Portál AbcLinuxu, 2. června 2024 19:21


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
26.9.2020 19:37 ✊
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A humor je kde ?
Max avatar 27.9.2020 00:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
V závěru sranda končí, to už je vážná věc :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
27.9.2020 11:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
jde jen o server, takze o hovno
27.9.2020 11:19 MS
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
No len ci ten server nebol master ?
27.9.2020 15:28 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Jo, to taky. Ale prvotní příčina je v tom, že ten co ho zapojoval byl Hrdobec. Jako správný uživatel produktů Apple si jej spletl s ledničkou.
Max avatar 27.9.2020 13:41 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Takovej oblouk, to je na odstavení celý serverovny, to už není prdel :).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
Bedňa avatar 27.9.2020 21:58 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Niekedy je lepšie začať odznovu a lepšie. To platí skoro všade. Nachvíľu to bude vyzerať zle a veľa ľudí bude v panike, mno to je len psychický aspekt.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Gréta avatar 27.9.2020 16:27 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend

na dně hrnce s vařicím zeleninovým vývarem s bobkovým listem a cibulí

jo promiň tys vlastně řikal humor :D :D ;D ;D

27.9.2020 19:36 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Tak teď mi pojď umýt monitor :-D:-D:-D
HO▽ORK△ avatar 2.10.2020 17:17 HO▽ORK△ | skóre: 4 | blog: HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Humr jak s mateřské školky, nicméně tady se také zastav se saponátem :-D :-D :-D
27.9.2020 19:21 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vy se tu smejete a lampasam zatim planuje dalsi a dalsi omezovani nasich svobod. Kdy konecne lide pochopi, ze kazdy je zodpovedny za sve zdravi? Nekdy mam pocit, ze prymulovi a hamackovi dela az fyzicky dobre omezovat ostatni. Je to nechutne.
PepaSFI avatar 27.9.2020 19:52 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
no to sis všiml brzo. Já je pozoruju od začátku, všecky ty paňácy. Čím horší zpráva, tím víc jim září vočiska. Někteří jsou schopni měnit názorypodle situace ne podle hesla "kam vítr tam plášť" ale podle majáku na sanitce dvakrát za sekundu. A plukovník mě od samýho začátku dráždí svou lampasáckou mluvou a ještě to po něm všichni papouškujou. Ano, mám na mysli tu debilitu "rozvolnění". Teď přidal ještě "oploštění". Vždycky si vzpomenu na jakési povodně, kdy nějaký mluvčí hlásil že došlo k "vybřežení vodoteče"
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
28.9.2020 11:52 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
vybřežování

vodoteč

S lidmi, co se nad vás vyvyšují tak, znají slova, která vy neznáte, by se mělo zatočit po bolševicku?
Quando omni flunkus moritati
PepaSFI avatar 28.9.2020 13:36 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
tak zrovna na tu vodoteč wikislovnk odpovídá rozpačitě, dotazem jestli jsem náhodou nechtěl něco jiného. Já taky znám rozličné odborné výrazy, taky mnoho lidových profesních pojmů které ani ten wikislovník nezná, ikdyž jsou v určitých oblastech zcela běžné. Ale když budu mluvit k někomu kdo není z oboru a půjde mi o porozumění a ne o blbý machrování, budu se snažit takové výrazy nepoužívat. Tak nějak mi připadá normálnější říct že se potok rozvodnil, zaplavil okolí než vybřežení vodoteče.

A furt platí že rozvolnění a oploštění je lampasácká óbrpičovina.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
28.9.2020 17:20 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
tak zrovna na tu vodoteč wikislovnk odpovídá rozpačitě, dotazem jestli jsem náhodou nechtěl něco jiného.
Odscrollujeme trochu níže a: Význam: útvar v terénu tvořený vodou tekoucí podél určité linie
Quando omni flunkus moritati
PepaSFI avatar 28.9.2020 18:00 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
dyť já vím že to tam je, jen to není právě obvyklý výraz, jinak by to tam asi nepsalo estli jsem náhodou nechtěl něco jinýho.

Aby nenastalo pomýlení, mě ten výraz nevadí, právě naopak! Vybřežení vodoteče je krásně archaické a zvukomalebné. Kdyby to pronesl hasič v historické uniformě, s navoskovaným knírem, s trumpetkou a sekyrkou u pasu, při předčítání z kroniky na výroční slavnosti, tak budu tleskat vehementně. Jenže když to řekne někdo v televizní reportáži o tom jak potůček vyplavil kedlubny, je to trošku nepatřičné.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
28.9.2020 17:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
A furt platí že rozvolnění a oploštění je lampasácká óbrpičovina.
'Oplošťování' není žádnej Prymulův výmysl, to je zřejmě český překlad pojmu flattening the curve, což je pojem, který se používá celosvětově už od začátku epidemie/pandemie. Můžem se bavit o tom, že 'oplošťování' je možná trochu kostrbatý překlad, ale tím to asi tak končí.

Jinak Prymulu osobně nemam kdovíjak v lásce; třeba ta jeho čínská medicína mi přišla jako naprosté WTF už u šéfa krajské nemocnice, o ministrovi zdravotnictví nemluvě, to už je absurdní.

Nicméně jestli způsobí návrat Odinova kvičení v diskusích, tak má u mě malé plus. Komediální hodnotu histerických apelů někoho, kdo tady v letech konjuktury dělal největšího machra kapitalismu a přál smrt na rakovinu studentům politologie, nemůže Hovorka překonat žádným komixem se obvávám :-D
PepaSFI avatar 28.9.2020 18:14 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
takže plukovník mluví česky tak že si překládá z angličtiny? A i kdyby, i ten goglí překládač používá správně "zploštění křivky". To bych fakt rád věděl z jaký tatarštiny si ty patvary vyrobil.

Ta čínská medicína, to je taky príma věc. Tak oni nejdřív vyvraždí mnichy, vypálí jejich tisíciletý knihovny a pak přijdou na to že se to dá skvěle prodat na Západ. A tak máme cirkusový hopsasa Šaolinských mnichů a tradiční čínskou medicínu co je tradiční asi jako pravý český trdelník na pouti.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
Darth Phantom avatar 29.9.2020 21:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
vyvraždí mnichy, vypálí
Jak to myslíš, že tim vypálili i tu čínskou medicínu? To bych neřek, tam je to řek bych standard, jako tady západní medicína. To tam premávalo furt i za čínské lidové republiky.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
28.9.2020 21:35 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Kobliháč studuje politologii? :-D
28.9.2020 21:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Nevim, tím studuje jsem myslel v širším smyslu, ne nutně formální vzdělávání v $instituci.
Darth Phantom avatar 29.9.2020 21:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend

Mě to spíš připadá, že Kobyláč studuje na pětiletky VÚML. No ono dneska studovat nějakej humanitní obor je skoro jako bejt VÚMLu.

Jé hele kde máš progresivní patičku. Jsem se chtěl optat, zda už tě horlivá četba ekologicko-rudošského magazínu a2alarm už tak nenaplňuje, či si snad přesedlal na něco revolučnějšího, na blicí listy blisty s. Čuríka nebo něco takovýho :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
JiK avatar 30.9.2020 01:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
myslim, ze je to horsi. Ani na VUMLu tomu nikdo moc neveril, zejmena kdyz to po 70 letech lepsich zitrku a prekonanych petiletek stalo vic a vic za hovno. Kdezto na humanitnich oborech je to ta prava svazacka zapalenost, za penize sebrane kapitalistum....

VUML (Večerní univerzita marxismu-leninismu) navic fungovala pri zamestnani, takze ti lide nebyli naprosto nedotceni realitou, a obcas museli pres den neco delat (nebo kurvit) jako to zamestnani, kdezto dnes ty skoly jedou rudou agitaci se zelenym obalem na plny uvazek...a studenti ani zamestnanci nemusi byt vubec nijak dotceni realitou...maji pak vic casu, ktery pouziji produktivne, protoze je treba kadrovat softwarove vyvojare v mozille, terminologii v linuxovem kernelu, pocet transgenderovych vozickaru v oskarovych filmech a barvu car v hokeji...
30.9.2020 15:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Mám příbuzné a kamarády, kteří mají - z humanitních/společenských věd - vystudovánu např. historii/archivnitcví, psychologii, divadlo nebo učitelství pro školky. Nikdo z nich nemá žádné šílené levicové postoje ani nic podobného, co tady popisujete. Jsou to normálně pracující lidi, ve svém oboru se, alespoň co mohu soudit, vyznají.

Jako zapálení svazáci mi tady působíte především vy dvaja, komunisty, neomarxisty a zelené extremisty vidíte pomalu úplně všude. Nebojíte se doma otevřít dveře od skříně, aby nevypadl nějaký genderový neomarxista? Když si rozkliknu oba vaše blogy a podívám se na poslední zápisky, tak je to v podstatě pouze politická agitace. Od neomarxistů a "neomarxistů" se to liší pouze ideologií, určitě ne zápalem. Ale hlavně, že ostatní lidi jsou zapálení svazáci, že :-D

Jenže u vás je to asi zcela v pořádku, protože máte přece tu Správnou™ ideologii, že?
Darth Phantom avatar 30.9.2020 20:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
navic fungovala pri zamestnani

Hmm, myslim, že je tvoje námitka správně mířená, na to jsem nepomyslel, soustruhu. Řekl bych, že i potenciální kádrové zařazení Kobyláče vcelku sedí. Mohl by posléze (až po 15 letech dostuduje) začít jako lajnovač hokejových čar. Led načerno, lajny na hnědo. Poté bych to tipl na regulátora měsíčního svitu a přidružených vesmirných těles ve skleníku v Bruseli. Centrální plánovací komise je už meta nejvyšší, té dosáhnou jen nejprověřenější soudruzi.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
30.9.2020 11:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Jé hele kde máš progresivní patičku. Jsem se chtěl optat, zda už tě horlivá četba ekologicko-rudošského magazínu a2alarm už tak nenaplňuje, či si snad přesedlal na něco revolučnějšího, na blicí listy blisty s. Čuríka nebo něco takovýho :-)
  1. Patičky měnim zcela jak se mi zrovna zachce ;-)
  2. Ta patička vedla na Wikipedii (konkrétně tento článek). S A2larmem neměla nic společnýho.
Nevim, kde jsi vzal tu asociaci s A2larmem, nevzpomínám se, že bych já tu A2larm někdy nějak propagoval. Už jsem ti to tu meldoval nejmíň dvakrát. V týhle chvíli už fakt začínám mít obavu o tvé mozkové funkce, protože ty to motáš dohromady takovým způobem, že pejsek s kočičkou zůstavaj s otevřenými ústy.
Darth Phantom avatar 30.9.2020 20:54 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend

No hele už to neni vono, docela často zapomínam a další věci. Ale na mozkovou dysfunkci bych to ještě neviděl. S a2alarmem to nesouvisí jen zdánlivě. Takovéto enviromentální plačky vedou vždy do rudého kotle a tudíž i do a2alarmu. A já právě tím, jak zkoumám embryonální prenatální fáze progresivismu ( chceš-li, tak neomarxismu), si právě trénuju mozkové funkce.

Ale dík za projevenou starost, je to takové milé a solidární. Neboj, ještě spolu nahodíme mnoho plodných dialogů než budu dementní :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
30.9.2020 23:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Pardon, byl to tento článek, resp. tento odstavec.

No jinak mně tohle dost připomíná soudruhy z minulého režimu s jejich termínem buržoazní pavěda, takhle byla svého času označena třeba genetika. Později soudruzi hrdinové kapitalismu, v čele s modroplanetovým zdravorozumovým vůdcem Vaškem, označili podobně klimatologii. Akorát ne slovem buržoazní, to vyšlo z módy, dnes je to alarmistická, případně neomarxistická pavěda.
28.9.2020 13:56 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Což o to "oplošťování" může být vcelku nevinná zábava.
Průser nastává tehdy, když plukovník "oplošťuje" konstantní a lineární funkce. Nevím jak vy, ale já se pak už začínám bát a zdají se mně sny, ve kterých oplošťujeme exponenciály se základem menším než 1. I toho se možná dožijeme.
28.9.2020 21:15 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Ano, ten newspeak je naprosto debilni. Rozvolnovani, oplostovani, ale uz jsem od lampasaka slysel navolavani kontaktu a ze khsky jsou vysaturovane. To jejich neustale 3R uz mi take leze krkem. Kazda kreatura k tomu jeste pridava vlastni pismeno. :-D Je to opravdu panoptikum dementu a je smutne, ze nekteri lide jim to zerou. Proste individualni odpovednost a promoreni. Jinak to nejde.
28.9.2020 22:56 ing. Čočkin
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Souhlas. Jen bych dodal, že podle mě je z těch tuzemských oplošťovačů nejnebezpečnější Červenej Svetr. Plukovník s Bábou jsou schopní darebá.i, ale tenhle, to je opravdu výkvět.
A když k tomu připočtu ty divné ultralevičáky z tzv. opozice, padá na mě beznaděj.
29.9.2020 11:12 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
rozvolnění i oploštění jsou zcela normální slova, o vodoteči ani nemluvě

že ty málo čteš, popřípadě jen nějaký brak?
PepaSFI avatar 29.9.2020 18:21 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
vodoteč jsem už vysvětlil výše. A ano, málo čtu, například se dost důsledně vyhýbám výplodům všech těch mluvících hlav a jejich papoušků. Prosil bych nějaký příklad kde je použito slovo rozvolnění a oploštění, mimo výlevů plukovníka a jeho kohorty. Bohužel, ten tvor a jeho mediální přitakávači tyhle debility zmetastázovali tak, že se to běžným stane.
Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
27.9.2020 23:39 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Jako obvykle za to můžou židi.
28.9.2020 16:29 Ikkyo omote
Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Prodloužený víkend
Houbelec, japonci. Neumis cist ?

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.