abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 971 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Moje Malá nejen noční hudba

    27.2.2006 22:44 | Přečteno: 4158× | Různé

    Přemýšlel jsem onehdy, co že mám říkat lidem, když se ptají "Co posloucháš za muziku?"

    Vím, co neposlouchám. Ale o tom psát nechci. Zjistil jsem totiž zajímavou věc (ačkoliv budu vypadat jako pseudointelektuál). Do němčiny jsem se onehdy rozhodl připravit čtvrťákům něco o Mozartovi, aby věděli aspoň něco. Příjemně mě překvapili, něco už věděli. Já jsem strávil celý večer výrobou pracovního listu a nahráváním známých skladeb. Celý večer jsem poslouchal Mozarta, četl jeho životopis a osudy, projel desítky stránek, hesel a poznámek.

    A úplně mě uchvátil. Ten osud je známý, netřeba zmiňovat detaily. Ale ta hudba! Věděl jsem, tušil jsem, že se mi vlastně líbí, ale že to bude takhle... Že se mi spojí všechny představy, které mám o té době, nad vším bude jako mentor dohlížet Goethe, do toho urputné snahy českých obrozenců a přísný pohled Dobrovského, který byl vlastně takový zvláštní Čech... Vše ukončeno brutálním hromadným hrobem a nehašeným vápnem.

    Jeho hudba jakoby předznamenala nejen jeho osud, ale osud každého génia, pochopeného, nebo ne. Míhá se mi tam Mácha (Proč, sakra?), jehož život je řečen Měsíční sonátou, v Tureckém pochodu se zase zrcadlí staré dobré Rakousko, posrané strachy z Turků, kteří Vídeň před časem vydrancovali...

    A ty holky si nechaly třikrát, třikrát!! pouštět Měsíční sonátu, protože je prostě tak smutná, tak romantická. A byl klid, každý seděl a poslouchal. Stejně tak poklepávali (a -ly) do rytmu při Malé noční hudbě a dalších prepopových šlágrech. Začal pop Mozartem? Jednoznačně ano, kéž by se ho dnes drželi...

    Prostě mám rád Mozarta a jsem z něho někdy naměkko. Ale nemám doma hifi a pořádná sluchátka, na to kašlu. Je to hudba lidstva, dneška, hlavně zítřka, ne ani tak včerejška. A klidně ho poslouchám v autě. A vůbec mi nevadí, že na nápěv Malé noční hudby složili mí spolužácí rýmovanou nadávku, která mě provázela celou základní školu. Memento mori.

           

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.2.2006 22:53 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Měsíční sonátu složil Beethoven.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    27.2.2006 23:02 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Tak to je můj trapas, teda. :-( Dobře mi tak. V názvech se neorientuju, vycházel jsem z toho, co jsem našel na webu, ačkoli jsem si to ověřoval, tak viditelně málo. Snad si to budu pamatovat. Ale Beethoven je taky fajn. Spousta symfonií má stejný název, nevím, jak se v tom vyznat... Díky.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    27.2.2006 23:36 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Njn, stane se :-D

    Ikdyž v dnešní době, kdy si (skoro) vsechno můžeme snadno ověřit ... No teď hlavně byste měl uvést vše na pravou míru před dětmi, aby to nešířily dál ;-)

    Ale Beethoven je taky fajn.

    Souhlasím, ale Mozarta mám radši :-) Jako zdroj ohledně informací o jeho díle doporučuju mozartproject.org. Katalogizuju si podle toho sbírku.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    27.2.2006 23:47 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Ikdyž v dnešní době, kdy si (skoro) vsechno můžeme snadno ověřit

    Dělám to, ale furt se je co učit. :-(

    No teď hlavně byste měl uvést vše na pravou míru před dětmi, aby to nešířily dál ;-)

    Přemýšlím nad tím celou dobu, co jste to napsal. Ale název už vědět nebudou, důležité je, že si budou pamatovat to dílo. Ale pokusím se.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    27.2.2006 23:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Jsou to potvory klasický. Třeba Kreutzer napsal sonátu, která se jmenuje, jak jinak Kreutzerova sonáta. Ta hraje roli v novele L. N. Tolstého, která se jmenuje Kreutzerova sonáta. Tato novela inspirovala Janáčka k napsání smyčcového kvartetu, který se jmenuje, ano, Kreutzerova sonáta.
    Pokud je to někomu málo, tak nějaká Moorová, napsala novelu, inspirovanou Tolstým i Janáčkem, která se jmenuje, no, jak asi. ;-)
    Že každej musel napsat významnou Devátou symfonií (Beethoven, Mahler, Dvořák, Bruckner…), darmo mlčet.
    27.2.2006 23:46 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Že každej musel napsat významnou Devátou symfonií (Beethoven, Mahler, Dvořák, Bruckner…), darmo mlčet.

    To je schválně ;-) Třeba Scherzo. Molto Vivace v Dvořákově 9. symfonii dokonce začíná stejně jako Molto Vivace v Beethovenově 9.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    27.2.2006 23:50 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Taky bych tomu chtěl rozumět. :-( Proč není tzv. "klasická" hudba (blbý výraz) trochu známější mezi námi plebejci? Člověku zbývá jenom samostudim, kořeněné omyly. Hudebku jsme sice měli dobrou, dodnes si pamatuju třeba Ravela a mám povědomí o skladatelích, ale málo! A přitom takové osudy...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    28.2.2006 00:04 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Proč není tzv. "klasická" hudba (blbý výraz) trochu známější mezi námi plebejci?

    To máte jako s Linuxem. Není mezi plebejci moc známý, protože ocenit jeho přednosti taky dokáže jen ten, kdo do něj hlouběji pronikne. Ale pak to stojí za to ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.2.2006 10:04 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Stacilo by, kdyby Radiozurnal, Impuls aj. misto Vondrackove a Spearsove obcas pustily klasiku. Verim, ze hodne lidi by si neco uklidnujiciho mezi zpravami rado poslechlo. Jenze ... z toho uz asi nikdo nema poradne chechtaky.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Pavel Stárek avatar 28.2.2006 13:20 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Tak, přesně něco takového jsem chtěl napsat. Takže na to mám jednoduché řešení: pustím si stanici ČRo 3 Vltavu a je to. I když jsem srdcem takový "metalák" (počínaje někde Led Zeppelin a konče někde u Canibal Corpse či Dimmu Borgir), tak vážnou (klasickou) hudbu, některé druhy jazzu a country (bluegrassu) můžu taky (ještě SKA a funky).
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    27.2.2006 23:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Bať. On i Mahler a Bruckner na svého předchůdce mysleli, když devátou psali. Tedy píše se a vypadá to tak. Vlastně spíš -- je to slyšet. :)
    28.2.2006 16:56 viva | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Kreutzerovu sonátu napsal taky Beethoven, věnoval ji Kreutzerovi...
    28.2.2006 18:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Díky za opravu a doplnění. Já na to teď koukám, co jsem, hlava dubová, napsal. ;-) I když Kreutzer toho naskládal také dost.
    28.2.2006 00:47 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba

    To byl osud ten Mozart, co! Co nesmyslů se o něm traduje. Jak ho dávali do hrobu a děsně pršelo (bylo krásně, stačí prohlédnout meteorologické záznamy), jak mu ubližoval Salieri (skoro se neznali), jak umřel zapomenut (byl populární do smrti, spíše se sám stranil lidí), jak ho ukládali do společného hrobu (pohřben chudě, ale ne do společného hrobu; jen rodina později neplatila, tak šel do jámy).

    Co dodat. Nevěřit americkým hrám, protože Američani mají povědomí o historii, jako ...

    Mrzí mě, že si Forman zvolil tak mizernou předlohu.

    Jestli chcete vidět zajímavý film o Mozartovi (bohužel, také ne docela pravdivý), tak doporučuji "Zabudnite na Mozarta" od slovenského režiséra Lutera.

    28.2.2006 08:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Ona ta hra neaspiruje na historickou rekonstrukci. A hra je to, řekl bych, velmi dobrá.
    Téma Mozart se stalo populární a já už četl od historiků tolik oprotichůdných tvrzení, že těžko říct. Salieri ale, v tom se vcelku shodují, byl ve své době populárnější a úspěšnější nežli Mozart. Což ale nevylučuje, že Salieri na Mozarta žárlil, protože mu jeho nápady záviděl.
    Ta legenda s Requiem je prastará a Shaffer se inspiroval. Pokud jde o Mozarta, tak to podle všeho byla osobnost velmi výstřední.Což je ale nakonec putna. Mozart je mrtvý, a jestli v den pohřbu pršelo na tom nic nezmění. Ta hudba zatím žije. Paradoxně jí opět oživil i film. Ten film přinesl i pozdní slávu pro Salieriho, který se už téměř nehrál a po uvedení filmu se opět začal hrát a nahrávat.
    A tak ty příběhy jsou třeba důležité proto, že tu hudbu popularizují. A některé příběhy skladatelů mají své poselství a třeba i povzbuzení. To, jak vznikala pozdní kvarteta Beethovena a Smetany, která jsou považovaná za jeden z vrcholů hudby vůbec, je neuvěřitelné.
    Dalibor Smolík avatar 28.2.2006 08:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Než jsem objevil dnes ráno tento blog, zapnul jsem si v xmms Mozartovo Requiem ...takže shoda okolností. Potvrzuji, že Mozartova hudba je nádherná a vůbec objevování klasiky není na škodu. Je už dokázáno, že Mozartova hudba a klasická hudba vůbec má velmi pozitivní vliv na zdraví. Objevovat je stále co. Ve středu jsem byl na opeře Donizettiho Don Pascale, byl jsem velmi nadšen.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Isah avatar 28.2.2006 09:03 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba

    Mozartovo Requiem je naprosto skvostné. Mám ho nejraději.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    28.2.2006 21:46 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba

    Jo reqiem je pěkný. Potíž je v tom, že větší část nenapsal Mozart. Z něčeho byl klavírní part, někde i orchestrace. Např. Lacrimosa byla jen v nástinu.

    Já se přiznám, že Mozarta moc rád nemám. Má na mě moc kudrlinek, což je dáno jeho Turnerovýn syndromem. Daleko radši mám Haydena, ikdyž to byla pop-music.

    28.2.2006 22:15 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    větší část nenapsal Mozart.

    Mozart napsal kostru skoro celého Requiem (basy a vokály, první dvě části tuším celé), kterou pak dovedl do konce jeho žák F.X. Süssmayr (plus dopsal závěrečné 4 části - ty už, pravda, Mozart nestihl)

    což je dáno jeho Turnerovýn syndromem.

    Jste si jist, že víte, co je to Turnerův syndrom?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    28.2.2006 09:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    BTW Shaffer rozhodně není jediný dramatik či spisovatel, který si půjčil historické osobnosti a použil je, aniž příliš dbal na historickou skutečnost.
    Shakespeare, Jirásek, Dumas… A další si klidně půjčili nějakou postavu a legendu a už se jelo. Richard III take zřejmě nebyl žádnou stvůrou, ale spíš vyjímečně (na tu dobu) slušný vladař, s Janem Žiškou a husity to bylo asi také jinak.
    Dlouhou dobu se historické postavy umění idealizovaly. Možná proto se také o ně nikdo nezajímal -- byli to panáci. Z Máchy také udělali „básníka lásky“, rozněžnělého snílka s kytičkou v ruce. To svědčí i o tom, že z toho Máje většinou každý četl jen ten začátek. On je to potom černočerný horror. A Mácha sám byl podle všeho proklatě drsná osoba.
    28.2.2006 21:56 vend | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba

    Nadávno jsem slyšel v radiu mluvit jednoho historika a tem tvrdil, že Shakespeare zas tak vedle s tím Richardem III nebyl...

    Mácha byl IMHO opravdový bouřlivák a tvrďák. Ono chodit za noc z Litoměřic do Prahy a zpátky... Nebo přespávat na Housce nebo na Ralsku, když to byly zříceniny (teda ne že bych tam nespal).

    Zajímavé je, že Máj je na základě skutečné události, byť notně převyprávěné viz historie Máje

    28.2.2006 23:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    S tím Richardem... On si asi na něm každý našel co chtěl. Já to mám z nějaké knižky. Tam se tvrdilo, že to byl vemi populární panovník a jeho nástupci a jiný rod se rozhodl ho znemožnit a vytvořili legendu o jeho podlosti. Ale kdo ví, co si z té knížky pamatuju a co ten historik tím sledoval. Třeba chtěl být jen zajímavý.
    Mácha. Díky za odkaz, já si budu muset zvyknout hledat i tohle na internetu, já to lovím z hlavy a ta je čím dál víc dementní. Ale Máchův deník... A i ty jeho cesty. Musel to bejt kus drsnýho chlapa.
    Dalibor Smolík avatar 1.3.2006 01:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Zajímavá je historka o pobytu Máchy na hradě Houska
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.2.2006 10:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Otazka je jestli tahle hudba potrebuje takovou popularizaci. Za takovou cenu. Me osobne oslovila bez jakehokoliv filmu kolem sestnacti let, a vydrzelo mi nadseni pro ni az dodnes. Vylucnst ma sve vyhody a pokud se z neceho stane masova kultura, nijak zvlast to kulturnost verejnosti nezmeni.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.2.2006 10:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Bylo to už tady přirovnané k Linuxu. Je to možná podobný problém.
    Klasiku netřeba popularizovat. Ale je potřeba počítat s tím, že jí třeba bude provozovat jen pár nadšenců, nebude v rádiu, nebude se vydávat, nebude k sehnání a hrát to budou lidi po práci. Třeba ne, ale až tak by to mohlo skončit.
    Popularizace může skončit u toho, že jí bude uvádět Novotný, nebo Krampol spoustou veselých historek z natáčení a jako doprovodný program k Devaté bude třeba lesboshow.
    Asi je nejlepší urejdovat něco mezi.
    Ale poznat tu míru je těžké, každý ji má jinde.
    Ona ta „vážná hudba“ v době vzniku asi nebývala až tak vážná. Autoři si půjčovali témata, psali na zakázku kdejakýho prachatýho hejhuly. V době Bacha byly varhany technický výstřelek a on pro to hnedle začal psát. Žádná strnulá důstojnost. Skladatelé do skladeb vkládali i různé žerty.
    Dalibor Smolík avatar 28.2.2006 17:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Člověk se na klasiku nesmí dívat dnešníma očima. V době svého vzniku (pominu-li tzv. moderní klasiku, která je pro mě k neposlouchání) to byla tehdy aktuální současná záležitost. Dnes bych se řeklo "hit". To, že se to stalo klasikou, znamená, že hudba měla takovou hodnotu, že časem nepomíjí. Proto je to také klasika, že?
    A srovnání s Linuxem? Ten doufám taky bude trvalý :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.2.2006 11:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    BTW Autor hry je angličan, nikoliv američan Peter Shaffer (1926)
    28.2.2006 06:23 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Mě osobně zaujal Edvard Grieg a pak evergreen Kanon in D-dur od Johanna Pachelbela. ^_^ Stará hudba je fajn, někdy mám opravdu pocit, že je to vyloženě takový pop té doby. Mimochodem, mám rád i některé modernější úpravy Kanonu. ^_^
    28.2.2006 08:02 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    me se vzdycky libila Carmina Burana, od Carla Orffa. I kdyz ji, a jeji motivy casto zneuzivaji filmari pro podbarveni bitevnich scen.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    28.2.2006 10:11 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    nielen ... film Doors
    28.2.2006 08:53 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Vas prispevek na me zanechava dojem, ze vas prekvapilo to, jak vas tato klas(s)ika uchvatila:-). Ja vzdy rikam, ze muzu poslouchat od vseho neco. Sou i pisnicky od Beatles ktere se mi nelibi a zaroven i pisnicky typu dechovky, ktere se mi libi. Obecne lze rict, ze techno a house je pro me tabu. Je pravda, ze na urcitou muziku musi mit clovek naladu a citove rozpolozeni.
    V podstatě nic nevím
    28.2.2006 10:00 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Tak to jsem na tom podobne. Do svych tabu bych jeste pridal operu (tedy hlavne zensky zpev). To opravdu nemusim. Ale treba sbory zase uz jo:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    28.2.2006 10:19 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    no ja jeste na zadne nebyl tak nesoudim.Nicmene to co sem videl v televizi me pravda nezaujalo:-)
    V podstatě nic nevím
    28.2.2006 10:25 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Jedině Carolan's Ramble to Cashel! :-D

    A pak zbytek Carolana, no, pak ještě nějaké další harfové skladby a pak se najde i místo pro druhořadou klasiku...Bach, Beethoven, Mozart a spol... :-D
    28.2.2006 10:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Souhlas, Mozart je super. Asi časem měknu, ale jeho muzika má něco do sebe :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.2.2006 10:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    tomu se nerika meknuti ale prichod k rozumu:-))))))))))))))
    V podstatě nic nevím
    28.2.2006 10:41 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    a sakra :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.2.2006 10:52 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    desi te to co?Se nedivim:-)
    V podstatě nic nevím
    28.2.2006 15:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Slyšel jsem, že se to stává, ale tak nějak jsem předpokládal, že mě to mine :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.2.2006 18:25 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    to bys byl jeden z vyvolenych:-))))
    V podstatě nic nevím
    28.2.2006 13:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Mozart se mi zrovna nějak trefil do ,nemám rád` jako se to prostě některým holt stalo, ačkoliv podobné věci jinak poslouchám :-) Nedá se nic dělat, už to nepřepíše :-)
    Copak toho není dost?
    28.2.2006 11:39 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Kdyz jsem byl na Stivinovo koncerte, tak prohlasil, ze prvni popovy skladatel byl Beethoven, protoze vedel, ze to musi mit stavu a ze to nesmi byt moc dlouhy ;-)

    A Mozarta ja taky rad :-)
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    28.2.2006 14:08 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    Tak jsem si k programovani inspirovana pustila koncerty pro housle a orchestr. Pekne, ale programovat se u toho teda IMHO neda.
    ^D
    Conyx avatar 28.2.2006 20:12 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    na programovani je nejlepsi jazz
    1.3.2006 08:03 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba
    A rika nekomu neco soucasna vazna muzika? Ja treba mam hodne rad Philipa Glasse (minimalismus).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    1.3.2006 08:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Moje Malá nejen noční hudba

    Jak kdy. Varese se mi třeba libi, ale je to ještě moderní? To už je spíš klasika. Občas mám pocit, že bych chtěl hlavně a jen nahrávku téhle skládby od Cage. A že bych si jí pouštěl do sluchátek -- volum right, znova a znova a že by mi to stačilo. :-)

    PS Ono to fakt jde najít Googlem! To čumim! :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.