"Cokoliv jiného" je prostě cokoliv jiného. Toolkitů existuje obrovské množství a drtivá většina z nich ani nikdy nebyla dotažena do použitelného stavu, natož aby jich někdo používal. Obvykle to je jakýsi pokus o klon již existujícího toolkitu, protože předloha je z nějakého pochybného a vcelku malicherného důvodu "nepoužitelná". Je to asi stejné jako psaní window managerů a textových editorů – takový mezistupeň ve vývoji programátora.
Takže, proč bych měl použít zrovna tvůj toolkit a ne nějaký obvykle používaný a již vyzrálý?
Nebo, pokud si nekladeš za cíl vytvořit prakticky použitelný produkt, čím je tvůj toolkit zajímavý a odlišný od ostatních?
to není toolkit. To je GUI systém pro herní engine :| A je psaný kompletně s OpenGL/C/C++ v asi 2500 řádcích kódu a je kompletně integrovaný se skriptováním v OctaForge.
ne, a nemám žádný zájem na tom, přidávat velkou a zbytečnou závislost ve formě i.e. qt, když už bych chtěl plnohodnotný toolkit tak bych použil Elementary. "Nativní" GUI přímo s GL je daleko menší a líp integrované.
Jak uz jsem rek, hraj si, skola to oceni a ty se neco naucis, ale jinak je to pekne hnusny a taky na stopro uplne k hovnu, takze proto "picovina". Jo a ja nic netvorim ja pomaham ostatnim tvorit.
když se ti to nelíbí, tak se do toho nes*r, když ani nevíš, o co jde. A představ si, já první neřeším vzhled, ale funkčnost, vzhled jde až potom. Takhle to vypadá jako příspěvky zakomplexovanýho widláka co nikdy nic nedokázal ale sr*t se musí do všeho.
Fakt pěkné, cube 1 i 2 (sauerbraten) jsem pařil (a občas jěšte pařím) opravdu hodně a myslím si, že je to fajn engine, takže jsem rád, když na tom někdo staví dál, protože by na tom pak mohlo vzniknout něco zajímavého. Jen tak dál .
Dík Cube 2 využívám v podstatě jen jako rendering engine a zatím i fyziku a pár dalších věcí (ale bude následovat implementace pořádnýho fyzikálního enginu apod ..) .. Cube 2 je dost neflexibilní .. já dělám v podstatě to, aby byl flexibilnější a umožnil vytvořit kompletně hru bez úprav samotného enginu.