Portál AbcLinuxu, 1. června 2024 20:44


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
1.3.2023 08:18 J
Rozbalit Rozbalit vše Re: I to je poznání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Americani dlouhe leta neinvestovali do cybersecurity takze dohnat to bude chvili trvat. Odhaduje se ze chybi vice nez 300tis cyber security lidi jenom v US a tohle proste neni mozne dohnat z roku na rok. Ty zvasty o nereseni klimatu - vidime jak to “reseni” klimatu probiha v EU, EUropolitici maji doma pytle EUR, letaji soukromymi tryskaci, stehuji cely parlament mezi dvemi mesty jenom aby ukojili francouzkou jesitnost, zakazuji klasicke auta a prikazuji elektricke auta bez ohledu na ekonomicke a ekologicke dopady… nejvtipnejsi je, ze jedna lod prepravujici zbozi z ciny do evropy vyprodukuje za rok vice emisi nez vsechny auta v evrope, ale to se neresi protoze to pry nejsou lokalni emise. Farmarum v nizozemi se snizuje pocet krav produkujicich mleko kvuli emisim a zaroven se bude dovazet chybejici mleko z jinych statu EU (rumunsko, polsko,..). A tohle vse dava EUrosoudruhum smysl. V americe je hodne veci spatne ale v evrope je socializmus o jakem se bolsevikum v CSSR ani nezdalo - a lidi jim jeste za to chcani na hlavu nadsene tleskaj.
Max avatar 1.3.2023 10:42 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: I to je poznání
1) Security v IT
Je to problém, protože to spousta lidí nedává, nedokážou se posouvat dál. Nemají vlastní zdroje, jak bezpečnost posunout a jsou to jen technici.
Druhý problém je, že dřív na provoz firmy stačil jeden, dva servery. Dnes jich ta samá firma má třeba 200. Lidí málo, automatizace nutná, což vyžaduje další skilly, další růst atd. a zase o něco méně lidí, co to zvládne. Je to jeden z důvodů, proč dává cloud smysl.

2) Produkce emisí nákladních lodí.
V lodní přepravě se pořád lodě inovují (spalování, minimalizace produkce sýry, odpor vody apod.), snižují se u nich celkové emise apod. V posledních letech se dělají přestavby na LNG a další věci. Také je třeba brát v potaz, kolik emisí by bylo potřeba, aby se ten materiál přepravil jinak. Vyšleš tam místo lodě tahače? To by teprve byla emisní pecka. Vyšleš tam vlak? Další emisní pecka (minimálně už jen kvůli tomu, že tam nepojede ten náklad stejnou lokomotivou, stejnými vagonami a bude se muset někde stále překládat). O časové nákladnosti a spolehlivosti raději ani nemluvit.
Jinak pokud jde o objem, bavíme se o odvozu 22 000 TEU (kapacita těch největších kontejnerových lodí), což je 2x víc, než to největší překladiště lodních kontejnerů ve střední a východní Evropě.
Spíš tedy, než ukazovat na lodě, by bylo vhodnější ukazovat na nutnost té přepravy. Jenomže ta bude podle mě nutná vždy. Třeba se něco změní, ale tak za 200 let.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
1.3.2023 11:24 J
Rozbalit Rozbalit vše Re: I to je poznání
Souhlas. Lidi jsou blbi, chteji mit levne boty tak se zrusi vyroba bot v CR a vozi se to z ciny, indie a buhvi jeste odkud. Zatimco CR chudne a nakupuje zbozi v zahranici, cina a indie bohatnou a skupuji co jde. Pokud to jde tak preferuji lokalni vyrobek.
Gréta avatar 1.3.2023 11:51 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
Rozbalit Rozbalit vše Re: I to je poznání

vidime jak to “reseni” klimatu probiha v EU, EUropolitici maji doma pytle EUR, letaji soukromymi tryskaci, stehuji cely parlament mezi dvemi mesty jenom aby ukojili francouzkou jesitnost, zakazuji klasicke auta a prikazuji elektricke auta bez ohledu na ekonomicke a ekologicke dopady…

imo to je další jasnej důkaz že to s tim klimatem veskutečnosti neni zase jako tak horký by se to muselo ňák řešit když na to politici takle kašlou :D ;D

21.3. 09:50 johnsjimmy016
Rozbalit Rozbalit vše Re: I to je poznání
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Make your memories brighter with our versatile and innovative offers like never before. And through the mingling, we will beautify your poise. Sheepskin Leather Shearling Yellow Coat

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.