abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 15:44 | IT novinky

    Finálový zápas mistrovství světa v ledním hokeji přinesl nový rekord NIX.CZ (𝕏): "Dosavadní absolutní maximum našeho propojovacího uzlu bylo překonáno v čase 21:10, kdy jsme při přenosu dat dosáhli 3,14 Tbps. Je třeba také doplnit, že po deváté hodině večerní byly na maximu i ostatní datové přenosy nesouvisející s hokejovým šampionátem".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    27.5. 15:11 | Pozvánky

    Přihlaste svou přednášku na další ročník konference LinuxDays, který proběhne 12. a 13. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích. CfP poběží do konce prázdnin, pak proběhne veřejné hlasování a výběr přednášek.

    Petr Krčmář | Komentářů: 0
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 946 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Smazáno

    18.5.2010 06:30 | Přečteno: 1762× | poslední úprava: 16.10.2010 09:02

    Smazáno

           

    Hodnocení: 19 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Max avatar 18.5.2010 07:06 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    LOL, ty jsi dobrej joker ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 18.5.2010 07:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    PS: pokud jsi to opravdu myslel vážně, tak bych ti dal jednu radu : "Nepiš o něčem, o čem nemáš ani toho nejmenšího tucha" ;-)
    Měl jsem sen ... :(
    18.5.2010 07:37 Z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Nac priklady? Kazdy si zavinil svuj problem sam uz jen tim, ze zije, to staci, ne? :)
    18.5.2010 07:44 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    mě se nikdo neptal, jestli se chci narodit a operaci kýly jsem prodělal ve věku 3 měsíců po narození .
    18.5.2010 09:03 Z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    " :) " mel mit svuj specialni ucel.
    18.5.2010 07:41 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    co když někomu hrábne z práce??
    18.5.2010 07:46 blabla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky nebo se z toho zblázníš. Ale je to marné, je to marné, je to marné.
    18.5.2010 07:52 martin knocik | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    A kto nemá peniaze, tomu nech odoberú obličku a podobný orgán a predajú(Repo!). ak už mu nebude čo zobrať , tak ho nechaju zomrieť. Skvelý nápad.
    18.5.2010 08:25 bigBRAMBOR | skóre: 37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    ja nevim jestli si delas standu nebo ne, treba kýla nesouvisi jenom s fyzickou praci, ale muzou vzniknout 10 dalsimi zpusoby. S touhle logikou by se neplatilo nic. Kazda nemoc se na na neco svezt.
    18.5.2010 09:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    S touhle logikou by se neplatilo nic. Kazda nemoc se na na neco svezt.
    bingo

    jednak viz předvolební kampaň jisté strany, a jednak mi to asociuje tento případ
    xxx avatar 18.5.2010 09:08 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Když se řekne A, řekne se i B. Očekávám, že tedy hodláš zrušit, nebo podstatně snížit, povinné zdravotní pojištění a spotřební daň na alkohol a cigarety. Dále bych do návrhu přidal, že léčení úrazů po autonehodě si taky bude platit pacient, protože nemusel přeci autem vůbec jezdit. :)
    Please rise for the Futurama theme song.
    18.5.2010 09:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Chce to důsledně aplikovat a v právo dostat zákon karmy - odplaty činů. Takto každý může za všechno, neb si to zavinil v minulém životě. Od nemocí až po velký daně.

    Pomoci si může člověk tak že nijak. Počkat až umře (sebevražda to zhorší) a znova se narodit líp. K tomu jest dobré použíti průvodce záhrobskem Bardo Thedol, Tibetskou knihu mrtvých.

    Jóóó, ještě za života můžou helfnout nesobecké činy a nějaká ta meditace. Haf, haf.
    multi avatar 18.5.2010 13:26 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    nad timto by ani nebylo treba polemizovat, kdyby velkou cas pojisteni neprojedly pojistovny a nezdrzovaly platby nemocnicim
    18.5.2010 17:06 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    , kdyby velkou cas pojisteni neprojedly pojistovny
    Myslis ty 2 %?
    Saljack avatar 18.5.2010 18:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    To bych chtěl vidět jestli by jim ty 2% stačili a navíc tomu ani nikdo nevěří.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    multi avatar 19.5.2010 10:54 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    to by byly spise ty 2% co pusti do zdravotnictvi ;-)
    18.5.2010 13:37 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    spadl na naledi a zlomil si nohu - jeho vina, ma sedet doma.
    chytil chripku - jeho vina, kdyby nechodil mezi lidi tak by se mu to nestalo.
    chytil jakoukoliv jinou nemoc - jeho vina, vsemu lze predejit

    proste je to cele nesmysl, bud se smir se soucasnym principem nebo se odstehuj na pusty ostrov kde nikdo nebude a muzes se zivit kokosama :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    18.5.2010 20:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    proste je to cele nesmysl, bud se smir se soucasnym principem nebo se odstehuj na pusty ostrov kde nikdo nebude a muzes se zivit kokosama :-)
    Pustý ostrov? To se rovnou může doborovolně nechat sežrat žralokem, přepadnou piráty nebo umřít na nějakou obzvláště nechutnou tropickou chorobu. A co teprve živit se kokosy, o kterých někteří tvrdí, že zabijí ročně víc lidí než žraloci :-)
    18.5.2010 15:09 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    idealni by bylo uplne zrusit povinny zdravotni pojisteni a at si kazdej vsechno plati sam... (nebo at se pojisti - kde chce a za kolik chce a podle toho bude mit odpovidajici zdravotni peci)
    Saljack avatar 18.5.2010 18:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Tohle je naprostá blbost, protože nakonec na tom pracující prodělají, protože ty ti co nevydělávají si pojištění platit nebudou a ošetřeni budou muset stejně být. Podívej se na USA, tam to takhle měli a teď se snaží o přesný opak.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    danaketh avatar 18.5.2010 19:45 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Obama se snaží. Doteď to bylo/je tak, že pokud neplatíš, chcípneš na ulici.

    Ani jedna varianta není OK. Jak solidární (typické u nás) tak to co praktikují třeba v USA. Na solidární variantě prodělávají zdraví lidé a je vesele zneužívaná flákačskou částí národa, díky které pak trpí i ti skutečně nemocní.

    No a varianta "neplatíš, pojdi" je taky špatně. Někdo holt za zdravotní stav nemůže ale v momentě kdy nemá zaplaceno, tak ho nikdo neřeší.

    A přístup pojišťoven k tomu taky moc nepřispívá. Ale u nás to snad ani nemůže člověka překvapit. Nicméně já bych za sebe bral ten systém z USA. Zaplatil bych si péči teprve tehdy, když bych jí potřeboval. Teď ze mě sajou každoročně víc a víc peněz jako odměnu za to, že jsem pořád zdravej... :)
    Saljack avatar 18.5.2010 19:51 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    No jo ale tohle je těžký nikdy nevíš co se ti stane. Třeba zítra u tebe najdou nějakou závažnou nemoc a pochybuji, že budeš mít na to aby jsi zaplatil operaci, péči a udržel si stejný standart jako do teď. A pokud vím, tak lékaři tě nechat pojít nemůžou, přeci skládají slib a navíc v USA existují kliniky, kde sociální případy ošetří "zadarmo".
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    danaketh avatar 18.5.2010 20:07 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Já teď zrovna operaci potřebuju. Nic závažného (dvě kýly na jednom místě - protože když už, tak musím mít něco extra) ale prý si to budu muset uhradit sám. No co, pokrčil bych rameny a zaplatil. Jenže když se podívám kolik pojišťovně měsíčně sypu do pytlíčku, tak si říkám, jestli si to snad radši neuhradím na nějaké soukromé klinice kompletně a s tím, že za svoje peníze dostanu odpovídající péči.
    Saljack avatar 18.5.2010 20:46 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Cože jako fakt? Já myslel, že když jsi pojištěný, tak tohle platí pojišťovna. U které pojišťovny jsi?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    otasomil avatar 18.5.2010 15:33 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.

    Jeste stale nekteri do takovehoto sveta chcete privest potomstvo ?

    Zdravotni pece je dotovanou sluzbou obyvatelstvu. Toto videl uz i bolsevik a nastavel ustavy narodnoho zdravi.

    Pak prisel hodny kapitalista, ustavy narodnoho zdravi mu spadly do klina, a vymyslel ze z toho udela byznys.

    Jenze par let ubehlo (ono se to kolo tocilo ze setrvacnosti) a uz se prichazi na problemy s fungovanim tohoto resortu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jendа avatar 18.5.2010 18:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Alergie? Škoda, nemáš větrat, chodit na jaře ven, bydlet na venkově.

    Respirační potíže, problémy s přízemním ozonem? Nemáš bydlet ve městě.

    Nemáš v autě přední a boční airbag? Škoda, následky i té nehody, kterou jsi nezavinil, mohly být lehčí.

    Jezdíš na kole, na motorce? Máš sedět doma.

    Máš kardiovaskulární choroby? Nemáš sedět doma.
    19.5.2010 07:55 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Alergie? Škoda, nemáš větrat, chodit na jaře ven, bydlet na venkově.
    Na venkově? Chtěl si říct ve městě, ne?
    19.5.2010 09:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    alergik si svoje uzije ve meste i na venkove, neboj.
    Jendа avatar 19.5.2010 14:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Já ve městě problémy nemám, na venkově s některýma jarníma kytkama jo (ve městě ty kytky nerostou).
    18.5.2010 18:55 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    no já bych řek že by se ty pojišťovny měly zamyslet nad svým provozem. Ono to bude asi tak jak je i jinde zvykem. Prvně nahrabat a když to vyschne tak hledat troubu který se nemůže bránit a zaplatí to.
    18.5.2010 19:22 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Mně to přijde jako docela správný princip, pokud se použije mírná, řekněme motivační varianta. Jen by se někdy těžko hledala hranice, od které uvažovat vědomou vinu pacienta na poškození zdraví. Nemoci způsobené kouřením nebo alkoholem a úrazy způsobené nezodpovědným chováním jsou jasné. Zvlášť těžké zanedbání životosprávy taky. O ostatních příkladech bych ale zde už pochyboval.
    Saljack avatar 18.5.2010 19:47 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    A jak se bude prokazovat, životospráva? To jako když někdo bude mít nadváhu, tak má smůlu nepřijde ti tohle trochu jako utlačování ("rasismus"). A co má koho kdo nutit aby nějak žil, tohle je pro mě naprosto nepřípustné. Jsem jasně proti kouření, ale rozhodně by neměli kuřáci platit víc. Každý dobře "ví jak by měl žít" a je pouze na něm, jestli mu za léta odříkání stojí to, že tady bude déle. Co ale z života bude mít, když si ani neužije (jasně může si užít mnoha způsoby, které jsou zdravější)?
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    danaketh avatar 18.5.2010 20:03 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    No, životospráva. Pokud vím, tak je možné zjistit, jestli se někdo k těm dvěma metrákům prožral nebo to má geneticky dané a nepomůže mu ani pravidelné cvičení, diety apod.

    Na druhou stranu nevidím důvod, proč pomáhat někomu, kdo si vědomě zdraví poškozuje. Jedna věc je užívat života (např. občas se zleju jako dobytek) a něco jiného je se devastovat (denně být v lihu že sotva stojím na nohou).

    Třeba na alkoholiky a feťáky bych věděl lék. Žádný drop-in a protialkoholní léčebny. Pěkně do práce je nahnat a celej den držet v činnosti. Večer padnou na hubu a na chlast nebo drogu nevzpomenou :)
    18.5.2010 21:07 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    tohle nefunguje, teda aspoň s chlastem ne. Typickým příkladem jsou horníci. Málokde se tak dřelo ale taky málokde se tak chlastalo.
    Saljack avatar 18.5.2010 21:25 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Chlastá se všude a vždy se chlastat bude :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Jendа avatar 19.5.2010 01:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Jsem jasně proti kouření
    Proč jsi na srazu AbcLinuxu prokázal opak? :-)

    Jinak s tebou souhlasím, navíc pohledy na životosprávu jsou občas konfliktní. Když se někdo zraní při nějakém sportu, byla by to v mnoha případech jeho vina a musel by si tedy léčbu zaplatit. Jenže kdyby nesportoval, byl by zase například obézní nebo měl nějakou z pestré palety tzv. civilizačních chorob a musel by si tedy léčbu zaplatit…
    Saljack avatar 19.5.2010 09:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Bacha já vůbec nekouřím (a nikdy jsem nekouřil a ani kouřit nebudu)! To, že si občas zakouřím travičku je přeci jenom něco jiného. To už by byl každý kdo si dá pivo alkoholik.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    danaketh avatar 18.5.2010 19:52 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Jj, něco jiného je když si člověk prohulí plíce a něco jiného je vrozené astma nebo třeba jen blbá alergie.
    18.5.2010 20:18 Karel Benák | skóre: 8 | blog: benyho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    U tvého ještě nenarozeného dítěte se diagnostikuje vážná zdravotní komplikace - zaplatíš si to sám, nemáš mít přece děti když je neumíš udělat pořádně.

    Frajere až budeš mít děti s nějakými komplikacemi, nebo na Tebe nějaké komplikace dolehnou, rychle otočíš.
    Láska je jako prd, když hodně tlačiš tak z toho bude ...
    otasomil avatar 18.5.2010 20:30 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.

    >>> nemáš mít přece děti když je neumíš udělat pořádně.

    Pouze psycholog si muze najit spravnou partnerku.

    Pouze sexuolog muze vedet jak ji primet k sexu.

    Pouze gynekolog muze vedet, kdy ma plodne dny.

    Pouze pedagog muze vychovavat narozene dite.

     

    Kdo nema medicinske a pedagogicke vzdelani tak nema co mit deti.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Saljack avatar 18.5.2010 20:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.

    Pouze pedagog muze vychovavat narozene dite.

    Tak s tímhle nesouhlasím, všichni kamarádi co mají za rodiče učitele jsou divný (nevím jak ale prostě jsou) resp. to každý hned pozná.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Jendа avatar 19.5.2010 01:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Čím jsem divnej? :-)
    19.5.2010 07:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Nechceš, abych se na tohle téma rozepisoval... :D
    Saljack avatar 19.5.2010 09:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Václav 19.5.2010 13:32 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Já to tušil! :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Jendа avatar 19.5.2010 14:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    otasomil avatar 19.5.2010 17:29 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.

    Nejhorsi kombinace rodicu  je ucitelka a vojak z povolani.

    Vsichni co me tady na Abicku znaji jiste vi jak jsem to myslel.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    18.5.2010 20:54 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    ^ Už čtvrtý příspěvek v této diskusi, který demagogicky překrucuje, co autor napsal. Pokud máte solidní argumenty, sem s nimi a nemusíte vymýšlet nesmyslné příměry.
    Jendа avatar 19.5.2010 01:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Pravděpodobně je můj příspěvek jedním z těch čtyř. Nicméně nevidím na svých příměrech nic nesmyslného. Jak se liší, když se někdo vyseká při jízdě na motorce nebo ne-nejnovějším autem se třemi airbagy a surp-dupr deformačními zónami od toho, když jí hořčici a ovoce s peckami?
    19.5.2010 14:35 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Každý ať si zaplatí co sám zavinil.
    Tahle problematika není černobílá a je zde potřeba stanovit určitou hranici, co budeme považovat za zaviněné a co ne. Jak jsem psal, bude to mnohdy problém, s tím plně souhlasím. Tak už se rozdoduje hodně věcí v současném právu a nejde to asi jinak.

    Potíž je v tom, že oba (ty i p. Benák) jste vymysleli alergie, problémy s ozónem nebo nemoc nenarozeného děcka jako absurditu, kterou by patrně i autor blogu spolehlivě zařadil za hranici nezavinění. Ale vy se na ní snažíte ukázat, že je celá myšlenka špatně. To je v diskusi nefér postup.
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:23 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Zdravotním pojišťovnám prý chybí asi 10 miliard korun. Ale peníze se dají najít. Napíšu několik příkladů.

    Ledvinové kameny. Operaci by měl platit pacient. Asi jedl moc špenátu a málo pil. Obě věci způsobují kameny.


    Obr 1



    Kýla. Operaci by měl platit pacient. Neměl zvedat těžké věci. A když si kýlu udělal v práci, ať to zaplatí zaměstnavatel.


    Obr 2



    Žlučové kameny. Pacient neměl jíst tučná jídla, neměl se přejídat, měl bojovat s obezitou. Tedy ať zaplatí operaci.


    Obr 2



    Zánět slepého střeva. Pacient neměl jíst dráždivé jídla jako hořčice a ovoce s peckami a místo toho měl jíst více vlákniny. Operaci by měl platit.


    Obr 4



    Nemoci z alkoholismu. Pijáci a konzumenti alkoholu si tím poškozují játra, trpí žaludečními vředy, epileptickými záchvaty apod. Léčení toho všechno by si měli platit sami. Nezletilí nesmí pít alkohol vůbec.



    Obr 3



    Nemoci z kouření. Kuřáci si zejména poškozují plíce a vzniká hlavně karcinom plic, kardiovaskulární choroby, bronchitida, astma, apod. Léčení by si měli platit sami.


    Obr 5



    Lépe když si teď něco zaplatíme sami, abychom se za čas nelekli, že budeme muset platit sami všechno.

     

    Pozn.: Obrázky jsou z Wikipedie.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.