2007 18:12 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    ne ji vyhubit do základů.
    Přesně o to tu (v tomto vlákně) však jde :-)
    Luk avatar 18.5.2007 13:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    VIM na čistě grafickém desktopu nemá co pohledávat ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.5.2007 14:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    No gvim to umí taky a je to grafická aplikace - teda má menu, ikonky, toolbary, posuvníky a tak :-D I když zrovna moje oblíbené nastavení je :set guioptions=
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.5.2007 21:52 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    tak me napada ze by MS potom mol zmenit i jmeno toho jejich produktu
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    David Heidelberg avatar 18.5.2007 03:23 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    17.5.2007 22:07 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    To uz vidim, nahodia sa windows aj s celou grafikou a jedno okno s cmd.exe ktore sa nebude dat zavret (samozrejme po prihlaseni).
    elviin avatar 20.5.2007 00:04 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Vy se smejete, ale tim shellem by mel byt Windows Powershell, aka Monad. Zkousel jsem ho, vypada to zajimave, pres pipu prenasi objekty (asi .NET), ale pro detaily si radeji neco vygooglete. Pokud ho nekdo tady umi pouzivat, at sem napise neco vic.
    Ondrej avatar 20.5.2007 12:17 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Tohle tu uz bylo u WinXP. Rikalo se tomu nouzovy rezim MSDOS nebo tak nejak. Krasnej modrej wallpaper a pres pul obrazovky neupravitelny okno cmd.exe
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    2.9.2008 13:08 Dave
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows server 2008
    Podařilo se někomu zprovoznit na Windows Serveru 2008 Enterprise Real VNC pro vzdálený přístup? Díky

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.