abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 14:11 | IT novinky

    Společnost Jolla na akci s názvem Jolla Love Day 2 - The Jolla comeback představila telefon se Sailfish OS 5.0 Jolla Community Phone (ve spolupráci se společností Reeder) a počítač Jolla Mind2 Community Edition AI Computer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (82%)
     (4%)
     (7%)
     (7%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní

    7.8.2008 14:29 | Přečteno: 1591× | jabber

    Podle nadpisu jste zřejmě čekali, že budu kritizovat trucovní zápisky. Překvapím vás, protože jsem se místo toho rozhodl jeden přidat. Dalším překvapením bude, že se týka Jabbim.cz, kde se pohybuju dlouho a jsem už celkem smířený s místními zvyklostmi.

    Nebudu dlouho okecávat, posuďte sami, jestli jsem si zasloužil kick, ať už se téma týkalo Jabberu nebo ne. (V téhle místnosti se off-topic stejně řeší víc než Jabber, ale to mi ani vytčeno nebylo.)

    [13:55:57] <pavlix> tak jsem ještě koukal na to APNG... a je to fakt hnus... je to jinej formát s jinýma vlastnostma a při tom používá PNG signature
    [13:56:15] <Spike> Proč lžeš, pavlixi? :)
    [13:56:27] <pavlix> Spike, velmi hloupá otázka
    [13:56:38] <pavlix> Spike, a sugestivní
    [13:56:41] <v6ak> Používá PNG signature, protože PNG prohlížeč je schopen rozlousknout první snímek.
    [13:56:46] <Spike> To je dobré, nečekal jsem chytrou a pravdivou odpověď.
    [13:57:06] <zenek> :)
    [13:57:08] <pavlix> Spike, jak bys odpověděl na otázku, proč je tráva červená?
    [13:57:22] <pavlix> Spike, třeba mi tím pomůžeš odpovědět na tu tvoji
    [13:57:32] <zenek> pavlix: Už jsi přestal bít svou mladší sestru? :-)
    [13:57:36] <Spike> Asi se někomu zelená nelíbila nebo nehodila. :)
    [13:57:55] <pavlix> zenek, nebo tak :)
    [13:58:19] <pavlix> Spike, tak dobře, odpovím ti
    [13:58:26] <pavlix> Spike, protože se mi nelíbí, že je tráva červená :d
    [13:59:01] <pavlix> [01:52:36 PM] pavlix: tak jsem ještě koukal na to APNG... a je to fakt hnus... je to jinej formát s jinýma vlastnostma a při tom používá PNG signature
    [13:59:08] <pavlix> zeptám se já, co je na tom lež?
    [13:59:21] <Spike> Že je to „jinej formát s jinejma vlastnostma“.
    [13:59:28] <v6ak> APNG extends PNG
    [13:59:41] <Spike> v6ak: To je vcelku nicneříkající.
    [14:00:08] <pavlix> Spike, implementaci animací a počet obsažených obrázků tam jsou teda stejný, jo?
    [14:00:17] <pavlix> *implementace
    [14:00:18] <v6ak> PNG x = new APNG(...)
    [14:00:29] <pavlix> v6ak, není pravda
    [14:00:34] <pavlix> v6ak, APNG není PNG
    [14:00:38] <pavlix> v6ak, z definice
    [14:01:01] <Spike> pavlix: Používá to standardní chunky PNG pro statický obrázek + jiné chunky pro animaci, které podle specifikace PNG dekompresor musí zahodit.
    [14:01:03] <v6ak> APNG není PNG. APNG je potomkem PNG.
    [14:01:08] <Gorila> animovaný gif není gif!?!
    [14:01:13] <pavlix> Gorila, je
    [14:01:22] <pavlix> Gorila, animovaný gif je gif :)
    [14:01:29] <pavlix> Gorila, APNG není PNG
    [14:01:40] <Sef> ja ho kicknu jo?
    [14:01:51] <Spike> b&
    [14:01:52] <pavlix> Gorila, součástí definice (specifikace) PNG je že obsahuje pouze jeden obrázek
    [14:01:58] <zenek> mě to zajímalo
    [14:02:04] <Sef> sakra je to borken
    [14:02:08] <Spike> Sef: :D
    [14:02:08] <Sef> kicknete ho nekdo :P
    [14:02:09] <michich> točíte se v kruhu
    [14:02:26] <v6ak> pavlix: APNG obsahuje jeden animovaný obrázek ;-)
    [14:02:33] pavlix has been kicked
    

    Nemyslím, že by to potřebovalo další komentář, snad kromě...

    Nepište mi prosím do komentářů názor na technické aspekty kolem PNG-like formátů, udělejte si nový zápisek pro technickou debatu a případně tu zanechte jen odkaz. Díky.

    Tak jakpak se vám líbí můj nový příspěvek do vaši sbírky trucovních zápisků?

    A opravdu jsem byl na ně tak zlej, že to po těch několika letech se mnou už nemohli vydržet?

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    davida avatar 7.8.2008 14:44 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Stezujes si ze na tebe byl nekdo zly? :-) Kdyz te nemaji radi, zaloz si vlastni kanal na irc/silc/jabber konferenci a muzes me tam treba pozvat rad se porozhlidnu ;-) Timhle nic nevyresis, je to jejich kanal a oni si mohou delat co chteji.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:17 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Stezujes si ze na tebe byl nekdo zly?
    Nestěžuju si, že na mě byl někdo zlý, ptám se, jestli jsem byl zlý já na ně.
    zaloz si vlastni kanal na irc/silc/jabber konferenci
    Vlastní Jabber konferenci na vlastním Jabber serveru mám už tak aspoň rok, tak se stav :).
    oni si mohou delat co chteji.
    To si i dělají :). Jejich ostuda.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 14:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Koukám, že když jsem psal věnec sonetů o IRC, trefil jsem se i do jabberu :-) Ale publikovat to radši nebudu :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    No... technologie a lidi.. to je rozdíl :).

    Na každý komunikační síti (a zvlášť decentralizovaný) je spousta různých lidí s různými představami a způsoby jednání s ostatními.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 14:51 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Já tě lituju. Stačí? Nebo mám někam přispět?
    pavlix avatar 7.8.2008 16:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Přispej, svými skvělými komentáři :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 7.8.2008 15:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Na něco jsem si vzpomněl: tady, tady, a hlavně tady. Tedy ne, že by to s tímtp přímo souviselo... ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    pavlix avatar 7.8.2008 16:05 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Právě proto, že sis vzpoměl, tak bys mohl taky postřehnout v celku podstatné rozdíly.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 7.8.2008 16:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ty jsem samozřejmě postřehl. Ale prostě mi to nedalo, abych to nepřipomněl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    pavlix avatar 7.8.2008 16:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Heron avatar 7.8.2008 15:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Sice nevím vo co go, ten ústřižek komunikace je docela v klidu. Ale jabbim je prostě takový. Založ si vlastní truc jabber server a máš klid. :-)
    pavlix avatar 7.8.2008 16:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Sice nevím vo co go, ten ústřižek komunikace je docela v klidu.
    Právě, mě ústřižek komunikace přišel v klidu, už proto nechápu, proč byl zakončen vykopnutím z místnosti.
    Založ si vlastní truc jabber server a máš klid.
    Vlastní Jabber server už provozuju více než rok, jen ne na Fedoře.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 15:33 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    "...posuďte sami, jestli jsem si zasloužil kick..."

    Z toho, co vidim v tom zapise, tak soudim, ze je ten ban zaslouzeny:

    1) jestli je to Jabber kanal na kecano o Jabberu, tak je PNG, APNG off-topic. Ano, to nemusi byt duvod ke kicku, ale pokud offtopic prudis a nadavas, tak jednoznacne ano

    2) jestli prudis a nadavas na neco, od ceho sis ani poradne neprecetl dokumentaci (vychazim ted z toho, ze je pravda text <Spike> pavlix: Používá to standardní chunky PNG pro statický obrázek + jiné chunky pro animaci, které podle specifikace PNG dekompresor musí zahodit), tak bych souhlasil s kickem a banem i na diskuznim foru/irc/kdekoliv-jinde primo pro danou problematiku, napr. v tomhle pripade treba na irc kanalu o APNG. A jestli neumis napsat dekompresor a tvuj program si neumi poradit s APNG, tak je to opet jenom tvuj problem.

    BTW: Proc jsi sel prudit s, podle tebe, bugem APNG do diskuze o jabberu? To je fakt nelogicky a vypada to, jako bys skutecne chtel vyvolat nejakej flame. Misto toho jsi mel poslat email/vstoupit do diskuze s vyvojari APNG a s nima to probrat. A jinak nechapu, kdyz se ti nelibi APNG, proc ho pouzivas? Muzes si udelat treba nejakej svuj super format.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:11 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    ad 1) Za to, že začali mluvit off-topic nemůžu, jen jsem se připojil k diskusi.

    ad 2) Technickou problematiku v samostatném zápisku, jak už jsem prosil v mém blogpostu.
    BTW: Proc jsi sel prudit s, podle tebe, bugem APNG do diskuze o jabberu?
    Nešel, připojil jsem se do už rozběhlé diskuse. Neumím odpovědět na otázku "proč" u něčeho, co není pravda.

    O tom, jak dlouho a moc se účastním diskusí o Jabberu, ať mluví jiní. Samochvála smrdí, nebudu ji tu provozovat.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 17:01 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    ad 1) hmmm, mozna je to tim, ze to je vytrzeny. Pokud tedy uz o APNG sami mluvili, pak je situace o trosku jinaci, ale stejne tvuj ton je prudici. a k tomu jeste ta (2)

    ad 2) neresim technickou stranku APNG. Me je uplne jedno, jestli bys tam resil APNG nebo nejakou jinou vec. Pokud je pravda, ze sis neprecetl dokumentaci, podle ktere je nejaky rozsireni neceho mozne, a lidi se o tom bavi a ty pak prijdes a zacnes prudit, ze to je blbe a oni te odkazou na prislusnou dokumentaci a ty stejne prudis, tak si proste neprimo o kick a ban rikas. Samozrejme, za predpokladu, ze to tak skutecne v te dokumentaci napsane je, a to uz je na tobe, aby sis precetl dokumentaci PNG a nasel si ten odstavec, kde se pise, ze jiné chunky, které PNG dekompresor musí zahodit

    No a pokud se tam vedla diskuze o APNG a tys nadhodil tvuj nazor a nekdo ti na to napsal vysvetleni (Používá PNG signature, protože PNG prohlížeč je schopen rozlousknout první snímek., PNG x = new APNG(...)), a stejne jsi prudil, tak je to porad duvod k banu. Proste nechces akceptovat fakta, ignorujes je, abys mohl stale prudit, tak se nediv, ze dostanes kick+back. Nektery lidi proste flamery nesnaseji a vetsinou to byva i v pravidlech ruznych diskuznich for.

    Snad ti tohle vysvetleni bude stacit.
    8.8.2008 02:17 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Já bych to řekl takhle: trval sis na svém v diskusi tímto způsobem. Ty jsi řekl A, oni řekli B (důvod, proč ne A), ty jsi řekl znova A, aniž bys odpověděl na připomínku B. Což některé lidi vytáčí. Ale já bych tě nekicknul, takže si myslím, že přístup mohl být jiný, potkals netrpělivé lidi.

    P.S. To apng je očividně způsob, jak do starého png nahackovat novou funkci. Otázka je, jestli ej to mimo specifikaci, nebo ještě uvnitř ("kreativní" výklad). Správně se tedy neplodné přetlačování A vs B mělo přenést an tuto otázku, což se lidem v tom kanálu nechtělo. Jinak podobní situae je s AVI - nepodporuje dual audio, soubory přes 2GB, B-snímky, vorbis, VBR mp3, H264 a čert ví, co všechno ještě... a stejně to tam lidi nahackovali a přehrávcače to musí umět. Jestli je to ještě pořád AVI je zybtečná otázka, protože jsou argumenty pro a proti a na jméně přece vůybec nezáleží. Stejně jako na tom, jestli se řekne, že apng je png nebo ne. Skutková podstata apng se tím nezmění. Ježkovy zraky, já melu.
    pavlix avatar 8.8.2008 02:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Detailní znalosti o AVI nemám.

    Pokud jde o MNG vs. aPNG, technické debaty nepovedu pod tímto postem, jinde se rád připojím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Nehledě na to, že mě sami v tý místnosti před časem udělali adminem :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Shadow avatar 7.8.2008 15:45 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Také se mi to nezdá OK. Já bych očekával na prvním místě výstrahu, kick až eventuelně pak.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Spíše žádost o přesun tematu na jiný komunikační kanál, než výstrahu, off-topic se tam řeší vcelku pořád, tak se to dá těžko brát jako prohřešek.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 17:03 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    No, me osobne to pripada spis jako ban za pruzeni, nez za offtopic. Proste jsi ignoroval jejich vysvetleni a porad jsi rypal, tak te vykopli. Ze to bylo offtopic jim zrejme nevadilo, jinak by te vykopli po prvni vete.
    michich avatar 7.8.2008 17:11 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Sice na tom nijak zvlášť nezáleží, ale pro přesnost: Nedostal trvalý ban, ale jednorázový kick.
    Shadow avatar 7.8.2008 17:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Já narážel na to, že i kdyby to příslušný admin za prohřešek považoval, jasně formulované varování před jakoukoliv podobnou akcí (kick, ban, apod.) by bylo namístě.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 7.8.2008 21:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Teď jde o to, jestli to, co on považuje za varování (ale už z prvního rozhovoru krátce předtím, který jsem neuvedl), považuješ za rozumný a dostatečný nebo ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Shadow avatar 7.8.2008 22:37 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Aha. Myslíte-li tím ono "pavlixovym dalsim prispevkem bude od ted pouze mlceni", tak to za zcela jasně formulované varování nepovažuji. Já bych to z toho nepochopil (i když uznávám, že mám občas delší vedení). Dotyčný admin to patrně považoval za jemné, decentní (a dostatečné) varování... patrně až příliš decentní... no, já nevím, ale pokud je to opravdu tak, tak bych to spíše klasifikoval jako nedorozumění. Z formálního hlediska jste byl off-topic, takže nějaký důvod k zásahu jste jim dal. Čili, já bych z toho po zralé úvaze nedělal až takovou tragédii.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 7.8.2008 22:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    No já nevím, kde je zvykem za běžný drobný off-topic vyhazovat z místnosti vlastní (už dlouhodobé) adminy :D.

    Pokud by mě dlouhodobě neznali, dalo by se to možná považovat za nedorozumění.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Shadow avatar 7.8.2008 23:50 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    To už ze své pozice posoudit nemohu, protože neznám zvyklosti a vztahy mezi adminy v té dané místnosti (resp. na tom daném serveru). Pak je také otázka, jestli s tím postupem ostatní admini souhlasí, popřípadě, jestli se (jak tu někdo naznačoval) nejedná o nějaký osobní spor mezi vámi a dotyčným. Ale to už podle mého není záležitost, kterou by bylo vhodné ventilovat veřejně - to bych si spíše náležitě vyříkal s dotyčným.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 8.8.2008 00:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Nejedná se o osobní spor mezi námi. Osobní spor mezi dvěma lidmi je oboustranná záležitost.

    Pokud se jedná o osobní problém vůči mě (a některým dalším), to je možné ale s tím těžko můžu něco dělat... a těžko budu ochotný se tím zabývat, pokud kvůli tomu nejsem přímo kontaktován (to je moje odpověď i na vyříkávání si čehosi s dotyčným).

    Já žádnou osobní zášť k nikomu z té místnosti nechovám. Většinu z nich jsem potkal osobně jenom jednou na vcelku bujaré chlastačce v Havířově :).

    Tak mi aspoň řekni, že se ti můj truc-zápisek líbil :). A jestli byl aspoň v něčem lepší než truc-zápisky od jiných :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Shadow avatar 8.8.2008 02:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Jak už jsem řekl, já bych očekával přímočařejší přístup, tj. místo kopanců diskusi. Aneb, jak se říká, facka není argument.
    Tak mi aspoň řekni, že se ti můj truc-zápisek líbil :).
    Ale jo, proč ne, když ti to udělá radost.:-)
    A jestli byl aspoň v něčem lepší než truc-zápisky od jiných :).
    Byl.

    OT: Vzhledem k tomu, kolik podobných případů se tu řešilo, musejí z nás mít na Jabbimu velkou radost.:-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    7.8.2008 15:46 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Jo, a přestal jsi teda bít tu svou sestru nebo ne? :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    7.8.2008 16:14 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    mladší sestru ... patrně jich má víc a ty starší bijou jeho ;-)
    7.8.2008 16:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Vždycky jsem byl rád, že jsem prvorozený :-))
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    rincewind avatar 7.8.2008 18:03 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Vzdycky jsem byl rad, ze jsem jedinacek :DDD
    7.8.2008 18:16 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    A to já ne. Hlavně teď, když bydlíme vlastně každý jinde, považuju svůj vztah se sourozenci za prostě úžasný, nic takového jsem se ženskou nezažil :-D (Poznámka pro nenechavce: jsem jednoznačně na holky a mám dva bratry ;-P)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    pavlix avatar 7.8.2008 21:53 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    No vidíš, my žádnou ženskou blízko mýho věku v rodině nikdy neměli :D. Buď sestřenka o víc než deset let starší, nebo pak sestřenka o víc než deset let mladší :D, ségry žádný :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Svoji sestru jsem bít nepřestal :). (Ostatní, aspoň ti se smyslem pro humor a rétoriku, ať si domyslí, proč :D.)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 16:23 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Téma se Jabberu okrajově týkalo, dokud jsme probírali APNG jako určitou možnost animovaných avatarů. Diskuse začala zde a APNG dává smysl, protože PNG je široce podporovaný formát, tudíž by ve většině klientů jednoduše a bezproblémově animované PNG „degradovalo“ na statické.

    A nesouhlasím s tím, že by se v té místnosti mluvilo víc off-topic než o Jabberu, celkem se snažíme volnou diskusi směřovat na talk. Samozřejmě, občas se diskuse rozvolní, ale to nevidím jako velký problém.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Technické komentáře jsem prosil do samostatného postu nebo diskuse a jen odkázat. Díky.
    A nesouhlasím s tím, že by se v té místnosti mluvilo víc off-topic než o Jabberu
    Ber to z trochou nadsázky, jsem jen zvyklej z jdevu (toho na jabber.org).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 7.8.2008 16:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    *s
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 16:38 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Budeš se muset spokojit se samostatným vláknem. Nemáš zač.

    jabber@conf.netlab.cz skutečně není jdev@conference.jabber.org. Hádej proč.
    7.8.2008 16:32 sefator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Nebrec pavlixi, ono te to jednou preboli :P [a vubec, delas jako by te nekdo kopnul prvne] No a kdyz uz sme tak u toho, v mistnosti si byl adminem, do nesmyslne diskuze o PNG ses poustel zbytecne a i po tom co jsem ti "taktne naznacil" ze uz mas byt potichu jsi ten blby flame zacal znova. Ale napad s blogpostem na ABCLinuxu ocenuju, dost me to pobavilo ;)
    pavlix avatar 7.8.2008 17:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    [a vubec, delas jako by te nekdo kopnul prvne]
    Už si ani nemůžu vybavit, kdy se naposled někde objevil někdo, kdo měl potřebu mě kopnout.

    Nejspíš to bylo tak před dvěma rokama na Jabbim.cz :).
    [13:32:36] <Sef> pavlixovym dalsim prispevkem bude od ted pouze mlceni
    
    Tohle bylo to taktní naznačení? :). Považoval jsem to za další z tvých nejapných komentářů spíše než za varování, že mám přesunout off-topic téma jinam. V tom případě můžeš být spokojený, do jabber@conf.netlab.cz vám teď nelezu.
    Ale napad s blogpostem na ABCLinuxu ocenuju, dost me to pobavilo ;)
    Pobavit čtenáře byl jeden z účelů :). I když jiní se asi pobaví víc než ty :D.

    Ale tys mě potěšil, že jsi aspoň přišel odpovědět, to jsem nečekal ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2008 02:26 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Jo, "dalsim prispevkem bude od ted pouze mlceni" mi moc taktni nepride. Asi sem divnej nebo citlivej, ale tenhle ton me urazi uz od matersky skolky (asi tam na mne zanechaly trvaly nasledky).
    8.8.2008 02:36 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Na druhou stranu, tohle: "Spike, velmi hloupá otázka", je sakra konfrontacni ton (pokud to nebylo mineno utocne, tak to bylo necitlive). Divim se, ze se rovnou neohradil.
    pavlix avatar 8.8.2008 02:57 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Byla to reakce na implicitní, zbytečné (a podle mě hloupé) obvinění ze lži formulované v podobě otázky "proč lžeš?".

    Ohradit se mohl, ale co to nesmyslné obvinění ze lži?

    Poznámka: Nerad se oháním tím, že někdo něco udělal ještě hůře, pokud si i tak myslíš, že to nebyla vhodná reakce...
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 8.8.2008 02:58 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Protože to bylo na mě vnímal jsem to jako hloupou urážku a ne jako varování admina.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 16:50 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ty blaho Pavlixi, proc je v tom nadpisu Jabbim? Muzes mi to vysvetlit? Stejne osazenstvo by te vyhodilo i na linjab.cz nebo isgeek.info, ten server s tim nesouvisi proboha... Zas akorat flame Jabbim versus hodni linuxaci. Ze si v aroganci nemas se Spikem nebo se mnou co vycitat, ja druha vec.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    pavlix avatar 7.8.2008 17:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ty blaho Pavlixi, proc je v tom nadpisu Jabbim?
    Protože to bylo ve vaší hlavní Jabber místnosti a ne pouze nějaké místnosti, co si někdo založil. Sám víš, že jsem na tyhle věci celkem opatrnej.
    flame Jabbim versus hodni linuxaci
    Nejsem ani hodný, ani linuxák, takže tohle nebude ten případ.

    Ze si v aroganci nemas se Spikem nebo se mnou co vycitat, ja druha vec.
    Je mi líto, ale na tomhle poli nejsem dostatečnou konkurencí.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 20:47 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Co to kecas? To byl vas osobni spor. S Jabbimem to nema vubec nic spolecneho, ta informace je irelevantni. Mno, o tom, jestli jsi nebo nejsi arogantni jsme se uz dostatecne presvedcili, pravda je, ze ja v teto oblasti nemam co komu vycitat, sam mam poruchu osobnosti a EQ rovno nule.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    pavlix avatar 7.8.2008 21:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Mojí aroganci ať posoudí jiní, k tomu už nemám moc co dodat.

    Já žádný osobní spor s nikým z té místnosti neměl. Pokud měl někdo osobní problém se mnou, měl ho řešit se mnou a ne pomocí administrátorských práv.

    Osobně k tomuhle admin práva nezneužívám. Většinou, když někoho kicknu tak je to kvůli osobním výpadům na někoho jiného... když kopnu někoho, kdo vadí mě osobně, tak si hooodně dávám pozor na to, aby to nebylo z osobních důvodů.

    Ale tak tyhle pravidla každý neuznává, že.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2008 08:08 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ty jsi ale lhal. To ti dokazaly na konferenci daleko vetsi autority nez jsi s prominutim ty. O Spikovi si muzu myslet sve, ale je velice kvalitne odborne pripraven. Coz se o tobe rict proste neda.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    pavlix avatar 8.8.2008 14:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    S tvrzením, že jsem lhal, nesouhlasím. (Což je asi tak všechno, co s tím můžu dělat, že :D.)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 16:58 switch | skóre: 9 | blog: linuxkyjov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ještěže na každý truc zápisek nereaguje každý spokojený uživatel, který nemá potřebu dělat humbuk. To bych ty komentáře ani nedočetl. Pavlix rád provokuje. I ten zápisek zde je provokace. Tak mu to prosím odpusťte.

    Je pěkné, že jsi tu uvedl logy, které (podle tvého) dokládají tvoji jasnou výhru a opravňují tě k tomu být politovan. Nicméně kdybych prošel všechny logy tvých příspěvků, leckdy by se našla vyložená snaha o flame či bezpředmětnou hádku. Nesuďte člověka podle jednoho příspěvku, jednoho logu.

    I pavlix je dobrý člověk, jen ho znám z diskuze trochu jako provokatéra. Pokud mu nevyhovuje to, že jeho provokaci někdo oplatí provokací, je to politováníhodné a měl by se obrátit na ... abclinuxu :) Kdo jste bez viny, hoďte kamenem.

    S přáním hezkého dne spokojený uživatel a občasný přispěvatel projektu jabbim.cz
    Příklad naprosto zbytečné patičky.
    pavlix avatar 7.8.2008 17:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ještěže na každý truc zápisek nereaguje každý spokojený uživatel
    +1
    Pavlix rád provokuje.
    S tím nezbývá než souhlasit, mám to v krvi :).
    I ten zápisek zde je provokace.
    Ale není to jenom provokace ;).
    Je pěkné, že jsi tu uvedl logy, které (podle tvého) dokládají tvoji jasnou výhru a opravňují tě k tomu být politovan.
    Každý si je může sám přečíst, jsou veřejně přístupné (jistě dokáže najít i ty předchozí).
    Nesuďte člověka podle jednoho příspěvku, jednoho logu.
    Zatímco ty mě soudíš podle hypotetických příspěvků, které si myslíš, že bys našel, kdybys hledal. Jenže jsi je ještě ani nehledal.
    I pavlix je dobrý člověk
    Nesuď, když mě neznáš :).
    Kdo jste bez viny, hoďte kamenem.
    Proto kameny radši vystavuju na poličce :) než abych s nimy házel.
    S přáním hezkého dne spokojený uživatel a občasný přispěvatel projektu jabbim.cz
    S přáním ještě hezčího dne spokojený uživatel serveru pavlix.net a přisvěvatel projektu XMPP.org.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    7.8.2008 17:14 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ty, pavlixi, kolik ti je let? Usuzoval bych tak 6-10, podle toho, ze ve 14:02 te vykopli a hned jsi to ve 14:29 napsal na blog.

    Teda fakt se chovas jako malej rozmazlenej parchant. Rodice se asi o tebe moc nestarali nebo te rozmazlovali a brali si priklad ze zapadu a nikdy te poradne neserezali. Jakmile neni neco neni po tvym, tak si jdes stezovat nekam jinam. To jsem zvedavej, kam vsude jeste nacpes dalsi zpravicku, ze na jabberu te vykopli a na abclinuxu te sprdli.
    pavlix avatar 7.8.2008 17:29 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Tvůj komentář je samopopisný, k tomu snad nic dodávat nemusím :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 7.8.2008 17:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Na jabber@ ani live@ nelezu (taky uz me tam asi jednou nebo dvakrat kickli kdyz sem jen tak diskutoval (podle myho nazoru teda to bylo normalni diskutovani) ). Tohle by se spis hodilo na talk@ nebo linux@, tam se stejne probira vsechno a sef s pinkym tam nechodi. Tam se ti tohle nejspis nestalo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 7.8.2008 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Tam by se ti tohle nejspis nestalo.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 7.8.2008 22:00 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Oni nechodí ani na live.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 7.8.2008 22:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Tam uz taky ne? Z live me imho tehda kopnul Lolek, asi mas pravdu.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    pavlix avatar 7.8.2008 22:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Nojo, ale Lolek podle mě nikdy nekope bezdůvodně, to jsme každý v jiné situaci ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 8.8.2008 10:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Duvod byl ten, ze na live se melo mlcet dokud se nekdo na neco nezepta. A ja kecal a kecal ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.8.2008 11:24 sefator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    No to si Lolek spatne vylozil asi, na live@ se ma kecat kecat a kecat a kdyz prijde nekdo novy tak mu poradit.
    pavlix avatar 8.8.2008 14:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Na live se běžně kecá, akorát se snaží udržet diskusi takovou, aby nováčky neodrazovala.

    Nevím, jestli jsi tam rozebíral svoji poslední kompilaci kernelu nebo něco podobnýho :). Ale účel tý místnosti je zřejmý.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2008 16:42 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    akorát se snaží udržet diskusi takovou, aby nováčky neodrazovala.
    Hehe, tak to je přesně #zcu, polovina řečí se točí okolo zoo- a pedofilie a ta druhá okolo kompů :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    kotyz avatar 8.8.2008 18:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    To uz fakt nevim, to je skoro rok. Kompilaci kernelu urcite ne, ale neco podobnyho mozna.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    teekey avatar 8.8.2008 00:36 teekey | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    kdyz se ti neco nelibi, tak to nepouzivej, ale nesnizoval bych se k "navadeni" k ignoraci takove sluzby. Jabbim je svuj, tam to lepsi uz nebude :-D
    8.8.2008 08:05 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Ale bude :-). Pockejte si na konec rijna :-D
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    pavlix avatar 8.8.2008 14:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Co... máte na říjen objednané školení jednání s lidmi :)?

    Nemáte ještě volné místo, já bych chtěl někdy vidět, jak to probíhá, když se něco takového snaží nalít lidem do mozků?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    8.8.2008 16:29 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Pokud by takove skoleni bylo, tak ty by jsi mel sedet v prvni rade, picmuliku.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    pavlix avatar 8.8.2008 16:41 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    Proti místu v první řadě nic nemám, to se mi vždy nepoštěstí :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 8.8.2008 14:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tradice truc-zápisků na abclinuxu.cz, Jabbim a podobní
    kdyz se ti neco nelibi, tak to nepouzivej, ale nesnizoval bych se k "navadeni" k ignoraci takove sluzby.
    K tomu bych se taky nesnižoval :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.