Portál AbcLinuxu, 20. května 2024 10:47


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
22.5.2008 09:46 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co se týče situace před deseti lety: pravděpodobně nejsi většina ;-) Co se týče příštích deseti let: opět, pravděpodobně nejsi většina. Nevím, co je na téhle konkretní vizi zase až tak špatné -- místo hromady spamu tématicky různorodého budeš dostávat menší hromadu tématicky zaměřeného spamu. To, že počítače budou "napojeny" na nás, to je vize která rozhodně nepochází od Ballmera a není to nic nového.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 09:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Asi si úplně nerozumíme: samozřejmě, že jakýkoliv spam obtěžuje, ale je součástí života. Mám ho nakonec i ve schránce na dveřích. S tím se asi musíme smířit. Jiná věc ale je, že mi není příjemné, že někdo bude sledovat moji činnost na internetu a škatulkovat mě do "skupiny, kterou zajímá zahrádkaření". Materiály z oboru, o který se zajímám, si najdu snadno sám. Jde především o ten princip sledování - mně se nelíbí a určitě hodně dalším lidem také ne. To,že ta myšlenka nepochází od Ballmera, mě nepřekvapuje. Ostatně málo z toho, co dokázal Microsoft, je skutečně z jejich hlav. Oni to ale umějí dobře prodat (což jim ale nezazlívám).
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 11:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Co se týče situace před deseti lety: pravděpodobně nejsi většina
Tak to uznávám - před deseti lety byla velká část zdejších čtenářů možná ještě děti nebo velmi mladí. Tenkrát tyto vymoženosti ještě mladí lidé moc neměli.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 12:23 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Hehe tak to ja tiež nie som väčšina, aj ja som to pred 10-timi rokmi všetko mal. :-)
ICQ 217-602-332
22.5.2008 16:15 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Mám ho nakonec i ve schránce na dveřích. S tím se asi musíme smířit.
Nemusíme. Stačí dát jasně na jevo, že reklamu ve schránce nechceme. (§ 2 zák. 40/1995 Sb. písm. e)
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 16:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Samozřejmě, že nemusíme. Myslel jsem to tak trochu obecně. Když po tom člověk jde, většinou uspěje. Taktéž se může zbavit té havěti ve Windows (používá-li je) - ale jen v případě, že se tomu věnuje.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 09:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Uz je z nej aspon otec nebo alespon kmotr internetu? Jestli ne, tak je to nicem. Proste prijel managor, kterej na verejnosti pronese par vzletnych vizi a v zakulisi teprve dojde na to, proc sem prijel.

Neresil bych to.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 20:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
v zakulisi teprve dojde na to, proc sem prijel.
Nojo, už je to tady.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 09:56 tezkatlipoka | skóre: 35
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
takze microsoft vidi buoudnost ve spamu??

PS co jsou to cudne rozmery? Jako ze budou uplne ploche?
Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 10:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Cudné rozměry = cudně a jen lehce zahalené trojky :-D
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 12:36 R
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Mozno do dalsej verzie windows daju vlastny botnet, aby mohli konkurovat tym existujucim (ktore bezia na windowsoch a rozosielaju vacsinu spamu) a budu rozosielat cieleny spam.
22.5.2008 10:09 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nechápu co pořád řešíte. Je to Microsoft ne? A Ballmer je královsky placený, aby tyhle věci vykládal, i kdyby měl třeba doma Ubuntu :-). Je to jen práce. Kdyby přešel z Microsoftu do Canonicalu, bude vykládat to samé v opačném gardu a nebude s tím mít problém...
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 10:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
S tím bohužel nemohu souhlasit. To není jen práce. Ballmer je světovou celebritou, na jejíž slova čeká spousta lidí. Jestliže tímto způsobem Ballmer "legalizuje" cílený spam, bude to napříště považováno za běžný standard, nad kterým se nikdo nepozastaví. Že jde stále jen o spam? To přece nevadí ..
Když se nějaká popová hvězda oblékne do černého pytle, statisíce mladých lidí to učiní po ní. Módou prostě bude černý pytel. Obávám se, že právě v případě Ballmera jde o něco podobného.
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
tsLnox avatar 22.5.2008 10:57 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Kolik zaměstnanců Microsoftu je potřeba na zašroubování žárovky? Ani jeden, prohlásí tmu za standard. :-D
22.5.2008 11:13 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
což je ovšem problém tupého stáda, nikoli Steva Balmera. Je třeba rozlišovat, zda je někdo vzorem a nebo bussinesmanem. Jsou celebrity, které jsou spíše vzorem, ale ty pak nedělají bussines. Dohromady to totiž nejde. Kdyby byl Balmer Mirek Dušín, tak ho dneska neznáte a není celebritou, prodával by někde třeba automaty na cocacolu. Takže ta teorie trošku kulhá.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Je třeba rozlišovat, zda je někdo vzorem a nebo bussinesmanem.
Ale obojí jde pěkně dohromady. Ještě nedávno bylo synonymem pro textový procesor Word, pro tabulky Excel. Nikde to nebylo právně zakotveno, ale bylo to vžité mezi lidmi. Vždyť to byly formáty od Microsoftu, tak to bylo považováno za běžný standard pro výměnu dokumentů. Jestliže lidem začnou přicházet maily s tématikou jejich zájmu, řeknou si - je to v pořádku, musí to tak být. Vždyť to Microsoft výslovně řekl ..
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 11:33 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
já myslím, že na to máme existující legislativu ne? Znám mnoho uživatel MS-Windows. Téměř všichni mají k Microsoftu spíše záporný postoj. Nedovedu si představit, že by se takový vlezlý přístup dal legalizovat neb většina bude proti..
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 11:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Ono se to určitě dá po právní stránce řešit. Například bude možné tuto "službu" zrušit. Ale stačí, když toto zrušení bude technicky náročnější a nebude se o něm moc psát a běžný BFU nebude mít ani tušení. Defaultně bude samozřejmě zapnutné. Ale to je jen moje domněnka.
Ale již samotný fakt, že se s touto "feature" Ballmer chlubí, mě dost dorazil. Jako by fenomén ochrany soukromí prostě nebyl ve fóru ...
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 15:03 Red Dog | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Nevím co řešíš. Jestli je Tvým zájmem linux, bude Tě MS spamovat nabídkami různých dister. Jestli jsi zahrádkář, bydeš dostávat reklamy na ještě lepší hnojiva než jaká jsi používal doposavad, nebo na lepší motyčky, sekačky atd. Nakonec třeba pochopíš, že to je konečně to pravé ořechové a že je s podivem, že jsi se bez toho všeho dokázal zatím obejít.

MS a nakonec nejenom on přece dávno tvrdí, že budou jejich programy prošpikované reklamou. Dokonce se to prý nevyhne ani hrám. Hledat se mi to nechce, ale není to dlouho co se o tom zmínili i MS redaktoři ze živě.cz.
22.5.2008 19:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Jo s tím prvním souhlasím. Jak říkal Dalibor, když něco chce, dokáže si to najít sám. S tím tak úplně nesouhlasím. Když něco hledám, nechci aby za mě někdo rozhodnul, co přesně budu používát, ale když mi někdo rozšíří obzor a nabídne odkazy na možnosti, budu jedině rád.
Dalibor Smolík avatar 22.5.2008 19:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
S tím rozšířením obzorů je to pravda. Ale pokud chci auto, nepomůže mi reklama ve schránce. Najdu si příslušné stránky a portály a hledám (např. chci kombíka, abych mohl vozit zobží) a porovnávám různé značky, parametry, cenové relace. Reklama mi zase tolik té informace nepřinese. A nevěřím, že by to bylo tak dokonalé, že by mi chodily do schránky nabídky na samé kombíky v cenové relaci 390 - 550 tisíc Kč :-)
Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
22.5.2008 10:20 anyd | skóre: 3
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"Těsně před svojí návštěvou České republiky se Bill Gates nechal na světovém ekonomickém fóru slyšet, že do dvou let zlikviduje spam." - Bill Gates, Lupa.cz 17. 2. 2004

"Příští dekáda přinese podstatně větší propojení internetu a počítačů s médii .. Počítače o nás budou vědět. Už nedostanete reklamu na auto, které jste si koupili. Ale reklamu na golfové hole, které jste si teprve prohlíželi na netu" - Steve "monkey" Ballmer, Abclinuxu.cz 22.5.2008

tak zlikvidujou ten spam nebo ho naopak jeste vic budou rozesilat?
22.5.2008 10:33 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Víš přeci, že není nikdo rád když se mu připomínají nesplněné sliby, tak proč s tím začínáš.. ;-)
22.5.2008 10:55 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jinak vecer bude na ct2 v udalostech komentarich.. snad predvede nejakou tanecni kreaci
Metal smajdalfe, METAL!
rincewind avatar 22.5.2008 11:59 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
MS a Seznam.cz? Vzdyt Seznam.cz je prospikovany Linuxem (ted na me vlevem hornim okne dokonce sviti pracovni nabidka na linux administratora pro Seznam), myslim, ze prechod na MS by Seznam neustal... a Linux v MS sluzbach myslim, ze to by pak neustal MS :)
22.5.2008 13:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
malé země ve středu Evropy.
Ukrajina je malá?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
22.5.2008 13:19 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
Rozbalit Rozbalit vše Video
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
http://cdn4.nacevi.cz//ihned (WMV9 proud) dnes od 13:45 Steve Ballmer v přímém přenosu.
22.5.2008 14:16 Jirkaehm | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Video
S tim dabingem si snad delaji srandu? nejde to nekde pustit bez toho prekladajiciho idiota...
22.5.2008 14:17 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Video
Už tam je třetí idiot, asi aby se mezi ně rozdělila moje nenávist.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
22.5.2008 14:19 Jirkaehm | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: Video
:) Clovek co neumi anglicky ho snad ani poslouchat nemusi ze mu to stejne nic nerekne, tak proc probuh dabing?!?!?!
22.5.2008 14:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Video
Ono to neřekne nic ani tomu co anglicky umí. Já jenom čekám na salvu vajec.
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
22.5.2008 13:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co myslíže? Je tam vaječný terorista? Má cenu se dívat?
Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
24.5.2008 07:09 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Světlé zítřky podle Steva Ballmera
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
extra: Tygři, nebo Tiger? Steve Ballmer zůstal ztracen v překladu

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.